Lekker voor het weekend de tablet binnen hoop ik. Lekker zaterdag en zondag mee klussen
[Google Nexus 9] Ervaringen & Discussietwowheeler schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:19:
Wat is jullie indruk?
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Dus als ik het goed begrijp komt de 32GB wit nergens te koop behalve via de Google Play Store? Is dat ergens bekend gemaakt ofzo? Ik zit nu namelijk te wachten op beschikbaarheid van de witte via een reseller..
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
Koopje @Coolblue wel 2de hands maar een goede prijs dacht ik zo
€386 voor de HTC Nexus 9 32 GBHTC Nexus 9 32 GB, het gaat kriebelen, maar wacht nog even af, lees wel goede resensies.
Ik heb hem zo gekocht. Heb er goede ervaringen met. De mijne werd uit Duitsland verzondenJRKAP schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:52:
Dus als ik het goed begrijp komt de 32GB wit nergens te koop behalve via de Google Play Store? Is dat ergens bekend gemaakt ofzo? Ik zit nu namelijk te wachten op beschikbaarheid van de witte via een reseller..
Zal me niets verbazen als dit een versie is met erge (extreme) backlight bleeding.fotografie999 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:25:
Nog 21 maanden garantie terwijl het apparaat nog lang niet 3 maanden oud is?fotografie999 schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:25:
Coolblue, Google Play?Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:32:
Al iemand die hem in België heeft kunnen kopen?
[ Voor 31% gewijzigd door gangsta_playa op 15-11-2014 23:22 ]
Is er al bekend wanneer de "sand" kleur uitkomt?
Verwijderd
Buiten online shops. Wil gewoon eens naar een winkel gaan en het toestel in mijn handen houden.
Mediamarkt België blijft vreemd genoeg oost-indisch doof voor de Nexus 9 op haar website...dus naar een MM rijden zal zinloos zijn.Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:46:
[...]
Buiten online shops. Wil gewoon eens naar een winkel gaan en het toestel in mijn handen houden.
Als je in de buurt woont van één van beide Cooblue winkels in BE, kan je hem misschien daar testen? Zal je wel eens moeten navragen of ze hem in de showroom hebben staan.
Ik vermoed dat je deze verder nergens in demo zal vinden.
Verwijderd
MediaMarkt België is echt om bij te huilen serieus. Wat een amateurs zijn dat hier toch in België. Nederlanders kunnen al 2 weken geleden mooi hun device in de winkel gaan kopen terwijl wij arme belgen alleen maar online.
Die officiële keyboardcover is er gewoon nog niet, nergens.Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:16:
Ja heb ook nog nergens covers / keyboards gezien in de Play Store België.
Zijn er al goede alternatieve covers beschikbaar? Ben erg tevreden met mn zwarte 16gb maar mezelf kennende heb ik wel een cover nodig.
Super slecht natuurlijk dat de originele er niet gewoon zijn terwijl de tablet al een aantal weken uit is.
Super slecht natuurlijk dat de originele er niet gewoon zijn terwijl de tablet al een aantal weken uit is.
de hierboven genoemde zal idd iets naars hebben, of hij is al weer teruggestuurd, en weer te koop gezet, deze heeft een dode pixel, toch bijzonder dat in het tijdperk van zo hoge resoluties dat je de pixels niet meer kunt zien we nog steeds spreken van een dode pixel op het scherm
http://www.marktplaats.nl...9-32-gb-zwart-tablet.html
[ Voor 29% gewijzigd door redparrotnl op 19-11-2014 15:18 ]
Hmm, vind ik de prijs nog redelijk hoog?redparrotnl schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:14:
de hierboven genoemde zal idd iets naars hebben, of hij is al weer teruggestuurd, en weer te koop gezet, deze heeft een dode pixel, toch bijzonder dat in het tijdperk van zo hoge resoluties dat je de pixels niet meer kunt zien we nog steeds spreken van een dode pixel op het scherm
http://www.marktplaats.nl...-nexus-9-32-gb-zwart.html weer eentje, ze worden wel veel teruggestuurd zeg, staat er een half uur op, ben wel nieuwschierig wat er aan de hand is precies
In de US Playstore is de keyboard folio beschikbaar voor $129. Zal hier dan toch ook niet lang meer duren?
You can't be late until you show up
Iemand iets gehoord over beschikbaarheid van de 32GB versie (wit)?
Ik overweeg de N9 aan te schaffen maar wil het liever alleen via Google Play doen zodat ik geen oude meuk krijg met de welbekende brouwkwaliteit problemen.
Ik overweeg de N9 aan te schaffen maar wil het liever alleen via Google Play doen zodat ik geen oude meuk krijg met de welbekende brouwkwaliteit problemen.
Dat zou ik inderdaad ook graag willen weten, ik wil de Nexus 9 graag hebben maar wil dan wel de 32GB versie.k7of9 schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 11:16:
Iemand iets gehoord over beschikbaarheid van de 32GB versie (wit)?
Is er inmiddels iets bekend over de release van de LTE-versie? Zou het kunnen dat dit te maken heeft met het Vodafone-verhaal?
Heb eens een mail gestuurd naar coolblue
AntwoordHallo
Ik lees op het internet dat er redelijk wat klachten zijn over de Nexus 9 omtrend loszittende knoppen en screenbleeding.
Blijkbaar brengt Google een 2de batch uit waar deze problemen grotendeels worden verholpen.
Verkopen jullie al die 2de batch (16 gig model) en wanneer hebben jullie de 32gig model op vooraad?
Mvg
Ik overweeg om er toch 1 te bestellen en hopen dat ik deze niet moet terugsturen.Beste,
Bij het raadplegen van de Nexus 9 stel ik vast dat we voor zowel de 16 GB als de 32 GB variant in de komende twee weken een toelevering verwachten. Echter kan ik spijtig genoeg niet achterhalen of deze een nieuwe batch zullen zijn met de fix. Wat ik u echter wel kan verzekeren is dat wanneer u binnen de 14 dagen na aankoop enige vormen van defecten vaststelt u uw toestel gratis kan terugsturen naar ons.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
De zwarte 32GB is inmiddels weer leverbaar via Google Play. Ik wil echter de witte, die is helaas nog steeds niet voorradig.Tripwire999 schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:04:
[...]
Dat zou ik inderdaad ook graag willen weten, ik wil de Nexus 9 graag hebben maar wil dan wel de 32GB versie.
Heb nog wat tweets gestuurd naar Google, maar er wordt niet eens op gereageerd. Ik begin Google's communicatie over Nexus, of het gebrek eraan, best wel een beetje beu te worden.
Je zou denken dat ze leren van vorige desastreuze launches. Of het boeit ze gewoon niet.
Hoe zij ook tegen Nexus aankijken, ze zetten het op de markt als in ieder geval deels een consumentenproduct. Handel daar dan ook naar zou ik zeggen of hou er mee op.
Het lijkt er inderdaad wel op dat de VS het belangrijkste is voor Google. Ze hebben altijd de melding dat een Nexus device vanaf dag X te bestellen is, maar dit geldt dan alleen voor de VS. De rest van de wereld komt wel wanneer het Google een keertje uitkomt. Wat dat betreft heeft Apple het echt goed geregeld.k7of9 schreef op donderdag 25 december 2014 @ 13:16:
[...]
De zwarte 32GB is inmiddels weer leverbaar via Google Play. Ik wil echter de witte, die is helaas nog steeds niet voorradig.
Heb nog wat tweets gestuurd naar Google, maar er wordt niet eens op gereageerd. Ik begin Google's communicatie over Nexus, of het gebrek eraan, best wel een beetje beu te worden.
Je zou denken dat ze leren van vorige desastreuze launches. Of het boeit ze gewoon niet.
Hoe zij ook tegen Nexus aankijken, ze zetten het op de markt als in ieder geval deels een consumentenproduct. Handel daar dan ook naar zou ik zeggen of hou er mee op.
Ik heb nu even de N9 van m'n werk, maar ook dit ding vreet de accu zo leeg en het opladen schiet ook niet op
Witte 32GB nu bij een aantal retailers verkrijgbaar: pricewatch: HTC Nexus 9 Wifi 32GB Wit
Maar aangezien Google Play ze nog steeds niet heeft ga ik ervanuit dat het om "oude" voorraad gaat met dus grotere kans op de welbekende problemen.
Maar aangezien Google Play ze nog steeds niet heeft ga ik ervanuit dat het om "oude" voorraad gaat met dus grotere kans op de welbekende problemen.
Hebben jullie toevallig een idee of een N9 16GB Wifi versie via danwel de Play store, danwel via een van de webwinkels, de "nieuwe versie" is?
Ik heb snel een vraagje ik hoop dat iemand het zo weet. Ik heb een kennis in Japan zitten en ik vroeg me af dat als je daar de nexus 9 koopt, ik dan enige problemen zal krijgen met het apparaat als ik hem hier in Nederland ga gebruiken?
Nexus 9 32GB wit is nu ook op voorraad in de Google Play:
Linkje
Linkje
Tempting... (nog een punt van kritiek richting google, wegens het niet beschikbaar zijn deze versie op mijn wenslijstje gezet, dan zou je toch een melding verwachten als iets op dat lijstje wel weer beschikbaar is. Kan een potentiële klant opleveren).-EvoLution- schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
Linkje
-EDIT-
en alweer weg.
Inmiddels al niet meer... Kom op zeg Google...-EvoLution- schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 11:14:
Linkje
Op 27 dec. N9 / Black / 32GB besteld op via Google Play, 30 december geleverd.....
Perfect exemplaar : geen backlight bleeding , prima knoppen die zelfs 'klikken' en de achterkant 'zweeft' niet.
Ik had 'm via Google Play besteld omdat Google een prima service en retour beleid heeft inzake bovengenoemde issues..... zij stellen dit niet ter discussie zoals sommige winkeliers dat wel doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen gebruik hoeven maken van het omruil beleid.
Al met al, pakketje uit Ierland was er sneller dan gedacht. Snelle levertijd van Google
!
Perfect exemplaar : geen backlight bleeding , prima knoppen die zelfs 'klikken' en de achterkant 'zweeft' niet.
Ik had 'm via Google Play besteld omdat Google een prima service en retour beleid heeft inzake bovengenoemde issues..... zij stellen dit niet ter discussie zoals sommige winkeliers dat wel doen. Maar goed, ik heb gelukkig geen gebruik hoeven maken van het omruil beleid.
Al met al, pakketje uit Ierland was er sneller dan gedacht. Snelle levertijd van Google
Voor degenen, waaronder ikzelf, die wachten totdat de zandkleurige Nexus 9 in Nederland wordt uitgebracht, je kunt wachten tot je een ons weegt want volgens Mark Moons komt 'ie niet naar Europa. Helaas, pindakaas. Heb ik voor niets gewacht sinds de release
.
@markmoons via Twitter
"Er zal geen zandkleur komen naar Europa. Sorry".
Hoe zit het eigenlijk met de LTE (4G) versie? Die laat ook erg lang op zich wachten.
Morgen beginnen de btw kortingsweek bij de mediamarkt. enig idee of de nexus lijn daar ook onder valt? Apple producten zijn uitgesloten, maar er staat niets over de nexus.
Verwijderd
http://www.mediamarkt.nl/...P_Ei5v0tMMCFagSwwodqp4A6ADruiper schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 19:43:
Morgen beginnen de btw kortingsweek bij de mediamarkt. enig idee of de nexus lijn daar ook onder valt? Apple producten zijn uitgesloten, maar er staat niets over de nexus.
Nexus doet dus gewoon mee
Hebben mensen al verschillende ROMS uitgeprobeerd? Ik heb alleen elementalx kernel geïnstalleerd, en dat Is een flinke vooruit gang.
Verkeerde topic, hier worden levertijden besproken.japie06 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:34:
Hebben mensen al verschillende ROMS uitgeprobeerd? Ik heb alleen elementalx kernel geïnstalleerd, en dat Is een flinke vooruit gang.
Tja zelf overwogen gebruik te maken van de btw actie, echter is er geen peil op te trekken vwb de knoppen aan de zijkant wat voor model je krijgt. Ik wil een model zoals de onderste in de foto hieronder maar het showmodel heeft de knoppen zoals de bovenste.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:31:
[...]
http://www.mediamarkt.nl/...P_Ei5v0tMMCFagSwwodqp4A6A
Nexus doet dus gewoon mee

Daarboven heeft de Mediamarkt een strikt beleid voor tablets, zodra het zegel verbroken is kan je deze niet terugbrengen of er wordt 10% van het retourbedrag ingehouden.
Ook nog overwogen om via de webshop te bestellen omdat ze dan wettelijk verplicht zijn ivm koop op afstand, maar helaas wordt alleen het zwarte model via de webshop aangeboden.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Het witte model wordt ook aangeboden. Wel alleen het 16GB model. Ik heb deze gisteren besteldLaguna schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:38:
[...]
Tja zelf overwogen gebruik te maken van de btw actie, echter is er geen peil op te trekken vwb de knoppen aan de zijkant wat voor model je krijgt. Ik wil een model zoals de onderste in de foto hieronder maar het showmodel heeft de knoppen zoals de bovenste.
[afbeelding]
Daarboven heeft de Mediamarkt een strikt beleid voor tablets, zodra het zegel verbroken is kan je deze niet terugbrengen of er wordt 10% van het retourbedrag ingehouden.
Ook nog overwogen om via de webshop te bestellen omdat ze dan wettelijk verplicht zijn ivm koop op afstand, maar helaas wordt alleen het zwarte model via de webshop aangeboden.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HTC-Nexus-9-16-GB-Wit,10259,482727,1574341.html?langId=-11
[ Voor 0% gewijzigd door Keuneut op 29-01-2015 13:27 . Reden: typo: witte mdel -> 16GB model ]
Verwijderd
Iemand al iets vernomen wanneer de witte 32GB versie weer beschikbaar komt? Ik heb al twee zwarte 32GB op mijn naam staan maar ook weer geretourneerd wegens lightbleed. Nu was mijn idee: ik probeer een witte 32GB.
Alleen deze is al tijden niet (meer) beschikbaar in de playstore. Dit is in NL ook de enige plek waar de witte 32GB versie te bestellen is. Ik heb contact opgenomen met google maar info verstrekking is werkelijk bedroevend.
Alleen deze is al tijden niet (meer) beschikbaar in de playstore. Dit is in NL ook de enige plek waar de witte 32GB versie te bestellen is. Ik heb contact opgenomen met google maar info verstrekking is werkelijk bedroevend.
Ik heb de zwarte 16GB besteld in de MM actie (330 Euro, volgende dag binnen) en die van mij is goed (ergens laat oktober gemaakt). Knoppen zijn prima (clicky), lightbleed is niet noemenswaardig (getest met een lightbleed app) en de achterkant prima.
Je kunt dmv het serial nummer uitrekenen wanneer hij is gemaakt als je naar de winkel gaat. Ik heb een HT4AX, wat dus uitkomt op 2014-10-29.
Zie hier: http://www.reddit.com/r/nexus9/comments/2nsqse/_/
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat het demo model met de eerste batch is meegekomen en dus de fouten nog bevat.
Je kunt dmv het serial nummer uitrekenen wanneer hij is gemaakt als je naar de winkel gaat. Ik heb een HT4AX, wat dus uitkomt op 2014-10-29.
Zie hier: http://www.reddit.com/r/nexus9/comments/2nsqse/_/
Ik kan me trouwens goed voorstellen dat het demo model met de eerste batch is meegekomen en dus de fouten nog bevat.
[ Voor 45% gewijzigd door TacoTaco op 31-01-2015 13:03 ]
Ik heb vandaag de 32GB versie besteld met 4G, via de Play Store. De enige andere optie die ik tegenkwam was Redcoon maar daar heb ik zulke slechte ervaringen mee dat ik daar niet bestel, al krijg ik daar 50% korting.
Maar, het is me wat onduidelijk hoe de levering gaat via de Play Store. De mijne zou op woensdag 11 februari 'het magazijn verlaten', maar waar is dat magazijn? In Ierland ofzo? Wat zijn de ervaringen met de duur van de levering nádat de bestelling het magazijn heeft verlaten?
Maar, het is me wat onduidelijk hoe de levering gaat via de Play Store. De mijne zou op woensdag 11 februari 'het magazijn verlaten', maar waar is dat magazijn? In Ierland ofzo? Wat zijn de ervaringen met de duur van de levering nádat de bestelling het magazijn heeft verlaten?
[ Voor 9% gewijzigd door gday op 10-02-2015 12:19 ]
ingen vill veta var du köpt din tröja
Nog bedankt voor de tip! Ik had er op de laatste dag dat de actie was nog gebruik van gemaakt. Ik zat eigenlijk te denken om de 32GB te halen, maar aangezien ik per se wit wou (geen gezicht al die vette vegen op de achterkant van het zwarte model) en 32GB in het wit alleen via de Play Store verkrijgbaar is (al is die daar reeds enige tijd ook niet beschikbaar), toch maar besloten de 16GB te halen (wat achteraf gezien waarschijnlijk ook voldoende is voor mijn gebruik).Keuneut schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 08:59:
[...]
Het witte model wordt ook aangeboden. Wel alleen het 16GB model. Ik heb deze gisteren besteld
http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HTC-Nexus-9-16-GB-Wit,10259,482727,1574341.html?langId=-11
De mijne (wit, 32 Gb) was er twee dagen later. Volgens mij komt het pakketje uit Ierland, maar dat weet ik niet zeker meer.gday schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:32:
Wat zijn de ervaringen met de duur van de levering nádat de bestelling het magazijn heeft verlaten?
You can't be late until you show up
Nou, inmiddels type ik dit al vanaf mijn Nexus 9. Deze is vanochtend geleverd, nog voordat deze eigenlijk het magazijn zou verlaten ...doerakje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:48:
[...]
De mijne (wit, 32 Gb) was er twee dagen later. Volgens mij komt het pakketje uit Ierland, maar dat weet ik niet zeker meer.
ingen vill veta var du köpt din tröja
Weet iemand of er ook een witte 32GB LTE versie gaat komen? Overal waar ik kijk zie ik LTE alleen in combinatie met zwart...
Ik kreeg mijn pakket uit Tilburg (tenminste dat stond er als afzenderadres). Wellicht heeft Google inmiddels bij GLS in het depot een voorraadje staandoerakje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:48:
[...]
De mijne (wit, 32 Gb) was er twee dagen later. Volgens mij komt het pakketje uit Ierland, maar dat weet ik niet zeker meer.
Ik heb nu een zwarte en die heeft helemaal geen last backlight bleeding. Ik ga toch maar een case aanmaken voor die eerste. Kijken wat Google ervan zegt...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Voor de twijfelaars
Heb zelf een N7 2012 die ik niet veel gebruik. Paar weken terug een Acer Aspire Switch 10 gekocht voor erbij. Maar voor deze prijs begint het toch weer te jeuken...
https://www.cyberport.de/...-cover-1H51-009_1530.htmlCarfanatic schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:00:
HTC Nexus 9 Wifi 16GB Zwart
€263,99 bij computeruniverse.net inclusief verzending naar NL. kleine meerprijs (<€5) voor betaling met paypal of creditcard.
pricewatch: HTC Nexus 9 Wifi 16GB Zwart
of met gratis cover bij cyberport.de voor een euro minder
Heb zelf een N7 2012 die ik niet veel gebruik. Paar weken terug een Acer Aspire Switch 10 gekocht voor erbij. Maar voor deze prijs begint het toch weer te jeuken...
[ Voor 52% gewijzigd door Card Nox op 09-07-2015 13:52 ]
Heeft iemand een idee waarom de Mediamarkt de nexus 9 voor 300 euro verkoopt terwijl de google store hem verkoopt voor 389 euro?.. Dat is wel een degelijk prijs verschil al zeg ik het zelf en dan vraag ik me af of zij een oude bevoorrading verkopen of zoiets?
Ik heb deze namelijk op impuls gekocht omdat ik een tablet nodig heb voor lange vliegreis en ik ben fan van de nexus reeks, maar nu begon ik te twijfelen of ik wel het laatste model heb gekocht of niet.
Ik heb deze namelijk op impuls gekocht omdat ik een tablet nodig heb voor lange vliegreis en ik ben fan van de nexus reeks, maar nu begon ik te twijfelen of ik wel het laatste model heb gekocht of niet.
Die vraag kun je misschien beter hier stellen:
[Google Nexus 9] Ervaringen & Discussie
Ik weet dat er verschillen zitten in de fysieke knoppen aan de zijkant. Bij eerdere versies zaten deze nagenoeg flush in de behuizing waarintegen de nieuwe versie meer tactile knoppen heeft met beter feedback.
[Google Nexus 9] Ervaringen & Discussie
Ik weet dat er verschillen zitten in de fysieke knoppen aan de zijkant. Bij eerdere versies zaten deze nagenoeg flush in de behuizing waarintegen de nieuwe versie meer tactile knoppen heeft met beter feedback.
Weet iemand wat de huidige prijs is van de 32gb versie bij de MM? Die zie ik niet op de webshop en in de folder staat alleen dat hij ook verkrijgbaar is. 249 is een mooi prijsje, maar 16gb is voor mij iets te krap zonder sd card.
Die hebben ze niet, komt ook niet meer verder volgens de verkoper gister. Hij was daar 399€.
Bedankt, dan zoeken we nog maar even verder.
In Den Haag zijn ze al op, en ze weten ook niet wanneer ze nieuwe binnen krijgen. 
Rijswijk gebeld en die hebben er nog een paar, morgenochtend maar even naartoe.
Rijswijk gebeld en die hebben er nog een paar, morgenochtend maar even naartoe.
Ik denk oprecht dat je voor 250 euro geen betere android tablet kan aanschaffen :'-)
Hoe definieer jij dan "oude batch" en "nieuwe batch"?jeroen.ijmuiden schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:
Heb em gisteren opgehaald in Heerhugowaard, daar stonden alleen nog 4 witte welke wel uit de nieuwe batch kwamen. De zwarte waren allen de oude batch,
Ik heb de witte en zwarte daar ook even vergeleken, en tussen die 2 typen zat 3 weken verschil.jeroen.ijmuiden schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:
Heb em gisteren opgehaald in Heerhugowaard, daar stonden alleen nog 4 witte welke wel uit de nieuwe batch kwamen. De zwarte waren allen de oude batch, feedback van de knopjes kan inderdaad beter en heb een beetje backlight bleeding maar valt te overzien.
Een andere productiedatum is iets heel anders dan een andere batch.
[ Voor 36% gewijzigd door Marco op 22-07-2015 15:05 ]
Gisteren ook maar een Nexus 9 aangeschaft, Mediamarkt Deventer.
Nog 2 stuks beschikbaar, waarvan 1 geopende. Bij mijn exemplaar toch wel wat backlight bleed, HT4A. Toch maar binnen 2 weken ruilen en hopen op een andere batch?
Nog 2 stuks beschikbaar, waarvan 1 geopende. Bij mijn exemplaar toch wel wat backlight bleed, HT4A. Toch maar binnen 2 weken ruilen en hopen op een andere batch?
[ Voor 16% gewijzigd door Purehz op 22-07-2015 15:57 ]
Ja en jij hebt het overo
Welke is oud en welke is nieuw dan volgens jou, en welk criterium neem je?
Ja en jij hebt het over een oude en nieuwe batch.Marco schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:30:
[...]
Een andere productiedatum is iets heel anders dan een andere batch.
MM Den Haag, Zoetermeer en Rijswijk hebben ze niet meer liggen. En staan ook niet in bestelling. 
Iemand al online besteld en geleverd gekregen? Ben benieuwd welke batch ze leveren via de webshop.
Iemand al online besteld en geleverd gekregen? Ben benieuwd welke batch ze leveren via de webshop.
Ik heb maandag via de webshop besteld, was aanvankelijk 4-5 dagen levertijd.MadD3vil schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:00:
Gisteren een mail gehad dat het pas ergens volgende week wordt.
Ik heb er geen 100% vertrouwen in dat hij daadwerkelijk nog via de webshop voor die prijs geleverd wordt, dus vandaag naar filiaal A'dam Osdorp gegaan en er een opgehaald en de order van de webshop geannuleerd.
Er lagen er nog een stuk of 6 daar.
Zwart allemaal ht4a en wit allemaal ht4b.
[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 22-07-2015 14:30 ]
Je reageert nu op de verkeerde persoon, en ik heb de verkeerde ge-quote.ASW1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:28:
Ja en jij hebt het overo
[...]
Ja en jij hebt het over een oude en nieuwe batch.
[ Voor 5% gewijzigd door Marco op 22-07-2015 15:03 ]
Ik zie het ja, sorry.Marco schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:00:
[...]
Je reageert nu op de verkeerde persoon, en ik heb de verkeerde ge-quote.
Anyway er lagen bij vestiging osdorp nog redelijk wat exemplaren; alle zwarten waren ht4a en alle witten waren ht4b.
Bestaan er uberhaupt wel ht5x?
Hebben ze ergens pakhuizen vol met die dingen liggen omdat de verkoop tegenvalt en er nog (steeds) geen tweede productie is opgestart?
Ik heb ook maandag bestelt bij de webshop. Kreeg vandaag een mail dat hij in week 30 geleverd zou worden en aangezien het al week 30 kreeg ik al een beetje hoop , en ineens vanmiddag kreeg ik een mail dat hij verzonden was naar me toe en er morgen zou zijn.ASW1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:23:
[...]
Ik heb maandag via de webshop besteld, was aanvankelijk 4-5 dagen levertijd.
Gisteren een mail gehad dat het pas ergens volgende week wordt.
Ik heb er geen 100% vertrouwen in dat hij daadwerkelijk nog via de webshop voor die prijs geleverd wordt, dus vandaag naar filiaal A'dam Osdorp gegaan en er een opgehaald en de order van de webshop geannuleerd.
Er lagen er nog een stuk of 6 daar.
Zwart allemaal ht4a en wit allemaal ht4b.
Iemand enig idee waarom deze tablet voor die prijs aangeboden kan worden? Ook in het buitenland heb ik ze nog nooit zo goedkoop gezien. Beetje oldschool Nexus 7 prijzen. Lekker hoor.
Mediamarkt.de had hem een tijdje terug ook voor deze prijs in de aanbieding.Wouter lucassen schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:12:
Iemand enig idee waarom deze tablet voor die prijs aangeboden kan worden? Ook in het buitenland heb ik ze nog nooit zo goedkoop gezien.
En gelet op de productiedata van de tablets die nu aangeboden worden (okt./nov. 2014) liggen er dus ergens op de wereld al heel lang pakhuizen vol met die dingen....
Had in eerste instantie de Asus Memopad 7 in gedachten vanwege de prijs en prima specs..
Maar slechts 60 euro bijleggen voor de Nexus 9 is het meer dan waard!
Hoorde van een vriend die werkzaam is bij de mm dat de actie t/m zondag loopt!
Hoe bevalt de 16 gb opslag geheugen bij de nexus gebruikers? Is het aan de krappe kant?
Maar slechts 60 euro bijleggen voor de Nexus 9 is het meer dan waard!
Hoorde van een vriend die werkzaam is bij de mm dat de actie t/m zondag loopt!
Hoe bevalt de 16 gb opslag geheugen bij de nexus gebruikers? Is het aan de krappe kant?
Zelf afgelopen maandag een HT5B opgehaald, deze dezelfde dag toch maar weer terug gebracht want er lekte licht op 2 plekken en de knoppen waren redelijk slecht. Daarna alle 3 de mediamarkten in Rotterdam afgeweest maar geen HT5C kunnen vinden, alleen nog een aantal HT4B6-7-8.
Gezien ik mij waarschijnlijk toch steeds ga ergeren aan de foutjes in de tablet laat ik deze actie maar voorbij gaan. Nu maar afwachten tot er een andere tablet voor een goed prijsje in de uitverkoop gaat.
Gezien ik mij waarschijnlijk toch steeds ga ergeren aan de foutjes in de tablet laat ik deze actie maar voorbij gaan. Nu maar afwachten tot er een andere tablet voor een goed prijsje in de uitverkoop gaat.
Hier is mijn Nexus 9 die via de mediamarkt webshop besteld was zojuist binnen gekomen, serienummer begint met HT4B5. Zal kijken of ik van bovengenoemde problemen last heb.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Vandaag op voorraad mm duiven.
Ze hebben een aantal op voorraad maar de dozen zijn allemaal geopend en er zit een sealsticker van mm erop.
Ik vroeg waarom de dozen allemaal zijn geopend.
De verkoper zei wij hebben ze alvast gebruiksklaar gemaakt voor de mensen die dat niet kunnen.
Wat een bullshit verhaal ik koop toch geen tweedehandse troep.
Ze hebben een aantal op voorraad maar de dozen zijn allemaal geopend en er zit een sealsticker van mm erop.
Ik vroeg waarom de dozen allemaal zijn geopend.
De verkoper zei wij hebben ze alvast gebruiksklaar gemaakt voor de mensen die dat niet kunnen.
Wat een bullshit verhaal ik koop toch geen tweedehandse troep.
In Assen is er nog 1 demo, en nog 1 in verpakking, deze is ook open geweest. Dus ik heb ook mijn twijfels of het echt wel een nieuwe is. en of dat het een RMA producten zijn die ze nog in hun magazijn hadden liggen.
Ik heb zelf een HT4AL met een klein beetje backlight-bleeding in de rechterbovenhoek, en de knoppen steken slechts een klein beetje uit maar zijn wel redelijk op de tast te vinden.
Voor die €249,- doe ik daar echt niet moeilijk over.
Voor die €249,- doe ik daar echt niet moeilijk over.
Same here. Waarschijnlijk doe ik de papier oplossing vd knoppen en dan heb ie voor 250 Eur echt een koopje. Een paar weken wachten en dan terug naar de MM kan natuurlijk ook
4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD
hmmm, jammer dit ik de aanbieding nu pas zie. Moest nog een nieuwe tablet hebben voor mijn zoontje
deze week pas terug gekomen van vakantie...
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Vorige week dinsdag besteld, nog steeds niks binnen. Wel een mail gehad dat ze 'uiterlijk' week 30 hem weer op voorraad hadden. Afgelopen braaf hetzelfde mailtje maar dan met week 31.
Op 23 Juli besteld bij Media Markt en ik heb ook nog iets ontvangen behalve mailtjes over vertragingen, in mijn geval tot week 33.
Ik ben al wel vast zo vrij geweest om er een shopreview aan te wijden: http://tweakers.net/shopreview/permalink/139966/
Ik ben al wel vast zo vrij geweest om er een shopreview aan te wijden: http://tweakers.net/shopreview/permalink/139966/
Bedankt voor de tip!Rockvee2 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:34:
Bij coolblue nu 299 euro(16gb)
Net mijn bestelling bij Media Markt maar geannuleerd en bij CoolBlue besteld.
Kost helaas wel 50 euro meer maar dat heb ik wel over voor stipte levering, goede klantenservice en fatsoenlijke garantie.
Plus dat je een recent model hebt, in plaats van de oude voorraad van de Mediamarkt.sarethai schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:08:
[...]
Bedankt voor de tip!
Net mijn bestelling bij Media Markt maar geannuleerd en bij CoolBlue besteld.
Kost helaas wel 50 euro meer maar dat heb ik wel over voor stipte levering, goede klantenservice en fatsoenlijke garantie.
Heb gisteren precies hetzelfde mailtje gehad. Vandaag was ik toevallig nog in de media markt. Ze gaan nu (volgens die jongen daar) helemaal stoppen met de verkoop van de Nexus 9. Alles verkopen wat ze hebben en dan stoppen. De leverancier zelf zit ook zonder dus ze laten de winkel weten hoe lang het ongeveer duurt, en dan spelen ze dat door aan de klanten. Eigenlijk boeit mij dat niet heel erg. Toen ik m bestelde zou het binnen 4-5 werkdagen binnen zijn en ik zit nu in de derde week van wachten.sarethai schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:12:
Op 23 Juli besteld bij Media Markt en ik heb ook nog iets ontvangen behalve mailtjes over vertragingen, in mijn geval tot week 33.
Zoals gepost in de ervaringen topic, gisteren mijn bestelling van coolblue binnengekregen.
Netjes op tijd afgeleverd aan het begin van de middag, ruim binnen 24 uur.
Nu maar afwachten wanneer Media Markt het aankoopbedrag terug stort.
Netjes op tijd afgeleverd aan het begin van de middag, ruim binnen 24 uur.
Nu maar afwachten wanneer Media Markt het aankoopbedrag terug stort.
En ja wel hoor..Bericht van de mediamarkt: "Tot onze spijt is gebleken dat wij uw bestelling geheel of gedeeltelijk niet kunnen leveren. Wij hebben ons dan ook genoodzaakt gevonden het volgende artikel te annuleren". En dat voor een artikel dat volgens de website zogenaamd op voorraad was. Dit betreft het zwarte model. Ik had overigens ook het witte model besteld en dat hebben ze wel geleverd.
Yep, die heb ik ook gehad. Vanavond ff naar de Mediamarkt, kijken of ik nog iets met ze kan regelen. Misschien de witte voor dezelfde prijs krijg of zo. Anders hopen dat ik snel m'n geld terugkrijg zodat ik 'm bij Coolblue weg kan halen. Ik baal hier echt enorm van.pc01 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:13:
En ja wel hoor..Bericht van de mediamarkt: "Tot onze spijt is gebleken dat wij uw bestelling geheel of gedeeltelijk niet kunnen leveren. Wij hebben ons dan ook genoodzaakt gevonden het volgende artikel te annuleren". En dat voor een artikel dat volgens de website zogenaamd op voorraad was. Dit betreft het zwarte model. Ik had overigens ook het witte model besteld en dat hebben ze wel geleverd.
Ik zit ook al 3 weken te wachten. Volgens klantenservice medewerker had ik gewoon pech omdat mijn bestelling is "blijven hangen in het systeem". Geld wordt teruggestort, heb zojuist direct dezelfde versie (16gb zwart) besteld bij coolblue. Idd 50 euro duurder maar nog steeds een prima prijs, 300 voor een nieuwe versie Nexus 9!
Een Vergissing Is Meesterlijk
Ben benieuwd hoe nieuw zo'n nieuwe versie van Coolblue is. Wil je hier het eerste stukje van je serienummer laten weten?iroQuai schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:03:
Ik zit ook al 3 weken te wachten. Volgens klantenservice medewerker had ik gewoon pech omdat mijn bestelling is "blijven hangen in het systeem". Geld wordt teruggestort, heb zojuist direct dezelfde versie (16gb zwart) besteld bij coolblue. Idd 50 euro duurder maar nog steeds een prima prijs, 300 voor een nieuwe versie Nexus 9!
Ik heb een Nexus 9 32GB LTE uit de UK gekocht via Ebay. Stuk goedkoper dan de Google Store.Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:55:
Waarom is deze tablet nergens meer beschikbaar behalve de officiele store?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
end of life.Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:55:
Waarom is deze tablet nergens meer beschikbaar behalve de officiele store?
Verwijderd
Iemand nog enig idee waar deze te krijgen is voor een normale prijs in Nederland? Of anders een betrouwbare verkoper op ebay oid?
Nexus 9 is bij de bekende winkels niet meer te verkrijgen . Zelfs niet meer via de Officiele Store .
Een goede verkoper op Ebay is deze : http://www.ebay.nl/itm/HT...e468ba:g:8DgAAOSwYlJW6rCb
Een goede verkoper op Ebay is deze : http://www.ebay.nl/itm/HT...e468ba:g:8DgAAOSwYlJW6rCb