Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]

Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste
Acties:
  • 121.065 views

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-06 08:41
13 voor mij.

• rempro
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 16-04-2018

rempro

Morazues

Nr 12

Morazues

• Tukk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-06 17:57

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

15

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• thedon46
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 10-06 07:55
Ik kwam nog een erg goede guide tegen voor een goloon attack:
https://www.reddit.com/r/...uide_i_wrote_for_my_clan/

Afhankelijk van de base die je aanvalt is dit een erg sterke attack

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-04 11:32
14

PSN: Ricloo86

• Ricloo86

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:45
10 dalijk cleanen

Signs wijzigde deze reactie 14-01-2016 11:32 (76%)

• Signs
Sorry jongens, wilde 10 pakken, drukte op attack en toen zag ik de base van 7. Beetje irritant die cirkel voor aanbevolen target en gekozen target.

Had ook een leger voor speciaal voor 10 gemaakt.
(Wil eennkeer de donnie)

Signs wijzigde deze reactie 14-01-2016 11:37 (6%)

• Ricloo86
quote:
Signs schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:37:
Sorry jongens, wilde 10 pakken, drukte op attack en toen zag ik de base van 7. Beetje irritant die cirkel voor aanbevolen target en gekozen target.

Had ook een leger voor speciaal voor 10 gemaakt.
(Wil eennkeer de donnie)
Ik heb ook zitten slapen, had reuzen in CC en niet gezien.
Wel jammer want duidelijk om ballonnen en poison gevraagd.
Uiteindelijk had het toch niet uitgemaakt in mijn geval maargoed.

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
Ik zat te denken aan een idee voor clanwars.
De tegenstander verwacht dat ze met 1 of 2 hogs je cc troepen kunnen luren omdat er meestal een lavahond oid inzit.
Maar wat nou als je een cc volstopt met max wizzards or archers. Hierdoor duurt het veel langer voordat alle troepen uit de CC zijn 'gepopt' waardoor het niet mogelijk is alles te luren.
Hierdoor verdoet de aanvallen dus zijn luretroepen en daarnaast heb je nog een sterk en flexibel leger voor later.
Hierdoor zijn de rooie doodshoofdspells dus ook vrij useless omdat ze meestal niet zijn voorbereid op een grote lure van 35 archers oid.

Was maar een ideetje om de tegenstander te verassen, wie weet werkt het

• mootjes1989
  • Laatst online: 10-06 06:47
ik pak 13 voor de tweede ronde

• Signs
quote:
Wereldkaart schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:42:
Ik zat te denken aan een idee voor clanwars.
De tegenstander verwacht dat ze met 1 of 2 hogs je cc troepen kunnen luren omdat er meestal een lavahond oid inzit.
Maar wat nou als je een cc volstopt met max wizzards or archers. Hierdoor duurt het veel langer voordat alle troepen uit de CC zijn 'gepopt' waardoor het niet mogelijk is alles te luren.
Hierdoor verdoet de aanvallen dus zijn luretroepen en daarnaast heb je nog een sterk en flexibel leger voor later.
Hierdoor zijn de rooie doodshoofdspells dus ook vrij useless omdat ze meestal niet zijn voorbereid op een grote lure van 35 archers oid.

Was maar een ideetje om de tegenstander te verassen, wie weet werkt het
De reden voor een hound is tijd. De killsquad wordt afgeleid door de CC.
De hound heeft veel heatlth dus het duurt lang voordat deze kapot is.

Daarna heb je last van de pups.

Al om al, het kost tijd.

In het geval van boog/wizz. Ook al haal je niet iedereen eruit, meeste kill je met een poison.
Rest, ach, zijn al snel te killen.

• H.FR
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08-12-2017
9 ronde 2

• Wereldkaart
quote:
Signs schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:33:
[...]

De reden voor een hound is tijd. De killsquad wordt afgeleid door de CC.
De hound heeft veel heatlth dus het duurt lang voordat deze kapot is.

Daarna heb je last van de pups.

Al om al, het kost tijd.

In het geval van boog/wizz. Ook al haal je niet iedereen eruit, meeste kill je met een poison.
Rest, ach, zijn al snel te killen.
Maar als ik de afgelopen aanvallen zie, iemand pompt 2 golems, gooit er 8-10 wizz achteraan en die hound is binnen no-time einde oefenen, net als zn mini hondjes daarna.
Vandaar dat ik dacht, als niet alles uit de CC is werkt een poison dus niet optimal (er blijven er een paar over) en doordat er een paar overblijven worden zijn troepen weer afgeleid (kost weer tijd) waardoor het uiteindelijk meer tijd kost.
Maar als het niet werkt werkt het niet natuurlijk:P

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

quote:
Wereldkaart schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:44:
[...]

Maar als ik de afgelopen aanvallen zie, iemand pompt 2 golems, gooit er 8-10 wizz achteraan en die hound is binnen no-time einde oefenen, net als zn mini hondjes daarna.
Vandaar dat ik dacht, als niet alles uit de CC is werkt een poison dus niet optimal (er blijven er een paar over) en doordat er een paar overblijven worden zijn troepen weer afgeleid (kost weer tijd) waardoor het uiteindelijk meer tijd kost.
Maar als het niet werkt werkt het niet natuurlijk:P
Probeer het eens?

Ik denk zelf dat alleen wiz of bogen te makkelijk is.

Taktiek daartegen is:
- 1 hog lvl6 in cirkel
- Alles staat buiten, je zet 1 boog op de meeste afgelegen plek
- Of poison of wizz+golem maakt alles kapot.

Grootste nadeel van hound is dat hij defencless is tegen draakloon.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Wereldkaart
Ben zelf te laag voor wars, dus kan da nie proberen ej.
Maar 1 hog lvl 6 is vrij snel dood als ik bij ons in dw cw aanvallen kijk, dus je hebt er 5 of 6 nodig om lang genoeg in de cirkel te zijn zodat ze er alle 35 uitkomen?
Dat is het meer, nu is het één keer in de cirkel en alles wat je hebt is eruit (loon en hound of wahtever) terwijl dan luren dus vrijwel onmogelijk is, dus het leger dat je gebruikt sowieso gebeukt gaat worden door cc troepen?

• Shineless
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 06-06 11:04
quote:
Tukk schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:52:
[...]

Probeer het eens?

Ik denk zelf dat alleen wiz of bogen te makkelijk is.

Taktiek daartegen is:
- 1 hog lvl6 in cirkel
- Alles staat buiten, je zet 1 boog op de meeste afgelegen plek
- Of poison of wizz+golem maakt alles kapot.

Grootste nadeel van hound is dat hij defencless is tegen draakloon.
quote:
Wereldkaart schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:38:
Ben zelf te laag voor wars, dus kan da nie proberen ej.
Maar 1 hog lvl 6 is vrij snel dood als ik bij ons in dw cw aanvallen kijk, dus je hebt er 5 of 6 nodig om lang genoeg in de cirkel te zijn zodat ze er alle 35 uitkomen?
Dat is het meer, nu is het één keer in de cirkel en alles wat je hebt is eruit (loon en hound of wahtever) terwijl dan luren dus vrijwel onmogelijk is, dus het leger dat je gebruikt sowieso gebeukt gaat worden door cc troepen?
Bestond hogs lvl 6 maar..

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 17-06 13:29
Ik heb in mijn eigen clan kasteel een heks, 4 minions, 4 barb, 4 boog en 4 goblins. Werkt heerlijk aangezien ze vaak vergeten die heks te doden en die skellies blijft spawnen...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• R3veNG
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-06 13:43

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
Toen de poison spell pas geïntroduceerd werd, bedacht ik me dat het niet zozeer te doen is om hoeveel (verschillende) units je in je CC gestoken krijgt, maar wel de 'afstand' die tussen de eerste en de laatste unit gecreëerd wordt tijdens de lure. De poison spell is enkel optimaal in te zetten door je vijand als al je CC-troepen slechts een kleine oppervlakte bestrijken. Dus als de eerste CC-troep uit het CC gelured wordt is het belangrijk dat die zich vrij snel op een maximale afstand van het CC kan bevinden voordat de tweede er uit komt enzovoorts.

Even met een voorbeeldje: ik vraag tegenwoordig om vijf minions (lvl6 of 7, erg snelle unit) en één draak (lvl5, traag).
De minions worden als eerste gelured en vliegen tegen een rotvaart naar de vijandige troepen. Ten minste vier à vijf tegeltjes zitten er tussen de eerste twee/drie minions en het CC tegen dat de draak tevoorschijn komt. Vervolgens komt de draak naar buiten en lockt die op een vijandige unit, begint 'ie met vliegen ... de eerste minions zijn intussen zo goed als gearriveerd bij hun target. Waar gooi je dan als aanvaller je poison spell? Op de minions? Dat is niet interessant, want een poison spell lvl4 kan 75% HP van een draak lvl5 aan damage doen en dus verspil je die spell liever niet op minions. Dus de spell gooi je best op de draak of in het voorspelde traject van de draak? Dan is het plots belangrijk dat er ranged vijandige units zijn in de buurt van de minions die de minions kunnen uitschakelen, want anders kunnen ze naar hartelust spugen naar pakweg golems.

Minions met een draak er achter aan is zeker niet de beste samenstelling van CC-troepen, maar het belichaamt wel een interessant idee, namelijk dat je de afstand tussen de eerste en laatste CC-troep maximaliseert om zo een te grote oppervlakte te creëren voor één poison spell.

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 17-06 15:51
Hmmm, interesting. Ga ik eens mijn request veranderen.

PSN: Curvaa_

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 22:16

• Frankclash
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 01-03-2016

• Signs
6

GoHo ligt mij meer dan gowiwi, ik neem 7

Signs wijzigde deze reactie 16-01-2016 09:52 (96%)

• Wackmack
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21:22

• Curva

• Torch-D
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-05-2017
9 voor mij?

• Gietema
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 09-03-2016
8 is voor mij

• H.FR
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 08-12-2017
Nummer 6

• Torch-D
Nr 10 voor 2e aanval

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

9 tweede aanval

• Sleehond
#7 voor 2e aanval!

Aanval van Kevin kopieren maar dan met 2 heroes. Dan moet het zeker lukken.

Sleehond wijzigde deze reactie 17-01-2016 12:31 (68%)

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Nu echt 10. Kwam wat tussen daarnet

• Curva

• Curva
Zoals jullie de laatste tijd al merken gaat het niet altijd even vlekkeloos tijdens de wars. Een aantal mensen houden meer van een carnavalsleger dan een uitgedacht leger wat aangepast is op de base die wordt aangevallen. Ik heb zelf al een aantal keer aangegeven binnen de leiding om weg te gaan, maar heb telkens besloten om te blijven. Nu is er toch besloten om er mee te kappen. Er zal geen nieuwe war worden gestart.
De clan moddert nu wat aan en het hele leiding geven wordt meer een last dan dat het met plezier wordt gedaan. Daarom hebben wij besloten ermee te stoppen en over te stappen naar een andere clan. Soms was er een opleving van een week, maar daarna was het toch weer minder.
We hebben met zijn alle een super toffe tijd gehad, daarvoor wil ik jullie zeker bedanken! _/-\o_

• R3veNG
  • Laatst online: 07-06 13:43

R3veNG

Undercover Belg

Topicstarter
quote:
Curva schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:09:
Zoals jullie de laatste tijd al merken gaat het niet altijd even vlekkeloos tijdens de wars. Een aantal mensen houden meer van een carnavalsleger dan een uitgedacht leger wat aangepast is op de base die wordt aangevallen. Ik heb zelf al een aantal keer aangegeven binnen de leiding om weg te gaan, maar heb telkens besloten om te blijven. Nu is er toch besloten om er mee te kappen. Er zal geen nieuwe war worden gestart.
De clan moddert nu wat aan en het hele leiding geven wordt meer een last dan dat het met plezier wordt gedaan. Daarom hebben wij besloten ermee te stoppen en over te stappen naar een andere clan. Soms was er een opleving van een week, maar daarna was het toch weer minder.
We hebben met zijn alle een super toffe tijd gehad, daarvoor wil ik jullie zeker bedanken! _/-\o_
En ik kan hier aan toevoegen dat ik mijn grote voorbeeld, Curva Jong Un blindelings volg, tesamen met nog enkele andere oudgedienden van deze clan, zoals het er voorlopig voor staat. Het was een voorrecht om met jullie samen te spelen (dat meen ik echt), maar de beste tijd van deze clan ligt intussen enkele maanden achter ons (o.a. de vrijwel altijd magistrale Donnies en CotW-uitreikingen) en ik speel het spelletje nog graag genoeg om het zomaar op te geven. Daarom dat ik dus mede beslist heb om te kappen met deze monumentale clan en mijn heil elders ga zoeken. Als eenieder van jullie ooit in het Belgische Hasselt terecht komen en mij intijds een DM stuurt op Tweakers, zal ik zonder aarzelen een pint trakteren. Of twee. Of vijf.

R3veNG out. :w

CoC: MISSeR | Steam: r3veng

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Zeg grapjassen. Zou je iemand leider willen maken die verder wil en niet een mini?

• Wereldkaart
Mag ik met jullie mee naar de nieuwe clan?

• Sleehond
WTF.

Ik hoop dat jullie het plezier in het spel gaan missen in de nieuwe clan en met weemoed terugdenken aan Tweakers. Want met elkaar spelen hou je alleen vol met PLEZIER. Gaan jullie maar lekker op COC spelen op resultaat. Ga je compleet het plezier verliezen en lekker irriteren als iemand wat fout doet.

Succes ermee :)

P.S. fijn dat er aan oud gedienden wordt gedacht, fijn dat er aan mij iets gevraagd is, uitgelegd is. Heel tekenend hoe ver men is doorgeslagen. Ja ik heb tijdje niet gepresteerd, maar gevraagd hoe ik in de wedstrijd sta, ho maar..... DOEI.

Sleehond wijzigde deze reactie 17-01-2016 22:20 (247%)

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17-06 14:59

westergas

rikkie_pc

quote:
Sleehond schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
P.S. fijn dat er aan oud gedienden wordt gedacht
Ik heb de memo ook even gemist, daar trek ik mijn conclusies dan maar uit ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Ricloo86
Gezellig zeg!:(

• mootjes1989
quote:
[b][message=45607867,noline]Sleehond

dat dus
jongen je snapt het niet...
plezier was nu juist weg..

kunt op je pik getrapt zijn maar vorige week was JIJ degene die zei n coc dip te hebben en er mee wilde stoppen..als we dan actiever willen worden pas dat er toch niet bij..

beter worden als streven in n spelletje zorgt ervoor dat n spel na goede 2 jaar leuk blijft...

Sometimes its just time for a change

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Je hebt verandering, en je hebt schofferen. Dit Is het tweede. Jan achterlaten als zetbaas was de druppel.

Ciao

• westergas

westergas

rikkie_pc

quote:
Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:45:
Je hebt verandering, en je hebt schofferen. Dit Is het tweede. Jan achterlaten als zetbaas was de druppel.

Ciao
Lijkt er wel op dat dit een misverstand is, aangezien Leon en ik nu Co leader zijn...
Je kan gewoon terug komen hoor, niet dat er heel veel over is om naar terug te komen ;)

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 10-06 07:46
"Jan De Zetbaas", klinkt best lekker.

PSN: janduin68

• Sleehond
Komop Jan. Reageer dan gewoon niet of reageer normaal.

@Moo, klopt. Wilde misschien stoppen. Maar de leiding had me ook kunnen berichten om te vragen wat ik wilde en met welke gedachte jullie speelden. Juist omdat mij niks gevraagd / medegedeelt steekt mij. Zeker omdat ik niet pas sinds gisteren erbij zit. Had mij netjes even op de hoogte gesteld en gevraagd wat ik wilde, dan had je eventueel goed uit elkaar gegaan. Dit heeft gewoon een nare nasmaak op basis van wat ik net aangeef. Dat jullie een keus maken snap ik zeker, je wilt door. Maar het schiet er bij mij verkeerd in dat ik niks vernomen heb. Alsof ik er sinds gisteren bij zit....

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:00
Neeeeeeeeee. De Donniesssss :( :( :(

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Ricloo86
Is het geen idee om nieuwe mensen via dit forum bij elkaar te krijgen om weer een geslaagde clan te krijgen?

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik had het niet meer dan normaal gevonden als de clan overgegaan was naar de mensen die willen blijven.
Een clan opbouwen heb ik weer geen zin in, ik zoek een leuke clan. Ik laat weten als ik deze gevonden heb, wat mij betreft zijn jullie daar dan ook welkom.

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-06 22:14
Op dit moment kan en wil ik niet meedoen aan clanwars omdat ik nu te druk bezig ben alle shit te upgraden. Wel zoek ik een gezellige clan waar ik alle leuke berichtjes in de zoveel tijd kan nalezen en kan doneren aan de mensen die wat willen.

Misschien dat ik naar Tweakers3 ga dan, ik heb geen zin om bij een clan te zitten die nog opgebouwd moet worden.

EDIT:
Ook een reden dat ik niet meedeed met wars; ik heb geen tijd om alle tegenstanders te analyseren, daarop mijn leger op aan te passen en altijd maar voor 3 sterren te gaan. Dan kan ik beter shit doneren en iemand anders die daar wel tijd voor heeft de kans geven.

aDutchCow wijzigde deze reactie 18-01-2016 10:46 (27%)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Ricloo86
quote:
Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:42:
Ik had het niet meer dan normaal gevonden als de clan overgegaan was naar de mensen die willen blijven.
Een clan opbouwen heb ik weer geen zin in, ik zoek een leuke clan. Ik laat weten als ik deze gevonden heb, wat mij betreft zijn jullie daar dan ook welkom.
Laat het me maar weten dan, heb het idee dat er weinig nog gaat gebeuren met de huidige clan.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Ik ga met mijn TH10 rond de lunch ff naar de n00b clan van mijn zwager. Sta daar tussen de rushers maar dit is ook puur voor de gein. CW zie ik nu toch niet gebeuren gezien het te kort aan actieve leden. Mijn mini houd ik nog in [tweakers] om alles te volgen.

Grote kans dat ik via deze omweg ga joinen bij tweakers3. Zie nu ff niet in hoe het nog wat gaat worden tenzij men vanuit misser weer terug komen.

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ik heb een clan gevonden.

Eigenschappen:
- Lvl8 (richting 9)
- Paar ouderen, groep n00bs
- ouderen zijn bezig de clan op te bouwen en de goede n00bs verder te helpen en de slechte te kicken
- Hoge TH en ervaring is daarbij nodig
- Nu nog geen CW's, is wel de bedoeling.

Vriend van me is co-leader , jullie zijn welkom.
"Dutch Army 2.0"
#9Q8Q8GV

Tukk wijzigde deze reactie 18-01-2016 11:20 (3%)

• Tylen
De hoge spelers (TH11) mogen bij ons erbij: Lowlands XL

• aDutchCow
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-06 22:14
quote:
Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:19:

Eigenschappen:
- Lvl8 (richting 9)
- ouderen zijn bezig de clan op te bouwen en de goede n00bs verder te helpen en de slechte te kicken

"Dutch Army 2.0"
#9Q8Q8GV
Ik heb m in ieder geval al gebookmarked. Kijk het nog even aan :)

Als het regent in mei, dan is april voorbij

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

quote:
Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:25:
De hoge spelers (TH11) mogen bij ons erbij: Lowlands XL
Welke TH11? ;)

• Tylen

quote:
En volgens mij was Lowlands meer van het cuppen, jij kwam met minder binnen destijds op mijn aandringen.

Of verslonsen ze het nu, nu ik weg ben :+

Xbox live: Ghesous

• Torch-D
quote:
Sleehond schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
WTF.

Ik hoop dat jullie het plezier in het spel gaan missen in de nieuwe clan en met weemoed terugdenken aan Tweakers. Want met elkaar spelen hou je alleen vol met PLEZIER. Gaan jullie maar lekker op COC spelen op resultaat. Ga je compleet het plezier verliezen en lekker irriteren als iemand wat fout doet.

Succes ermee :)

P.S. fijn dat er aan oud gedienden wordt gedacht, fijn dat er aan mij iets gevraagd is, uitgelegd is. Heel tekenend hoe ver men is doorgeslagen. Ja ik heb tijdje niet gepresteerd, maar gevraagd hoe ik in de wedstrijd sta, ho maar..... DOEI.
Dit was al aan de orde...

• Ricloo86
Ik heb de clan ook verlaten, erg jammer maar is niet anders.

Iedereen bedankt voor alle hulp en adviezen bij mijn start van het spel, het nodige geleerd en ben aardig opweg om serieus mee te gaan doen.

Veel plezier nog met het spel!

• Wereldkaart
nvm

Wereldkaart wijzigde deze reactie 19-01-2016 14:55 (96%)

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:36
Muhaha, stappen jullie nou over naar MiSSeR? de clan die jullie verafschuwden? heerlijk :D

*leest stilletjes verder mee*

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• thedon46
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 10-06 07:55
quote:
Mooi :Y hebben we van jou ook geen last meer :w

• utbone
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 20:35
Wil er nog iemand afkoelen in tweakers.net.. geen wars, geen gezeik... gewoon lekker farmen..

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Tylen
quote:
Joene. schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:19:
Muhaha, stappen jullie nou over naar MiSSeR? de clan die jullie verafschuwden? heerlijk :D

*leest stilletjes verder mee*
Er zitten wel veel nieuwe leden bij misser. Ik weet niet welke er allemaal hier zaten ;)

Frank, Curva, H.fr, R3veng, kevin, Bl4nki3, Thedon46, Gietema, Rodegekste, Mootjes, Braveheart

• Signs
quote:
Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:37:
[...]

Er zitten wel veel nieuwe leden bij misser. Ik weet niet welke er allemaal hier zaten ;)

Frank, Curva, H.fr, R3veng, kevin, Bl4nki3, Thedon46, Gietema, Rodegekste, Mootjes, Braveheart
Iedereen uit je lijstje }:O

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 21:36
quote:
Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:37:
[...]

Maakt me verder ook vrij weinig uit hoor, sinds de update heb ik geen fun meer in CoC..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Steevo_S
Wij waren ook blij verrast met zoveel nieuwe leden en al helemaal vanwege de gezonde (of ongezonde) verstandhouding in het verleden. Voor onze clan zijn alle leden welkom die zich actief inzetten tijdens clan war en ook de intentie hebben om beter te worden.

Dat we nu op 42 leden zitten komt denk ik mede doordat onze focus op war ligt en we ook meer dan 80% van alle clan wars winnen, de goeie sfeer in de clan en het coachen tijdens war aanvallen (onze clan bestaat net geen 6 maanden en wij begonnen met 11 leden).

• Ricloo86
quote:
Steevo_S schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:46:
Wij waren ook blij verrast met zoveel nieuwe leden en al helemaal vanwege de gezonde (of ongezonde) verstandhouding in het verleden. Voor onze clan zijn alle leden welkom die zich actief inzetten tijdens clan war en ook de intentie hebben om beter te worden.

Dat we nu op 42 leden zitten komt denk ik mede doordat onze focus op war ligt en we ook meer dan 80% van alle clan wars winnen, de goeie sfeer in de clan en het coachen tijdens war aanvallen (onze clan bestaat net geen 6 maanden en wij begonnen met 11 leden).
Jammer voor ons, maar goed voor jullie!
Je hebt er wel een stel toppers bij nu voor hoever ik dat kan inschatten in het half jaar dat ik er bij zit.

Veel plezier!

• Tylen
quote:
Famous schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:58:
[...]

En volgens mij was Lowlands meer van het cuppen, jij kwam met minder binnen destijds op mijn aandringen.

Of verslonsen ze het nu, nu ik weg ben :+
Er zijn een paar een beetje aan het zakken om te cuppen (ergens in champions 1/2/3). De meeste proberen nog steeds in Legends te komen.

• Sleehond
Allemaal zaten ze hier. Wat Joene zegt klopt inderdaad. Geeft heel erg de karakter van deze club aan. Beetje jammer.

Succes allen ik ga op zoek naar een nieuwe club ook!

• Cryptoware
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 24-09-2018
quote:
Steevo_S schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:46:

Alleen ga je er nu weer een zooi verliezen :)

Russian Hacker

• dieselb0y
  • Laatst online: 17-06 15:22
Guys :+

Voor de mensen die wat minder serieus spelen en wat minder tijd besteden aan CoC, in [Tweakers2] is het prima toeven hoor. We doen eenmaal in de week een clanwar (vrijdag-zondag), verder wordt er ook snel gedoneerd etc.

Volgens mij ook niets mis met de verstandhoudingen hoor, de ene speler is nou eenmaal fanatieker dan de andere, makkelijk toch als je tussen bekende clans kan switchen? Een groep spelers is van onze clan toen afgesplitst naar MiSSeR en in de toekomst zal er vast nog wel meer geswitched worden :-)

• Steevo_S
quote:
Cryptoware schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Alleen ga je er nu weer een zooi verliezen :)
Only time will tell ;)

• Frank_P
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 16-06 23:13
Tweakers3 is still going strong (en dat al een erg lange tijd). We spelen 2 wars per week en doen dit gemotiveerd maar zonder te hardcore te zijn. Zoals altijd dus ;).
Iedereen is welkom =D

• mootjes1989
popcorn tijd.hier..

mensen gooi niet zo met modder...
de twee tweakersclans waar ik in heb gezeten waren top mits je op 1 lijn zat

en wanneer je dat jiet meer zit ga je verder kijken...nix aant handje
en blijft leuk af en toe es bij elkaar te buurten..je zoekt de mensen op waarvan je denkt dat je op 1 lijn zit..

en soms blijkt dat uiteindelijk toch niet zo te zijn...iedereen vind op zijn of haar manier fun int spel..waar wordt nu zo moeilijk over gedaan..

bedoel het was leuk en gezellig maar laatste tijd merkte iedereen verschillen op..

dus zoek lkr.n.plekje waar je je ok voelt en lkr spelen :) en misschien kom je elkaar later weer tegen

clash on!

• Ricloo86
quote:
mootjes1989 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:21:
popcorn tijd.hier..

mensen gooi niet zo met modder...
de twee tweakersclans waar ik in heb gezeten waren top mits je op 1 lijn zat

en wanneer je dat jiet meer zit ga je verder kijken...nix aant handje
en blijft leuk af en toe es bij elkaar te buurten..je zoekt de mensen op waarvan je denkt dat je op 1 lijn zit..

en soms blijkt dat uiteindelijk toch niet zo te zijn...iedereen vind op zijn of haar manier fun int spel..waar wordt nu zo moeilijk over gedaan..

bedoel het was leuk en gezellig maar laatste tijd merkte iedereen verschillen op..

dus zoek lkr.n.plekje waar je je ok voelt en lkr spelen :) en misschien kom je elkaar later weer tegen

clash on!
Mis je donaties! ;w ;)

• Sleehond
quote:
Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:19:

Eigenschappen:
- Lvl8 (richting 9)

"Dutch Army 2.0"
#9Q8Q8GV
Succes man!

Hier ook nieuwe clan.

Dutch Pact War

Lvl 8 clan bijna 9.

Ciao!

• Shadow771
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 17-06 12:50
quote:
Frank_P schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:03:
Tweakers3 is still going strong (en dat al een erg lange tijd). We spelen 2 wars per week en doen dit gemotiveerd maar zonder te hardcore te zijn. Zoals altijd dus ;).
Iedereen is welkom =D
8)

Clash of Clans - Tweakers III | "There is no 'cloud'. It's just someone else's server..."

• westergas

westergas

rikkie_pc

Jan, ga je schamen...
"voor en door kloemels"..."open voor iedereen"... :N

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 00:17
Ben even weg en gelijk dit :N

Steam: Brogala

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-06 08:41
Helaas was ik de afgelopen dagen onder de leden met griep.

Jammer dat zo moest gaan en wellicht qua communicatie kon het wat beter maar is niet anders meer. Ik heb met veel plezier met een ieder samengespeeld net als in Tweakers3. Veel plezier/succes in jullie nieuwe clans.

• Steevo_S
Sleehond is perfect en dit staat in het verkeerde topic

Steevo_S wijzigde deze reactie 20-01-2016 20:45 (77%)

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

quote:
Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:12:
En de winning streak gaat door :) we staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten :)
Wat is uw clan?

• Sleehond
quote:
Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:12:
En de winning streak gaat door :) we staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten :)
Waarom kom je dat hier melden in het Tweakers clan topic? Je bent hier nooit lid geweest, beetje bijdehandje spelen omdat er een paar jou kant op zijn gekomen. Tof hoor!

:O

Sleehond wijzigde deze reactie 20-01-2016 20:20 (18%)

• Steevo_S
Dude doe eens kalm, neem een pilletje ofzo. Ik dacht dat dit het algemene topic was...

• Sleehond
Sure :')

• Wereldkaart
Is er nog ergens een leuke clan waar ik bij kan (Th7)?
Gaat er vooral om dat er veel en snel gedoneerd wordt (en gevraagd wordt), de rest boeit me vrij weinig.

• Curva
Je vraagt om de zoveel dagen of er een clan te vinden is?
Tevens is dit het algemene topic voor CoC: [iOS/Android] Clash of Clans

• Cryptoware
quote:
Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:43:
Dude doe eens kalm, neem een pilletje ofzo. Ik dacht dat dit het algemene topic was...
Nou maar t interreseert ons niet echt

Russian Hacker

• Steevo_S
En daarom reageer je ook... heb het al aangepast en in het algemene topic gepost.

• Cryptoware
quote:
MisseR :)

Russian Hacker

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ahh, hullie ;)

• Qwerty18
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 24-01-2016
Hallo, ik zat al in jullie clan een tijdje geleden, maar ben dr uitgegaan omdat ik stopte met coc. Zou ik er weer in mogen?

• Cryptoware
quote:
Qwerty18 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:03:
Hallo, ik zat al in jullie clan een tijdje geleden, maar ben dr uitgegaan omdat ik stopte met coc. Zou ik er weer in mogen?
De clan is zo goed als dood, zijn bezig met een heropbouw dus ik denk wel dat je welkom bent...

Russian Hacker

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

• Ricloo86
Wtf! Waarom word ik nu zonder pardon en bericht uit de clan gegooid? Ontzettende_Jan?!?!

• Sleehond
Ricloo, kom je lekker aanmelden bij Tweakers 3, we zijn die kant op.
Tweakers is gewoon echt klaar helaas.

• Ricloo86
quote:
Sleehond schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:57:
Ricloo, kom je lekker aanmelden bij Tweakers 3, we zijn die kant op.
Tweakers is gewoon echt klaar helaas.
Done! thnx en zeker lekker actief daar.

Jammer dat ze een bestaande clan zo dood laten gaan.

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 10-06 07:46
Niet dood. In winterslaap.En kan zo maar weer tot leven komen, time will tell.

PSN: janduin68

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 00:58

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Tot de clan weer uit de grond komt gaat dit topic dicht omdat het nu alleen maar voor werving en modder gooien word gebruikt
Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True