Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-04 17:16
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/L0AAERH6O7z2XUPbJaFjrXPN/full.png

Nu de Nexus 9 aangekondigd is, en zowel de specificaties als de prijs bekend zijn, is het wachten op wanneer ze nu eindelijk geleverd worden.

Releasedatum: 3 november 2014

Pre-order: vanaf 17 oktober 2014

Prijzen
  • 16 GB (Wifi): € 389,-
  • 32 GB (Wifi): € 479,-
  • 16 GB (LTE): Onbekend
  • 32 GB (LTE): Onbekend
Let op! Discussiëren over het apparaat zelf kan hier.

[ Voor 23% gewijzigd door 13art op 24-10-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Gadverdamme, hij is wel vies duur zeg. :/ Ik had deze op het oog als opvolger voor m'n Nexus 7 2012, maar bijna 500e, dat gaat 'm niet worden...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Bra-Jo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 13:57:
Gadverdamme, hij is wel vies duur zeg. :/ Ik had deze op het oog als opvolger voor m'n Nexus 7 2012, maar bijna 500e, dat gaat 'm niet worden...
Duur of veel geld? Je krijgt immers ook (veel) meer dan met een nexus7, zowel in formaat, features als (hopelijk) kwaliteit. Of dat de prijs waard is, dat ligt geheel aan jou, maar zowel de kwaliteit (daar gok ik nu even op), plus formaat en features liggen op het niveau van de concurrentie.
De prijs nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Beide. ;) Tuurlijk is deze groter, beter en meer dan een N7, maar die was in 2012 heel sterk qua prijs/kwaliteit-verhouding. Dat vind ik bij deze een stuk minder; de enige échte vooruitgang* is imo de grootte, en een prijsverdubbeling voor 2" vind ik erg veel.

* sneller, meer mem, beter scherm etc hoort imo bij de normale evolutie van electronica.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-04 19:24

The Wizard

Moderator Mobile
Nu maar hopen dat ie leverbaar wordt via de NL Playstore...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
The Wizard schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:33:
Nu maar hopen dat ie leverbaar wordt via de NL Playstore...
Ja dat hoop ik ook, anders word het weer zo'n gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:31
TheNephilim schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Ja dat hoop ik ook, anders word het weer zo'n gezeur.
Welk gezeur? Hem in het buitenland halen bedoel je?

Staat duidelijk in artikel Tweakers: mediamarkt en coolblue krijgen exclusiviteit, vanaf 03 november te koop. Beschikbaarheid zal nog te zien zijn, maar uit eerdere ervaring met Nexus weet ik dat het alvast niet zo'n bevoorradingsdrama zal worden als bij Apple het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-04 01:40

Kiwi

Gadgetfreak

Het was met de Nexus 5 anders nog een behoorlijke moeite om hem te bestellen. Zodra hij weer beschikbaar was bij CoolBlue moest je er snel bij zijn, of weer een paar weken wachten. Ik ga er gewoon van uit dat hij bij de NL Play Store te bestellen valt, ik vraag me wel af vanaf wanneer ze dan gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Bra-Jo schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:31:
Beide. ;) Tuurlijk is deze groter, beter en meer dan een N7, maar die was in 2012 heel sterk qua prijs/kwaliteit-verhouding. Dat vind ik bij deze een stuk minder; de enige échte vooruitgang* is imo de grootte, en een prijsverdubbeling voor 2" vind ik erg veel.

* sneller, meer mem, beter scherm etc hoort imo bij de normale evolutie van electronica.
De prijs is sowieso niet verdubbeld, 285 t.o.v 489. Daarnaast krijg je, al is dat een gok en gebaseerd op de huidige HTC toestellen, veel meer kwaliteit voor je geld. Ik heb hier drie Nexus 7's liggen en alle drie hebben problemen met het beeldscherm, een probleem wat veel, heel veel voorkomt.
Daarnaast krijg je ook betere componenten. Daar waar jij sneller standaard vindt, was dat niet per se zo voor de Nexus lijn. Nu krijg je één van de nieuwste, snelste 64bit cpu's door erb zijn t.o.v. een CPU die al een tijdje meeliep. De camera is (op papier) beter, de speakers zijn beter.
En het design is naar mijn mening ook veel mooier.

De nexus 7 was een tablet van de aldi, een design dat weinig hoofden deed draaien, componenten die net aan voldeden en een prijs die dat weerspiegelde. De Nexus 9 is een tablet van de AH, betere componenten, groter en mooier. En heeft een prijs die daarmee overeenkomt.

Persoonlijk had ik ook liever een nexus9 afmeting gehad in een Nexus 7 jasje (plus prijs), maar goed, google koos voor een giga CPU en dergelijke en die kosten nu eenmaal geld.
Voor wat je krijgt vind ik de prijs niet te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-04 16:58
Ik vind dit een prima tablet, ga 'm ook halen.. Ik hoop dat de champagne/beige kleur ook direct goed leverbaar is. Hopelijk via de play store, en anders wordt het op tijd naar de media markt.. ;) Morgen de play store maar eens in de gaten houden en dan pre-orderen..
Eindelijk een iPad waardig concurrerend ontwerp maar dan met het goede besturingssysteem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-04 22:20

tomk94

Developer

De nexus 9 16gb versie is te koop bij de media markt.

http://m.mediamarkt.nl/sh...cts.do?q=Nexus+9&r=MMNLnl

Ik wacht nog even op de 32GB versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 22:06
Is de verwachting dat die vandaag ook nog in de pre-order lijstjes van Coolblue en Mediamarkt zal verschijnen? Ik kijk namelijk ook uit naar de 32gb variant.

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-04 11:31
jordy2811 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:14:
Is de verwachting dat die vandaag ook nog in de pre-order lijstjes van Coolblue en Mediamarkt zal verschijnen? Ik kijk namelijk ook uit naar de 32gb variant.
Coolblue NL heeft op twitter bevestigd dat vandaag inderdaad gepreorderd kan worden: https://twitter.com/jeffreydevil/status/522784542646865920

Mediamarkt nog geen bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
jick schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:48:
Ik hoop dat de champagne/beige kleur ook direct goed leverbaar is.
Daar vrees ik wat voor. De Duitse mediamarkt heeft de toestellen al in de webshop, geen spoor van de beige: http://www.mediamarkt.de/...D10%26followSearch%3D9688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:26
http://www.mediamarkt.nl/...7,1574337.html?langId=-11

Op website mediamarkt zeggen ze leverbaar over 8 tot 9 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Dat zijn gewoon standaard tijden, MM zal denk ik niet gaan leveren voor 3 November

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
MatthiasDS schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 08:29:
[...]

Daar vrees ik wat voor. De Duitse mediamarkt heeft de toestellen al in de webshop, geen spoor van de beige: http://www.mediamarkt.de/...D10%26followSearch%3D9688
Inderdaad, raar.. In het aankondigingsartikel op de frontpage werd ook alleen zwart/wit genoemd. Ik wacht even af wat er vandaag op de google play store online komt. Anders ga ik ook maar pre-orderen bij MM denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
jick schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:10:
[...]

Inderdaad, raar.. In het aankondigingsartikel op de frontpage werd ook alleen zwart/wit genoemd. Ik wacht even af wat er vandaag op de google play store online komt. Anders ga ik ook maar pre-orderen bij MM denk ik.
Ik ben Belg, ik zal moeten afwachten of er überhaupt iets online komt vandaag.

Bij mij zal het sowieso MM moeten worden, zij zijn de enige optie waar ik m'n ecocheques kwijt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Kiwi schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:52:
Het was met de Nexus 5 anders nog een behoorlijke moeite om hem te bestellen. Zodra hij weer beschikbaar was bij CoolBlue moest je er snel bij zijn, of weer een paar weken wachten. Ik ga er gewoon van uit dat hij bij de NL Play Store te bestellen valt, ik vraag me wel af vanaf wanneer ze dan gaan leveren.
Dat herinner ik me ook nog, maar de wachttijd liep zelden hoger op dan 2 weken denk ik.

Als Cooblue en Mediamarkt exclusiviteit krijgen lijkt de kans me bestaande dat hij niet meteen in de Play store (NL/BE) te bestellen zal zijn. Exclusiviteit tot aan de feestdagen...commercieel gezien denk ik een interessante strategie en voor Google minder belasting op hun logistieke netwerk wat voor hen sowieso geen kernzaak is.

Ik kijk uit naar reviews ervan, in het filmpje hierboven ziet het er alvast een errrrug gelikte tablet uit. 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Drwho1 op 17-10-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-04 19:33
Je zou nu toch mogen verwachten dat als er maar twee leveranciers zijn (achterlijke beslissing) dat alle voorraad naar die twee gaan en dat ze dan voldoende kunnen leveren. Zeker nu het geen budgetprijs meer is zoals met bv N4 en N7.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:32
http://www.tabletcenter.n...-nexus-9-16-gb-zwart.html

Jammer dat ze alleen de 16GB variant hebben :(

Edit: Toch niet: http://www.tabletcenter.n...-nexus-9-32-gb-zwart.html :)

[ Voor 33% gewijzigd door Anteros op 17-10-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Jammer dat ze LTE versie (nog) niet verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 09:21
Hij is nu preorderbaar bij Amazon, 399 voor 16GB. Echter mag ie niet naar NL geleverd worden volgens hun...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-04 22:14
tobitronics schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:11:
Hij is nu preorderbaar bij Amazon, 399 voor 16GB. Echter mag ie niet naar NL geleverd worden volgens hun...
Ik bestel regelmatig bij Amazon in Duitsland, maar daar zie ik hem helaas niet staan. Maar prijsverschil zal er toch niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Ah verkeerd gezocht dan. Volgens de Duitse MM komt de LTE variant op 20 december: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Amazon.fr levert wél naar Nederland, komen in totaal 8€ verzendkosten bovenop de 399€. Ik wacht liever zelf op de Play Store pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Ja ik wacht liever ook op de Play Store. Hopen dat ze daar vandaag ook in de Pre-Order komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
ElArmaSecreta schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:31:
Ja ik wacht liever ook op de Play Store. Hopen dat ze daar vandaag ook in de Pre-Order komen :)
Als ik de ervaringen uit de VS moet geloven moet je er retesnel bij zijn voordat de site eruit klapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-04 22:20

tomk94

Developer

Zo besteld bij coolblue. Ben benieuwd hoelang het duurt. Staat nog 3 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb 'm ook besteld bij Coolblue, hopelijk komt ie ook op 3 november want ik ben mijn ASUS 300 hartstikke beu. Continu vastlopers en erg traag reageren. Ik steek dat mede op de zooi die er standaard op staat en er niet zonder root af te krijgen is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Laatst online: 23-04 17:10

phizzie

always look on the bright side

Preorder bij Coolblue afgerond.
Net zo makkelijk en de kans is groter dat je hem snel hebt, aangezien wereldwijd de levering pas vanaf 03 November is. Jammer dat er nog geen accessoires kiesbaar zijn.

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-04 18:45
Vanwaar de voorkeur van velen om via de Play store te bestellen?

Zal die dan ook via de Belgische Play Store beschikbaar zijn?
MatthiasDS schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:12:
[...]

Ik ben Belg, ik zal moeten afwachten of er überhaupt iets online komt vandaag.

Bij mij zal het sowieso MM moeten worden, zij zijn de enige optie waar ik m'n ecocheques kwijt kan.
Ecocheques voor een tablet?? Interessant...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:26:

Zal die dan ook via de Belgische Play Store beschikbaar zijn?

[...]

Ecocheques voor een tablet?? Interessant...
Als ze ze aanvaarden voor dat specifiek product natuurlijk :)
Vorig jaar heb ik met m'n ecocheques de N7 2013 gekocht bij Vanden Borre. Het jaar daarvoor een TV deels met ecocheques betaald bij Mediamarkt. Dus de kans zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:26:
Ik hoop er op dat Google ze sneller uitlevert dan normale winkels, en hem daardoor eerder kan hebben. Ook heeft Google een leuke actie met de Nexus 5 in de USA, die je bij elk defect gratis kan inruilen voor een nieuwe (1 keer per aankoop).

Misschien komt dat ook wel naar Nederland met de Nexus 9 7(8)7

Of natuurlijk omdat ik een fanboy ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Heb de witte variant bij Coolblue gekocht mag nog switchen naar een beige als die voor 3 november in het systeem komt.... Nu wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 17:39
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen fotografie999? Gewoon vragen op Twitter of mag dat standaard? Ik wil 'm namelijk ook best pre-orderen, maar wil het liefst de zand-kleur. Vanmorgen gaven ze via Twitter nog aan dat ze nog niets wisten over de beschikbaarheid van die zand-kleur. Ook wel jammer dat de 32 GB er alleen in het zwart is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
Goed idee, daar heb ik ook wel oren naar.. Ik wil ook het lietste die beige kleur. Nog niets online in de play store van google zelf overigens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Via Twitter gevraagd, maar CoolBlue is absoluut niet het bedrijf wat daar moeilijk over doet. Gewoon klantenservice bellen en zeggen van ik wil mijn witte cancelen en een beige geleverd krijgen dan passen zij dat aan. Maar voor hetzelfde geld komt die beige niet voor 3 november en dan hou ik mijn witte. Ze konden mij niet de zekerheid geven dat die beige 3 november geleverd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191250

16 en 32 GB wifi versies in het wit en zwart zijn nu in de pre order op google play
https://play.google.com/s...d=nexus_9_white_32gb_wifi
16 GB is 389 euro 32 GB is 479 euro. Komt in beide gevallen nog 9,99 verzendkosten bij zie ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 191250 op 17-10-2014 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi

Kiwi

Gadgetfreak

Ik heb hem nu toch maar bij Coolblue gepreorderd, ik hoopte op een kortere levertijd via Google Play, maar ze zeggen 2-3 weken, en die verzending durf ik niet te vertrouwen (ik kan hem alleen op 3 of 4 november ontvangen). Jammer dat het nog wat langer moet duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist een witte(!) 32gb besteld via de playstore. Verlaat op 5-11 het magazijn. Ben heel benieuwd. Ik heb nog geen hoesje besteld, ik wacht op third party hoesjes. De yen cover vind ik fantastisch. Dus ik hoop dat ze die voor de 9 gaan maken: http://www.nextpowerup.com/img/2013/05-28/1315-5b819931.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Jelte schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:31:
Zojuist een witte(!) 32gb besteld via de playstore. Verlaat op 5-11 het magazijn. Ben heel benieuwd. Ik heb nog geen hoesje besteld, ik wacht op third party hoesjes. De yen cover vind ik fantastisch. Dus ik hoop dat ze die voor de 9 gaan maken: http://www.nextpowerup.com/img/2013/05-28/1315-5b819931.jpg
Schrijven ze dan meteen het bedrag af of pas bij de verzending? Ik wil ook een witte 32GB, dus nu is de play store de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Net bericht gehad van Coolblue dat ze waarschijnlijk pas op 3 november de tablets binnen krijgen en dus pas op op 4 november uitleveren. Dagje later vrij nemen dus want ik denk niet dat ze het bij de buren af zullen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
ElArmaSecreta schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:36:
[...]

Schrijven ze dan meteen het bedrag af of pas bij de verzending? Ik wil ook een witte 32GB, dus nu is de play store de enige optie.
Pas bij verzending.

Komt wel net een paar dagen te laat voor mijn verjaardag, maar op mooie dingen moet je wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jelte schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:31:
Hoesjes e.d. zijn ook nog niet beschikbaar via de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Zojuist ook zonder problemen de Witte 16GB kunnen bestellen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 479106

Wil graag de 32GB Wifi in Sand. Komt die ooit ergens beschikbaar dat iemand weet? Lees soms dat ie alleen in 16GB in Sand kleur komt...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 479106 op 18-10-2014 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

https://play.google.com/s...id=nexus_9_black_32gb_lte

32 GB LTE is 559 euro ex verzendkosten. Alleen in het zwart en nog niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-03 12:18
zojuist de wiite 32gb besteld, alleen de hoes is nog niet te bestellen dat wel weer minder.. hopenlijk binnenkort wel. Overigens kon ik niet met paypal betalen in de playstore. maar goed dan maar via cc

ps. Nu maar hopen dat hij echt goed is... nooit gezien en reviews.. kon niet wachten :+ (en het erge is dat moet ik toch tot 5 nov...)

[ Voor 28% gewijzigd door DummyXL op 19-10-2014 15:21 ]

Had ik al gemeld hoe geweldig ik ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gricicool
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-04 11:47
Is er een goede reden waarom je de Nexus 9 beter kan kopen in de Play Store zelf dan bij Coolblue? Aangezien de Play Store 9,99 euro rekent voor verzendkosten. Dus komt de prijs op 489, net zoals bij Coolblue, want die rekent geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Het omruilen bij Coolblue werkt prettiger, altijd goede service zonder gezeur. Daarom heb ik voor Coolblue gekozen ipv de PlayStore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Gricicool schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:03:
Is er een goede reden waarom je de Nexus 9 beter kan kopen in de Play Store zelf dan bij Coolblue? Aangezien de Play Store 9,99 euro rekent voor verzendkosten. Dus komt de prijs op 489, net zoals bij Coolblue, want die rekent geen verzendkosten.
Als je een witte 32gb wil is de playstore de enige mogelijkheid. Anders had ik via coolblue besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
The Wizard schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:18:
Het omruilen bij Coolblue werkt prettiger, altijd goede service zonder gezeur. Daarom heb ik voor Coolblue gekozen ipv de PlayStore.
Mijn ervaringen met nexus (5) reparaties bij coolblue zijn ronduit rampzalig, whereas de playstore je Apple-style zonder mopperen en reparatiegedoe gelijk een nieuwe geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
tobitronics schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 19:57:
[...]

Mijn ervaringen met nexus (5) reparaties bij coolblue zijn ronduit rampzalig, whereas de playstore je Apple-style zonder mopperen en reparatiegedoe gelijk een nieuwe geeft.
Ik heb geen ervaring met de play store maar je kunt je nexus gewoon bij de fabrikant aanbieden voor reparatie. Helaas aan de hand gehad met de Nexus 7 (2013). Binnen een week weer terug via Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Michele_M_ schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Ik heb geen ervaring met de play store maar je kunt je nexus gewoon bij de fabrikant aanbieden voor reparatie. Helaas aan de hand gehad met de Nexus 7 (2013). Binnen een week weer terug via Asus.
Het ligt aan de fabrikant. Asus laat je inderdaad je apparaat kosteloos naar hun sturen, terwijl LG bijvoorbeeld je verplicht het via de winkel te doen. Geen idee hoe dat zit bij HTC en motorola, dus ik bestel dan liever gewoon bij de Play store, dan zit je sowieso goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
tobitronics schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:17:
[...]

Het ligt aan de fabrikant. Asus laat je inderdaad je apparaat kosteloos naar hun sturen, terwijl LG bijvoorbeeld je verplicht het via de winkel te doen. Geen idee hoe dat zit bij HTC en motorola, dus ik bestel dan liever gewoon bij de Play store, dan zit je sowieso goed.
Bij HTC weet ik alleen dat ook zij het direct doen. Toestel binnen twee weken terug. Weet niet hoe het zit met de Nexus maar het lijkt mij dat dat ook via hun gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Michele_M_ schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

Bij HTC weet ik alleen dat ook zij het direct doen. Toestel binnen twee weken terug. Weet niet hoe het zit met de Nexus maar het lijkt mij dat dat ook via hun gaat.
Of t nou nexus is of de HTC one, dat maakt voor een fabrikant niet uit. Nexus is gewoon 'een' model wat ze uitbrengen en verder totaal niet anders dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-03 12:18
Als je een witte 32gb wil is de playstore de enige mogelijkheid. Anders had ik via coolblue besteld.
Dit!

Ik had een mail gestuurd naar Coolblue en kreeg keurig een mail terug zodra ze meer informatie kregen van google ze dit zouden plaatsen. Ik heb vervolgens de play store voorwaarden voor garantie afhandelingen doorgelezen en die zijn prima dus maar daar besteld. Nu het hoesje nog.

Had ik al gemeld hoe geweldig ik ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
Ik kijk uit naar de eerste professionele reviews, de grotere techsites/youtubers zullen nu wel een exemplaar op de testbank hebben neem ik aan...

Voor mij alvast geen nieuwe tablet meer dit jaar; de nieuwe Nexus 9 blaast me niet zodanig van m'n sokken dat ik hiervoor meteen mijn Nexus 10 aan de kant zal leggen.
Bovendien krijgt de N10 ergens in november ook de update naar Lollipop, dus met die make-over kan ik weer een tijdje verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:02

Laguna

Connaisseur

Wel vreemd dat hier de optie "Beige" zowel bij de Play Store, Coolblue als bij de Mediamarkt niet beschikbaar is, terwijl deze in de US Play Store wel gewoon beschikbaar is :?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
Ja, is inderdaad vreemd. Jammer, want ik zou graag een zandkleurige (officiele therm ;)) willen hebben. Ik heb nu een zwarte 32GB in pre-order staan bij de playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:44
Aangezien de nexus9 ook bij mediamarkt te kopen wordt ga ik denk ik wachten op de BTW actie. Iemand daar al eens ervaring mee gehad? Moet je zoiets ook reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawtain
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-04 19:23
Laguna schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:09:
Wel vreemd dat hier de optie "Beige" zowel bij de Play Store, Coolblue als bij de Mediamarkt niet beschikbaar is, terwijl deze in de US Play Store wel gewoon beschikbaar is :?
Hier staat echter ook gewoon dat de sand-variant pas later dit jaar komt: https://sites.google.com/....com/android-10-15/nexus9. Denk dus niet dat je 'm in de US al wel kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Mawtain schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:02:
[...]

Hier staat echter ook gewoon dat de sand-variant pas later dit jaar komt: https://sites.google.com/....com/android-10-15/nexus9. Denk dus niet dat je 'm in de US al wel kan bestellen.
Top, bedankt voor de info :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-04 10:19
twowheeler schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:46:
Aangezien de nexus9 ook bij mediamarkt te kopen wordt ga ik denk ik wachten op de BTW actie. Iemand daar al eens ervaring mee gehad? Moet je zoiets ook reserveren.
Ben ik ook van plan. Dan gaat de prijs van 489 naar 366 euro voor de 32GB. Daar kan ik mee leven :p

Vorig jaar de Sonos Playbar besteld tijdens deze actie. Iets dat niet meer op voorraad is kun je gewoon tegen de actie prijs bestellen maar je moet het bedrag wel onmiddellijk betalen, of toch tenminste tijdens de periode dat de actie geldig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daso
  • Laatst online: 28-04 17:07
Zou t niet waard zijn om hem uit america te halen? Scheelt een aardige duit als ik het zo bekijk.
Of zie ik hier onvoorziene kosten over het hoofd?
http://www.amazon.com/gp/...1688200382&pf_rd_i=507846

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Niet online
Daso schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:51:
Zou t niet waard zijn om hem uit america te halen? Scheelt een aardige duit als ik het zo bekijk.
Komt nog tax bovenop en de wisselkoers is als je het mij vraagt op dit moment niet aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Daso schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:51:
Alleen als je 'm daar lokaal koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
FrE911 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:15:
[...]

Ben ik ook van plan. Dan gaat de prijs van 489 naar 366 euro voor de 32GB. Daar kan ik mee leven :p

Vorig jaar de Sonos Playbar besteld tijdens deze actie. Iets dat niet meer op voorraad is kun je gewoon tegen de actie prijs bestellen maar je moet het bedrag wel onmiddellijk betalen, of toch tenminste tijdens de periode dat de actie geldig is.
Ja dat scheelt toch weer! Dat is het wachten wel waard. Dan is de prijs ineens een stuk aantrekkelijker, zeker als je ook de keyboard case wil. Denk dat dit ook wel te bestellen valt. Als het zo ver is ga ik bellen! En anders voor de deur liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

FrE911 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 22:15:
[...]

Weet niet hoe jij bij 366 euro komt. 489 / 1,21 = 404,13.....

Desondanks zeker een stuk goedkoper, moet je wel nog 3 maanden wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-11-2024

SpX

Jay-v schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:52:
[...]

Weet niet hoe jij bij 366 euro komt. 489 / 1,21 = 404,13.....

Desondanks zeker een stuk goedkoper, moet je wel nog 3 maanden wachten :'(
En je loopt het risico dat deze Nexus wordt uitgesloten van de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
SpX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

Dan kan ik hem altijd nog kopen. Die 3 maanden maken me denk ik niet zoveel uit, het zal namelijk m'n eerste tablet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-04 23:26

Ttje

"We shall never surrender"

twowheeler schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:46:
Ik dacht gehoord te hebben dat Mediamarkt geen btw acties meer houd. Dit omdat ze die `digitale' prijskaartjes hebben en dus zogenaamd altijd al de beste prijs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Wil eigenlijk al 1 gaan bestellen, maar door die belachelijke meerprijs van 90 euro voor het 32GB model neig ik nu toch naar het 16GB model. Over het algemeen zal 16GB genoeg zijn, zolang games niet te groot worden en je er niet teveel installeert, daarnaast zal je beperkt zijn wat je er op kan zetten qua series/films voor bijvoorbeeld vakantie.

Google had wat mij betreft dezelfde prijzen mogen hanteren maar dan met een 32GB en een 64GB model ipv 16GB en 32GB -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 21:52

13art

Moderator Mobile
16GB is naar mijn idee niet echt meer van deze tijd, en de prijzen die je voor extra geheugen moet betalen liggen echt te hoog (zag in de review van de nieuwe Apple air, dat je daar 100 euro voor extra geheugen moet betalen).

Maar ik zou als ik jou was nog wel eens nadenken of je echt niet voor 32GB wil gaan, want games en apps worden alleen maar groter in de toekomst. Zeker als je ook wel eens een filmpje wil kijken dan zit die 16GB echt wel snel vol.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb zelf de 16GB genomen omdat mijn huidige tablet nog steeds niet vol is ondanks dat ik 'm al twee jaar heb. Collega's met een tablet hebben ook allemaal 16GB en geen ruimtegebrek. Ligt er maar net aan wat je er mee doet. Ben ook benieuwd naar de verkoopcijfers want als de meeste mensen nog steeds voor 16GB gaan is er weinig reden voor de fabrikanten om 32GB als instapper aan te gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
Zolang je films en muziek niet op de tablet zelf zet, moet 16 GB ook wel genoeg zijn. Toch is het wel jammer natuurlijk, die 16 GB -> 32 GB. Liever had ik 32 GB -> 64 GB gezien voor de huidige prijs. Maarja, voor een dubbeltje op de eerste rij gaat nu eenmaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 22:40

zAo

GPLv2 Fanboy

TheNephilim schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:02:
Zolang je films en muziek niet op de tablet zelf zet, moet 16 GB ook wel genoeg zijn. Toch is het wel jammer natuurlijk, die 16 GB -> 32 GB. Liever had ik 32 GB -> 64 GB gezien voor de huidige prijs. Maarja, voor een dubbeltje op de eerste rij gaat nu eenmaal niet.
Voor dat dubbeltje had men er gewoon een sd slot in moeten zetten. Als elke fabrikant het doet, dan kan Google het ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
De concurrent iPad Mini(!) heeft zelfs een 128GB variant, terwijl Google hier nog komt aanzetten met 16 en max 32...

Ze hadden inderdaad een prijs van 399 voor 32gb en 489 voor 64gb moeten geven.

Echt jammer van Google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
SpX schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 19:58:
[...]

Hebben ze bij de vorige BTW acties wel eens een of meerdere elektrische producten uitgesloten dan..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
mowtje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:07:
[...]

Hebben ze bij de vorige BTW acties wel eens een of meerdere producten uitgesloten dan..?
Apple producten vaak, alsmede sommige andere (dure) merken. Hier staan de uitzonderingen van de vorige actie:
http://mediamarkt.winkelacties.nu/btw-actie-januari-2014/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Fly-guy schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:14:
[...]

Apple producten vaak, alsmede sommige andere (dure) merken. Hier staan de uitzonderingen van de vorige actie:
http://mediamarkt.winkelacties.nu/btw-actie-januari-2014/
Hmm ja... Hoop dat de Nexus 9 niet uitgesloten zal worden dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 23:17
mowtje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Eerst afwachten of de actie sowieso doorgaat :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
mowtje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:17:
[...]

Als ik zo kijk bij de uitzonderingen is het ofwel vanwege de regels van de fabrikant, ofwel bij populaire producten.
Beide zullen, denk ik, niet op de Nexus 9 slaan, maar goed je weet het niet hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

l3art schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 07:47:
16GB is naar mijn idee niet echt meer van deze tijd, en de prijzen die je voor extra geheugen moet betalen liggen echt te hoog (zag in de review van de nieuwe Apple air, dat je daar 100 euro voor extra geheugen moet betalen).

Maar ik zou als ik jou was nog wel eens nadenken of je echt niet voor 32GB wil gaan, want games en apps worden alleen maar groter in de toekomst. Zeker als je ook wel eens een filmpje wil kijken dan zit die 16GB echt wel snel vol.
Ja, met als kanttekening dat je bij de 100 euro die je bij Apple extra betaalt, 4x zoveel opslag krijgt ipv 2x.

Daarentegen is het 32GB model van de iPad Mini 2 (aka Retina) nu te krijgen voor 349 euro (of de iPad Air 32GB voor 449 euro), toch een interessant alternatief voor de Nexus 9 met 32GB waar je vervolgens 489 euro voor moet neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-04 22:40

zAo

GPLv2 Fanboy

Laguna schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:47:
[...]

Ja, met als kanttekening dat je bij de 100 euro die je bij Apple extra betaalt, 4x zoveel opslag krijgt ipv 2x.

Daarentegen is het 32GB model van de iPad Mini 2 (aka Retina) nu te krijgen voor 349 euro, toch een interessant alternatief voor de Nexus 9 met 32GB waar je vervolgens 489 euro voor moet neerleggen.
Op een iPad is storage voor mij veel minder belangrijk aangezien ik graag torrents download vanaf mijn tablet en de videos in allerlei formaten binnenkomen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 12:40:
[...]

Eerst afwachten of de actie sowieso doorgaat :')
Dat is ons eerste hoop ja.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
Fly-guy schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 13:24:
[...]

Als ik zo kijk bij de uitzonderingen is het ofwel vanwege de regels van de fabrikant, ofwel bij populaire producten.
Beide zullen, denk ik, niet op de Nexus 9 slaan, maar goed je weet het niet hè.
Inderdaad.. Straks wordt het tegen die tijd zó een populair tablet, of Google gaat akelig doen...
Afwachten dan maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
mowtje schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 16:47:
[...]

Inderdaad.. Straks wordt het tegen die tijd zó een populair tablet, of Google gaat akelig doen...
Afwachten dan maar. :)
Niet voor die prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Dat prijs niks uitmaakt heeft Apple al bewezen. Je moet de Nexus 9 ook niet met de IPad mini vergelijken, de Nexus 7 is daar een directe concurrent van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
The Wizard schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:01:
Dat prijs niks uitmaakt heeft Apple al bewezen. Je moet de Nexus 9 ook niet met de IPad mini vergelijken, de Nexus 7 is daar een directe concurrent van.
Ben ik het op zich met je eens, maar jij en ik zorgen er niet voor dat het een populair toestel wordt.
Waar op het vlak van telefoons mensen tegenwoordig bewust voor een samsung (oid) kiezen en niet voor een iphone met meer redenen dan kosten alleen, denk ik niet dat dat op het vlak van tablets ook zo is.

Ik loop al tijden rond met een android tablet. Eerst een transformer prime, nu al weer een tijdje met de nexus 7. Niemand die ik ontmoet kent beide tablets. Iedereen kent de ipad. En diegenen die ik ontmoet zijn, naar mijn mening, een echte doorsnede van de gemiddelde consument. Qua telefoon zat samsungs en iphones, soms wat andere merken, echter in bijna alle gevallen wordt 50% van het ding niet gebruikt. redelijke technoobs dus, zoals 95% van de mensen.

De gemiddelde consument gaat naar de MM, ziet een rijtje tablets die hij niet kent, waaronder de nexus 9 (als hij al op de planken ligt) en daarnaast een mooie afdeling samsung en apple. De laatste kent hij sowieso en ziet een tablet voor precies dezelfde prijs als de nexus 9. Waarschijnlijk zal de verkoper ook nog een tandje harder lopen om een ipad te verkopen in plaats van een nexus (ervaring in de lokale saturn MM), waarom zal de gemiddelde consument kiezen voor een tablet waar geen reclame voor gemaakt wordt, niet gekend is en evenveel kost als een ipad?

Prijs maakt niet uit als je reputatie en naam bekend zijn (al dan niet opgeblazen). Nexus valt daar niet onder, HTC valt daar niet onder en android valt daar niet onder.

(in de VS kan het anders zijn, als je daar een bestbuy inloopt (lokale MM), staan er overal google desks met producten, informatie, demo's, etc. Hier zal de nexus tussen de archos en de mypad op de plank liggen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
The Wizard schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:01:
Jij hebt blijkbaar niet begrepen wat ik bedoelde..

De iPad mini(!!!), terwijl het een MINI variant is, heeft zelfs een 128GB variant, terwijl de betere Nexus 9 max. 32gb geheugen heeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Maar de insteek van Google is anders, meer cloud based. Het was trouwens een reactie op Fly guy en niet op die van jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mozie
  • Niet online
The Wizard schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:08:
Maar de insteek van Google is anders, meer cloud based. Het was trouwens een reactie op Fly guy en niet op die van jou ;)
Het tweede gedeelte; ''..Je moet de Nexus 9 ook niet met de iPad mini vergelijken..''.

Dat cloud standpunt van Google slaat ook helemaal nergens op. Google gaat er van uit alsof je overal en altijd gratis internet hebt....
Niet iedereen heeft een onbeperkt databundel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Deze nexus 9 is helemaal niet goedkoop.
De iPad air kost nu 399 euro. En dat met een groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jick
Iets met appels en peren... Ik ben trouwens benieuwd hoe die air die je noemt het gaat doen tegenover deze nieuwe Nexus. Ik vrees voor de Apple.

Kunnen we weer terug naar levertijden etc.? Ik heb geen zin in gezeik over Apple iOS vs Android. Beide hebben zo hun charmes en gebreken. En nee, deze tablet is niet goedkoop, maar het is dan ook geen rotzooi, daar zijn de specs duidelijk in. Als dat niets voor jou is, ga dan ook niet mauwen hier.

Anyway, ik heb de kogel door de kerk gejaagd en een 32GB zwarte besteld via de play store. Nog twee weekjes wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
Ik wacht sowieso de reviews af (maar eigenlijk verwacht ik niks fouts).
Zit ook nog een beetje te dubben tussen de n9 en de shield, maar eigenlijk is dat alleen vanwege de prijs en de stylus. Kan iig niet wachten tot ik hem een keer in het echt kan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhjbrinks88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-04 00:15
De prijzen die in dit topic staan zijn 10 euro te hoog. In de Play store is de 16gb €389,- en de 32gb €479,-.

Misschien kan de Topic starter dit aanpassen.
Scheelt toch weer ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste