• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:11

Laguna

Connaisseur

Al zowat een jaar geen activiteit hier, maar ik gebruikte m'n Nexus 9 nog dagelijks (voor YouTube en Ziggo GO). Echter na m'n vakantie was m'n tablet thuis leeggelopen en nadat ie weer was opgeladen ging WiFi niet meer aan (MAC adres staat nu op 02:00:00:00:00:00). Op internet worden er diverse oplossingen geopperd, zoals terugzetten naar fabrieksinstellingen of met root handmatig MAC adres aanpassen (tijdelijke oplossing), maar een echte oplossing lijkt er niet te zijn. Ik heb 'm al teruggezet naar fabrieksinstellingen (staat LineageOS op), maar zonder resultaat, WiFi werkt nog steeds niet en MAC adres staat ook nog op 02:00:00:00:00:00.

Is er toevallig hier iemand die dit probleem ook heeft gehad?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swdick
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2023
Mijn inmiddels stokoude Nexus 9 vertoont steeds meer dezelfde kuren: als de accu niet meer helemaal vol is laat hij plotseling luid gekraak horen en gaat het beeld totaal op tilt (allerlei willekeurige kleuren). Hij is alleen nog via een harde afsluiting te stoppen en start daarna weer gewoon op. Het begint nu al als de accu tot ca 70% is gedaald. De accu is nog nooit vervangen. Ik wil dat best doen, maar vraag me wel af of het de moeite waard is. Welke garantie heb ik dat er niet iets anders aan de hand is? M.a.w. is dit probleem mogelijk een gevolg van een oude en misschien defecte accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:07
Even zoeken in dit forum of op google is een bekend probleem, had dacht ik inderdaad met de accu te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swdick
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2023
Ja, het komt kennelijk vaker voor. Ik lees tegenstrijdige berichten, de een zegt dat het de accu is, de ander dat het een probleem is van het moederbord.
Ik wil graag een nieuwe accu kopen, maar die kan ik nergens vinden. Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04 16:28

DaRoot

Some say...

swdick schreef op zaterdag 16 mei 2020 @ 09:12:
Ja, het komt kennelijk vaker voor. Ik lees tegenstrijdige berichten, de een zegt dat het de accu is, de ander dat het een probleem is van het moederbord.
Ik wil graag een nieuwe accu kopen, maar die kan ik nergens vinden. Wat te doen?
Heb mijne toen van eBay gehaald.. Bij mij was het vervangen van de accu de oplossing in elk geval.
goed zoeken op ebay en amazon:
https://www.ebay.com/itm/...2c4b27:g:r2wAAOSwUxxd71nN
https://www.amazon.de/gp/...age_o01_s00?ie=UTF8&psc=1

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic