[PC] Elite: Dangerous - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 24.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ja ik baal juist enorm van dat online gebeuren wat je tegenwoordig in bijna ieder spel ziet, daar heb ik dus helemaal niks mee en koop dan ook alleen single-player games om die gewoon zonder stress van anderen door te spelen, heerlijk. Maar goed dit zal de toekomst wel zijn maar toch jammer.

Ook Star Citizen heb ik gekocht puur voor Squadron 42 als ik zo over de PU lees, wat een gedoe nu al met die schepen, daar zou ik echt geen trek in hebben. 600+ dollar uitgeven zodat je gelijk op de voorste rang zit.

[ Voor 27% gewijzigd door H3llSiNG op 15-11-2014 09:29 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Wat een shitstorm weer zeg, op het E: D forum. Een en al negativiteit, niet normaal. Ik ben uiteraard ook benieuwd naar details maar het lijkt me logisch dat Frontier niet vlak voor een launch event alles gaat vertellen in een newsletter.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:43
H3llSiNG schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:27:
Ja ik baal juist enorm van dat online gebeuren wat je tegenwoordig in bijna ieder spel ziet, daar heb ik dus helemaal niks mee en koop dan ook alleen single-player games om die gewoon zonder stress van anderen door te spelen, heerlijk. Maar goed dit zal de toekomst wel zijn maar toch jammer.

Ook Star Citizen heb ik gekocht puur voor Squadron 42 als ik zo over de PU lees, wat een gedoe nu al met die schepen, daar zou ik echt geen trek in hebben. 600+ dollar uitgeven zodat je gelijk op de voorste rang zit.
Ik verwacht niet dat je in E: D last hoeft te hebben van de stress van anderen. "Online" mode zal waarschijnlijk te maken hebben met de ontwikkeling van het universum, zonder dat er andere PC's op je schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

celshof schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:40:
[...]
Ik verwacht niet dat je in E: D last hoeft te hebben van de stress van anderen. "Online" mode zal waarschijnlijk te maken hebben met de ontwikkeling van het universum, zonder dat er andere PC's op je schieten.
Inderdaad, je kunt sowieso voor Solo mode kiezen, dan heb je geen last van andere spelers. Frontier geeft alleen aan dat je wel internetverbinding moet hebben om te zorgen dat alles in het heelal blijft kloppen (solo spelers zien hetzelfde heelal als de spelers die elkaar tegen kunnen komen):
Going forwards, being online lets us constantly both curate and evolve the galaxy, with stories unfolding according to the actions of commanders. Exploration is also a key factor, too, and it is important that what a single player explores matches what other players explore whether single or multiplayer – a complex, coherent world – something we have achieved. Galaxy, story, missions, have to match, and it does mean the single player has to connect to the server from time to time, but this has the added advantage that everyone can participate in the activities that can happen in the galaxy. A fully offline experience would be unacceptably limited and static compared to the dynamic, ever unfolding experience we are delivering.
Ik zie het nut daar wel van in eerlijk gezegd. Zeker omdat je met 1 commander kunt switchen tussen solo en multi player. Zou oneerlijk zijn als je in solo play gigantisch veel geld kon verdienen door een deel van het heelal te verkennen dat door andere spelers in multiplayer al was verkend en daarna naar multiplayer kon switchen.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-11-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar dat kan prima met patches?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nee. De economie, wat verkend is en wat niet, events... dat wordt allemaal gestuurd door wat spelers doen in het spel en dat kun je niet bijhouden door patches. Maar ik snap het probleem niet, voor constant patchen heb je ook een internetconnectie nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-11-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maar kan je het spel helemaal niet spelen zonder dat? Ik wil niet dat andere mensen invloed hebben in mijn spel.
SnoeiKoei schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:47:
[...]
Maar ik snap het probleem niet, voor constant patchen heb je ook een internetconnectie nodig.
Het gaat ook niet om de internetconnectie. Het gaat erom dat ik mijn eigen spel wil spelen zonder dat anderen erin zitten te rommelen, direct of indirect.

Heel simpel: Als ik dat wél had gewild had ik Star Citizen gekocht.

[ Voor 65% gewijzigd door anandus op 15-11-2014 09:49 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

anandus schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:48:
Maar kan je het spel helemaal niet spelen zonder dat? Ik wil niet dat andere mensen invloed hebben in mijn spel.
Nee, je kunt niet spelen zonder internetverbinding en met deze newsletter lijkt het erop dat dat zo blijft. Ik snap echt je bezwaar niet, zonder levende economie en zonder dat de mensheid zich uitbreidt over het heelal wordt E: D echt binnen 2 dagen doodsaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
anandus schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:18:
Zeker, maar het was ook een behoorlijk selling point. Ik wilde ook Elite backen (had uiteindelijk geen geld), omdat het een offline-mode aanbood, in tegenstelling tot Star Citizen, welke juist focus heeft op online. en ik zal niet de enige geweest zijn.
Ik snap de reden ook niet en denk eerder dat het gewoon een verkapte extra DRM is.
Een deel van het statement klopt niet. Star Citizen zal een PU bieden, maar er is altijd beloofd dat je het spel ook op eigen servers kunt spelen, ofwel solo als je daar voor zou willen kiezen. Of zij deze belofte waarheid kunnen/zullen gaan maken, zal natuurlijk nog moeten blijken, maar het is dus niet een puur online spel.

Wat dat aan gaat is het dus spijtig als Frontier besluit je niet de keuze te geven om wel of niet online te gaan voor updates van de online versie, temeer gezien de belofte. Offline is offline en niet zo nu en dan gedwongen worden online te gaan voor syncing met de online universe. Daarbij denk ik niet dat de internetkwaliteit het grootste probleem is van de mensen die nu niet happy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Maar hoe kan het dat dit voor iemand als een verrassing komt? Afgelopen tijd is het toch duidelijk geworden dat iedereen in hetzelfde PU zit, of je nou solo of multiplayer speelt. Dat KAN alleen maar als je verbonden bent met een server. En zolang je met dezelfde commander kunt switchen tussen die 2 game modes kan het ook niet anders. Daar heeft nooit iemand bezwaar tegen gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 11:47
Er is wel een Solo mode (online). Dus dat is al heel wat anders dan open online SC (maar waar ze dan mogelijk Private Servers gaan ondersteunen).
Ze geven aan dat een volledige Offline mode erg statisch en gelimiteerd is. Daar ben ik het wel mee eens.
De mogelijkheden die ED nu biedt, Open, Solo en Private Groups vind ik voldoende. We zijn in Nederland dan wel behoorlijk verwend met snel en stabiel internet (t.o.v. veel andere landen dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar denken dat je ook niet meer solo online kon spelen.
Maar dat is dus niet zo.

En 'offline' spelen en toch nog gesynchroniseerd worden met het universum is dus de keuze. Dan hangt het er vanaf hoe vaak er hoeveel gesynchroniseerd wordt. Als ze dat heel slim aanpakken en weten te minimaliseren zul je met een zwaar beperkte verbinding toch nog je ding kunnen doen. Zoals je bijv een systeem in jumpt er een synchronisatie van het aantal beschikbare items gedaan wordt wat nog minder dan een html pagina (<100kbb) hoeft te zijn.
Blijft lastig maar ze zullen hun redenen hebben. Misschien dat ze die bijstellen adv commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nou, lekker een ochtendje zitten spelen en niet 1 crash meer gehad. Volgens mij hebben ze de stabiliteitsissues aardig weten te verhelpen. Hopen dat het zo blijft! Eindelijk wat geld kunnen verdienen, Haulertje gekocht en wat upgrades. Nice!

Edit: Meh, de Amerikanen zijn wakker en nou heb ik weer de ene crash na de andere. |:( Geen pijl op te trekken vandaag.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-11-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-06 22:08
Nog ff op het Online/Offline topic.
Nog één van de reden dat je niet helemaal offline zult kunnen zijn is omdat je PC dat simpelweg niet aankan.
Het hele spel is ontworpen om dat een central server een heleboel processen verwerkt, zoals de economie, NPC's, bounties, missies, etc. en dat voor alle 400 miljard systems. Dit is iets wat iets wat een High End game pc ook niet aan kan. Ik denk dat dit het primaire is waarom je niet helemaal offline kunt.
En dat de sync van economie daarna past komt als "secondary".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Facerafter schreef op maandag 17 november 2014 @ 08:59:
Nog één van de reden dat je niet helemaal offline zult kunnen zijn is omdat je PC dat simpelweg niet aankan.
Het hele spel is ontworpen om dat een central server een heleboel processen verwerkt, zoals de economie, NPC's, bounties, missies, etc. en dat voor alle 400 miljard systems. Dit is iets wat iets wat een High End game pc ook niet aan kan. Ik denk dat dit het primaire is waarom je niet helemaal offline kunt.
Voor wie de hele serie redenen en overwegingen wil weten die hebben geleid tot deze beslissing:

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=59481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook niet dat je zoiets zomaar op een enterprise cluster (cloud) aan kan.
Me dunkt dat ze op het moment dat een systeem relevant wordt ze een (random) seed gebruiken om het systeem genereren en op basis van dat procedureel iets genereren. Dat hoef je alleen die seed op te slaan.
En alles wat veel gebruikt wordt komt in een cache te staan verdeeld over meerdere instanties/servers.

Wat me nog niet duidelijk is of bij de aankomende gamma originele Kickstarter backers ook toegang krijgen. Of moet je daar persé een beta voor hebben?

En hoe zit dat met de korting op verzekering van schepen. Geldt die voor betas en/of backers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:58:
[...]
Wat me nog niet duidelijk is of bij de aankomende gamma originele Kickstarter backers ook toegang krijgen. Of moet je daar persé een beta voor hebben?

En hoe zit dat met de korting op verzekering van schepen. Geldt die voor betas en/of backers?
Zie newsletter #49:
Being a Beta backer is the only way you will be able to play Elite: Dangerous until 16th December. In addition to that and the other existing Beta benefits such as Mercenary Edition and automatic permit to visit Sol, today we are also announcing:
  • 25% off in-game ship insurance for life to all our Beta backers
  • free access to one of the 5 new ships when it's released!
sed!

as a 'thank you' for all their help.

If you have already pre-ordered the final game you can still become part of the Beta now and take advantage of the lasting benefits that will give you, by upgrading your account, which will cost you an additional £15. Interested? Just go to the store, put the Beta in your basket and the correct discount will be applied when you checkout.
Niks onduidelijk aan, zonder beta access heb je geen gamma access en geen 25% korting op insurance.

Als ik het me goed herinner zijn er wel kickstarter backers die korting krijgen op verzekering maar dat was dan een bonus van hun pledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Mensen,

Heb de volledige review van de EDTracker gepost via de tweakblog!

HIER is hij te vinden :)

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
BlaSfem0n schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:44:
Mensen,

Heb de volledige review van de EDTracker gepost via de tweakblog!

HIER is hij te vinden :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ja hoor het heeft de media bereikt... lekkere PR een paar weken voor de release.
nieuws: Frontier schrapt offline modus van Elite: Dangerous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 16:07
Schrale troost, het feit dat ik er weer een nieuwsbericht over zag heeft mij overgehaald toch te pre-orderen. Missch neem ik de beta er ook nog wel bij, ook al is het nog maar een maand :)

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:22:
Als ik het me goed herinner zijn er wel kickstarter backers die korting krijgen op verzekering maar dat was dan een bonus van hun pledge.
Dat kan ik iig niet op de kickstarter site terugvinden. En op diverse fora wordt er van alles door elkaar geroepen dus kan je idd beter maar naar de bron terug gaan.

Maar vind het wel erg zuur om als orginele backer behoorlijk veel minder voordeel te hebben als iemand die (meer) voor de beta betaald heeft. Het gaat dan om (mijn geval) maar €20, alleen de manier waarop vind ik toch wel raar. Dat je meer voor een beta zou moeten betalen gaat er bij mij niet in.

De manier van communiceren valt mi te wensen over. Zo laat tegen de release aan nog dit soort zaken aanpassen komt niet vriendelijk over.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:26:
[...]

Dat kan ik iig niet op de kickstarter site terugvinden. En op diverse fora wordt er van alles door elkaar geroepen dus kan je idd beter maar naar de bron terug gaan.

Maar vind het wel erg zuur om als orginele backer behoorlijk veel minder voordeel te hebben als iemand die (meer) voor de beta betaald heeft. Het gaat dan om maar €20, alleen de manier waarop vind ik toch wel raar.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Op kickstarter kreeg je voor 20 Pond (25 Euro) een kopie van het spel voor release.
Als (Standard) Beta backer heb ik er gewoon de dikke 60 Euro voor betaald.
Dat is een verschil van 35 Euro?

Ook zijn de andere bonussen waar SnoeiKoei het over had gewoon te vinden op de kickstarter pagina.
Dit zijn dan de pledges waar je in het begin al gelijk met een beter schip en meer geld kon beginnen.

En als je voor het "Digital Download Pack" had gebacked dat kreeg je dus voor 80 Pond (100 euro) de Game en de Lifetime Expansion maar deze back heeft ook de beta inbegrepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had via kicstarter gebacked voor 30 pond (oftwel +/- €40). Dus voor mij geldt dat verschil van €20.
Heb later nog die lifetime expansie erbij gekocht omdat ik dat wel een goede investering vond. Maar dat staat los van de beta.

Maar een korting van 25% op schepen voor beta spelers kan fors zijn als je bedenkt dat de super grote schepen in de honderden miljoenen credits gaan lopen. Dan is 25% van 10% (?) ook nog veel als je dat moet verdienen via handel. Dat is naar verhouding heel wat anders als met een schip beginnen van 40k en een bankrekening van 500/1000(?) credits. Het is misschien wel gezever maar de verschillen lijkt mij uit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Hoe vaak komt het nou voor dat je een CEO zich ziet mengen in forum discussies?
David Braben doet dat dus wel : https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=60284

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo heel vaak maar is niet ongewoon.
Chris van CIG doet het wel eens.
Heb Hilmar van CCP het ook wel eens zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:35:
Niet zo heel vaak maar is niet ongewoon.
Chris van CIG doet het wel eens.
Heb Hilmar van CCP het ook wel eens zien doen.
Marek Rosa van Keen Software House (Space Engineers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Sorry hoor, waar heb ik dat ook al weer eerder gehoord? OH JAH! Simcity! :X

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:44
David Braben heeft, behalve het eerder vermeldde forum q&a van vandaag, ook nog een kort interview gehouden met Eurogamer. Hierin geeft hij onder andere toe dat er vroeger had gecommuniceerd worden over de problemen mbt het ontwikkelen van de geschrapte offline-functie.

Verder stelt hij o.a. ook dat, mocht het spel ooit definitief offline gaan, het mogelijk zou moeten zijn om een 'gearchiveerde versie' van de server uit te brengen zodat lokaal gespeeld kan worden, met het nadeel dat de wereld niet meer verder zou evolueren.

Ik heb voorlopig nog steeds geen pre-order voor ED geplaatst (ook al kriebelt het al maanden), en ondanks de huidige (overigens terechte) commotie vind ik dat Frontier wel zijn best doet om nu degelijk te communiceren. Alleen hadden ze hun backers echt wel vroeger mogen informeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
JackAvery schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:44:
David Braben heeft, behalve het eerder vermeldde forum q&a van vandaag, ook nog een kort interview gehouden met Eurogamer. Hierin geeft hij onder andere toe dat er vroeger had gecommuniceerd worden over de problemen mbt het ontwikkelen van de geschrapte offline-functie.

Verder stelt hij o.a. ook dat, mocht het spel ooit definitief offline gaan, het mogelijk zou moeten zijn om een 'gearchiveerde versie' van de server uit te brengen zodat lokaal gespeeld kan worden, met het nadeel dat de wereld niet meer verder zou evolueren.

Ik heb voorlopig nog steeds geen pre-order voor ED geplaatst (ook al kriebelt het al maanden), en ondanks de huidige (overigens terechte) commotie vind ik dat Frontier wel zijn best doet om nu degelijk te communiceren. Alleen hadden ze hun backers echt wel vroeger mogen informeren...
Wat David ook heeft gezegd op de frontier forums is dat het geen makkelijk besluit was en ze het alsnog geprobeert hadden maar tot de conclusie kwamen dat het gewoon niet ging werken. Denk je dat het voor zon bedrijf makkelijk is om een belofte uit de deur te gooien? Dit is absoluut geen makkelijk besluit voor hun geweest en om dat te beslissen heb je tijd nodig...
sHELL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:08:
[...]

Sorry hoor, waar heb ik dat ook al weer eerder gehoord? OH JAH! Simcity! :X
Bij SimCity werd gezegd dat het niet mogelijk was vanuit een technisch standpunt.

Bij E:D is vanuit een technisch en fiancieel standpunt. Grotendeels van de game zou opnieuw geschreven moeten worden want het spel is om de servers heen ontworpen. Dat zou een tweede versie opleveren.

EA/Maxis heeft hier een groot genoeg team en budget voor. Ook levert het voor hun meer op dankzij een groter publiek. Frontier heeft hier voor een niet groot genoeg team en budget. Want er staan nog steeds grote content updates en expansions gepland post-release.
Dit zou dan ook weer op allebei de versies gedaan moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

Het is jammer voor die keer dat het internet het een dag of twee niet doet, maar hoe vaak komt dat in Nederland voor? En die keer dat het gebeurd kun je wel overbruggen met andere dingen.

Jammer alleen dat het bij ED dan niet mogelijk is een paar dagen offline te spelen (als ik goed begrepen heb), zoals bij Steam die mogelijkheid bestaat.

[ Voor 4% gewijzigd door TNJ op 19-11-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

TNJ schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:42:
Het is jammer voor die keer dat het internet het een dag of twee niet doet, maar hoe vaak komt dat in Nederland voor? En die keer dat het gebeurd kun je wel overbruggen met andere dingen.

Jammer alleen dat het bij ED dan niet mogelijk is een paar dagen offline te spelen (als ik goed begrepen heb), zoals bij Steam die mogelijkheid bestaat.
Het zou overbrugbaar kunnen zijn door op de achtergrond locaal een server te draaien met alle data. Alleen dan is er geen dynamische markt omdat er maar 1 speler goederen versleept.
Volgens mij draait een grot deel van de economie en het vraag en aanbod gebeuren op de acties van de andere spelers. Dit zou ook door procedural generation kunnen worden ondervangen. Daarnaast zou exploration ook weinig nut hebben,omdat er maar 1 iemand explored of dit zou door wederom A.I. ondervangen moeten worden.

Ik ben wel benieuwd hoe het er over een aantal jaar uit ziet als iedereen uit die beginnerssystemen weg is verhuist. Of ze dan ook spelersactiviteit in kaart kunnen brengen qua spreiding over de Melkweg en hoe de lege systemen voorbij "known space"opgevuld gaan worden.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:42
Na het debacle van x-rebirth heb ik lang geaarzeld, maar heb toch zojuist het spel gepreorderd, en zie er naar uit om volgende maand te gaan spelen.
Valt er al wat te exploren of zijn het alleen nog maar mooie uitzichten wat je kan vinden?
Ik heb ook star citizen gesteund en ben blij dat er weer mooie games uitkomen in dit genre :)

Blaat het niet dan schaapt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Standby schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:23:
Na het debacle van x-rebirth heb ik lang geaarzeld, maar heb toch zojuist het spel gepreorderd, en zie er naar uit om volgende maand te gaan spelen.
Valt er al wat te exploren of zijn het alleen nog maar mooie uitzichten wat je kan vinden?
Ik heb ook star citizen gesteund en ben blij dat er weer mooie games uitkomen in dit genre :)
Op het moment zijn het alleen nog mooie uitzichten.
Maar er staan aardig wat dingen gepland post-release met ook aardig wat gratis content updates.
Ik geloof dat het wel de bedoeling is dat er later ook echt derelicts etc. komen. Misschien zit dit al in Beta 3.9/Gamma maar dat weten bij jammer genoeg niet.

Als ik het goed begrepen heb kan je op de 22ste al beginnen met stuk of 9 tutorial missies.
Je zult pas het PU in kunnen gaan op 16 December.

Hier nog een keer de AMA van David Braben op de FD forums maar nu staan alle vragen en antwoorden in de OP. https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=60284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Voor zover ik het begrepen heb:

Kickstarter pre-order backers (was iets van £20?): gamma acces
Kickstarter full backers, alpha, premium en gewone beta backers (zoals de meeste hier?): nu al acces en dus ook beta 3.9 en gamma
Normale pre-orders voor 22 nov: enkel tutorials tot 16 december
Normale pre-orders na 22 nov: geen early acces content maar wel de gereduceerde prijs van €40
Na 16 december enkel nog te verkrijgen voor €50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Facerafter schreef op woensdag 19 november 2014 @ 00:25:
[...]

Bij SimCity werd gezegd dat het niet mogelijk was vanuit een technisch standpunt.

Bij E:D is vanuit een technisch en fiancieel standpunt. Grotendeels van de game zou opnieuw geschreven moeten worden want het spel is om de servers heen ontworpen. Dat zou een tweede versie opleveren.

EA/Maxis heeft hier een groot genoeg team en budget voor. Ook levert het voor hun meer op dankzij een groter publiek. Frontier heeft hier voor een niet groot genoeg team en budget. Want er staan nog steeds grote content updates en expansions gepland post-release.
Dit zou dan ook weer op allebei de versies gedaan moeten worden.
Geloof je zelf wel wat je zecht?
Toen ik het verhaal van Simcity hoorde had ik echt zo iets van "woah, dat is een grote claim" die achteraf zo leeg en waardeloos bleek te zijn dat je eigenlijk in je broek begon te piessen van het lachen.

Nu staan we hier weer op het zelfde punt, deze mensen beweren dat de game niet offline kan functioneren omdat het "afhankelijk" is "universe enriching experiences" die aleen maar door de server geleverd kunnen worden zonder ook maar een concreet voorbeeld te tonen. Dan roep je toch met zijn allen in koor "BULLSHIT!"?

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

sHELL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:27:
Nu staan we hier weer op het zelfde punt, deze mensen beweren dat de game niet offline kan functioneren omdat het "afhankelijk" is "universe enriching experiences" die aleen maar door de server geleverd kunnen worden zonder ook maar een concreet voorbeeld te tonen. Dan roep je toch met zijn allen in koor "BULLSHIT!"?
Hoe concreet wil je het hebben?
The online servers provide all of the data and processing for the galaxy, interactions between players and all transactions of value.
It's not just the data on the servers, it's the processing of everything that happens in the galaxy - so generating missions, trading, events, exploration - the core of the game.
Ik hoop echt dat dat eindeloze gezeik over een offline mode snel wegebt, die 3 spelers die echt niet over een internetverbinding beschikken vinden heus wel een ander spel om te spelen en de rest accepteert vast al gauw dat het geen 1984 meer is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
SnoeiKoei schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:43:

Ik hoop echt dat dat eindeloze gezeik over een offline mode snel wegebt, die 3 spelers die echt niet over een internetverbinding beschikken vinden heus wel een ander spel om te spelen en de rest accepteert vast al gauw dat het geen 1984 meer is. |:(
Jup, het is op de FD forums al aardig aan het afzakken na de AMA van David.
sHELL schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:27:
[...]

Geloof je zelf wel wat je zecht?
Toen ik het verhaal van Simcity hoorde had ik echt zo iets van "woah, dat is een grote claim" die achteraf zo leeg en waardeloos bleek te zijn dat je eigenlijk in je broek begon te piessen van het lachen.

Wat SnoeiKoei zei maar je hebt dus ook niet goed mijn post gelezen.
Voor zoiets moeten ze een 2de versie van het spel maken omdat op het moment de hele game om de server heen is ontworpen. Ze zouden dan een groot deel van het spel moeten herschrijven om het uberhaupt offline te kunnen maken en daarna nog onderhouden/support/updates. Dit is iets wat FD financieel niet kan doen.

Het zijn verschillende redenen, wat ik nu heb gezegd en in mijn vorige post is er één van.

Als het mogelijk is zouden we nu ook hier in het topic op kunnen houden over het zeiken van de offline mode? Het is een discussie zonder eindresultaat, je zult er niks mee bereiken.
Alvast Bedankt.

[ Voor 60% gewijzigd door Facerafter op 19-11-2014 16:52 ]

Verwijderd

Toch maar voor de Beta gegaan en de boel geupgraded. En tot nu bevalt het redelijk goed en ben begonnen met oefenen voordat de Gamma versie komt.
Dacht dat het zo instappen was en wegvliegen maar dat valt nog wel tegen zo in het begin. Maar na een paar keer crashen, boetes en aanklooien begint het toch wel te wennen. De AI piloten zijn ook zo gek als een deur door met een lakon9 bij de uitgang gaan lopen stuiteren en je aan de kant wordt gedrukt.

Met een joystick vliegen heeft voordelen en nadelen. Gelukkig werkt de Thrustmaster Hotas X uit de box maar toch nog wat bindings aangepast. Beetje knullig dat je maar een custom binding kan hebben. Zou liever meerdere bindings willen kunnen maken en die dan kunnen switchen on the fly. (Via keyboard of zo)
Wat ik wel lastig vind is dat je de crosshair verliest als je de joystick kiest. (Als iemand daar een tip voor heeft houd ik me aanbevolen.) En viel me ook op dat qua missies je soms die spullen in het station zelf kan kopen en je zo snel veel credits kan verdienen.

Spelen op 4k valt me redelijk mee alhoewel de 970SLI fans wel op 80% draaien. Heb nog niet FPS in de gaten gehouden. Wel heb je bij overgangen van jumps/superdrive van die hickups.

• Patje040175
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 08:11

Patje040175

Zwarte koffie !!!

@wouter veltmaat : Bedoel je zoiets als dit ? Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/ujd71orhn/Elite_Dangerous_TMHotas_X_Mod.jpg

En voor crosshair problemen moet je gimbaled wapens nemen, zeer makkelijk ;)

[ Voor 142% gewijzigd door Patje040175 op 20-11-2014 08:02 ]

Goedzo !

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 00:27:
Gelukkig werkt de Thrustmaster Hotas X uit de box maar toch nog wat bindings aangepast. Beetje knullig dat je maar een custom binding kan hebben. Zou liever meerdere bindings willen kunnen maken en die dan kunnen switchen on the fly. (Via keyboard of zo)
Je kunt wel meerdere bindings maken. In C:\Users\<USER>\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings staat een .binds bestand (als je dingen hebt aangepast heet ‘ie “custom.binds geloof ik) waarin je Elite keybinds worden opgeslagen, maak daar een kopie van en geef ‘m een andere naam (“hotas.binds” ofzo). Als je dan in E: D naar options -> controls gaat kun je bovenaan uit een pull-down-menu kiezen uit de verschillende binds (“custom”, “hotas” etc).

Ik raad je sowieso aan een backup te maken van je .binds als je er tevreden mee bent want als je een keer je joystick niet hebt aangesloten voor je het spel start ben je al je settings weer kwijt, is een lastige bug (hopelijk met de 3.9 patch van vandaag opgelost).
Wat ik wel lastig vind is dat je de crosshair verliest als je de joystick kiest. (Als iemand daar een tip voor heeft houd ik me aanbevolen.)
Schijnt ook een bug te zijn (niet dat ‘ie verdwijnt maar wel dat je hem niet zichtbaar kan maken). Er is een setting voor in de controls, kun je aanvinken dat je een of andere mouse nogwat wil zien, maar die doet niks op het moment. Zal ook wel gefixt worden. Er is op het E: D forum wel iemand die een 3rd party crosshair heeft gemaakt die als overlay over je spel heen gaat maar die werkt alleen als je in windowed mode speelt.
En viel me ook op dat qua missies je soms die spullen in het station zelf kan kopen en je zo snel veel credits kan verdienen.
Missionsysteem schijnt in de 3.9 patch helemaal op de schop te zijn gegaan dus niet te vroeg juichen :P
Wel heb je bij overgangen van jumps/superdrive van die hickups.
Die heeft iedereen, maakt niet uit hoe bruut je systeem is helaas. Hopelijk wordt dat nog eens opgelost. Net als de stotters als je in supercruise in de buurt van een planeet komt.

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

De nieuwe newsletter is wat vroeger deze week:

http://us2.campaign-archi...d1c21b73b1e&id=6b99a1d038

Voor Beta 3.9:
Er staan screenshots in van de Orca (of Dolphin) en (denk ik) de Python!
Met 6 tesamen op voicechat, nieuwe missies, betere en nieuwe USS situaties. En er komt nog meer in de uiteindelijke gamma.

• Facerafter
BlaSfem0n schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:03:
De nieuwe newsletter is wat vroeger deze week:

http://us2.campaign-archi...d1c21b73b1e&id=6b99a1d038

Voor Beta 3.9:
Er staan screenshots in van de Orca (of Dolphin) en (denk ik) de Python!
Met 6 tesamen op voicechat, nieuwe missies, betere en nieuwe USS situaties. En er komt nog meer in de uiteindelijke gamma.
Ik denk ook de Orca en Python.
Je vergat ship to ship trading!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Facerafter schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:24:
[...]

Ik denk ook de Orca en Python.
Je vergat ship to ship trading!
En de outfitting overhaul! Een grote ergernis van velen is momenteel dat je een nieuw schip koopt (Viper is berucht) en met de default onderdelen nauwelijks jump range hebt, moet je eerst je wapens en shields verkopen enzo om in Tech Rich systems te kopen in de hoop dat ze daar upgrades voor je frameshift drive en powerplant hebben enzo. En dan iedere keer na het landen die animatie uitzitten waarbij je de hangar in gaat en dan naar FSD gaan voor je kunt zien of daar een upgrade voor beschikbaar is... Veel klachten over geweest, blijkbaar is er naar geluisterd maar ik ben benieuwd of het echt een enorme vooruitgang is.

Overigens: Vandaag komt er een wipe en bij de gamma release (overmorgen) ook. En MISSCHIEN ook nog 1 bij de release (16 december) dus ga niet te hard grinden komende weken.
quote: Michael Brookes
There is definetly a wipe for Beta 3.9 and the start of gamma.

Contrary to what I've said before there may be a wipe for launch. This is being discussed here at the moment and would be due to code and galaxy changes between now and the end of gamma. I'll post when a decision has been made.

Michael
Bron:

https://forums.frontier.c...77&viewfull=1#post1037177

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-11-2014 12:40 ]

Verwijderd

@Patje040175,@SnoeiKoei
Bedankt voor de tips.
Zal er eens naar kijken.

Wel weer 'duidelijk' gecommuniceerd door misschien te gaan wipen 16 dec. :(

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Verwijderd schreef op donderdag 20 november 2014 @ 13:09:
@Patje040175,@SnoeiKoei
Bedankt voor de tips.
Zal er eens naar kijken.

Wel weer 'duidelijk' gecommuniceerd door misschien te gaan wipen 16 dec. :(
Ze zijn nog in overleg.
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik speel toch wel :p

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

• Standby
Weet iemand ook of er een roadmap is waar je de planning van de toekomstige
updates/dlc kan zien?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Standby schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:28:
Weet iemand ook of er een roadmap is waar je de planning van de toekomstige
updates/dlc kan zien?
Is er niet, er is alleen een lijstje van dingen die men nog wil implementeren in de vorm van uitbreidingen (waaronder planetary landings en kunnen rondlopen in stations enzo). Geen termijnen aan gekoppeld.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:43:
Of je laat mensen met een andere mening dan jij ook de ruimte om te posten? Leuk dat je enthousiast bent over het spel en er blijkbaar geen kwaad woord over wil lezen, maar het is niet jouw topic.

Lekker bezig zijn ze wel. Eerst geven ze toe dat er geen technische redenen zijn om offline te schrappen, maar alleen design/visie meewegen: ze willen een spel maken met een dynamische universe en dat kan alleen in multiplayer en dus online. Daarna dit:
Frontier Developments is now offering refunds, but with a caveat that has also sparked criticism: Those who have already been playing the game online in the Alpha and/or Beta phases, regardless of whether they backed the project via Kickstarter or purchased access to Alpha and/or Beta through our online store, are not eligible for a refund.
En dan ben je dus wat mij betreft verkeerd bezig. Ik kan me goed voorstellen dat iemand de beta speelt om te zien wat het wordt, maar nog steeds als belangrijke reden voor aanschaf een offline versie had. Het een sluit het ander niet uit. Toch krijg je gewoon de vinger als klant (die zelfs extra heeft betaald om uberhaupt die beta in te mogen!). Bizar en ze staan op mijn shitlist wat betreft toekomstige crowdfunding projecten als die er ooit komen.

Een reactie op Rock Paper Shotgun vat mijn mening mooi samen.
Baines:
If you sign up for early access to a first person shooter, and a year later the devs say “Yeah, that FPS part wasn’t working out. So we are turning the game into an overhead educational Bible game,” would you have the right to ask for a refund?

For something a bit less hyperbolic, what if the devs promised Occulus Rift support from the beginning, but halfway through say “Yeah, we never really figured that feature would work. We were never serious about it and it never fit our vision, so we are pulling it. You all can get refunds, but only if you’ve never played the game.”

Sadly, it wouldn’t be as much of an issue if Frontier Developments had admitted earlier that offline wasn’t likely. Instead they kept silent as it became decreasingly likely that offline would see release, instead letting buyers continue to believe that offline would be supported.

[ Voor 46% gewijzigd door Bundin op 20-11-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even 3.9 geprobeerd. (Wat de F is er met het updaten aan de hand? Dat is nou niet bepaald razendsnel.)
Maar mocht gewoon weer opnieuw beginnen (en 10k credits weg) dus maar even een koerier missie gepakt.
Wordt ik op de weg daarheen 4x achter elkaar door piraten geinterdicted (NPC) en ben de sjaak.
Had overigens geen schijn van kans om te ontsnappen ook al was ik redelijk voorbereid met mijn joystick. Me dunkt dat je op zijn minst een redelijk kans zou moeten hebben.
Er is redelijk wat veranderd qua interface en map. Maar zoveel nog zo kort veranderen voor de release komt nou niet bepaald positief over.

Had nog even gekeken met FPS en graphics settings. Als je anti aliasing minimaal zet en minor details op medium low dan haal ik op 4k 60fps met af en toe wat dipjes naar 40. Het ziet er zeer strak uit. Nog wel steeds stuttering bij de overgangen van stadia. Volgens mij hebben ze nog wat flink wat werk te verzetten qua balancering voordat de boel officieel live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bundin schreef op donderdag 20 november 2014 @ 22:30:
[...]

Of je laat mensen met een andere mening dan jij ook de ruimte om te posten? Leuk dat je enthousiast bent over het spel en er blijkbaar geen kwaad woord over wil lezen, maar het is niet jouw topic.
Ja sorry hoor maar op het E: D forum is de sfeer ook al volkomen verziekt door de letterlijk tienduizenden posts over het schrappen van de offline mode. Beetje jammer als dat hier ook gebeurt. Het verandert helemaal niks aan de zaak maar het vergalt wel de sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
[...]

Lekker bezig zijn ze wel. Eerst geven ze toe dat er geen technische redenen zijn om offline te schrappen, maar alleen design/visie meewegen: ze willen een spel maken met een dynamische universe en dat kan alleen in multiplayer en dus online. Daarna dit:
Het is niet dat we er geen kwaad over willen horen. Maar iedereen maakt er een grote fuzz over terwijl het op de E:D forums hele perfect is uitgelegd waarom ze het niet hebben gedaan. En dan komen mensen hier in dit topic slecht geinformeerd (vaak alleen door de hele negative berichten in de media) klagen over het spel en hun developers.

"Eerst geven ze toe dat er geen technische redenen zijn om offline te schrappen" Precies een voorbeeld van wat ik hier boven heb gezegd wat dit is wel degelijk gegeven maar dat staat op de E:D forums en word door de Media (express) weggelaten.

[...]

En dan ben je dus wat mij betreft verkeerd bezig. Ik kan me goed voorstellen dat iemand de beta speelt om te zien wat het wordt, maar nog steeds als belangrijke reden voor aanschaf een offline versie had. Het een sluit het ander niet uit. Toch krijg je gewoon de vinger als klant (die zelfs extra heeft betaald om uberhaupt die beta in te mogen!). Bizar en ze staan op mijn shitlist wat betreft toekomstige crowdfunding projecten als die er ooit komen.
Volgens mij snap je het concept van crowdfunding ook niet helemaal. Bij crowdfunding staat het bedrijf vaak aan het begin van zon project. Op dat moment willen hun die dingen ook echt en denken ze dat het kan lukken. Dit kan later altijd veranderen zoals bij veel spellen, zoiets staat niet vast steen. Ze proberen het maar als het niet kan dan kunnen ze er niet veel aan veranderen. Ook een beetje raar om FD op je "shitlist" te zetten over een beetje slecht nieuws. Ik vind het juist knap dat ze dit nu hebben gedaan, zulk soort besluiten worden niet lichtelijk opgepakt. Ze hebben ook makkelijk na de release kunnen wachten maar dat hebben ze express niet gedaan.
Een reactie op Rock Paper Shotgun vat mijn mening mooi samen.

[...]
RPS geeft hier wel een HEEL slecht voorbeeld. Als je dat voorbeeld op E:D zou toepassen zou het zijn dat je niet meer kan rondvliegen in schepen. De offline mode was een extra feature die ze op dat moment dachten dat het mogelijk was.

Dit is denk ik al de derde of vierde keer dat ik dit verhaal heb uitgetypt en wij worden er ook moe van.

Ander nieuws: Beta 3.9!
Damn, die changelog O.o.
Ik wil eigenlijk beginnen met spelen maar ik denk dat ik toch even tot de Gamma wacht ;P
En ik wil mn bobblehead terug! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:43
Mooie lijst changes :)
PC heeft de update binnen, nu alleen nog tijd vinden. Leuk om te zien dat je meteen de online vrienden krijgt te zien en ook waar ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
celshof schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 10:40:
Mooie lijst changes :)
PC heeft de update binnen, nu alleen nog tijd vinden. Leuk om te zien dat je meteen de online vrienden krijgt te zien en ook waar ze zijn.
Ik kan nog een tijdje niet spelen, zou je een screenshot van het main menu posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Laten we even voorop stellen dat iedereen het recht heeft om zijn of haar mening, al dan niet volledig geinformeerd, hier te geven. We hebben in dit topic wel ergere discussies overleeft. Denk aan de SC vs. ED discussie 8)7. Wel raad ik iedereen aan zich even in de materie in te lezen en geen loze kreten spuien. Dat levert alleen maar moddergooien op en daar zit niemand op te wachten toch?

Eerlijk gezegd vind ik de hele discussie een storm in een glas water. Handen op voor de mensen die het met een internet verbinding spelen? Ik durf te wedden dat 95% van ons gewoon een stabiele internet verbinding heeft. Bij FD hebben ze al aangegeven dat het zelfs te spelen is op een laptop gekoppeld aan een telefoon. Dus echt veel data zal het niet versturen. Overigens, waarom zou je dat willen? Ik zie mezelf echt niet op een laptopje in de trein aanrommelen om te docken in een station :+ :P. Ik heb niets voor niets een klein vermogen aan hardware uitgegeven om dit optimaal te kunnen spelen. :P

Ik kan me wel voorstellen dat er teleurstelling is onder een aantal spelers. Natuurlijk zijn er nog een klein select aantal onder ons die geen stabiele internet verbinding hebben maar die kan je op een hand tellen. Verdiennen zij een refund? Ik weet het niet, maar waarom zou je meedoen aan een Alpha en een Beta als je toch niet kon spelen? Ik zou daar zeker niet extra voor betalen! Maar alle Alpha en Beta spelers spelen al ik weet niet hoe lang online. Zonder gezeur. Er is nagenoeg geen topic te vinden over dit onderwerp voordat dit op tafel kwam. Dus waar hebben we het nou uiteindelijk over? Dan blijven dus de mensen over die het spel regulier aangeschaft hebben en zij hebben dus gewoon recht op een refund. Dat heeft FD ook al aangegeven.

Uiteraard spreek ik vanuit een grote voorliefde voor Elite. Let wel, ik ben geen FD fanboy maar wel een van de Elite Universe. En tot nu toe ben ik daar zeer tevreden over. Het spel presteert ver boven mijn verwachtingen en ik heb er nu al een groot aantal uurtjes plezier mee gehad.En ik durf te wedden dat ik niet de enige hier ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Facerafter schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:34:
[...]
RPS geeft hier wel een HEEL slecht voorbeeld. Als je dat voorbeeld op E:D zou toepassen zou het zijn dat je niet meer kan rondvliegen in schepen. De offline mode was een extra feature die ze op dat moment d
Dat is jouw mening. Ik ben van mening dat offline vs always-online minstens net zo significant is als het genre dat een game is. Zo niet nog significanter aangezien het hier om technische (on)speelbaarheid gaat en niet alleen om een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zelf twijfel ik al een tijd of ik het spel wel of niet aanschaf voor de gamma fase begint. Echter las ik wel dat zelfs een verbinding van 10kb/s genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verbaas me toch dat mensen zo verrast zijn als 1 of meer kickstarterbeloftes niet ingelost worden. Dit is onvermijdelijk. Het kickstarter plan wat gepresenteerd wordt om backers binnen te halen is de visie van de maker wat hij wil dat de game gaat worden, niet wat de game ook daadwerkelijk gaat worden. Dat is niet 100% te voorspellen.

Als ideeen van papier naar concept naar in-engine gaan blijken sommige ideeen in de praktijk niet te werken en verandert het. Dit gebeurt met elke game. Dat is een risico wat je als backer in moet calculeren voordat je geld overmaakt.

Ben het wel eens dat de manier waarop het gecommuniceerd is naar de backers slecht is. Maar ben het verder wel eens met het verhaal van shoney dat we niet minder game gaan krijgen. Alleen je internetverbinding zal open moeten blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
Ik moet ook toegeven dat deze melding, die toch erg belangrijk is, vrij laat en gehaast gecommuniceerd is. Dit verdient niet de schoonheidsprijs en ik denk dat ze dat bij FD ook wel weten. Alleen al het feit dat er zo vreselijk veel door zowel developers als door community managers en zelfs David Braben zelf over gecommuniceerd is spreekt boekdelen.

Maar over het algemeen ben ik ZEER tevreden over de communicatie vanuit FD. Het is op mij altijd over gekomen dat er goed naar de community geluisterd wordt en dat daar ook goed mee gecommuniceerd wordt. Nieuwbrieven gaan vaak in op lopende issues (zeker in het verleden) en veel medewerkers van FD zijn actief op het forum.

Het komt mij echt over dat dit al een tijdje een heet hangijzer was bij FD en dat ze nu toch echt de knoop doorgehakt hebben. Wedermaal, zo last minute is dat niet echt netjes maar wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Even iets anders :)

Ik pieker me helemaal suf welke hotas ik nu zou willen hebben.
Het probleem draait 'm vooral rond de twist-rudder die wel/niet op een joystick zit
- Saitek x55: twist rudder in joystick geintegreerd = handig. MAAR als ik reviews lees dan blijkt de kwaliteit nogal sterk tegen te vallen?
- Thrustmaster Warthog + throttle: degelijk, geen twist-rudder. En ik wil absoluut niet met pedals gaan liggen prutsen.
- CH Fighterstick + Throttle: oerdegelijk, geen twist-rudder, single throttle control. En ook hier wil ik niet met pedals gaan werken.

Heb zelfs bekeken of de G13 ter vervanging van een throttle/rudder control een optie zou zijn, maar dat lijkt me toch wat onhandiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myri schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:17:
Even iets anders :)

Ik pieker me helemaal suf welke hotas ik nu zou willen hebben.
Het probleem draait 'm vooral rond de twist-rudder die wel/niet op een joystick zit
- Saitek x55: twist rudder in joystick geintegreerd = handig. MAAR als ik reviews lees dan blijkt de kwaliteit nogal sterk tegen te vallen?
- Thrustmaster Warthog + throttle: degelijk, geen twist-rudder. En ik wil absoluut niet met pedals gaan liggen prutsen.
- CH Fighterstick + Throttle: oerdegelijk, geen twist-rudder, single throttle control. En ook hier wil ik niet met pedals gaan werken.

Heb zelfs bekeken of de G13 ter vervanging van een throttle/rudder control een optie zou zijn, maar dat lijkt me toch wat onhandiger.
Ik heb hetzelfde dilemma. Voor een space sim vind ik rudder pedals heel onnatuurlijk, zeker als je de rudder voor roll gebruikt. Ik heb liever twist. Ik neig toch naar de X55. Ik heb al aardig wat reviews gekeken van prof simmers en de meeste zijn toch wel positief ondanks het plastic. Daarnaast zijn de andere opties gewoon erg duur.

Eigenlijk moet je het even gevoeld hebben in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zelf speel ik met de thrustmaster t-flight hotas x, veel goedkoper en ongetwijfeld meer plastic enzo maar het vliegt goddelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond persoonlijk dit een goede review van de X55, gaat wel alleen over vliegtuig sims, maar deze gast weet wel waar hij het over heeft.

Hotas X zeker ook niet verkeerd, maar ik wil toch graag naar iets met alle knoppen beschikbaar op de joystick/throttle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:30:
Hotas X zeker ook niet verkeerd, maar ik wil toch graag naar iets met alle knoppen beschikbaar op de joystick/throttle.
Wat is er bij de Hotas X niet beschikbaar op de stick of throttle dan? Je kunt alles binden en als je met modifiers werkt (knoppencombinaties maakt) kun je vele tientallen functies op je stick en throttle zetten.

Ik wil niet beweren dat de Hotas X even goed is als (laat staan beter is dan) de opties die je overweegt he, maar als je de kans hebt 'm bij iemand te proberen zou ik 'm ook niet te snel afserveren wil ik maar zeggen. Ik was prettig verrast door wat je voor die €40 krijgt!

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-11-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hotas X is voor het geld een goede keuze. Voelt wel goedkoop en plastic aan en is ook niet super precies. Maar het is maar net wat je er voor over hebt natuurlijk. Voor mij was het een test om te kijken of joystick meer toevoegd in zo'n spel als ED of SC. Met muis kom je er ook wel maar de beleving is net wat anders. YMMV

Net weer even wat gevlogen in 3.9 maar ben nog steeds niet overmatig enthousiast over deze versie. Toch nog een paar (oude) bugs gezien. Hoop dat ze nog wat meer gaan balancen want dat interdicten is nog steeds irritant vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik kan beta 3.9 niet testen zoals het er naar uitziet. Zul je altijd zien he, met gebrek aan offline mode :+ Ziggo heeft vannacht (aangekondigde) werkzaamheden verricht in mijn wijk en sinds die tijd zit ik zonder internet. :D Helpdesk heeft m'n modem uitgelezen en gereset maar daar ben ik niks mee opgeschoten, maandag kan er pas een monteur langskomen. Derde keer dit jaar dat ik meerdere dagen zonder internet zit. 8)7

Maar goed, zoals het er nu naar uitziet krijgen we 16 december toch weer een wipe dus ik kan me wel inhouden om te spelen hoor O-) Vind het vervelender dat ik niet kan internetbankieren enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SnoeiKoei schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 14:57:
Ik kan beta 3.9 niet testen zoals het er naar uitziet. Zul je altijd zien he, met gebrek aan offline mode :+ Ziggo heeft vannacht (aangekondigde) werkzaamheden verricht in mijn wijk en sinds die tijd zit ik zonder internet. :D Helpdesk heeft m'n modem uitgelezen en gereset maar daar ben ik niks mee opgeschoten, maandag kan er pas een monteur langskomen. Derde keer dit jaar dat ik meerdere dagen zonder internet zit. 8)7

Maar goed, zoals het er nu naar uitziet krijgen we 16 december toch weer een wipe dus ik kan me wel inhouden om te spelen hoor O-) Vind het vervelender dat ik niet kan internetbankieren enzo.
Ik zat eraante denken om het spel nog voor morgen te kopen voor de 3 weken headstart. Maar als er toch nog een wipe komt dan wacht ik gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
Het enige voordeel om nu nog (vandaag 21/11) de beta te kopen is de 25% korting die je krijgt op je insurance als Elite uit is.

"Want a lifetime of 25% off insurance costs? Beta purchasers get this bonus and much more - today is your last chance to buy in to the beta and play the game up until launch."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
roepie88 schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 15:56:
Het enige voordeel om nu nog (vandaag 21/11) de beta te kopen is de 25% korting die je krijgt op je insurance als Elite uit is.

"Want a lifetime of 25% off insurance costs? Beta purchasers get this bonus and much more - today is your last chance to buy in to the beta and play the game up until launch."
Waar komt die quote vandaan trouwens? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackCurry
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-08 11:22
BinaryRun schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:35:
[...]

Het staat op de frontpage van elite dangerous.

Wel vaag dat ik nu de volle €60,- euro moet betalen terwijl ik al de Mercenary Edition heb?
Eerst werd het netjes verrekend nu niet meer.

[ Voor 21% gewijzigd door BlackCurry op 21-11-2014 19:20 . Reden: Extra info ]

Game PC>>>>FreeNAS (Supermicro X11SSH-F)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
BinaryRun schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 17:35:
[...]

Ik vond 'm op Facebook:
https://www.facebook.com/EliteDangerousOfficial
BlackCurry schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 19:09:
[...]

Het staat op de frontpage van elite dangerous.

Wel vaag dat ik nu de volle €60,- euro moet betalen terwijl ik al de Mercenary Edition heb?
Eerst werd het netjes verrekend nu niet meer.
hmm. Daarover zou ik even contact opnemen met FD.
Voor zover bij mij bekend zou er een verrekening plaats moeten hebben gevonden als je de mercenary edition al hebt en daarna de beta edition koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
@BlackCurry; even een mailtje sturen naar hun billing support. Die helpen je er wel verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik heb ook Merc gekocht en later pas beta access erbij. Dan lijkt het idd alsof je nog eens €60 moet neertellen maar voor je afrekent moet je al kunnen zien dat dat niet zo is, anders gaat er wel wat fout. Bij mij zat er op het laatst nog een beta access met een prijs van €18 (geen €20 zoals je zou verwachten) in het mandje.

Anyways, ik weet niet wat er is gebeurd maar m'n internet werkt weer. Net ff gepatched en een half uurtje gespeeld, ziet er goed uit. Veel vlottere overgangen tussen supercruise en gewoon, graphics zien er allemaal wat sprankelender en scherper uit, outfitting screen is wat opgepoetst (maar upgrades vinden wordt nog steeds een hele zoektocht). Heb echt zin in de release, wat mij betreft staat er al een heel goed speelbaar, prachtig spel en de komende tijd plet FD vast nog een heleboel bugs. Als je ziet wat er sinds de vorige grote beta patch allemaal is veranderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
SnoeiKoei schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:27:
Ik heb ook Merc gekocht en later pas beta access erbij. Dan lijkt het idd alsof je nog eens €60 moet neertellen maar voor je afrekent moet je al kunnen zien dat dat niet zo is, anders gaat er wel wat fout. Bij mij zat er op het laatst nog een beta access met een prijs van €18 (geen €20 zoals je zou verwachten) in het mandje.

Anyways, ik weet niet wat er is gebeurd maar m'n internet werkt weer. Net ff gepatched en een half uurtje gespeeld, ziet er goed uit. Veel vlottere overgangen tussen supercruise en gewoon, graphics zien er allemaal wat sprankelender en scherper uit, outfitting screen is wat opgepoetst (maar upgrades vinden wordt nog steeds een hele zoektocht). Heb echt zin in de release, wat mij betreft staat er al een heel goed speelbaar, prachtig spel en de komende tijd plet FD vast nog een heleboel bugs. Als je ziet wat er sinds de vorige grote beta patch allemaal is veranderd...
Wel een leuke bug / tip voor onze oer hollanders? Wil je 2 euro besparen? Koop dan eerst de pre-order en dan de beta upgrade.

Heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ze de prijs van pond naar euro converteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweAap
  • Laatst online: 04-09 17:06
Update Gamma is begonnen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Op het laatste moment toch de game aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn de servers down? Ik probeer ED te spelen maar 'play' kan niet geselecteerd worden en ik zie onderaan het servernummer en daarachter 'unconnected'. Het lijkt er op dat ze down zijn maar het kan ook iets mijn kant zijn, vandaar m'n vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Laatst online: 10-09 12:12
Nee zijn niet down, alleen wat drukbezocht vanwege Gamma. Op het officiële forum lees ik dat sommige wel erin komen na restarten van de cliënt, misschien kan je dat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, bedankt Riegah, ik blijf het proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standby
Première nu live te zien :) http://www.twitch.tv/elitedangerous

En het is al weer voorbij, was niet echt heel boeiend om te zien :X

[ Voor 38% gewijzigd door Standby op 22-11-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 09:52

D33F

Tweelingtemmer

Als ik het goed begrepen heb kunnen de mensen die het spel enkel gepreordered hebben wel binnen nu en een week enkele tutorial missies spelen ?

Dit is wat ik iig in de Q&A las op het forum van FD zelf:

"Will Kickstarter backers without beta access be able to play on 22nd?

Quote Originally Posted by David Braben
They will be able to play the single player combat test shortly after the Premiere event (ie during the following week), then the full game at release.

Quote Originally Posted by David Braben
Apologies for replying to myself (!) but I mis-read the question. Yes. Kickstarter backers will be able to play on the 22nd. I was talking about people who have pre-ordered on the store."

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

David Regeling schreef op zondag 23 november 2014 @ 18:15:
Als ik het goed begrepen heb kunnen de mensen die het spel enkel gepreordered hebben wel binnen nu en een week enkele tutorial missies spelen ?
Klopt, als je geen beta access hebt gekocht en je spel via de shop hebt ge-pre-orderd, kun je pas 16 december meer doen dan de tutorials alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

SnoeiKoei schreef op maandag 24 november 2014 @ 01:09:
[...]

Klopt, als je geen beta access hebt gekocht en je spel via de shop hebt ge-pre-orderd, kun je pas 16 december meer doen dan de tutorials alleen.
Ik heb nog wel even geduld (druk met stage op het moment), denk dat ik vanaf 16 december maar even een week verlof ga opnemen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Zo, ook maar even een preorder geplaatst. Vroeger de eerste Elite helemaal grijs gespeeld op een Apple II en C64 dus ik ga me wel vermaken denk ik :) Ben benieuwd of er veel verschil is ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 24-11-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
even een vraag welke ik zo snel niet via google kan vinden, is het mogelijk om je save/account te resetten, zodat je weer bij 0 begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24

shoney24

The Dude Abides!

Topicstarter
absoluut. Via options kan de savegame verwijderd worden en een nieuwe spel gestart worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Top dank je wel, bijzonder dat ik het niet kon vinden via google, maar dat zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Zojuist een gamma invite ontvangen, kan ik ook eindelijk eens spelen vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
pirke schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:00:
Zojuist een gamma invite ontvangen, kan ik ook eindelijk eens spelen vanavond :)
Pre-order of heb je beta access gekocht? Als je preorder hebt dan kan je de tutorials spelen waarvan nummer 4 helaas nog niet werkt. Als je beta access hebt gekocht dan had je al gewoon toegang zonder het te weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
o? Hoe lang duurt het voor je toegang krijgt? Mijn order staat op "preprocessing pre-order" ik neem aan dat ik nog even moet wachten op iets

In mijn order staat een SKU, wat is dat voor code. Bij Downloadable items staat een inactieve downloadbutton

edit: en waar slaan die prijzen op: ga ik naar http://www.elitedangerous.com/ is de prijs €40, log ik in (met mijn nederlandse account) staat er €35.
Ik heb €35 moeten betalen, dat staat voor €45 euro, terwijl de prijs op €40 euro staat.

....

[ Voor 33% gewijzigd door Stefke op 26-11-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

stefijn schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:50:
o? Hoe lang duurt het voor je toegang krijgt? Mijn order staat op "preprocessing pre-order" ik neem aan dat ik nog even moet wachten op iets

In mijn order staat een SKU, wat is dat voor code. Bij Downloadable items staat een inactieve downloadbutton

edit: en waar slaan die prijzen op: ga ik naar http://www.elitedangerous.com/ is de prijs €40, log ik in (met mijn nederlandse account) staat er €35.
Ik heb €35 moeten betalen, dat staat voor €45 euro, terwijl de prijs op €40 euro staat.

....
Die 35 wat je noemt zijn dus Britse ponden ;) Ik heb helaas dezelfde fout gemaakt, en dan betaal je gewoon de huidige wisselkoers (die omgerekend meer kost dan de gestelde €40,-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Achterlijk, en volgens mij ligt het alleen aan of je bovenin een piepklein menuutje kiest voor euro's of britse ponden. Ik heb een ticket aangemaakt...niet dat ik nou wakker lig van 5 euro, maar om het principe.

edit: sorry, ik bedoelde idd niet €35 maar GBP35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

BinaryRun schreef op woensdag 26 november 2014 @ 11:29:
[...]

Pre-order of heb je beta access gekocht? Als je preorder hebt dan kan je de tutorials spelen waarvan nummer 4 helaas nog niet werkt. Als je beta access hebt gekocht dan had je al gewoon toegang zonder het te weten. ;)
Ik heb ook enkel de preorder, maar ook hier kan ik nog geen tutorials spelen, en als wel zou ik graag willen weten waar ik het kan vinden / activeren, whatsoever :)

Edit: nevermind, het antwoord lijkt hier te staan :) -> https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=65523

[ Voor 15% gewijzigd door D33F op 26-11-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch jammer dat ze hun communicatie niet goed in orde hebben.
En als ze al iets melden dan is het zo onduidelijk dat je je af mag vragen wat ze precies bedoelen. Want het is soms behoorlijk tegenstrijdig allemaal. Hun website loopt ook maanden achter.
Ze zullen het wel druk hebben maar als je alleen alles via het forum te weten kan komen lijkt me wel heel erg summier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Hoop dat gamma 1.02 snel komt. 1.01 heeft Rift ondersteuning verkloot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skip-5
Ik volg dit forum nog niet zo heel lang, maar dit wilde ik toch even delen http://elitedangerousvoicepack.com
Daar kun je een fantastisch voice pack kopen voor ongeveer 4,5 euro welke bestaat uit 1000 feedback commando's voor voice attack. Als je er nog 10 pond extra tegenaan gooit spreken ze je eigen naam in bij sommige commando's :) "Welcome on board commander Skip-5" :p

https://www.youtube.com/watch?v=VlU8abkdJU0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:32:
Hoop dat gamma 1.02 snel komt. 1.01 heeft Rift ondersteuning verkloot :(
Komt goed, zijn ze nu mee bezig!
Hello everyone,

As the title suggests Gamma 1.02 is on its way soon. The servers will be down for at least an hour from 2.30PM GMT, after that we'll reopen space and let you loose again!

The full change log is below:

- Fix kinematic soft lock loading game
- Fix for softlock on shutdown regarding fog volumes
- Fix possible memory leak in the system map
- Add in some missing metadata from populated authored systems far outside the usual generation range
- Missing backer system ‘Pepper’ added
- Correct the station ID for the station in 17 Draconis
- Deeper telemetry to diagnose what/why we're getting stuck entering the game in certain circumstances
- When the server has too many stellar forge request, bounce it back so the game can try a different server
- Fix for lighting not appearing in the right eye on stereoscopic modes
- Handle the case where directional lights are removed while processing the view culling data
- Improve MTU discovery handshake
- Ensure location s are not sent if they are no longer valid
- Improve upnp clean up code
- Provide feedback telemetry when system data is received from the server which is either internally inconsistent, or inconsistent with the game's own data
- Additional telemetry to help get to the bottom of why some players get stuck entering the game.

Cheers!
Bron: klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Ik heb inderdaad een normale pre-order zonder beta. Ik kan alleen de tutorials nog maar spelen, en de travel werkt inderdaad nog niet goed, maar ik heb al wat kunnen testen met de systemen en weet ik wat allemaal. Ook mijn track ir doet het uitstekend, en als ik naar links/rechts kijk popt het menuutje vanzelf op. Ideaal!

De besturing en track ir integratie is zoveel beter dan bij star citizen... meetmoment ergens in September. Ik volg beide spellen bijna niet meer, zo blijft er meer verrassing over als ik het spel daadwerkelijk ga spelen. Van mij mogen ze eerst de bugs oplossen, dat ga ik niet voor ze doen en al helemaal niet extra voor betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Beetje jammer natuurlijk dat je tot nu toe je eigen schip alleen van buiten kunt zien in het outfitting screen dus ik kan me voorstellen dat een boel mensen paint jobs uit de store nog niet zo interessant vinden... maar als ze gratis zijn moet je er natuurlijk bij zijn als echte Nederlanders he. ;)

Nu in de store:

Alle skins 50% korting
Gratis 6-pack Cobra skins.

Winkel is wel nauwelijks bereikbaar op 't moment, pagina laden duurt een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Newsletter #51

Afbeeldingslocatie: http://elitedangerous.com/extra/newsletter_2014_11_26/HighResScreenShot_2014-11-18_12-41-34.jpg?utm_source=Elite%3A+Dangerous+Newsletter&utm_campaign=3e8912d873-Elite_Dangerous_Newsletter_51&utm_medium=email&utm_term=0_eb767c006f-3e8912d873-303201909&ct=t(Elite_Dangerous_Newsletter_51)
:o

http://us2.campaign-archi...d1c21b73b1e&id=3e8912d873

Niet echt niets belangrijks in de Newsletter kwa development.

- iOS App beschikbaar (Met station functies)
- Gamma (1.02) released
- Training/Singleplayer beschikbaar voor pre-orders
- E:D Boxed Version (Ook in Upgrade, oeehh)
- Paintjob Blackfriday deals, alle paint job 50% korting tot maandag
- Affiliate Program voor Streamers/Youtubers

[ Voor 35% gewijzigd door Facerafter op 26-11-2014 22:13 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.