Iemand tips voor leger zonder BK?
Iemand tips voor leger zonder BK?
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Wat een manier om de dag te beginnenBrogala schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:47:
Yo!
Lol is er voor mij al best lang vanaf, dus ik stop met CoC. Succes met CW's.
Hoh!
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Anders pak jij 4, ga ik cleanen.Cryptoware schreef op maandag 11 januari 2016 @ 02:19:
Ik had ook graag 4 Ff kijken nu .. 3 geeft inferno3 dacht ik
Waardoor ik het op 7 mag gaan proberen.Blankinho schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:54:
Pittige war voor de ondersten deze. Ik claim graag #8
ik heb geen AQ dus wordt sowieso even kijken hoe ik ga aanvallen
[ Voor 21% gewijzigd door Tukk op 11-01-2016 10:12 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Hey Tukk,Tukk schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Waardoor ik het op 7 mag gaan proberen.
*kuch*hoop op een ster
Wat ik ook kan doen is zorgen dat ik klaar sta om op 8, 9 of 10 te cleanen na de aanvallen.
Lijkt me nuttiger dan hard rennen voor een sterretje op 7.
Goed plan mannen!Blankinho schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:56:
[...]
Hey Tukk,
Lijkt me inderdaad verstandiger om te doen qua 3-sterren. Onderin is de tegenstander naar mijn idee wat sterker dan ons.
Als de claims onderin nu zsm met eerste aanval gaan dan kunnen de 2e aanvallen ook vrij snel gedaan worden.
Ik verwacht dat ik tussen 20-21uur wel kan aanvallen maar mocht dat niet lukken dan mag jij wat mij betreft na 21.00 wel los op 8 en kijk ik vervolgens even hoe/wat.
Sowieso heb ik al 7 geclaimed dus mag je gaan cleanen TukkTukk schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:11:
[...]
Waardoor ik het op 7 mag gaan proberen.
*kuch*hoop op een ster
Wat ik ook kan doen is zorgen dat ik klaar sta om op 8, 9 of 10 te cleanen na de aanvallen.
Lijkt me nuttiger dan hard rennen voor een sterretje op 7.
Sleehond schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:49:
[...]
Sowieso heb ik al 7 geclaimed dus mag je gaan cleanen Tukk
Nogmaals de vraag, zie hierboven, tips voor army zonder BK voor #7?
[ Voor 9% gewijzigd door Signs op 11-01-2016 17:12 ]
Lang geleden dat ik dragloon heb gebruiktRicloo86 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:12:
Ga vanavond #10 proberen, iemand tips hoe ik dit ga aanpakken?
(heb cw alleen nog met draken en ballonnen aangevallen eigenlijk)
PSN: Curvaa_
Thnx kerel! Goed uitgedacht, heeft 2 ster en 78% opgeleverd. Stuk beter resultaat ten opzichte van het gefail van mijn kant laatste tijd.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
You're WelcomeSleehond schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:19:
[...]
Thnx kerel! Goed uitgedacht, heeft 2 ster en 78% opgeleverd. Stuk beter resultaat ten opzichte van het gefail van mijn kant laatste tijd.
#7 is zeker te 3 sterren. Ik had geen BK beschikbaar (bijna klaar op 20!). 1 golem minder, paar hogs extra en dus een BK mee en iemand kan mijn attack nabootsen en kan je zeker 3 ster halen. Als je dan paar extra hogs hebt kun je er wat meer inzetten rechts waar ik begon, om zo toch te kunnen luren en de skellies met poison kapot kan maken.
Thnx nogmaals voor je goed uitgedachte plan mister Signs
PSN: jannvsdvinvs
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ik ga cleanen, dan kan crypt 7 pakken.
Wordt nog wel aangepast voor de start van de CW.Ricloo86 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:05:
Wat heeft #15 voor rare CW base dan.
Die heeft dus duidelijk tijd teveel hahaTukk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:09:
[...]
Wordt nog wel aangepast voor de start van de CW.
Nee joh, je kan toch drie bases voorbereid hebben staan? Twee kliks en je hebt een andere base als actief staan.Ricloo86 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:10:
[...]
Die heeft dus duidelijk tijd teveel haha
Ah op die manier, dan heeft hij in mijn ogen nog een keer een moment teveel tijd over gehad haha.Tukk schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:12:
[...]
Nee joh, je kan toch drie bases voorbereid hebben staan? Twee kliks en je hebt een andere base als actief staan.
[ Voor 76% gewijzigd door Signs op 14-01-2016 11:32 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Signs op 14-01-2016 11:37 ]
Ik heb ook zitten slapen, had reuzen in CC en niet gezien.Signs schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:37:
Sorry jongens, wilde 10 pakken, drukte op attack en toen zag ik de base van 7. Beetje irritant die cirkel voor aanbevolen target en gekozen target.
Had ook een leger voor speciaal voor 10 gemaakt.
(Wil eennkeer de donnie)
De reden voor een hound is tijd. De killsquad wordt afgeleid door de CC.Wereldkaart schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:42:
Ik zat te denken aan een idee voor clanwars.
De tegenstander verwacht dat ze met 1 of 2 hogs je cc troepen kunnen luren omdat er meestal een lavahond oid inzit.
Maar wat nou als je een cc volstopt met max wizzards or archers. Hierdoor duurt het veel langer voordat alle troepen uit de CC zijn 'gepopt' waardoor het niet mogelijk is alles te luren.
Hierdoor verdoet de aanvallen dus zijn luretroepen en daarnaast heb je nog een sterk en flexibel leger voor later.
Hierdoor zijn de rooie doodshoofdspells dus ook vrij useless omdat ze meestal niet zijn voorbereid op een grote lure van 35 archers oid.
Was maar een ideetje om de tegenstander te verassen, wie weet werkt het
Maar als ik de afgelopen aanvallen zie, iemand pompt 2 golems, gooit er 8-10 wizz achteraan en die hound is binnen no-time einde oefenen, net als zn mini hondjes daarna.Signs schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:33:
[...]
De reden voor een hound is tijd. De killsquad wordt afgeleid door de CC.
De hound heeft veel heatlth dus het duurt lang voordat deze kapot is.
Daarna heb je last van de pups.
Al om al, het kost tijd.
In het geval van boog/wizz. Ook al haal je niet iedereen eruit, meeste kill je met een poison.
Rest, ach, zijn al snel te killen.
Probeer het eens?Wereldkaart schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:44:
[...]
Maar als ik de afgelopen aanvallen zie, iemand pompt 2 golems, gooit er 8-10 wizz achteraan en die hound is binnen no-time einde oefenen, net als zn mini hondjes daarna.
Vandaar dat ik dacht, als niet alles uit de CC is werkt een poison dus niet optimal (er blijven er een paar over) en doordat er een paar overblijven worden zijn troepen weer afgeleid (kost weer tijd) waardoor het uiteindelijk meer tijd kost.
Maar als het niet werkt werkt het niet natuurlijk:P
Tukk schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:52:
[...]
Probeer het eens?
Ik denk zelf dat alleen wiz of bogen te makkelijk is.
Taktiek daartegen is:
- 1 hog lvl6 in cirkel
- Alles staat buiten, je zet 1 boog op de meeste afgelegen plek
- Of poison of wizz+golem maakt alles kapot.
Grootste nadeel van hound is dat hij defencless is tegen draakloon.
Bestond hogs lvl 6 maar..Wereldkaart schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:38:
Ben zelf te laag voor wars, dus kan da nie proberen ej.
Maar 1 hog lvl 6 is vrij snel dood als ik bij ons in dw cw aanvallen kijk, dus je hebt er 5 of 6 nodig om lang genoeg in de cirkel te zijn zodat ze er alle 35 uitkomen?
Dat is het meer, nu is het één keer in de cirkel en alles wat je hebt is eruit (loon en hound of wahtever) terwijl dan luren dus vrijwel onmogelijk is, dus het leger dat je gebruikt sowieso gebeukt gaat worden door cc troepen?
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
[ Voor 68% gewijzigd door Sleehond op 17-01-2016 12:31 ]
En ik kan hier aan toevoegen dat ik mijn grote voorbeeld, Curva Jong Un blindelings volg, tesamen met nog enkele andere oudgedienden van deze clan, zoals het er voorlopig voor staat. Het was een voorrecht om met jullie samen te spelen (dat meen ik echt), maar de beste tijd van deze clan ligt intussen enkele maanden achter ons (o.a. de vrijwel altijd magistrale Donnies en CotW-uitreikingen) en ik speel het spelletje nog graag genoeg om het zomaar op te geven. Daarom dat ik dus mede beslist heb om te kappen met deze monumentale clan en mijn heil elders ga zoeken. Als eenieder van jullie ooit in het Belgische Hasselt terecht komen en mij intijds een DM stuurt op Tweakers, zal ik zonder aarzelen een pint trakteren. Of twee. Of vijf.Curva schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:09:
Zoals jullie de laatste tijd al merken gaat het niet altijd even vlekkeloos tijdens de wars. Een aantal mensen houden meer van een carnavalsleger dan een uitgedacht leger wat aangepast is op de base die wordt aangevallen. Ik heb zelf al een aantal keer aangegeven binnen de leiding om weg te gaan, maar heb telkens besloten om te blijven. Nu is er toch besloten om er mee te kappen. Er zal geen nieuwe war worden gestart.
De clan moddert nu wat aan en het hele leiding geven wordt meer een last dan dat het met plezier wordt gedaan. Daarom hebben wij besloten ermee te stoppen en over te stappen naar een andere clan. Soms was er een opleving van een week, maar daarna was het toch weer minder.
We hebben met zijn alle een super toffe tijd gehad, daarvoor wil ik jullie zeker bedanken!
[ Voor 247% gewijzigd door Sleehond op 17-01-2016 22:20 ]
Ik heb de memo ook even gemist, daar trek ik mijn conclusies dan maar uitSleehond schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
P.S. fijn dat er aan oud gedienden wordt gedacht
jongen je snapt het niet...[b][message=45607867,noline]Sleehond
dat dus
Lijkt er wel op dat dit een misverstand is, aangezien Leon en ik nu Co leader zijn...Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:45:
Je hebt verandering, en je hebt schofferen. Dit Is het tweede. Jan achterlaten als zetbaas was de druppel.
Ciao
PSN: jannvsdvinvs
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
[ Voor 27% gewijzigd door aDutchCow op 18-01-2016 10:46 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Laat het me maar weten dan, heb het idee dat er weinig nog gaat gebeuren met de huidige clan.Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:42:
Ik had het niet meer dan normaal gevonden als de clan overgegaan was naar de mensen die willen blijven.
Een clan opbouwen heb ik weer geen zin in, ik zoek een leuke clan. Ik laat weten als ik deze gevonden heb, wat mij betreft zijn jullie daar dan ook welkom.
[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 18-01-2016 11:20 ]
Ik heb m in ieder geval al gebookmarked. Kijk het nog even aanTukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:19:
Ik heb een clan gevonden.
Eigenschappen:
- Lvl8 (richting 9)
- Paar ouderen, groep n00bs
- ouderen zijn bezig de clan op te bouwen en de goede n00bs verder te helpen en de slechte te kicken
- Hoge TH en ervaring is daarbij nodig
- Nu nog geen CW's, is wel de bedoeling.
Vriend van me is co-leader , jullie zijn welkom.
"Dutch Army 2.0"
#9Q8Q8GV
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Welke TH11?Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:25:
De hoge spelers (TH11) mogen bij ons erbij: Lowlands XL
o
En volgens mij was Lowlands meer van het cuppen, jij kwam met minder binnen destijds op mijn aandringen.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit was al aan de orde...Sleehond schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
WTF.
Ik hoop dat jullie het plezier in het spel gaan missen in de nieuwe clan en met weemoed terugdenken aan Tweakers. Want met elkaar spelen hou je alleen vol met PLEZIER. Gaan jullie maar lekker op COC spelen op resultaat. Ga je compleet het plezier verliezen en lekker irriteren als iemand wat fout doet.
Succes ermee
P.S. fijn dat er aan oud gedienden wordt gedacht, fijn dat er aan mij iets gevraagd is, uitgelegd is. Heel tekenend hoe ver men is doorgeslagen. Ja ik heb tijdje niet gepresteerd, maar gevraagd hoe ik in de wedstrijd sta, ho maar..... DOEI.
[ Voor 96% gewijzigd door Wereldkaart op 19-01-2016 14:55 ]
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
MooiHenkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:19:
*leest stilletjes verder mee*
U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt
Er zitten wel veel nieuwe leden bij misser. Ik weet niet welke er allemaal hier zatenHenkie schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:19:
Muhaha, stappen jullie nou over naar MiSSeR? de clan die jullie verafschuwden? heerlijk
*leest stilletjes verder mee*
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq