CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Hij is weer open, sorry voor het ongemak.
Tot snel!
Onderweg in de auto naar huis wel ff 20 compleet de moeder geyolod.
Laatste attack was een th/lootsnipe op 10, daarvoor ontvang ik een strike.
Volgende keer bter agenda checken!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
[ Voor 50% gewijzigd door Wackmack op 19-04-2015 20:14 ]
Net toen ik wilde aanvallen belde er een vriend op met een heel verhaal, kon 'm niet afbreken. Dus dat verklaart m'n strike..
PSN: jannvsdvinvs
[ Voor 97% gewijzigd door Curva op 19-04-2015 20:59 ]
PSN: Curvaa_
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Deze heeft rev al geclaimd.Sequel1991 schreef op zondag 19 april 2015 @ 21:11:
Claiming 12
Jup, met dank aan Gietema om het even in deze thread voor mij te posten
Oké, sorry niet gezien.. Dan ga ik voor 13
Russian Hacker
De claimlijst is weer bijgewerkt.
Edit: Net met aanval gedaan. Connection lost
[ Voor 40% gewijzigd door Curva op 20-04-2015 20:42 ]
Die wil ik ook proberen, hoe laat ga je aanvallen? Als jij die 3 stert dan ga ik voor de loot en pak ik nr 19.R3veNG schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:12:
Ik claim #16 voor 2nd attack.
[ Voor 72% gewijzigd door Tukk op 21-04-2015 10:31 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Woot!! Ik ga m'n naam veranderen in HenkerPenker56! Of KingGerben!
PSN: jannvsdvinvs
Check even de tijd van het bericht van RevTukk schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:29:
Waarom heeft Europhea Nr 16 nog niet aangevallen?
[...]
Die wil ik ook proberen, hoe laat ga je aanvallen? Als jij die 3 stert dan ga ik voor de loot en pak ik nr 19.
En waarom Europhea nog niet heeft aangevallen weet ik niet. Denk dat die aan het werk is.
Als ik #16 ga doen neem ik een risico, dat ik geen loot krijg. Terwijl Europhea straks makkelijk kan gaan looten omdat iemand anders de sterren al heeft gepakt.Curva schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:59:
[...]
Check even de tijd van het bericht van Rev![]()
En waarom Europhea nog niet heeft aangevallen weet ik niet. Denk dat die aan het werk is.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Mocht je niet zeker zijn, mag je er wel een pakken waar je wel zeker van bent dat je een ster haalt!
[ Voor 33% gewijzigd door Curva op 21-04-2015 11:23 ]
gewonnen denk ik ? hahaha..
goed bezig!
nemen jullie ook lvl 131 aan ?
[ Voor 6% gewijzigd door Zaratrass op 21-04-2015 11:31 ]
Tukk, dat bericht van mij dat je quotete, is nog van de vorige CW :-D.Tukk schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:11:
[...]
Als ik #16 ga doen neem ik een risico, dat ik geen loot krijg. Terwijl Europhea straks makkelijk kan gaan looten omdat iemand anders de sterren al heeft gepakt.
R3veNG schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:37:
[...]
Tukk, dat bericht van mij dat je quotete, is nog van de vorige CW :-D.
Level is niet belangrijk alleen dat je niet rushed bent en troops hebt om aan te kunnen vallen tijdens cw..manii schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:26:
[...]
goed bezig!
Lees onze startpost
heb je een screenshot?manii schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:26:
[...]
goed bezig!
Ik denk dat ik wel toe ben aan iets nieuws. Ik ga er even over nadenken.mootjes1989 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:09:
[...]
Level is niet belangrijk alleen dat je niet rushed bent en troops hebt om aan te kunnen vallen tijdens cw..
Lees onze startpost
Ik ben nu Co-leider en beheer de website van de clan.
En nee ik ben niet rushed. Th10 uitgebouwd op bommen na. 60-70% lvl 9 muren.
(verkapte welkom)
Mooi om zo'n stevige speler erbij te hebben ;-) !
Ben je bekend met tweakers en hoe we te werk gaan? Zie de openingspost anders nog even.
Welkom bij het team! Ben benieuwd naar je CW aanvallen
[ Voor 76% gewijzigd door CLB op 21-04-2015 20:29 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
[ Voor 33% gewijzigd door Chris89 op 21-04-2015 20:33 ]
PSN: Europhea
[ Voor 28% gewijzigd door Byte_Me op 21-04-2015 22:12 ]
Verwijderd
Edit: #26 was al geclaimed. Dus alleen #25 blijft nog over.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2015 01:12 ]
Lekkere basis manii. Ik dacht even dat je verder was maar je kan je zwarte lucht bommetjes nog upgraden
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Alleen me bommen moeten nog,, daarna me muren en helden flink upgraden!Tylen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:07:
[...]
Lekkere basis manii. Ik dacht even dat je verder was maar je kan je zwarte lucht bommetjes nog upgraden
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Laat dat maar over aan een th10, rob misschien?westergas schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:26:
Ik moet eigenlijk 5 doen maar die heeft twee infernos. Verder wel zwaar gerushed. Ik wil het wel proberen maar ik heb ook geen bezwaar tegen cleanup.
Succes met cleanup! we hebben waarschijnlijk elke ster nodig deze war, maar we kunnen ze pakken
moet jij niet werken?thedon46 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:28:
[...]
Laat dat maar over aan een th10, rob misschien?
Succes met cleanup! we hebben waarschijnlijk elke ster nodig deze war, maar we kunnen ze pakken
Same here. Ik moet nog 2 giant bommen en dan ben ik klaar. Dan muren en heros.manii schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:16:
[...]
Alleen me bommen moeten nog,, daarna me muren en helden flink upgraden!
Sterker nog, Rob heeft die ook geclaimd. Dus clean-up blijft over, want 1 is als enige niet geclaimd.thedon46 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:28:
[...]
Laat dat maar over aan een th10, rob misschien?
H.FR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:30:
[...]
Sterker nog, Rob heeft die ook geclaimd. Dus clean-up blijft over, want 1 is als enige niet geclaimd.
Weer overheen gelezen. Ik ga voor de cleanup
Is altijd lastig een held kiezen, maar je heb helaas weinig keuze denk ikTylen schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:28:
[...]
Same here. Ik moet nog 2 giant bommen en dan ben ik klaar. Dan muren en heros.En die heros heb ik best wel nodig tijdens de war.
Dus kan ze eigenlijk niet missen.
Dan claim je met de war een wat zwakkere voor een zekere 2 sterren
In Tweakers3 claimen ze (nog steeds!!) nietmanii schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:31:
[...]
Is altijd lastig een held kiezen, maar je heb helaas weinig keuze denk ik
Dan claim je met de war een wat zwakkere voor een zekere 2 sterren
In mijn vorige clan deden we dat ook niet, maar iedereen hield wel rekening met elkaar. Je eigen niveau aanvallen. Beetje in overleg en als het dorpje weg is,, jammer danwestergas schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:34:
[...]
In Tweakers3 claimen ze (nog steeds!!) niet
Het kan wel werken (in een kleinere clan?). Ik kom zelf uit tweakers3 maar dit systeem van CW spelen bevalt me veel beter.manii schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:38:
[...]
In mijn vorige clan deden we dat ook niet, maar iedereen hield wel rekening met elkaar. Je eigen niveau aanvallen. Beetje in overleg en als het dorpje weg is,, jammer dan
Dat was ook een grote clan.westergas schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:43:
[...]
Het kan wel werken (in een kleinere clan?). Ik kom zelf uit tweakers3 maar dit systeem van CW spelen bevalt me veel beter.
We deden 1x per week met de hele clan war
1x per week voor de th9's
1x per week voor de th10's
nlwarclashers.weebly.com
Leuke gezellige clan, veel oudere mensen en hele gezinnen zitten erin. ( geen reclame ofzo hoor )
Ik beheer de website en het forum, maar ben te druk om het bij te houden en niemand van de clan pakt het op. Dus hij is al even niet geupdate.
____
Denk dat het systeem hier wel beter werkt inderdaad.. voorkomt in ieder geval frustratie
mag ik ook 2 dorpen claimen ? wil ook wel nr 4 pakken
[ Voor 4% gewijzigd door Zaratrass op 22-04-2015 08:49 ]
Mogelijkheid 1
Troepen:
Golem 2x
Pekka 2x
witch 2x
MB 6x
Wizards rest
Eventueel een aantal boogjes
Clan castle: 1x golem (heb liever golem in me CC ipv troepen. Troepen kan ik dan tactisch wegzetten.)
spells
2x freeze
2x rage
1x jump
Mogelijkheid 2
Troepen:
Golem 2x
Pekka 2x
witch 2x
Wizards rest
Eventueel een aantal boogjes
Clan castle: 1x golem (heb liever golem in me CC ipv troepen. Troepen kan ik dan tactisch wegzetten.)
spells
2x freeze
1x rage
2x jump
Ik val van noorwest of zuidoost aan bij de gold/elixer storage optie 1 is met muur brekers, daarmee wil ik richting de wizards towers, maar ik ben bang dat ze richting de boog torens gaan of worden. Denk niet dat ze uitgeschakeld worden wat ik heb eerst mijn golems er al neergezet met wat wizards om de eerste gebouwen kapot te maken. Dus ik denk dat ik voor optie 2 ga met 2 jumps. 1 naar de wizards torens en 2 naar het midden toe. Als de eerste golems over de muur zijn. drop ik mijn helden/pekka/en witchs daar ook zodat ze ook over de muur kunnen gaan. Dan drop ik me rage bij de airdefence, 1e freeze drop ik op de inferno en xbow. denk dat ik koning dan ingeshcakeld gaat worden voor rage en dan de 2e freeze op de andere inferno en xbows.. Als ik nog troepen over heb probeer ik deze tactisch weg te zetten voor de 2e ster.
edit
wat ook een optie is om via de dark barracks in het Noord oosten me golems te droppen.. wizards erachter om de eerste gebouwen kapot te maken. Dubbele jump spell naar het midden droppen.. Helden/ pekka en witches droppen om naar het midden te gaan. Rage rond de barbaren koning van de vijand te gooien. Freeze rond de inferno's. rage van de koning zal dan ook wel nodig zijn.. de rest van de troepen tactisch wegzetten voor extra punten.
'
nou hopen dat hij dit dorp gaat gebruiken :P:P
[ Voor 15% gewijzigd door Zaratrass op 22-04-2015 09:24 ]
Maintenance break
Internal server error
Hopelijk me troepen of grondstoffen niet kwijt.
Ik zou voor je troepen voor optie 1 gaan en even uitgaan vanaf 17:00/16:00 aanvallen. 6 wallies is meer dan genoeg. Drop er gewoon eerst 2, die breken het compartiment met de AT open, dan heb je nog 4 wallies die naar het compartiment met de Wizzard Tower gaan. 2 keer jump meenemen vind ik zonde, je hebt veel meer aan rage. Want als je die ene jump goed dropt, kom je bij het TH en de compartimenten er naast.
Dit zou ik doen
Ohja, er staat nog iets over boogjes meenemen. Zoals CLB altijd zegt: "MINIONS!!!". Hebben geen last van grond traps en kunnen ook een cannon uitschakelen
Hmmmm, ik vraag me bij deze oprecht af waarom ik als TH8 een TH9 aangevallen heb. Op voorhand slinkt je kans op drie sterren al met 80% ofzo.R3veNG schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:31:
#14 voor mij.
Anyway, nog twee dagen en dan krijg ik ook zo'n zwarte TH
Dan ga ik zo maar een poging wagen!Curva schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:20:
Ik pak straks #11
Wel of niet luren? En zo ja, hoe?
EDIT: laat maar. Ik kijk nog even.
[ Voor 8% gewijzigd door H.FR op 23-04-2015 14:30 ]
Dit topic is gesloten.
![]()