Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Weet iemand wat de huidige prijs is van de 32gb versie bij de MM? Die zie ik niet op de webshop en in de folder staat alleen dat hij ook verkrijgbaar is. 249 is een mooi prijsje, maar 16gb is voor mij iets te krap zonder sd card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49

charrel

Cortisol4life..

Die hebben ze niet, komt ook niet meer verder volgens de verkoper gister. Hij was daar 399€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renderb
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-12-2023
Bedankt, dan zoeken we nog maar even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 12:04
In Den Haag zijn ze al op, en ze weten ook niet wanneer ze nieuwe binnen krijgen. :(

Rijswijk gebeld en die hebben er nog een paar, morgenochtend maar even naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 09:10
Ik denk oprecht dat je voor 250 euro geen betere android tablet kan aanschaffen :'-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:45
jeroen.ijmuiden schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:
Heb em gisteren opgehaald in Heerhugowaard, daar stonden alleen nog 4 witte welke wel uit de nieuwe batch kwamen. De zwarte waren allen de oude batch,
Hoe definieer jij dan "oude batch" en "nieuwe batch"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
jeroen.ijmuiden schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:11:
Heb em gisteren opgehaald in Heerhugowaard, daar stonden alleen nog 4 witte welke wel uit de nieuwe batch kwamen. De zwarte waren allen de oude batch, feedback van de knopjes kan inderdaad beter en heb een beetje backlight bleeding maar valt te overzien.
Ik heb de witte en zwarte daar ook even vergeleken, en tussen die 2 typen zat 3 weken verschil.
Een andere productiedatum is iets heel anders dan een andere batch. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Marco op 22-07-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 21:13
Gisteren ook maar een Nexus 9 aangeschaft, Mediamarkt Deventer.
Nog 2 stuks beschikbaar, waarvan 1 geopende. Bij mijn exemplaar toch wel wat backlight bleed, HT4A. Toch maar binnen 2 weken ruilen en hopen op een andere batch?

[ Voor 16% gewijzigd door Purehz op 22-07-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Ekkersreit en Den Bosch hebben ze niet meer op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ja en jij hebt het overo
Marco schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 08:30:
[...]
Een andere productiedatum is iets heel anders dan een andere batch. ;)
Ja en jij hebt het over een oude en nieuwe batch.
Welke is oud en welke is nieuw dan volgens jou, en welk criterium neem je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 12:04
MM Den Haag, Zoetermeer en Rijswijk hebben ze niet meer liggen. En staan ook niet in bestelling. :(

Iemand al online besteld en geleverd gekregen? Ben benieuwd welke batch ze leveren via de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
MadD3vil schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:00:

Iemand al online besteld en geleverd gekregen? Ben benieuwd welke batch ze leveren via de webshop.
Ik heb maandag via de webshop besteld, was aanvankelijk 4-5 dagen levertijd.
Gisteren een mail gehad dat het pas ergens volgende week wordt.
Ik heb er geen 100% vertrouwen in dat hij daadwerkelijk nog via de webshop voor die prijs geleverd wordt, dus vandaag naar filiaal A'dam Osdorp gegaan en er een opgehaald en de order van de webshop geannuleerd.

Er lagen er nog een stuk of 6 daar.
Zwart allemaal ht4a en wit allemaal ht4b.

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 22-07-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
ASW1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 11:28:
Ja en jij hebt het overo
[...]

Ja en jij hebt het over een oude en nieuwe batch.
Welke is oud en welke is nieuw dan volgens jou, en welk criterium neem je?
Je reageert nu op de verkeerde persoon, en ik heb de verkeerde ge-quote. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Marco op 22-07-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Marco schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 15:00:
[...]

Je reageert nu op de verkeerde persoon, en ik heb de verkeerde ge-quote. ;)
Ik zie het ja, sorry.

Anyway er lagen bij vestiging osdorp nog redelijk wat exemplaren; alle zwarten waren ht4a en alle witten waren ht4b.
Bestaan er uberhaupt wel ht5x?
Hebben ze ergens pakhuizen vol met die dingen liggen omdat de verkoop tegenvalt en er nog (steeds) geen tweede productie is opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:29
ASW1 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:23:
[...]
Ik heb maandag via de webshop besteld, was aanvankelijk 4-5 dagen levertijd.
Gisteren een mail gehad dat het pas ergens volgende week wordt.
Ik heb er geen 100% vertrouwen in dat hij daadwerkelijk nog via de webshop voor die prijs geleverd wordt, dus vandaag naar filiaal A'dam Osdorp gegaan en er een opgehaald en de order van de webshop geannuleerd.

Er lagen er nog een stuk of 6 daar.
Zwart allemaal ht4a en wit allemaal ht4b.
Ik heb ook maandag bestelt bij de webshop. Kreeg vandaag een mail dat hij in week 30 geleverd zou worden en aangezien het al week 30 kreeg ik al een beetje hoop , en ineens vanmiddag kreeg ik een mail dat hij verzonden was naar me toe en er morgen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 09:10
Iemand enig idee waarom deze tablet voor die prijs aangeboden kan worden? Ook in het buitenland heb ik ze nog nooit zo goedkoop gezien. Beetje oldschool Nexus 7 prijzen. Lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Wouter lucassen schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 18:12:
Iemand enig idee waarom deze tablet voor die prijs aangeboden kan worden? Ook in het buitenland heb ik ze nog nooit zo goedkoop gezien.
Mediamarkt.de had hem een tijdje terug ook voor deze prijs in de aanbieding.
En gelet op de productiedata van de tablets die nu aangeboden worden (okt./nov. 2014) liggen er dus ergens op de wereld al heel lang pakhuizen vol met die dingen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-rody
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-08 22:10
Had in eerste instantie de Asus Memopad 7 in gedachten vanwege de prijs en prima specs..
Maar slechts 60 euro bijleggen voor de Nexus 9 is het meer dan waard!
Hoorde van een vriend die werkzaam is bij de mm dat de actie t/m zondag loopt!

Hoe bevalt de 16 gb opslag geheugen bij de nexus gebruikers? Is het aan de krappe kant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poeles
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-07-2024
Zelf afgelopen maandag een HT5B opgehaald, deze dezelfde dag toch maar weer terug gebracht want er lekte licht op 2 plekken en de knoppen waren redelijk slecht. Daarna alle 3 de mediamarkten in Rotterdam afgeweest maar geen HT5C kunnen vinden, alleen nog een aantal HT4B6-7-8.

Gezien ik mij waarschijnlijk toch steeds ga ergeren aan de foutjes in de tablet laat ik deze actie maar voorbij gaan. Nu maar afwachten tot er een andere tablet voor een goed prijsje in de uitverkoop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:50

Rick-Jan

always connected

Hier is mijn Nexus 9 die via de mediamarkt webshop besteld was zojuist binnen gekomen, serienummer begint met HT4B5. Zal kijken of ik van bovengenoemde problemen last heb.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FESX
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10-2023
Hier ook ontvangen via de webshop, een zwarte HT4B5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thxselectultra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-08-2023
Vandaag op voorraad mm duiven.
Ze hebben een aantal op voorraad maar de dozen zijn allemaal geopend en er zit een sealsticker van mm erop.
Ik vroeg waarom de dozen allemaal zijn geopend.
De verkoper zei wij hebben ze alvast gebruiksklaar gemaakt voor de mensen die dat niet kunnen.
Wat een bullshit verhaal ik koop toch geen tweedehandse troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TunderNL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08 09:05
In Assen is er nog 1 demo, en nog 1 in verpakking, deze is ook open geweest. Dus ik heb ook mijn twijfels of het echt wel een nieuwe is. en of dat het een RMA producten zijn die ze nog in hun magazijn hadden liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Ik heb zelf een HT4AL met een klein beetje backlight-bleeding in de rechterbovenhoek, en de knoppen steken slechts een klein beetje uit maar zijn wel redelijk op de tast te vinden.
Voor die €249,- doe ik daar echt niet moeilijk over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:18
Same here. Waarschijnlijk doe ik de papier oplossing vd knoppen en dan heb ie voor 250 Eur echt een koopje. Een paar weken wachten en dan terug naar de MM kan natuurlijk ook :)

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-08 17:14

The Deaken

Nexus

hmmm, jammer dit ik de aanbieding nu pas zie. Moest nog een nieuwe tablet hebben voor mijn zoontje :( deze week pas terug gekomen van vakantie...

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluidified
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 20:06
Vorige week dinsdag besteld, nog steeds niks binnen. Wel een mail gehad dat ze 'uiterlijk' week 30 hem weer op voorraad hadden. Afgelopen braaf hetzelfde mailtje maar dan met week 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarethai
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-07 08:02
Op 23 Juli besteld bij Media Markt en ik heb ook nog iets ontvangen behalve mailtjes over vertragingen, in mijn geval tot week 33.

Ik ben al wel vast zo vrij geweest om er een shopreview aan te wijden: http://tweakers.net/shopreview/permalink/139966/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bij coolblue nu 299 euro(16gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarethai
Bedankt voor de tip!
Net mijn bestelling bij Media Markt maar geannuleerd en bij CoolBlue besteld.
Kost helaas wel 50 euro meer maar dat heb ik wel over voor stipte levering, goede klantenservice en fatsoenlijke garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
sarethai schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:08:
[...]

Bedankt voor de tip!
Net mijn bestelling bij Media Markt maar geannuleerd en bij CoolBlue besteld.
Kost helaas wel 50 euro meer maar dat heb ik wel over voor stipte levering, goede klantenservice en fatsoenlijke garantie.
Plus dat je een recent model hebt, in plaats van de oude voorraad van de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluidified
sarethai schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:12:
Op 23 Juli besteld bij Media Markt en ik heb ook nog iets ontvangen behalve mailtjes over vertragingen, in mijn geval tot week 33.

Ik ben al wel vast zo vrij geweest om er een shopreview aan te wijden: http://tweakers.net/shopreview/permalink/139966/
Heb gisteren precies hetzelfde mailtje gehad. Vandaag was ik toevallig nog in de media markt. Ze gaan nu (volgens die jongen daar) helemaal stoppen met de verkoop van de Nexus 9. Alles verkopen wat ze hebben en dan stoppen. De leverancier zelf zit ook zonder dus ze laten de winkel weten hoe lang het ongeveer duurt, en dan spelen ze dat door aan de klanten. Eigenlijk boeit mij dat niet heel erg. Toen ik m bestelde zou het binnen 4-5 werkdagen binnen zijn en ik zit nu in de derde week van wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarethai
Zoals gepost in de ervaringen topic, gisteren mijn bestelling van coolblue binnengekregen.
Netjes op tijd afgeleverd aan het begin van de middag, ruim binnen 24 uur.

Nu maar afwachten wanneer Media Markt het aankoopbedrag terug stort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc01
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:48
En ja wel hoor..Bericht van de mediamarkt: "Tot onze spijt is gebleken dat wij uw bestelling geheel of gedeeltelijk niet kunnen leveren. Wij hebben ons dan ook genoodzaakt gevonden het volgende artikel te annuleren". En dat voor een artikel dat volgens de website zogenaamd op voorraad was. Dit betreft het zwarte model. Ik had overigens ook het witte model besteld en dat hebben ze wel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluidified
pc01 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:13:
En ja wel hoor..Bericht van de mediamarkt: "Tot onze spijt is gebleken dat wij uw bestelling geheel of gedeeltelijk niet kunnen leveren. Wij hebben ons dan ook genoodzaakt gevonden het volgende artikel te annuleren". En dat voor een artikel dat volgens de website zogenaamd op voorraad was. Dit betreft het zwarte model. Ik had overigens ook het witte model besteld en dat hebben ze wel geleverd.
Yep, die heb ik ook gehad. Vanavond ff naar de Mediamarkt, kijken of ik nog iets met ze kan regelen. Misschien de witte voor dezelfde prijs krijg of zo. Anders hopen dat ik snel m'n geld terugkrijg zodat ik 'm bij Coolblue weg kan halen. Ik baal hier echt enorm van.

• iroQuai
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-07 09:30
Ik zit ook al 3 weken te wachten. Volgens klantenservice medewerker had ik gewoon pech omdat mijn bestelling is "blijven hangen in het systeem". Geld wordt teruggestort, heb zojuist direct dezelfde versie (16gb zwart) besteld bij coolblue. Idd 50 euro duurder maar nog steeds een prima prijs, 300 voor een nieuwe versie Nexus 9!

Een Vergissing Is Meesterlijk

• elian0
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-09 17:08
iroQuai schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:03:
Ik zit ook al 3 weken te wachten. Volgens klantenservice medewerker had ik gewoon pech omdat mijn bestelling is "blijven hangen in het systeem". Geld wordt teruggestort, heb zojuist direct dezelfde versie (16gb zwart) besteld bij coolblue. Idd 50 euro duurder maar nog steeds een prima prijs, 300 voor een nieuwe versie Nexus 9!
Ben benieuwd hoe nieuw zo'n nieuwe versie van Coolblue is. Wil je hier het eerste stukje van je serienummer laten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Waarom is deze tablet nergens meer beschikbaar behalve de officiele store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdeboois
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:28
Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:55:
Ik heb een Nexus 9 32GB LTE uit de UK gekocht via Ebay. Stuk goedkoper dan de Google Store.

PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:06
Rockvee2 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:55:
end of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
De nexus is nog geeneens 2 jaar oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog enig idee waar deze te krijgen is voor een normale prijs in Nederland? Of anders een betrouwbare verkoper op ebay oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Nexus 9 is bij de bekende winkels niet meer te verkrijgen . Zelfs niet meer via de Officiele Store .

Een goede verkoper op Ebay is deze : http://www.ebay.nl/itm/HT...e468ba:g:8DgAAOSwYlJW6rCb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een rits offtopicreacties zijn verwijderd.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste