• TheNephilim
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14:45

Releasedate: 3 november 2014

Specificaties
  • Android: 5.0 (Lollipop)
  • Scherm: 8.9 inch (IPS)
  • Schermresolutie: 2048x1536 (QXGA)
  • Chipset: Nvidia Tegra K1
  • Processor: Dual Core 2,3 GHz met 2 GB geheugen
  • Grafische chip: Kepler DX1
  • Opslag: 16 GB / 32 GB
  • Accu: 6700 mAh
Bekijk hier een overzicht van alle uitvoeringen met hun specificaties.

Nieuws op Tweakers.netLet op! Het is de bedoeling dat er in dit topic gediscussieerd word over het apparaat zelf. Voor levertijden en prijzen moet je hier zijn.

[Voor 34% gewijzigd door TheNephilim op 16-10-2014 10:53]

• TheNephilim
nul07 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 01:23:
Ik ben altijd nog een beetje huiverig voor een nexus met een nvidea soc,na de nexus7'12.
Waarbij je eerst bekocht werd, door de goedkope ram die er in zit. En er er nu geen goede software updates zijn die de het probleem echt verhelpen.

Ik hoop ook dat er 64-bits ondersteuning komt, want dat maakt je tablet-apps sneller.
Het lijkt me sterk dat die fout weer gemaakt gaat worden. Google is echt wel zuinig met de naam Nexus, gezien het direct met Google in verband gebracht word.

Tot zover lees je overal nog dat het eigenlijk wel de 64-bits versie moet worden. Ook niet heel gek, gezien het paradepaardje met de introductie van Android L komt die juist 64-bits ondersteuning heeft.

• TheNephilim
Oeeh, het zou niet lang meer moeten duren! :o Ben erg benieuwd, vooral naar hoeveel hij moet gaan kosten.

• TheNephilim
Dat is wel iets hoger dan ik zelf in gedachten had, zeker voor de 32 GB versie.

• TheNephilim
Ha! Die heb ik nog steeds; een Galaxy Nexus. Het is de snelste niet meer, maar met CyanogenMod nog best bruikbaar.

Nee qua specs zijn deze prijzen nog best redelijk. Alleen jammer dat die 32 GB niet voor die 400 euro over de toonbank gaat. Met het oog op het prijsverschil zal het snel een 16 GB worden, maar liever heb ik toch die 32 GB. Voor een telefoon vind ik 16 GB genoeg, maar op m'n tablet heb ik liever wat meer ruimte.

• TheNephilim
Ik heb nog niet echt veel reviews gespot van de Nexus 9. Ook op websites als ArsTechnica niet enzo. Je zou zeggen dat dat ondertussen wel binnen gaat druppelen, maar het is nog even afwachten.

• TheNephilim

• TheNephilim
Ik vraag me nu af hoe lang ik zou moeten wachten met bestellen om sowieso een exemplaar van de nieuwste batch te krijgen. Dit om in ieder geval een Nexus 9 zonder 'lightbleeding' te krijgen.

• TheNephilim
Zo, ook hier de Nexus 9 binnen! ^^ Ziet er goed uit, volgens mij minimaal last van de backlight bleed; alleen iets aan de bovenkant.

Nu nog even een screen protector kopen. Ik heb op mijn Galaxy Nexus al 3 jaar (!) die van Martin Fields erop zitten. Die zit nog steeds perfect, dus uiteraard wil ik die ook voor m'n Nexus 9 hebben: http://www.martinfields.c...Protector-Google-Nexus-9-

Helaas nog niet leverbaar in Nederland, alleen bij Expansys. Die winkel lijkt me alleen niet betrouwbaar genoeg, dus nog even verder zoeken dan maar.

Ook de zoektocht naar een case moet nog beginnen, ik twijfel tussen 'boekmodel' of juist iets minimalistisch.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee