Toon posts:

[F1] Seizoen 2014 - Deel 2 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste
Acties:
  • 87.865 views

Onderwerpen

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:53
Ron Dennis en rest van board konden het niet eens worden over Button / Magnussen, dus dan zetten ze maar Vandoorne in de 2e McLaren als compromise? ;).

Waar kunnen we onze weddenschappen plaatsen? :D

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:59

Player1S

Formerly known as L1nt

Bart-Willem schreef op woensdag 10 december 2014 @ 15:00:

Een freelance journalist denkt trouwens (of beter gezegd: hij doet net alsof zijn pa dat zegt maar eigenlijk zegt 'ie het zelf) dat Caterham een B-team van McLaren wordt en Vandoorne en Magnussen daar gaan rijden
Linkje??

Player1s Twitch

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 17:00

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Of toch een derde auto. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

https://twitter.com/CraigNormanF1/status/541364782478417921

Nu maakt 1 zwaluw nog geen zomer, maar het zou wel de ideale oplossing zijn als je tussen 2-3 coureurs moet kiezen en je wil niet kiezen. :+

[Voor 27% gewijzigd door Bart-Willem op 10-12-2014 16:45]

Volvotips.com

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 00:11
Bart-Willem schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:45:
[...]

https://twitter.com/CraigNormanF1/status/541364782478417921

Nu maakt 1 zwaluw nog geen zomer, maar het zou wel de ideale oplossing zijn als je tussen 2-3 coureurs moet kiezen en je wil niet kiezen. :+
De eerste reactie er onder is precies hoe ik er over denk; als McLaren voor de hoofdmacht al geen sponsors kan vinden... van welk geld gaan ze Caterham dan runnen?

Honda zie ik er echt geen honderden miljoenen extra in pompen, het is juist Honda die de druk bij McLaren heeft opgevoerd dat ze meer geldschieters moeten aantrekken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Requiem19 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:30:
Ron Dennis en rest van board konden het niet eens worden over Button / Magnussen, dus dan zetten ze maar Vandoorne in de 2e McLaren als compromise? ;).

Waar kunnen we onze weddenschappen plaatsen? :D
En wat heeft Vandoorne in de F1 te zoeken?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:11
fynrd1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:38:
[...]

En wat heeft Vandoorne in de F1 te zoeken?
Uh, als Nasr, die als 3e is geëindigd in de GP2 2014, een plaatsje krijgt/koopt, waarom zou Vandoorne die als 2e is geëindigd in de GP2 dan niets in de F1 te zoeken hebben??

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
f4stf0rw4rd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:58:
[...]

Uh, als Nasr, die als 3e is geëindigd in de GP2 2014, een plaatsje krijgt/koopt, waarom zou Vandoorne die als 2e is geëindigd in de GP2 dan niets in de F1 te zoeken hebben??
Om van Max Verstappen nog maar niet te spreken. :)

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

f4stf0rw4rd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 18:58:
[...]

Heeft Nasr dat wel dan? Of beter gezegd, ben ik van mening dat Nasr dat wel heeft? Is de man met de meest duffe naam (Stoffel) ooit, nou beter/talent voller dan een Button of een Magnussen?

• Zamorano
  • Niet online
fynrd1 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:21:
[...]

Heeft Nasr dat wel dan? Of beter gezegd, ben ik van mening dat Nasr dat wel heeft? Is de man met de meest duffe naam (Stoffel) ooit, nou beter/talent voller dan een Button of een Magnussen?
Ik denk dat ze alledrie, Magnussen, Vandoorne en Nasr, genoeg hebben laten zien om een kansje in de F1 te verdienen. Dat wil naar mijn mening zeggen dat ze in de formule klasses onder de F1 (GP2 en FR3.2, daaronder weer F3, FBMW en FR2.0), hebben laten zien dat ze groeien en uiteindelijk consistent in de top mee kunnen draaien.

Maar ik vind niet dat deze heren genoeg hebben laten zien om dat direct bij een topteam te mogen doen. Eigenlijk vind ik dat nooit een goed idee, laat ze eerst maar leren hoe het in de F1 is bij de achterhoede teams. Dat Nasr instapt bij Sauber vind ik wel logisch, Magnussen had ook beter 2 jaar in een kleiner team kunnen leren hoe het gaat, zonder de druk en risico's bij een topteam als McLaren, en ik hoop dat ze Vandoorne ook ergens kunnen stallen. Sowieso kan het geen kwaad om die laatste nog een jaartje GP2 te laten rijden en hem (hopelijk) als kampioen de F1 in te laten komen.

• f4stf0rw4rd
Zamorano schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:45:
[...]

... Sowieso kan het geen kwaad om die laatste nog een jaartje GP2 te laten rijden en hem (hopelijk) als kampioen de F1 in te laten komen.
Kampioen worden in de GP2 =/ zitje in de F1. Laatste keer dat een GP2 kampioen een zitje kreeg in de F1 was Grosjean in 2011

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

• Zamorano
  • Niet online
f4stf0rw4rd schreef op woensdag 10 december 2014 @ 19:54:
[...]

Kampioen worden in de GP2 =/ zitje in de F1. Laatste keer dat een GP2 kampioen een zitje kreeg in de F1 was Grosjean in 2011
Dat was het punt niet. Dat Vandoorne een F1 zitje in het verschiet heeft ligt vooral aan het feit dat hij in het McLaren young driver programme zit (en dat die wel doorstromen bewijzen Hamilton en Magnussen wel).
De vraag was vooral of een Nasr of Vandoorne genoeg had laten zien voor een zitje in de F1, wat iets anders is, en wat je eigenlijk met een Vandoorne aan moet. IMHO is hij, als hij dit jaar goed genoeg is voor de F1, dat volgend jaar ook nog wel, en als volgend jaar blijkt dat hij dat niet is, dan is hij dat nu ook niet. :)

• f4stf0rw4rd
Zamorano schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:02:
[...]

... dan is hij dat nu ook niet. :)
True.

Alonso post ook weer een mooie hint voor morgen :)

https://twitter.com/alo_oficial/status/542697077390594048

[Voor 40% gewijzigd door f4stf0rw4rd op 10-12-2014 20:27]

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

XyritZz schreef op woensdag 10 december 2014 @ 17:01:
[...]

De eerste reactie er onder is precies hoe ik er over denk; als McLaren voor de hoofdmacht al geen sponsors kan vinden... van welk geld gaan ze Caterham dan runnen?

Honda zie ik er echt geen honderden miljoenen extra in pompen, het is juist Honda die de druk bij McLaren heeft opgevoerd dat ze meer geldschieters moeten aantrekken.
Tja geld krijgen ze ook uit andere bronnen. :P Dat ze geen titelsponsor hebben zegt echter wel weer wat, aan de andere kant: als ze de talenten tevreden willen houden zoals bijvoorbeeld Red Bull dat doet (stallen @ Torro Rosso, of Mercedes die talenten in andere klasses in kan zetten zoals DTM) dan hebben ze aan een satellietteam wel een goede natuurlijk.

Volvotips.com

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cats

Button dus bij McLaren volgend seizoen (BBC Sport).

[Voor 8% gewijzigd door gambieter op 11-12-2014 01:21]

++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:05

AzzKickah

06-CENSORED

Mooi! :Y

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 18:55
Vet :Y

Heb met Magnussen niet zoveel en Jenson is gewoon cool :)

• MrSleeves
  • Laatst online: 20-03 20:57

MrSleeves

You'll thank me later.

Mooi. En terecht.. d:)b

Voor Magnussen is het hopen dat'ie geen Kovalainen wordt, al ben ik bang van wel.

[Voor 64% gewijzigd door MrSleeves op 11-12-2014 07:16]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 07:30
YES!

Ondertussen een geweldige sympathie voor Button ontwikkeld. Man komt op de meeste momenten écht over als een sportman in hart en nieren én een geweldig down to earth gast (reactie op domme race-related vragen na het Bianchi incident bijvoorbeeld).

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-05 16:41
Vind Button een goeie kerel maar hij heeft zijn beste tijd ruimschoots gehad in de F1 (imo). Ben ook niet echt onder de indruk van Magnussen maar dit is wel een knap staaltje kapitaalvernietiging van McLaren! Ach ze kunnen zich ook veroorloven om een half seizoen zonder hoofdsponsor te rijden :P

Niet dat Button/Alonso niet leuk wordt volgend jaar, maar een beetje vreemde beslissing vind ik het wel.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:05
DexterBelgium schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:01:
(reactie op domme race-related vragen na het Bianchi incident bijvoorbeeld).
Hoe reageerde hij dan? Ik heb het niet echt meegekregen volgens mij?
Die hele dag is een waas bij mij. Blijft het vreselijk vinden om ook te zien op jaaroverzichten :(

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

MrSleeves schreef op donderdag 11 december 2014 @ 07:15:
Mooi. En terecht.. d:)b

Voor Magnussen is het hopen dat'ie geen Kovalainen wordt, al ben ik bang van wel.
wellicht dat ze hem nog kunnen gebruiken mochten ze ooit overstappen op 3 autos per team >:)

• Requiem19
  • Laatst online: 00:53
Jaartje (simulator) testcoureur en dan volgend seizoen Button vervangen, tenzij Button het extreem goed doet tov Alonso.

Ik vermoed dat Alonso echter Button vernietigt zoals hij dat ook met speeld gemak bij Raikkonen deed dit seizoen.

Wel heerlijk voor Button: hij heeft niets te verliezen komend seizoen en kan zich wederom meten aan een echte topcoureur.

• Grimmie187
Requiem19 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:05:
Jaartje (simulator) testcoureur en dan volgend seizoen Button vervangen, tenzij Button het extreem goed doet tov Alonso.

Ik vermoed dat Alonso echter Button vernietigt zoals hij dat ook met speeld gemak bij Raikkonen deed dit seizoen.

Wel heerlijk voor Button: hij heeft niets te verliezen komend seizoen en kan zich wederom meten aan een echte topcoureur.
Of juist niet. Ik ben het met je eens dat Alonso gehakt maakt van Button volgend jaar. Of dat voor Button dan een fijn afscheidsjaar wordt.. >:)

• Zamorano
  • Niet online
Denk niet dat McLaren K-Mag zomaar op straat zet, dus dat zal wel goed komen. Even een jaartje wat anders doen.

Button nog een jaartje helpen om de zaken op de rit te krijgen met Honda, en dan een mooi afscheid van de F1. Ook prima.

Ben benieuwd of er nog sponsoren aangekondigd worden (Movistar?).

• creapYYY
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-05 19:19
Yes, goed nieuws! Wat een gave combo ook, Alonso & Button _/-\o_

• EnzoMatrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2020

EnzoMatrix

Kruisje

als Button inderdaad een eenjarig contract krijgt, en Magnussen uiteraard nog een jonkie is met genoeg kansen voor Mclaren, lijkt het me logisch dat ze hem erbij houden. Zo te zien zijn het allemaal goede vrienden van elkaar (natuurlijk) dus dat word elkaar daar ook gegunt.
En Button met zijn good guy factor, die moet je nu niet gaan tegenwerken als jonkie natuurlijk, als ie daar al aan dacht.

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00

Damian

Insane Obtrusion

11:30 persco van McLaren. Er is nog niets officieels uitgebracht dus ;)

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

Denk dat de BBC het wel weet... Maar inderdaad.....du hast Recht

Enzo Blogt. Diablo 3| "It's possible that you stepped into a time displacement machine during a nexus moment in a quantum field."

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Is er een stream van die persco? Kan op de McLaren website zo gauw niks erover vinden.

• Zamorano
  • Niet online
Damian schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:49:
11:30 persco van McLaren. Er is nog niets officieels uitgebracht dus ;)
Nee, zou toch grappig zijn als er ineens iets heel anders aangekondigd wordt. :)
Aan de andere kant, Gary Paffett bevestigt het allemaal zo'n beetje op twitter. Ook al werkt-ie er niet meer, die zal het toch niet roepen als hij het niet zeker weet.

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36
Alonso en Button in één team zie ik wel zitten eigenlijk. Even wachten op de bevestiging dus.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Zamorano
  • Niet online
En het is officieel! ALO-BUT volgend seizoen bij McLaren.
K-Mag als test-/reservecoureur.

[Voor 47% gewijzigd door Zamorano op 11-12-2014 11:34]

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-05 09:38
Dus dan hebben ze Stoffel gedropped als test en reservecoureur :(
Hoop dat hij wel nog bij McLaren blijft nu...

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Wat heeft iedereen toch met die Stoffel..? :?

Stoffel dit, Stoffel dat. Er is nooit ook maar een greintje kans of gerucht geweest dat hij zou gaan rijden bij McLaren. Ook niet als reserve-coureur.

Wel supermooi dat Button blijft! Erg blij mee. Lullig voor Magnussen, die zal zich wel een speelpoppetje voelen nu. Maar Button zal na 2015 wel wieberen en dan Magnussen weer terug in de race line-up..?

Wel een beetje rare gang van zaken :P

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

AzzKickah schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:47:

Stoffel dit, Stoffel dat. Er is nooit ook maar een greintje kans of gerucht geweest dat hij zou gaan rijden bij McLaren. Ook niet als reserve-coureur.
Ondertussen in België..

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is toch wel logisch dat een Belg of Nederlander hier meer aandacht krijgt als hij kans maakt op een zitje?

• Jimster21
Dat was hij anders wel,

http://www.mclaren.com/formula1/team/test-drivers/

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Roamor schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:50:
[...]

Is toch wel logisch dat een Belg of Nederlander hier meer aandacht krijgt als hij kans maakt op een zitje?
Dat wel, maar op welk punt heeft Stoffel serieus kans gemaakt op een (race-)zitje? Volgens mij geen moment.
En hoeveel heeft ie gereden als test-coureur? 3 rondes met de Honda achterin..? :P

Nee sorry maar Stoffel is echt geen serieuze kandidaat geweest hoor :)

[Voor 35% gewijzigd door AzzKickah op 11-12-2014 11:53]

• Zamorano
  • Niet online

Ron Dennis heeft op een gegeven moment aangegeven dat ze 4 coureurs in beeld hadden.
Een aantal experts / journalisten gingen er toen vanuit dat het om Stoffelke ging. :)

Magnussen kan veel leren van Alonso en Button. Lijkt me verstandig als hij daar zo veel mogelijk gebruikt van maakt.

• Jolke
  • Laatst online: 19:49
Zamorano schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:33:

[afbeelding]
Compleet offtopic, maar ik blijf het een vreemd gezicht vinden: coureurs (maar ook voetballers) in een pak. :)

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:05
Jolke schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:57:
[...]

Compleet offtopic, maar ik blijf het een vreemd gezicht vinden: coureurs (maar ook voetballers) in een pak. :)
Hugo Boss ;)
En Button staat het wel!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32

McBoom

Broem

Button!!!! *O* *O*

Alonso ziet er wel heel slick uit in z'n glimmende pak :P

The ramblings of an idiot

• Hari-Bo
  • Laatst online: 22:27

Hari-Bo

F5 addict

Ryur schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:00:
[...]

Hugo Boss ;)
En Button staat het wel!
Hugo Boss is aankomend seizoen geen sponsor meer van McLaren maar overgestapt naar Mercedes, mag hopen dat ze een ander merk pak hebben. ;)
McBoom schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:05:
Button!!!! *O* *O*

Gelukkig is het Button geworden. *O*

[Voor 39% gewijzigd door Hari-Bo op 11-12-2014 12:08]

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

McBoom schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:05:
Button!!!! *O* *O*

Z'n broek is te lang. :+

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:32

McBoom

Broem

Het lijkt wel een gladde italiaan :+

The ramblings of an idiot

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

Iets minder mode advies nu :P

• Jolke
  • Laatst online: 19:49
Het valt altijd zo op als iemand niet vaak in een pak loopt. Als je naar Ron Dennis kijkt, dan zie je het pak gewoon goed zitten. Dat heeft hij al meer dan 1x gedragen. Dasje bij de heren coureurs had overigens ook gemogen.

Anyway, ik wilde het onderwerp niet kapen. Terug naar de F1! Wanneer schakelen we trouwens om naar Seizoen 2015?

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:59

Player1S

Formerly known as L1nt

Zamorano schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:33:

[afbeelding]
Hopelijk zijn die auto's op de achtergrond ook een hint naar de nieuwe paintjob.

Player1s Twitch

• Jimster21
AzzKickah schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:52:
[...]
Dat wel, maar op welk punt heeft Stoffel serieus kans gemaakt op een (race-)zitje? Volgens mij geen moment.
Klopt. Racezitje was uitgesloten. Maar dat hij nu ook niet meer als testrijder werd aangeduid is toch wel een teleurstelling voor hem denk ik dan. Had trouwens ook al de testsessie mid-season gedaan. Paar promo events ook (Goodwood e.d.) En heel veel kilometers in de simulator...
Denk dat hij toch eens moet nadenken of zijn toekomst nog ligt in de het McLaren Development Program.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DexterBelgium schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:01:
YES!

Ondertussen een geweldige sympathie voor Button ontwikkeld. Man komt op de meeste momenten écht over als een sportman in hart en nieren én een geweldig down to earth gast (reactie op domme race-related vragen na het Bianchi incident bijvoorbeeld).
Volledig mee eens, zeer terecht om Jantje Knoop aan te houden. :)

Volvotips.com

• Zamorano
  • Niet online

Ron Dennis:
I really respect that Fernando chose to change direction come back to McL and address what we both feel is unfinished business.
Mooi dat dit zo kan. Had ik niet verwacht na 2007, maar de jaren hebben beide mannen een stuk wijzer en rustiger gemaakt. Bovendien delen ze de enorme wil om te winnen en dat is een hele sterke drijfveer.

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-11-2022
Wauw had niet verwacht dat ze Button nog zouden behouden :). Leuk duo nu zeg! Nou nog een rood witte auto volgend jaar :P.

Al vraag ik me af hoe goed McLaren gaat presteren volgend jaar. Het is niet dat ze nou zo'n zwakke engine hadden dit jaar, ze hebben toch echt zelf een matige auto gebouwd.

Ben ook benieuwd hoe het tussen Dennis en Alonso zal gaan.

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 07:30
Ryur schreef op donderdag 11 december 2014 @ 08:44:
[...]

Hoe reageerde hij dan? Ik heb het niet echt meegekregen volgens mij?
Die hele dag is een waas bij mij. Blijft het vreselijk vinden om ook te zien op jaaroverzichten :(
https://www.youtube.com/watch?v=PnjeS9ohH4Q

"I don't think it really matters right now". British english voor: "gij ongelooflijk insensitive domme kip, wat voor een idioot moment om mij te vragen of ik "pleased" ben met een race waarin een jonge collega levensgevaarlijk gewond geraakt is", maar dan "like a gentleman". Love it.

[Voor 3% gewijzigd door DexterBelgium op 11-12-2014 13:31]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat rood-wit terugkeert (toevallig ook de kleuren van Santander) of dat de wagens oranje worden sluit ik niet uit: McLaren ging ooit naar zilver toe wegens Mercedes, maar die hebben hun eigen silberpfeilen nu. :P

Volvotips.com

• Grimmie187
Bart-Willem schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:56:
Dat rood-wit terugkeert (toevallig ook de kleuren van Santander) of dat de wagens oranje worden sluit ik niet uit: McLaren ging ooit naar zilver toe wegens Mercedes, maar die hebben hun eigen silberpfeilen nu. :P
Ik dacht dat oranje nooit meer gebruikt zou worden vanwege Bruce? Rood-wit zie ik echter wel gebeuren, zou leuk zijn :)

• Roamor
  • Niet online
Grimmie187 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:07:
[...]

Ik dacht dat oranje nooit meer gebruikt zou worden vanwege Bruce? Rood-wit zie ik echter wel gebeuren, zou leuk zijn :)
Dat oranje gebruiken ze alleen voor testen.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-05 11:53

Arfman

Drome!

Zamorano schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:00:
[afbeelding]

Ron Dennis:

[...]

Mooi dat dit zo kan. Had ik niet verwacht na 2007, maar de jaren hebben beide mannen een stuk wijzer en rustiger gemaakt. Bovendien delen ze de enorme wil om te winnen en dat is een hele sterke drijfveer.
Die foto van Alonso lijkt wel een slechte fotosoep van een te gladde autoverkoper :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Señor Sjon
  • Laatst online: 26-05 17:00

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Mercedes zat er al eerder. McLaren had toen wat wisselende contacten qua motor
1988-1992 - Honda
1993 - Ford
1994 - Peugeot
1995-2014 - Mercedes

Ze zijn naar zilver gegaan vanwege West, toen was Marlboro definitief naar Ferrari vertrokken.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Oja, helemaal vergeten dat West nog een sponsor is geweest en die idd dat zilver meegenomen hadden. :P En dat terwijl ik laatst nog ingehaald werd door een A-klasse West Edition (een A-klasse in McLaren-kleuren van toen). :P

Volvotips.com

• Zamorano
  • Niet online
Zou wel heel vet zijn om de McLaren weer in rood-wit te zien.

Ondertussen in Maranello, hebben ze de bezem nog niet neergelegd:
Reports suggest that as Ferrari faltered so badly at the start of the new turbo V6 era, chief designer Nikolas Tombazis has become the next major scalp.

And Italian reports now suggest that, ahead of former Mercedes chief Bob Bell's apparent arrival, the highly-rated British engineer Pat Fry is also leaving.

• XyritZz
Jolke schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:28:
Het valt altijd zo op als iemand niet vaak in een pak loopt. Als je naar Ron Dennis kijkt, dan zie je het pak gewoon goed zitten. Dat heeft hij al meer dan 1x gedragen. Dasje bij de heren coureurs had overigens ook gemogen.

Anyway, ik wilde het onderwerp niet kapen. Terug naar de F1! Wanneer schakelen we trouwens om naar Seizoen 2015?
Mwoah, heeft er niet echt mee te maken hoe vaak iemand een pak draagt maar meer met de pasvorm. De meeste mensen die 1x per jaar een pak dragen hebben er één van de WE oid, terwijl de mensen die dagelijks in pak lopen het op maat laten maken. Bij Alonso is de broek te lang, dan krijgt het meteen zo'n sloppy look. Meer maffia stijl dan netjes, hoewel je bij mensen met het salaris van Alonso toch ook gewoon maatwerk zou verwachten.

Vind het pak van die Japanner nog het mooiste staan, broek niet te lang, mouwen netjes korter dan die van z'n overhemd. Zo heurt het ;).

Ontopic:

Mooi race duo met veel ervaring, daar gaat McLaren nog veel plezier van hebben. Tof ook wel van Magnussen dat hij akkoord gaat met een 'stapje terug' in plaats van dat hij de tent op z'n kop zet en vertrekt. Hij zal zich ook wel beseffen dat de carriere van Button geen jaren meer zal duren.

Ben ook erg benieuwd wat ze met de livery gaan doen. De auto van afgelopen seizoen vond ik persoonlijk geen al te mooie auto, maar een aantal fans hadden "alvast" de kleuren van Honda er overheen gegooid en dat gaf 'm toch een stuk beter uiterlijk.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 18:59
Geen reclame voor Hugo Boss in ieder geval als die nog sponsor is ;).

• MrSleeves
  • Laatst online: 20-03 20:57

MrSleeves

You'll thank me later.

XyritZz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:20:
[...]

Vind het pak van die Japanner nog het mooiste staan, broek niet te lang, mouwen netjes korter dan die van z'n overhemd. Zo heurt het ;).
Zeker.
Ontopic:

Mooi race duo met veel ervaring, daar gaat McLaren nog veel plezier van hebben. Tof ook wel van Magnussen dat hij akkoord gaat met een 'stapje terug' in plaats van dat hij de tent op z'n kop zet en vertrekt. Hij zal zich ook wel beseffen dat de carriere van Button geen jaren meer zal duren.
Nouja, toch meer dan één zo lijkt het nu: http://www.gpupdate.net/n...en-voor-alonso-en-button/

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• XyritZz
Dat verrast me inderdaad, dan wordt Magnussen toch wel een beetje op de lange baan geschoven. Ben benieuwd wie hier uiteindelijk de dupe van gaat zijn; Magnussen en Vandoorne zitten beiden natuurlijk te azen op een McLaren stoeltje, en ik denk niet dat McLaren straks van een lineup die gezamenlijk drie WK titels heeft gepakt naar een line-up met 1 seizen race-ervaring gaat.

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Dupje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:22:
Geen reclame voor Hugo Boss in ieder geval als die nog sponsor is ;).
Lijkt wel van de Zara.. :P

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dan hebben ze gelukkig het vorige modelletje overgeslagen:

:+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

MegaTronics schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:48:
[...]

Dan hebben ze gelukkig het vorige modelletje overgeslagen:

[afbeelding]
Dat is een hint naar de Volkswagen groep, mocht die ooit de stap willen maken :o

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43
XyritZz schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:50:
[...]

Dat verrast me inderdaad, dan wordt Magnussen toch wel een beetje op de lange baan geschoven. Ben benieuwd wie hier uiteindelijk de dupe van gaat zijn; Magnussen en Vandoorne zitten beiden natuurlijk te azen op een McLaren stoeltje, en ik denk niet dat McLaren straks van een lineup die gezamenlijk drie WK titels heeft gepakt naar een line-up met 1 seizen race-ervaring gaat.
Button alweer zn 6e seizoen daar, terwijl niemand hem voor het jaar Brawn ooit daar zag beginnen... wel tof.

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 07:35

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Mooi dat Button blijft :). Ben benieuwd hoe hij zich verhoudt tov Alonso.
Goron schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:16:
Wauw had niet verwacht dat ze Button nog zouden behouden :). Leuk duo nu zeg! Nou nog een rood witte auto volgend jaar :P.

Al vraag ik me af hoe goed McLaren gaat presteren volgend jaar. Het is niet dat ze nou zo'n zwakke engine hadden dit jaar, ze hebben toch echt zelf een matige auto gebouwd.

Ben ook benieuwd hoe het tussen Dennis en Alonso zal gaan.
In de Formule1 (op echt papier gedrukt :P) stond een interessant interview met Eric Boullier en hoe hij een zooitje aantrof bij zijn aanstelling. Daar stonden een hoop zinnige dingen in, en als je kijkt naar de vooruitgang van McLaren kijkt in 2014, m.n. na Silverstone, dan geeft het de burger moed dat ze op niet al te lange tijd weer voor de prijzen mee kunnen doen (zoals het een team als McLaren betaamt).

Net zoals ik de hervonden motivatie van Vettel bij Ferrari ook als een goed teken zie dat ze daar op termijn de rode kar uit het slop getrokken krijgen. Maar dat gaat voor m'n gevoel langer duren. #koffiedik ;)

Er gingen wat geruchten dat McLaren Caterham als B-team zou kunnen runnen. Met Honda motor erin zeg ik: Super Aguri weer back on the grid :+. Liefst met Kobayashi en Vandoorne achter het stuur.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 09:19

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Wow ... eindelijk .. de kogel is door de spreekwoordelijke kerk :*)

ALO & BUT samen bij McLaren .. tof! d:)b

Na alle ellende bij Ferrari kon dit wel eens mijn nieuwe favoriete team gaan worden. En dan Max natuurlijk! :)

.. en dán Ferrari nog eens als ze nu eens goede dingen gaan doen, maar het risico op nog meer ellende lijkt mij net zo (of nóg) waarschijnlijker!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Roamor
  • Niet online
Blij dat Button blijft, zeker een gewaardeerde coureur. Om hem even "oud" te laten voelen:

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:54

Pierre

Van nature lui!

Is dat Max Verstappen btw, het is inderdaad Max

[Voor 61% gewijzigd door Pierre op 12-12-2014 16:08. Reden: Extra info]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• SnowDude
  • Laatst online: 19:45
Nee dat is Mini Verstappen ;)

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• rally
  • Laatst online: 15:35

rally

Deyterra Consultancy

Volgens mij is het Nyk de Vries, maar daar ben ik niet zeker van. Hij is wel HEEL jong nl.

[Voor 25% gewijzigd door rally op 12-12-2014 15:58]

http://www.deyterra.com

• SnowDude
  • Laatst online: 19:45
rally schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:
Volgens mij is het Nyk de Vries, maar daar ben ik niet zeker van. Hij is wel HEEL jong nl.
Dat mag je dat wel tegen de beheerder van de Max Verstappen website vertellen : http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=6559

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• rally

rally

Deyterra Consultancy

LOL... Ik was in de war gebracht door het Honda logo.... dacht dat het een recente foto was :P

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:54

Pierre

Van nature lui!

SnowDude schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 16:00:
[...]

Dat mag je dat wel tegen de beheerder van de Max Verstappen website vertellen : http://verstappen.nl/?locatie=bericht&id=6559
_/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Goh wat is dat jong veranderd zeg.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rally schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 15:57:
En dat denk ik dus niet..

Testing, one, two ...

• rally

rally

Deyterra Consultancy

Erhm... nee, daar was ik al achter. Ik had niet in de gaten dat het een oude foto was |:(

• Zamorano
  • Niet online
rally schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 17:27:
[...]

Erhm... nee, daar was ik al achter. Ik had niet in de gaten dat het een oude foto was |:(
Dan nog. Max Verstappen is jonger dan Nyk de Vries. ;)

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:48
Even een vraag tussendoor. Hoe schatten jullie Button in tegenover Raikkonen?
Aangezien Alonso nu de graadmeter gaat worden. Ik zelf weet eigenlijk niet wie beter is van de twee en vind ze gewaagd aan elkaar,met een lichte voorkeur naar Raikkonen. Maar dat is mijn mening.
Wie kan Alonso beter partij geven?

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 12:55

tdw

Amai seg!

Raikkonen heeft dit jaar niks laten zien. Hij is 12 geworden, Alonso zesde. Daarentegen is Button hoger geeindigd dan Magnussen, die op zijn beurt dan ook weer niet de snelste is.. Ik denk persoonlijk dat Button een betere partij is voor Alonso dan Raikkonen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• fynrd1
  • Nu online

fynrd1

Fooled by Randomness

Arjantje72 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 20:52:
Even een vraag tussendoor. Hoe schatten jullie Button in tegenover Raikkonen?
Aangezien Alonso nu de graadmeter gaat worden. Ik zelf weet eigenlijk niet wie beter is van de twee en vind ze gewaagd aan elkaar,met een lichte voorkeur naar Raikkonen. Maar dat is mijn mening.
Wie kan Alonso beter partij geven?
Het is lastig om Raikkonen eerlijk te vergelijken tegenover Alonso, omdat Raikkonen niet heeft meegewerkt aan de ontwikkeling van deze wagen. Ze zijn ook na een race of 5 ermee gestopt. Tenminste een heel groot deel van de resources is van deze wagen afgehaald, waardoor het niet raar is dat Raikkonen een heel jaar aan het worstelen is geweest met deze wagen. In tegenstelling tot Raikkonen is Button imo geen wk materiaal, prima coureur hoor maar flink minder. Als Alonso eenmaal zijn draai heeft gevonden bij Mclaren denk ik dat we weer hele grote verschillen gaan zien.

Maar iets zegt mij dat Alonso de ontwikkeling volledig naar zich toe trekt met de tijd, en zijn teamgenoot daarmee bij voorbaat al kansloos is om eerlijk partij te kunnen geven.

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:19
Ik was erg benieuwd toen Button richting Mclaren ging tegenover Hamilton maar daar heeft hij zich behoorlijk goed staande gehouden en is hij regelmatig sneller geweest. (Overall Hamilton wat sneller, Button betrouwbaarder en in 2011 ook voor hem geëindigd in het WK.)

M'n gevoel zegt me dat Alonso een hogere rauwe snelheid heeft maar dat ze elkaar in het WK niet ver zullen ontlopen. Raikkonen heb ik niet echt hoog meer zitten, ik heb echt het idee dat hij totaal niet gemotiveerd is.

• Arjantje72
J-M-T schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:21:
Ik was erg benieuwd toen Button richting Mclaren ging tegenover Hamilton maar daar heeft hij zich behoorlijk goed staande gehouden en is hij regelmatig sneller geweest. (Overall Hamilton wat sneller, Button betrouwbaarder en in 2011 ook voor hem geëindigd in het WK.)

M'n gevoel zegt me dat Alonso een hogere rauwe snelheid heeft maar dat ze elkaar in het WK niet ver zullen ontlopen. Raikkonen heb ik niet echt hoog meer zitten, ik heb echt het idee dat hij totaal niet gemotiveerd is.
Waarom moet het altijd over de motivatie gaan als het over Raikkonen gaat?
Andere rijders hebben dat probleem (als het al zo is) dus nooit?
Mijn gevoel zegt dat als niet Barichello maar Raikkonen de teamgenoot was van Button, dat Button niet de wereldkampioen was geweest.

[Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 12-12-2014 21:39]

• Arjantje72
fynrd1 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:13:
[...]

Het is lastig om Raikkonen eerlijk te vergelijken tegenover Alonso, omdat Raikkonen niet heeft meegewerkt aan de ontwikkeling van deze wagen. Ze zijn ook na een race of 5 ermee gestopt. Tenminste een heel groot deel van de resources is van deze wagen afgehaald, waardoor het niet raar is dat Raikkonen een heel jaar aan het worstelen is geweest met deze wagen. In tegenstelling tot Raikkonen is Button imo geen wk materiaal, prima coureur hoor maar flink minder. Als Alonso eenmaal zijn draai heeft gevonden bij Mclaren denk ik dat we weer hele grote verschillen gaan zien.

Maar iets zegt mij dat Alonso de ontwikkeling volledig naar zich toe trekt met de tijd, en zijn teamgenoot daarmee bij voorbaat al kansloos is om eerlijk partij te kunnen geven.
Juist dat bedoel ik nu, als een Button in die wagen was gestapt, zie ik hem hetzelfde rondharken als Riakkonen dat doet. Maar dan hadden ze gezegd: Button moet nu eenmaal wennen aan de auto.
Bij Kimmi is het meteen: Hij heeft geen motivatie....

Tuurlijk dat Alonso de slag wint. maar ik vind het niet eerlijk tegenover Raikkonen.
Ik vind: hij deed zijn beste in een ballen wagen en een ander had het zeker niet beter gedaan, eerder slechter.

[Voor 8% gewijzigd door Arjantje72 op 12-12-2014 21:58]

• Zamorano
  • Niet online
Arjantje72 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:53:
[...]

Juist dat bedoel ik nu, als een Button in die wagen was gestapt, zie ik hem hetzelfde rondharken als Riakkonen dat doet. Maar dan hadden ze gezegd: Button moet nu eenmaal wennen aan de auto.
Bij Kimmi is het meteen: Hij heeft geen motivatie....

Tuurlijk dat Alonso de slag wint. maar ik vind het niet eerlijk tegenover Raikkonen.
Ik vind: hij deed zijn beste in een ballen wagen en een ander had het zeker niet beter gedaan, eerder slechter.
Ben ik niet met je eens. Kimi is dit seizoen afgeslacht door Alonso.
Het was inderdaad geen topkar, dat heeft niemand onder stoelen of banken gestoken, maar dat neemt niet weg dat Kimi een héél slecht seizoen heeft gehad. Een voormalig WK, met meer dan 10 jaar ervaring in de F1, mag zich IMHO niet verschuilen achter de kreet "de auto ligt mijn rijstijl niet" of "ik moest wennen aan de auto". Ricciardo had ook niet veel moeite om zich aan te passen en Vettel te verslaan, dus het is zeker mogelijk.

F1 Fanatic heeft een mooi artikeltje over de verhoudingen tussen de teamgenoten, inclusief grafiekjes.
Kijk vooral eens goed naar die balkjes om te zien hoe de verhoudingen liggen.

Wat de strijd met Button betreft: ik denk dat Alonso zo intens is met het ontwikkelen van de wagen en het pushen van het team, dat hij automatisch de aandacht (en dus de focus van het ontwikkelen) van het team opeist.

Boullier:
"Clearly he's going to challenge us every day. To be honest with you, he's texting me every day already!

"He's really on it. This is the kind of boost we were looking for."
Dat zie ik Button niet doen. Ik heb veel respect voor Button gekregen de afgelopen jaren. Het is een intelligente, stabiele en snelle coureur, maar volgens mij is Alonso op elk vlak net een stukje beter, en dan is hij ook nog eens enorm gefocust op deze nieuwe uitdaging.

• J-M-T
Arjantje72 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 21:37:
[...]

Waarom moet het altijd over de motivatie gaan als het over Raikkonen gaat?
Andere rijders hebben dat probleem (als het al zo is) dus nooit?
Mijn gevoel zegt dat als niet Barichello maar Raikkonen de teamgenoot was van Button, dat Button niet de wereldkampioen was geweest.
Het moet niet altijd over motivatie gaan, ik vind alleen dat hij in zijn tweede Ferrari stint helemaal niets heeft laten zien. Wat exact de oorzaak is weet natuurlijk niemand hier maar zo komt het op me over.

• Arjantje72
Zamorano schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:14:
[...]

Ben ik niet met je eens. Kimi is dit seizoen afgeslacht door Alonso.
Het was inderdaad geen topkar, dat heeft niemand onder stoelen of banken gestoken, maar dat neemt niet weg dat Kimi een héél slecht seizoen heeft gehad. Een voormalig WK, met meer dan 10 jaar ervaring in de F1, mag zich IMHO niet verschuilen achter de kreet "de auto ligt mijn rijstijl niet" of "ik moest wennen aan de auto". Ricciardo had ook niet veel moeite om zich aan te passen en Vettel te verslaan, dus het is zeker mogelijk.

F1 Fanatic heeft een mooi artikeltje over de verhoudingen tussen de teamgenoten, inclusief grafiekjes.
Kijk vooral eens goed naar die balkjes om te zien hoe de verhoudingen liggen.

Wat de strijd met Button betreft: ik denk dat Alonso zo intens is met het ontwikkelen van de wagen en het pushen van het team, dat hij automatisch de aandacht (en dus de focus van het ontwikkelen) van het team opeist.

Boullier:

[...]

Dat zie ik Button niet doen. Ik heb veel respect voor Button gekregen de afgelopen jaren. Het is een intelligente, stabiele en snelle coureur, maar volgens mij is Alonso op elk vlak net een stukje beter, en dan is hij ook nog eens enorm gefocust op deze nieuwe uitdaging.
Ik denk dat Button ook afgeslacht zou zijn dit jaar in de Ferrari.
Daarom weer mijn stelling: Button of Raikkonen

• Arjantje72
J-M-T schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:47:
[...]

Het moet niet altijd over motivatie gaan, ik vind alleen dat hij in zijn tweede Ferrari stint helemaal niets heeft laten zien. Wat exact de oorzaak is weet natuurlijk niemand hier maar zo komt het op me over.
Wie had buiten Alonso waar de wagen omheen is gebouwd wel iets kunnen laten zien?
Ik denk dat niemand het Alonso moeilijk kon maken.

[Voor 5% gewijzigd door Arjantje72 op 12-12-2014 23:01]

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:56

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Misschien heeft het ook te maken met het feit dat er steeds minder 'flatout' gereden kan worden en RAI de kwaliteit om banden te sparen en toch vlot te zijn mist. Hij kan best wel een snel rondje eruit persen maar daar win je tegenwoordig geen race meer mee. (ik weet het niet zeker maar volgens mij kwalificeerde ze redelijk vaak dicht bij elkaar)

En verder is motivatie eigenlijk stiekem toch wel een factor denk ik. Als je team de focus op de andere driver legt dan kan je wel eens minder fanatiek worden 'omdat het toch niet om zijn (RAI) prestaties gaat dit jaar'.
Of als je er aan het begin van het seizoen al achter komt dat heel je team niet echt mee gaat doen om de prijzen, waar haal je dan je motivatie vandaan ?

• Arjantje72
Hippocampus schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:06:
Misschien heeft het ook te maken met het feit dat er steeds minder 'flatout' gereden kan worden en RAI de kwaliteit om banden te sparen en toch vlot te zijn mist. Hij kan best wel een snel rondje eruit persen maar daar win je tegenwoordig geen race meer mee. (ik weet het niet zeker maar volgens mij kwalificeerde ze redelijk vaak dicht bij elkaar)

En verder is motivatie eigenlijk stiekem toch wel een factor denk ik. Als je team de focus op de andere driver legt dan kan je wel eens minder fanatiek worden 'omdat het toch niet om zijn (RAI) prestaties gaat dit jaar'.
Of als je er aan het begin van het seizoen al achter komt dat heel je team niet echt mee gaat doen om de prijzen, waar haal je dan je motivatie vandaan ?
Tuurlijk is er een motivatie probleem. maar die schijnt alleen Kimmi te hebben.(sarcastisch bedoeld)
EnzoMatrix schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:27:
[...]

Want Alonso doet het zoveel beter dan Britse coureurs bij een Brits team? Ja, dat heeft ie eerder laten zien bij....heey!, datzelfde Britse team!?

:)

De reden waarom Alonso (eventueel) de voorkeur krijgt bij het ontwikkelen is omdat ze hem nog een aantal jaartjes willen houden als coureur (ik maak even de gok dat als ze hem echt zoveel betalen ze er wel wat in zien). En dat dus Button een hele goede 2e coureur gaat zijn die blij is met zijn zitje en gehalveerde salaris en dus wel mee werkt. Dat overleg is denk ik al wel geweest. Daarom heeft het ook wat langer geduurd denk ik, Button moest van nr1 naar nr2 gezet worden.
Klopt, maar ze hadden makkelijk de andere coureur kunnen behouden, want hier is mijn punt: waarom Button houden? Vele coureurs in zijn auto zouden het minstens net zo goed doen of zelfs beter...Hij heeft echt het geluk dat Honda achter hem staat.

[Voor 35% gewijzigd door Arjantje72 op 12-12-2014 23:34]

• EnzoMatrix

EnzoMatrix

Kruisje

Zamorano schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 22:14:

Want Alonso doet het zoveel beter dan Britse coureurs bij een Brits team? Ja, dat heeft ie eerder laten zien bij....heey!, datzelfde Britse team!?

De reden waarom Alonso (eventueel) de voorkeur krijgt bij het ontwikkelen is omdat ze hem nog een aantal jaartjes willen houden als coureur (ik maak even de gok dat als ze hem echt zoveel betalen ze er wel wat in zien). En dat dus Button een hele goede 2e coureur gaat zijn die blij is met zijn zitje en gehalveerde salaris en dus wel mee werkt. Dat overleg is denk ik al wel geweest. Daarom heeft het ook wat langer geduurd denk ik, Button moest van nr1 naar nr2 gezet worden.

• Arjantje72
precies, maar Alonso dwingt dat ook gewoon af.

• J-M-T
Arjantje72 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:20:
[...]

Tuurlijk is er een motivatie probleem. maar die schijnt alleen Kimmi te hebben.(sarcastisch bedoeld)
De vraag ging ging over Button en Raikkonen. Op mij komt het niet over dat Button een motivatieprobleem zou hebben. Dan heeft het toch geen zin om over het gebrek aan motivatie bij bijvoorbeeld Vettel te gaan praten?

• Arjantje72
J-M-T schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:52:
[...]

De vraag ging ging over Button en Raikkonen. Op mij komt het niet over dat Button een motivatieprobleem zou hebben. Dan heeft het toch geen zin om over het gebrek aan motivatie bij bijvoorbeeld Vettel te gaan praten?
Maar dus Kimmi zou wel een motivatie probleem hebben?
ik had het niet over Vettel?

[Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 13-12-2014 00:32]

• Arjantje72
J-M-T schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:52:
[...]

Volgens mij heeft geen qeen coureur een motivatie probleem...Echter als het even tegenzit, schijnt alleen Kimmi ze genoeg te hebben...........

• Zamorano
  • Niet online
EnzoMatrix schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 23:27:
[...]

Het duurde langer omdat de onderhandelingen met Button moeilijk waren, die wilde een 2 jarig contact, McLaren wilde hem maar 1 geven. Uiteindelijk heeft hij het wel gekregen, wat suggereert dat ze hem wel echt graag wilden houden.
Pagina: 1 ... 25 26 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee