FYI, mijn Clash of Clans activiteiten staan voorlopig even op een heel laag pitje ivm lastige privé omstandigheden,.
[ Voor 6% gewijzigd door Shadow771 op 30-08-2018 19:23 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Shadow771 op 30-08-2018 19:23 ]
Hallo Garibaldi, je bent welkom!Garibaldi schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:46:
Goedenavond.
Is er nog plek in deze clan voor een actieve veteraan (speel vrijwel vanaf het begin) die wat vaker in clanwars wil meedoen? In mijn huidige clan is er niet veel actie meer, en het niveau is helaas laag.
ID: #U8VQCUC2
Naam: Dukeherd
TH12, 50/55/22 helden
Kan 3-star grond en air aanvallen doen
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hoi luccaldenhoven. Kun je ingame een join request sturen en daar je tweakers naam bij vermelden? Alvast welkom!luccaldenhoven schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:53:
Ik zou me graag aan willen melden voor de CoC clan naam is lucyluc. Ik heb alles gelezen en ben level 121 th10 geen rusher
Geniet er van!Roberttt schreef op woensdag 5 december 2018 @ 13:15:
Vanaf a.s. zondag ben ik een aantal weken op vakantie naar Nieuw Zeelanden dus sta ik voorlopig opt-out
.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2019 20:08 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Oh wist ik veel dat er een Tweakers clan iswestergas schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:30:
@Barca leden proberen weg te halen in ons eigen topic? Niet zo chique he?
Oké ken beurenBarca schreef op maandag 14 januari 2019 @ 13:32:
[...]
Oh wist ik veel dat er een Tweakers clan isEigenlijk wel logisch!
[ Voor 36% gewijzigd door dooiedodo op 08-02-2019 20:24 ]
Hehe link fails dus geen idee wat je postdooiedodo schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 19:45:
https://mangazuki.me/wp-c...in-the-franxx-11/g020.jpg
of misschien geen accessdenied hier
https://z-img-04.mangapar...f28ee_197200_774_1200.jpg
voor de rikkert
[ Voor 7% gewijzigd door westergas op 09-02-2019 12:02 ]
klote internet, zo onbetrouwbaar wat linkjes betreftwestergas schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 11:59:
[...]
Hehe link fails dus geen idee wat je post
Maar ik heb wel zo'n vermoeden...gisteren twee afleveringen gekeken. Ik kijk samen met mijn vrouw en we zijn echt wel wat gewend maar deze is wel zo schaamteloos ecchi dat ik niet zeker weet of dit hem wel gaat worden
[Afbeelding]
Welkom!Urza- schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 18:56:
Ik heb ook interesse in de TweakersIII clan. Ben th9, geen rush. Ik stuur ingame een join request.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2019 09:01 ]
Intentionally left blank
Is je game naam ook Cjxmr? Bij de request aangeven dat je op tweakers zit en als je naam in clash anders is, ook even je tweakers naam erbij zetten in het verzoek, dan komt het goedCjxmr schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 23:08:
Kunnen jullie mijn verzoek accepteren, wordt constant geweigerd..
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Don't let perfect be the enemy of good.
Hi man, welkom.iCore schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 22:13:
Hey zou ik de clan kunnen joinen? Na een la ge inactieve periode ga ik weer actief beginnen. Heb 1501 trophees, TH9. Beetje rushed maar ben het (nog steeds) aan het wegwerken. Vooral de muren zijn niet vaak geuprgaded (al zijn alle muren welminimaal level 6). Ingame naam is DarkLord
We hebben andere standaarden volgens mijwestergas schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 09:50:
[...]
Hi man, welkom.
En je bent niet een beetje rushed maar ENORM gerushed
Onterecht geaccepteerd.iCore schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:51:
ik werd eerst gewoon geaccepteerd.
Dit is voor nu te erg:iCore schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 14:51:
m'n vroegere rush.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
3 aanvallen gemist binnen een week. Are you serious...?????Pater schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:16:
Word ik daarvoor nu gekickt? Ik heb niet eens een waarschuwing gehad.
Battle.net tag
Gelukkig is er meer dan het spelletje idd.Pater schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:25:
Ja, shadow, sommige mensen hebben naast het spelletje een leven, sommige mensen kunnen niet tijdens het werk een spelletje spelen en sommige mensen doen een spelletje tussen de bedrijven door. Ik wil me best opt-out voor een tijdje zetten, maar dit is weer zo'n emo-reactie.
Battle.net tag
Vragen mag altijd maar even googelen had je sneller resultaat opgeleverd met minder typewerk.Satom schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:01:
Is dit topic specifiek voor een clan of is het stellen van vragen ook toegestaan?Na enige tijd terug te zijn gekeerd is het wel even wennen. Er is een nieuw eiland bijgekomen en ik vroeg mij af, het looten van resources kan maar 3x per 24 uur? Voor de rest ben je afhankelijk van je mijnen?
[ Voor 57% gewijzigd door westergas op 18-06-2019 14:05 ]
Kraakhelder, geen wolkje te zien!B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:30:
Uhhh, ik heb niet alles meegekregen rondom de update en misschien heeft m'n sarcasme meter kuren maar is echt belooft dat de wolken verleden tijd zijn?
Ik vond titan gisteren wel meevallen, matching leek zelfs sneller dan normaal in titan 1.westergas schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 10:59:
[...]
Kraakhelder, geen wolkje te zien!
In legend iig, ik weet niet hoe het in Titan is nu.
Intentionally left blank
Uurtje wachten idd voor 8 aanvallen is toch goed te doen lijkt mijcrisp schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:09:
[...]
Ik vond titan gisteren wel meevallen, matching leek zelfs sneller dan normaal in titan 1.
'Aanmelden' voor legend league duurde wel bijna een uur, maar daarna 4 aanvallen achter elkaar kunnen doen zonder wachttijd. Die aanmeldtijd lijkt me eenmalig te zijn, vanmorgen was de nieuwe leagueday al gestart dus ik weet niet of bij start van een nieuwe leagueday eventueel nog een stuk matching zit wat tijd kost
Het zal voor mij wel een uitdaging zijn om dagelijks 8 aanvallen te doen; je moet uiteindelijk toch elke keer weer 40 minuten wachten voor je heroes...westergas schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 11:28:
[...]
Uurtje wachten idd voor 8 aanvallen is toch goed te doen lijkt mij
En die loot...niet normaal. Sinds gisteren al 100K DE binnen...bizar!
Intentionally left blank
Niet gerushed zijn en mee willen/kunnen doen met CW(L). En geen aanvallen missen als je in de war zitKnee-Buckler schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:22:
Ik ga eerst eens een beetje weer spelen om te kijken wat er allemaal veranderd is.. als het bevalt zal ik mij wel melden
ik weet niet wat de eisen zijn nu om te worden toegelaten?
https://forum.supercell.c...b47c0717cb6dd0ebe7319e724B-Real schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 12:32:
Dat zal dan alleen voor Legend gelden gok ik?
En volgens mij verlies ik ook nog steeds bij defence, dus dat zal dan alleen bij Legend zijn?
Zit er overigens wel aan te denken om een vijfde 6e* builder te nemen voor 2000 gems.
Verwijderd
Hoi Arne,Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2020 @ 19:09:
Hallo
Ik ben Arne en ik wil mij graag aansluiten bij jullie clan. Ik heb een verzoek gestuurd.
mvg
Arne
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Neeee. Ben er helemaal klaar mee. Al weer jaaaaaren afgekickedwestergas schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 08:30:
@Tylen Ja man! Alleen niet meer in twk3
Kom je ook?? Ik weet dat je het wil
[...]
Volgens mij is het nog steeds 2020?
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Doe je goed. Ik vind het nog steeds erg lekker om na het eten of tijdens de lunch pauze ff een aanvalletje te pakken. Niet meer als volledige dag bestedingTylen schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 12:34:
[...]
Neeee. Ben er helemaal klaar mee. Al weer jaaaaaren afgekicked
Ja hoor, hier doet ie het ook nog
Bestaat nog wel maar ik heb soort van de halve clan leeg getrokken naar #9UQJ2G82 (de actieve spelers iig)Qubitzz schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 18:28:
Bestaat ie niet meer ? ojee. Crisp als leider en die iets te fanatieke Shadow ? Tweakers.net is wel relaxed hoor.
Intentionally left blank
Welkom. We zijn wel inmiddels een beetje een dooie farm clannetje geworden...Jonathan-458 schreef op donderdag 12 augustus 2021 @ 19:00:
Hi ik zou me graag aan willen sluiten bij de Tweakers clan, TH11
ManticoreNL
Intentionally left blank
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
Invite gestuurd.Stufferdt schreef op donderdag 13 januari 2022 @ 14:06:
Weinig activiteit hier op het forum, maar zie dat de clan zelf nog redelijk gevuld is met 19/50 leden.
Kan ik joinen? Lvl 46, TH8, 1130 trofeeen momenteel, maar er niet heel actief mee bezig, voornamelijk aan het raiden (en ben vaak een aantrekkelijk doelwit).
Tag: #LJR9RYJGJ.
Euh wat is je player ID? of stuur zelf even een join request en dan kan @crisp of ik je accepteren.Wackmack schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:07:
De app weer is geïnstalleerd ja 2 jaar. Heb gelukkig alles nog. King en Queen 55 dus kan prima mee doen.
Mag ik een invite. @Shadow771
TAG #R828YYUJShadow771 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:03:
[...]
Euh wat is je player ID? of stuur zelf even een join request en dan kan @crisp of ik je accepteren.
FYI: clan is zelf niet zo actief meer (ik zelf ook niet meer zo).
Thnx maar zit nu in een hele actieve clan, discord enzo dus bevalt daar prima.
Welkom hoor!Regeneration schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:41:
Hoi, ik heb al een tijd dit spel niet meer gespeeld, maar wil kijken of ik dit casual en voor fun kan spelen (dus niet per se wars enzo). Ik heb hier voorheen ook een tijd gezeten. Ik stuur zo een in-game request. Ik hoor wel of dit goed is.
Intentionally left blank
Je bent welkom om te joinen, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer wij voor het laatst een CWL gedaan hebben... Laatst staan een normale CW...Royy90 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:01:
Op zoek naar een leuke clan! ...
...Mocht er een plekje vrij zijn dan hoor ik het graag!
[ Voor 41% gewijzigd door Shadow771 op 24-08-2022 14:58 ]
Ahh dat is minder, ik zit nu in een hele actieve clan en dat bevalt goed, maar zou graag naar een t.net clan willen. Ik heb ook een berichtje gestuurd voor de andere clan, eens kijken of daar plek is haha. Bedankt voor je bericht!Shadow771 schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 14:58:
[...]
Je bent welkom om te joinen, maar ik kan me niet meer herinneren wanneer wij voor het laatst een CWL gedaan hebben... Laatst staan een normale CW...
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ja hoorMusta schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 00:19:
Wordt 't nog een beetje gespeeld? Th15 is er eindelijk met een nieuwe troep, gebouw etc
zeker!Musta schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 00:19:
Wordt 't nog een beetje gespeeld? Th15 is er eindelijk met een nieuwe troep, gebouw etc
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Mwah. We zijn een rustige farm clan geworden. Al een tijd geen CW meer gedaan (voor mij persoonlijk te tijdrovend op dit moment) maar wel meedoen aan Raid Weekends.BaZnGaNL schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:07:
Hoi,
Nog actief deze clan? Zo ja, zou mij graag willen aansluiten.
TH: 12
In Game name: BaZnGaNL
Zojuist verzoek gestuurd, zelf vind ik ook CW tijdrovend, maar Raid Weekend zijn altijd wel leuk ja!Shadow771 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:18:
[...]
Mwah. We zijn een rustige farm clan geworden. Al een tijd geen CW meer gedaan (voor mij persoonlijk te tijdrovend op dit moment) maar wel meedoen aan Raid Weekends.
Stuur maar een join request en kijk of het bevalt.
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ja zie mijn eerdere post.j0rn89 schreef op vrijdag 11 juli 2025 @ 15:12:
Zijn er nog Tweakers clans actief tegenwoordig?
Hoi hoiRBakkum schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:56:
Hoi Hoi....
Even voorstellen (coc wise). Ik ben Amalio en (co)-leader in de clan tweakers.net. Ik heb tijdje geleden de leadership gehad en wanwege persoonlijke redenen overgedragen aan Luna. Maar als 1 van de actieve spelers regel ik veel CW / CWL en interactie tussen onze main en kleine (tweakers START) clan.
Dus waarom hier luren...
Ik vroeg mijzelf af hoe jullie er in zitten. Want waar wij begin dit jaar op 40 actieve spelers zaten, begint de klad er een beetje in te raken. Het is dat we net aan 15 man voor de CWL (de maandelijkse CW) kunnen komen en het steeds stiller in onze clan chat begint te worden. Ik denk dat we nu nog een stuk of 20 actieve spelers hebben. En nu zag ik in game dat jullie volgens mij ook nog een klein groepje hebben die actief is. En om de huidige actieve spelers te behouden is misschien nieuw actief bloed ook wel eens leuk erbij.
Dus gewoon een vraag. Staan jullie er voor open om te mergen?
Ik weet niet precies hoe jullie zelf erin zitten qua behoud van een clan of niet. Zelf maakt het mij niet zo heel veel uit, maar ik weet niet hoe het bij de andere in de clan zit (ik heb daar ook nog niks gevraagt / gemeld), maar ben gewoon een beetje aan het orienteren.
Qua regels hebben we er eigenlijk niet zo heel veel. We hebben geen donatie ratio, maar als je veel vraagt, verwachten we ook wel een beetje dat jezelf doneert. Maar dat zit bij jullie zoals ik nu in game kijk wel goed. Qua CW / CWL vragen we alleen dat je een beetje de status van groen / rood in je profiel aanpast. En als je dan op groen staat dat je wel je aanvallen doet. We hopen hier een beetje in zelf kennis qua aanval. En we zitten ook niet heel streng op de spiegel eerst aanval. Maar we kijken de laatste paar uur wel naar van onder opruimen (dus proberen 3 stars te halen wat nog niet gehaald is).
Qua clan spelen / andere events. Dat halen we eigenlijk altijd wel, en daar hebben we ook geen directe eisen / gevolgen aan als je niet mee doet. Uiteindelijk zijn de meeste events voor jezelf en krijg je geen rewards als je er niks mee doet.
Als je meer dan een maand inactief bent (zonder dat we dit weten) dan gaan we er vanuit dat je gestopt bent en dan verwijderen we deze uit de clan.
Laat maar eens weten of jullie hier open voor staan, eventueel kan ik wel even langs hoppen met een account om een beetje in game bij de praten..
We hebben trouwens een nieuwe thread voor de tweakers.net clan (die vorige link is niet meer actief in gebruik): Tweakers.net CoC
Intentionally left blank
Hoi Amalio, ik was afgelopen tijd erg druk vandaar de reactie nu pas. Je naam komt mij nog bekend voor, wellicht van toen ik een langere tijd geleden ook bij Tweakers.net zat. Dat was mijn eerste clan en was daar op een gegeven moment ook Co-leader. Daarna was ik naar TweakersIII gegaan, juist voor meer serieusheid, maar deze clan werd helaas steeds minder actief, toen met een merge naar Tandjebij gegaan, maar wilde uiteindelijk het weer even rustiger aan doen en ben toen terug gegaan naar TweakersIII. En nu dus de mogelijkheid om terug te gaan naar Tweakers.net, dan zou de cirkel helemaal rond zijn.RBakkum schreef op donderdag 4 september 2025 @ 14:56:
Hoi Hoi....
Even voorstellen (coc wise). Ik ben Amalio en (co)-leader in de clan tweakers.net. Ik heb tijdje geleden de leadership gehad en wanwege persoonlijke redenen overgedragen aan Luna. Maar als 1 van de actieve spelers regel ik veel CW / CWL en interactie tussen onze main en kleine (tweakers START) clan.
Dus waarom hier luren...
Ik vroeg mijzelf af hoe jullie er in zitten. Want waar wij begin dit jaar op 40 actieve spelers zaten, begint de klad er een beetje in te raken. Het is dat we net aan 15 man voor de CWL (de maandelijkse CW) kunnen komen en het steeds stiller in onze clan chat begint te worden. Ik denk dat we nu nog een stuk of 20 actieve spelers hebben. En nu zag ik in game dat jullie volgens mij ook nog een klein groepje hebben die actief is. En om de huidige actieve spelers te behouden is misschien nieuw actief bloed ook wel eens leuk erbij.
Dus gewoon een vraag. Staan jullie er voor open om te mergen?
Ik weet niet precies hoe jullie zelf erin zitten qua behoud van een clan of niet. Zelf maakt het mij niet zo heel veel uit, maar ik weet niet hoe het bij de andere in de clan zit (ik heb daar ook nog niks gevraagt / gemeld), maar ben gewoon een beetje aan het orienteren.
Qua regels hebben we er eigenlijk niet zo heel veel. We hebben geen donatie ratio, maar als je veel vraagt, verwachten we ook wel een beetje dat jezelf doneert. Maar dat zit bij jullie zoals ik nu in game kijk wel goed. Qua CW / CWL vragen we alleen dat je een beetje de status van groen / rood in je profiel aanpast. En als je dan op groen staat dat je wel je aanvallen doet. We hopen hier een beetje in zelf kennis qua aanval. En we zitten ook niet heel streng op de spiegel eerst aanval. Maar we kijken de laatste paar uur wel naar van onder opruimen (dus proberen 3 stars te halen wat nog niet gehaald is).
Qua clan spelen / andere events. Dat halen we eigenlijk altijd wel, en daar hebben we ook geen directe eisen / gevolgen aan als je niet mee doet. Uiteindelijk zijn de meeste events voor jezelf en krijg je geen rewards als je er niks mee doet.
Als je meer dan een maand inactief bent (zonder dat we dit weten) dan gaan we er vanuit dat je gestopt bent en dan verwijderen we deze uit de clan.
Laat maar eens weten of jullie hier open voor staan, eventueel kan ik wel even langs hoppen met een account om een beetje in game bij de praten..
We hebben trouwens een nieuwe thread voor de tweakers.net clan (die vorige link is niet meer actief in gebruik): Tweakers.net CoC
Hoop dat het alleen maar goede herinneringen zijnJe naam komt mij nog bekend voor
Nee hoor, dit is meer ontstaan toen we nog met 45+ mensen in de clan zaten en we soms op 50 zaten. Toen hebben we de minis naar een aparte clan gebracht en nu is het een clan waar we de clan kapitaal heen brengen (omdat we max zijn in tweakers.net). Het zou "ooit" weer kunnen voorkomen als we weer heel veel mensen en tegen de limiet van 50 aanlopen we dan vragen om de minis naar de andere clan te verplaatsen. Maar op dit moment hebben we 35 leden, dus voor nu zie ik geen probleem om je mini hier te stallen.Mijn enige vraag voor nu is: moet een tweede account/mini verplicht naar de "Tweakers START" clan? Ik wil mijn 2 account namelijk bij elkaar houden om snel naar mezelf te kunnen doneren.
En wellicht zou ik het wel leuk vinden om af en toe mee te doen met War. Laat maar weten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq