Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mannen, willen we CW's blijven spelen in de vakantie of even pauzeren?
Zo ja, hoe komen we aan meer mensen, want met de 20 die we nu hebben wordt 't me steeds minder leuk.
Vroeger met 40 man waren het toch wel andere tijden en mensen erbij lijkt maar niet te komen of lukken.

Daarom verlaat ik de clan nu ook even voor (waarschijnlijk) een paar daagjes...
Ik speel even één of twee CW's mee met een kleine clan, waar een paar oud [Tweaker]leden inzitten die toentertijd zijn gekickt. Tevens even kijken hoe CoC bevalt op een lager pitje wat daar wel zal gebeuren.

Vakantie komt er ook hier aan, mobiel internet is er wel, maar stroom een stuk minder :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik ben ook even verder kijken. De noobs bij ons in de clan waren iets te frustrerend met CW, en er komen gewoon nooit meer nieuwe members bij. Dat is wel jammer. Was liever gebleven en met 40 man CW gedaan, maargoed, we weten allemaal hoe dat uitpakte. Wieweet dat ik weer eens terugkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Het beste!

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Thanks! Voor de mensen lvl 70+ en boog 5, van mij part kom je naar dezelfde clan ;) Zelfde principe als Tweakers, alleen met 35 members. (ook 18 gewonnen CWs)

Clan is DUTCH KNIGHTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Trek meteen mn hele clan maar leeg

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

EWK schreef op zondag 06 juli 2014 @ 16:47:
Trek meteen mn hele clan maar leeg
Nee ik wil jou vooral mee krijgen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:32
Ik heb tijdelijk de clan verlaten, omdat ik t/m augustus vaak op vakantie ben en helaas geen tijd heb om veel COC te slepen. Na de vakantie kom ik weer kijken hoe het gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06:50
Vind het erg jammer om te zien hoeveel mensen er vertrokken zijn afgelopen weken.

Wat mij betreft moeten we echt weer wat man toevoegen aan de clan. Kan de eerste tweakersclan niet samengevoegd worden met tweakers3 ofzo?

Een clan met 15 spelers is waardeloos, met alle respect...

Moeten we de eisen van joinen wellicht iets soepeler gaan maken? Ik snap dat er eisen zijn, we willen uiteraard kwaliteit, maar ik zit wel liever met 30 man bijvoorbeeld, 15 is mij gewoon echt te weinig...

[ Voor 26% gewijzigd door Sleehond op 07-07-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Eisen aanpassen heeft denk ik niet zoveel nut, zoveel requests zijn er niet geweest. Maar misschien zijn er wel weinig requests omdat de eisen te hoog zijn ;).

Ik ben het verder wel met je eens hoor. We moeten iets gaan doen, maar wat? Samenvoegen vind ik prima als een andere clan dat wilt.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Samenvoegen sta ik voor open. Zoals je aangeeft, wellicht waren de join requests laag vanwege de gehanteerde eis. De vraag is ook of je vast moet houden aan lid zijn van Tweakers als eis, dan heb je maar een beperkte markt van spelers die kunnen joinen. Haal je die eis weg, heb je een veel grotere doelgroep die je kan bereiken. Uiteindelijk zal de clan altijd hier gestart zijn en mede gerunt worden door tweakers leden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Als je de vakantiegangers meetelt zit Tweakers3 nu tegen de 50 aan, dat maakt samenvoegen wat moeilijk. :)

Als je de eisen wat verlaagt moet je wel meer leden kunnen krijgt. Als noob zie ik niet echt het probleem van noobs in je clan, het trekt het nivo van je tegenstander in cw's ook naar beneden. Qua gewonnen CW's gaat het daar beter dan bij [tweakers] ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik zoek momenteel mijn geluk elders. Merk het al de laatste 2/3, misschien 4 weken dat de clan gewoon erg achteruit gaat. En dan bedoel ik puur op de echt actieve spelers, en er komt gewoon helemaal niks voor terug.

Ik wil iedereen bij Tweakers bedanken voor de geweldige tijd. Heb me hier absoluut gewaardeerd gevoelt maar ik ben toe aan even iets anders.

En wie weet, wie weet komen we alsnog bij elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
En ik zit momenteel weer bij Tweakers!
Heb me weer aangemeld bij EWK.

Een paar dagen een andere clan gehad met 40 spelers en goede spelers, maar het voelde niet als thuis. Miste de Tweakers club en heb in een redelijke opwelling besloten ergens anders te kijken, hetgeen mij beseft gewoon weer lekker bij tweakers te zitten.

Het is jammer dat de club leeggelopen is afgelopen week.

Ik hoop dat men zoals mij denkt en kom naar huis zou ik zeggen! Laten we allemaal de knop weer omzetten en knallen met tweakers zoals wij dat kunnen!!

Ik zeg alvast: welcome back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Dat hoop ik ook! Hoop dat iedereen snel weer terugkomt en een voorbeeld neemt aan Sleehond.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

EWK schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:13:
Dat hoop ik ook! Hoop dat iedereen snel weer terugkomt en een voorbeeld neemt aan Sleehond.
Ik zit samen met Hfr goed op mn plek, Famous voelt zich een koning in Tweakers3 en CLB zit met z'n maten. Het feit dat meer dan de helft weggaat als wij 3 weg zijn zegt genoeg, dan zijn er gewoon barweinig mensen over die chatten en doneren. Ik zit nu in een clan die altijd 50 man heeft en waar de requests constant binnen blijven stromen. Precies hetzelfde idee als Tweakers, alleen wordt hier dus een hoog ledenaantal bereikt.

Wat Leon zegt kan ik me in vinden, Tweakers voelt zeker als thuis, helemaal na een tijdje aan het roer te hebben gestaan, maar het niveau was voor mij gewoon te laag. Dat klinkt allemaal heel arrogant, maar ik had het idee dat de hoge levels nog veel sneller vooruit gingen dan de lowlvls, terwijl dat bij hogere lvls juist veel langzamer gaat.

Je zou kunnen zeggen dat de CW de clan heeft platgelegd en ik denk dat dat ook wel zo is. Maar nu ze er toch zijn, wil ik mn kans om die iedere keer te winnen toch zo groot mogelijk maken. Net voor en lange tijd nadat GoW wegging ging het heel erg goed, maar gingen er steeds weer een paar mensen weg en was het niveau van aanvallen onderin ook niet best.

Int kort, het was leuk en het voelde echt als een soort online familie maar alles komt ten einde laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Ik voel me een koning? Ik ben de koning! Fuck yeah! :D

Edit;

Hier doen we het voor, een compliment voor je base in de world chat

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/5wu1w.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Famous op 13-07-2014 03:45 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Sjezus Fammy. Ik hoop dat je e-piemel dat verwerkt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zondag 13 juli 2014 @ 07:42:
Sjezus Fammy. Ik hoop dat je e-piemel dat verwerkt krijgt.
Ach jongen niet zo happen ;) Sloot gewoon perfect aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:36:
[...]

Ach jongen niet zo happen ;) Sloot gewoon perfect aan.
Zou je wel willen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Hoppa! schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:21:
[...]

Zou je wel willen.....
Boe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK en Leon zijn ook naar TweakersIII (nieuwe Tweakers3) gejoined. Wat gebeurt er met Tweakers1? Stopt dit helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik ben even van tweakers.net naar [tweakers] gegaan om eens kennis te maken met clanwars. Ik begrijp dat het op dit moment een beetje uitgestorven is? Op zich niet zo'n probleem, kan ik nog even m'n spullen verder upgraden :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Famous schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:50:
EWK en Leon zijn ook naar TweakersIII (nieuwe Tweakers3) gejoined. Wat gebeurt er met Tweakers1? Stopt dit helemaal?
Tweakers1 is sinds vandaag helemaal uitgestorven. Einde van een tijdperk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:10
Tweakers.net is van plan deze site te re-branden. Is dat ok?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
utbone schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:25:
Tweakers.net is van plan deze site te re-branden. Is dat ok?
Zekers, enkele dingen van [Tweakers] heb ik al eruit gehaald. Wellicht kunnen jullie een Mod vragen om de titel even aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Eigen topic is imho veel beter, sneller en overzichtelijker.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:29:
Eigen topic is imho veel beter, sneller en overzichtelijker.
Saaie snikkel >:) Deze is toch dead :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

zeiksnor :P
Dit is net zo makkelijk, wordt toch niet meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ik ben erg gehecht aan dit topic. Ben daarom ook niet helemaal content met het feit dat deze voor andere doeleinden dan [Tweakers] gebruikt gaat worden. Ik zet mijn veto in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Zou ik de clan kunnen joinen? Ben lvl 55, TH7 met 1750 trofeeën :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik had me aangemeld voor Tweakers 3, op dat moment wist ik niet dat er meerdere Tweakers-clans zijn. Aangezien daar een wachtlijst is hebben ze me doorverwezen naar deze clan, dus ik zou jullie clan willen joinen. In CoC heet ik Catweasel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Hier toevallig iemand clanloos die voor 9 uur [GoT] wil joinen voor clanwar zaterdag avond? We komen 1p te kort nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 22:14
dragon2 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:57:
Hier toevallig iemand clanloos die voor 9 uur [GoT] wil joinen voor clanwar zaterdag avond? We komen 1p te kort nu...
[GnL] bedoel je dragon :D, GoT No Life

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
lol krijg je van 3 dingen tegelijk doen.... ahem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Misschien toch iets gaan doen met deze thread...

Heb net even wat inactievelingen uit de clan gegooid, waarbij het leek alsof ze een tijd niet meer hebben gespeeld. Het gaat om de CoC namen:
  • mas
  • Xepos
  • bas groeneveldt
  • martijn
Mocht je toch weer besluiten actiever te spelen ben je natuurlijk altijd weer welkom in de clan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justhim
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-07 08:25
Goed, bij deze de 'hoi'.
Mijn CoC naam: Theos

Ben nog niet zo lang actief, dus moet nog een beetje groeien in kracht (en kennis) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Hoi,

utbone is de speler van het dorpje utbone ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
Hallo, mijn CoC naam is ook Pazzie.

Ik speel CoC ook nog niet zo lang. Momenteel ben ik nog TH6, maar ik ga waarschijnlijk over een week (of iets langer) de upgrade naar TH7 starten. Daarna kan ik mijn lab kan upgraden en vervolgens mijn boogschutters naar lvl4 kan upgraden, zodat ik ook troepen kan doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justhim
Een vraag over dat doneren van troepen. Is daar iets over afgesproken welke level dat moet zijn? Ik doneer namelijk maar al te graag maar heb ook het vermoeden dat mijn troepen nog niet sterk genoeg zijn daarvoor.
En ik wil ook niet iemand opzadelen met troepen waar 'ie weinig aan heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
Volgens mij willen de meesten lvl4+ boogschutters/tovenaars, of een draak (welke wel een lager lvl mag hebben) ontvangen.

Soms wordt er ook specifiek om lvl5+ troepen gevraagd (als ik het goed heb doet Omer dat bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:53
Magia meld zich!

Leuk dat ik nu pas dit topic zie.

Bas groeneveldt is trouwens mijn broertje, maar blijkbaar speelt hij niet veel meer. Daarom mag hij er wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Justhim schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:33:
Een vraag over dat doneren van troepen. Is daar iets over afgesproken welke level dat moet zijn? Ik doneer namelijk maar al te graag maar heb ook het vermoeden dat mijn troepen nog niet sterk genoeg zijn daarvoor.
En ik wil ook niet iemand opzadelen met troepen waar 'ie weinig aan heeft ;)
Dat staat meestal wel aangegeven in de request van desbetreffende persoon. Ik vraag meestal 4+ of draken 2+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Hoi, ik ben de trotse eigenaar van het dorp Jorobin,

nu een paar weken bij de clan en het zeer naar mijn zin!
Leuke mensen, goede donaties en geen gezeik :)

En leuk dat we hier nu een topic hebben, ben een trouw volger van alle tweaker clans topics, en nu zelf ook een :)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Pazzie schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:43:
Volgens mij willen de meesten lvl4+ boogschutters/tovenaars, of een draak (welke wel een lager lvl mag hebben) ontvangen.

Soms wordt er ook specifiek om lvl5+ troepen gevraagd (als ik het goed heb doet Omer dat bijvoorbeeld).
Als het specifiek is, specifiek doneren.

Ik vraag om sterke troepen. Je mag doneren wat je op dat moment aan sterke troepen hebt. Dus ook lvl1 als je net een beginner bent. CC troepen gebruik meestal toch voor achter de hand of verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

utbone schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:24:
[...]

Ik vraag om sterke troepen. Je mag doneren wat je op dat moment aan sterke troepen hebt. Dus ook lvl1 als je net een beginner bent. CC troepen gebruik meestal toch voor achter de hand of verdediging.
Zo is het! Soms wil je bijvoorbeeld een hele sterke tegenstander aanvallen, waardoor je wat meer hebt aan echt sterke troepen, maar normaal gesproken is alles welkom :)

Mijn draak is nu lvl 3 en over 6 dagen is pekka lvl 2, kan niet wachten, ik gebruik pekka behoorlijk vaak en voor wat moeilijkere basissen is het zeer de moeite. Ook leuk om die te doneren 8)

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
utbone schreef op maandag 12 januari 2015 @ 16:24:
[...]

Oké. Toen ik me net bij de clan had aangesloten werd mij medegedeeld dat de meeste leden lvl4 of hoger troepen willen. Bij de vraag om sterke troepen dacht ik dat je daarom lvl4 of hoger bedoelde. Ik zal in vervolg aan je doneren, wanneer je om sterke troepen vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

WishmasterNL hier met dorpje WishmasterNL xD

Heb het naar mijn zin in de clan! mensen die met je mee willen denken en uiteraard doneren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Top, startpost geupdate met de nieuwe namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 20:20
Ik speel mee onder de naam kvlt.

Zit nu al redelijk lang in deze CoC clan, bevalt goed. Lekker relaxed en het sluit goed aan bij mijn casual speelstijl! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Momenteel mijn laatste dingen aan het aanzetten voor ik naar TH8 kan.

to do:

-2 towers naar lvl 8
-1 barrack naar lvl 9
-1 dark barrack naar lvl 2

de rest staat al aan of is al max voor TH7.

Nu dus druk bezig met elixer verzamelen, en gold die ik heb in muurtjes aan het stoppen.
de laatste 2 towers up ik wel ergens tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justhim
Hoe zit het eigenlijk met de wars in deze clan, worden die niet gehouden? Ik heb nog nooit meegedaan aan een war, maar ben benieuwd hoe zoiets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Justhim schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:35:
Hoe zit het eigenlijk met de wars in deze clan, worden die niet gehouden? Ik heb nog nooit meegedaan aan een war, maar ben benieuwd hoe zoiets werkt.
Tweakers.net doet inderdaad niet aan CW's. Om even de TS te quoten:
Deze clan doet niet aan Clan Wars. Om te joinen hoef je alleen maar 800 cups te hebben, en je tweakers naam te vermelden bij je verzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webdavid
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 17:07
Ik heb ondertussen mn verzoek verstuurd :)

daviddebestnl @ tweakers2 clash of clans || i5 4690 ~ gtx 750 ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Justhim schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 20:35:
Klopt, die worden niet gehouden. Als je een keer met een war mee moet doen kan je (tijdelijk) naar een van de andere Tweakers clans verhuizen, die doen wel aan wars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Zo, min of meer terug op het oude nest. Misschien dat de relatieve rust in deze clan me helpt met afkicken!

Aangemeld en toegelaten, voor degene die het niet weten: God of War, aangenaam kennis te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:05:
Zo, min of meer terug op het oude nest. Misschien dat de relatieve rust in deze clan me helpt met afkicken!

Aangemeld en toegelaten, voor degene die het niet weten: God of War, aangenaam kennis te maken!
min of meer Oude nest? Dat is en blijft toch echt [Tweakers], zeker voor jou!

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 15-01-2015 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 02:09:
[...]

min of meer Oude nest? Dat is en blijft toch echt [Tweakers], zeker voor jou!
Nou ja, het is hetzelfde topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 06:50:
[...]

Nou ja, het is hetzelfde topic?
Stimmt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Gaat lekker vandaag :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2015-01-19-11-06-30.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Hmm, ziet er goed uit! Ik kan alleen niets vandaag. Goud en Elixer zitten vol en pas vanavond weer 2 bouwertjes vrij om de boel leeg te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Na 12u alleen nog maar crappy loot trouwens, moet veel te lang zoeken voor 100/100k...

[ Voor 37% gewijzigd door MeltedForest op 19-01-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
MeltedForest schreef op maandag 19 januari 2015 @ 15:05:
Na 12u alleen nog maar crappy loot trouwens, moet veel te lang zoeken voor 100/100k...
Schiet maar op met zoeken. Voor je het weet heb ik weer een draak nodig :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Pazzie schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:11:
[...]

Schiet maar op met zoeken. Voor je het weet heb ik weer een draak nodig :P ;)
En anders heb ik nog wel een draakje voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik heb ook weer draken hoor :P

Trouwens, even een nachtje slapen en je krijgt dit...

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2015-01-20-07-23-07.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zolang ze niet te veel resources gepakt hebben dikke prima! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik zie de meerwaarde eigenlijk niet zo van een TH binnen de muren als je niet vollop aan het cuppen bent. Lekker buiten zetten en zelden last meer van echte aanvallen. Ik heb ook geen enkele reden meer om online te blijven tussen aanvallen. In de afgelopen 4(weken) minimaal 5/6 aanvallen per dag te verwerken gekregen, waarbij maar 2 keer meer dan 100k is gepakt. Ik merk echt heel duidelijk een terugloop van aanvallen sinds ik mijn X-bows gemaxt heb. Ze doen dan misschien niet veel meer damage, maar de afschrikkende werking is prima.

Van de laatste 100 aanvallen waren er 97 TH-snipes. De andere was een poging met 24 reuzen en 2 helers die uiteindelijk nog geen 40k (in totaal) wist te pakken. Helaas wel wat herlaadkosten, maar ik heb me doodgelachen om die aanval dus dat was het waard.

Gisteren mijn eerste boogtoren naar 12 aangezet, omdat ik niet 2 AA's tegelijkertijd wil upgraden. Dan wordt het risico op aanvallen uit de lucht weer te groot. Vanavond King 18 klaar en dan hoop ik binnen twee dagen mijn DE voor King 19 te hebben.

Bevalt me prima trouwens in Tweakers.net. Helpt ook wel dat het wat rustiger is op de chat met het afbouwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
WishmasterNL schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:14:
[...]

En anders heb ik nog wel een draakje voor je ;)
MeltedForest schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:48:
Ik heb ook weer draken hoor :P

Trouwens, even een nachtje slapen en je krijgt dit...

[afbeelding]
Oké, bedankt ;)

Mijn opslag zit momenteel vol en ik heb nog een schild. Misschien heb ik er vanavond weer wat nodig, maar op dit moment niet :)

Lenny, waren dat allemaal aanvallen met 1 barbarian ofzo?
Hoppa! schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 10:01:
Ik zie de meerwaarde eigenlijk niet zo van een TH binnen de muren als je niet vollop aan het cuppen bent. Lekker buiten zetten en zelden last meer van echte aanvallen. Ik heb ook geen enkele reden meer om online te blijven tussen aanvallen. In de afgelopen 4(weken) minimaal 5/6 aanvallen per dag te verwerken gekregen, waarbij maar 2 keer meer dan 100k is gepakt. Ik merk echt heel duidelijk een terugloop van aanvallen sinds ik mijn X-bows gemaxt heb. Ze doen dan misschien niet veel meer damage, maar de afschrikkende werking is prima.

Van de laatste 100 aanvallen waren er 97 TH-snipes. De andere was een poging met 24 reuzen en 2 helers die uiteindelijk nog geen 40k (in totaal) wist te pakken. Helaas wel wat herlaadkosten, maar ik heb me doodgelachen om die aanval dus dat was het waard.

Gisteren mijn eerste boogtoren naar 12 aangezet, omdat ik niet 2 AA's tegelijkertijd wil upgraden. Dan wordt het risico op aanvallen uit de lucht weer te groot. Vanavond King 18 klaar en dan hoop ik binnen twee dagen mijn DE voor King 19 te hebben.

Bevalt me prima trouwens in Tweakers.net. Helpt ook wel dat het wat rustiger is op de chat met het afbouwen. ;)
Sinds een tijdje heb ik op aanraden van wat clanleden ook mijn TH buiten de muren gezet. Dat bevalt inderdaad erg goed. Ik was bang dat ik dan erg veel in cups zou dalen, maar dat is niet zo. Zelfs toen ik zelf aan het TH snipen was, kon ik mijn TH buiten de muren laten zonder teveel cups te verliezen. In de kristaldivisie kwam ik alleen bijna niemand meer tegen met een TH buiten de muren.

Mooi dat het bevalt in de clan. Ik zal niks meer tegen je zeggen op de chat, om je te helpen met afkicken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Pazzie schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 14:30:
Lenny, waren dat allemaal aanvallen met 1 barbarian ofzo?
Nee, dat niet eens:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2015-01-20-17-05-22.png

[ Voor 8% gewijzigd door MeltedForest op 21-01-2015 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
Oké, jammer dat ze dan niet 40% pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hallo,

Ik zou graag lid willen worden van jullie clan, ben een fanatieke speler en dagelijks online. Heb al enige ervaring met clan [Tweakers2] maar wil nu graag eens wat anders.
Echter als ik wil joinen blijkt dat ik "verbannen" bent. Hoe kan dat?

Groeten
Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:00:
Hey hallo,

Ik zou graag lid willen worden van jullie clan, ben een fanatieke speler en dagelijks online. Heb al enige ervaring met clan [Tweakers2] maar wil nu graag eens wat anders.
Echter als ik wil joinen blijkt dat ik "verbannen" bent. Hoe kan dat?

Groeten
Bush
Het kan zijn dat een request die je wellicht eerder geplaatst hebt(?) is geweigerd.
Het duurt dan 24 uur voordat je weer een request kan indienen. Zij kunnen jou wel inviten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Bush, het vermelden van je Tweakers naam is verplicht, anders wordt je verzoek zonder pardon geweigerd. Probeer het vanavond nog eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Laatst online: 15-08 07:57

Younes

Wie, Wat, Waar?

Lijkt hier aardig dood te zijn. Ik wil desondanks toch een poging wagen me aan te melden. Mijn gebruikersnaam op CoC is younesel. Mag ik me bij de groep voegen?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ja hoor! In dit topic gebeurt inderdaad niet zoveel, maar in-game is het wel gezellig. :)

[ Voor 3% gewijzigd door MeltedForest op 17-04-2015 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

MeltedForest schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:12:
Ja hoor! In dit topic gebeurt inderdaad niet zoveel, maar in-game is het wel gezellig. :)
Hoe voeg ik me bij de groep? want er zijn verschillende clans met de naam tweakers?

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zoeken op clantag: #P2UJJUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

te weinig trofeeen om mee te doen?!

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Je moet er minstens 800 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

Nog 350 te gaan dan. Over een paar dagen kom ik weer terug...

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes

Younes

Wie, Wat, Waar?

...een aantal dagen later...

Ik heb me aangemeld bij de groep. Ik heb iets meer dan 800 punten inmiddels. :)

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Laatst online: 14-11-2024
Leeft deze clan nog?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ja hoor! Alleen er is eigenlijk geen noodzaak om het topic te gebruiken, we doen alles in in-game chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MeltedForest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:18:
Ja hoor! Alleen er is eigenlijk geen noodzaak om het topic te gebruiken, we doen alles in in-game chat.
Ah net even terug gelezen, 800 bekers om te kunnen joinen.
Zover ben ik nog niet.
Kan er daarna wel gejoind worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Geen probleem! Zodra je 800 bekers heb kan je een invite sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MeltedForest schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:40:
Geen probleem! Zodra je 800 bekers heb kan je een invite sturen :)
Krijg alleen te horen dat het niet handig is gelijk voor al die cups te gaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Ricloo86 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:59:
[...]

Krijg alleen te horen dat het niet handig is gelijk voor al die cups te gaan 8)7
Als je in een clan wil, moet je soms voldoen aan een aantal cups. Bij Tweakers.net is het dus 800. Dan haal je die 800 cups even en dan kan je later weer zakken.
Het is ook altijd zoeken waar 'de beste loot' is, rond welk cupniveau. Ik weet niet welk stadhuis je hebt maar rond de 1000 zat ik wel veel toen ik begon. Genoeg verlaten basissen om te pakken met volle pompjes en mijnen.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Curva schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:02:
[...]

Als je in een clan wil, moet je soms voldoen aan een aantal cups. Bij Tweakers.net is het dus 800. Dan haal je die 800 cups even en dan kan je later weer zakken.
Het is ook altijd zoeken waar 'de beste loot' is, rond welk cupniveau. Ik weet niet welk stadhuis je hebt maar rond de 1000 zat ik wel veel toen ik begon. Genoeg verlaten basissen om te pakken met volle pompjes en mijnen.
Hoe zak je dan?
Stadhuis heb ik op level 4 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Zakken kan door aanvallen te verliezen. Dan verlies je cups. Als ik veel gestegen ben en ik wil weer een stukje dalen dan klik ik op aanvallen, drop ik 1 barbaar en stop ik de aanval. Meestal krijg ik dan rond de -23 cups ofzo. Als ik dat weer 4 of 8 keer doe, ben ik weer een stuk gedaald :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Curva schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:09:
Zakken kan door aanvallen te verliezen. Dan verlies je cups. Als ik veel gestegen ben en ik wil weer een stukje dalen dan klik ik op aanvallen, drop ik 1 barbaar en stop ik de aanval. Meestal krijg ik dan rond de -23 cups ofzo. Als ik dat weer 4 of 8 keer doe, ben ik weer een stuk gedaald :)
Ah duidelijk, that's easy!

Zo maar eens even wraak nemen op iemand die mij dagelijk bezoekt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:38
Ik wou me aanmelden maar vergat mijn forumnaam te vermelden..... Nu kan ik niet nogmaals een verzoek doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cardwizard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:16:
Ik wou me aanmelden maar vergat mijn forumnaam te vermelden..... Nu kan ik niet nogmaals een verzoek doen ?
Als je geweigerd bent duurt het 24 uur voordat je een nieuwe request kan doen. Mocht je nog in de chat staan kunnen ze je wel weer een invite sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

cardwizard schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:16:
Ik zie dat je inmiddels al in een andere clan zit, mocht je alsnog naar Tweakers.net willen komen, stuur een nieuw verzoek met je forumnaam erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik speel nu zo'n 3 weken en heb even in een clan gezeten maar die waren nogal fel met wars en daar heb ik nog niet zo veel zin in. :P

Toen zag ik dit topic en dacht ik stuur een verzoekje. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
Radiance schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 22:38:
Ik speel nu zo'n 3 weken en heb even in een clan gezeten maar die waren nogal fel met wars en daar heb ik nog niet zo veel zin in. :P

Toen zag ik dit topic en dacht ik stuur een verzoekje. :)
Aangenomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Nu online

WishmasterNL

Ja, welkom!

Hebben er mensen al een nieuwe farming base gevonden met TH inside?

ik kwam op de volgende uit:

Ethereal
Afbeeldingslocatie: http://cocland.com/wp-content/uploads/2015/11/ethereal-farming-layout-coc.jpg

Author: Avernicus

Features:

Tight core with maximum protection for DE Storage and the Town Hall.
Balanced coverage for all other Storages.
Splash damage buildings cover the whole base.
Fully compartmentalized.
Multiple DGB spots = Hog Rider killer.

[ Voor 40% gewijzigd door WishmasterNL op 06-12-2015 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:58

Tank80

Cyanide&&Happiness

Topicstarter
Hey, is er nog een plekje voor me? Net een request gestuurd, nick = Jaapio Thnx!

Edit: en bedankt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tank80 op 01-02-2016 15:58 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 15:19
ik had net een verzoek gedaan maar was vergeten mijn username te vermelden :) kan ik me nog aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
joeri681 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:09:
ik had net een verzoek gedaan maar was vergeten mijn username te vermelden :) kan ik me nog aansluiten?
Ik heb je een uitnodiging gestuurd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri681
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 15:19
utbone schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:52:
[...]

Ik heb je een uitnodiging gestuurd ;-)
En ik heb hem geaccepteerd :D
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste