Ongeveer ja

Er is nog steeds de limitatie dat je alleen routes kunt plannen binnen je huidige range qua brandstof. Als je brandstof hebt om 50ly aan jumps te maken kun je een route plannen van die lengte. Je zoekt een system, selecteert de nieuwe "plot route" functie en dan wordt na iedere sprong automatisch het volgende system getarget, zodat je meteen weer kunt springen. Mocht je tussendoor iets anders targeten (bv een ster die unexplored is, zodat je 'm kunt scannen), dan blijft je route bewaard, na het scannen ga je simpelweg naar je navigation pannel en daar staat dan een symbooltje naast het system dat als volgende halte op je route ligt. Dat system selecteer je dan en dan pakt ie de route weer op.
Ideaal! Alleen die brandstof-range-beperking is jammer, met een fuel scoop of tussentijds tanken wil je toch vaak langere routes kunnen vliegen. Maar goed, je mag een gegeven paard niet in de bek schijten, het is een enorme vooruitgang en ik ben er superblij mee!

Anoniem: 496732 schreef op woensdag 10 december 2014 @ 21:45:
MM, na update zijn al mijn keyboard hotkeys empty en kan ik niks meer doen. Ik ga het niet allemaal zelf invullen aangezien in de standaard controls niet weet, en het niet allemaal zelf wil gaan toewijzen. Iemand anders hetzelfde probleem?
Ik zie meer mensen op het E: D forum die hun controls kwijt zijn

Is bij eerdere patches ook al gebeurd. Zeker custom instellingen (eigen keys layouts, joysticks etc) hebben de neiging te verdwijnen bij patches. Wat ik heb gedaan is mijn .binds bestand read only maken, die wordt nu niet meer veranderd tijdens patches.
Die .binds file(s) staat/staan in:
C:\Users\JOUWNAAM\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings
Sowieso even een backup van maken als je de boel weer hebt gefixt!
[
Voor 31% gewijzigd door
SnoeiKoei op 10-12-2014 23:35
]