Daar zat ik ook een beetje mee in de maag. Maar als je op de passat wacht kun je de a3 sowieso niet meer rijden dit jaar. En ik ben erg bang voor de prijs, ~50/52k + ~8k opties = 60k. Best wel geld voor een Passat.DarkChylde schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 22:23:
[...]
superb word half feb meer over bekend. Er word een PHEV verwacht, maar de vraag blijft of hij dit jaar komt.
Kom er net achter dat mijn huidige leasecontract per dag op te zeggen is. Maakt het wel makkelijk als ik eenmaal de keuze voor de volgende auto gemaakt heb.
Een A3 is iets kleiner dan een golf. Volgens mij zit het verschil vooral in de kofferbak.
Dealer had het erover dat als je nu besteld ze in november uitleveren. Rete popi dus...
Gevoelsmatig wil ik een suberp of een passat, maar afwachten wat de prijzen worden.
Ben overigens zelf bij de a3 etron en golf gte wezen kijken. Gevoelsmatig is de etron echt wel iets ruimer (maar daar houd het dan ook mee op). De kofferbak van die golf gaat niet heel veel in. Nu ga je bij een station natuurlijk wel iets makkelijker de hoogte in misschien dat het hierdoor zo lijkt. Voorin is de a3 duidelijk ruimer en oneconomischer ingedeeld. En hij rijd heerlijk
Volgende week de knoop maar doorhakken