[F1] Seizoen 2014 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste
Acties:
  • 90.844 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Bottas :p . Die laatste bocht was meer rally dan F1 _o-

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Zonde van Bottas...

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Kvyat heeft Special-Engine/Aero-Package for the occasion ???

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:00:
[...]

Jep "Keep Strong Jules" als ik het goed zag.
We are all supporting you stond er volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
enchion schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:02:
Kvyat heeft Special-Engine/Aero-Package for the occasion ???
Ze hebben er een mercedes ingezet >:)

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vettel trouwens wel geniaal in z'n interview. Ja we hebben wat moeite met de bochten, en eigenlijk ook wel op het rechte eind.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

iichel

Gazoooo

Gelukkig hebben we de pitstops nog :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 14:25:
[...]

We are all supporting you stond er volgens mij.
Klopt.
https://twitter.com/dasha...20913348544966657/photo/1

[ Voor 16% gewijzigd door MrSleeves op 11-10-2014 16:56 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 12:42
Verwijderd schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

5 plekken straf voor Hulkenberg en Maldonado.

F3 SC in this lap
_O- alweer voor MAL!? Nou ja, kan hij iig geen schade voor in het veld aanrichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Jolke schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:13:
[...]

_O- alweer voor MAL!? Nou ja, kan hij iig geen schade voor in het veld aanrichten. :)
Ik zou niks uitsluiten met die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Jolke schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 20:13:
[...]

MAL heeft nog de straf van de vorige race (waar hij dus niet de volledig 10 plekken straf kon nemen).
De laatste paar races rijdt hij best redelijk. Geen gekke dingen gezien van hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Ryur schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:25:
[...]

MAL heeft nog de straf van de vorige race (waar hij dus niet de volledig 10 plekken straf kon nemen).
De laatste paar races rijdt hij best redelijk. Geen gekke dingen gezien van hem?
Omdat hij achteraan start en/of uitvalt in de quali. Iedereen kan wel eens een goeie reeks races hebben :9 Zijn ware talent komt wel weer naar boven.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41
'Schumacher wordt langzaam wakker'
Van onze Telesportredactie

Mick Schumacher, de 15-jarige zoon van Michael Schumacher, heeft een tipje van de sluier opgelicht over het herstel van zijn vader.

Volgens de Franse Formule 1-journalist Jean-Louis Moncet heeft Mick hem verteld dat Michael Schumacher langzaam wakker wordt. "Heel langzaam", aldus Moncet op radiostation Europe 1.

De journalist scheen na het gesprek ook een nieuw licht op de oorzaak van de zware verwondingen van de racelegende. "Die zijn vooral veroorzaakt door de camera die Michael op zijn helm droeg."

De 45-jarige Schumacher raakte eind vorig jaar zwaargewond bij een ongeval tijdens het skiën. De voormalige Formule 1-kampioen liep daarbij zwaar hersenletsel op.

Schumacher lag daarna maanden in coma in een ziekenhuis in Grenoble. In juni ontwaakte hij en reageerde op signalen van zijn vrouw en zijn kinderen. Schumacher verhuisde daarna naar de kliniek in Lausanne om verder te werken aan zijn herstel. Inmiddels is hij weer thuis.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryur schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:25:
Het is hier sport om Maldonado te haten. Aan sommige mensen gaan de details van de formule 1 blijkbaar dusdanig voorbij dat ze er dergelijke hobby's bij moeten verzinnen om zich te vermaken.

Maar goed, iemand die 4 jaar in de formule 1 rondrijdt is duidelijk een koekenbakker, want iedere droeftoeter kan dat. Het is dat de heren liever voor de televisie zitten, anders reden ze er zelf :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 06:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 06:31:
Maar goed, iemand die 4 jaar in de formule 1 rondrijdt is duidelijk een koekenbakker, want iedere droeftoeter kan dat. Het is dat de heren liever voor de televisie zitten, anders reden ze er zelf :+
je weet ook hoe hij daar is gekomen? financiele steun direct uit de staatskas van venuzwela. geef mij 70miljoen mee, en ik kan me ook inkopen. gast is gewoon een gevaar, in de gp3 had hij er al een handje van om regels te negeren. gewoon kei hard door gassen bij geel bijv. raakte een marshall! afpakken die race licentie.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 06:31:
[...]

Het is hier sport om Maldonado te haten. Aan sommige mensen gaan de details van de formule 1 blijkbaar dusdanig voorbij dat ze er dergelijke hobby's bij moeten verzinnen om zich te vermaken.

Hij is wel degelijk een koekenbakker. Je moet echt wel wat uithalen als je voor het leven geschorst wordt (in Monaco).
En haten is bij mij een groot woord: hij is gewoon een gevaar op de weg, beetje vergelijkbaar met mensen die met alcohol achter het stuur gaan zitten..
asing schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:39:
'Schumacher wordt langzaam wakker'
Van onze Telesportredactie

Mick Schumacher, de 15-jarige zoon van Michael Schumacher, heeft een tipje van de sluier opgelicht over het herstel van zijn vader.

Volgens de Franse Formule 1-journalist Jean-Louis Moncet heeft Mick hem verteld dat Michael Schumacher langzaam wakker wordt. "Heel langzaam", aldus Moncet op radiostation Europe 1.

De journalist scheen na het gesprek ook een nieuw licht op de oorzaak van de zware verwondingen van de racelegende. "Die zijn vooral veroorzaakt door de camera die Michael op zijn helm droeg."
Eindelijk eens informatie uit eerste hand. Dat met die camera is wel interessant en veel eerder openbaar gemaakt moeten worden. Als de camera de bescherming van de helm deels ongedaan maakt, is dat wel een belangrijk gegeven. Wellicht moeten helmcamera's ook anders ontworpen worden, maar dragers van zo'n camera moeten dit ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSleeves schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 07:26:
En haten is bij mij een groot woord: hij is gewoon een gevaar op de weg, beetje vergelijkbaar met mensen die met alcohol achter het stuur gaan zitten..
Dat laatste is natuurlijk wat ridicuul om te roepen van iemand die het al vier seizoenen in de F1 uithoudt, paydriver of niet. Misschien moeten we een keer een Kickstarter organiseren om iemand in een stoeltje te krijgen, eens zien hoeveel er dan nog overblijft van de praatjes :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

dat heeft sony, die brengt met GTacademy de gamer in de auto, waarvan de winner(vorig jaar) het zeker niet slecht doet hij ligt 3e in kampioenschap!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:15:
dat heeft sony, die brengt met GTacademy de gamer in de auto, waarvan de winner(vorig jaar) het zeker niet slecht doet hij ligt 3e in kampioenschap!
Ik heb het over de walstuurlui in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Ik zeg niet dat hij niet kan rijden; hij haalt alleen acties uit die gewoon ronduit gevaarlijk zijn en/of gewoon not-done zijn.
Als hij had gedronken had hij tenminste nog soort van een excuus:
YouTube: Maldonado ram Perez in Monaco + Team radio , 2012
YouTube: Pastor Maldonado crashing (rode vlag he).
YouTube: 2009 GP2 Spa-Francorchamps - Pastor Maldonado Crash.

Wat dat betreft heeft Grosjean van zijn straf geleerd; zou bij Maldonado ook eens goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrSleeves schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:17:
Ik zeg niet dat hij niet kan rijden; hij haalt alleen acties uit die gewoon ronduit gevaarlijk zijn en/of gewoon not-done zijn.
Toch twijfel ik daaraan als daar in de racewereld zelf niet meer discussie over is. Dat zijn allemaal professionals terwijl we hier toch maar slechts een bijeengeraapt zooitje amateurs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MrSleeves schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:17:
Als hij had gedronken had hij tenminste nog soort van een excuus:
YouTube: Maldonado ram Perez in Monaco + Team radio , 2012
YouTube: Pastor Maldonado crashing (rode vlag he).
YouTube: 2009 GP2 Spa-Francorchamps - Pastor Maldonado Crash.

Wat dat betreft heeft Grosjean van zijn straf geleerd; zou bij Maldonado ook eens goed zijn.
Of nog erger: snoeihard crashen tijdens een rode flag situatie YouTube: Pastor Maldonado crashing

Zoals daar al gezegd werd, meneer rijd veel schade en is een gevaar voor zichzelf en anderen.
Hij heeft laten zien dat hij best hard kan rijden in Spanje, maar sinds hij Hamilton en Perez er af heeft proberen te tikken is dat resultaat bij mij direct verdwenen. Gezien zijn gehele reputatie die hij gewoon nog steeds blijft voortzetten, zou ik dat stoeltje liever aan een ander talent gunnen (die geen brokkenpiloot is).
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:18:
[...]

Toch twijfel ik daaraan als daar in de racewereld zelf niet meer discussie over is. Dat zijn allemaal professionals terwijl we hier toch maar slechts een bijeengeraapt zooitje amateurs zijn.
Het enige wat je, naar mijn mening ;), hier mee doet is afbreuk doen aan de energie&moeite die wij doen om op jouw te reageren, plus dat wij als F1 fans onze favoriete sport uitbundig volgen (net zoals veel mensen ook voetbal volgen) en een mening durfen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans1990 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:26:
Het enige wat je, naar mijn mening ;), hier mee doet is afbreuk doen aan de energie&moeite die wij doen om op jouw te reageren, plus dat wij als F1 fans onze favoriete sport uitbundig volgen (net zoals veel mensen ook voetbal volgen) en een mening durfen te hebben.
Wees niet bang om een mening te hebben - in hoeverre die mening relevant is is dan weer een tweede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Hans1990 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:26:
[...]

Of nog erger: snoeihard crashen tijdens een rode flag situatie YouTube: Pastor Maldonado crashing
Zullen we Fernando Alonso dan ook maar zijn licentie afnemen voor een fout in het verleden. Ik kan me wel een snoeiharde crash in Brazilië herinneren, waar hij volgas een band raakt tijdens een SC periode op een baanstuk waar overduidelijk dubbel geel hangt met het bord SC....

Ik ben geen Maldonado fan, verre van dat. Maar iedereen maakt fouten en ik vind Maldonado zo heel slecht nog niet. Hij wint niet voor niks een GP in een rechtstreeks duel met Alonso.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:44
Kobayashi kon er in het begin anders ook wel wat van maar die had toen een heel ander imago dan maldonado. Misschien dat dat het verschil maakt?

Disclaimer : ik ben me van de extreem idiote acties van pastor bewust dus ik probeer het niet te downplayen oid. Ik denk dat het algemene sentiment ten opzichte van een coureur ook deels met zijn imago heeft te maken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 02:12
Bianchi stond in GP2 / wsr ook bekend als coureur die regelmatig onnodig op anderen inreed. Nu rijdt hij op Suzuka waar dubbel geel hangt vermoedelijk ook veelste hard en daar hoor je dan niets over...

Maldonado is erg snel, bij tijd en wijlen echt goed, maar heeft wat agressie probleempjes. Het imag van crashonaldo is echter beetje teveel ingekleurd door populisten imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Ja ik had het live gezien.
Wel mooie crash!

Jammer dat daardoor alles uitliep, en nu niet het podium van de GP2 werd getoond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Mwoah, iemand zit klem en de rest kan hem niet ontwijken en botst er licht tegenaan. Valt mee

Maar wat hierboven werd gezegd: Maldonado is de laatste paar races inderdaad beter. Ik denk alleen dat dat vooral komt omdat ie nu ergens achteraan meerijdt en niet in het middenveld zit. Maar goed, ere wie ere toekomt. Sure, ik zou hem liever weghebben, maar ik vind het ergelijker dat Lotus an sich zo weinig kan dit jaar.

Hoe zit dat eigenlijk met Renault? Lotus stapt volgend jaar over naar Mercedes maar gaat Renault dan weg blijft Red Bull over?

Ik hoop trouwens ten zeerste dat volgend jaar het regelement dat motoren niet meer verbeterd mogen worden gedurende het seizoen, wordt aangepast. Dat heeft heel dit seizoen vernaggeld.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2014 11:27 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
MrSleeves schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 07:26:

[...]

Eindelijk eens informatie uit eerste hand. Dat met die camera is wel interessant en veel eerder openbaar gemaakt moeten worden. Als de camera de bescherming van de helm deels ongedaan maakt, is dat wel een belangrijk gegeven. Wellicht moeten helmcamera's ook anders ontworpen worden, maar dragers van zo'n camera moeten dit ook weten.
Die camera zal ongetwijfeld een GoPro zijn geweest, die zit dan in een plastic huis met een zuignap of kliksysteem vast :

Afbeeldingslocatie: http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/87/72/c3/8772c305d2181da1f23633a0e7685cbe.jpg

Dat ding zit er muurvast op en als je valt en de camera wordt gestopt in de val terwijl je lichaam doorgaat, dan heb je een probleem. :X

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Martinspire schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:26:

Hoe zit dat eigenlijk met Renault? Lotus stapt volgend jaar over naar Mercedes maar gaat Renault dan weg blijft Red Bull over?
Torro Rosso en Caterham rijden ook met Renault

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@martinspire:

Ik weet niet of dat iets had uitgemaakt, Mercedes had voor het seizoen z'n zaken beter op orde en meer dan genoeg budget om die lijn door te trekken gedurende het seizoen. Er is natuurlijk wel zoiets als de wet van de remmende voorsprong en men kan afkijken van elkaar, maar uiteindelijk denk ik dat Mercedes toch alsnog het hele seizoen een flinke voorsprong had gehad.

Wellicht dat de rest dichterbij had kunnen komen, maar dat had waarschijnlijk honderden miljoenen euro's gekost. Dat is niet echt in lijn met de kostenbesparing die men wil doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

Wat ik me wel eens afvraag, zou een safety car bij Bianchi wel verschil gemaakt hebben?

SC komt de baan op, vangt de leider vaak op
Na een tijdje 'lapped cars may overtake'
En dan zie je vaak de caterhams, saubers, loti en marissias blazen om zo snel mogelijk weer aan te sluiten. Immers, gratis inlopen.
Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:41:
Die camera zal ongetwijfeld een GoPro zijn geweest, die zit dan in een plastic huis met een zuignap of kliksysteem vast :

[afbeelding]

Dat ding zit er muurvast op en als je valt en de camera wordt gestopt in de val terwijl je lichaam doorgaat, dan heb je een probleem. :X
Als dat inderdaad het probleem geweest is is dat zeer relevant nieuws, je ziet erg veel mensen met die dingen. Ik heb zelf ook zo'n plakker op mijn helm, al zit er zelden een camera op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 09:17:
[...]

Ik heb het over de walstuurlui in dit topic :)
idd, zelfs de slechtste rijder kan na voldoende baggeren ook aan wal komen te staan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:59:
idd, zelfs de slechtste rijder kan na voldoende baggeren ook aan wal komen te staan. >:)
We hebben een vrijwilliger voor ons Kickstarterproject, hoor ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:01:
[...]

We hebben een vrijwilliger voor ons Kickstarterproject, hoor ik?
Ik denk dat ik eerder overgequalificeerd ben voor de functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enchion schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:02:
Ik denk dat ik eerder overgequalificeerd ben voor de functie.
Misschien wil NASA je hebben, ik hoor dat ze na 2017 weer astronauten zoeken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:04:
[...]

Misschien wil NASA je hebben, ik hoor dat ze na 2017 weer astronauten zoeken _O-
Ik hou m`n voeten liever aan de wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Zie ik het verkeerd of zijn de curbs vrij plat op dit circuit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemachtig, ik had het circuit nog niet goed gezien. Wat staan die muren er dicht op, dat verbaast me wel van een nieuw circuit. Je zou toch zeggen dat als je de vrije keuze hebt dat je meer ruimte, grind en uitloopt kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Olav mols 400e grandprix lees ik net op Twitter. Gefeliciteerd mol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:38:
Allemachtig, ik had het circuit nog niet goed gezien. Wat staan die muren er dicht op, dat verbaast me wel van een nieuw circuit. Je zou toch zeggen dat als je de vrije keuze hebt dat je meer ruimte, grind en uitloopt kiest.
Het is het winter-olympisch dorp, misschien hadden ze wat spuitsneeuw runoffs kunnen maken.

Maar even serieus, dit circuit is gebouwd om de olympische faciliteiten, maw circuit is 2de belang, niet het 1e.
(verder ziet het er wel ruim genoeg uit imho, we zien het later wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Mooi dat ze met z'n allen vooraan staan met het volkslied en daarna in een soort scrum voor Bianchi.
Zouden ze elke GP moeten doen (ook als het niet om Bianchi gaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ik vind het niks, ze moeten gewoon op de race focussen in de minuten voor de start. Voor Bianchi is het prima maar niet voor een volkslied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

MrSleeves schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:51:
Mooi dat ze met z'n allen vooraan staan met het volkslied en daarna in een soort scrum voor Bianchi.
Zouden ze elke GP moeten doen (ook als het niet om Bianchi gaat).
Ik vond het op het laatst toen ze in een kringetje om die helm heen stonden (wie z'n helm eigenlijk, stond Red Bull op) een beetje overkomen alsof Bianchi al overleden is... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Goron schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:53:
Ik vind het niks, ze moeten gewoon op de race focussen in de minuten voor de start. Voor Bianchi is het prima maar niet voor een volkslied.
Dat dacht ik ook. Kreeg ook het gevoel dat de coureurs daar ook alleen wilden staan voor Bianchi en niet voor het volkslied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Ik kreeg een beetje een zuur gevoel erbij. Ja het is goed dat ze et doen. Het acapella gezongen Russische volkslied was ook mooi. Ik miste echter het Franse volkslied en zeer ongepast dat het publiek aan het einde zo ging klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
Wel mooie vrouwen daar :9

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Importeer je er eentje :P

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Zal het een vlekkeloze start worden? Nieuw circuit, nauwe muren... ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Het is daar imo heel erg of wel, of heel erg niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

Rosberg wil wel erg graag vooraan rijden..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Haha Rosberg knuppel. Geen wereldkampioensmateriaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:01

Edd

En daar gaat zn race ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 12-09 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Nico.... Waarom????

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Jeetje in een paar honderd meter z'n banden stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Denk dat Mercedes hier niet blij mee gaat zijn... Erg domme actie van Rosberg...

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Grr...geen algemeen beeld bij Sporting Telenet. Zit nu op de onboard te kijken bij Hamilton maar daar zie je natuurlijk vrij weinig. Wat heeft Nico gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Baan lijkt geen DRS nodig te hebben zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Edd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:04:
Rosberg wil wel erg graag vooraan rijden..
Uitendelijk heeft hij dat wel nodig als je het kampioenschap wilt laten inlopen.
Hopen dat een Mercedes uitvalt is niet een hele handige strategie, want hij rijdt er zelf ook in 8)7
iichel schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:53:
Wat ik me wel eens afvraag, zou een safety car bij Bianchi wel verschil gemaakt hebben?

SC komt de baan op, vangt de leider vaak op
Na een tijdje 'lapped cars may overtake'
En dan zie je vaak de caterhams, saubers, loti en marissias blazen om zo snel mogelijk weer aan te sluiten. Immers, gratis inlopen.
Of zie ik dat verkeerd?
Die redenering had ik idd ook zelf gemaakt. Ook al zou je net voorbij de SC slippen als die naar buiten rijdt, kan je nog een ronde kort na het incident vrij hard doorrijden, met extra risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
LOL hij moet nu dus 51 ronden uitrijden op deze banden volgens z'n engineer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

legendarisch _O_

:+

[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-10-2014 13:09 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
flatspotten van zijn banden door veel te laat te remmen. Daarna vibratie en nu 52 ronden op mediums. Lijkt me geen goede tactiek. Als je in moet halen kan je beter tussendoor versere banden halen.

DRS is sowieso een draak.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mooi red Bull treintje zo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

KEVIN!!!

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-1hXyu2LHkuw/UdEzCKOjQ_I/AAAAAAAAASs/kdFBDCR5RSw/s880/Home+Alone+2+Lost+in+New+York+1992+-+mother+screams.jpg

heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Zo, die eerste ronde.. Iedereen "fuck this track, run offs it is!" :D

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

tdw schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:12:
Toch blijft dat maar jammer hoor. Als dat grind was geweest had deze 1e ronde er compleet anders uitgezien.

Maar ja, als.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 20:45

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Rosberg moest ook nog wachten tot Massa langs kwam in de pit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Hippocampus schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:16:
Rosberg moest ook nog wachten tot Massa langs kwam in de pit.
Volgens mij had dat zat gekund als ze hem gewoon direct gereleased hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:12:
Precies waarom ik liever gras of grind zie. Dan kan je niet smokkelen, dan kost het gewoon tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Die lange C bocht met de vlaggen is wel gaaf om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Alonso heeft nu al 2x een 1:46er gedraaid en een seconde per ronde ingeleverd ... daarmee is hij zelfs langzamer dan Raikkonen :X .. de hele top 11 is sneller.

edit: ah, een 1:45:3 :)

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-10-2014 13:22 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat de pit lane speed is? Het ziet er nogal traag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:56
Inderdaad vertraagd van 80 naar 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:24:
Weet iemand wat de pit lane speed is? Het ziet er nogal traag uit.
60km/u ivm de krappe bocht vóór de pitlane

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Vervelend van stratencircuits dat je daar moeilijk voor een weekend grind kan neerleggen.
Opzich is een run-off area wel fijn, je hebt niet meteen een coureur in de muur + (bijna altijd op straten) SC, maar een paar hobbels zou wel fijn zijn. De eerste ronde zag er wel een beetje uit als een race op Trackmania :')

Rosberg ligt nu (lap 11) al 39.4 seconde op achter.. en Hamilton rijdt nog steeds harder.
Als je er 25 seconde van af haalt, zou hij nu op P4 a P5 rijden.

Ze mogen maar 60km/h in de race (was 80km/h in practice geloof ik), vandaar de pit stop tijd zeer lang is voor deze race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 12-09 11:05

Keida

dr.

60 km/h omdat het allemaal wat krap bemeten is... Wel zonde van nieuw circuit..

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Hans1990 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:25:
Rosberg ligt nu (lap 11) al 39.4 seconde op achter.. en Hamilton rijdt nog steeds harder.
Als je er 25 seconde van af haalt, zou hij nu op P4 a P5 rijden.
Hamilton heeft geen verkeer waar hij zich doorheen moet banen

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ja, en Hamilton hoeft geen 50 laps op 1 setje banden te doen.

Dus P4 of P5 zou op dit moment een goed resultaat zijn, maar ik denk dat Rosberg blij mag zijn als hij enkele punten gaat halen vandaag denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

van een potentieel wereldkampioen mag je toch meer verwachten dan een paar punten imho :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat zoiets toch opvalt :)
Hans1990 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:25:
Vervelend van stratencircuits dat je daar moeilijk voor een weekend grind kan neerleggen.
Als je het een beetje handig doet moet gras prima haalbaar zijn (of een lading piepschuim of iets dergelijks). Sowieso blijf ik wel bij mijn eerdere opmerking, voor een nieuw circuit is het allemaal nogal gekunsteld in elkaar gezet. Natuurlijk lag er een Olympisch dorp, maar dat is voorbij en is daar niet meer voor nodig. Als die Russen Oost-Oekraïne platgooien kan hier heus wel een gebouw uit de weg :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Opzich wel te verwachten dat doordat het erg makkelijk inhalen is, iedereen nu al perfect op snelheid gesorteerd is, en daardoor de boeiende acties snel afgelopen zijn.

Te moeilijk inhalen is niet zo leuk, te makkelijk ook niet.

Hopen dat er strategisch nog wat gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Hans1990 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:27:
Ja, en Hamilton hoeft geen 50 laps op 1 setje banden te doen.

Dus P4 of P5 zou op dit moment een goed resultaat zijn, maar ik denk dat Rosberg blij mag zijn als hij enkele punten gaat halen vandaag denk ik.
Ach, over een paar weken Abu Dhabi, dan kan die dat verschil in 1 keer inhalen :+ :')

Edit: Zit te denken.. Is er een manier mogelijk waarop ROS en HAM op hetzelfde aantal punten eindigen aan het eind van het seizoen? Zo ja, hoe bepalen ze dan een winnaar?

[ Voor 17% gewijzigd door tdw op 12-10-2014 13:31 ]

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rosberg en Massa ploegen zich samen mooi door alle "achterblijvers" heen!! Goed plan van Massa/Williams om zo achter Rosberg aan te stuiven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Lift & coast krijgt gewoon een nieuwe betekenis bij Hamilton. Ziet er bijna bizar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:40
Begint wel een beetje saai te worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

klopt, Massa en Rosberg zorgen momenteel voor de ' enige' actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Komt omdat ze een seconde of 5-6 van de max performance af zitten. Zie mijn reactie hierboven, ze lossen vroeg hun gas om brandstof en remmen te sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:36:
Komt omdat ze een seconde of 5-6 van de max performance af zitten. Zie mijn reactie hierboven, ze lossen vroeg hun gas om brandstof en remmen te sparen.
Het kost maar een minimum aan tijd en levert veel besparing op. Ideaal dus als je niet onder druk staat, al moet je je afvragen wat je met die opgespaarde benzine moet als je al ruimte hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Als ze op hetzelfde aantal punten komen, zal het aantal P1 plekken wel tellen, en dan aantal P2, enz.
Zo worden posities ook vaak bepaald bij het middenveld, waar gelijk aantal punten wel vaker voor komt.

Jammer genoeg voor Rosberg is dat Hamilton op het moment meer wins heeft (meneer is altijd van de ups en downs, nietwaar?)
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:28:
[...]

Grappig dat zoiets toch opvalt :)

[...]

Als je het een beetje handig doet moet gras prima haalbaar zijn (of een lading piepschuim of iets dergelijks). Sowieso blijf ik wel bij mijn eerdere opmerking, voor een nieuw circuit is het allemaal nogal gekunsteld in elkaar gezet. Natuurlijk lag er een Olympisch dorp, maar dat is voorbij en is daar niet meer voor nodig. Als die Russen Oost-Oekraïne platgooien kan hier heus wel een gebouw uit de weg :+
Een paar sponsors enkele piepschuim blokken laten neerzetten bij elke bocht neerzetten zal ook al helpen.
Zo straffen ze in Monza het afsnijden van chicanes ook af, hoewel het voordeel in Monza wel bizar zou zijn :+

Ik ben het wel met je eens, het circuit is wel apart. Er zijn enkele zeer leuke bochten, maar ook veel standaard 90-graden knikken.

Zelfs met Hamilton's zijn hoeveelheid coast-werk, rijdt hij nog sneller dan Rosberg die op het moment voor harde punten moet knokken in het middenveld. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Nog niet echt spetterend deze race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ook ik vind het niet heel denderend.. beetje jammer zelfs.. Al zal het voor de coureurs ongetwijfeld uitdagend zijn gezien dit de eerste race is op het circuit.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Rosberg komt Raikkonen nu achterop straks ... miiiiiiiiiiiiiiiisschien dat, die iets meer moeite doet ze achter'm te houden, al is een Mercedes met DRS vrijwel onoverwinnelijk als je Raikkonen in een Ferrari bent :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:37:
[...]

Het kost maar een minimum aan tijd en levert veel besparing op. Ideaal dus als je niet onder druk staat, al moet je je afvragen wat je met die opgespaarde benzine moet als je al ruimte hebt.
Auto's hebben dan niet de 100kg/h brandstof bij zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel

iichel

Gazoooo

ha, ros klaagt over degradation van z'n primes en ham meldt doodleuk dat de option banden op z'n merc nog prima zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

jeuh een pitstop _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
Na de pitstops zal Rosberg nu dus wel 3e worden.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Echt veel tribunes en publiek zit er niet. :P Ik denk niet dat Rosbergs banden dit tot het einde volhouden.

Volvotips.com

Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.