[F1] Seizoen 2014 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste
Acties:
  • 90.853 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
SnowDude schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:06:
[...]

Het oude Hockenheim was nog saaier dan de huidige, ik snap niet echt waar de liefde voor die baan vandaan komt. Als er een baan was waar de rijders kwaliteiten eigenlijk totaal ondergeschikt waren aan de
topsnelheid van de auto dan is het daar wel. De F1 kan alleen op de Nordschleife als er een aantal behoorlijke aanpassingen worden gedaan; de Carrousel moet helemaal op de schop, want nu zou de rij hoogte flink omhoog moeten als je er over heen gaan, en dat kost weer te veel aan downforce.

[...]
Nog smaller? dan wordt er helemaal niet meer ingehaald.
[...]
Nog strenger?
[...]
V-12's zijn te zwaar, zelfs in het tijdperk dat ze zelf mochten kiezen, stapte iedereen over op V10's

[...]
Omdat er momenteel al een cap zit op de computer power die ze mogen gebruiken voor CFD

Je droomt lekker, maar ik zie niet veel realisme in je dromen. Maar goed daar zijn het ook dromen voor.
De oude Hockenheim ademde wel sfeer, en was daarom voor mij een bijzonder circuit. Na de verbouwing is het een 13 in een dozijn circuit geworden dat niets bijzonders heeft. Nordschleife ben ik met je eens, dat is geen F1 circuit en zal het ook nooit worden. Wie gaat er nu in godsnaam een (duur) kaartje kopen om die auto's een keer of 13 voorbij te zien komen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Alonso laat ons weer in het ongewisse...

http://www.gpupdate.net/n...tieus-plan-in-mijn-hoofd/

Ik blijf het raar vinden dat het allemaal gaat om 'het beste voor Ferrari' en dat het zo lang duurt om alles te regelen. Het zou me niet verbazen als Alonso aan de wieg zal staan van een Ferrari dochter team, zoals Torro Rosso van RedBull (wat is nu ambitieuzer als met je eigen team wereldkampioen willen worden). Alleen verwacht ik dan niet dat hij met dat team een wereldtitel binnen zou kunnen slepen...

Alonso:
"There is a very ambitious plan in my head for my future. I think it's the best thing for Ferrari as well.

"People will be very, very excited. I'm extremely happy. All the things in the last two or three months follow exactly the plan that I have.

"Let's wait and you will know much more. You want to know the taste before cooking the plate."

[ Voor 25% gewijzigd door Hoogie2004 op 31-10-2014 09:48 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Ik hoop dat ie idd een soort docherteam opzet met steun van Ferrari.
In een artikel over de mogelijke verkoop van Marussia werd hier ook al over gesproken dat er mogelijk meer teams zijn die de Red Bull weg willen volgen.

Lijkt me ook gaaf om bewust mee te maken dat een coureur een race wint in een auto met zijn naam.

Echter vrees ik dat het een behoorlijke saaie melding word zodra hij het bekent maakt en dat hij gewoon richting McLaren ofzo gaat.
Ons beetje lekker maken terwijl er niks spannends aan de hand is.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:50

Destruction

(ex-)Automonteur

Misschien doet-ie beide wel :P Racen bij McLaren met een Scuderia Alonso - Ferrari team op z'n naam :P

Hij probeert het in elk geval spannend te maken, ondertussen schijnt zijn wielerploeg voor volgend jaar geen start bewijs te hebben.. Focus verlegd?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Om nog even terug te komen op de discussie over motor-onderdelen e.d.:
ICE = Internal combustion Engine
TC = Turbo Charger
MGU-K = Motor Generator Unit - Kinetic
MGU-H = Motor Generator Unit - Heat
ES = Energy Store
CE = Control Electronics

Dit zijn de onderdelen van de motor, en van elk heb je er 5 waar je het seizoen mee door moet komen.

De huidige stand van zaken m.b.t. onderdelenverbruik:
http://www.pitpass.com/52...es-GP-Power-Unit-elements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traxxion
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:28
Zo te zien is de kwalificatie slechts een klein beetje aangepast nu er maar 18 auto's zijn:

http://www.gpupdate.net/n...en-q2-van-amerikaanse-gp/

[ Voor 7% gewijzigd door traxxion op 31-10-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

En ongelooflijk maar waar, de FIM heeft om een grindbak gevraagd!

Wijzigingen aan het circuit:
At the request of FIM, some of the asphalt run-off area around the outside of Turn 10 has been replaced by gravel, while a number of light panels will be mounted closer to the ground for improved visibility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Damn wat ben ik benieuwd wat Alonso gaat doen zeg.
Ik hoop dat ie een eigen team begint waar ie zelf in gaat rijden! Lijkt me erg cool om te zien. Als het dan ook een beetje succesvol wordt natuurlijk..

Ik hoop dat ie het dit weekend bekend maakt. Hou niet zo van dat wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juncto
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 06:04
Als je het verbruik ziet van de power unit onderdelen, dan vind ik het opvallend, dat het Force India team nog op 4 staat, terwijl de rest allemaal minimaal 5 PU-onderdelen gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

Juncto schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:09:
Als je het verbruik ziet van de power unit onderdelen, dan vind ik het opvallend, dat het Force India team nog op 4 staat, terwijl de rest allemaal minimaal 5 PU-onderdelen gebruikt hebben.
Doen ze toch wel goed inderdaad. Ze hebben ook niet overdreven veel DNF's gehad zo te zien waardoor ze minder km's gemaakt hebben.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 13:29

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

SnowDude schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:06:
Het oude Hockenheim was nog saaier dan de huidige, ik snap niet echt waar de liefde voor die baan vandaan komt. Als er een baan was waar de rijders kwaliteiten eigenlijk totaal ondergeschikt waren aan de
topsnelheid van de auto dan is het daar wel. De F1 kan alleen op de Nordschleife als er een aantal behoorlijke aanpassingen worden gedaan; de Carrousel moet helemaal op de schop, want nu zou de rij hoogte flink omhoog moeten als je er over heen gaan, en dat kost weer te veel aan downforce.
Zoals hierboven genoemd werd: sfeer.
En de Nordschleife is de nodige jaren F1 circuit geweest, waar net zo goed fans op af kwamen.
Afbeeldingslocatie: http://www.formula1.com/wi/gi/597x478/Ex8R/manual/76ger26.jpg
Nog smaller? dan wordt er helemaal niet meer ingehaald.
Het gaat om een combinatie van smal en breed, zoals bijvoorbeeld op Spa.
Verder is het vooral de runoff aan weerszijden die smaller moet zodat je scenery in beeld krijgt en ook het gevoel van snelheid omhoog gaat.
Nog strenger?
Ja, in ruil voor track testing.
V-12's zijn te zwaar, zelfs in het tijdperk dat ze zelf mochten kiezen, stapte iedereen over op V10's
Ging me ook alleen maar om het geluid ;).
Omdat er momenteel al een cap zit op de computer power die ze mogen gebruiken voor CFD
Vanwege kostenbesparing. Dus waarom niet je fans inzetten voor 'gratis' cycles?
Je droomt lekker, maar ik zie niet veel realisme in je dromen. Maar goed daar zijn het ook dromen voor.
Idd :)

Vwb massa-voting, ik ben daar zelf ook geen directe voorstander van, het gaat me meer om het feit dat de betrokkenheid van fans bij de sport zo belabberd is. Waarom hebben fans geen stem in de vorming van de regels voor de komende jaren bijvoorbeeld, of de circuit keuze? Zij zorgen uiteindelijk toch voor een groot deel waar het hele circus om draait; geld. Dat, gecombineerd met het feit dat de F1 heel erg de boot mist met social media en de manier waarop we vandaag de dag media/sport beleven, betekent dat hier kansen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Polbeer91 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:25:
Bij Lotus hebben ze igg nog geld voor een nieuwe neus. https://twitter.com/Lotus_F1Team/status/527868801069907969 (achteraan, onderop). Ben er nog niet over uit of hij er beter uit ziet dan de huidige, moet ik hem eerst op de auto zien denk ik.
Lijkt me een test neus voor volgend jaar.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

handige_harrie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:29:
[knip]

Vwb massa-voting, ik ben daar zelf ook geen directe voorstander van, het gaat me meer om het feit dat de betrokkenheid van fans bij de sport zo belabberd is. Waarom hebben fans geen stem in de vorming van de regels voor de komende jaren bijvoorbeeld, of de circuit keuze? Zij zorgen uiteindelijk toch voor een groot deel waar het hele circus om draait; geld. Dat, gecombineerd met het feit dat de F1 heel erg de boot mist met (a)social media en de manier waarop we vandaag de dag media/sport beleven, betekent dat hier kansen liggen.
Je bedoelt dat iedere "fan" met een mobieltje of een facebook account daar medezeggenschap over zou kunnen gaan krijgen? Alsjeblieft zeg, als ik zie wat dat dat laatste jaren voor negatieve invloed heeft gehad op allerlei uitslagen dan zou dat de doodsteek voor "mijn" sport betekenen. Nee, laat dat soort stem-gedrag maar lekker bij allerlei talentenshows e.d.. Ik als echte die-hard F1 fan (ja zo durf ik me gerust te noemen), zit daar beslist NIET op te wachten.

Dat social media waar jij het over hebt is al jaren zo social niet meer. Als er ergens onfrisse zaken plaatsvinden dan is het wel via social media, de doodsteek voor onze maatschappij.
Maar hé, hoewel zwaar in de minderheid, zo denk ik erover, en heb niet de behoefte dat elders nog te destilleren, anders dan via dit topic :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ze moeten Social media op een andere manier omarmen, als toegevoegde waarde voor de sport. Dingen zoals meer informatie bieden via Twitter / Facebook / etc.

Mooie race-momenten of andere dingen niet weghalen van Youtube vanwege copy-right...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Dan moet eerst Bernie het loodje leggen vrees ik.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Misschien gaat Alsonso Marussia wel overnemen en (zoals eerder gezegd) dit als dochter team/kweekvijver voor Ferrari te laten functioneren.
Marussia rijdt al met Ferrari motoren, en is zo goed als bankroet (en dus niet zo veel waard..?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

maar hij wilde nog een keer wereldkampioen worden .. dat lijkt me dan schier onmogelijk

Nee, dan eerder dat ie Marco Mattiacci gaat opvolgen/vervangen als Scuderia F1 teambaas. Die keuze was toch al erg raar...

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Uiteindelijk zal het enorm tegenvallen wat ie aankondigt omdat we allemaal vanalles verwachten doordat ie zelf zo vaag doet.

Hij lijkt wel te hinten naar een eigen team met Ferrari steun maar daarmee is de kant klein dat ie als rijder succesvol kan worden. Of hij weet meer dan ons allen en gaat Bernie en de FIA straks customer cars toestaan (mede door lobby Alonso) en gaat ie met customer Ferrari's rijden.
Vergeet niet dat Ferrari al vaker heeft geroepen dat ze graag een 3e auto willen inzetten, eventueel onder de vlag van een Amerikaans team (Haas anyone?).

Ferrari zal uiteindelijk liever Alonso zien winnen in een customer Ferrari dan Alonso of een andere in een andere auto. Natuurlijk nog liever Ferrari zelf zien winnen maar thats not the point ;)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 13:00
Waarom Alonso niet in de 3e Ferrari volgend jaar? Vandaar dat ie ook nog niets kan zeggen, want de kogel is nog niet door de kerk of dat echt zal gaan gebeuren. Di Montezemelo verwachtte volgens mij van wel.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

3e auto zijn de meeste teams (nog) op tegen omdat het blijkbaar teveel extra werk oplevert. Je design doorverkopen en eventueel ook daadwerkelijke onderdelen valt qua werk mee en je krijgt van 2 ipv 1 extra auto info terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik geloof er echt helemaal niks van dat er volgend jaar met klantenauto's of 3 auto's per team gereden gaat worden.

Sinds vandaag geloof ik het meest in dat Alonso Marussia gaat overnemen met Ferrari-steun en er zelf gaat rijden. (of hoop ik dat het meest? :P )
Op de 2e plek geloof ik dan dat ie naar McLaren-Honda gaat.
Op de 3e plek zou ik dan er naar neigen dat ie er 1 jaar tussenuit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Marussia overnemen en dan zonder customer cars betekend dat Alonso ofwel de hoop op een 3e titel heeft opgegeven en daar nu over liegt of dat hij een beetje te diep in een droomwereld leeft want dat is schier onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:39:
Marussia overnemen en dan zonder customer cars betekend dat Alonso ofwel de hoop op een 3e titel heeft opgegeven en daar nu over liegt of dat hij een beetje te diep in een droomwereld leeft want dat is schier onmogelijk.
Misschien in een Mercedes klantenwagen. :)

Ik vraag me echt af of hij dat gaat doen. Wat mij betreft is een overgang naar McLaren-Honda of alsnog bij Ferrari in de 3e auto plaatsnemen waarschijnlijker.
Als die 3e auto trouwens door gaat, waarom dan niet bij Mercedes?

Hoop dat we het snel horen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 19:17
Ook wel een interessante optie:
Samen met Stefano Domenicali naar Audi voor een jaartje?
http://www.topgear.com/uk...i-le-mans-team-2014-10-31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens Sky: Fernando naar Haas F1 !

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

u_nix_we_all schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:48:
Had ik ergens al voorspelt. In NASCAR Stewart-Haas, in F1 Alonso-Haas en dan met steun van Ferrari.

Dan verwacht ik toch echt customer cars als ze volgend jaar al mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Zou me niets verbazen als dit klopt, zeker gezien z'n hints dat het voor Ferrari ook het beste zou zijn (Haas wordt Ferrari-B team) en dat de gezondheidssituatie en het ongeluk van Bianchi vertragend zou werken in de afronding van de details (denk dat ze Bianchi graag als coureur hadden willen hebben bij Haas, omdat het toch de STR van Ferrari moet gaan worden en dus in het opleidingstraject van Jules had gepast).

Aan de andere kant dacht Fernando nog serieus voor de titel te kunnen gaan, en ik denk dat hij dat als hij naar Haas gaat toch echt op z'n buik kan schrijven. Daarnaast past het niet echt in de filosofie van een juniorenteam om er zo'n "ouwe rot" in te zetten, maar misschien is dat meer om de boel daar op de rit te krijgen?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Mocht dat zo zijn, dan is de relatie tussen Ferrari en Alonso niet zo bekoeld als men (de media) deed vermoeden. Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

fynrd1 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 18:52:
Mocht dat zo zijn, dan is de relatie tussen Ferrari en Alonso niet zo bekoeld als men (de media) deed vermoeden. Ben toch wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
Gevalletje: wil niet direct met je door maar je mag ook niet naar een ander dus dan maar in een B-team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:45

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

In a sidenote: Max 10e. Solide training lijkt me.

Wel 1000 euro boete :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:06:
[...]

Gevalletje: wil niet direct met je door maar je mag ook niet naar een ander dus dan maar in een B-team.
Wat gaat Santander doen is de vraag denk ik. Haas + Alonso + Santander is zou best vrij zelfstandig kunnen opereren. De huidige malaise zou ook nog wel eens kunnen betekenen dat de verdeling van geld ook gunstiger wordt voor instappers.

En ik weet niet of Alonso nog gaat voor een extra titel of dat hij het na 14 (15,16?) jaar onderhand wel mooi vindt, ik heb ergens het gevoel dat hij als hij klaar is hij graag een team zou runnen ofzo.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MikeyMan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:42:
vet!!! _/-\o_

ach .. iemand anders van 17 hangt in de stad rond, rookt wat wiet en verprutst zijn school ... hij krijgt een boete van 1000 euro en kan hem waarschijnlijk nog goed betalen ook :+

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Max snelste ......in de pitsstraat ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Maar zou Haas niet pas vanaf 2016 actief zijn? Of: Haas neemt alsnog Marussia over en stapt komend jaar al in.

[ Voor 13% gewijzigd door Bart-Willem op 31-10-2014 23:00 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:39
Zo moeilijk is het toch niet? Alonso zegt dat acheraf iedereen zegt dat het logisch is..Dus het moet Haas zijn...de rest is toch niet logisch..(wel aannemelijk maar niet logisch).
Een sabbatical nemen zou trouwens ook logisch zijn, maar dat ontkent hij dan weer..Ik zeg :Haas.
Misschien wel als teambaas...

[ Voor 6% gewijzigd door Arjantje72 op 01-11-2014 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Caballero
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:36
Interview met Bernie Ecclestone (en de race promotor van Austin die klaagt over het geluid), waarin Bernie aangeeft dat de grid zelfs terug kan naar 14 wagens en dat ze deze winter iets aan de regels m.b.t. de motoren gaan doen omdat het huidige motorgeluid voor niemand goed is:
YouTube: F1 2014 - 17 United States GP - Bernie - Grid could go to 14 cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Alhoewel 14 wel aan de krappe kant is, ben ik het wel met die promotor eens dat als de competitie vooraan goed is, dat niet heel gek veel uit maakt. Maar ik zie ook liever een vol veld, laat dat duidelijk zijn :)

Nu het geluid nog. Die man heeft 100% gelijk. Je moet het kunnen voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-08 13:00
Hangt er inderdaad vanaf hoe goed ze ten opzichte van elkaar zijn, heb liever 14 wagens die allemaal kunnen winnen, dan 22 wagens waarvan er eigenlijk maar 2 daadwerkelijk goede kans maken.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Arjantje72 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 01:00:
Zo moeilijk is het toch niet? Alonso zegt dat acheraf iedereen zegt dat het logisch is..Dus het moet Haas zijn...de rest is toch niet logisch..(wel aannemelijk maar niet logisch).
Een sabbatical nemen zou trouwens ook logisch zijn, maar dat ontkent hij dan weer..Ik zeg :Haas.
Misschien wel als teambaas...
Of: Alonso bedoelt met "het beste voor Ferrari" iets heel anders: Alonso is zelf de jongste niet meer en wellicht wil Ferrari weer de kant op zoals destijds met Schumacher: met Vettel hebben ze iemand die nog jaren mee kan gaan en dan op je gemak weer een perfect team bouwen zoals ze dat bij Schumacher ook deden. Dat zou dus het beste voor Ferrari kunnen zijn. ;) En dan zal Alonso gewoon naar McLaren gaan en daar een paar jaar rijden in de hoop dat McLaren binnen 2-3 jaar weer voor de titel kan strijden.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
MikeyMan schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 20:42:

Solide en we weten niks van het programma, maar Kvyat stond wel 4de. F. Nasr is wel sneller dan F. Massa in de Williams, het was wel al zijn 4de testsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Eh hoezo is de kwalificatie trouwens eerder dan de race morgen? Kwalificatie is straks om 18.00 terwijl de race om 21.00 is, of heeft Gpupdate het verkeerd qua racetijd? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Bart-Willem schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:31:
Eh hoezo is de kwalificatie trouwens eerder dan de race morgen? Kwalificatie is straks om 18.00 terwijl de race om 21.00 is, of heeft Gpupdate het verkeerd qua racetijd? :P
Mweh?? :?

Afbeeldingslocatie: http://83.128.23.212/Pics/GPUSA.png

Wat is daar niet goed aan dan? Begint de race eerder?

[ Voor 7% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05:41
Formula1.com zegt voor mij 19:00 Q vanavond, en race 21:00. Weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

AzzKickah schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:40:
[...]

Mweh?? :?

[afbeelding]

Wat is daar niet goed aan dan? Begint de race eerder?
Meestal hebben de kwalificatie en race dezelfde aanvangstijd, dus vandaar dat ik me afvroeg of die 21.00 klopte of niet. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

mat.hi.as schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 13:44:
Formula1.com zegt voor mij 19:00 Q vanavond, en race 21:00. Weird
Misschien zomer/wintertijd, ik weet niet wanner de VS over gaat.
Overigens stond op RTL+ ook 19:00 voor quali.

Edit: zeker zomer/wintertijd: hier is het resp. 19:00 en 21:00, lokaal 13:00 en 14:00.

[ Voor 22% gewijzigd door MrSleeves op 01-11-2014 14:06 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Vanacht gaat de klok een uur terug in austin, vandaar het verschil.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

AlainS schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:20:
Vannacht gaat de klok een uur terug in Austin, vandaar het verschil.
Dan zou het verschil kleiner moeten worden met zaterdag en zondag i.p.v. groter? Maar ik zal wel een brainfart hebben. Wacht, ze lopen daar achter op ons, niet voor :)

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 01-11-2014 14:33 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:53
Waarschijnlijk geen Van der Garde bij Sauber volgend jaar. Het gaat waarschijnlijk Marcus Ericsson worden volgens: http://adamcooperf1.com/2...-for-sauber-seat-in-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Rekenkundig wonder is die Bernie ook.
"It could go down to 14. If we lose another two teams that is what will happen. I can’t predict if it won’t or it will. But if it is 18 no drama at all,"
http://www1.skysports.com...be-on-the-f1-grid-in-2015

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Erapaz schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 12:43:
[...]

Solide en we weten niks van het programma, maar Kvyat stond wel 4de. F. Nasr is wel sneller dan F. Massa in de Williams, het was wel al zijn 4de testsessie.
Mja tussen Kvyat en Verstappen zat bijna een seconde. Dat is ook wel veel, maar we weten natuurlijk niet op wat voor doel ze rondreden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martinspire schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 15:46:
[...]
Mja tussen Kvyat en Verstappen zat bijna een seconde. Dat is ook wel veel, maar we weten natuurlijk niet op wat voor doel ze rondreden.
Volgens mij weten we dat doel nu juist wel voor beide rijders?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Ik zat een beetje te denken over de hoeveelheid teams/rijders en een stabiele verdeling enzo.

Zowiezo zou men naar 3 auto`s per team moeten, bij 2 blijven levert een te groot teamfaalrisico probleem op imho.

De lijst zou er dan zo uitzien met primaire en secundaire teams.

1 Primair - Ferrari, Secundair - Haas met Ferrari motor.
2 Primair - RedBull, Secundair - Torro Rosso met Renault motor
3 Primair - Mercedes, Secundair - Force India met Mercedes motor
4 Primair - McLaren, Secundair - Lotus/Caterham/Marussia (1team van maken ???) met Honda motor
5 Primair - Williams, Secundair - Sauber met BMW-Toyota??? motor

Zou wat duidelijker zijn voor de sponsors, en wat makkelijker om in te stappen, risico dat een team het einde van het jaar niet haalt wordt dan wat kleiner.
Probleem is wel natuurlijk dat er een motor fabrikant bij zou moeten om het een net lijstje te maken.
Ik heb BMW-Toyota gesteld omdat die recentelijk nog veel meededen, maar bv een Amerikaan zou leuker zijn voor de verdeling, en voor de charme/smaak maw bv Ford.

Wel dan dus 30 auto`s op de grid, zelfs als de 2de teams "maar" 2 auto`s kunnen neerzetten zijn het er nog 25.

[ Voor 8% gewijzigd door enchion op 01-11-2014 17:23 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Om 18:00 NL-tijd begint op Sky F1 de Quali-show. Dus de daadwerkelijke quali zal dan om 19:00 beginnen.

De race-show begint om 20:00 NL-tijd dus de race dan idd om 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

ADDG schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 14:44:
Waarschijnlijk geen Van der Garde bij Sauber volgend jaar. Het gaat waarschijnlijk Marcus Ericsson worden volgens: http://adamcooperf1.com/2...-for-sauber-seat-in-2015/
Zonde, Ericsson is echt een paydriver die tot nu toe niet echt heel erg uitgeblonken heeft vind ik (alhoewel 'ie de laatste races wel sterker werd). VDG vind ik echt stukken beter.

Wel apart: Ericsson nam minder geld mee naar Caterham dan VDG zou meenemen, of Ericsson zou ineens een hoop extra bij elkaar geharkt hebben waardoor 'ie meer dan VDG kan meenemen komend jaar. Maar dat betwijfel ik eigenlijk een beetje. :P Of dit soort geruchten zorgen ervoor dat McGregor zijn portemonnee verder moet opentrekken. :P

[ Voor 25% gewijzigd door Bart-Willem op 01-11-2014 18:14 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Waarom ligt trouwens bij de kwalificatie de streep aan het begin van het rechte eind en niet op start/finish?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:38
Sutil _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Knap hoor, is ze zeker gegund, nog steeds zonde dat die saubers zo veel minder zijn dan vorig jaar

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik hoop dat HAM kampioen wordt maar dat ie aaaaltijd die zonnebril ophoudt en zo vind ik maar niks :N
En zo afstandelijk doen met Rosberg terwijl je al je hele leven tegen elkaar racet.

[ Voor 29% gewijzigd door AzzKickah op 01-11-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:23
Tja, speelt wel eea binnen dat team... lopen elkaar beide flink op te naaien en proberen daarbij verschillende trucjes uit die niet goed vallen bij hun teamgenoot.

Las overigens dat FI dreigt om na 1 ronde weer de pits in te komen en te stoppen... weet niet of er meer teams zijn die dat van plan zijn, maar zoiets juist in Amerika doen, waar al 4 wagens minder aan de start staan en het indianapolis debacle... weet niet of dat goed is voor de sport daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Sauber confirm Marcus Ericsson wil drive for the team in 2015 #skyf1

Bron Twitter sky sports

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:07:
Tja, speelt wel eea binnen dat team... lopen elkaar beide flink op te naaien en proberen daarbij verschillende trucjes uit die niet goed vallen bij hun teamgenoot.

Las overigens dat FI dreigt om na 1 ronde weer de pits in te komen en te stoppen... weet niet of er meer teams zijn die dat van plan zijn, maar zoiets juist in Amerika doen, waar al 4 wagens minder aan de start staan en het indianapolis debacle... weet niet of dat goed is voor de sport daar.
Waarom willen ze dat doen? De kosten zijn toch al gemaakt of is het meer een statement?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik vind die Ericsson maar een gigantische prutser :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
IkWilbert schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:14:
Sauber confirm Marcus Ericsson wil drive for the team in 2015 #skyf1

Bron Twitter sky sports
Olav zei het ook dat het zeker was.

En Sauber nu officieel: https://twitter.com/SauberF1Team/status/528644370418106368

Bijna zeker, Sauber: Giedo & Marcus naast elkaar.
http://www.f1today.net/nl...an-der-garde-aan-ericsson

[ Voor 30% gewijzigd door Ryur op 01-11-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:16:
[...]

Waarom willen ze dat doen? De kosten zijn toch al gemaakt of is het meer een statement?
Statement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:26

IkWilbert

Het is mij!

Volgen de Oostenrijkse krant Blick wordt Giedo de 2e rijder.

Sutil macht endlich Sauber-Freude! Aber Van der Garde wird zweiter Fahrer 2015 http://www.blick.ch/3240173

Afwachten of ze gelijk krijgen

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Wauw! Is het al eerder gebeurd dat er twee nederlanders meereden in de F1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Recent nog, Doornbos en Albers ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Zelfs in hetzelfde team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Zolang kijk ik nog geen F1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ryur schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:26:
[...]

Olav zei het ook dat het zeker was.

En Sauber nu officieel: https://twitter.com/SauberF1Team/status/528644370418106368

Bijna zeker, Sauber: Giedo & Marcus naast elkaar.
http://www.f1today.net/nl...an-der-garde-aan-ericsson
Als een Duits blad beweert dat een Duitser (Sutil) eruit gewipt wordt dan zal dat wel kloppen denk ik zo. :P 2 paydrivers, waarvan 1 een goede is, het is wel logisch voor Sauber. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Bart-Willem schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:59:
[...]

Als een Duits blad beweert dat een Duitser (Sutil) eruit gewipt wordt dan zal dat wel kloppen denk ik zo. :P 2 paydrivers, waarvan 1 een goede is, het is wel logisch voor Sauber. :P
Haha, nog geen eens de link gelegd tussen de Bron & de nationaliteit van Sutil ;)

Ben benieuwd wat Sutil & Gut gaan doen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Sutil heeft/had last van sponsors die niet altijd op tijd betaalden, maar ik sluit niet uit dat die bij een eventueel nieuw/doorgestart team instappen. Volgens de curator van Caterham zouden er serieuze opties zijn dat Caterham dit jaar nog terugkeert, en anders volgend jaar wel. Dus wie weet daar wel. :+ Maar eerst zien, dan geloven.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
IkWilbert schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:35:
Volgen de Oostenrijkse krant Blick wordt Giedo de 2e rijder.

Sutil macht endlich Sauber-Freude! Aber Van der Garde wird zweiter Fahrer 2015 http://www.blick.ch/3240173

Afwachten of ze gelijk krijgen
Blick is Zwitsers....*knip* dat mag netter verwoord worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 01-11-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

MeNTaL_TO schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:16:
[...]

Omdat ze actie willen van de rest, FIA en bernie. Ook Sauber en Lotus zouden mee doen. Mini's het ideale moment. Er word al genoeg over gesproken door caterham en marussia en ze zitten in de VS. Iedereen in de F1 wil dat het daar weer goed doorbreekt dus een 2e farce willen ze absoluut niet.
Het schijnt dat ze al gezegd hebben dat ze niet gaan boycotten dus ik gok dat ze in een achterkamertje al de eerste slag gewonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Polbeer91 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:32:
Waarom ligt trouwens bij de kwalificatie de streep aan het begin van het rechte eind en niet op start/finish?
Dat is de finish lijn. Waarom er een apparte start en finish lijn is is weer een vraag appart.

En er zijn wel meer circuits waar de finish lijn niet op de zelfde plek ligt als de start lijn.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Als punten geld opleveren aan het einde (weet niet of dat lineair per punt gebeurt), waarom geven ze dan geen punten-cap voor deze beloning? Bijvoorbeeld een dominant team scoort 650 punten op een jaar, maar je krijgt maar voor maximaal 400 punten beloning als je op de eerste plek eindigt. De rest gaat dan naar een pot voor de lager geklasseerde teams.

Bijvoorbeeld de eerste plek scoort maximaal een evenredige vergoeding gekoppeld aan 400 punten, het tweede team 350 etc.

Al het geld dat de eerste teams dan verdienen door extreem te domineren over de lagere teams vloeit dan weer terug naar hun. Gaat zo'n lager team ineens vooraan meedoen vloeit dat geld weer terug naar het op dat moment mindere team...

*end of brainfart

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Ik vind die soft budget cap waar Van Dam het over had wel een goed idee. Stel een plaffond in van zeg 100 miljoen, en daar mag je best over heen maar dan betaal je wel een "belasting" van zeg 20% er over. En dat geld kan dan naar de teams die het minder hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem is dat budget totaal niet te controleren valt. Wie houdt een team tegen dat technologie of kennis bij een ander bedrijf inkoopt voor een schijntje? Dat dat tweede bedrijf dan een dummybedrijf is maakt niet uit, want dat staat niet op de balans.

Het idee is aardig, maar de praktische uitwerking nagenoeg onmogelijk. Dan moet je bijkans iedere werknemer en zijn takenpakket tot op de millimeter gaan vastleggen. Om nog maar niet te spreken van verschillende kosten in verschillende landen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2014 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:26:
Het probleem is dat budget totaal niet te controleren valt. Wie houdt een team tegen dat technologie of kennis bij een ander bedrijf inkoopt voor een schijntje? Dat dat tweede bedrijf dan een dummybedrijf is maakt niet uit, want dat staat niet op de balans.
Idd, een team als Sauber draait puur op de F1, dus die kun je makkelijk controleren. Ferrari heeft echter ook zijn hele consumentenlijn waar ze uit kunnen vissen. Die dure windtunnel kan op naam van de normale straatauto's belast worden, net als de "huur" van hun eigen testcircuits. Idem zal gelden voor McLaren, Mercedes, Renault etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roamor schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:31:
Idd, een team als Sauber draait puur op de F1, dus die kun je makkelijk controleren. Ferrari heeft echter ook zijn hele consumentenlijn waar ze uit kunnen vissen. Die dure windtunnel kan op naam van de normale straatauto's belast worden, net als de "huur" van hun eigen testcircuits. Idem zal gelden voor McLaren, Mercedes, Renault etc.
Precies, Ferrari die een verdacht voor F1 nuttige motor ontwikkelt die toevallig nooit in een straatauto terecht komt. Ach, ja, zucht, het bleek gewoon niet zo handig. Maar in de F1-auto kwam het gelukkig nog wel van pas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:10:
Als punten geld opleveren aan het einde (weet niet of dat lineair per punt gebeurt), waarom geven ze dan geen punten-cap voor deze beloning? Bijvoorbeeld een dominant team scoort 650 punten op een jaar, maar je krijgt maar voor maximaal 400 punten beloning als je op de eerste plek eindigt. De rest gaat dan naar een pot voor de lager geklasseerde teams.

Bijvoorbeeld de eerste plek scoort maximaal een evenredige vergoeding gekoppeld aan 400 punten, het tweede team 350 etc.

Al het geld dat de eerste teams dan verdienen door extreem te domineren over de lagere teams vloeit dan weer terug naar hun. Gaat zo'n lager team ineens vooraan meedoen vloeit dat geld weer terug naar het op dat moment mindere team...

*end of brainfart
Is geen brainfart maar gewoon logisch, winner takes all is gewoon gebleken niet werkbaar te zijn.
Er moet gewoon een bepaalde input naar de genepool om de selectie in stand te houden.

Als je kijkt naar de hoeveelheid teams op deze pagina, en je weet dat we ook nog eens dubbele teams hebben tegenwoordig (RedBull2x, en wandelgangafspraken tussen de Mercedes teams.) dan zie je meteen hoe ver we gezakt zijn.
Wikipedia: 1967 Formula One season

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Je kunt ook "belasting" heffen op sponsoring. Hoe hoger het team vorig jaar eindigde hoe hoger het percentage afdracht over sponsoring. Immers krijgen die ook meer exposure. Zo kan het interessant worden voor een grote sponsor om een klein team te sponsoren.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Iemand van de via Sky geïnterviewden bracht gisteren naar voren dat er bij een bepaalde Amerikaanse Sport (mogelijk NBA), elk team exact hetzelfde bedrag uit de pot kreeg betaald, ongeacht het aantal sterspelers wat ze binnen het team hadden en de prestaties die behaald werden. Indien dat bedrag niet voldoende mocht zijn dan was een ieder vrij om het budget op te schroeven middels sponsoring of andere geld-verstrekkers.

Dat lijkt me in ieder geval een eerlijkere wijze van verdelen. Mercedes en Ferrari zullen er beslist meer geld in blijven pompen omdat de resultaten gekoppeld zijn aan auto verkopen, maar dat is dan eigen geld en niet direct afkomstig uit de FIA pot. Het moet ook zo zijn dat de kleinere teams net zo betrokken moeten worden dan de grotere want dat is nu schijnbaar niet het geval en daar komt ook de grote onvrede vandaan bij de kleinere teams waardoor ze met niet deelnemen aan de race dreigden. Ze voelen zich op vele fronten buitengesloten en worden niet betrokken bij essentieel overleg en zijn daarom van diverse zaken niet goed of helemaal niet op de hoogte. Ook dat kwam uit de diverse interviews via Sky naar voren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang Bernisconi aan de macht is gaat dat niet veranderen. Bij dergelijke sporten is het toch altijd een beetje maffiagebeuren - je ziet het bij voetbal in de vorm van Blatter en je ziet het hier. Tilke wordt echt niet steeds uitgenodigd omdat hij zulke goede banen tekent, hij balanceert blijkbaar de belangen van mensen die andere zaken voorop stellen dan een knappe race goed uit mag daarom steeds terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Ben benieuwd of wel een leuke race krijgen. Heb er eigenlijk wel weer eens een keer zin in :)

edit: Max heeft er ook zin in!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B1dSFsQIgAAOAcD.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Gynnad op 02-11-2014 20:43 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Het lijkt erop dat ze de volkslied ceremonie erin houden. Laat de coureurs toch gewoon op de race focussen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Hoort er wel een beetje bij naar mijn mening, vindt het dan wel weer typisch dat een aantal coureurs dan de oordoppen in houdt

edit: zo te zien hebben ze er bij redbull ook geen problemen mee
https://twitter.com/redbullracing/status/528996249383350274

[ Voor 34% gewijzigd door Polbeer91 op 02-11-2014 20:59 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Sutil Perez lekker bezig zeg

[ Voor 22% gewijzigd door Goron op 02-11-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:18
Perez lekker bezig zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Laatst online: 00:30

ricardo246

Life's what you make it!

Perez bedoel je ;-)

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Sommigen willen wel heel graag van de softs af. Vettel gaat van medium > soft > medium.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Ze hebben het gelukkig wel redelijk vlot opgeruimd

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
Ricciardo is toch een erg fijne coureur hoor :)

Al zat hij wel heel dicht op de williams in de herhaling :o

[ Voor 40% gewijzigd door Goron op 02-11-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
*Snurk* :z

Podium: Merc, Merc & Willie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Sutil zit volgend jaar niet in de Sauber als ik hem zo hoor op RTL.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ALO doet het weer rustig aan .. al 8 sec naar RIC ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:47

Edd

Is dit nu het statement waar Force India het over had?? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 23:03
Bedoelde Force India dit toen ze het over een boycot hadden? :+

Edit: net niet snel genoeg getypt op de telefoon...

[ Voor 31% gewijzigd door Arjan90 op 02-11-2014 21:38 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polbeer91
Heb het gemist, wat was er bij Force India?

[ Voor 22% gewijzigd door Polbeer91 op 02-11-2014 21:40 ]

Steam

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.