Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Kaap schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:30:
Mbt personal loot system:

[...]

Kunnen de jankballen vop alle fora misschien eindelijk inzien waarom zoveel mensen personal loot zo unrewarding vonden ;) Blizzard benoemd gewoon ook dat dat de reden is dat ze het systeem herzien. En terecht, 3G van 4 bosses was niet eens genoeg om je repairbill te dekken.
Ik heb me niet echt bemoeid met de hele discussie. Wist niet eens dat ie gaande was :P Maar ik ben erg blij dat ze het weer terugzetten.

Dat "unrewarding" klopt wel, maar is gevoelsmatig. Boss dropt 1 item, 5 mensen in je groep, 20% kans dat je het krijgt (kort door de bocht gezien). Met personal loot heb je ook 20% kans. Maar dat zouden ze heel makkelijk kunnen oplossen door het zelfde te doen als de oude LFR. Als je geen item van de loottable wint dan krijg je een zakje met wat gold en een kleine kans op meer, zoals een world drop, wat apexis kristallen, garrison resources, pets, etc.

Er zitten gewoon veel voordelen aan personal loot. Geen loot drama, geen ninja's en de classes met offspecs kunnen gewoon hun loot spec op iets anders zetten om hun tweede setje gear te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Net met via de blizard chat support mijn account terug na 2 jaar eruit geweest te zijn.
Gratis 10 dagen gametijd erbij ook nog!

Ik merk dat ik het spel opnieuw moet leren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:16
Wipefest in MC, heerlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier een premade gejoined, top, deden trash voor Golemagg, maar omdat we al even bezig waren, moest ik echt even een grote bio doen. De /afk kickte in en wat doet LFR? Juist, je eruit gooien. Prachtig... Blizzard kan die mount ergen steken waar de zon niet schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:30:
Mbt personal loot system:

[...]

Kunnen de jankballen vop alle fora misschien eindelijk inzien waarom zoveel mensen personal loot zo unrewarding vonden ;) Blizzard benoemd gewoon ook dat dat de reden is dat ze het systeem herzien. En terecht, 3G van 4 bosses was niet eens genoeg om je repairbill te dekken.
Uit onze berekeningen was personal loot juist een stuk meer rewarding dan need before greed (1.5x zoveel loot dan met need before greed en minder sharded gear, door de extreem onhandig groote loottables). Zoals ik ook al op het blizzard forum aangaf lijkt need before greed alleen beter te zijn wanneer je gear funneled naar bepaalde spelers in specifiek opgezette groepen (allen nog bijna geen gear, en per groep minimaal 1 cloth, leather, mail en plate user. In random groepen lijkt het enkel nadelen te hebben in zovel gearing snelheid, als wel de mogelijkheden die need before greed geeft aan ninja looters.

Daarnaast lijken degenen die personal loot echt unrewarding vonden zwaar in de minderheid. Blizzard paste het aan na wat ge'QQ op de forums, en direct na de aanpassing waren de klachten vsn spelers die voor personal loot waren (maar eerder natuurlijk niet postten omdat er niet te klagen was) een stuk groter in getale dan de anti-personal loot threads.
Kaap schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 22:55:
Hier een premade gejoined, top, deden trash voor Golemagg, maar omdat we al even bezig waren, moest ik echt even een grote bio doen. De /afk kickte in en wat doet LFR? Juist, je eruit gooien. Prachtig... Blizzard kan die mount ergen steken waar de zon niet schijnt.
Dat is toch nooit anders geweest in random gequeude zaken als LFR en BG's? Niet echt verrassend dat het hier dan ook zo werkt.

Onze guild run net ook gedaan trouwens, samen met 3 randoms die erg blij waren, die hadden als een paar keer een flinke fail run gehad en kwamen nu in onze guild run van 37 man terecht :), nu redelijk smooth in zo'n 1,5 uur klaar met een hoop fun. (2 wipes op trash omdat nieuwere spelers de MC aggro range niet kenden :P)

[ Voor 22% gewijzigd door Dennism op 21-11-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Net de run afgerond gelukkig niet een Blizz kick gehad en dus de mount en de 620 crown. Moest wel valsspelen om er in te komen want mijn ilvl was nog 604 en het is voor 615 en hoger.
(valsspelen door: pvp gear in nagrand te kopen voor goud, 1 keer aantrekken weer uitdoen en dan had ik 604/632 en kon ik met de guild in de queue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
BlackMage schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 20:57:
[...]

Ik heb me niet echt bemoeid met de hele discussie. Wist niet eens dat ie gaande was :P Maar ik ben erg blij dat ze het weer terugzetten.
Ik heb die discussie ook niet mee gekregen, maar need/greed systeem is wel ruk. Zojuist nog wat normals doorlopen en tot 3x toe een item verloren aan een ander. En dan heb ik het ook over een WW monk die kan needen op een ring met spirit.
Nu zijn redelijk wat items twijfelachtig voor wie ze bedoeld zijn, of kunnen dus gewoon voor beide. Maar iets met spirit is volgens mij echt alleen voor healers, waarom kan een dps daar dan op needen? Die regels zijn zo krom, ook kan ik als healer needen op een str trinket of cloak.. een druid zou nooit op str items moeten kunnen needen.
Ik snap trouwens dat je je OS ook wilt gearen, maar laat Blizzard daar dan een extra knop voor maken:
Greed (= Dis) > Need OS > Need MS

Even een vraag over wat anders:
Ik als healer zijnde heb hele mooie trinkets (*awkh* trinkets, shiny trinkets) maar nu staat daar allemaal op "your attacks blablabla". Ik heb geen attacks maar heal, en eerlijk gezegd: ik zie geen procs? Heb een tijdje mezelf staan healen om te kijken wat er kwam, maar niks? Is like .. WTF? Hoe werkt dat, kan er weinig over vinden eigenlijk. 8)7

Verder gaat het lekker, normals kunnen we nu goed aan met ilvl 613 dus op naar heroics (oh the pain, the horror!).

[ Voor 5% gewijzigd door Freaky Maus op 22-11-2014 00:48 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Net een HC dungeon gedaan met personal loot.

3 items mogen krijgen en alle 3 upgrades. Vooral de nek is leuk, mijn oude nek was al 630 maar de nieuwe heeft betere secondaries en een gem slot.

ps.
De veranderingen die ze gemaakt hebben lijken bizar sterk op een suggestion die ik ze gisteren gestuurd heb :P

Maar dat ze van personal loot naar Need/greed gaan en pakweg 24 uur later weer terug naar een aangepast personal loot systeem geeft me wel het idee dat ze niet goed nagedacht hebben bij de switch terug naar need/greed.

[ Voor 47% gewijzigd door Deadsy op 22-11-2014 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:57

Magic666

No one's neighbour!

Toch weer leuk na zoveel jaar geen WoW.
Zit nog wel een beetje te spelen met een paar addond, ik kan me nog voor de geest halen dat er een addon was waarmee je UI vensters kon verplaatsen, kom alleen niet meer op de naam...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

www.curse.com/addons/wow

Zijn er meerdere. Zo heel moeilijk zoeken is het niet naar iets wat bij jou past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

nee ok, maar ik hoef niet persé een compleet andere UI. Ik wil enkel de vensters wat verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

MoveAnything :)

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

held! Dat is hem inderdaad!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:30:
[...]
Dat is toch nooit anders geweest in random gequeude zaken als LFR en BG's? Niet echt verrassend dat het hier dan ook zo werkt.
Dat klopt, alleen zit je normaliter niet al 2 uur in een dungeon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-07 00:47
Bij mij was het gister zo dat er een Strength trinket dropte (ik ben een Arms Warrior), maar alleen de Holy Paladin kon erop needen... Gelukkig was dat een maat van mij en dus kreeg ik hem, maar het klopte van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
Dennism schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 23:30:
[...]
Uit onze berekeningen was personal loot juist een stuk meer rewarding dan need before greed (1.5x zoveel loot dan met need before greed en minder sharded gear, door de extreem onhandig groote loottables).

Daarnaast lijken degenen die personal loot echt unrewarding vonden zwaar in de minderheid.
Ik heb net even voor de eerste keer de loottables vluchtig doorbladerd op wowhead en ze zijn inderdaad heel groot. Ik kan mij vergissen, maar was de filosofie van Blizzard door de jaren heen niet dat ze kleinere loottables wilden?

De eerste level 90 dungeon (Bloodmaul Slag Mines) heeft 201 mogelijke drops, zonder variaties op ilevel meegeteld. Ter vergelijking: Temple of Jade Serpent (level 85 intro) heeft 41 items waarvan 14 patterns.

Nu even een QQ op de RNG van mezelf: sinds de invoering van personal loot met de level 90 versie van UBRS heb ik eerlijk waar nog geen enkele drop gekregen en dit op verschillende characters. Ik weet heel goed dat dit een spijtig gevalletje van RNG is en niets te maken heeft met personal loot. Gelukkig dat de levelling dungeons niet bijster veel XP geven, of de gambler's fallacy zou een goede klant hebben aan mij.

Ongeacht of personal loot nu aan de basis ligt of niet (ik vermoed van niet) van het feit dat ik de dungeons tot nu toe dik vind tegenvallen als level optie, ik maak er me niet druk om. Het questen en verkennen is wel een leuke manier om een char te levellen (enfin, toch de eerste keer ;) ).

*edit* misschien wel nog een QoL upgrade die Blizzard zou mogen doorvoeren van mij ivm quest rewards: toon alle mogelijke rewards voor een klasse ipv alleen de loot preference. Zeker voor de items waarop geen variable stats zitten. Ik zou graag mijn druid levellen om tussendoor en op 100 te healen, ik heb echter een kitty spec en bijhorende gebooste gear set om te kunnen questen. Ik weet best dat ik bij het inleveren van een quest gewoon de loot preference kan aanpassen, maar dit is gewoon onhandig als je snel wil kunnen kiezen/vergelijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Kapoen op 22-11-2014 12:43 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armor is een shared loot table van alle bosses in alle heroics, wapens, trinkets en rings etc... zijn uniek per boss. Daardoor is die table zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
garriej schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 11:28:
[...]

Ja maar die krijg je pas als je betaald. Dus je moet kopen + maand kopen en dan krijg je er 30 gratis.
Ik heb het zojuist geregeld. Ik wachten even op een invite van een friend, hierdoor krijgen hij en ik wat bonussen. :)

Als ik inlog op battle.net geeft hij aan dat ik gametime tot 22-12-2014 heb. Dus ik hoef niks te kopen voor ik er 30 gratis krijg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 20:32
Kapoen schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:31:
[...]

Ik heb net even voor de eerste keer de loottables vluchtig doorbladerd op wowhead en ze zijn inderdaad heel groot. Ik kan mij vergissen, maar was de filosofie van Blizzard door de jaren heen niet dat ze kleinere loottables wilden?
Ik denk dat dit is vanwege de verwijdering van reforging.
Reforging was ook ingevoerd omdat blizzard moeite had de stats op items goed te balanceren, nu dat weg is moet er vanzelfsprekend meer aanbod zijn.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren wat dungeons ingedoken om gear te grinden voor de HC dungeon requirement. Uiteindelijk uitgekomen op i611 (net genoeg dus). Prettig om te zien dat ze need/greed weer hebben teruggedraaid naar personal loot. Ik weet niet of ik nou veel geluk had of niet, maar zowat elke dungeon gaf me een goede upgrade. Dat gecombineerd met wat pvp gear (had nog 4000 hp's van MoP) en de epic ring van de legendary quest line gaat 't zo best de goede kant op :)
Moet ook zeggen dat ik de dungeons weer best aardig vind (in tegenstelling tot MoP).

Zit alleen nog een beetje met m'n garrison wat rete traag gaat qua resources. Weet ook niet of ik er veel tijd in wil gaan steken.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Vind ik vanmiddag in eens Dorian's Cipher Key zie ik nu net dat hij voor 170k verkocht word. Eens kijken of ik hem kan verkopen voor 165k :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:22
Metian schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 17:14:
Vind ik vanmiddag in eens Dorian's Cipher Key zie ik nu net dat hij voor 170k verkocht word. Eens kijken of ik hem kan verkopen voor 165k :D
Nice, ik hoop dat je hem voor een leuk bedrag kwijt komt.

Ik vind dit soort dingen altijd pas wanneer geen hond ze nog wil.
Gister nog even vlug Firelands 10m HC gedaan voor 2 achies. Op de eerste 2 pulls krijg ik 2 BOE epics die je uiteraard alleen nog kunt vendoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
Die bonus objectives, kan je die meerdere keren doen of kan elke objective maar één keer gecomplete worden? Kan ik m.a.w. elke op zoek naar andere objectives of komen ze niet meer terug na je ze één keer hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kun je gebouwen in je garisson gratis vervangen, of moet je ze elke keer opnieuw kopen? En als je een lvl 2 barracks vervangt door een lvl 1 ander type gebouw, kun je dan later weer de lvl 2 barracks terugplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Powerblast schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:38:
Die bonus objectives, kan je die meerdere keren doen of kan elke objective maar één keer gecomplete worden? Kan ik m.a.w. elke op zoek naar andere objectives of komen ze niet meer terug na je ze één keer hebt gevonden?
Bonus objectives zijn eenmalig.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

blouweKip schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 15:44:
[...]

Ik denk dat dit is vanwege de verwijdering van reforging.
Reforging was ook ingevoerd omdat blizzard moeite had de stats op items goed te balanceren, nu dat weg is moet er vanzelfsprekend meer aanbod zijn.
Volgens mij valt het wel mee met de loot tables en komt het vooral omdat zo veel verschillende bazen allemaal dezelfde items kunnen droppen. Ze hebben dus gecombineerde loot tables.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Deadsy schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 19:01:
[...]

Nice, ik hoop dat je hem voor een leuk bedrag kwijt komt.

Ik vind dit soort dingen altijd pas wanneer geen hond ze nog wil.
Gister nog even vlug Firelands 10m HC gedaan voor 2 achies. Op de eerste 2 pulls krijg ik 2 BOE epics die je uiteraard alleen nog kunt vendoren.
Hoop het ook, maar moet wel gaan lukken. 655 ilvl is interessant voor raids. Dus wie weet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
NMe schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 21:57:
[...]

Volgens mij valt het wel mee met de loot tables en komt het vooral omdat zo veel verschillende bazen allemaal dezelfde items kunnen droppen. Ze hebben dus gecombineerde loot tables.
Als je ingame kijkt kan een enkele boss zo 5 verschillende leather head (bijv) droppen, elk met net ietsje andere secundary stats.

Op deze manier heb je nog seeds reforgen, alleen moet je 40x een instance doen ipv 15 gold aftikken in stormwind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik zag een loottable op de laatste anchindoun boss met 64 items verdeeld over alle classes. Das is natuurlijk een stuk meer dan de +-10 items die een 5 man end boss eerder kon droppen.

Zie bijv. http://www.wowhead.com/npc=86220/terongor vs http://www.wowhead.com/np...f-doubt#drops:mode=heroic

De loottable is dan wel deels gecombineerd met andere bosses in andere dungeons. Maar dan nog, bij Need Before Greed 2 (nu 3 na de hotfix) drops op zo'n loottable, dan moet je veel geluk hebben dat het juiste dropt :P Met personal loot had je voor de hotfix natuurlijk de kans dat er niets zou droppen, maar als er wat dropte was de kans veel groter dat het wel nuttig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik lees wel echt louter positieve dingen over de expansion. Ook wel logisch na meer dan een jaar dezelfde raid natuurlijk.

Het doet mij wel twijfelen om terug te komen, na ruim 9 maanden afwezigheid :$

Twijfel alleen een beetje of het goed te combineren valt met een universitaire studie. WoW is nou niet echt een game die je af en toe een half uurtje speelt :D

Maar even over na denken dus, want ik wil het wel erg graag weer proberen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:21
Vind het tot nu toe echt fijn. Heb een pauze genomen van aan en af spelen van ongeveer een half jaar waarin er niet echt veel meer te doen was. Maar nu ben ik weer volop bezig. Ben nog maar net begonnen maar er zijn weer zoveel dingen te doen... Weet weer wat te doen dit kerstverlof :).

Vooral de garrison vind ik echt geslaagd. Ik merk dat ik nu echt in de gaten hou wanneer missies zijn afgerond om er op tijd bij te zien. Gisterenavond ook nog ff voor het slapen gaan de missions gechecked en gauw nog een aantal aangegaan :).

[ Voor 30% gewijzigd door Powerblast op 23-11-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
is er een manier om item lvl naar 615 te boosten ? Heb weer is zoals gewoonlijk in wow last van no drops of alleen goud van een boss. Zit nu op 610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-BRAIN schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:09:
is er een manier om item lvl naar 615 te boosten ? Heb weer is zoals gewoonlijk in wow last van no drops of alleen goud van een boss. Zit nu op 610.
Las een paar pagina's terug dat iemand PvP gear had gekocht in Nagrand, dacht ik, waardoor je itemlvl 615 kan halen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:05

Zorian

What the fox?

B-BRAIN schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:09:
Ja. Ga naar Stormshield in Ashran, dender het middelste huisje van die 3 beneden aan de map in (de grootste). Binnen zal je 2 faction quartermasters aantreffen die allebei een trinket verkopen.
Doe ze allebei aan en je ilvl zal zeer waarschijnlijk een klapper van een boost krijgen.
Zeror schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:36:
[...]

Las een paar pagina's terug dat iemand PvP gear had gekocht in Nagrand, dacht ik, waardoor je itemlvl 615 kan halen.
Dat geintje werkt niet. Die gear telt namelijk alleen in War Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij hebben ze queuen vanuit ashran / stormshield ook uitgezet, waardoor dat soort trucjes helemaal niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik was zojuist met mijn lvl 91 paladin tempest keep; the eye aan het solo doen en verbaasde mij dat de bosses binnen seconden lagen.
Ik dacht dat de bosses altijd 3 lvls hoger waren dan jezelf :? Ik deed de zelfde hooge dmg op de bosses dan op de trash mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:33
HStyles schreef op zondag 23 november 2014 @ 13:52:
Ik was zojuist met mijn lvl 91 paladin tempest keep; the eye aan het solo doen en verbaasde mij dat de bosses binnen seconden lagen.
Ik dacht dat de bosses altijd 3 lvls hoger waren dan jezelf :? Ik deed de zelfde hooge dmg op de bosses dan op de trash mobs
Dat komt vanwege de item squish in patch 6.0. Daardoor is de scaling van alles lager dan level 90 een beetje 'wonky'.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
[...]

Dat is dan nog steeds wel iets goeds, ik merk aan de drops alweer dat er:

1. Verdomde weinig loot is die fatsoenlijke stat verhoudingen heeft (lees: een groot deel van het itembudget gaat naar stats die ik niet of weinig gebruik), zelfs de items die een item voor je spec opleveren komen vaak met compleet verkeerde combi's.

2. Ik wederom 2 tot 3 sets moet gaan maken, met een groter aantal items aangezien ik ze door het ontbreken van reforging niet meer makkelijk kan tweaken.

Het voelt weer net als in vanilla helaas :s

Misschien moet ik maar weer eens dps gaan spelen, meestal maar 1 set nodig, nauwelijks stress in heroics, skillcap flink lager tegenwoordig.
Zorian schreef op zondag 23 november 2014 @ 11:38:

Dat geintje werkt niet. Die gear telt namelijk alleen in War Games.
Het zorgt er wel voor dat het ilevel in je bags omhoog gaat waardoor je kunt queuen.

[ Voor 11% gewijzigd door blouweKip op 23-11-2014 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blouweKip schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:52:
2. Ik wederom 2 tot 3 sets moet gaan maken, met een groter aantal items aangezien ik ze door het ontbreken van reforging niet meer makkelijk kan tweaken.
Je kan, dacht ik, je tertiary stats wel veranderen mocht dat een oplossing zijn.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Kan je die pvp items gewoon voor gold kopen? Of moet dat met honor?

Ik kom 1 ilvl tekort voor 615 en zon 500g trinket zou dat wel voor elkaar krijgen. Maar die procs zijn alleen voor damagedealers en heb ik als healer niet zoveel aan. Denk dat ik meer nut heb voor een pvp item. Heb nog een paar <600 items die maar niet willen droppen.

Edit: Found it, gewoon te koop voor gold :D En is zowat gratis. ilvl 660 telt gewoon mee voor de queue eisen en kost maar 50g voor een wapen :D

[ Voor 17% gewijzigd door BlackMage op 23-11-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

ilvl 660 wapens voor 50g? Wuh? Ik ken alleen de ilvl 620 PvP armour-items die je voor zo'n 1250-3500 honorpoints per stuk kan kopen?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blouweKip schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:52:
[...]

Dat is dan nog steeds wel iets goeds, ik merk aan de drops alweer dat er:

1. Verdomde weinig loot is die fatsoenlijke stat verhoudingen heeft (lees: een groot deel van het itembudget gaat naar stats die ik niet of weinig gebruik), zelfs de items die een item voor je spec opleveren komen vaak met compleet verkeerde combi's.

Het voelt weer net als in vanilla helaas :s

Misschien moet ik maar weer eens dps gaan spelen, meestal maar 1 set nodig, nauwelijks stress in heroics, skillcap flink lager tegenwoordig.

.
Gearen is er inderdaad niet makkelijker c.q. sneller op geworden, maar het is zeker mogelijk om 1 set te bouwen met de stats die je hebben wil, je moet alleen verdomd veel heroics lopen voordat je die zal hebben, of mazzel hebben dat je crafts de juiste stats rollen (iedere craft rollt 1 van de 10 mogelijkheden, welke je wel kan rerollen voor een andere met mats :/ ) Beetje diablo light achtige gear systemen.

De vergelijking met vanilla zie ik dan niet direct, daar de dungeon loot om te huilen zo slecht was, hier valt het nog wel redelijk mee, als in dat er voor ieder slot minimaal 1 dungeon blue is die wel de "perfecte" stats heeft, in vanilla was dat zeker niet zo, ik herinner me nog goed dat mijn Fury warriors BiS glovel lvl 40 Epic leather world drop gloves waren tot aan een drop van Cthun die eindelijk beter waren, en zo zijn er nog talloze voorbeelden (dungeon/ Tier sets met spirit voor warriors e.d.).

Dps heeft trouwens ook meerdere sets nodig tenzij toevallig al je specs dezelfde stat prio's hebben (Warlocks hebben bijv. als je alle specs "optimaal" wil kunnen spelen ook 3 sets nodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Chakotay schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:18:
ilvl 660 wapens voor 50g? Wuh? Ik ken alleen de ilvl 620 PvP armour-items die je voor zo'n 1250-3500 honorpoints per stuk kan kopen?
In Nagrand bij de Ring of Trials (of whatever) verkoopt zo'n goblin ze. Maar ze zijn alleen bruikbaar in "War Games". Maar ze tellen wel mee voor je itemlevel, zelfs als je ze gewoon in je bank laat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ben er wel achter gekomen dat met de toevoeging van Garrisons de game begint teliken op de sims. Nu maar is besloten om garrisons links te laten liggen.

der zou optie moeten zijn om het account wide zelfde garrisons of op zelfde realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackMage schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:37:
[...]

In Nagrand bij de Ring of Trials (of whatever) verkoopt zo'n goblin ze. Maar ze zijn alleen bruikbaar in "War Games". Maar ze tellen wel mee voor je itemlevel, zelfs als je ze gewoon in je bank laat zitten.
Heb ze maar alvast gekocht voordat Blizzard het nerfed ofzo.. Ben nog geen level 100 dus nu tellen ze nog niet mee, maar straks dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:03:
ben er wel achter gekomen dat met de toevoeging van Garrisons de game begint teliken op de sims. Nu maar is besloten om garrisons links te laten liggen.

der zou optie moeten zijn om het account wide zelfde garrisons of op zelfde realm.
Tot nu vermaak ik me wel met de garrison maar je hebt zeker een punt, het zou een optie moeten zijn. Al is het op de manier hoe het nu werkt wel rot voor je professions indien je geen garrison zou hebben/gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2014 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Zeror schreef op zondag 23 november 2014 @ 17:07:
[...]

Heb ze maar alvast gekocht voordat Blizzard het nerfed ofzo.. Ben nog geen level 100 dus nu tellen ze nog niet mee, maar straks dus wel.
Ik vind het uberhaupt vreemd dat je max ipv equipped itemlevel telt...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:20:
[...]

Ja, ik ook. Achja.

Vond nog een leuke manier van lvlen trouwens. Werkt alleen in Nagrand wanneer je de siege engine gekozen hebt.
Ga met je siege engine alle windroc's, clefthoofs en talbuks doden en loot de [Hearty Soup Bone] van ze. Er staat een Butcher (blauwe ?) bij de Ring of Blood welke steeds 20 van deze aanneemt en er ongeveer 7,5k exp voor geeft. Dit kan je blijven herhalen.

[ Voor 49% gewijzigd door Zeror op 23-11-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Chakotay schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:20:
[...]

Waarom is dat vreemd? Alleen items die je aan kan tellen mee. Dus als iemand in een LFR ofzo wil dan kan die gewoon de hoogste items equipen en dan queuen en eenmaal binnen weer terug zetten.

Dus het is toch wel te misbruiken, daarom hebben ze denk ik gewoon wat flexibeler gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dennism schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:21:
[...]
Gearen is er inderdaad niet makkelijker c.q. sneller op geworden, maar het is zeker mogelijk om 1 set te bouwen met de stats die je hebben wil, je moet alleen verdomd veel heroics lopen voordat je die zal hebben, of mazzel hebben dat je crafts de juiste stats rollen (iedere craft rollt 1 van de 10 mogelijkheden, welke je wel kan rerollen voor een andere met mats :/ ) Beetje diablo light achtige gear systemen.

De vergelijking met vanilla zie ik dan niet direct, daar de dungeon loot om te huilen zo slecht was, hier valt het nog wel redelijk mee, als in dat er voor ieder slot minimaal 1 dungeon blue is die wel de "perfecte" stats heeft, in vanilla was dat zeker niet zo, ik herinner me nog goed dat mijn Fury warriors BiS glovel lvl 40 Epic leather world drop gloves waren tot aan een drop van Cthun die eindelijk beter waren, en zo zijn er nog talloze voorbeelden (dungeon/ Tier sets met spirit voor warriors e.d.).

Dps heeft trouwens ook meerdere sets nodig tenzij toevallig al je specs dezelfde stat prio's hebben (Warlocks hebben bijv. als je alle specs "optimaal" wil kunnen spelen ook 3 sets nodig).
Ook in vanilla kon ik uiteindelijk wel een optimale set scoren, voordeel was dat ik aanzienlijk minder gear nodig had, reforging was juist geintroduceerd omdat blizzard ook wel begreep dat er soms wel heel veel van het itembudget naar zinloze stats ging (en nog gaat).
De vergelijking met vanilla trekt ik vanwege het gebrek aan keuze en aanpassing wat ook in vanilla en groot probleem was.
Nu moet ik als priest een aparte disc set en holy set voor healen hebben (het automatisch aanpassen van stats werkt immers alleen voor hybrids), even reforgen en een paar items wisselen is er niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
blouweKip schreef op maandag 24 november 2014 @ 00:04:
[...]
Nu moet ik als priest een aparte disc set en holy set voor healen hebben (het automatisch aanpassen van stats werkt immers alleen voor hybrids), even reforgen en een paar items wisselen is er niet meer bij.
Waarom? Omdat je 1% meer throughput krijgt als je in plaats van secondary stat x naar stat y gaat?

En dan nog, die 'betere' items krijg je pas als alle anderen van de guild er niet meer aan hebben dan jij. Tenminste als ik guildleader was dan. Snap dat je liever haste hebt als multistrike (bij wijze van spreken :P), maar pietje wordt er 15 ilvls beter van.

Enige wat je nog hoeft te verzamelen is je DPS set, want spirit is wel nutteloos voor niet-healers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ook in vanilla kon ik uiteindelijk wel een optimale set scoren, voordeel was dat ik aanzienlijk minder gear nodig had, reforging was juist geintroduceerd omdat blizzard ook wel begreep dat er soms wel heel veel van het itembudget naar zinloze stats ging (en nog gaat).
De vergelijking met vanilla trekt ik vanwege het gebrek aan keuze en aanpassing wat ook in vanilla en groot probleem was.
Bij Hybrids verwisselen toch ook alleen de primary stats, en niet de secondary? Dus die moeten toch ook nog steeds 2/3 sets hebben om optimale gear te krijgen (afhankelijk van scale factors). Het wisselen van de primary stats maakt dat ze de gear wel kunnen gebruiken voor hun OS, maar optimaal is het niet, alleen wel een stuk handiger om even snel te switches als er nood toe is (als ik onze hybrids mag geloven).

Het gebrek aan keuze zie ik ook niet direct, aanpassing heb je uiteraard door het gemis van reforge wel gelijk in, voor ieder slot zijn er uit mijn hoofd minimaal 5 alternatieven, hetgeen er natuurlijk wel voor zorgt dat het langer duurt voordat je 1,2 of meer optimale sets hebt met je 2 beste secondaries of een combo van een van je 2 beste secondaries met je 3de beste secondary, een de ene kant vervelend, aan de andere kant houdt het de content wel langer "druk". Juist deze enorme loottables (en voor zover ik weer random secondaries op bijv. de crafted items en CM loot uit de boxes) zijn toegevoegd omdat reforging weg is. Ik ben er ook niet 100% weg van, maar gearen gaat wel 10x sneller dan in vanilla, maar voor mij gevoel langzamer dan in andere expansions. al zal daar ook een zekere mate van geluk met drops inzitten.

Misschien dat priests in vanilla makkelijker gearden dan de warrior die ik destijds tot AQ40 mainde, maar voor warriors was uit enkel dungeon loot in vanilla geen set samen te stellen waar 0% van het budget op ging aan waardeloze stats als Spirit, Agi e.d, terwijl bijv. Healing paladins "verplicht" waren om een cloth/leather/plate samenraapsel te dragen omdat de plate "healing" gear regelmatig ook str en agi had. Vanaf MC en BWL werd het trouwens wel beter en waren er voldoende offset pieces te vinden voor warriors, daar de tier sets nog steeds een mix waren van tank en dps pieces, waardoor deze nooit optimaal waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
Zo dit weekend toch al wat kunnen doen op lvl 100.
1 dungeon moeten doen voor men iLVL te boosten, daarna 2 HC's gedaan waarvan 2 keer loot :d
Ook nog een BoE ilvl 655 plate item gevonden dat ik voor 45K heb kunnen verkopen :d
Ben nu maar begonnen met men DK te levelen als Blood DK, gaat lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik mis reforging... Je krijgt nu een shitton aan upgrades, maar de ultieme stats combo is maar een kleine kans. Wil je dus de perfecte set hebben, moet je weet ik hoeveel dungeons runnen. Hoe fijn was het dan om gewoon even naar een reforger te stappen en een deel van de mindere stats om te smurfen naar een nuttige stat. Mijn set is voor mij nu gewoon een rommeltje aan willekeurige stats :/ Je pakt nu vooral de upgrades voor ilvl, maar daarna krijg je sidegrades voor betere stats. In een need/greed situatie kan dat best rare situaties opleveren. Nu pass ik zelf al redelijk snel zodra het een upgrade in ilvl is voor een ander, maar toch. Een sidegrade vind ik ook behoorlijk belangrijk, zeker als tank. Maar goed, blizz heeft hiervoor gekozen, dus deal with it ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:48

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vannochtend net genoeg garrison resources gekregen om me garrison te upgraden naar level 3 :) dat ziet er toch wel cool uit hoor zo'n fort. vanavond maar is even kijken welke buildings we er gaan neer zetten

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-09 00:10
Ik heb gistere alles geupgrade naar level 2 ( behalve fishing geloof ik )
Moet zeggen het best lachen vind dat je volgers kan laten werken in je alchemy lab etc en in je barracks enzo om mee te nemen als bodygaurd.

En dan op het gebied van de wereld zelf.

Erg mooi en loopt ook erg soepel, maar ik heb nog geen stukken gezien waarvan ik denk ah daar kom ik terug als daily hub of iets ?.
Heb weer het idee dat nu het levelen mega cool is en de zons mooi etc etc maar op 100 hang je weer in ashran ofzo.

Want in de wereld zelf zie je niet veel ?, maar goed ik ben ook niet verder dan Taldor nog ( 95 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:39

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren level 100 gedinged. Blijkt dat ik 2k aan Garisson resources nodig heb voor de townhall naar level 3 te gaan.. Maar goed als je alleen al de opgespaarde resources telt duurt het maar 20 dagen (give or take) en met de extra resources uit missies, rare's e.d. moet dat makkelijk zijn te reduceren.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik twijfel heel erg welke gebouwen ik nu wil neerzetten.. en dan met name de large/medium buildings. Ik heb nu Stables om al die mounts te krijgen en lumber mill.. lumber mill wil ik uiteindelijk weg halen maar in het begin en tijdens het levelen is dat het makkelijkste op resources te krijgen. Maar nu twijfel ik waar ik me lumber mill voor inwissel en welke andere large building ik nog neer zet.. denk zelf een tavern of war mill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:39

Snuffel

Vroem!

Ook 100 aangetikt dit weekend.
Aangezien iLevel nog niet bizar hoog is eert maar eens wat dungeons gedaan.
Ik merk dat CC toch wel weer wat belangrijker wordt in de nieuwe opzet. Het is niet meer blind erin springen en meppen maar, maar zorgvuldiger de mobs pullen en je skills gebruiken om grotere groepen gecontroleerd neer te krijgen.

Zal vast wel veranderen als je wat beter gegeared bent, maar ik moet zeggen dat het wel weer lekker 'ouderwets' aanvoelt.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Level 96 1/2 geworden dit weekend op mijn warlock. Wat speelt het toch fijn een lock tov een spriest... :-) hou van mijn voidlord :)

Mijn garrison helemaal op de kop gegooit en nu een lvl 2 alch.lab, lvl 2 scribe, war mill en een trading Post....

vind het wel fun, maar ik merk ook wel dat het soms tijdens het spelen me uit mijn quest ritme haalt omdat er dan work order klaar zijn en ik die toch echt gelijk wil verversen om er het maximale uit te kunnen halen.

Nu dus ook drie outposts al binnen, snap daar alleen nog niet veel van, maar goed dat zal wel komen uiteindelijk

Al met al een leuk weekend gehad met levellen... en ging allemaal best wel rap, Kijk nu al uit naar de volgende 3,5 levels :-) en dan beslissen wie ik daarna ga levellen... mijn priest (altijd mijn trouwe main en mijn achievement whore) of toch een andere

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Snuffel schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:41:
Ook 100 aangetikt dit weekend.
Aangezien iLevel nog niet bizar hoog is eert maar eens wat dungeons gedaan.
Ik merk dat CC toch wel weer wat belangrijker wordt in de nieuwe opzet. Het is niet meer blind erin springen en meppen maar, maar zorgvuldiger de mobs pullen en je skills gebruiken om grotere groepen gecontroleerd neer te krijgen.

Zal vast wel veranderen als je wat beter gegeared bent, maar ik moet zeggen dat het wel weer lekker 'ouderwets' aanvoelt.
Klinkt heerlijk, ben wel benieuwd hoe het allemaal speelt (heb de dungeons nu nog links laten liggen, omdat ik de dungeon finder vaak zo'n ellende vind) Had je wel eerder al de dungeons gedaan tijdens het levellen of ook helemaal niet?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Nog 50 resources, en ik kan mijn Gladiators Sanctum upgraden naar level 3! Highmaul Colliseum, here I come! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pryth schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:57:
Nog 50 resources, en ik kan mijn Gladiators Sanctum upgraden naar level 3! Highmaul Colliseum, here I come! :D
wat heb je precies aan de gladiator building?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Ricmaniac schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:02:
[...]

PvP meuk als ik me goed herinner.

Zelf mijn paladin dit weekend 100 gedinged.
Eerste HCs al getanked (damn, je moet weer eens nadenken in dungeons en niet klakkeloos blind tank'n'spank :D!).
Verder hard bezig met apex shards verzamelen (zit al over de helft) voor die legendary meuk.
En followers aan het levelen naar 100 zodat ik ze aan het werk kan zetten in hun buildings XD!

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Thorval schreef op maandag 24 november 2014 @ 08:56:
[...]

Klinkt heerlijk, ben wel benieuwd hoe het allemaal speelt (heb de dungeons nu nog links laten liggen, omdat ik de dungeon finder vaak zo'n ellende vind) Had je wel eerder al de dungeons gedaan tijdens het levellen of ook helemaal niet?
Expres geen dungeons gedaan tijdens levellen, Questen vind ik persoonlijk leuker om vervolgens te gearen in de dungeons.
En het liefst met guildies natuurlijk :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Ricmaniac schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:02:
[...]

Titles, achievements en gratis gear. Op level 3 van die building krijg je toegang tot de Highmaul Colliseum, een 10player free-for-all, welke leuke rewards geeft, en de title: Lord/Lady of War, als je de last man standing bent.

Vanaf level twee kun je een 'nemesis' aangeven. Ik heb Tauren gekozen, dus nu moet ik 500 Taurens slopen in PvP, en dan krijg ik de title: "The Butcher", en daarna kan ik voor het volgende race gaan. Heb je alle races gehad krijg je de title: "Warlord of Dreanor"

Heel het weekend trouwens last gehad van een Fangaal (die alliance boss in Ashran) die gebugged was. Elke keer als hij een enemy player tegen kwam, teleporte hij terug naar onze basis, terwijl die horde boss lekker onze hele raid aan het wipen was (dit heeft heel het weekend geduurd, omdat Ashran niet reset zoals een BG dat doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik zit nu op ilvl619 met mijn paladin, speciaal voor de instances weer Repentance genomen en je ziet in bijna elke dungeon normal of heroic dat er weer lekker veel CC is. Healers worden daar over het algemeen zeer blij van.
Nog niet alles op heroic gezien dus sommige dungeons moet ik de tactics nog van weten maar het gaat lekker.
Ik krijg alleen niet de resources bijelkaar om mijn garrison naar 3 te krijgen. Veel treasures al opgehaald maar ik blijf op de 1600 resources hangen....pffff

Als dus iemand heroics wil spammen mijn ret paladin is beschikbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noiz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 12:27
reforging was juist geintroduceerd omdat blizzard ook wel begreep dat er soms wel heel veel van het itembudget naar zinloze stats ging (en nog gaat).
Reforging is er voornamelijk ingezet doordat je hit en expertise caps had, die zijn er niet meer en reforging is daardoor ook niet meer zo nodig. Je kan zowat alle combinaties krijgen uit dungeons dus je zal er gewoon tijd in moeten stoppen, precies zoals het spelletje altijd heeft gewerkt. Ik heb onderhand al aardig wat loot gekregen met mijn perfecte stat combo en dat terwijl ik nog niet eens zo heel veel heroics heb gedaan. Snap best dat MoP een geweldige tijd was voor mensen die nauwelijks tijd willen steken in het gearen, maar zo is het spelletje uiteindelijk niet bedoeld geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

pryth schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:13:
[...]

Titles, achievements en gratis gear. Op level 3 van die building krijg je toegang tot de Highmaul Colliseum, een 10player free-for-all, welke leuke rewards geeft, en de title: Lord/Lady of War, als je de last man standing bent.

Vanaf level twee kun je een 'nemesis' aangeven. Ik heb Tauren gekozen, dus nu moet ik 500 Taurens slopen in PvP, en dan krijg ik de title: "The Butcher", en daarna kan ik voor het volgende race gaan. Heb je alle races gehad krijg je de title: "Warlord of Dreanor"

Heel het weekend trouwens last gehad van een Fangaal (die alliance boss in Ashran) die gebugged was. Elke keer als hij een enemy player tegen kwam, teleporte hij terug naar onze basis, terwijl die horde boss lekker onze hele raid aan het wipen was (dit heeft heel het weekend geduurd, omdat Ashran niet reset zoals een BG dat doet).
Ok cool. ik weet welke building ik ga neer zetten ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Meh nu al 2 trinkets die Heroic zijn en 1 Heroic Warforged.
1 spirit met mastery proc (de heroic warforged) en een int met versatility proc.

Nu heb ik van mijn follower missie 615 trinkets.
Ook spirit/mastery en int/versatility.

De 615 trinkets zijn op alle vlakken dus beter, een guildy melde dit al maar had even niet inde gaten dat het over mijn heroic warfoged ging.

Moraal van het verhaal, doe die follower missions met trinket als reward.

-
Heb nu 6 lvl 2 garrisons, de questline kan ik nu wel dromen >.>
Nog 5 tegaan waar er 1tje al een tijdje lvl 1 garrison heeft en 4 door de introductie moeten.

Alts hebben zo veel meer geluk met followers, laatste alt had voor de eerste 2 followers meteen epic en zelfs zonder stomme traits. Heb al lvl 100 followers op 2 lvl 92,5 alt's die krijgen nu al missies voor seals of tempered fate en 615 gear :D

[ Voor 31% gewijzigd door Derr_Hans op 24-11-2014 09:26 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren m'n stables dailies vergeten in te leveren. :-/ Zonde... Nou ja :) niks aan te doen.

Ook zojuist achievement gekregen van 125 workorders. Nog 125 te gaan en dan kan ik eindelijk de buildings naar level 3 upgraden. (meesten er van iig). Echter, moet even rustig aan doen met m'n resources, die gaan hard als je followers op mission blijft sturen. :|

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mijn gear momenteel:
http://eu.battle.net/wow/.../dentarg/Bernadett/simple

Ik wissel vooral in voor iLevel op dit moment.
Want helaas is dat nog het enige wat boeit volgens mensen op dit moment x) ..
Als ik een tank was met alleen maar multistrike op mijn gear maar wel een ilevel van 630 is alles goed volgens je gemiddelde raidleader malloot..

Het liefste wil ik natuurlijk Bonus armor > Mastery >= Versatility ..
Maar krijg toch hier en daar helaas Multistrike en Crit op m'n gear =/

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
van het weeken ook eens geprobeerd met mn 8 jaar oude "Sergeant" druid the healen, en te zien hoe t aanvoeld.
mijn eerste reactie ... still got it :P
auchindaun op lvl 95 was een kippetje

Verder vanavond nog maar eens paar stable quests doen.
Een tip, maak een stable in je garrison , voor elke daily daar krijg je resources , en de progressie naar een nieuwe mount :P

[ Voor 43% gewijzigd door Metallize op 24-11-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mijn stats zijn ook nog niet optimaal, heb mijn engi head al 2x gererolled maar helaas nog niets gehad.

Voor mij is het toch altijd nog Int (inweze dus ilvl) > Spirit (tot een zekere hoogte) > Multistrike > Haste / Mastery.
Heb iets teveel versatility maar heb nog geen betere items in die slot gekregen.

Door alle luck in HC's heb ik ook qua stats een shadow setje die nog maar 4 pieces leent van holysetje er bij die ook ilvl 633 is net als mijn Holy set.

[ Voor 25% gewijzigd door Derr_Hans op 24-11-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Metallize schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:32:
van het weeken ook eens geprobeerd met mn 8 jaar oude "Sergeant" druid the healen
Ik kwam er dit weekend ook een tegen in een BG, toen 'ie dood ging stond er: HK: Warlord.

Ik dacht al bij mezelf, sow, die houdt t goed vol met één main character. Aan zijn manier van spelen zag je ook wel echt dat hij z'n class door en door kende, maar toch ging 'ie neer omdat ik betere gear had (en omdat Paladins OP zijn) :p

[ Voor 23% gewijzigd door EG Mike op 24-11-2014 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Kan ook iemand zijn die veel rated bg's speelt he.. daar kreeg je ook weer titels voor.. hoeft niet perce ze oude character van vanilla te zijn geweest ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Mjaa, voor mij als Pala tank is t een stuk 'makkelijker'.
Ik heb totaal geen threat issues, dus ik wil gewoon voor zoveel mogelijk dmg mitigation/avoidance gaan.
Meest voorkomende issue die ik momenteel zie is dat healers OoM gaan, of constant low draaien.

Voor damage heb ik DPSers, dus damage (=threat) heb ik ook niet nodig.
Dus kom maar op met al je bonus armor, mastery en versatility :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
Van RBGs krijg je de title, maar niet de killtext "HK <rank>"; dat zijn echt de vanilla titles.Oh, volgens mij zit ik hier verkeerd. Blijkt dat de killtext toch aan je RBG rating zijn gekoppeld. Nooit geweten :p

Volgens mij zat ik toch goed :p

[ Voor 48% gewijzigd door EG Mike op 24-11-2014 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Carthrax schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:14:
Ik zit nu op ilvl619 met mijn paladin, speciaal voor de instances weer Repentance genomen en je ziet in bijna elke dungeon normal of heroic dat er weer lekker veel CC is. Healers worden daar over het algemeen zeer blij van.
Nog niet alles op heroic gezien dus sommige dungeons moet ik de tactics nog van weten maar het gaat lekker.
Ik krijg alleen niet de resources bijelkaar om mijn garrison naar 3 te krijgen. Veel treasures al opgehaald maar ik blijf op de 1600 resources hangen....pffff

Als dus iemand heroics wil spammen mijn ret paladin is beschikbaar ;)
CC is leuk maar teveel maakt mijn werk weer erg saai ;)
Hou wel van een bad pull zo nu en dan, heerlijk.

Had laatst in een HC begon de tank met een interupt rotatie uit te leggen op de 2de baas van everbloom.
Voor het eerst dat ik het zag in deze instance, maar ok dacht ik.

Die healer ging dus niet neer uiteindelijk maar gestopt met healen om te wipen.

ik in /i Overthinking much eh :) never had a rotation just nuke healer interupt free at will and loot the boss
Boss ging dus gewoon neer, rotatie met pugs vaak niet handig ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 24-11-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
Gisteren de Molten Core LFR gedaan met iets van 25 man van de guild. Een keer, maar nooit weer :p Duurt lang en is saai! Maar goed, 640 helm en pet zijn binnen.

Moest wel m'n ilvl cheaten, want ik maar 600 of zo. Heb gewoon al die tournament gear gekocht, dus nu 660 max ilvl :p Kan ik in ieder geval overal voor queuen.

Nu dus heroic dungeons gaan spammen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:00
IntToStr schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:53:
Gisteren de Molten Core LFR gedaan met iets van 25 man van de guild. Een keer, maar nooit weer :p Duurt lang en is saai! Maar goed, 640 helm en pet zijn binnen.

Moest wel m'n ilvl cheaten, want ik maar 600 of zo. Heb gewoon al die tournament gear gekocht, dus nu 660 max ilvl :p Kan ik in ieder geval overal voor queuen.

Haha same here :)

Was even leuk vanwege de nostalgie maar ik wist ook gelijk weer waarom we vroeger zo'n hekel hadden aan MC. De trash is echt vreselijk en nu met 40 randoms zonder TS/raidleader.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu ilvl602... Misschien moet ik bovenstaand ook maar eens doen.. :-/ maarja, aan de andere kant: als iedereen dat doet die in de MC run zit -- dan wordt het natuurlijk wel vrij lastig verhaal (zeker als je aan LFR denkt...)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax

Zo had ik het ook gedaan, was toen nog maar 604 ofzo (en 20 man van de guild mee) maar indd mount en helm binnen dus de volgende keer dat ik MC in ga is de level 60 versie voor transmog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:16
RustStorm schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:01:
[...]

Ik heb nu ilvl602... Misschien moet ik bovenstaand ook maar eens doen.. :-/ maarja, aan de andere kant: als iedereen dat doet die in de MC run zit -- dan wordt het natuurlijk wel vrij lastig verhaal (zeker als je aan LFR denkt...)
Klopt, daarom was ik dus ook met 25 man van de guild. En stond nog steeds op plek 6-8 qua dps op een paar bosses :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Noiz schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:17:
[...]
Snap best dat MoP een geweldige tijd was voor mensen die nauwelijks tijd willen steken in het gearen, maar zo is het spelletje uiteindelijk niet bedoeld geweest.
Ik wil best tijd stoppen in het gearen, maar nu is het bijna een soort van russisch roulette aan het worden. 6 - 10 verschillende combinaties van stats en fingers crossed dat jouw item dropt. Ik ga bijvoorbeeld het liefst voor mastery/multristrike combinatie. Maar als er toevallig een item dropt met mastery en haste is deze best viable, alleen zou ik dan graag de mogelijkheid willen hebben om een deel van haste om te zetten naar multistrike, oftewel de reforge mogelijkheid. Dan heb ik voor mijn gevoel meer aan het item tot ik een sidegrade heb, dan met de huidige stats.

WoD vind ik op dit moment al veel meer tijd opslokken dan MoP. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan alts om ook daar de Garrisons op orde te krijgen. Als we vanaf de 3e ook nog gaan beginnen met raiden, wordt dat niet heel veel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IntToStr schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:09:
[...]

Klopt, daarom was ik dus ook met 25 man van de guild. En stond nog steeds op plek 6-8 qua dps op een paar bosses :D
Mijn guild heeft het gisteravond gedaan... ;( had ik het maar geweten dat die boost het verschil zou maken in ilvl... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:09

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Mik! schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:11:
[...]

WoD vind ik op dit moment al veel meer tijd opslokken dan MoP. En dan ben ik nog niet eens begonnen aan alts om ook daar de Garrisons op orde te krijgen. Als we vanaf de 3e ook nog gaan beginnen met raiden, wordt dat niet heel veel beter ;)
hell,ik ben mijn main nog aan het levelen :P zoveel andere dingen erbij om te doen,moet wel echt deze week de 100 aantikken aangezien ik vanaf 1 December op vakantie ben voor 2 maanden :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
mrsar schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:15:
[...]

hell,ik ben mijn main nog aan het levelen :P zoveel andere dingen erbij om te doen,moet wel echt deze week de 10 aantikken aangezien ik vanaf 1 December op vakantie ben voor 2 maanden :+
Levelen heb ik al wel achter de rug (thank god), maar nu is het gearen en de garrison. Garrison is level 3, maar nu nog de buildings waar relatief veel tijd in gaat zitten. Dan wil je nog je followers op 100 hebben, je professions levelen, daily doen voor crystals. En ik heb het nog niet eens over achievements, pet battles, afmaken van quests, reputation quests, Meh, ik wil graag nog alts met een garrison en hun professions, maar ik weet echt niet waar ik de tijd vandaan ga halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Van het weekend lvl 100 met paladin gehaald. Jezus wat is retribution extreem fijn qua dmg. Aoe dmg is zeer goed, single dmg is zeer degelijk. Als het blijft op dit niveau ben ik blij

Nadeel is dat veel skills proc based zijn. Ineens heb je alles of je hebt weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

patrickos85 schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:28:
Van het weekend lvl 100 met paladin gehaald. Jezus wat is retribution extreem fijn qua dmg. Aoe dmg is zeer goed, single dmg is zeer degelijk. Als het blijft op dit niveau ben ik blij

Nadeel is dat veel skills proc based zijn. Ineens heb je alles of je hebt weinig
Wat dat betreft heb ik echt geluk gehad tot nu toe in zowel ret als ook prot.
Mijn shield en crusader strike proccen constant XD ..
Echt heerlijk om Final Verdict te casten met iedere keer een Crusader strike erachteraan.
Of iedere drie seconden een Shield te knallen en basicly non-stop dmg reduction ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:11
Precies, ik heb gisteren ook level 100 gehaald met mijn Paladin. Er zitten ook zieke crits tussen en constant procs die komen en blijven komen :D, ik ben erg benieuwd hoe het zal zijn als je full epic geared bent.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 11:40
Welke secondary stats moet ik nu hebben als monk mistweaver (healer) ? Ik zat tot nu te denken dat het allemaal niet zoveel uitmaakte. Omdat de main stats gecombineerd is, maar uit sommige berichten hier merk ik op dat ik er naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Laatst online: 12-09 15:08
ik zal voor healer gaan iig , goedkoop, en t is altijd instant que'en, en er wordt minder op je gevloekt als je de groep wiped

[ Voor 29% gewijzigd door Metallize op 24-11-2014 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Tank ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:35:
Welke secondary stats moet ik nu hebben als monk mistweaver (healer) ? Ik zat tot nu te denken dat het allemaal niet zoveel uitmaakte. Omdat de main stats gecombineerd is, maar uit sommige berichten hier merk ik op dat ik er naast zit.
multi strike > critical strike > versatility. Haste en mastery boeien niet echt.

Het kan evenetueel zijn dat je een kleine intellect upgrade moet laten lopen als je een item met ms+cs hebt en een hoger ilevel item met haste en/of mastery dropt. Maar in dat geval zou ik het sowieso aan de resto druids laten, aangezien dat voor hun de beste stats zijn.
<------ speelt mistweaver monk en resto druid :-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:43:
[...]

multi strike > critical strike > versatility. Haste en mastery boeien niet echt.

Het kan evenetueel zijn dat je een kleine intellect upgrade moet laten lopen als je een item met ms+cs hebt en een hoger ilevel item met haste en/of mastery dropt. Maar in dat geval zou ik het sowieso aan de resto druids laten, aangezien dat voor hun de beste stats zijn.
<------ speelt mistweaver monk en resto druid :-)
Is dit ook aan te raden voor Holy Paladins?

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Srvdploeg schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:49:
[...]

Is dit ook aan te raden voor Holy Paladins?
Ik begreep dat holydins vooral op haste/crit zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Oh, zijn er ook mensen die Feral Druid spelen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik blijf het jammer vinden dat achievement progress met sommige dingen niet shared is.. Zoals PvP ik heb op me rogue heel veel achievements tot de helft of meer die best pittig zijn. Maar wil eigenlijk denk ik terug naar Mage of eens een warrior op max level spelen. Maar doordat ik zoo veel achievements dan opnieuw moet beginnen wil ik dat steeds niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat te doen, wat te doen wat te doen... zooo veel keuze :|

Pagina: 1 ... 50 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Posts als "jeeuj, rogue buffs" of andere 1 regel reactie's van die strekking voegen 0,0 toe aan het topic en zijn daarom niet gewenst.