Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[iOS/Android] Clash of clans [Tweakers]

Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste
Acties:
  • 121.068 views

• Signs
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14:43
quote:
Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:37:
[...]

Er zitten wel veel nieuwe leden bij misser. Ik weet niet welke er allemaal hier zaten ;)

Frank, Curva, H.fr, R3veng, kevin, Bl4nki3, Thedon46, Gietema, Rodegekste, Mootjes, Braveheart
Iedereen uit je lijstje }:O

• Joene.
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:24
quote:
Tylen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:37:
[...]

Er zitten wel veel nieuwe leden bij misser. Ik weet niet welke er allemaal hier zaten ;)

Frank, Curva, H.fr, R3veng, kevin, Bl4nki3, Thedon46, Gietema, Rodegekste, Mootjes, Braveheart
Maakt me verder ook vrij weinig uit hoor, sinds de update heb ik geen fun meer in CoC..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 09:04
Wij waren ook blij verrast met zoveel nieuwe leden en al helemaal vanwege de gezonde (of ongezonde) verstandhouding in het verleden. Voor onze clan zijn alle leden welkom die zich actief inzetten tijdens clan war en ook de intentie hebben om beter te worden.

Dat we nu op 42 leden zitten komt denk ik mede doordat onze focus op war ligt en we ook meer dan 80% van alle clan wars winnen, de goeie sfeer in de clan en het coachen tijdens war aanvallen (onze clan bestaat net geen 6 maanden en wij begonnen met 11 leden).

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 25-06 13:29
quote:
Steevo_S schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:46:
Wij waren ook blij verrast met zoveel nieuwe leden en al helemaal vanwege de gezonde (of ongezonde) verstandhouding in het verleden. Voor onze clan zijn alle leden welkom die zich actief inzetten tijdens clan war en ook de intentie hebben om beter te worden.

Dat we nu op 42 leden zitten komt denk ik mede doordat onze focus op war ligt en we ook meer dan 80% van alle clan wars winnen, de goeie sfeer in de clan en het coachen tijdens war aanvallen (onze clan bestaat net geen 6 maanden en wij begonnen met 11 leden).
Jammer voor ons, maar goed voor jullie!
Je hebt er wel een stel toppers bij nu voor hoever ik dat kan inschatten in het half jaar dat ik er bij zit.

Veel plezier!

PSN: Ricloo86

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17:03
quote:
Famous schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:58:
[...]

En volgens mij was Lowlands meer van het cuppen, jij kwam met minder binnen destijds op mijn aandringen.

Of verslonsen ze het nu, nu ik weg ben :+
Er zijn een paar een beetje aan het zakken om te cuppen (ergens in champions 1/2/3). De meeste proberen nog steeds in Legends te komen.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:29
Allemaal zaten ze hier. Wat Joene zegt klopt inderdaad. Geeft heel erg de karakter van deze club aan. Beetje jammer.

Succes allen ik ga op zoek naar een nieuwe club ook!

• Cryptoware
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 24-09-2018
quote:
Steevo_S schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:46:

Alleen ga je er nu weer een zooi verliezen :)

Russian Hacker

• dieselb0y
  • Laatst online: 25-06 14:25
Guys :+

Voor de mensen die wat minder serieus spelen en wat minder tijd besteden aan CoC, in [Tweakers2] is het prima toeven hoor. We doen eenmaal in de week een clanwar (vrijdag-zondag), verder wordt er ook snel gedoneerd etc.

Volgens mij ook niets mis met de verstandhoudingen hoor, de ene speler is nou eenmaal fanatieker dan de andere, makkelijk toch als je tussen bekende clans kan switchen? Een groep spelers is van onze clan toen afgesplitst naar MiSSeR en in de toekomst zal er vast nog wel meer geswitched worden :-)

• Steevo_S
quote:
Cryptoware schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:53:
[...]

Alleen ga je er nu weer een zooi verliezen :)
Only time will tell ;)

• Frank_P
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-06 13:36
Tweakers3 is still going strong (en dat al een erg lange tijd). We spelen 2 wars per week en doen dit gemotiveerd maar zonder te hardcore te zijn. Zoals altijd dus ;).
Iedereen is welkom =D

• mootjes1989
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 20-06 07:51
popcorn tijd.hier..

mensen gooi niet zo met modder...
de twee tweakersclans waar ik in heb gezeten waren top mits je op 1 lijn zat

en wanneer je dat jiet meer zit ga je verder kijken...nix aant handje
en blijft leuk af en toe es bij elkaar te buurten..je zoekt de mensen op waarvan je denkt dat je op 1 lijn zit..

en soms blijkt dat uiteindelijk toch niet zo te zijn...iedereen vind op zijn of haar manier fun int spel..waar wordt nu zo moeilijk over gedaan..

bedoel het was leuk en gezellig maar laatste tijd merkte iedereen verschillen op..

dus zoek lkr.n.plekje waar je je ok voelt en lkr spelen :) en misschien kom je elkaar later weer tegen

clash on!

• Ricloo86
quote:
mootjes1989 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:21:
popcorn tijd.hier..

mensen gooi niet zo met modder...
de twee tweakersclans waar ik in heb gezeten waren top mits je op 1 lijn zat

en wanneer je dat jiet meer zit ga je verder kijken...nix aant handje
en blijft leuk af en toe es bij elkaar te buurten..je zoekt de mensen op waarvan je denkt dat je op 1 lijn zit..

en soms blijkt dat uiteindelijk toch niet zo te zijn...iedereen vind op zijn of haar manier fun int spel..waar wordt nu zo moeilijk over gedaan..

bedoel het was leuk en gezellig maar laatste tijd merkte iedereen verschillen op..

dus zoek lkr.n.plekje waar je je ok voelt en lkr spelen :) en misschien kom je elkaar later weer tegen

clash on!
Mis je donaties! ;w ;)

• Sleehond
quote:
Tukk schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:19:
Ik heb een clan gevonden.

Eigenschappen:
- Lvl8 (richting 9)
- Paar ouderen, groep n00bs
- ouderen zijn bezig de clan op te bouwen en de goede n00bs verder te helpen en de slechte te kicken
- Hoge TH en ervaring is daarbij nodig
- Nu nog geen CW's, is wel de bedoeling.

Vriend van me is co-leader , jullie zijn welkom.
"Dutch Army 2.0"
#9Q8Q8GV
Succes man!

Hier ook nieuwe clan.

Dutch Pact War

Lvl 8 clan bijna 9.

Ciao!

• Shadow771
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 23-06 10:41
quote:
Frank_P schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:03:
Tweakers3 is still going strong (en dat al een erg lange tijd). We spelen 2 wars per week en doen dit gemotiveerd maar zonder te hardcore te zijn. Zoals altijd dus ;).
Iedereen is welkom =D
8)

Clash of Clans - Tweakers III | "There is no 'cloud'. It's just someone else's server..."

• westergas
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 13:20

westergas

rikkie_pc

Jan, ga je schamen...
"voor en door kloemels"..."open voor iedereen"... :N

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 17:46
Ben even weg en gelijk dit :N

Steam: Brogala

• Blankinho
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 12-06 08:41
Helaas was ik de afgelopen dagen onder de leden met griep.

Jammer dat zo moest gaan en wellicht qua communicatie kon het wat beter maar is niet anders meer. Ik heb met veel plezier met een ieder samengespeeld net als in Tweakers3. Veel plezier/succes in jullie nieuwe clans.

• Steevo_S
Sleehond is perfect en dit staat in het verkeerde topic

Steevo_S wijzigde deze reactie 20-01-2016 20:45 (77%)

• Tukk
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 25-06 10:15

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

quote:
Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:12:
En de winning streak gaat door :) we staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten :)
Wat is uw clan?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Sleehond
quote:
Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:12:
En de winning streak gaat door :) we staan op het punt om onze 75ste war met de 25ste consecutieve win af te sluiten :)
Waarom kom je dat hier melden in het Tweakers clan topic? Je bent hier nooit lid geweest, beetje bijdehandje spelen omdat er een paar jou kant op zijn gekomen. Tof hoor!

:O

Sleehond wijzigde deze reactie 20-01-2016 20:20 (18%)

• Steevo_S
Dude doe eens kalm, neem een pilletje ofzo. Ik dacht dat dit het algemene topic was...

• Sleehond
Sure :')

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
Is er nog ergens een leuke clan waar ik bij kan (Th7)?
Gaat er vooral om dat er veel en snel gedoneerd wordt (en gevraagd wordt), de rest boeit me vrij weinig.

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 16:55
Je vraagt om de zoveel dagen of er een clan te vinden is?
Tevens is dit het algemene topic voor CoC: [iOS/Android] Clash of Clans

PSN: Curvaa_

• Cryptoware
quote:
Steevo_S schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 20:43:
Dude doe eens kalm, neem een pilletje ofzo. Ik dacht dat dit het algemene topic was...
Nou maar t interreseert ons niet echt

Russian Hacker

• Steevo_S
En daarom reageer je ook... heb het al aangepast en in het algemene topic gepost.

• Cryptoware
quote:
MisseR :)

Russian Hacker

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ahh, hullie ;)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Qwerty18
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 24-01-2016
Hallo, ik zat al in jullie clan een tijdje geleden, maar ben dr uitgegaan omdat ik stopte met coc. Zou ik er weer in mogen?

• Cryptoware
quote:
Qwerty18 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 22:03:
Hallo, ik zat al in jullie clan een tijdje geleden, maar ben dr uitgegaan omdat ik stopte met coc. Zou ik er weer in mogen?
De clan is zo goed als dood, zijn bezig met een heropbouw dus ik denk wel dat je welkom bent...

Russian Hacker

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

• Ricloo86
Wtf! Waarom word ik nu zonder pardon en bericht uit de clan gegooid? Ontzettende_Jan?!?!

• Sleehond
Ricloo, kom je lekker aanmelden bij Tweakers 3, we zijn die kant op.
Tweakers is gewoon echt klaar helaas.

• Ricloo86
quote:
Sleehond schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:57:
Ricloo, kom je lekker aanmelden bij Tweakers 3, we zijn die kant op.
Tweakers is gewoon echt klaar helaas.
Done! thnx en zeker lekker actief daar.

Jammer dat ze een bestaande clan zo dood laten gaan.

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10-06 07:46
Niet dood. In winterslaap.En kan zo maar weer tot leven komen, time will tell.

PSN: janduin68

• Gropah
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18:32

Gropah

Moderator Spielerij

Oompa-Loompa 💩

Tot de clan weer uit de grond komt gaat dit topic dicht omdat het nu alleen maar voor werving en modder gooien word gebruikt
Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Bitcoin

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True