Ik vind het maar een beetje een kansloze poging.Bart-Willem schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 17:17:
Caterham heeft tot nu toe al 106.000 Pond binnen geharkt. Dat gaat best rap.
Als ze die 2 miljoen bij elkaar krijgen en gaan racen, hebben de schuldeisers dan niet zoiets van ehhrrm... hallo? Waar zijn mijn knaken? Waarom worden die niet (deels) betaald van die 2M?
Ik zou het nogal vreemd vinden dat een (zo goed als) failliet team nog ff een race meepakt op geld van gulle gevers.
Als F1-fan zie je natuurlijk liever 20 dan 18 auto's op de grid, zeker als er bij de laatste GP er nog van alles kan gebeuren (stel dat Hamilton een Prost-Senna'tje doet en motoren bij anderen de geest gaan geven). Er zou eigenlijk wel wat tegenover moeten staan, maar wat?
Edit: er staat wel e.e.a. tegenover.
Edit: voor 5000 Pond heb je een sponsorplekje op de auto, da's eigenlijk helemaal niet duur. Al is het maar 1 race.
[ Voor 38% gewijzigd door Bart-Willem op 07-11-2014 17:26 ]
imo dan he
Viel op dat in Amerika Kyvat ook al zover vooraan stond in de vrije trainingen. Wat zou daarvan het nut zijn, want je kunt toch beter in de races je motor pushen? Op vrijdag zijn er immers geen punten te behalen.Dat zijn teamgenoot op het einde van de sessie nog met een tiende onder zijn tijd duikt, schijnt hem niet te deren. “Daar concentreer ik me helemaal niet op. Je hebt drie verschillende motorstanden die je kunt selecteren op het stuur en ik was onderweg op stand drie met het minste vermogen. Kvyat reed met vol vermogen, wat drie à vier tienden scheelt op het rechte stuk.
Haha, gave drift zeg!Exocet schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 15:10:
De drift van Verstappen:
http://wtf1.co.uk/verstap...erfeed&utm_medium=twitter
Lekker recht gehouden zo!
Moet je eens aan een fransman vragen om gateway uit te spreken. Geen idee wat het precies is, ik denk dat ze een gedeelte van het woord ook in het frans hebben en het daardoor op die manier blijven uitspreken.AzzKickah schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 16:54:
Man wat irriteer ik me toch altijd aan hoe onverstaanbaar die Boullier praat. Kerel, doe een TIKKIE meer moeite om te articuleren en je bent prima verstaanbaar.
Aan z'n Engels ligt het zeker niet. Hij weet alle woorden en lult zo een stuk weg maar z'n uitspraak...
'Brazilian'
'Performance'
'Strategy'
Soms is ie al 2 zinnen verder en dan door de context denk ik opeens 'OHHH dat was dat woord!'.
Stomme Fransoos
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Race simulatie? Kijken hoe de wear van de banden is etc.Roamor schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:06:
Verstappen:
[...]
Viel op dat in Amerika Kyvat ook al zover vooraan stond in de vrije trainingen. Wat zou daarvan het nut zijn, want je kunt toch beter in de races je motor pushen? Op vrijdag zijn er immers geen punten te behalen.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Dat liep toch dood?
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Valt mee !!Grimmie187 schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 18:19:
Bah dat wordt een grid penalty voor Alonso zondagHeeft van alle PU onderdelen al 5 gebruikt.

Bron: http://www.formule1.nl/ni...een-probleem-voor-alonso/
Kapotte motor geen probleem voor Alonso
![]()
Fernando Alonso zorgde voor vuurwerk in de tweede vrije training. De Ferrari-coureur deed dat echter niet met snelle rondetijden, maar door een motor die al vlammend de geest gaf.
Aangezien Ferrari speciaal voor de trainingen op de openingsdag een oudere krachtbron achterin de F14 T van Alonso had geschroefd, is het echter niet zo dat de Spanjaard een zesde motor dient te gebruiken, waardoor er geen straf voor hem in het verschiet ligt.
"We wisten al dat deze motor bijna 'op' was en er een risico bestond dat hij het eind van de sessie niet zou halen", meldt Alonso. "Het missen van trainingstijd blijft natuurlijk jammer, maar ik denk niet dat we dit zullen voelen, want het heeft weinig impact gehad op ons programma", stelt hij.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Wie zou er naast hem komen te rijden?
http://www.deyterra.com
(En nee ik bedoel dan echt geen grindbak, die grappen zijn oud!).
[ Voor 51% gewijzigd door Ryur op 08-11-2014 14:20 ]
Valt wel op hoeveel mensen locken, Hamilton had ook een zeer zware lock up, benieuwd wat dat gaat worden de rest van het weekend
Edit: Volgens sky hebben ze idd met volle tanks gereden, en gaan ze wss ook nog een paar rondjes op zacht doen zo.
Edit2: Rosberg nu naar buiten op zacht
Edit3: En bijna een seconde sneller als de rest van het veld, niets aan de hand daar dus
[ Voor 57% gewijzigd door Polbeer91 op 08-11-2014 14:47 ]
Honda!

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

is het nieuws dattie naar McLaren gaat nu officieel?? Mijn spaans is niet zo best..
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
meh.
De f1pool heb ik even een gokje gewaagd maar dat gaat niet goed uitpakken. Ach alles na de 1e plek telt toch niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik sta sinds als ik me niet vergis Rusland niet meer op #1 in het overall klassement!Phusebox schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 17:45:
Alonso zijn motor wordt ook geknepen voor betrouwbaarheid.
De f1pool heb ik even een gokje gewaagd maar dat gaat niet goed uitpakken. Ach alles na de 1e plek telt toch niet.
Baal ik van, deze race moet goed uitpakken voor mij.
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
En dan had HAM ook nog die lockup. Dus eigenlijk was hij wederom sneller. Jammer.
[ Voor 91% gewijzigd door AzzKickah op 08-11-2014 18:03 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ownee ..dat was Austin
Ik hoop dat de druk/stress/wil om te winnen nu dusdanige proporties aanneemt dat ze morgen echt ALLES uit de kast halen om te winnen en we een nek-aan-nek gevecht te zien krijgen ... waarbij ze uiteindelijk brokken maken waarna Massa de overwinning opeist [/wishfull thinking]
Baal dr ook van. Kunnen we geen crowdfundingcampaign starten? Dat iedereen gewoon 50 euro overmaakt naar Bernie en dat ie dan gewoon HAM op 1 zet?AzzKickah schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 18:02:
Kut.
En dan had HAM ook nog die lockup. Dus eigenlijk was hij wederom sneller. Jammer.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Zie ik morgen ook wel gebeuren... of Rosberg die onder de druk gewoon weer in de fout gaat... en/of Hamilton van de baan beukting._Buttje schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 19:51:
je bedoelt waar Hamilton Rosberg uitremt/voorbij steekt en onbedreigd naar de finish rijdt?
ownee ..dat was Austin
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ergernis. Heb net MotoGP gekeken waarbij je de rijders in de ogen kijkt en dan zie ik nou weer de wide angle Pirelli/Rolex shots.
[ Voor 59% gewijzigd door Señor Sjon op 09-11-2014 17:05 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Alleen in het kader van safety....Señor Sjon schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:22:
Al dat gecoach van rijders was toch niet meer toegestaan?
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-11-2014 17:26 ]
Verwijderd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
O.a. Massa was hier heel uitgesproken over en vond harde banden hier 'gevaarlijk' vanwege het moeilijke opwarmen. Pirelli heeft toen besloten deze kartonnetjes mee te nemen om op te racen.Polbeer91 schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:37:
Bij sky hebben ze het erover dat Pirelli medium en hard mee had willen nemen maar dat 'ze' dat niet wilden. 2 vragen: wie zijn hier de 'ze'? en wie gaat hier dan uiteindelijk over?
Massa (en anderen) hadden aangegeven dat omdat er nieuw asfalt ligt de keuze van pirelli te conservatief was. Maar het blijkt vandaag superheet te zijn dus de snellere banden geven nu problemenPolbeer91 schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:37:
Bij sky hebben ze het erover dat Pirelli medium en hard mee had willen nemen maar dat 'ze' dat niet wilden. 2 vragen: wie zijn hier de 'ze'? en wie gaat hier dan uiteindelijk over?
Er is maar 1 kampioen dit seizoen en dat is hamilton. 11 overwinningen al tov 4 van rosberg.
Zou zeer onverdient zijn als rosberg dalijk kampioen zou worden(mijn mening he
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Echter, dat betekent dat Rosberg zich niet veilig kan voelen, Hamilton heeft ruimte en clean air.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
edit: nu gelijk
[ Voor 16% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-11-2014 17:44 ]
Oh, bui bij hoofd tribune hoorde ik net
[ Voor 3% gewijzigd door Ryur op 09-11-2014 17:44 ]
Lol @ radio: "your teammate is pushing quite hard"
Eens, Hamilton is nu echt aan het stampen, benieuwd of dt de levensduur van zijn bandjes negatief beinvloed. Moet haast wel...gambieter schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:43:
Hamilton is sneller maar ook onvoorzichtiger. Niets nieuws onder de zon
Echter, dat betekent dat Rosberg zich niet veilig kan voelen, Hamilton heeft ruimte en clean air.
Verwijderd
Hamilton als kampioen zou meer verdiend zijn, maar ik gun het Rosberg toch een stuk meer. Dat is een veel prettigere rijder en ook buiten de baan een wat meer... eh... uitgerond persoonv8power67 schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:43:
He godver.... zonde hami... zou domper zijn als die duitser het wint.
Ik heb juist het tegenovergestelde.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:47:
[...]
Hamilton als kampioen zou meer verdiend zijn, maar ik gun het Rosberg toch een stuk meer. Dat is een veel prettigere rijder en ook buiten de baan een wat meer... eh... uitgerond persoon
Vind dat HAM kampioen moet worden, dat zeker!
Maar ik vind ROS een enorm gladde aal: alsof zijn hele leven een PR-show is.
Verwijderd
Beter dan Sjappie uit de hoodRyur schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:49:
Maar ik vind ROS een enorm gladde aal: alsof zijn hele leven een PR-show is.
Front jack failure wordt op de F1 app gezegd... weet niet of Ferrari daarom sukkels zijn..
(boordradio F1 app)
[ Voor 25% gewijzigd door nAffie op 09-11-2014 17:52 ]
meh.
Hij zette het wiel er gewoon schuin onder ..ricardo246 schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:50:
Front jack failure wordt op de F1 app gezegd... weet niet of Ferrari daarom sukkels zijn..
edit:
Massa weer mooi op de 3e plek !!
[ Voor 74% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-11-2014 17:53 ]
Ondanks de grillen die HAM heeft, vind ik hem wel een vechter en een betere racer.
Rosberg zijn reactie richting Hamilton toen het even niet liep zoals ROS wilde sprak boekdelen (kleine kinderen gaan ook huilen als ze hun zin niet krijgen :-)
Omdat de auto toen al naar beneden viel. Als die op de grond staat lukt dat wiel erop schroeven niet zo goed meer...ing._Buttje schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:51:
Hij zette het wiel er gewoon schuin onder ..
Verwijderd
Wel een vechter, maar niet op de goede manier. Vervelend op het lompe af, geen schone rijder zoals Button of hard en sluw maar kundig zoals Schumacher. Een betere racer dan Rosberg is het denk ik wel, maar uiteindelijk gaat het om de punten en dan gun ik het Rosberg simpelweg meer.ricardo246 schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:52:
Ondanks de grillen die HAM heeft, vind ik hem wel een vechter en een betere racer.
Qua persoonlijkheid hebben zijn Duitsers toch altijd wat gereserveerder
Dat is wat mij betreft alleen indicatief voor het willen, niet van houding of kwaliteit. Er zijn meer coureurs die huilend langs de baan stonden en dat siert ze doorgaans erg.Rosberg zijn reactie richting Hamilton toen het even niet liep zoals ROS wilde sprak boekdelen (kleine kinderen gaan ook huilen als ze hun zin niet krijgen :-)
meh.

edit:
nu HAM weer sneller

[ Voor 49% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-11-2014 18:12 ]
.. en dat beide Mercedes coureurs elkaar er nog af rijden en Massa wint kan nog steeds !!!
ing._Buttje schreef op zondag 09 november 2014 @ 18:14:
idd
.. en dat beide Mercedes coureurs elkaar er nog af rijden en Massa wint kan nog steeds !!!
We horen veel berichten over de banden van HAM, maar ik denk dat die van ROS er eerder aangaan zo...
Spannend :-)
Dit topic is gesloten.
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.