hoezo niet realistisch? Magnussen is nu ook weer geen held, en Button is gewoon goed. Magnussen kan best nog 2-3 jaar wachten voordat ie plaats neemt achter een goed stuurtje. Maar goed, in de wereld van vandaag verwacht iedereen wonderen van de 17 jarigen wonderkids, en ben je afgeschreven als je de 35 bent gepasseerd...
Ik zou als ik daar de baas was, toch echt gaan voor ervaring en Magnussen als lange termijn zien.
Als ik een tweede team als speeltje had (torro rosso) ja dan laat ik ze daar lekker aanmodderen, maar dat heeft Mclaren niet. Dan moet je magnussen gewoon de opleidingsklasse laten domineren. Maar goed, dan moet ie nu dus een stapje terug doen, en dat wil ie natuurlijk niet. Dus mag hij volgend seizoen aanklooien in een Caterham of Marussia.
Als ik Ferrari was zou ik Raikkonen weer afkopen en heel snel een teamspeler aannemen, of Felipe smeken om terug te komen.
Vettel kost ook een flinke duit, maar is niet beter dan Alonso, en gaat nog liever van de baan dan dat ie Raikkonen laat passeren.