De cuprush is bij deze voorbij :-) Ik ben ontzettend tevreden over het resultaat. Veel leden zijn er echt voor gegaan! Ik had beloofd dat alle leden die de 3300+ cups haalden een prominente plek in de startpost zouden krijgen en die heb ik ook bij deze ingelost. Dat zijn de volgende drie leden op basis van max. cups geselecteerd:
1) Maestro 3500 cups
2) Dragonkai 3320 cups
3) Testeron 3303 cups
Er hebben in totaal 6 leden champions league gehaald. (willekeurige volgorde)
Maestro
Dragonkai
Testeron
Kern
Rubey
Cyril G
Iedereen gefeliciteerd met zijn nieuw persoonlijk cuprecord! (en Maestro met het clanrecord

)
Voor velen was het een weg van vallen en opstaan. Eerst 200 cups stijgen om daarna de helft van de winst er door heen te halen, maar het is het eindresultaat wat telt en daar ben ik tevreden over. Het is goed bevallen en na 3 weken actief gestegen te zijn in cups kunnen we weer terug naar farming. Er komt zeker nog een derde x in de toekomst. Over 10-12 maanden als een redelijk deel van de clan een th10 is.
Nog een mededeling betreft de cw:
We hebben ook voor de cuprush al een aantal weken geen cw gedaan. Nu hervatten we weer minstens 1 cw per week, waarvan bij de eerste de voorbereidingsdag al gestart is met een nagenoeg gemaxede tegenstander voor kersverse th 10 cyril garcia.
*Als je heel veel nieuwe clanleden ziet die morgen weer weg zijn, weet je dat ik het doel om de top 200 van NL te halen een handje geholpen heb
*
[
Voor 5% gewijzigd door
Willian40 op 31-10-2015 22:57
]