PSN: Curvaa_
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Tja, ik zat lekker te posten, ik druk op verstuur, hij blijft vastzitten op het laden... Kom ik na 1 min terug zie ik opeens 3 posts van mezelf achter elkaarR3veNG schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:46:
Wat ben je toch allemaal aan het spammen, Gerben. Man man man..
Ik zeg, op naar de 20 wins achter elkaar! Ik heb helaas net geen poedel 3 voor deze CW.
jij ging toch je moeders CC misbruiken?Brogala schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:00:
[...]
Tja, ik zat lekker te posten, ik druk op verstuur, hij blijft vastzitten op het laden... Kom ik na 1 min terug zie ik opeens 3 posts van mezelf achter elkaar![]()
Ik zeg, op naar de 20 wins achter elkaar! Ik heb helaas net geen poedel 3 voor deze CW.
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Hij mist ongeveer 3000 donaties per divisie periode van een bepaalde overloperBrogala schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:08:
[...]
Succes! Pas op voor Milan, die doneert een beetje te veelMeer dan 7000 donaties, I call hax.
Die maakt hij nu goed
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Russian Hacker
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Ook heb ik de strikes van de vorige war toegevoegd, 3 personen, erg jammer.
Ik ga dit weekeinde trouwen.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:20:

Gefeliciteerd! En neem je tijd joh! Dat is belangrijker dan een war met CoC! Veel plezier alvast!Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:20:
Zoals ook gemeld in de chat, ik zal zeker de komende maar naar verwachting ook daarna niet meedoen met de CW. Ik weet het, een groot gemis maar ik heb wel een redelijk excuus.
kerel jongens zoals curv zei,Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:20:
Zoals ook gemeld in de chat, ik zal zeker de komende maar naar verwachting ook daarna niet meedoen met de CW. Ik weet het, een groot gemis maar ik heb wel een redelijk excuus.
dat soort dingen doen we niet moeilijk over,
gefeliciteerd alvast !!!!
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2015 19:33 ]
Sterkte man!! Nee hoor het is hartstikke leuk! Ben nu zelf bijna een jaar getrouwd. Gaat snel.Tukk schreef op maandag 13 april 2015 @ 09:20:
Veel plezier en geniet ervan!
Edit: Tuk van harte! Geniet er van!
[ Voor 15% gewijzigd door -WarAx- op 13-04-2015 21:18 ]
Ik claim 7. Het idee is om weer GoLaLoon te gaan, ivm 2 AA's die naast elkaar staan. Wat denken jullie, te risky of niet?
Als ik 2 AA's sloop heb ik zeker genoeg aan 3 poedels en 16 loons om de rest te vernietigen. Het draait eigenlijl allemaal om het begin, lopen de troopen zoals je wil of niet...
EDIT: oh, gezien de easy luur ga ik denk ik toch maar voor gewoon LaLoon. Heb ik geen last van die heros. Goed idee?
[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 13-04-2015 21:57 ]
Zonde dit man. Voor de hardcore COC-ers is xmod en het gebrek aan bans van Supercell de lol er wel vanaf aan het gaan. Heb er zelf ook even aan gedacht maar het is geen fair play en als je vantevoren de locaties van alles weet is aanvallen ook al een stuk minder leuk lijkt me.
YouTube: The Beginning of the End
Ik snap alleen niet wat Robs post daarmee te maken heeft..?Xa!pt schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:58:
[...]
Zonde dit man. Voor de hardcore COC-ers is xmod en het gebrek aan bans van Supercell de lol er wel vanaf aan het gaan. Heb er zelf ook even aan gedacht maar het is geen fair play en als je vantevoren de locaties van alles weet is aanvallen ook al een stuk minder leuk lijkt me.
Zijn dat geen screenshots van xmod dan? In dat geval: my bad.Brogala schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:04:
[...]
Ik snap alleen niet wat Robs post daarmee te maken heeft..?

Moo, heeft een andere gepakt ivm baseschange.
C'mon zeg, ik zou zeggen, neem de startpost nog even doorVersteegrob schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:15:
Ik pak zo #6, Jan zijn claim is vervallen na zoveel urr lijkt mij?
Gedaan, maar zie niksCurva schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:48:
[...]
C'mon zeg, ik zou zeggen, neem de startpost nog even door

Wikipedia: Tongue-in-cheekJayturk schreef op maandag 13 april 2015 @ 18:04:
[...]
kerel jongens zoals curv zei,
dat soort dingen doen we niet moeilijk over,
gefeliciteerd alvast !!!!
Dat heb je goed gezien Rob! dus hierbij bied Curva zijn excuses aanVersteegrob schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:49:
[...]
Gedaan, maar zie niksover het vervallen van een claim?
Het staat namelijk niet in de TS.
Dit zullen we zo spoedig mogelijk aanpassen.
Het is al wel eerder via het forum gecommuniceerd maar niet in de TS bijgewerkt
Dus bij deze nog een keer op het forum:
De 1e claims vervallen na 10 uur s'morgens om te zorgen voor beter doorstroming maar je nog ruim de tijd geven om aan te vallen. Deze tijd staat vast en is niet gekoppeld aan de starttijd van de CW
Ik claim dan #23.
[ Voor 13% gewijzigd door Tukk op 14-04-2015 09:39 ]
Correct, als een target al aangevallen is mogen mensen uiteraard verbeteren indien nodig.Tukk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:38:
Als iemand al aangevallen heeft, bijvoorbeeld in de huidige CW #23. Dan mag ik wel aanvallen, tenzij iemand dezenaa de aanval opnieuwe geclaimd heeft. Deze laatste claim is 2uur geldig, klopt?
Ik claim dan #23.
En omdat we niet de hele dag op iemand willen wachten om dat target te verbeteren is je 2e claim 2 uur geldig
edit: ik besef net dat we er niet zo goed voorstaan als we denken: 45 uit 27 vs. 24 uit 10

[ Voor 42% gewijzigd door R3veNG op 14-04-2015 10:19 ]
De eerste sterren zijn het makkelijkst. Bij ons zijn er al wat aanvallen geweest waarbij je 2 sterren probeert te verbeteren naar 3 sterren. Het moet moeilijk zijn om daar een formule voor te bedenken, ik weet zeker dat je deze twee verhoudingen niet 1:1 kan vergelijken bij een verschillend aantal aanvallen.R3veNG schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:19:
Ik claim #16 voor 2nd attack. Legertje enz. staat inmiddels klaar.
edit: ik besef net dat we er niet zo goed voorstaan als we denken: 45 uit 27 vs. 24 uit 10
Is er al een consensus waarom ze in Indonesie zo traag zijn? En waarom vinden wij steeds aziaten als tegenstander (zijn wij zo goed?) aangezien 20:00 daar midden in de nacht is..
[ Voor 12% gewijzigd door Tukk op 14-04-2015 11:19 ]
Die conclusie trek ik ook, mogelijk dat het gehalte Aziatische clans daar wat hoger is..thedon46 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:45:
Heb wel het idee dat supercell rekening houd met de clan levels tegenwoordig voor het looten van de CW, de laatste tijd toevallig steeds rond ons eigen clan level een war gematched.
Ik lees tegenstrijdige berichten hierover. Enerzijds "ze houden er rekening mee tijdens de matchmaking", maar minstens even veel berichten die het tegendeel beweren.thedon46 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:45:
Heb wel het idee dat supercell rekening houd met de clan levels tegenwoordig voor het looten van de CW, de laatste tijd toevallig steeds rond ons eigen clan level een war gematched.
Het neemt niet weg dat we es een keertje van Aziaten moeten winnen :-D. Na 17 wins-in-a-row is nu het goeie moment aangebroken om daar mee te beginnen, vind ik :-).
Tukk schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:41:
Euh, we hebben ondertussen al gewonnen van Filipijnen en een andere Indonesische groep..

FOR REAL?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Haha nee, dat is gewoon de bewerkmode. Ik ga de volgende CW geen xmod gebruiken, omdat ik toch denk dat het niet echt helpt. Meestal gaat het zo.Xa!pt schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:58:
[...]
Oh leuk, ff kieken wat ik haal op #9 met dit legertje -> 3 sterren met beide hero's 100%, 7 loons en 1 poedel over.
Dan voor 't echt -> gvd, een faal!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wooooot, ik ben Leon voorbij. Komt denk ik door de xbows, ik heb ze beiden op leveltje 3.
Ik kan bijna arch 7 aanzetten
Nogmaals, ben je niet zeker over je target, army oid, vraag het dan!
Morazues
Doe eerst eens een screenshotje, clan waar je nu zit, kunnen we even checken...Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:07:
Kan je nog iemand gebruiken met max gowipe en gowiwi
Op de koffie kan natuurlijk altijd, dan kunnen we even je profiel checkenVerwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 20:55:
Hey medetweakers, ik overweeg te joinen. Mag ik op de koffie?
Ik zal de clan even op open zetten, vermeld bij je aanmelding wel even je Tweakers gebruikersnaam.
Tot snel!
Neem dan gelijk gevulde koeken mee.thedon46 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 06:11:
[...]
Op de koffie kan natuurlijk altijd, dan kunnen we even je profiel checken
Ik zal de clan even op open zetten, vermeld bij je aanmelding wel even je Tweakers gebruikersnaam.
Tot snel!
Het laatste target is altijd voor de laagste van ons, voor Kei dus. Tevens is dit de enige base met AA level 5 en Kei de enige met draak level 2, dus geef hem eerst een kans
Je moet dus even een ander target claimen.
Ah, ok. My bad.Brogala schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:31:
[...]
Haha nee, dat is gewoon de bewerkmode. Ik ga de volgende CW geen xmod gebruiken, omdat ik toch denk dat het niet echt helpt. Meestal gaat het zo.
Nee, het helpt niet echt en haalt ook part of the fun weg. Maar in tweakers wordt het niet per sé ontmoedigd dus?
Juist, enkel het oeverloos nexten bij het farmen kan ik missen als kiespijn. Daarom dus XMod.Xa!pt schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:09:
[...]
Nee, het helpt niet echt en haalt ook part of the fun weg.
Nope.Maar in tweakers wordt het niet per sé ontmoedigd dus?
Bij dezeR3veNG schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:40:
Is de strike van Henk niet aan verdwijning toe? Is van war #39 en we gaan #50 aanvatten morgen...
Edit:
Ik zal eens een GoHoWiWi gaan loslaten op #4
[ Voor 13% gewijzigd door thedon46 op 15-04-2015 12:26 ]
Twijfel ook over GoHoWiWi, mooie attacks van Milan in het twk3 topic...thedon46 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:16:
[...]
Bij deze
Edit:
Ik zal eens een GoHoWiWi gaan loslaten op #4
Twijfel niet langer, check mijn faals de afgelopen warwestergas schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:06:
[...]
Twijfel ook over GoHoWiWi, mooie attacks van Milan in het twk3 topic...
Misschien is het een leuk idee om een soort van 'employee of the month'-principe naar de clan te brengen, op resolutie van een CW? Een in-het-oog-springende attack of defense die twee dagen lang in de TS vermeld wordt. 't Is maar een idee.
Ik ben voorR3veNG schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:39:
Gewoon een hele resem witches en YOLO'en zoals CLB het ons allen al twee keer heeft voorgedaan.
Misschien is het een leuk idee om een soort van 'employee of the month'-principe naar de clan te brengen, op resolutie van een CW? Een in-het-oog-springende attack of defense die twee dagen lang in de TS vermeld wordt. 't Is maar een idee.
[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 15-04-2015 14:41 ]
Verwijderd

Ik ben een volwassen clasher met CW ervaring, TH10 236 cw sterren en TH8 135 cw sterren

Warbase

Farmbase

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2015 15:29 ]
Kan je die TH9 ook even screenshotten? Thx.
daarnaast wel 2x inferno en 3x xbow dus je wordt heel hard geschaald in CW's
Je TH10 base is een no go. Deze is te rushed. Zoals Joene al aangeeft, komt dit vervelend uit met de clan wars.
Ik zal ff overleggen met de rest van de leiding over je TH8 base, of die wel welkom is. Deze is in ieder geval niet rushed.
Russian Hacker
Dit topic is gesloten.