Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:13
Hebben hier mensen ook wel eens last dat de Nexus een foutmelding geeft over (het ontbreken van) de Google Play Services? Is me nu een paar keer overkomen. Zijn maar bar weinig apps die dan nog werken en enige oplossing is dan vaak opnieuw starten of lang wachten.

Ander vaag dingetje: Ik gebruik de N9 met twee gebruikersprofielen: privé en werk, beide met eigen Google account. Laatst was mijn 'werk' account weg. Het gebruikersprofiel bestond nog wel, maar ik moest mijn Google account opnieuw toevoegen... :?

Voor de rest bevalt hij super. Weinig tot geen last van vertragingen, ook geen noemenswaardige lightbleed. Alleen af en toe wat aan de warme kant. (vooral bij het spelen van World of Tanks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Merijn. schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:50:
Hebben hier mensen ook wel eens last dat de Nexus een foutmelding geeft over (het ontbreken van) de Google Play Services? Is me nu een paar keer overkomen. Zijn maar bar weinig apps die dan nog werken en enige oplossing is dan vaak opnieuw starten of lang wachten.
1 keer die missing play services melding gehad, reboot en het was weer goed inderdaad.

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

gabberjoost schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 09:41:
[...]

Dat durf ik niet te zeggen, ik ben iig. niet meteen naar de winkel gerent om er één te halen.
Hoe kan je dat zien van welke lichting 'ie is?
Serie nummer layout

code:
1
2
1  2  3  4  5  6  7  8  9  A  B  C  D  E  F  G  H  J  K  L  M  N  P  R  S  T  V  W  X  Y  Z
1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

3e character = jaar (4 = 2014 5 = 2015)
4e character = maand (dus 1 tot 9 en A=10 B=11 C=12)
5e character = dag (dus 1 tot 9 en A=10 tot Z=31)

Dus voorbeeld HT4B7 = 7 November 2014

Source XDA/Reddit

(bijna alle apparaten van HTC hanteren dit serie nummer systeem)
Afbeeldingslocatie: http://img.tapatalk.com/d/14/04/27/azejabas.jpgHT44L = 2014/4/20

De meeste problemen met de Nexus 9 die kan vinden op internet komen uit de batches van October, de HT4A series. HT4B doen het meestal beter.

[ Voor 16% gewijzigd door sHELL op 26-06-2015 02:02 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:18
Nexus 9 is nu €299 bij de Mediamarkt (nieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Gaat hier iets mis met jouw link, als ik erop hover zie ik http://1574337.html/ en daar probeert chrome ook heen te gaan, in IE hetzelfde. Hier in de quote zie ik je volledige link wel staan.

Meer mensen met dit fenomeen?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
Occy74 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:35:
[...]

Gaat hier iets mis met jouw link, als ik erop hover zie ik http://1574337.html/ en daar probeert chrome ook heen te gaan, in IE hetzelfde. Hier in de quote zie ik je volledige link wel staan.

Meer mensen met dit fenomeen?
Komt doordat er komma's in de link staan, waarmee je normaal de titel en de naam kan aangeven.
Hier is een link die wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03
Misschien binnenkort dus een nieuwe Android M update? Ik merk eigenlijk vrij weinig verschil tussen Lollipop en M. Overigens is het multitasken wel leuk, maar moet er nog echt behoorlijk wat gebeuren. Wie weet in de volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57

DaRoot

Some say...

Jelte schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:55:
Dat had ik bij die ook. Ben nu voor de moko gegaan. Stuk minder hard plastic, meer rubberachtig dus kan meer hebben lijkt me.

http://www.amazon.co.uk/G...shell-BLACK/dp/B00J2QUWTW
Heb geen CC, en kan hem alleen via Amazon / BSC Store vinden, en die vereisen CC...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan Paypal ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Helaasch niet... heb Moko zelf maar ff gemaild. Vrijwel elke andere hoes die ik vind is een variant op de ebay-versie die ik nu al heb. Andere hoesjes zitten ook om de voorkant heen met een randje, vind ik niet zo fraai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Ik heb ff rond gekeken bij de media markt, het zijn voornamelijk eerste lichting modelen. De witte zijn zo ver ik het kan zien goed, maar van de zwarte weet ik het niet zeker. Als je er eentje koopt let dan even op het serie nummer dan je in iedergeval een HT4B of hoger mee neemt en de HT4A links laat liggen.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:03

charrel

Cortisol4life..

Net ook meaar een Nexus 9 gehaald in Alkmaar mm voor 249€, gewoon nieuw in doos. Er lagen nog 3 zwarte van de eerste serie met een A de enige (witte) B ligt nu hier aan de oplader. Voor 249€ kon ik hem niet laten liggen.
woutur schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 20:10:
Hoe awesome is de Nexus 9 nu? Toen hij uitkwam was de consensus dat hij maar zozo was (bouwkwaliteit en software) . Ik begrijp uit de recente posts dat de versie hoger dan november 2014 van betere kwaliteit is. Hoe is de laatste software (stable)?
Valt mij niks tegen, super snel mooi scherm. Software loopt als en tierelier. Zeker met 5.1.1 ( maar ik gebruik hem nu een uurtje)
Geen lightbleed te zien, alleen de volume harder zou iets meer feedback mogen geven.

[ Voor 56% gewijzigd door charrel op 26-06-2015 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:52

woutur

Klauwtjes uit!

Hoe awesome is de Nexus 9 nu? Toen hij uitkwam was de consensus dat hij maar zozo was (bouwkwaliteit en software) . Ik begrijp uit de recente posts dat de versie hoger dan november 2014 van betere kwaliteit is. Hoe is de laatste software (stable)?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Zoals altijd is de Nexus 9 gewoon prima. Zeker als je voor een 3:4 Android tablet wil gaan is dit een (zo niet de enige) goede keuze.

Ik heb een witte HT4B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Grr, start hem vanochtend op en er lichten wat pixels op iets uit het midden. Op een zwarte achtergrond is het te zien, op de groen/blauwe een beetje en op rood niet. Wat pixels hebben de geest gegeven, nog even gekeken met wat apps of ie te activeren was maar dat lukte dus helaas niet.
Net teruggebracht naar de mm, die schijnen geen nieuwe te kunnen bestellen en de 2 die er nog lagen van de eerste serie had ik geen interesse in. Wil toch eigenlijk wel een witte ipv. een zwarte.
Vond het formaat echt ideaal om wat te browsen enz, super snel en een mooi scherm. Maar twijfel toch of ik hem opnieuw zal nemen, 249€ voor de 16gig kon ik wel mee leven. Maar het is toch wel erg weinig.
400€ voor de 32gig heb ik er (nog) niet voor over... lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 17:50
Ik heb er ook eentje gehaald bij de mediamarkt op Ekkersweier in Son. Hier lagen er nog redelijk wat zowel wit/zwart als A/B. Wel 299€.

@charrel: Hoe kan die bij jouw 249€ zijn? prijsverschillen tussen de mediamarkten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Er zaten stickers op dat het demo modellen waren, maar alle dozen waren gewoon nog geseald dmv. de stickers aan de zijkanten. Ze konden het ook niet uitleggen wat er dan demo aan was. Zat ook verder geen stofje of vingerafdruk op de tablets. Zijn dus gewoon nieuwe geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:44
Ik heb de HT4A maar heb geen idee waarom iedereen daar zo moeilijk over doet. Het is een prima apparaat :)

Heb ook net de Moko cover binnen...mooi dingetje! De flap is wat zwaar maar de magneten zijn goed en hij voelt heerlijk aan, vooral de rubberized-achtige achterkant. Prima koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Ik heb en goedkoop op de kop weten te tikken. Voelt goed aan, mooi apparaat. Wordt tijdens het updaten van van alles wel warm. Nu eerst maar eens een tijdje klooien. Zin an ☺

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

maarud schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:30:
Ik heb de HT4A maar heb geen idee waarom iedereen daar zo moeilijk over doet. Het is een prima apparaat :)

Heb ook net de Moko cover binnen...mooi dingetje! De flap is wat zwaar maar de magneten zijn goed en hij voelt heerlijk aan, vooral de rubberized-achtige achterkant. Prima koop!
Waar heb jij die Moko cover vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Amazon.de :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
onlangs is de oplader van mijn nexus 9 kapot gegaan. vanalles geprobeerd, andere oplader enz en het is echt de oplader.

Gebeld met google (hele ervaring voor mij overigens) en nu krijg ik een hele nieuwe tablet. apart en een tikkeltje omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Neeknikker schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:43:
onlangs is de oplader van mijn nexus 9 kapot gegaan. vanalles geprobeerd, andere oplader enz en het is echt de oplader.

Gebeld met google (hele ervaring voor mij overigens) en nu krijg ik een hele nieuwe tablet. apart en een tikkeltje omslachtig.
En de oude hoeft niet retour? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neeknikker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-03 16:27
Kiwi schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:24:
[...]

En de oude hoeft niet retour? :*)
Hahaha dat zou mooi zijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:29

Laguna

Connaisseur

Fantastisch, Google rolt weer eens een update van Play Services op de achtergrond uit en vervolgens loopt m'n accu rap leeg doordat Play Services m'n N9 lang ingeschakeld houdt, terwijl hij niet gebruikt wordt..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:25
Hij staat in de solden bij vandenborre - nu voor € 299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Nu ik het device een paar dagen in gebruik heb:
Voors:
- Compact formaat
- Redelijk snel
- Wat leuke features (tap to wake)
- Scherp en helder scherm

Tegens:
- Accuduur tijdens gebruik valt echt tegen, standby is ok
- Stabiliteit van Google's eigen softeware
- Warmteproductie
- Hoewel ik een december 2014 model heb: knoppen aan de zijkant te diep
- Oplaadtijd is belachelijk.

Ik heb het idee dat mijn drie/vier jaar oude iPad 2 langer meegaat als ik em gewoon gebruik. De software vind ik tegenvallen. Ik krijg forced closes op chrome en music. Music laat bovendien niet alle nummers in mijn collectie zien. Zelfde app op mijn telefoon: alle nummers wel beschikbaar. Bluetooth loopt ook soms met mijn bluetooth speakers te knoeien.

Ik had ook niet verwacht dat de tablet warm zou worden van het afspelen van een filmpje. Daar zijn toch dedicated stukjes hardware voor tegenwoordig? Die hun hand niet omdraaien voor een h264 codecje?

Hierdoor doet mijn ervaring met de tablet aan als een ervaring met een telefoon: haal ik het einde van de dag wel? Gek want techradar en andandtech hebben het erover dat de 'battery life excellent' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Laatst online: 17-09 16:21
Is dit effectief zo dat de apps voor Android tablets niet geoptimaliseerd zijn voor tablets, maar eerder voor smartphones?

Heb momenteel een iPad, en nu een kleine 2 maand Android smartphone en ben echt wel overtuigd van het robotje. Dus twijfel ik tussen de iPad Air 2 en Android tablet ( Nexus 9 of Samsung )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

jmignolet schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:47:
Is dit effectief zo dat de apps voor Android tablets niet geoptimaliseerd zijn voor tablets, maar eerder voor smartphones?

Heb momenteel een iPad, en nu een kleine 2 maand Android smartphone en ben echt wel overtuigd van het robotje. Dus twijfel ik tussen de iPad Air 2 en Android tablet ( Nexus 9 of Samsung )
Alle apps die ik tot nu toe gebruikt heb voelen aan alsof ze voor de tablet bedoeld zijn en ik ondervind geen verschil wat dat betreft met iOS apps.

Als de iPad niet zo duur was geweest (en niet zo'n gesloten ecosysteem zou hebben) zou ik daarvoor gegaan zijn ipv de Nexus (en dat is achteraf makkelijk geouwehoerd). De hardware daarvan is toch beter doorgedacht en werkt daardoor beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
woutur schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:47:
[...]

Alle apps die ik tot nu toe gebruikt heb voelen aan alsof ze voor de tablet bedoeld zijn en ik ondervind geen verschil wat dat betreft met iOS apps.

Als de iPad niet zo duur was geweest (en niet zo'n gesloten ecosysteem zou hebben) zou ik daarvoor gegaan zijn ipv de Nexus (en dat is achteraf makkelijk geouwehoerd). De hardware daarvan is toch beter doorgedacht en werkt daardoor beter.
Dank je voor je post ! Ik denk dat ik toch gaan opteren voor de iPad. Mijn ervaring met de iPad 2 ( buiten nu nadat ik hem heb upgedate naar iOS 7 , stom van me ) was zeer goed, en geen problemen.

Ik zal het voorlopig houden met een Android smartphone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ja de hardware van de ipad is misschien beter uitgemeten, maar ik kan echt niet omgaan met de beperkingen van ios. Zelfs met jailbreaken kom je niet in de buurt van de mogelijkheden van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snarf
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 17:12
Voor de Nexus 7 heb ik een Asus Versasleeve 7, echt een geweldig hoesje! Goede bescherming, geen irritante flappen als je em vasthoudt en toch in verschilende standen te zetten.

Voor de Nexus 9 zoek ik iets vergelijkbaars, maar ik kan niets passends vinden. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Jelte schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:25:
Ja de hardware van de ipad is misschien beter uitgemeten, maar ik kan echt niet omgaan met de beperkingen van ios. Zelfs met jailbreaken kom je niet in de buurt van de mogelijkheden van Android.
iOS vind ik geweldig, ongeëvenaard. Het ecosysteem vind ik ongeveëvenaard k*t. Maar dat gaf ik al aan :)
Als voorbeeld: soms wil ik soms even een album snel op mijn telefoon/tablet hebben; FTP ik even. Kom daar maar eens om bij iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

jmignolet schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:23:
[...]

Dank je voor je post ! Ik denk dat ik toch gaan opteren voor de iPad. Mijn ervaring met de iPad 2 ( buiten nu nadat ik hem heb upgedate naar iOS 7 , stom van me ) was zeer goed, en geen problemen.

Ik zal het voorlopig houden met een Android smartphone. :)
Mag ik je erop wijzen dat ios 8.3 (misschien zelfs 8.4) beschikbaar is voor de ipad 2? Ik ben onlangs van 6.x daarheen gegaan. Niet ontevreden eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
woutur schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:40:
[...]

Mag ik je erop wijzen dat ios 8.3 (misschien zelfs 8.4) beschikbaar is voor de ipad 2? Ik ben onlangs van 6.x daarheen gegaan. Niet ontevreden eigenlijk.
Tuurlijk mag dit ;-) , ik ga zodadelijk mijn iPad eens updaten dan en give it a shot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Mijn zus heeft ook de Nexus 9 in bezit sinds kort, maar komt af en toe een apart probleem tegen:
De x- en y-as van de rotatie sensor worden omgedraaid, waardoor de tablet altijd 90 graden verkeerd zit met automatische rotatie.
De tablet draait op de laatste firmware (LMY47X), ook geen rare apps geïnstalleerd etc.
Een reboot verhelpt het probleem, maar na een tijd komt het weer terug, het is dus geen hardwarematig probleem.
Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
Kiwi schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:15:
Mijn zus heeft ook de Nexus 9 in bezit sinds kort, maar komt af en toe een apart probleem tegen:
De x- en y-as van de rotatie sensor worden omgedraaid, waardoor de tablet altijd 90 graden verkeerd zit met automatische rotatie.
De tablet draait op de laatste firmware (LMY47X), ook geen rare apps geïnstalleerd etc.
Een reboot verhelpt het probleem, maar na een tijd komt het weer terug, het is dus geen hardwarematig probleem.
2 keer gehad, maar daarna nooit meer. Kan je dus niet echt helpen...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Nexus 9 ontwaakt niet altijd goed meer uit de slaapstand. Scherm blijft zwart en alleen uitschakelen en opnieuw starten werkt dan nog. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:04
Ga binnenkort een tablet aanschaffen maar ik twijfel nog tussen de TabPro 10.1 en de Nexus 9.

Eigenlijk gaat mijn voorkeur uit naar de N9, maar deze heeft maar 16gb en is niet uit te breiden.
Hoeveel van de 16gb blijft er over voor gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kiwi schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:15:
Is een software-issue en bekend probleem. Het stoppen van auto-rotate is daar ook een onderdeel van. Tot nu is auto-rotate uitzetten de makkelijkste optie.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
MadD3vil schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:29:
Ga binnenkort een tablet aanschaffen maar ik twijfel nog tussen de TabPro 10.1 en de Nexus 9.

Eigenlijk gaat mijn voorkeur uit naar de N9, maar deze heeft maar 16gb en is niet uit te breiden.
Hoeveel van de 16gb blijft er over voor gebruik?
Kiwi in "[Google Nexus 9] Ervaringen & Discussie"
9GB dus ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

En op de 32GB versie zo'n 25 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
De nieuwste preview draait nu ook op mijn Nexus 9, geen installatie problemen tegengekomen. Meteen ook weer multi-window uitgetest, maar daar lijkt niets aan veranderd.
Overigens lijkt er een nieuw menu item te zijn: 'Geheugen', waar je je (gemiddeld) geheugengebruik kan zien over een bepaalde tijd.
Kan me dit niet herinneren, dus misschien iemand met de eerste preview die dit kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Wat mij interesseert is: hoelang is je schermtijd? Ik geloof dat ik nu op één lading zo'n 4.5 uur haal. Ik ben benieuwd of dit met een nieuwere versie van Android nog verbetert. Standby-tijd zou geloof ik ook spectulair verbetert zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
Jammer 9gb is wel erg weinig.

Dus dan moet wel een USB stick OTG erop aansluiten eigenlijk. Werkt dat goed als je daar vanaf films wilt kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Zou iemand eens een foto kunnen posten van de originele USB laadkabel die bij de Nexus 9 zit? Blijkbaar is dat een "speciale" AWG 28/24 kabel met dikkere aders om sneller te laden. Ik heb hier een hoop USB kabels liggen, maar ik zou dus willen weten welke het waarschijnlijk is.

Pluspunten als er ook een foto van de adapter bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
Kiwi schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:38:
De nieuwste preview draait nu ook op mijn Nexus 9, geen installatie problemen tegengekomen. Meteen ook weer multi-window uitgetest, maar daar lijkt niets aan veranderd.
Overigens lijkt er een nieuw menu item te zijn: 'Geheugen', waar je je (gemiddeld) geheugengebruik kan zien over een bepaalde tijd.
Kan me dit niet herinneren, dus misschien iemand met de eerste preview die dit kan checken?
Ik kan me herinneren dat dit er al was, het was alleen ergens verstopt in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
lantaarnappel schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:05:
[...]

Ik kan me herinneren dat dit er al was, het was alleen ergens verstopt in de instellingen.
Ik kwam inderdaad al tegen dat het nu als knop tussen de instellingen stond, maar dat het al wel aanwezig was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Die rotate bug is wel vervelend idd, ik heb wel eens dat dat zomaar stopt met werken. Enige mogelijkheid is de camera-app starten, dan het beeld draaien en vanaf dan werkt het weer prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
maarud schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:39:
Die rotate bug is wel vervelend idd, ik heb wel eens dat dat zomaar stopt met werken. Enige mogelijkheid is de camera-app starten, dan het beeld draaien en vanaf dan werkt het weer prima :P
Ah, de camera-app starten heb ik nog niet geprobeerd. Ik herstart altijd en dat duurt nogal lang met dit device (64bit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Mayco schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:37:
Zou iemand eens een foto kunnen posten van de originele USB laadkabel die bij de Nexus 9 zit? Blijkbaar is dat een "speciale" AWG 28/24 kabel met dikkere aders om sneller te laden. Ik heb hier een hoop USB kabels liggen, maar ik zou dus willen weten welke het waarschijnlijk is.

Pluspunten als er ook een foto van de adapter bij zit :)
Bij deze dan maar. Eerste foto onuitgepakt:
Afbeeldingslocatie: http://bit.ly/1I2vPiu

En zo ziet het er uitgepakt uit:
Afbeeldingslocatie: http://bit.ly/1L8TsbH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
@woutur, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:08
Gisteren mijn witte nexus 9 16 gb uit duitsland mogen ontvangen. Is van 28 oktober en heeft nagenoeg geen last van alle genoemde problemen. Maar wie heeft bedacht dat die wit is? Is eerder iets van grijswit.
En toch wel beetje spijt van de keuze voor 16gb, na installatie updates zat ik al onder de 9gb en nu al onder de 8 gb met alleen installeren van wat apps. Dus mocht je twijfelen, ga voor de 32gb! ohja, is natuurlijk ook al genoeg over gezegd maar ik kreeg de htc cover erbij. Wat een prutsding.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Heb gisteren ook even de HTC lader uitgepakt (ik gebruikte tot nu toe altijd gewoon een willekeurige andere USB lader) maar ik kan niet zeggen dat het sneller gaat. Als je gewoon een normale fatsoenlijke lader hebt (dus niet die < 1.5A meuk) dan laad de tablet op z'n maximum geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

Zag zojuist in de MM folder de N9 16GB voor 249 euro staan. Mooie prijs lijkt me.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
IkWilbert schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:03:
Zag zojuist in de MM folder de N9 16GB voor 249 euro staan. Mooie prijs lijkt me.
Welke folder zie je dat? Ik zie hem niet staan, en heb er net 1 besteld voor 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:04
Ruw ER schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 10:42:
[...]

Welke folder zie je dat? Ik zie hem niet staan, en heb er net 1 besteld voor 300.
Folder voor volgende week.
Heeft mijn interesse ook gewekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruw ER
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-07 15:19
Roodey schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:04:
[...]

Folder voor volgende week.
Heeft mijn interesse ook gewekt.
Net de tablet opgehaald. De webshop doet niet aan laagste prijs garantie, dus de medewerker vertelde mij: niet uitpakken, kom maandag terug, lever je hem in, verkopen we je dezelfde tablet weer voor 250 euro. Wel netjes!

Thanks voor de info, heb een nee-nee sticker op de deur, scheelt me 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:02
Hij is nu ook al vrij goedkoop, 269 zie ik op hun website.
edit: ik kijk bij de outlet zie ik nu pas...
Die 249 aanbieding is voor zowel wit als zwart en vanaf maandag begrijp ik?

[ Voor 16% gewijzigd door ASW1 op 18-07-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyetval
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 22:34
Heb net bij MM Rijswijk voor € 245 opgehaald, er lagen nog 4 stuks (13:30) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Kan iemand gedetailleerd vertellen wat/hoe/wanneer die aanbieding is?
Of anders een fotootje of scan van die folder plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
http://www.spotta.nl/winkel/media-markt/folder

Op pagina 6 staat die. ;)

Ga em aankomende week ook aanschaffen twijfelde nog tussen de Nexus 9 en Tab S 8.4, maar nu is het prijsverschil toch wel groter geworden. Dan maar een otg stick erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Zo, toch maar weer een verse gehaald. Deze komt uit eind december 2014. Knoppen liggen een stuk beter dan mijn vorige uit november. Nu eerst weer even alle updates erover, nog iemand een tip voor een wat langer otg kabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Zijn de "mega deals" van de mediamarkt ook via de webshop te bestellen of moet je daarvoor naar een van de filialen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik ben er vanmiddag geweest. Ik heb er 1 meegenomen.
Het is er een van 5 november. Dus qua productiedatum zit ik volgens een bericht in dit topic aan de veilige kant.
Tablet voelt goed aan, alleen wordt wel een beetje warm.
Helaas wel 2 dode pixels. Ga hem er alleen niet om retourneren.
Na de vakantie mijn LG G Pad 8.3 eens verkopen.

Vind de 4:3 ratio van iPad toch iets fijner. Vandaar dat ik deze heb gekocht.
Media (films in mkv, etc) vind ik beter werken op Android.

PS: Ik moet nog wel terug voor het prijsverschil. Mocht hem niet meenemen voor de prijs van morgen.
PS2: Mijn LG voor 200 gekocht. Verwacht deze redelijk goed te kunnen verkopen. Dus voor 125~150 een nieuwe tablet :-)

[ Voor 44% gewijzigd door Roodey op 19-07-2015 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Ik had gewoon een ss van de folder mee, deden ze geen moment moeilijk over. Prijs werd gelijk aangepast naar de prijs van morgen.
ASW1 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:48:
Zijn de "mega deals" van de mediamarkt ook via de webshop te bestellen of moet je daarvoor naar een van de filialen?
Webshop doet daar vaak niet aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

charrel schreef op zondag 19 juli 2015 @ 19:49:
Ik had gewoon een ss van de folder mee, deden ze geen moment moeilijk over. Prijs werd gelijk aangepast naar de prijs van morgen.

[...]

Webshop doet daar vaak niet aan mee.
Nexus 9 online ook gewoon te bestellen voor 249 euro. Wel 4 tot 5 dagen levertijd.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Ik heb er een gereserveerd bij de MM, ze hadden er nog 7 liggen maar ik vraag me ook af of het zo hard gaat met deze tablets. Ben benieuwd welke batch het is en hoe deze bevalt. Heb nu een HP Stream 7 en deze wordt hoofdzakelijk misbruikt door mijn dochter van 3 voor de Zappelin App :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Om 10 uur naar MM A'dam centrum geweest.
"Nee, die hebben we niet. De witte ook niet. vergeten te bestellen ofzo"
Bestellen kon wel maar ze wisten niet of ze hem dan nog wel deze week zouden krijgen.
Zucht.
Er lag nog wel een demomodel dat ik voor 244 mocht hebben. Heeft maar een half jaar 24/7 continu in demo-modus aangestaan, inclusief light bleed rond de randen en een HT4A serienummer.
Nee bedankt.
Dan moest ik maar naar Arena of Osdorp gaan, daar waren wel genoeg exemplaren. Ja doei, dat kost me een halve dag.
Vanochtend overigens nog gecheckt toe kostte hij online 299.
Nu was hij wel 249, en men raadde mij aan maar online te bestellen.
Ik wilde echter bij voorkeur met flappen betalen, dus dan maar 2x cadeaukaart bij de balie gekocht en direct gebruikt om online te bestellen.
Levertijd 4 a 5 dagen, ik moet nog zien dat het goed gaat en het ding niet uitverkocht blijkt te zijn.
Avonturen weer. 8)

On-topic:, wat is de makkelijkste manier om te rooten op dit moment?
Op XDA zie ik door de bomen het bos niet meer.
Als ik het goed heb eerst de bootloader unlocken met commands, dan TWRP installeren (hoe?) en daarna met supersu rooten, heb ik dat goed begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
wugfresh nexus toolkit: klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Oeh, nice! _/-\o_

Welke custom recovery installeer je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Latest TWRP/Latest CWM’

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:10
Voor 250 euro wel een leuk prijsje. Ben benieuwd :) Ga m zo maar eens ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Yup, hier ook net opgehaald in Rotterdam centrum.
Lagen er nog een paar, voornamelijk zwarte. Ook nog enkele witte maar dat waren exemplaren die reeds open geweest waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
Welke batch verkopen ze nu bij MM Rotterdam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Mijn nexus komt uit ht4awj.
Betekent dit nu dat ik een slechte tablet in huis heb gehaald? Merk wat minimale bleed. Niets storends. Ook zit er een rev. A sticker op ... Heb ik nu een gereviseerd toestel gekocht?

[ Voor 23% gewijzigd door WouterL op 20-07-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
MadD3vil schreef op maandag 20 juli 2015 @ 20:40:
Welke batch verkopen ze nu bij MM Rotterdam?
Ik heb de HT4A, twijfelde even maar ik kan niets gek eraan ontdekken.
HW knoppen hebben goeie feedback, ik kan geen backlight bleed ontdekken...

Wat ik wel zag is dat op de chromen strip een sticker zat geplakt met Franse tekst. Wellicht dat ze een batch uit Frankrijk hebben laten overkomen?
Komt overigens nergens anders terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
shameete schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:50:
[...]

Ik heb de HT4A, twijfelde even maar ik kan niets gek eraan ontdekken.
HW knoppen hebben goeie feedback, ik kan geen backlight bleed ontdekken...

Wat ik wel zag is dat op de chromen strip een sticker zat geplakt met Franse tekst. Wellicht dat ze een batch uit Frankrijk hebben laten overkomen?
Komt overigens nergens anders terug.
Heb jij ook een rev A sticker erop? Vermoed dat ie van mij gereviseerd is!! Goed kijken naast de franse sticker die ik ook heb. Daar onder staat een serie nummer dat eindigt op rev a.

[ Voor 9% gewijzigd door WouterL op 20-07-2015 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Wouter lucassen schreef op maandag 20 juli 2015 @ 21:51:
[...]

Heb jij ook een rev A sticker erop? Vermoed dat ie van mij gereviseerd is!! Goed kijken naast de franse sticker die ik ook heb. Daar onder staat een serie nummer dat eindigt op rev a.
Op de tablet staat bij mij niks, wel op de doos op de sticker naast het serienummer.
Overigens heeft een rev.A niets met gereviseerd te maken ;) ook niet met gerefurbished.
Rev. A slaat veel meer op de gebruikte hardware, stel dat er in de looptijd van het product een hardware 'bug'. Wordt gevonden en die wordt er door de fabrikant uitgehaald dan worden de producten voorzien van de verbeterde hardware bijv. Rev. B genoemd.

Dit zie je nogal eens terugkomen bij bijv. Moederborden waarop een revisie van bijv. Een chipset van toepassing is...

Ik zou je in elk geval geen zorgen maken dat je een gereviseerd/ refurbished exemplaar in handen hebt.
Was de verpakking wel gesealed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ja dat gelukkig wel(: overigens heb ik tijdens het update scherm minieme bleed opgemerkt maar niks buiten het storende. Nu al tijdje aan het updaten. Mooi ding voor 250! Gelukkig maar. Moest direct denken aan revised. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Merkwaardig dat nog steeds uit de eerste productiebatch van oktober 2014 geleverd wordt.
Dat betekent dat er niet of nauwelijks geproduceerd is sindsdien, en ook dat er al negen maanden lang pakhuizen vol met die dingen moeten liggen. Vandaar zo'n aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
ASW1 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:03:
Merkwaardig dat nog steeds uit de eerste productiebatch van oktober 2014 geleverd wordt.
Dat betekent dat er niet of nauwelijks geproduceerd is sindsdien, en ook dat er al negen maanden lang pakhuizen vol met die dingen moeten liggen. Vandaar zo'n aanbieding?
Merk alleen geen problemen met het apparaat zoals beschreven uit die batch. Ben er voor 250 euro heeeel blij mee. Wat een verademing. Erg snel apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Heb em gisteren opgehaald in Heerhugowaard, daar stonden alleen nog 4 witte welke wel uit de nieuwe batch kwamen. De zwarte waren allen de oude batch, feedback van de knopjes kan inderdaad beter en heb een beetje backlight bleeding maar valt te overzien. Verder is hij razendsnel en het beeld is prachtig, opstarten duurde alleen effe met 4 updates..... :+

Nu alleen nog een mooie case, ik vind de originele nogal niksig maar de Nillkin wel mooi. Zijn er mensen die deze case hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Al wel een launcher crash en een systeem freeze gehad:p voor de rest erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haskebrukx
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 10:38
Bij Mediamarkt Den Bosch liggen HT4C exemplaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Dat was mijn witte uit Alkmaar ook, ht4cx is nagenoeg prefect. Heel licht light bleed maar dat is echt niet storend, is 1 hoekje. Super tevreden mee voor dit geld, net even een otg kabel besteld, kan ik tenminste wat films meenemen op een stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:12
Wat is die lichte strip aan de bovenkant rechts van de speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
haskebrukx schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:02:
Bij Mediamarkt Den Bosch liggen HT4C exemplaren
tot voor kort had Den bosch toch geen MM ?

ik ben er overigens ook erg blij mee, moest nogal wat updates installeren maar die staan erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
ASW1 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 23:03:
Dit vroeg ik mij ook al af aangezien ze in Hengelo alleen van oktober en november hadden liggen. Ik heb er één meegenomen van november.
Mooi ding voor 249,-!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Marco schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:05:
Wat is die lichte strip aan de bovenkant rechts van de speaker?
Volgens mij zodat antennesignalen er nog doorheen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Wouter lucassen schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:12:
Iemand enig idee waarom deze tablet voor die prijs aangeboden kan worden? Ook in het buitenland heb ik ze nog nooit zo goedkoop gezien. Beetje oldschool Nexus 7 prijzen. Lekker hoor.
Ik denk ook een beetje omdat de 16GB versie waarschijnlijk niet als broodjes zal gaan. Als ook de 32GB versie in de aanbieding was geweest had ik wel interesse, een apparaat als deze met slechts 16GB vind ik erg :X

En ja, cloud, OTG, etc. Is allemaal wel leuk maar wat meer opslag dan wel meteen een SD er in was fijn(er).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Brad Pitt schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:12:
[...]

Ik denk ook een beetje omdat de 16GB versie waarschijnlijk niet als broodjes zal gaan. Als ook de 32GB versie in de aanbieding was geweest had ik wel interesse, een apparaat als deze met slechts 16GB vind ik erg :X

En ja, cloud, OTG, etc. Is allemaal wel leuk maar wat meer opslag dan wel meteen een SD er in was fijn(er).
Hangt er natuurlijk helemaal van af hoe je je tablet gebruikt. Ik heb genoeg aan die 16. Vooral remote/browsen/netflixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Mijn Nexus 9 maakt kennelijk ergens kortsluiting.. Tijdje terug wilde ie ook niet meer bijladen.. Dat heeft zichzelf opgelost. Maar nu notabene op vakantie in Portugal wil ie weer niet opladen. Viel me op dat de lader wel warm werd.. Voor alle apparatuur hadden we de nodige laders bij ons.. Alle 4 geprobeerd, ook verschillende kabels: niets.. Bij 1 lader en bij zo'n powerbank gaan de laad LEDjes uit zodra de N9 wordt aangesloten.. Kortsluiting lijkt mr dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
reinierkramer schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:09:
[...]
Kreeg vandaag een mail dat hij in week 30 geleverd zou worden en aangezien het al week 30 kreeg ik al een beetje hoop , en ineens vanmiddag kreeg ik een mail dat hij verzonden was naar me toe en er morgen zou zijn.
Kun je morgen de eerste 5 tekens van je serienummer posten?
Ik word nu al gek van de op de tast onvindbare volumeknop van degene die ik nu gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
gebruiksklaar gemaakt is dikke onzin inderdaad,daarvoor verkopen ze nu toch die 'altijd aan' service a 59 euro per jaar.

waarschijnlijk spul dat retour gekomen van RMA of wet koop op afstand...
kon je het serienummer zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik heb het ht4aw model maar heb gelukkig geen last van horror bleed als beschreven door sommigen. Alleen de knoppen geven niet veel feedback, daar is goed mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thxselectultra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-08-2023
HT4B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Gisterenavond nog even terug gegaan naar MM osdorp om te kijken of ik hem nog om kon wisselen vanwege de verzonken knoppen, maar er was er geen meer (over behalve een afgeragd demomodel). Bestellen via de webshop kan sinds gisteren ook niet meer.

Toch maar besloten om hem te houden, ondanks dat ik die knoppen wel echt een probleem vind.
Ze zitten dusdanig los/verzonken dat ik ze op de tast eigenlijk niet vind, dus moet je gaan kijken maar ze zijn nauwelijks te zien wanneer je je scherm normaal vasthoudt.
En wanneer je ze dan eindelijk gevonden hebt kan ik met name de volume up niet goed indrukken. Ik moet echt het topje van mijn vinger of mijn nagel gebruiken, anders klikt hij niet.
Gruwelijk irritant dus....

Maar ik ga eens aan de slag met de tutoriual van XDA; het schijnt heel makkelijk te fixen te zijn door je tablet te openen en met wat stukjes papier de ruimte achter de knoppen op te vullen.
Het klinkt te lullig en mooi om waar te zijn maar men is er onverdeeld enthousiast over en men claimt dat het het knoppenprobleem helemaal verhelpt.
Ga het dit weekend eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
ASW1 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:11:
Gisterenavond nog even terug gegaan naar MM osdorp om te kijken of ik hem nog om kon wisselen vanwege de verzonken knoppen, maar er was er geen meer (over behalve een afgeragd demomodel). Bestellen via de webshop kan sinds gisteren ook niet meer.

Toch maar besloten om hem te houden, ondanks dat ik die knoppen wel echt een probleem vind.
Ze zitten dusdanig los/verzonken dat ik ze op de tast eigenlijk niet vind, dus moet je gaan kijken maar ze zijn nauwelijks te zien wanneer je je scherm normaal vasthoudt.
En wanneer je ze dan eindelijk gevonden hebt kan ik met name de volume up niet goed indrukken. Ik moet echt het topje van mijn vinger of mijn nagel gebruiken, anders klikt hij niet.
Gruwelijk irritant dus....

Maar ik ga eens aan de slag met de tutoriual van XDA; het schijnt heel makkelijk te fixen te zijn door je tablet te openen en met wat stukjes papier de ruimte achter de knoppen op te vullen.
Het klinkt te lullig en mooi om waar te zijn maar men is er onverdeeld enthousiast over en men claimt dat het het knoppenprobleem helemaal verhelpt.
Ga het dit weekend eens proberen.
Da's wel een goeie, toch ook maar eens ff rondzoeken voor die tutorial, of wil je wellicht ff linkje posten?

overigens heb ik ooit eens een iPhone 4s gehad die een verzonken (dus defecte) aan/uit knop had, hiervoor heb ik toen een nieuwe flatcable op ebay gekocht en erin gezet, misschien is dat bij de nexus ook nog een optie?

ik kan geen speciaal topic vinden van accessoires, maar zijn er hier mensen die de tablet in een Gecko cover hebben zitten? en zo ja, wat zijn de ervaringen ervan?

[ Voor 5% gewijzigd door Shanquish op 24-07-2015 14:09 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 15 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic