Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 12:31
Mede-auteurs:
  • Rubey
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 13-03 23:24

Rubey

• Willian40
  • Registratie: maart 2013
  • Niet online

Willian40

Clash on

Wij tweakers spelen diverse games met elkaar in guilds/clans, zo ook clash of clans. Er zijn (Op moment van typen) vier clans in clash of clans waar tweakers zich kunnen verenigen met één doel: Ooit in de top 10 komen ;) Wij zijn (te vinden bij de zoekfunctie als)[Tweakers2], zoals de naam al zegt zijn wij de 2de opgerichte tweakersclan. Het is eens begonnen met tweakers 1, langzamerhand begon tweakers 1 vol te raken. Daarom werd tweakers 2 opgericht, ondertussen is de belangstelling blijven toenemen en zitten we daardoor al op vier clans. Voor een uitgebreide uitleg wat clash of clans is, zie onderstaande links.

Links

Voor het algemene Clash of Clans topic, zie [iOS/Android] Clash of Clans

Het forum van CoC
De Wikia van CoC
Bouwtekeningen van CoC
Legers opbouwen
Aanvalsstrategie
Ons eigen YouTube kanaal!!!

Huisregels

• We doen 1 clan war per week.
• Eerste aanval is altijd je directe spiegel (nummer 1 vs nummer 1, nummer 45 vs nummer 45)
• Tweede aanval geef je aan in de chat, eventueel kun je de leiding/andere clanleden om hulp vragen hoewel we ook met een zekere mate van verantwoordelijkheid werken.
• Iedereen is vrij mee te doen aan de clan war, degene die niet mee wil/kan doen, zet zich op opt-out
• We verwachten dat iedereen eenmaal in de 2 weken meedoet in de war, uitzonderingen zoals vakantie daar gelaten.
• Niet aanvallen tijdens de clan war is een waarschuwing (per aanval), bij 3 waarschuwingen gaan we over tot het kicken.
• Hou het forum in de gaten voor tips/filmpjes etc.
• Er wordt niet gekeken naar donatie ratio probeer dit wel op een acceptabel niveau te houden (0 donaties / 1000 krijgen is bijvoorbeeld niet acceptabel)
• Hou het zo volwassen mogelijk in de chat, geen scheldwoorden, flames, pesten etc... hier gelden de normale GoT forum regels.
• Oudste verdien je...

Cuprush

In de cuprush van 3 Oct 2015 0:00 - 31 October 22:30 hebben 3 legendarische leden de 3300+ cups bereikt. Die zijn door de leider een prominente plek in de startpost beloofd tot de volgende cuprush :)

1) Maestro 3500 cups
2) Dragonkai 3320 cups
3) Testeron 3303 cups

Toelatingseisen

• Je hebt een Tweakers account (vermeld deze bij je request)
• Je hebt minimaal Town Hall level 7 (niet rushed, met draken)
• Je hebt 1000+ cups
• Je doet actief mee met de clan wars en bent tijdens de cw ook beschikbaar in de chat

CW-leger

We verwachten dat (ook de casual spelers) actief mee doen met de clan war in het weekend. Daar hoort dus ook een serieus leger bij. Om het concreter te maken. Geen aanval waarin tier 1 troepen de meerderheid vormen. Voorbeeld van een goede legersamenstelling die (mits bij een geschikte base gebruikt) minimaal twee sterren opleveren:

gowipe/gowiwi(En variaties erop, th8 tot th10)
full dragon (10 draken) (Werkt goed tegen th7 en th8, 3 lightning spells op aa)
balloonion/dragoonion (th7 tot th9, bij th10 heeft lavaloonion de voorkeur)
lavaloonion (th9 tot th10, zeer geschikt voor hoge levels aa)
full hogs met 2-4 wizzards voor clean-out (Th7 tot th9, neem alleen healspells mee!)
holowiwi (Th9 tot th10)

Voor de th10!

Onderstaande video laat de meest voorkomende th10 base zien. Met een gowipe bruteforce strategie is die base meestal lastig te 2/3 sterren. Hieronder een replay waar de base met gowiwi onder handen wordt genomen.

Voordat je besluit de onderstaande Queen walk aanvalsstrategie te willen gebruiken moet je bedenken dat het lvl van je queen & healer heel belangrijk is! Queen moet minstens lvl 20 zijn (Het liefst lvl 25+) en healer lvl 4. Deze Queen walk is by air en dus aan te bevelen bij focus op air attacks, er is ook een versie van ground attacks.

Ook dit is een Queen Walk by air (met golem) en bovenstaande geld ook bij deze aanval.

Witches only attack. De naam zegt al genoeg, eventueel wat cleaning troops erbij.

Onderstaande video laat een golaloon attack zien.

1 golem/+giant en voor de rest full witches.

Dit is een golaloon met een mix van cleaning troops.

Deze video laat weer de meest gebruikte th10 base zien, onder handen genomen door gowiwi. Later in de video wordt ook een aanval op een variant van die base getoond.

Golaloon & Pentalaloon, de eerste base in de video wordt steeds meer gebruikt en het is dus de moeite om die aanval te kunnen beheersen.

Heb je altijd beweerd dat giants slecht zijn als aanvalsstrategie op th10? Bekijk dan onderstaande video!

Vanaf 6:15 zie je een GoHo attack, GoHo wordt niet vaak gebruikt omdat weinig th10 bases er voor geschikt zijn. Maar als de base geschikt is, zijn er vaak geen betere aanvalsopties dan GoHo!

Clanoverzicht

[Tweakers2]Clash of Clans
01. FrattiCyril G *
02. JorrieJorrie
03. Timmie60--<Timetjuh>--
04. Budo79Dragonkai *
05. SerotonineMark
06. dieselb0yLucian(0) **
07. willian40Willian40 ***
08. kernKern *
09. RubeyRubey
10. RAM1TesteRon *
11. Forum naam?Gnauw
12. Forum naam?Brambo
13. CutePuppyChaoi
14. wimpieWimpie NL
15. AruniaArunia *
16. Forum naam?Rambo
17. Forum naam?Theheskey
18. KevindwBumblepuff
19.

Willekeurig gerangschikt
*** Leader
** Co-leader
* Elder

How is loot?

Loot

Rubey wijzigde deze reactie 04-01-2016 13:50 (249%)

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• SuperKneus
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 07:34

SuperKneus

SuperKneus was here

Nu moeten we de lijst ff updaten. Ik zal wel een dm sturen in de hoop dat iedereen even laat weten wat de combinatie tweakers naam - CoC naam is.

De groente en tot sinas

• Timmie60
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 08:52
Mijne is: Timmie60 op tweakers en --(Timetjuh)-- op CoC

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:05
44. Steevo_S -- Steevo

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• koku
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 12:51

koku

Tnet Devver
41. koku - KoKu

koku wijzigde deze reactie 22-05-2014 11:58 (76%)

• Kern
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 14-05-2018
ahhh geen liefde voor mij? :(

mijne is in ieder geval:

Kern - Kern

• Roxors
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:53
30- Roxors -> Phase

• Steevo_S
Speciaal voor TW2 :) hier een paar screenshots vanaf het moment dat ik begon (Januari) tot aan nu

Heb helaas geen print screens van TH1 --> 4 maar zo kan je wel mijn progressie zien over de laatste maanden :)

Mijn TH5 basis op 10 januari

Mijn TH5 basis op 18 januari

Mijn TH6 basis op 28 januari

Mijn TH6 basis op 22 Februari

Mijn TH7 basis op 25 februari

Mijn TH8 basis op 16 April

Dit is mijn TH8 basis nu met dank aan MrHanky voor zijn plattegrond ;)

• mimang
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10:55

mimang

fissa plegen

laat die opmerking aub in het andere topic

Steevo, jij gaat hard zeg! Fulltime CoC als baan? :9

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:28 (71%)

Signature

• Campo di Casa
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-04 20:50
In dit tempo haal je mij nog in 😊

PSN ID: campodicasa

• Steevo_S
Ik denk dat ik dit vol houd tot aan TH9 en daarna de lol er wel van af is... alhoewel ik vaak ff kijk om wat te doneren val ik over het algemeen alleen in de avond aan (4/5 aanvallen levert toch vaak 1m of meer op aan goud).

• De Koempert
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15-11-2017

De Koempert

BuYaKasha!!

Offtopic

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:25 (101%)

[Tweakers] Clash of Clans: De Koempert || Tweakers CW filmpjes: https://www.youtube.com/channel/UCENaUuuHC7EwphcGtp2ZNZQ

• Campo di Casa
quote:
Steevo_S schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:04:
Ik denk dat ik dit vol houd tot aan TH9 en daarna de lol er wel van af is... alhoewel ik vaak ff kijk om wat te doneren val ik over het algemeen alleen in de avond aan (4/5 aanvallen levert toch vaak 1m of meer op aan goud).
Heb ook van die fases gehad. Ga alweer richting de 2 jaar dat ik CoC speel. Regelmatig genoeg van gehad maar telkens toch weer mn dorppie opgepakt. Blijft toch zonde als je na al die tijd ermee stopt.

Speel ook voornamelijk in de avond een paar potjes en tussen door als ik aan het werk ben leeg ik af en toe de pompjes. Heb dan toch geen tijd om een aanval te starten.

• Steevo_S
Offtopic

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:25 (151%)

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 11:25

mvds

Totally awesome!

Offtopic

[ontopic]
Ik ben Joechei ingame, en Daan de Reus is geen Tweaker maar is mijn zoontje.

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:26 (72%)

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

• De Koempert
  • Laatst online: 15-11-2017

De Koempert

BuYaKasha!!

Offtopic

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:26 (96%)

[Tweakers] Clash of Clans: De Koempert || Tweakers CW filmpjes: https://www.youtube.com/channel/UCENaUuuHC7EwphcGtp2ZNZQ

• mvds

mvds

Totally awesome!

Offtopic

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:26 (95%)

• Steevo_S
Offtopic

@housekamp wat kost het zoeken van een tegenstander op th10?

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:26 (33%)

• Arunia
Ik heb weer even wat aanpassingen gedaan aan de lijst.
Laat ze maar binnenkomen hoor die namen.
Het liefst overigens via DM ipv in het topic zelf. Anders mis ik ze om toe te voegen.
Het kan wellicht wat langer duren, maar ik ga iedereen wel gewoon toevoegen. Dit zal dan maandag weer zijn. Morgen papadag en daarna weekend waarbij ik weinig de mogelijkheid heb om toe te voegen.

• Campo di Casa
quote:
Steevo_S schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:48:

@housekamp wat kost het zoeken van een tegenstander op th10?
Het valt qua kosten wel mee. Kost 1000.
Ik probeer dan ook altijd het zoeken een beetje te beperken. Zeker als ik met mn cheapass army aan de slag ga ;)

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:26 (10%)

• Arunia
Offtopic

Nu wat anders. Ik wil graag verschillende werkende dorpjes in de ts zetten. Tuurlijk, meer wegen naar Rome. Maar ik loop er soms wel op vast. Iig nog nooit volledig een eigen dorp gebouwd.

wellicht ook wat tactieken hier plaatsen?

Chaoss wijzigde deze reactie 22-05-2014 21:27 (48%)

• CartmanMMA
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 20-04 08:22

CartmanMMA

Fallus Giganticus

/typo Mijn achternaam is Garcia :-)

Wel bedankt voor de moeite voor het maken van de openingspost.

PSN: CartmanMMA

• Reynaerd
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22-03-2015
07. c'est moi :)

Reynaerd wijzigde deze reactie 22-05-2014 18:56 (6%)

• Chaoss
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 08:22

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:
Einde modder gooien anders volgens er sancties, dank :)

Greatness Awaits! PSN: Wanderer200

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa
Eens ff gekeken naar een simpel legertje om uit te proberen tijdens het farmen. Mijn cheap-ass army van alleen maar barb en boog leverde niet veel op en zakte teveel weg in de cups. Kijken of het volgende legertje beter bevalt. Spreuken ga ik voorlopig niet gebruiken. Die bewaar ik wel voor de CW of hogere lvl's.

http://i.imgur.com/tiFj3xI.pnghttp://i.imgur.com/JR2Wayf.pnghttp://i.imgur.com/G5B4Rqd.pnghttp://i.imgur.com/499EqBu.pnghttp://i.imgur.com/WSamsj2.pnghttp://i.imgur.com/mJKShCh.pnghttp://i.imgur.com/rEhpJv1.pnghttp://i.imgur.com/NdLMSdO.png
7071124879,8008000:21:25

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 01-03 13:39
Dat is nog wel een leuke combinatie en vooral een handige tool, wellicht een optie om het in OP te plaatsen? Tevens mag die rode achtergrond van mij ook wel aangepast worden na een wat neutralere kleur, dit ketst wel heel erg af moet ik zeggen haha.

Ik gebruik momenteel het volgende leger waar wisselende successen mee gehaald worden, merk wel dat loot wat minder toereikend is geworden in de cup range. Dus ik zal ook een ander leger gaan samenstellen om iets meer in de cups te gaan stijgen.

http://i.imgur.com/V72x8o1.pnghttp://i.imgur.com/H8GR5Xn.pnghttp://i.imgur.com/F3Cv87M.pnghttp://i.imgur.com/mJKShCh.pnghttp://i.imgur.com/NdLMSdO.png
10084841,44000:21:05

Ik zal ook later vandaag of het weekend een document linken of posten waarin een aantal tips en tricks worden beschreven voor het spelen in CW's. Het zijn een aantal basis handelingen welke zelf ik ook nog wel eens over het hoofd heb gezien.

Tevens zoals gevraagd zal ik ook even kijken voor een aantal base layouts zowel voor farm status als voor cups / CW. Natuurlijk zijn hier vele mogelijkheden in maar wellicht een overzicht van een paar zodat men daar inspiratie uit kan halen lijkt me wel handig :)

Hattrick: Iduna United PSN; Salvex

Acties:
  • 0Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 18-04 20:28

murphsy

Thinkingbig.nl

Mijn CoC username is, euh, Murphsy 😉 Nu reuzen 5 klaar, sparen voor wiz 5. Dan kan ik eindelijk kwaliteit doneren in de cw. Draak kan ook vanaf morgen. Steady as it goes.

Ik schrijf over geld en leven, bijv. Zo onbelangrijk is rendement voor FO »

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
Deze kwam ik net tegen:

Lijkt me een makkelijke basis om te winnen?

Steevo_S wijzigde deze reactie 23-05-2014 10:40 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:41
Dat is gewoon een 100% anti hogg base.Die is met simpele giants/healer combo wel te pakken ja :)

Xbox live: Ghesous

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
Zit nu een beetje te twijfelen.... heb zat elixir voor PEKKA 2, maar moet ook nog mijn reuzen, muurbrekers, goblins en heal spell naar level 5 trekken.... maar heb ook genoeg DE voor hogs level 2, what to do next?!?!?!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
Ligt natuurlijk heel erg aan je aanval, maar ik ga altijd zo snel mogelijk voor Giants. Ze komen sneller door muren, hebben defense sneller down en meer health wat gewoon 3x win is. Verschil van 5* naar 6* vond ik vooral erg groot.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
Val eigenlijk bijna nooit met reuzen of muurbrekers aan en tot nog toe gaat dat lekker (met barb en boog kom ik toch al snel op 50% met een dikke loot).

Wat jammer is dat mijn research lab ver achter loopt op de rest (gebouwen gaat juist super hard).

Nja gewoon geduld hebben :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa
Zou ook idd eerst de units uppen die je het meest gebruikt. Het is wel leuk om je Pekka te upgraden, maar ik zelf gebruik de Pekka eigenlijk nooit. Het trainen alleen al duurt me te lang. Hetzelfde heb ik met de ballonnen. Kan ze wel uppen naar 6, maar doe dat dan meer omdat het kan, dan dat ik er wat aan heb. Zal ze niet veel gebruiken. Om die reden heb ik dus ook maar Valkyrie aangezet voor upgraden naar lvl3. Niet dat ik die veel gebruik, maar ben eens aangevallen door een hele groep (max lvl), en ik werd weggevaagd.

• Salv
Hierbij probeer ik iedereen wat basis informatie mee te geven omtrent het spelen van de clanwars. Toevoegingen of aanpassingen zijn natuurlijk altijd welkom, ik kan ook niet alles bedenken of beschrijven ik zal vast nog wel wat informatie missen.

Sommige spelers zullen fanatieker zijn met clanwars dan andere maar niemand vind het leuk om te verliezen dus hoop ik op deze manier iedereen wat informatie te geven om een z’n goed mogelijk resultaat te halen in persoonlijke aanval en natuurlijk winst tijdens onze clanwars!

1: Communicatie!
Zoals gemerkt heeft communicatie een zeer grote bijdrage in het winnen of verliezen van een clan war. Bespreek een aanvals plan met de mensen die ingedeeld zijn, wees niet bang om voor adviezen of suggesties te vragen aan andere leden. Vragen over waar zullen de traps zijn, welke spreuken, welk soort leger samenstelling, al dit soort vragen zijn geen stomme vragen. Iedereen kan op deze manier leren van elkaar.

2: Aanvallen
Het mag wellicht als een algemene regel gelden maar ik wil iedereen adviseren om hun sterkst mogelijk target aan te vallen. Een target waar je het gevoel bij hebt waar je 100% kunt halen. Geen aanvallen plaatsen op target waar al één ster behaald is, behalve als dat echt je enige optie is.
Het aanvallen zou van onderaf moeten beginnen en zo onze weg naar boven gaan volgen, waarbij onze zwakste deelnemers als eerste aanvallen en de sterkere als laatste red middel voor een mooie schoonmaak actie waar nodig.

3: Plaatsen van Clan Castle
Plaats je Clan Castle zo dat de troepen niet gemakkelijk naar buiten gelokt kunnen worden! De verdedigende troepen zouden max level types zijn: Wizzies, Draakjes opgevuld met Barbs / Boogjes.

* Opmerking:
Clan Castle troeps zullen uit hun kasteeltje komen in order van de ruimte die zij in bezig nemen. ( In een replay wel eens gezien hoe lang het duurt voordat 25/30 boogjes naar buiten komen? ) Het kan dus wel prettig zijn om op te vullen met boogjes / barbs zodat de aanvaller extra units moet gebruiken om de wizzies en draken naar buiten te lokken. Doen ze dit niet dan kunnen de wizzies binnen blijven en komen ze pas buiten spelen als de aanvaller alles al ingezet heeft.

4: Dorp layout
Als je een zwakkere verdediging hebt ten opzichte van je TH level zorg er dan voor dat je een neutrale design kiest waarin je het maximale uit kan halen tegen hogs of draakjes. Zorg er voor dat je traps efficient geplaatst zijn, ze kosten namelijk niks om te herladen in clanwars. ( Een dubbele reuzenbom kan het einde betekenen van een hog aanval )

*Opmerking:
Een neutrale base design is een ring van niet verdedigende gebouwen rond je grote kanonnen, mortieren of wizztorens. Deze zorgen als een soort buffer zodat de aanvaller je big guns niet kan slopen.
5: Aanvallen!
Voordat je gaat aanvallen is het goed om eerst een target uit te kiezen en deze te scouten. Kijken hoe zijn layout is en bepalen hoe je hem gaat aanvallen, als je dit weet kun je kiezen welke troepen je gaat maken. Het heeft geen zin om eerst troepen te maken en dan willekeurig te gaan aanvallen.

* Opmerking:
Mocht je tijdens het scouten zien dat een base lage of slechte anti air heeft kun je dus makkelijker met luchttroepen aanvallen. Door naar bepaalde openingen te kijken kun je vaak zien waar tesla’s of bepaalde traps geplaatst kunnen zijn.

De makkelijkste en meest effectieve aanval tegen alle TH9 en lagere dorpen is een Hog aanval met voldoende goed geplaatste heal spells.

Wanneer je besluit om aan te vallen het eerste wat je moet doen is het lokken van de King, Queen en Clan Castle troepen. Hier moet je geen uitzondering van maken, dit is ten alle tijden je eerste stap!
Wanneer een Clan Castle niet bereikbaar is gebruik een paar hogs om ze te lokken, isoleer deze units naar een plek en vernietig deze. Meestal lukt het met een paar wizzies, barbs of je eigen King.

6: Spreuken selectie
Het kiezen van je spreuken is cruciaal bij je aanval. Ga je voor een hog aanval deze moeten gehealed worden, draken moeten geraged worden.

7: Extra informatie

De clan loot bonus word berekend door de bonus van de top twee drie sterren kills van onze clan. Maar vergeet niet dat je helemaal geen bonus krijgt als wij niet winnen, de concentratie moet dus liggen op het winnen van de clanwar, de loot bonus is daarna pas belangrijk.

Een aantal youtube linkjes voor beeld bij bovenstaande tekst en waarom dit zo belangrijk is.
HOG strategy guide

YouTube channels voor goede base layouts ( welke beter functioneren dan cocbuilders site )
MatuGaming voor TH 6/7/8/9/10 Trophy / ClanWars base layouts
HaVoC Gaming voor TH 6/7/8/9/10 Trophy / ClanWars base layouts

Ik hoop hiermee de informatie te verschaffen waar wij met ze allen wat aan hebben. Mochten er mensen zijn met meer tips / tricks of aanvulling of ergens niet mee eens zijn, laat het gerust weten we zijn hier om van elkaar te leren!

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en zou zeggen put them to the test dit weekend, veel succes en clash on!

• murphsy

murphsy

Thinkingbig.nl

quote:
Famous schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:13:
Ligt natuurlijk heel erg aan je aanval, maar ik ga altijd zo snel mogelijk voor Giants. Ze komen sneller door muren, hebben defense sneller down en meer health wat gewoon 3x win is. Verschil van 5* naar 6* vond ik vooral erg groot.
Waarheid als een koe wat mij betreft. Ik prioriteer archers > giants > barbarians > wallbreaker > wizards > de rest.

Reuzen en archers profiteren zo enorm van upgrades. Genieten.

• Famous
quote:
murphsy schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Waarheid als een koe wat mij betreft. Ik prioriteer archers > giants > barbarians > wallbreaker > wizards > de rest.

Reuzen en archers profiteren zo enorm van upgrades. Genieten.
Archers vond ik van 5 naar 6 best meevallen, zeker voor wat het kostte t.o.v. van Giants. Tevens ben ik de laatste tijd een beetje verliefd geraakt op minions :D :D
Heerlijk die dingen zeg!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa
Beide aanvallen gedaan. 2 sterren gepakt bij hun nr2, en 3 sterren bij hun nr4. Eigenlijk ook voor het eerst dat ik voornamelijk door de lucht mijn aanval heb gedaan. Ging redelijk goed.
dit was mijn setup:

http://i.imgur.com/tiFj3xI.pnghttp://i.imgur.com/499EqBu.pnghttp://i.imgur.com/TnHd35Z.pnghttp://i.imgur.com/kLMmHMZ.pnghttp://i.imgur.com/lgikabB.pnghttp://i.imgur.com/hFuDPpE.pnghttp://i.imgur.com/mJKShCh.pnghttp://i.imgur.com/rEhpJv1.pnghttp://i.imgur.com/NdLMSdO.png
529332535,7501,05001:30:00

Best prijzig! in totaal heeft de beide aanvallen mij 1.071.500 elixer en 2100 DE gekost. En komt daar nog eens de vele donaties voor de CK's voor defence bij...
Dan kan ik niet zeggen dat de CW lekker voor de omzet is :p. De bonus voor mij als we winnen (verwacht ik wel) is 695k goud, 695k elixer en 2600 DE. Dat is ook weer niet echt hoog genoeg om iig de aanvallen te dekken. Mijn zuur verdiende elixer wat ik tussen de CW's bij elkaar hark raak ik dan elk weekend weer kwijt... Dus ik moet ff kijken voor een oplossing, anders krijg ik zwaar moeite om mijn laatste upgrades af te krijgen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Pff wat had ik een faal aanvallen zeg :( Twee keer geen sterren. Ik snap gewoon niet dat mijn troepen afgeslacht worden alsof ze lvl 1 zijn. 20 4* Reuzen, binnen enkele sec weg door één lvl 1 BK.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa
quote:
mvds schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:44:
Pff wat had ik een faal aanvallen zeg :( Twee keer geen sterren. Ik snap gewoon niet dat mijn troepen afgeslacht worden alsof ze lvl 1 zijn. 20 4* Reuzen, binnen enkele sec weg door één lvl 1 BK.
Ik heb ff je replay bekeken, maar dat ze kapot gingen kwam niet zozeer door de BK. Ze kregen aardig wat schade door wizztorens en mortieren. Het had denk ik ook meer geholpen als je i.p.v. Ragespreuk een healspreuk had gebruikt. De eerste spreuk gebruikte je om sneller door de muur te komen? Dan had ik persoonlijk gegokt met een paar muurbrekers en vlak bij de muur een healspreuk ingezet zodat je reuzen daar minder schade opliepen. ;)

Normaal gebruik ik het liefst healspreuken i.p.v. Rage bij reuzen. Ik neem het ook als vuistregel. Alles wat puur defence sloopt; healspreuken. Overige troepen die alles aanpakken wil je versnellen zodat ze niet te lang worden opgehouden bijneen barak en ondertussen worden bestookt door defence. Dan gebruik ik dus ragespreuken.

De sprongspreuk gebruik ik het minst. Eigenlijk alleen maar met highlevel muurtjes en wanneer de muren dicht op elkaar staan of waar je niet makkelijk kan komen met muurbrekertjes. Maar i.p.v. Sprongspreuk bij zulke dorpen, is het mss net zo makkelijk om via de lucht je aanval te doen.

Vriesspreuken zijn weer makkelijk om de infernotorens tijdelijk uit te schakelen als je daar niet snel genoeg bij kan met je normale troepen en je kans loopt zwaar geslacht te worden. Het mooiste is dan om met 1 vriesspreuk meteen de xbow lam te leggen. Maar is afhankelijk of deze docht genoeg bij elkaar staan.

Campo di Casa wijzigde deze reactie 25-05-2014 10:31 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm, ik zal het onthouden.

Maar ik had twee ragespreuken bij me, en een bliksem voor de ck troepen. Dus geen healspreuken. En helaas kan ik nog niet zoveel troepen meenemen, dus als ik healers mee ga nemen dan ben ik zoveel plek kwijt, dat ik amper ruimte overhoud om een leger mee te nemen (zie eerste aanval) Maar ik zal volgende keer de ragespreuken vervangen voor healspreuken, en de bliksem blijven gebruiken voor de ck troepen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa
Denk dat je daar ook meer succes mee hebt. En de healspreuken zijn nog iets goedkoper ook (zo uit mn hoofd) :p

Healers zijn leuk met een treintje van reuzen, maar neemt idd aardig wat ruimte in als je ruimte al beperkt is. Daarom kan je dus ook beter van spreuk switchen. Eventueel 2 healspreuken als dat beter gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
quote:
mvds schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:33:
Hmm, ik zal het onthouden.

Maar ik had twee ragespreuken bij me, en een bliksem voor de ck troepen. Dus geen healspreuken. En helaas kan ik nog niet zoveel troepen meenemen, dus als ik healers mee ga nemen dan ben ik zoveel plek kwijt, dat ik amper ruimte overhoud om een leger mee te nemen (zie eerste aanval) Maar ik zal volgende keer de ragespreuken vervangen voor healspreuken, en de bliksem blijven gebruiken voor de ck troepen.
Uit mijn ervaring heeft dit vaak geen zin. 9 uit de 10 keer hebben onze tegenstanders wizards, draken, witches of iets anders sterks/veel hp in het CC. Dan kan je beter die lighting spell omwisselen voor een rage spell zodat je bijvoorbeeld snel bij een wizard tower of kanon kan komen.

Maargoed, dit is mijn ervaring met de CW, wellicht is het bij jullie anders :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Witches ben ik gelukkig nog niet tegengekomen. Meestal wizzies en deze cw hogs. Sterker dan 5* wizzies heb ik nog niet gezien bij mijn tegenstanders.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
quote:
mvds schreef op zondag 25 mei 2014 @ 10:53:
Witches ben ik gelukkig nog niet tegengekomen. Meestal wizzies en deze cw hogs. Sterker dan 5* wizzies heb ik nog niet gezien bij mijn tegenstanders.
Beide hebben veel hitpoints waardoor een enkele lighting spell eigenlijk niet zoveel uithaalt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mimang
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10:55

mimang

fissa plegen

Congrats met de CW boys! :)

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Ik was er helaas niet bij, vergeten aantegeven dat ik zondag weg was :( Ik heb 1 faal aanval gehad(hogs slachten me giants af), maar met de tips die ik gekregen heb wordt het de volgende cw beter!

Jullie hebben dus gewonnen?

Willian40 wijzigde deze reactie 26-05-2014 07:25 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
Yes, 92-52 alhoewel de tegenstander vrij veel aanvallen niet gebruikte en hun hoogste onze lagere dubbel aan het aanvallen waren.

Maar de loot is dit keer lekker 485/485/1050 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arunia
Het winnen kwam iig niet door mij. Ik hoop voor de volgende keer wel een BK in bezit te hebben. Dat zou al heel veel schelen.

Ben nu mensen die mij aanvallen aan het snipen met lightning spells op hun DE storage.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik merk dat de BK (lage lvls) tijdens een CW niet zo HEEL veel toegevoegde waarde heeft hoor. Ik vind hem tijdens het farmen handig, maar tijdens een cw legt ie het eenvoudig af tegen wat er ik het ck zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
quote:
mvds schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:24:
Ik merk dat de BK (lage lvls) tijdens een CW niet zo HEEL veel toegevoegde waarde heeft hoor. Ik vind hem tijdens het farmen handig, maar tijdens een cw legt ie het eenvoudig af tegen wat er ik het ck zit.
De BK is handig om gebouwen te slopen, niet om troepen te killen, omdat hij ze 1 voor 1 af gaat. Zou 'm dus niet gebruiken tegen de CK troops.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Campo di Casa
quote:
koku schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:27:
[...]

De BK is handig om gebouwen te slopen, niet om troepen te killen, omdat hij ze 1 voor 1 af gaat. Zou 'm dus niet gebruiken tegen de CK troops.
True. Je kan beter eerst reuzen en hogs de defence laten slopen. En de andere gebouwen pas daarna laten slopen door de BK (lage lvl).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
Dit weekend ben ik in Nederland en weet niet of ik overal wifi heb en kan aanvallen met de cw.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: november 2006
  • Nu online
quote:
Steevo_S schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:59:
Dit weekend ben ik in Nederland en weet niet of ik overal wifi heb en kan aanvallen met de cw.
Lang leve de mobiele telefoon als hotspot :z

PSN: Cappie85 (PS4)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
quote:
CappieL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:34:
[...]

Lang leve de mobiele telefoon als hotspot :z
En de roaming tarieven :'( :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CappieL
  • Nu online
quote:
Je spreekt goed Nederlands voor een Spanjaard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
Dank je maar ben een Nederlander ;) woon sinds 2008 in Barcelona

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CappieL
  • Nu online
quote:
Steevo_S schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:45:
Dank je maar ben een Nederlander ;) woon sinds 2008 in Barcelona
Maar wel met een Spaanse sim-kaart. Geen Vodafone-passport? Voor €2.50 per dag internetten..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CappieL
  • Nu online
Nu meer een on-topic vraag:
Ik heb 3 elixertanks, waarvan 2 lvl 10 en 1 lvl 11. Welke 2 kan ik het beste centraal zetten (beter verdedigd)?

Optie 1: 1 x lvl 11 en 1 x lvl 10.
In lvl 11 kan meer elixer, dus deze moet je centraal zetten.

Optie 2: 2 x lvl 10.
Zolang in alle tanks evenveel elixer zit, kun je lvl 11 meer buiten de verdediging zetten omdat deze meer Health heeft.

Dan heb je natuurlijk ook nog optie 3:
Upgrade 2 x lvl 10 naar lvl 11 en je bent van je probleem af.

CappieL wijzigde deze reactie 26-05-2014 11:14 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Ik zou de tanks waar het meeste in kan centraal zetten. Of je moet elke keer willen wisselen als je weinig elixer hebt, maar daar heeft niemand zin in :)

Uiteindelijk zou ik voor optie 3 gaan. Die upgrades doe je toch wel vroeg of laat.

• Arunia
Met dank aan Steevo_S staat er nu een stukje loot taktiek in de TS.

• Famous
quote:
Arunia schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:34:
Met dank aan Steevo_S staat er nu een stukje loot taktiek in de TS.
En hierbij meteen de kleur weg gehaald van de TS :+
Denk dat meneer ergens een hekje vergeten is.

• Arunia
Haha, nee hoor. Kleur was al eigenlijk heel snel weg. Dat rood was wel erg lelijk (aanvankelijke keuze was vanwege het rood in ons schild), het grijs is net een iets andere kleur dan het GoT grijs. :P Daarbij heb ik Steevo_S z'n uitleg geplaatst in de TS.
Wilian heeft Steevo_S toegevoegd als Auteur wat wellicht niet nodig was. ;)

• glennvho
  • Laatst online: 22-04 20:28
Puntje 2 snap ik niet zo goed:

2. Zorg er voor dat de alle bouwers niet aan het werk zijn.

• Steevo_S
Ja, heb die zin zelf ook nog ff moeten nalezen (al 7 jaar weg uit Nederland, sorry!)

Alle bouwhutjes moeten idle zijn (ZzzZzz)

• glennvho
Wat is de reden daarvoor? Meestal is het toch beter als ze wel aan het bouwen zijn, dan heb je kans dat 1 of meerdere defenses niet werken omdat ze aan het upgraden zijn. :)

• Steevo_S
Dan verlies je juist het concept van mijnen leeg roven voor de beste loot ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Salv
Zoals aangegeven in game zullen wij deze week CW overslaan, dit omdat meerdere leden niet aanwezig zijn. Daarnaast zullen een aantal willen werken aan hun upgrades, dus hebben we besloten om nog een weekje lekker door te farmen.

Volgende week vrijdag zullen we een nieuwe CW gaan starten, zodat iedereen nog lekker zijn ding kan doen. Dus no pressure om dit weekend weer hard te moeten presteren ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gnauw
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 09:55
quote:
Salv schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 15:15:
Zoals aangegeven in game zullen wij deze week CW overslaan, dit omdat meerdere leden niet aanwezig zijn. Daarnaast zullen een aantal willen werken aan hun upgrades, dus hebben we besloten om nog een weekje lekker door te farmen.

Volgende week vrijdag zullen we een nieuwe CW gaan starten, zodat iedereen nog lekker zijn ding kan doen. Dus no pressure om dit weekend weer hard te moeten presteren ;)
komt me goed uit, heb ik de volgende CW wizard 5 klaar :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Etwizzie
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 18-10-2015
Heb me zojuist aangemeld, ben het broertje van Steevo

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Salv
Bij deze een korte mededeling.

Wij als leiders kunnen niet ten alle tijden online zijn en hebben daarvoor gekozen om Steevo en MP elders te maken. Dit vanwege hun lange tijd bij de clan en hun inzet zowel ingame als op het forum voor tips en adviezen.

Tevens hebben wij als leiding besloten om voor nieuwe leden het aan te geven dat wij graag leden vanaf een bepaald niveau hebben om er voor te zorgen dat het gat tegenwoordig niet zo groot gaat worden. Dus nieuwe leden met lvl4 troops zijn van harte welkom om ons te versterken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Thinkingbig.nl

quote:
Salv schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:58:
Bij deze een korte mededeling.

Wij als leiders kunnen niet ten alle tijden online zijn en hebben daarvoor gekozen om Steevo en MP elders te maken. Dit vanwege hun lange tijd bij de clan en hun inzet zowel ingame als op het forum voor tips en adviezen.

Tevens hebben wij als leiding besloten om voor nieuwe leden het aan te geven dat wij graag leden vanaf een bepaald niveau hebben om er voor te zorgen dat het gat tegenwoordig niet zo groot gaat worden. Dus nieuwe leden met lvl4 troops zijn van harte welkom om ons te versterken.
Klinkt als goede stappen! Gefeliciteerd Steevo en MP. Ik loop er nu op TH8 wel tegenaan dat ik zonder een uur per dag aanvallen mijn bouwers niet all 4 aan het werk kan houden. Een uur per dag heb ik helaas niet. Al mijn mijnen en pompen zijn al lvl 11. Anderen die hier tegenaan lopen? Hoe gaan jullie hiermee om?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Famous
quote:
murphsy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:13:
[...]

Klinkt als goede stappen! Gefeliciteerd Steevo en MP. Ik loop er nu op TH8 wel tegenaan dat ik zonder een uur per dag aanvallen mijn bouwers niet all 4 aan het werk kan houden. Een uur per dag heb ik helaas niet. Al mijn mijnen en pompen zijn al lvl 11. Anderen die hier tegenaan lopen? Hoe gaan jullie hiermee om?
Tijd vrij maken :>
Al vind ik het op TH9 erg makkelijk moet ik zeggen. De updates zijn dan wel duurder maar duren ook stuk langer. Sinds een paar dagen terug heb ik alle "dure" upgrades klaar en hoef ik enkel nog maal updates van 5mil of lager. Dit gaat wel samen met 5+ dagen bouwen en dat is enkel een mil of minder per dag. Hier ga ik wel makkelijk overheen :)
Komt goed uit, kunnen we meteen verder met de muren, gisteren 16 zwarte muurtjes gebouwd :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
quote:
murphsy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:13:
[...]

Ik heb sinds een tijdje de 5de bouwer en de andere kristallen gebruik voor barrack boost. In een uurtje 's avonds sleep ik vaak toch snel 1m of 1,5m binnen aan goud (elixir boeit me nog vrij weinig).

Ik moet nog 1 boog toren naar lvl 10 en 2 kanonnen naar lvl 10 dan heb ik (muv tesla) alles op max.

Daarna zijn alle muurtjes en de teslas aan de beurt, en zodra alle muurtjes op max zitten dan ga ik naar th9 (in het lab moet ik nog wel aardig wat upgraden...).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Thinkingbig.nl

Helder, het zit hem toch in het blijven aanvallen voor resources. Dat is voor mij echter vooral in de weekenden mogelijk. Geen probleem, maar de progressie vertraagd dan iets vanaf nu. Upgrades duren inderdaad wel langer nu Famous, dat geeft wat ademruimte. Maar ik moet ook nog heel wat muurtjes. Instant gold sink ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Linda
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 27-02 20:25
Aankomende CW kan ik niet mee doen. Lekker een lang weekendje weg! Maar zonder internet... Mijn CW base moet nog oké zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Salv
Geen probleem linda, geniet lekker van de tropische temperaturen dit weekend! :)

Na het voltooien van barbs5 gaan de boogjes5 nu aan en zal het sparen worden voor reusjes5. In de afgelopen dagen heb ik drie mortars tegelijk aan staan, waar ik geen moeite mee heb. Twee daarvan zullen straks klaar zijn en dan word het ff sparen om die gouden muurtjes allemaal rose maken.

Als alle muurtjes rose zijn dan gaat het sparen worden voor volgende splash damage namelijk de wizzies met kosten van bijna 2mil zal wel ff flink grinden worden voor 3 stuks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Steevo_S
quote:
Salv schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:43:
Geen probleem linda, geniet lekker van de tropische temperaturen dit weekend! :)

Na het voltooien van barbs5 gaan de boogjes5 nu aan en zal het sparen worden voor reusjes5. In de afgelopen dagen heb ik drie mortars tegelijk aan staan, waar ik geen moeite mee heb. Twee daarvan zullen straks klaar zijn en dan word het ff sparen om die gouden muurtjes allemaal rose maken.

Als alle muurtjes rose zijn dan gaat het sparen worden voor volgende splash damage namelijk de wizzies met kosten van bijna 2mil zal wel ff flink grinden worden voor 3 stuks.
En daarna nog naar level 6 voor 2,7m per stuk ;-)

• murphsy

murphsy

Thinkingbig.nl

quote:
Steevo_S schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:37:
[...]

En daarna nog naar level 6 voor 2,7m per stuk ;-)
Valt me eigenlijk nog mee, 2.7 miljoen. Ik heb nu wiz naar 5 aan staan. Ga komend weekend niet meer redden, maar die daarna wel :)

Nu barb 5, boog 5, giant 5 en muurbreker 5 (in 1x door gouden muurtjes, wooh!).

• glennvho
Ik ben bijna klaar voor de upgrade naar pekka lvl 3 aan te zetten. Binnen 12 dagen moet die dan klaar zijn dus mogen jullie zich verwachten aan een aantal pekka's voor de clanwar van die week.

Voor de rest heb ik bijna alle defenses op TH8 klaar, dan kan ik verder alle muurtjes upgraden en ondertussen de upgrade naar TH9 aanzetten. Maar ik verwacht niet dat het de eerste weken zal zijn. Nu kan ik ongeveer 1 tot 2 miljoen gold farmen per dag. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• glennvho
Eventjes voor de aankomende clan war:

Ik heb terug een elexir overschot dus kan ik wel altijd mooie troepen doneren, deed ik de vorige clan wars ook al maar toen had ik niet echt elexir over dus sporadisch zaten er eens wat boogjes en barbs tussen. ;-)

Nu vraag ik mij dus af wat het beste is om te doneren aan jullie: Draakjes lvl3, P.E.K.K.A lvl2 (lvl3 in de maak momenteel), Wizzard lvl5, balloon lvl5?

Voor de level 3 pekka's zullen jullie nog 10 dagen moeten wachten. :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
quote:
glennvho schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:56:
Eventjes voor de aankomende clan war:

Ik heb terug een elexir overschot dus kan ik wel altijd mooie troepen doneren, deed ik de vorige clan wars ook al maar toen had ik niet echt elexir over dus sporadisch zaten er eens wat boogjes en barbs tussen. ;-)

Nu vraag ik mij dus af wat het beste is om te doneren aan jullie: Draakjes lvl3, P.E.K.K.A lvl2 (lvl3 in de maak momenteel), Wizzard lvl5, balloon lvl5?

Voor de level 3 pekka's zullen jullie nog 10 dagen moeten wachten. :p
Level 2 pekka :o hebben, hebben, hebben ;), wiz lvl5 is ook altijd welkom. Ik ben 3/4 dagen inactief geweest(wegens eerder gemelde redenen), maar vanavond doe ik wel weer actief mee aan de cw met 2 aanvallen.

• murphsy

murphsy

Thinkingbig.nl

Ja lvl 2 PEKKA! Die vind ik erg leuk om in te zetten. Mijn Wiz 5 komt net een dag te laat voor deze CW :'(

• glennvho
Aha, en ik maar denken dat mensen liever draakjes krijgen. :)

Ik zal van beide maken, dan zie ik het wel ik de in game chat.

Vandaag kan ik wel niet veel online zijn maar ik die mijn best.

• Steevo_S
Same here... Het is nu strand weer en zijn met vrienden doe me best zoveel mogelijk te doneren... Moet zeggen dat het wel een interessante tegenstander is... 6 town hall 9s maar mijn th8os qua defence een stuk verder

Clash on!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 19-04 17:59
Ik ben blij dat we weer gewonnen hebben met CW :)

Om klaar te stomen voor nog sterkere teams moeten we niet alleen op aanval maar ook op verdedigen focussen. Je kan beter 1 aanvalster scoren en 0 tegenster dan 2 aanvalsterren scoren maar 3 tegensterren.

TH buiten zetten is handig voor farmen, maar niet bij CW.

Hier vind je aantal intressante defence layout:

th7 defence:
YouTube: Clash of Clans - TOP 5 TH7 Defense Bases

th8 voor defence:
YouTube: Clash of Clans - TOP 5 TH8 Defense Bases

Tegenwoordig kan je bij CW een andere layout bewaren, dus je standaard base kan lekker blijven staan.

• DTiuri
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-10-2018
Sinds gisteren ben ik ook lid van Tweakers2. Nickname Tuinbouw :)

• koku

koku

Tnet Devver
quote:
DTiuri schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:30:
Sinds gisteren ben ik ook lid van Tweakers2. Nickname Tuinbouw :)
Welkom! Flinke basis heb je al, je staat meteen op plek 2 binnen de clan qua progress :)

• DTiuri
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-10-2018

• Steevo_S
Nu al mijn defence op max :) met de teslas bezig (van 3 naar 4), muurtjes gaan ook lekker (al 41 op lvl8) en zodra de teslas halverwege 6 zijn en ik 60% aan zwarte muurtjes heb dan zet ik TH9 aan. Mijn lab loopt nog hopeloos achter maar zet vanavond eindelijk PEKKA 3 aan.

Verder nog wat onbelangrijke gebouwtjes die ik nog kan upgraden (2 barracks naar lvl10 en de elixir mijnen naar lvl11 (die intereseren me vrij weinig...).

Hoe doen we het tijdens de vakantie periode? Stoppen we tijdelijk met de CW of degene die op vakantie gaan stappen tijdelijk ff uit de clan?

Ik ben zelf van mid tot eind juli weg.

• glennvho
Ik ben voorstander voor het tijdelijk stoppen met de CW, dan kunnen we namelijk gebruik blijven maken van het clan kasteel ter verdediging voor de gewone dagelijkse aanvallen. :)

• Campo di Casa
Mogguh. Tijdelijk een CW stop vindt ik prima. Ben toch niet zo fanatiek meer en kan dan rustig de pompjes gebruiken voor upgrades.

• Feur
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-03 11:52
Hee!

Wat zijn de vereisten voor de tw2 clan?

• Salv
Feur wij zien graag lvl4 units en om de nabij 1200 cups verder zijn wij niet zoveel veeleisend ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
Feur schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:30:
Hee!

Wat zijn de vereisten voor de tw2 clan?
TH10 met alles maxxed zou leuk zijn :P

Maar wat Salv zegt kan ook ;)

• Feur
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-03 11:52
Top!

Zit op TH8 met lvl5 units :)

5 gewonnen CW niet zo heel veel >:) hoe actief zijn jullie?

Feur wijzigde deze reactie 18-06-2014 10:50 (46%)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vrij actief. Er is vrijwel altijd wel iemand op de chat. (Op normale uren ;) ) En dat we er niet meer gewonnen hebben komt door gebruikers zoals ik. Dus die een leven hebben en vaak dingen te doen hebben als er een CW bezig is. Of gewoon (ook zoals ik) als ze een aanval doen, deze grondig verkloten... :/

• Famous
Doe maar niet

Chaoss wijzigde deze reactie 18-06-2014 21:21 (90%)

• Steevo_S
TR is voldoende

Chaoss wijzigde deze reactie 18-06-2014 21:21 (90%)

• Famous
*knip*

Chaoss wijzigde deze reactie 18-06-2014 21:22 (100%)

• Brogala
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 22-04 16:20
*knip*

Chaoss wijzigde deze reactie 18-06-2014 21:22 (95%)

Steam: Brogala

Pagina: 1 2 3 ... 13 Laatste

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True