De oude Hockenheim ademde wel sfeer, en was daarom voor mij een bijzonder circuit. Na de verbouwing is het een 13 in een dozijn circuit geworden dat niets bijzonders heeft. Nordschleife ben ik met je eens, dat is geen F1 circuit en zal het ook nooit worden. Wie gaat er nu in godsnaam een (duur) kaartje kopen om die auto's een keer of 13 voorbij te zien komen.SnowDude schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:06:
[...]
Het oude Hockenheim was nog saaier dan de huidige, ik snap niet echt waar de liefde voor die baan vandaan komt. Als er een baan was waar de rijders kwaliteiten eigenlijk totaal ondergeschikt waren aan de
topsnelheid van de auto dan is het daar wel. De F1 kan alleen op de Nordschleife als er een aantal behoorlijke aanpassingen worden gedaan; de Carrousel moet helemaal op de schop, want nu zou de rij hoogte flink omhoog moeten als je er over heen gaan, en dat kost weer te veel aan downforce.
[...]
Nog smaller? dan wordt er helemaal niet meer ingehaald.
[...]
Nog strenger?
[...]
V-12's zijn te zwaar, zelfs in het tijdperk dat ze zelf mochten kiezen, stapte iedereen over op V10's
[...]
Omdat er momenteel al een cap zit op de computer power die ze mogen gebruiken voor CFD
Je droomt lekker, maar ik zie niet veel realisme in je dromen. Maar goed daar zijn het ook dromen voor.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)