Mooi dat Button blijft
. Ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tov Alonso.
) stond een interessant interview met Eric Boullier en hoe hij een zooitje aantrof bij zijn aanstelling. Daar stonden een hoop zinnige dingen in, en als je kijkt naar de vooruitgang van McLaren kijkt in 2014, m.n. na Silverstone, dan geeft het de burger moed dat ze op niet al te lange tijd weer voor de prijzen mee kunnen doen (zoals het een team als McLaren betaamt).
Net zoals ik de hervonden motivatie van Vettel bij Ferrari ook als een goed teken zie dat ze daar op termijn de rode kar uit het slop getrokken krijgen. Maar dat gaat voor m'n gevoel langer duren. #koffiedik
Er gingen wat geruchten dat McLaren Caterham als B-team zou kunnen runnen. Met Honda motor erin zeg ik: Super Aguri weer back on the grid
. Liefst met Kobayashi en Vandoorne achter het stuur.
In de Formule1 (op echt papier gedruktGoron schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:16:
Wauw had niet verwacht dat ze Button nog zouden behouden. Leuk duo nu zeg! Nou nog een rood witte auto volgend jaar
.
Al vraag ik me af hoe goed McLaren gaat presteren volgend jaar. Het is niet dat ze nou zo'n zwakke engine hadden dit jaar, ze hebben toch echt zelf een matige auto gebouwd.
Ben ook benieuwd hoe het tussen Dennis en Alonso zal gaan.
Net zoals ik de hervonden motivatie van Vettel bij Ferrari ook als een goed teken zie dat ze daar op termijn de rode kar uit het slop getrokken krijgen. Maar dat gaat voor m'n gevoel langer duren. #koffiedik
Er gingen wat geruchten dat McLaren Caterham als B-team zou kunnen runnen. Met Honda motor erin zeg ik: Super Aguri weer back on the grid