Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Curva schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:37:
Als Max TH9 heb ik het gedaan met Barch tot en met 2800/3000. Daarna heb ik dit leger gebruikt: 8 wallies, 8 giants en de rest opgedeeld in barbaren en archers. Veel TH sniper en TH8's platleggen.
Waren je heroes ook volledig maxed op th9 niveau? Ik heb mijn troepen op th9 niveau (zowel de als elixer) volledig gemaxed (Met uizondering van giants), maar een th9 barchen gaat vaak genoeg fout bij mij. Ik haal vrijwel nooit 2 sterren op een th9 en aangezien ik 10 cups verlies bij elke defense tikt dat niet hard aan.

Ik heb het dan over de 2600-2800/3000 cups.

[ Voor 5% gewijzigd door Willian40 op 09-10-2015 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Willian40 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Waren je heroes ook volledig maxed op th9 niveau? Ik heb mijn troepen op th9 niveau (zowel de als elixer) volledig gemaxed (Met uizondering van giants), maar een th9 barchen gaat vaak genoeg fout bij mij. Ik haal vrijwel nooit 2 sterren op een th9 en aangezien ik 10 cups verlies bij elke defense tikt dat niet hard aan.

Ik heb het dan over de 2600-2800/3000 cups.
Barchen is wel een goede maar saaie tactiek als je wat meer tijd hebt achter elkaar.
Je zoekt gewoon lay outs welke je zo 50% kan pakken (kan je zien aan aantal gebouwen buiten de muren), eventueel met 2 of 4 lightnings voor canons (spell fact dus in boost).
Je stijgt niet super snel per aanval maar je kan wel bijna continu door aanvallen, zeker leuk als ze wat vollere pijpen en/of mijnen hebben.

Als TH10 zijnde met -dacht ik- 20/20 heroes haalde ik op bovenstaande manier de 3600. De tweede keer ging ik tot 3200 op air en daarna over op GoWiPe en toen steeg ik wat harder*, kostte minder energie en kwam tot 4300** 8)7

* Met heroes en spell in boost
** Met 28/28 heroes.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik ben in het kader van de cuprush redelijk gestegen, maar ik merk toch echt wel een plafond tussen de 3200 en 3300 cups... Met snipen en basissen plat leggen lukt het net om te blijven hangen (en als je dan 1 of 2 dagen niet kan spelen ga je weer hard naar beneden...)
Ik denk dat de rest van de periode in het teken staan van zorgen dat ik op dat niveau blijf.

De loot bonus is dan wel weer lekker - mijn Queen is rap richting de lvl 25 aan het gaan, en de muurtjes gaan ook lekker.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
De cuprush is bij deze voorbij :-) Ik ben ontzettend tevreden over het resultaat. Veel leden zijn er echt voor gegaan! Ik had beloofd dat alle leden die de 3300+ cups haalden een prominente plek in de startpost zouden krijgen en die heb ik ook bij deze ingelost. Dat zijn de volgende drie leden op basis van max. cups geselecteerd:

1) Maestro 3500 cups
2) Dragonkai 3320 cups
3) Testeron 3303 cups

Er hebben in totaal 6 leden champions league gehaald. (willekeurige volgorde)

Maestro
Dragonkai
Testeron
Kern
Rubey
Cyril G

Iedereen gefeliciteerd met zijn nieuw persoonlijk cuprecord! (en Maestro met het clanrecord :) )
Voor velen was het een weg van vallen en opstaan. Eerst 200 cups stijgen om daarna de helft van de winst er door heen te halen, maar het is het eindresultaat wat telt en daar ben ik tevreden over. Het is goed bevallen en na 3 weken actief gestegen te zijn in cups kunnen we weer terug naar farming. Er komt zeker nog een derde x in de toekomst. Over 10-12 maanden als een redelijk deel van de clan een th10 is.

Nog een mededeling betreft de cw:

We hebben ook voor de cuprush al een aantal weken geen cw gedaan. Nu hervatten we weer minstens 1 cw per week, waarvan bij de eerste de voorbereidingsdag al gestart is met een nagenoeg gemaxede tegenstander voor kersverse th 10 cyril garcia.

*Als je heel veel nieuwe clanleden ziet die morgen weer weg zijn, weet je dat ik het doel om de top 200 van NL te halen een handje geholpen heb :+ *

[ Voor 5% gewijzigd door Willian40 op 31-10-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Gefeliciteerd iedereen met zijn/haar prestatie! Maestro is opeens wel heel sneaky naar de 3500 geschoten goodjob! en fuck my work haha :P Volgende keer sta ik ook in dat lijstje ! ;)

Ik ben benieuwd hoe we het de eerste cw sinds weken er van af gaan brengen.. zal voor iedereen wel weer even inkomen worden, of zetten we gewoon in 1x een 10 winstreak neer O-)

Geniet allemaal nog van het weekend B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Kern schreef op zondag 01 november 2015 @ 02:38:
Gefeliciteerd iedereen met zijn/haar prestatie! Maestro is opeens wel heel sneaky naar de 3500 geschoten goodjob! en fuck my work haha :P>>> Volgende keer sta ik ook in dat lijstje ! ;)<<<

>>>Ik ben benieuwd hoe we het de eerste cw sinds weken er van af gaan brengen.. zal voor iedereen wel weer even inkomen worden, of zetten we gewoon in 1x een 10 winstreak neer O-) <<<

Geniet allemaal nog van het weekend B-)
Dat lijstje wordt volgende x nog moeilijker te bereiken >:) 3500+ cups een idee ;) Ik heb uiteindelijk toch een rode champion badge bemachtigd dus de champagne fles mag open, beter laat dan nooit tenslotte _/-\o_ . Ik ben van plan (f*ck elixer) door te gaan om nog hoger in de cups te komen en ik ben benieuwd hoe goed mijn base het gaat houden. Mijn townhall heb ik nog steeds binnen de muren omdat defenses (qua cups) meer opleveren dan ze kosten. (Dankzij die idioten met giants lvl 6/7 en wat archers die een zelfontworpen anti-giant base aanvallen). Hoewel xbogen reloaden veel elixer kost en ik per aanval een klein verlies qua elixer maak hoop ik het met 0,7 mille elixer en mijn pompen nog een tijdje uit te houden. Maxed gowipe of shattered laloon in combinatie met freeze lvl5 vindt mijn base minder leuk en die kom ik wel steeds vaker tussen mijn defenses tegen.

De eerste cw sinds velen weken hebben we helaas verloren (1 punt verschil :'( ) ondanks dat heeft die cw wel mijn eerste heroïc attack sinds th8 opgeleverd. Cuprushen heeft daarbij geholpen want ik val nu alleen th10 aan. Daardoor heb ik die inferno van lvl2 getrotseerd, met 2 sterren en 58% als eindresultaat. Niet slecht met een th9 army imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:50
Beste teamleden, ben vanaf zondag 3 weken op vakantie en verwacht niet veel te kunnen clashen. Heb mijzelf op rood gezet. Dan weten jullie dat. Mochten jullie mij moeten kicken wegens meer ruimte oid dan begrijp ik dat volledig. - Chaoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben gister overnieuw begonnen (was th9)
Kan ik iemand joinen?
Ben nu 674 trophys en th4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
We beginnen het jaar goed, want:

De startpost is weer up-to-date! Oude video's zoals van luren en collectors heb ik weggehaald. ''How is loot'' toegevoegd aan de startpost. Aangezien ik zie dat alle th10 (inclusief ik) wel moeite hebben met aanvallen in de cw heb ik YouTube afgezocht naar verschillende strategies. Zoals: Golaloon, Pentalaloon, Gowiwi, Full Witch, Giant Attack, GoHo en die onderaan de startpost toegevoegd.

Edit 1: Rubey gaat de zwaar verouderde spelerslijst nog bijwerken ;)
Edit 2: Vrijwilliger gezocht met obsessief hoge lvl muren, die een mooie Tweakers 2 afbeelding wil maken. De oude van Famous is out-of-the-air :'( .

[ Voor 21% gewijzigd door Willian40 op 03-01-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Ben sinds kort ook weer begonnen met spelen! Zat al eerder in de Tweakers clan, maar door inactieviteit ben ik eruit gekickt.

Ben op dit moment bezig met TH8 en wil weer wat meer actief gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
DaanDH schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:19:
Ben sinds kort ook weer begonnen met spelen! Zat al eerder in de Tweakers clan, maar door inactieviteit ben ik eruit gekickt.

Ben op dit moment bezig met TH8 en wil weer wat meer actief gaan spelen.
Je bent welkom uiteraard.
Stuur even een invite naar onze clan. [Tweakers2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Arunia schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:25:
[...]

Je bent welkom uiteraard.
Stuur even een invite naar onze clan. [Tweakers2]
Thanks, zojuist het request verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12-2024
niet druk in de tw2 chat dus maar even hier gekeken of ik wat gemist heb.

cup run in 2015 lees ik, weer doen?

(iig geen zorgen dat we elkaar gaan bannen in de chat) en hier. _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12-2024
Ohja voor het geval iemand het leest Nick axie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:14
Het lijkt erop dat Tweakers2 niet erg actief meer is en weinig leden heeft.
In Tweakers3 hebben we nog plek over en ook wat mensen die niet actief meer zijn (die gaan we binnenkort verwijderen).
Is het een idee om Tweakers2 samen te voegen binnen Tweakers3 te brengen om zo weer tot een meer actieve tweakers clan te komen?
DyStiC (onze leider) zal jullie leider(s) denk ik ook nog een DM sturen, maar bij deze ben ik het alvast voor mocht iemand dit lezen.

Groetjes Frankdegekste (co-leider van Tweakers3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Niet online
Frank_P schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 09:44:
Het lijkt erop dat Tweakers2 niet erg actief meer is en weinig leden heeft.
In Tweakers3 hebben we nog plek over en ook wat mensen die niet actief meer zijn (die gaan we binnenkort verwijderen).
Is het een idee om Tweakers2 samen te voegen binnen Tweakers3 te brengen om zo weer tot een meer actieve tweakers clan te komen?
DyStiC (onze leider) zal jullie leider(s) denk ik ook nog een DM sturen, maar bij deze ben ik het alvast voor mocht iemand dit lezen.

Groetjes Frankdegekste (co-leider van Tweakers3).
Ik zal het in ieder geval voorleggen aan de clan. Via DM zal ik jullie leider op de hoogte stellen van de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:14
Willian40 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Ik zal het in ieder geval voorleggen aan de clan. Via DM zal ik jullie leider op de hoogte stellen van de uitkomst.
Is er nog iets uitgekomen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlceelen
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-04-2022
Is er mss plekje voor me beschikbaar. Ben eerder lid geweest en nu weer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@rlceelen gewoon even jezelf aanmelden met je got nick. Dan komt het wel goed.
[tweakers2] zoeken.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 23-01-2018 09:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
Voor tweakers2 zijn we op zoek naar nieuwe clan leden.
We zijn een gezellig clan. Zonder al te veel verplichtingen.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste