Laten we even voorop stellen dat iedereen het recht heeft om zijn of haar mening, al dan niet volledig geinformeerd, hier te geven. We hebben in dit topic wel ergere discussies overleeft. Denk aan de SC vs. ED discussie

. Wel raad ik iedereen aan zich even in de materie in te lezen en geen loze kreten spuien. Dat levert alleen maar moddergooien op en daar zit niemand op te wachten toch?
Eerlijk gezegd vind ik de hele discussie een storm in een glas water. Handen op voor de mensen die het met een internet verbinding spelen? Ik durf te wedden dat 95% van ons gewoon een stabiele internet verbinding heeft. Bij FD hebben ze al aangegeven dat het zelfs te spelen is op een laptop gekoppeld aan een telefoon. Dus echt veel data zal het niet versturen. Overigens, waarom zou je dat willen? Ik zie mezelf echt niet op een laptopje in de trein aanrommelen om te docken in een station

. Ik heb niets voor niets een klein vermogen aan hardware uitgegeven om dit optimaal te kunnen spelen.
Ik kan me wel voorstellen dat er teleurstelling is onder een aantal spelers. Natuurlijk zijn er nog een klein select aantal onder ons die geen stabiele internet verbinding hebben maar die kan je op een hand tellen. Verdiennen zij een refund? Ik weet het niet, maar waarom zou je meedoen aan een Alpha en een Beta als je toch niet kon spelen? Ik zou daar zeker niet extra voor betalen! Maar alle Alpha en Beta spelers spelen al ik weet niet hoe lang online. Zonder gezeur. Er is nagenoeg geen topic te vinden over dit onderwerp voordat dit op tafel kwam. Dus waar hebben we het nou uiteindelijk over? Dan blijven dus de mensen over die het spel regulier aangeschaft hebben en zij hebben dus gewoon recht op een refund. Dat heeft FD ook al aangegeven.
Uiteraard spreek ik vanuit een grote voorliefde voor Elite. Let wel, ik ben geen FD fanboy maar wel een van de Elite Universe. En tot nu toe ben ik daar zeer tevreden over. Het spel presteert ver boven mijn verwachtingen en ik heb er nu al een groot aantal uurtjes plezier mee gehad.En ik durf te wedden dat ik niet de enige hier ben.
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.