[PC] Elite: Dangerous - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 24.267 views

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:53

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

BlaSfem0n schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:22:
En ook al liggen zoeken naar de 2 nieuwe schepen maar ze nog niet tegengekomen in een shipyard, of zien vliegen in het wild (Adder, wat normaal een klein (all-purpose?) schip zou zijn, en de Type-7, cargo tussen Type-6 en Type-9).
Adder ziet eruit als een grotere versie van de Hauler maar heeft wel 2 small en 1 medium hardpoint, dus idd meer all-purpose.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Anoniem: 353108

Voor een ieder die keyboard problemen heeft na de update (ik heb c gedaan en daarna a aangevuld):

a) Rebind all keys manually (this is more difficult than it sounds, though)
b) Change your keyboard layout to EN in your operating system before playing and back after
c) This is what worked for me:

- open C:\Users\Your_User_Name\AppData\Local\Frontier Developments\Elite Dangerous\Options\Bindings\custom.binds
- copy the first line after "<Root>" (for me with a german keyboard this was "<KeyboardLayout>de-DE</KeyboardLayout>")
- open C:\Users\Your_User_Name\AppData\Local\Frontier_Dev elopments\Products\FORC-FDEV-D-1003\ControlSchemes\KeyboardMouseOnly.binds
- insert the previously copied line after "<Root>"
- start the game and select "Keyboard and Mouse" under the control options

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

SnoeiKoei schreef op donderdag 11 december 2014 @ 09:59:
[...]

Adder ziet eruit als een grotere versie van de Hauler maar heeft wel 2 small en 1 medium hardpoint, dus idd meer all-purpose.
Ondertussen ook al gezien dat de Type-7 effectief kwa cargoinhoud pal tussen 6 en 9 zit met +- 200 ton max cargo (indien zo gefit natuurlijk).

Pics:

http://imgur.com/a/GjX0t

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 10:17
BlaSfem0n schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:35:
[...]

Ondertussen ook al gezien dat de Type-7 effectief kwa cargoinhoud pal tussen 6 en 9 zit met +- 200 ton max cargo (indien zo gefit natuurlijk).

Pics:

http://imgur.com/a/GjX0t
Was aan de naam ook wel een beetje te verwachten :P

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zoals voorspeld alweer een patch! Heleboel bug fixes enzo maar deze is geweldig:

- Increase route planner spiderweb distance

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Anoniem: 14038

Gaat lekker 2.01 update. Kaputt.
2.02 update zit er 5 minuten in en wordt er dan uitgeknikkerd omdat de server connectie wegvalt.
2.03 ETA?

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Morgen ;) 2.02 was alleen een patch voor de problemen met crash-to-desktop waar je een main menu had moeten zien verschijnen. De rest van de problemen wordt morgen aangepakt.

Had net een superlucratieve missie gescoord. Maar bij het undocken was hij foetsie.
Zit je daar met je 20 Units of Gold in je cargo waar je niets mee kunt. :P
Kom maar met die boete, kom maar.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 14038 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:20:
Had net een superlucratieve missie gescoord. Maar bij het undocken was hij foetsie.
Snel verkopen op de black market >:)

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
Hij is weer heel flauw, maar moest toch wel lachen. TheHiveLeader heeft op youtube ook een filmpje geplaatst over elite, eigenlijk best wel een aanrader, maar ge moet het als altijd niet te serieus nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14038 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 22:20:
Als zoiets gebeurt moet je uitloggen voor ten minste 10 minuten, dan komt hij weer terug en kun je hem gewoon weer inleveren. Deze bug zat er al in vanaf de Betahhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tijdens de betah niet zoveel problemen gehad als met de laatste twee updates.
2.0 keyboard bindinges foetsie
2.01 video codecs moeten verwijderen anders kwam hij niet in het menu
2.01 geen missies kunnen aannemen en diverse crashes naar desktop
2.02 V-Sync uitzetten, anders crash naar desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
@magister zeker veel bugs, maar ben onder de indruk dat een aantal files gewoon gisterenavond live gingen!

Super: spelers proberen om een systeem (Lugh) onafhankelijk te maken van de Feds door een van de onafhankelijke fracties (Crimson State Group) met missies en acties te ondersteunen zodat deze genoeg macht krijgt om zich af te durven scheiden. Deze groepering heeft nu door spelers 24,4% invloed (van 14%).

Mooi dat spelers nu al de achtergrond neerzetten en ik hoop dat FD dit meeneemt door deze verhaallijn te gebruiken als het universum de 16e echt live gaat.

Meedoen? Laat me even weten als je gaat, ik probeer vanavond ook even aan te haken! https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=71699

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Ervig schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:54:
@magister zeker veel bugs, maar ben onder de indruk dat een aantal files gewoon gisterenavond live gingen!

Super: spelers proberen om een systeem (Lugh) onafhankelijk te maken van de Feds door een van de onafhankelijke fracties (Crimson State Group) met missies en acties te ondersteunen zodat deze genoeg macht krijgt om zich af te durven scheiden. Deze groepering heeft nu door spelers 24,4% invloed (van 14%).

Mooi dat spelers nu al de achtergrond neerzetten en ik hoop dat FD dit meeneemt door deze verhaallijn te gebruiken als het universum de 16e echt live gaat.

Meedoen? Laat me even weten als je gaat, ik probeer vanavond ook even aan te haken! https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=71699
Uiteindelijk worden de onafhankelijk, iedereen blij. Ze blijven nog een paar dagen daar missies doen en iedereen gaat weer terug naar andere systems. En Lugh word weer overgenomen door de Federation :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353108 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:37:
Als zoiets gebeurt moet je uitloggen voor ten minste 10 minuten, dan komt hij weer terug en kun je hem gewoon weer inleveren. Deze bug zat er al in vanaf de Betahhh
Moet je wel in kunnen loggen. :P
(Nu hoeft dat dus niet meer.)

Maar dit gestuntel deed mij weer denken aan de beta fase van Eve Online. Dat was ook zo'n bugfest en patch na patch en nog steeds niet goed werken. Niet slim om nog net een week voor de live gang een waslijst aan bug 'fixes' er doorheen te jassen.
Game developers, you so silly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 14038 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:42:
[...]

Niet slim om nog net een week voor de live gang een waslijst aan bug 'fixes' er doorheen te jassen.
Game developers, you so silly.
Mijn ervaring met MMOs is dat dat meestal in de weken NA de release gebeurt, dan zijn zulke games (WoW, GW2) meestal volkomen onspeelbaar. Dan heb ik liever dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-06 17:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:50:
[...]

Mijn ervaring met MMOs is dat dat meestal in de weken NA de release gebeurt, dan zijn zulke games (WoW, GW2) meestal volkomen onspeelbaar. Dan heb ik liever dit.
Bij WoW waren de initiele problemen vooral te danken aan het feit dat er op dag 1 net zo veel mensen probeerden in te loggen als ze verwacht hadden in de hele lifecycle van WoW te krijgen (200.000 ofzo).

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Frontier heeft vaak een best wel lange/indrukwekkende Changelog. Ze zijn naar mijn idee nog best wel snel met (content) updates. En al helemaal snel met Hotfixes, neem Dragon Age Inquisition als voorbeeld; Patch 2 veroorzaakte daar grafische issues en er was na een paar uur al wel een work-around van bioware maar de Hotfix duurde 3 dagen. Kijk naar E:D volgende dag is hotfix vaak al gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

FunkyTrip schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:16:
[...]

Bij WoW waren de initiele problemen vooral te danken aan het feit dat er op dag 1 net zo veel mensen probeerden in te loggen als ze verwacht hadden in de hele lifecycle van WoW te krijgen (200.000 ofzo).
Nou ja, als je WoW een slecht voorbeeld vindt, lees dan SimCity, GTA V... Je snapt vast wat ik bedoel: het is niet ongebruikelijk dat games de eerste weken nauwelijks te spelen zijn vanwege de vele bugs, storingen, exploits, etc. Hoe meer daarvan nu opgelost kan worden, hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Facerafter schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:24:
..... Kijk naar E:D volgende dag is hotfix vaak al gereleased.
Of op dezelfde dag, zelfs buiten kantoortijden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:03
Anoniem: 353108 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 14:42:
[...]

Of op dezelfde dag, zelfs buiten kantoortijden. d:)b
Zo dadelijk alweer een update. Elke dag sids Gamma 2 (inclusief de eerste dag) een update dus :)

Hopelijk fixen ze het gezeur met verdwijnende missies of missies die je niet kunt inleveren. Dat begint toch wel vervelend te worden nu ik lekker in Lugh aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Updates zijn wel leuk en aardig maar als je constant naar een zwart scherm zit te staren dan wordt je er ook niet wijzer van.
Vsync uitgezet, geprobeert.
K-lite gedinstalleerd, geprobeert.
SLI uitgezet, geprobeert.
Netwerk verbinding kan worden opgezet want dat wordt gelogged.

Y u wont play?

edit:
Nog steeds niets.
Had het op een 2e computer geinstalleerd en daar werkt het gewoon.
En de stand alone oefen versie werkt ook dus het is geen grafisch iets.
Blijkbaar is er iets niet lekker met de netwerk connectie of zo.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 14038 op 14-12-2014 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
@Wouter vervelend dat het niet werkt. Heb je jouw probleem al op het support forum vermeld (met hardware en precies waar en hoe hij vastloopt). Anders iig een ticket aanmaken en jouw probleem melden in de gamma 2.04 bugs thread.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13
Nou, na een paar maanden niet gespeeld te hebben ga ik me er maar weer eens aan wagen :)

Net beetje rondgedold door cargo te proberen te bezorgen, echter kwam ik niet uit mn supercruise waardoor ik steeds langs het station vloog... zit wel een flinke learning curve aan dit spel zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-06 13:37
Basekid schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:00:
Nou, na een paar maanden niet gespeeld te hebben ga ik me er maar weer eens aan wagen :)

Net beetje rondgedold door cargo te proberen te bezorgen, echter kwam ik niet uit mn supercruise waardoor ik steeds langs het station vloog... zit wel een flinke learning curve aan dit spel zeg!
Supercruise en Hyper zijn nu 2 apart bindings.
Als je er 1 binding van wil maken dan moet je een toets (standaard J-toets) aan FSD binden.

(ben ik ook door schade en schande achter gekomen :D )

[ Voor 5% gewijzigd door roepie88 op 14-12-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
roepie88 schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:29:
[...]

Als je er 1 binding van wil maken dan moet je een toets (standaard J-toets) aan FSD binden.

Ja ik denk dat het slim is om inderdaad even wat tijd in de keybindings te stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
roepie88 schreef op zondag 14 december 2014 @ 13:29:
[...]

Je kan de key toch niet aan 2 dingen tegelijk binden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ervig schreef op zondag 14 december 2014 @ 11:47:
@Wouter vervelend dat het niet werkt. Heb je jouw probleem al op het support forum vermeld (met hardware en precies waar en hoe hij vastloopt). Anders iig een ticket aanmaken en jouw probleem melden in de gamma 2.04 bugs thread.
Waar denk je dat ik mee bezig ben? :9
En als tweaker is dit toch een behoorlijk interessante uitdaging om uit te pluizen waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-06 13:37
Basekid schreef op zondag 14 december 2014 @ 14:18:
[...]

Je kan de key toch niet aan 2 dingen tegelijk binden?
Nee, dat niet. Er is een binding voor super cruise en eentje voor hyperjump.
Maar daarnaast is er een binding voor FSD. Deze kun je dan gebruiken voor zowel SC als HJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt die functie is context gevoelig. Als je een ander stelsel als doel zet dan snapt je boordcomputer dat.

En gamma 2.05 wordt op zondag uitgerolt. Dus die gasten werken stevig door.
De ticket die ik aan had gemaakt kreeg ik vandaag ook al een reactie op dus me dunkt dat het hele team gewoon doorwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Vanaf wanneer kan je als nieuwe speler (lees: geen beta meer kunnen aanschaffen) nu eindelijk spelen? Ben die combat tutorials moe om eerlijk te zijn..... Ik ken de launch date wel ntrlk maar weet iemand het tijdstip dat we echt kunnen beginnen spelen?

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Dan is dat je antwoord toch?...

Dus morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Anoniem: 165097 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:16:
[...]

Dan is dat je antwoord toch?...

Dus morgen.
Voor dat je quote misschien even verder lezen? Ik wil namelijk graag weten rond welk tijdstip... Is dit echt vanaf middernacht of?....

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

mathiasv91 schreef op maandag 15 december 2014 @ 09:24:
[...]

Voor dat je quote misschien even verder lezen? Ik wil namelijk graag weten rond welk tijdstip... Is dit echt vanaf middernacht of?....
Weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Jammer kijk er echt naar uit, ergens deze week wordt ook de X52 Pro hotas geleverd, hopelijk is dit een goede improvement want keyb/mouse is toch niet al te handig. Voice Attack ook alvast maar gekocht.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
ik loer ook al een tijdje naar die X52 Pro, waar heb jij hem besteld/gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Zerosum schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:00:
ik loer ook al een tijdje naar die X52 Pro, waar heb jij hem besteld/gekocht als ik vragen mag?
Ik heb hem op ebay besteld, overal in NL of BE webshop staan ze op backorder. Meeste kunnen pas leveren in januari.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Ik heb mijn x52 pro (vrijwel nieuw) voor 65 euro van marktplaats gehaald! Doet het prima, snel binnen en was een prima deal.

Mocht je op zoek zijn, dan zou ik daar vooral ook eens kijken.

[ Voor 21% gewijzigd door Ervig op 15-12-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Ik had ook men x52 expres van Conrad besteld omdat die daar op voorraad was (zogezegd) en dus met 24 uren levering, maar de bestelling was nogal een f*ck-up en deze was (volgens Conrad) terug naar afzender gestuurd. Wat dus betekende dat de bestelling meer dan 3 weken erover gedaan heeft om aan te komen. Ik had dus even goed ergens goedkoper kunnen bestellen en een paar weken gewacht hebben. Denk niet dat ik nog snel daar iets bestel, want ik denk dat ze hem zelf helemaal niet op voorraad hadden en daarom maar zo'n smoesen hebben verzonnen dat hij zo lang weg bleef. Geen compensatie of wat dan ook gekregen buiten een schriftelijke 'sorry'.

De EDTracker daarentegen, waar je verteld wordt dat het +-2 weken wachten op is, was na 1 week al klaar en heeft er 2 dagen op gedaan om via gewone post tot bij mij te geraken :)

Goedkoopste plek (voor België, maar komt vanuit Nederland) om hem nieuw te verkrijgen was voor mij Redcoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerosum
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 18:41
Ik zal eens verder rondneuzen, ook op marktplaats ja. Via de pricewatch en de aanbieders daar, is deze al weken slecht of niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

BlaSfem0n schreef op maandag 15 december 2014 @ 10:52:
Ik had ook men x52 expres van Conrad besteld omdat die daar op voorraad was (zogezegd) en dus met 24 uren levering, maar de bestelling was nogal een f*ck-up en deze was (volgens Conrad) terug naar afzender gestuurd. Wat dus betekende dat de bestelling meer dan 3 weken erover gedaan heeft om aan te komen. Ik had dus even goed ergens goedkoper kunnen bestellen en een paar weken gewacht hebben. Denk niet dat ik nog snel daar iets bestel, want ik denk dat ze hem zelf helemaal niet op voorraad hadden en daarom maar zo'n smoesen hebben verzonnen dat hij zo lang weg bleef. Geen compensatie of wat dan ook gekregen buiten een schriftelijke 'sorry'.

De EDTracker daarentegen, waar je verteld wordt dat het +-2 weken wachten op is, was na 1 week al klaar en heeft er 2 dagen op gedaan om via gewone post tot bij mij te geraken :)

Goedkoopste plek (voor België, maar komt vanuit Nederland) om hem nieuw te verkrijgen was voor mij Redcoon.
Wat een kutsite is conrad, had hem eerst daar besteld omdat hij direct leverbaar was, na +5 dagen nog niets ontvangen te hebben heb ik even gechat, zeggen ze dat hun toeleverancier niet geleverd heeft. Delivery date opgeschoven naar 15 december -> ik denk OK fijn nog in tijd voor ED. Kijk ik de 10e is het verschoven naar 14 januari? geen communicatie of niets. Bestelling maar geannuleerd en op ebay gekocht.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even niet vergeten om morgen voor werk de ED launcher aan te zetten, hopelijk is ie dan al gedownload als ik terugkom. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
Ik heb afgelopen weekend ook weer een beetje zitten spelen (in afwachting van de release), maar de trade informatie op de galaxy map is toch niet echt nuttig... Zit nu met 10 gold in m'n inventory, maar nergens waar ik het met winst kan verkopen (ondanks dat ik het in een exporterend systeem heb gekocht, en het probeer te verkopen in een importerend systeem). Misschien toch maar niet "blind" afgaan op die informatie.

En met release... waarschijnlijk restarten en daarna wegvliegen met een explorer schip. :)
To boldly go.... etc. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

VyperX schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:20:
Ik heb afgelopen weekend ook weer een beetje zitten spelen (in afwachting van de release), maar de trade informatie op de galaxy map is toch niet echt nuttig... Zit nu met 10 gold in m'n inventory, maar nergens waar ik het met winst kan verkopen (ondanks dat ik het in een exporterend systeem heb gekocht, en het probeer te verkopen in een importerend systeem). Misschien toch maar niet "blind" afgaan op die informatie.
Trade prices zijn b0rked op het moment. Volgens FD zijn de NPC traders hyper en die vergallen de markt nu. Gisteren is aangekondigd dat daar vandaag een fix voor komt dus traden wordt hopelijk idd snel weer profitable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

zijn er nog mensen die een trading tool gebruiken? Op het forum van ED staan veel tools die niet meer werken sinds geheugen lezen niet meer mogelijk is. Heb zelf wel een OCR tool (screenshot) + excel sheet die automagisch dingen berekent maar ik zie zo snel geen andere tool die het op dit moment goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 09:13
SnoeiKoei schreef op maandag 15 december 2014 @ 14:34:
[...]
Trade prices zijn b0rked op het moment. Volgens FD zijn de NPC traders hyper en die vergallen de markt nu. Gisteren is aangekondigd dat daar vandaag een fix voor komt dus traden wordt hopelijk idd snel weer profitable.
Kijk, dat verklaart... Ik heb wel een paar kleine runs kunnen doen met winst, maar de lucratieve runs die kon ik niet meer vinden. Naja, wachten op de volgende patch dus. :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Volgens mij komt er vandaag nog een 'trade patch'! (Ergens gelezen, maar geen linkje helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ervig schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:16:
Volgens mij komt er vandaag nog een 'trade patch'! (Ergens gelezen, maar geen linkje helaas)
Ja dat zei ik dus al. Gisteren bevestigd door Michael Brookes:

https://forums.frontier.c...22&viewfull=1#post1228722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
SnoeiKoei schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:26:
[...]

Ah daar had ik het gelezen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2q0t404.jpg
Ter info: vandaag de laatste dag om het spel met €10 korting in de pre-order te kopen voordat het spel morgen 'live' gaat.

Met:
- Digitale download van Elite: Dangerous (release date: 16 december 2014)
- Jouw eigen Eagle fighter in een 'dock' op een tweede ingame locatie
- Exclusieve set van 'paint jobs' voor jouw schip
- Een 'day one' ship decal
- Een player's guide (digitaal)
- Een 'concept art' boek (digitaal)

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/v/t1.0-9/1531900_10154936015855564_8611278715911828564_n.jpg?oh=7e34a2cb00ecb9d4c8a111836fbb931c&oe=55027FAD&__gda__=1426342170_cc2c0bb609515bbf0a4015edc99fa7b9

[ Voor 46% gewijzigd door Ervig op 15-12-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n

BlaSfem0n

Trouwens gisteren al gezien dat de mercenary paint jobs ingame zijn (en te gebruiken natuurlijk). Enkel nog maar beschikbaar gezien op sidewinder, cobra en viper. Alvast niet voor Type-6. Zal wellicht ook al wel voor eagle zijn. Ik vind niet direct al screenies ervan, maar hij is donkergroen met witte bliksemschichten. Niet mis maar ook niet de knapste die er te krijgen vallen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
SnoeiKoei schreef op maandag 15 december 2014 @ 15:26:
[...]

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php?t=75576
quote: Changelog 2.06
- Prevent missions related softlock when entering a location
- Don't crash in certain cases on game shutdown and frameshifting
- Fix for trails crash
- Fix crash in sensor system
- Prevent crash in skybox generation
- Prevent crash if unable to process a loaded overlay
- Prevent getting stuck when alt-tabbing
- Don't crash if unable to access the mission manager
- Don't crash is user's system can't run the game - show an error instead
- Fix soft lock when entering a procedural dead system that no-one has seen before
- Fix soft lock when the Webservers system data queue is full
- Fix a seen-once crash on failing to get a Chatter table for an AI
- Fixed rare bug where game would get stuck shutting down
- Don't crash if a ship goes live without a fuel tank
- Fix silent hitman randomiser number causing crashes
- Fix jettisoning all cargo attempting to jettison mission critical cargo
- Prevent the server Choking on mission advance when something generated a negative weight
- Do not update the dynamic materials in the galaxy map every frame. Ensure at least one update, and then update again if the visualisation settings ever change
- Reduce chance of usscargodropswithwrecks from spawning outside of missions
- Fix assassin branching transitions and branch feedback
- Disable pipeline renders in screenshots for final build
- Fixed a bunch of rogue fuel scoops that shouldn't be on AI loadouts
- Fix mismatched star system meta-data
- Skip SLI/Crossfire detection if the system contains a single display adapter provided by Intel
- Added linear depth clipping to orbit lines
- Changed the "waste" category to "other" and added the new commodity "slaves" to it
- Fix for incorrect strings being used in some alternative massacre branch text templates
- Format the price of the 'repair all' button correctly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

NPC trading is server side, dus als je je afvraagt waarom er niks over in de patch notes staat, dan is dat daarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister na 2.05 update werkte het en kon ik inloggen. Maar een tweede keer was het weer hetzelfde liedje.
Daar even een verslag van gemaakt en aan de ticket toegevoegd.
Een kijken of de 2.06 daar verandering in brengt. Anders komt het wel in 1.01 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-06 22:46

Pos

I'll just leave this here...

speculate away!

Uiteraard geld de standaard disclaimer hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Goed gevonden! Launch is dan waarschijnlijk 16/12 om 01:00 GMT+1 (Nederlandse tijd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Dat zou al over minder dan 7 uur zijn! Cool.

Ik vraag me ook af of het niet beter is om het uit te stellen. Ik heb het gisteravond nog even geprobeerd maar het was onspeelbaar. Continu verbroken verbindingen door server timeouts, ik kon geen 10 minuten door zonder er af gegooid te worden.

Zo verbrak hij 3 keer na elkaar elke keer toen ik een (forse) reparatie deed, elke keer was ik wel het geld kwijt maar de reparatie kon ik 3x opnieuw doen :/ Lekker hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwam in de logging tegen dat FD Amazon AWS gebruikt. Blijkbaar gaat dat nog niet altijd even lekker.
Dat is ook een behoorlijke uitdaging om een heel enterprise platform geschikt te maken van honderduizenden gebruikers zo niet miljoenen.

En het is nu ook crunch time oftewel ze zijn met alleen maar de release bezig en waarschijnlijk overwerkt en niet meer geconcentreerd genoeg om alles goed te doen. Dus veel van de bugfixes die ze nu doen zullen relatief weinig opleveren. Een veel gemaakte fout in software development is om alles op het laatste moment aan te laten komen. Als na morgen het aantal spelers verdubbeld zo niet maar dan krijg je er nog zat problemen bij. (Da's niet doemdenken maar ervaring.)
Ga er dan ook maar vanuit dat het een paar dagen niet te doen is en de maand daarna het langzaam beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

@ Ervig: zo zou ik het wel graag interpreteren.

Ik kwam het vanmiddag tegen tijdens een van de populaire streamers. Heb dus ook geen id of verdere verificatie gehad of het al dan niet een hoax is. Lets hope not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het wordt morgenmiddag (12:00) Engelse tijd! Hebben ze net gepost op Facebook.

https://www.facebook.com/EliteDangerousOfficial

[ Voor 29% gewijzigd door GekkePrutser op 15-12-2014 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos

Pos

Idd, kwam het net op twitter ook tegen. Too bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:01
Ik heb twee werken gamma kunnen spelen, nu wacht ik even twee weken tot het geheel wat stabieler draait. In de tussentijd lekker X Rebirth 3.0 spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gisteravond weer ff gespeeld, moet zeggen dat het nou allemaal wel goed stabiel werkt (maar dat zal vandaag na release patch eerst wel weer minder zijn ivm de explosieve toename van het aantal spelers) en de economie lijkt inderdaad weer een heel eind gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:28:
Gisteravond weer ff gespeeld, moet zeggen dat het nou allemaal wel goed stabiel werkt (maar dat zal vandaag na release patch eerst wel weer minder zijn ivm de explosieve toename van het aantal spelers) en de economie lijkt inderdaad weer een heel eind gefixt.
Daar ben ik dus bang voor, dat het de eerste paar dagen/week bijna onspeelbaar is door het toename in spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat ze daar kwa servers wel een beetje rekening mee gehouden hebben? Maar probleemloos loopt het bijna nooit.

Weet iemand of de launcher zichzelf automatisch update als het releast? Zou wel mooi zijn als ik thuis kom van werk, en het al is gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facerafter
Anoniem: 165097 schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:45:
Ik neem aan dat ze daar kwa servers wel een beetje rekening mee gehouden hebben? Maar probleemloos loopt het bijna nooit.

Weet iemand of de launcher zichzelf automatisch update als het releast? Zou wel mooi zijn als ik thuis kom van werk, en het al is gedownload.
Nope, vaak moet je de launcher opnieuw opstarten en dan kan je op "Upgrade" drukken.

Voor de Commanders die vandaag gaan beginnen, hier een uitgebreide Pilot Guide http://www.scribd.com/doc...ots-guide-manual-tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Topicstarter
Vandaag: Launch en tijd voor een nieuw / schoon topic zonder alle alpha/beta/gamma verhalen.

Enjoy: [PC] Elite: Dangerous - Deel 3

(Ik zal een mod vragen om deze te sluiten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:08

BM

Moderator Spielerij
Bij deze dan :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.