PSN: Curvaa_
Hun #19 helemaal gemoederd om ons op 57-57 te brengen. We hebben wel 7 attacks minder uitgevoerd, dus we staan er goed voor ;-).Curva schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:43:
Gewoon doen Rev! Tweede aanval buiten je range is niet erg he
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Yes ik zag het! Netjes hoor!R3veNG schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:03:
[...]
Hun #19 helemaal gemoederd om ons op 57-57 te brengen. We hebben wel 7 attacks minder uitgevoerd, dus we staan er goed voor ;-).
Om het met een .gif uit de jaren '90 te zeggen:

Maar goed gespeeld idd mensen!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
You asked for it!

Die is zo oud! Tegenwoordig ziet ze er zo uit

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Waarom wel?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Er wordt een telling gemaakt van elk dorp, defensie gebouwen en legergebouwen en legerlevels. Alle dorpen bij elkaar leveren een waarde op en met de matchmaking worden we gelinkt aan een gelijkwaardige tegenstander qua waarde. Cups tellen dus niet mee.
Tevens maakt de leiding geen probleem van de verschillende TH levels of eventueel te weinig TH8.
Nog even een mededeling, ik doe aankomende war niet mee, ik ben een weekend weg. De war die zondag start doe ik wel weer aan mee
Ik dacht dit gelezen te hebben, maar de bron die ik dacht te hebben meldt wat jij hier net tikt.
Verwijderd
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Let onderin echt goed op welk target je gaat pakken, ben je er niet zeker van; vraag om hulp!!! Er zijn zat mensen die tips kunnen geven!
Succes!
Really Sherlock?flkrt schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:51:
dat claimen kunnen jullie ook via clashcaller regelen
Dit hebben we pas 100 keer besproken
[ Voor 13% gewijzigd door Curva op 10-04-2015 20:52 ]
Ik zei op zoek naar nieuwe th8, omdat er nu 3 door zijn naar th9..Tukk schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:51:
Kan iemand mij uitleggen waarom er in de discussie voorbij kwam dat we te weinig TH8 in ons team hebben? Het enige dat van belang, mijn inziens, is het aantal cups dat wij samen hebben voor het bepalen van de sterkte van de clan. Daarbij is het juist van belang om zoveel mogelijk gelijkende cups te hebben aangezien de nummerin van de hogere veel zwaarder meetellen dan de lagere. Dus dat kan het niet zijn.
Waarom wel?
Was meer n geintje...dacht dat ik dat in de chat ook al zei
Verwijderd
Geen reactie? Prima...5 it is.westergas schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:37:
5 lijkt mij lastig (2 infernos) en 9 is buiten mijn range. Wat nu? Yolo op 5?
Als ie zijn opstelling niet veranderd en zijn infernos op single laat staan word het misschien nog wat...
Die side note had ik gemist.mootjes1989 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:15:
[...]
Ik zei op zoek naar nieuwe th8, omdat er nu 3 door zijn naar th9..
Was meer n geintje...dacht dat ik dat in de chat ook al zei

Misschien dat je kan ruilen en anders kan je wel opruimcrew worden? Dan laat je de inferno base oor CLB of WarAx?westergas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:14:
[...]
Geen reactie? Prima...5 it is.
Als ie zijn opstelling niet veranderd en zijn infernos op single laat staan word het misschien nog wat...
Ros jij mijn claim maar rik, ik Had #7,westergas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:14:
[...]
Geen reactie? Prima...5 it is.
Single inferno baloon ik wel de moeder, en mocht dat niet lukken ga ik wel cleanen.
Succes!
Draak zie ik niet zo zitten, blijven te lang op de goudkluizen hangen waardoor de AA en X-Bow ze kapot schieten. Misschien juist een goede afleiding voor de loons die erachter komen.
Hogs, kan. Ff erachter zien te komen waar de big bombs zitten.
GoWiPe vanaf onderaan. Is gelijk m'n eerste keer
Anyhow, tips ?

Hogs4 gaan lekker aan flarden geschoten worden door die AQ dus nope.
GoWiPe kan wel eens gaan lukken.. Je jaagt 2x Golem op die onderste cannon, je BK op die onderste army camp, twee wizzards per army camp links en laboratory en spell factory rechts om een funnel te maken voor je 3 Pekka's die dan hopelijk recht omhoog gaan. Nog wat wallies meenemen voor die paarse inner circle kapot te blazen misschien.
Wat een gerushte TH9 btw seg.
Die gooi je dan achteraan.
Maar idd dit is een nare Base, geen hogs, geen draak, wel super easy lavaloon of baloonian. Maar dan wel met lvl6 loons.
Van mij mag je een poging wagen met Gowipewi.
Dalijk even army maken.
Zoals besproken, ik "kijk het even aan"thedon46 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:13:
[...]
Ros jij mijn claim maar rik, ik Had #7,
Single inferno baloon ik wel de moeder, en mocht dat niet lukken ga ik wel cleanen.
Succes!
En anders hebben we ook nog ons geheime wapen henkiewestergas schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:40:
[...]
Zoals besproken, ik "kijk het even aan"en anders schakelen we ons wonderkind Rob in.
't is ook tweakeRclan zonder SBrogala schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 18:22:
tweakersclan.tk werkt niet meer. Je komt nu bij een of andere poll.
Vond ff geen reactie van Koempert Moo. Maar hier het indirecte bewijs dat een Koempert juist geen 99% 1 ster is.Famous schreef op zaterdag 27 december 2014 @ 03:52:
[...]
Koempert aanval is 2* met 99%, niet onze grote heer belediging eh
ik ben je nog niet vergeten koempert

Haha terug van weg geweest en dan zo falen.....

Gelukkig was het de eerste keer attacken met loons en lavapuppies, maar goed dan nog...
-WarAx- schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:16:
pakt CLB dan #1?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat moet je wel eerst overleggenBrogala schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:35:
Gadver de gadver, 8 lukt niet. M'n lullen gaan constant dood door wizzies doordat loons niet op tijd bij ze zijn. Ik pak 9, iemand anders mag 8 doen.
Maar vooruit dan maar, doe ik 8 wel.
Oh shit. Ik kan ook echt niet lezenH.FR schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:36:
[...]
Dat moet je wel eerst overleggen![]()

Ik ben iig opt. out, heb nu al zoveel faals gehad... ff pauze inlasten. Ik moest ook lekker bij GoLaLoon blijven, werkt voor mij veel beter.
[ Voor 23% gewijzigd door Brogala op 12-04-2015 15:53 ]

>>
Ja, ik ben dom, maar een strike is het helaas ook nietH.FR schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:36:
[...]
Dat moet je wel eerst overleggen![]()
Edit: ik doe trouwens komende week niet mee aan CW. Proefwerk week en ik heb er al 2 weken geen lol meer in.
[ Voor 11% gewijzigd door Brogala op 12-04-2015 16:41 ]
Verwijderd
Gezien twabby 21 al heeft aangevallen ga ik nu wel voor #25, deze kan ik makkelijk 3 sterren hoop ikVerwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:14:
#21 voor 2de aanval
[ Voor 6% gewijzigd door westergas op 12-04-2015 18:39 ]
Btw, we hebben lvl4 Clan te pakken! (er vanuit gaande dat we winnen).
Ja. Tweakers.net is heel casual, geen CW's. TweakersIII doet wel aan CW maar is denk ik het minst streng, maar het is wel gewoon verplicht om aan te vallen enzo. TweakersII is niet heel actief op het forum maar is op Hangouts kennerlijk heel actief en wordt steeds serieuser met CW. Tweakers is het meest serieus met CW en we hebben ook een 17 op een rij winstreak.Saitek schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:36:
Zit er nog verschil in de 4 tweakers clans die er zijn? Kan het zo nergens zien namelijk
Ja. Tweakers.net is heel casual, geen CW's. TweakersIII doet wel aan CW maar is denk ik het minst streng, maar het is wel gewoon verplicht om aan te vallen enzo. TweakersII is niet heel actief op het forum maar is op Hangouts kennerlijk heel actief en wordt steeds serieuser met CW. Tweakers is het meest serieus met CW en we hebben ook een 17 op een rij winstreak.Saitek schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:36:
Zit er nog verschil in de 4 tweakers clans die er zijn? Kan het zo nergens zien namelijk
[ Voor 50% gewijzigd door CLB op 12-04-2015 20:10 ]
Succes! Pas op voor Milan, die doneert een beetje te veelSaitek schreef op zondag 12 april 2015 @ 20:00:
Ah kijk, thanks voor de info! Is even een kijkje nemen bij TweakersIII
of hij heeft een Rus aan 't werk op z'n account...
Gefeliciteerd met de 17de win achter elkaar!!!

Helaas faal ik al 2 of 3 CW's

Na de zoveelste faal de zoveelste ragequit gehad en toen heb ik besloten om alvast op out te gaan, maar ik moet eerst even wat faals rechtzetten dus ik doe weer lekker mee! Daarna zie ik wel of ik meedoe, maar ja CoC>Leven dus PW week hoort eigenlijk niet voor te gaan...
laat maar , er zijn nu twee belgen.
[ Voor 70% gewijzigd door Brogala op 12-04-2015 20:10 ]
[ Voor 84% gewijzigd door Wackmack op 12-04-2015 20:11 ]
Hou eens op met mijn targets eerder claimen man...

Ik claim 5. Met GoLaLoon ros ik eerste met m'n heros en twee Willems 2 AA's, daarna komen de poedels en de loons.
[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 12-04-2015 20:15 ]
[ Voor 190% gewijzigd door Brogala op 12-04-2015 20:14 ]
[ Voor 190% gewijzigd door Brogala op 12-04-2015 20:14 ]
Dit topic is gesloten.