Uitval van HULPolbeer91 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:39:
Heb het gemist, wat was er?
Technisch probleem wss
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Uitval van HULPolbeer91 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:39:
Beide Force India's liggen er uit, that's it..Polbeer91 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:39:
-
geld :-)Polbeer91 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:39:
I have no special talent. I am only passionately curious.
En zijn "mindere" team maat rijdt 2 seconds sneller per lap..... tralalalalalaGoron schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:42:
Vettel klinkt behoorlijk gefrustreerd. Totaal niet blij met z'n wagen.
Tja Ricciardo is zeker goed maar niet zoveel beter. Er is gewoon iets raars aan de hand met Vettel's auto hij komt niet onder 1.46 terwijl hij een nieuwe powerunit heeftricardo246 schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:44:
[...]
En zijn "mindere" team maat rijdt 2 seconds sneller per lap..... tralalalalala
[ Voor 41% gewijzigd door Edd op 02-11-2014 21:48 ]
-
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Edd schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:46:
Hamilton is nu wakker geworden?
I served in a company of heroes.
ja dusEdd schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:46:
ja dus ;-)Edd schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:46:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik denk dat Hamilton zich braaf heeft ingehouden, volgens de team orders... en toen dacht...mooi geweest.Señor Sjon schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:49:
Teamorder. Rosberg verliest alleen in die sector 1,5 seconde terwijl het geen lompe inhaalactie was waarbij je zoveel tijd zou verliezen.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
idd schitterende pit opmerking....
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Hoor net op de F1 app dat Vettel vraagt of ze zijn voor vleugel hebben aangepast.charops schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:00:
Vettel haalt nu ineens wel de rondetijden. Slecht setje banden gehad ?
Ze haalden Magnussen binnen, waardoor Button nog even een rondje moest doenPolbeer91 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:02:
(had blijkbaar al eerder gewild)
-
Dit klonk alsof hij daarvoor ook wel gewild hadEdd schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:04:
[...]
Ze haalden Magnussen binnen, waardoor Button nog even een rondje moest doen
Red Bull doet gewoon even "een Webbertje" bij Vettel.Goron schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:46:
[...]
Tja Ricciardo is zeker goed maar niet zoveel beter. Er is gewoon iets raars aan de hand met Vettel's auto hij komt niet onder 1.46 terwijl hij een nieuwe powerunit heeft
[ Voor 20% gewijzigd door max op 02-11-2014 22:12 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ze hadden volgens mij eerst aangegeven dat hij naar binnen moest, om kort daarna te vertellen dat hij toch nog een rondje buiten moest blijven. Aangezien Magnussen eerst zijn pitstop mocht doen. Vandaar zijn vraag of ze nu wel zeker wisten dat hij naar binnen kon komen en of er niet eerst iemand anders moestPolbeer91 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:09:
[...]
Dit klonk alsof hij daarvoor ook wel gewild had
-
wat heb je gemist dan?AtlAntA schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:24:
De regie komt imho niet zo professioneel over.
Crofty is gaan neuzen bij BMW. Het verschil schijnt te zijn geweest dat Rosberg geen verandering aan de voorvleugel liet doen bij de eerste pitstop, Hamilton wel, en dat zorgde voor extra onderstuur bij Rosberg en dus vertraging.Señor Sjon schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:49:
Teamorder. Rosberg verliest alleen in die sector 1,5 seconde terwijl het geen lompe inhaalactie was waarbij je zoveel tijd zou verliezen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Belangrijke pitstops + exits missen. Paar inhaalacties gemist. En ik had ook wel graag zo'n 5 sec stop and go gezien.ricardo246 schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:25:
[...]
wat heb je gemist dan?
imho is er van zo'n wedstrijd niet veel soeps te maken..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
die 5 sec stop en go worden gewoon tijdens de pitstop gedaan....dus eerst 5 sec stilstaan dan banden wisselen.AtlAntA schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:29:
[...]
Belangrijke pitstops + exits missen. Paar inhaalacties gemist. En ik had ook wel graag zo'n 5 sec stop and go gezien.
[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 02-11-2014 22:31 ]
idd die 5 sec stop en go heb ik niet gezien, vraag me af of het de moeite waard zou zijn...AtlAntA schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:29:
[...]
Belangrijke pitstops + exits missen. Paar inhaalacties gemist. En ik had ook wel graag zo'n 5 sec stop and go gezien.
Maar dat geeft minder tijd om emirates in beeld te brengenAtlAntA schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:29:
[...]
de race is zo saai, dat wij F1 tweakers dit soort dingen gaan opvallen:-)Señor Sjon schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:30:
Ze zijn voornamelijk bezig om de trackside sponsoring in beeld te krijgen. Bij de hairpin eerder pande ze door naar beneden zodat Rolex extra goed in beeld kwam.
Dat is multitasking output van een monotasking brain
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik zat net even op te letten, sector 3 is volledig GEEL.Goron schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:32:
Ik vraag me altijd af waarom Rolex wil dat ze 26x per shot in beeld komen. Een of twee keer is toch prima...
Staat nu eenmaal in het contract, per race 26x in beeldGoron schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:32:
Ik vraag me altijd af waarom Rolex wil dat ze 26x per shot in beeld komen. Een of twee keer is toch prima...
-
[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 02-11-2014 22:36 ]
Mja het irriteert me ik zal daarom nooit een Rolex kopenSeñor Sjon schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:35:
Nee, adverteren werkt beter als een schot hagel. Je ziet dan ook vrijwel altijd één FOM-sponsor tegelijk in beeld.
Hebben meer mensen last vangambieter schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:32:
[...]
Dat is multitasking output van een monotasking brain
RTLGP @RTLGP · 4 min.4 minuten geleden
#F1 Red Bull roept Hamilton 6 ronden voor het einde nog binnen voor een late pitstop. De Duitser zakt terug naar de 12e plek #RTLGP
[ Voor 34% gewijzigd door Goron op 02-11-2014 22:42 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-11-2014 22:48 ]
Denk niet dat het aan de baan ligtRyur schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:42:
Wat is de baan slecht aan het worden!
-
Die is gewoon in Austin aan het scouten. Kijken of er volgens jaar nog ergens een rally georganiseerd kan worden ofzo.
How do you save a random generator ?
Nog steeds beter dan het kapsel van Hamilton
Denk wel weer dat hij plekje omhoog gaat.enchion schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:50:
Goede race van onze grote vriend weer, wel jammer van de 5 seconde penalty.
Denk het wel, dat was redelijk duwen..Ryur schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:52:
[...]
Denk wel weer dat hij plekje omhoog gaat.
Ik kijk niet vreemd op als VER een flinke straf krijgt voor GRO eraf te duwen.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Ik dacht al, wat hoorde ik nou?max schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:53:
Haha Olav zit het Duitse volkslied mee te "toeteren".
Dat is ook het belangrijkste/grootste record dat Michael ooit gebroken heeft.max schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:53:
Haha Olav zit het Duitse volkslied mee te "toeteren".
En elke keer wacht ik na het Duitse volkslied weer op die trompetten van het Italiaanse volkslied. #Schumi
Testing, one, two ...
Volgens mij zitten er hier wel een aantal die het zo kunnen overnemen.hardware-lover schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:02:
Oke, vandaag is het wel duidelijk geworden, Mol doet zijn naam volledig eer aan, zo blind als....., heb me zelden zo geërgerd aan zijn missers dan vandaag, de gehele race. Hij mag met pensioen, maar volgens mij hebben we geen geschikte opvolger als Nederlandse commentator, dan maar zonder.
Eigenlijk niet echt last van gehad?hardware-lover schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:02:
Oke, vandaag is het wel duidelijk geworden, Mol doet zijn naam volledig eer aan, zo blind als....., heb me zelden zo geërgerd aan zijn missers dan vandaag, de gehele race. Hij mag met pensioen, maar volgens mij hebben we geen geschikte opvolger als Nederlandse commentator, dan maar zonder.
Dan heb jij de race niet gevolgd, da's dan wel duidelijk. De Mol die ik al ken uit de tijd van Jos, dat was een geweldige commentator, maar het vuur is eruit, misschien komt het weer terug met Max.Ryur schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:05:
[...]
Eigenlijk niet echt last van gehad?
Vond hem wel weer goed!
Testing, one, two ...
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Jij kijkt zeker voor de statistieken en niet de actie?hardware-lover schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:08:
[...]
Dan heb jij de race niet gevolgd, da's dan wel duidelijk. De Mol die ik al ken uit de tijd van Jos, dat was een geweldige commentator, maar het vuur is eruit, misschien komt het weer terug met Max.
Hij heeft geen zin meer denk ik. Kan ik me iets bij voorstellen.Señor Sjon schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:55:
Wat was er nou met kimi aan de hand?
Verwijderd
Wie zegt dat hij dat niet doet? Volgens mij heeft die jongen eindelijk door dat er heel veel mensen heel hard werken voor zijn punten die er maar weinig eer van terugzien, dan is zo'n bedankje wel het minste dat je kunt doen. Een coureur leeft toch van zijn monteurs, als die het niet zien zitten gebeurt er niets.Gé Brander schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:21:
Hamilton zal nooit mijn favoriete coureur worden maar hij heeft verdiend gewonnen. Wordt alleen een beetje dwars van zijn standaard politiek correcte riedeltje waarin hij iedereen bedankt... Inclusief de mensen in de fabriek... Zonder hen zou het niet mogelijk zijn.... Bla bla bla... Doe eens uit je hart spreken in plaats van dit geneuzel.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2014 01:49 ]
Als je telkens na de winst dezelfde woorden op dezelfde manier spreekt, en enigszins monotoon, komt dat bij mij niet over of het uit zijn hart met de emotie van het net gewonnen hebben. Zo bedoel ik het.Verwijderd schreef op maandag 03 november 2014 @ 01:11:
Fuuuuu, vlak voor de race in slaap gevallen en net het laatste stukje van de herhaling op de BBC kunnen meepakken
[...]
Wie zegt dat hij dat niet doet? Volgens mij heeft die jongen eindelijk door dat er heel veel mensen heel hard werken voor zijn punten die er maar weinig eer van terugzien, dan is zo'n bedankje wel het minste dat je kunt doen. Een coureur leeft toch van zijn monteurs, als die het niet zien zitten gebeurt er niets.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Niet iedereen is een literair wonder en het is niet alsof die jongen geen andere talenten heeft.Gé Brander schreef op maandag 03 november 2014 @ 07:20:
Als je telkens na de winst dezelfde woorden op dezelfde manier spreekt, en enigszins monotoon
http://www.deyterra.com
Zijn stem liep ook achter op het beeld. Bij de crash aan het begin, leek hij ook niet op te letten, maar hij kwam gewoon later binnen.hardware-lover schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:08:
[...]
Dan heb jij de race niet gevolgd, da's dan wel duidelijk. De Mol die ik al ken uit de tijd van Jos, dat was een geweldige commentator, maar het vuur is eruit, misschien komt het weer terug met Max.
Alle anderen? Volgens mij maar één (Ronald van Dam) en die was niet sterk nee.rally schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:26:
Commentaar van Olav Mol was prima. Ik ben echt blij dat hij weer terug is, want alle andere waren een enorm drama.
[ Voor 18% gewijzigd door MrSleeves op 03-11-2014 09:23 ]
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Enige fout waar ik me even aan ergerde was Ricciardo/Bottas na de een stop van Ricciardo.hardware-lover schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:02:
Beuk gekregen van Perez bij de start, dus wellicht wat schade en in de laatste fase van de race nog een lekke band (vandaar de extra stop).Señor Sjon schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:55:
Het ziet er gewoon sneu uit met zo'n klein startveld. Nog steeds veel deltadriving.
Wat was er nou met kimi aan de hand?
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq