"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Scrooge NL
Gisteren ook voor het eerst eens een Lamborghini mee naar buiten genomen,
en een paar rondjes gedaan op AHR 03 in Japan.
Dat geluid
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VoxOAbrmsUI]
Caterham drift uit de Apex DLC.
Damn wat een graftakkenhoerenbak vind ik het ook

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K0rPtU5xgJ4]
En de Huracan drift uit de Lamborghini DLC.
Eerste poging
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=my22ZW1aERI]
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2015 11:52 ]
(codes werken waarschijnlijk toch niet meer maar kan het altijd proberen voor 15 euro XD)
Heb er in ieder geval veel zin in
Ik kan je aanraden om voor 25 euro gelijk de season pass te kopen.
De inhoud van het spel wordt zowat verdubbeld, en er zit nog meer content aan te komen
De nieuwe Peugeot Onyx een rondje laten rijden op Cayoosh Point.
Damn dat geluid
27e tijd op de global leaderboards
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=D_VfUWv8aBs]
Loch and Load uit de Apex DLC; time trial met de Ferrari Enzo, 3 sterren:
Lytton run uit de Apex DLC; time trial met de Corvette ZR1, 3 sterren:
Oke, als je een frustrerende game zoekt, laat Bloodborne liggen en koop Driveclub.
Ik ben nu al 2 uur met de 2e race van het Vuhl Proof event bezig.
De AI, de "physics", de wagen... wat een totale bullshit.
Ik sta op het punt mijn stuur van de behuizing te trekken
[ Voor 76% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2015 22:00 ]
Maar het lukt me trouwens niet om te driften met een stuur en pedalen. Iemand tips?
Ik switch zelf ook naar controller om te driften; vele malen makkelijker.
Ik vraag me serieus af of de developers dit spel zelf ook spelen?
Die Vuhl race.....

Twitchy bak als een gek, terwijl de AI rotsvast op de weg plakt
We willen graag de top 500 in (staan nu rond de 520e plek), en hebben daar actieve leden voor nodig.
We zoeken iemand die dus regelmatig tijd wil besteden aan Driveclub, en natuurlijk de Tweakers challenges.
Level is niet heel belangrijk, dat loopt vanzelf op, 3 van onze leden zijn level 50, en 2 zitten er rond 40 a 45.
Stuur je PSN, dan zorg ik ervoor dat onze maestro, Dicewizard, je uitnodigt.
PSN gamertag: H3nk13024
Het Vuhl Proof event uit de Midnight DLC.
Race 1 heb ik een keer of 20 overnieuw moeten starten, wat ik al veel vond.
Race 2 daarentegen... heeft me meer dan 2 uur en talloze restarts gekost
De wagen glijdt weg, of ik nu gas geef, geen gas geef, een beetje gas geef... hij glijdt weg.
Het lijkt ook totaal willekeurig te zijn wannéér ie weg glijdt.
En de AI? Die plakt rotsvast aan de weg. Rete irritant.
Stuur omgewisseld voor controller en dat ging al een stuk beter. Maar dan nog had ik 10-15 retries extra nodig... ik werd er gek van

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=R1qOFdKDXrA]
You want frustrating? Forget about Bloodborne. Buy Driveclub.
Season pass laat ik nu nog even liggen omdat ik de game eerst zelf wil spelen en daarna de season pass misschien ga halen.dvdkiwi schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:24:
![]()
Ik kan je aanraden om voor 25 euro gelijk de season pass te kopen.
De inhoud van het spel wordt zowat verdubbeld, en er zit nog meer content aan te komen
De nieuwe Peugeot Onyx een rondje laten rijden op Cayoosh Point.
Damn dat geluid
27e tijd op de global leaderboards
[video]
Loch and Load uit de Apex DLC; time trial met de Ferrari Enzo, 3 sterren:
[video]
Lytton run uit de Apex DLC; time trial met de Corvette ZR1, 3 sterren:
[video]
Oke, als je een frustrerende game zoekt, laat Bloodborne liggen en koop Driveclub.
Ik ben nu al 2 uur met de 2e race van het Vuhl Proof event bezig.
De AI, de "physics", de wagen... wat een totale bullshit.
Ik sta op het punt mijn stuur van de behuizing te trekken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik begin zo langzamerhand de combinatie T500RS + Driverclub bijzonder irritant te vinden. Je hoeft maar aan het gaspedaal te denken en hij breekt al uit. In de langzamere klassen is het allemaal nog wel te doendvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:13:
Oke, met stip binnengekomen op nummer 1, voor wat betreft meest gehate events in Driveclub.
Het Vuhl Proof event uit de Midnight DLC.
Race 1 heb ik een keer of 20 overnieuw moeten starten, wat ik al veel vond.
Race 2 daarentegen... heeft me meer dan 2 uur en talloze restarts gekost
De wagen glijdt weg, of ik nu gas geef, geen gas geef, een beetje gas geef... hij glijdt weg.
Het lijkt ook totaal willekeurig te zijn wannéér ie weg glijdt.
En de AI? Die plakt rotsvast aan de weg. Rete irritant.
Stuur omgewisseld voor controller en dat ging al een stuk beter. Maar dan nog had ik 10-15 retries extra nodig... ik werd er gek van![]()
[video]
You want frustrating? Forget about Bloodborne. Buy Driveclub.
maar bijvoorbeeld de 911Ruf is onbestuurbaar. Waardeloos gewoon.
Om te leren driften ben ik 2 dagen bezig geweest met het stuurtje totdat ik voor de grap een poging deed met de controller en nu lukte het ineens wel.
Ik vind het een aardig spel maar triest dat het niet goed met een stuur te spelen is, gemiste kans wat mij betreft ik wacht lekker op Project Cars.
Als ik mij niet vergis is het toch een arcade sim racer? Dus niet echt een gran turismo qua racen ?Tijar schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:01:
[...]
Ik begin zo langzamerhand de combinatie T500RS + Driverclub bijzonder irritant te vinden. Je hoeft maar aan het gaspedaal te denken en hij breekt al uit. In de langzamere klassen is het allemaal nog wel te doen
maar bijvoorbeeld de 911Ruf is onbestuurbaar. Waardeloos gewoon.
Om te leren driften ben ik 2 dagen bezig geweest met het stuurtje totdat ik voor de grap een poging deed met de controller en nu lukte het ineens wel.
Ik vind het een aardig spel maar triest dat het niet goed met een stuur te spelen is, gemiste kans wat mij betreft ik wacht lekker op Project Cars.
Maar dan nog is de throttle response een beetje raar met stuur
Van de totale range of motion van het gaspedaal wordt minder dan de helft gebruikt.
De ruimte tussen geen gas en vol gas is erg klein.
Ps. je kan ook selectief quoten he. Je hoeft geen hele posts te quoten als het om 1 zinnetje gaat
Ik leer sneldvdkiwi schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:58:
Ps. je kan ook selectief quoten he. Je hoeft geen hele posts te quoten als het om 1 zinnetje gaat
Ik ben de laatste dagen weer verder gegaan met de DLC tours.Theo27 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:45:
Doe je nog iets met de tour eigenlijk?
Ik zit nu op 675 sterren pffff
T/m Apex heb ik nu alle sterren.
Midnight ben ik nu bijna klaar mee, de rest doe ik een beetje in willekeurige volgorde door elkaar heen.
De time trials bewaar ik meestal voor het laatst, die vind ik het leukst
Races vind ik soms leuk, maar vaak niet. Dat heeft vooral te maken met de AI...
En ik erger me soms aan de face-offs... hoe kan ik een gemiddelde snelheid halen temidden van alle AI auto's die remmen op de raarste punten? Om nog maar niet te spreken over cornering face-offs, waarbij het een taak van de AI lijkt om mij zo vaak mogelijk van de lijn af te duwen...
Ik stream zo af en toe ook eens een middagje/avondje als ik met de DLC bezig ben.
Soms een kijkertje of 6; ik vind het wel grappig
[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 01-04-2015 00:18 ]
Wat ik vaak doe, ik laat mijzelf voor de face-offs afzakken naar de laatste plaats.dvdkiwi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:13:
[...]
I
Races vind ik soms leuk, maar vaak niet. Dat heeft vooral te maken met de AI...
En ik erger me soms aan de face-offs... hoe kan ik een gemiddelde snelheid halen temidden van alle AI auto's die remmen op de raarste punten? Om nog maar niet te spreken over cornering face-offs, waarbij het een taak van de AI lijkt om mij zo vaak mogelijk van de lijn af te duwen...
Dan heb je tenminste wat ruimte.
Andere poging zorg ik er wel voor dat ik de 1e plek haal in de race
De 1e of 3e plaats (ligt eraan welke benodigd is) in een race/tournooi komt eerst, daarna de race of het tournooi opnieuw doen voor de missende eisen.
Gelukkig zijn er wel een hoop die je, bewust danwel onbewust, al gewoon haalt tijdens een race.
Beetje jammer dat je op die manier bijna alles dubbel kan gaan rijden.
En de 2e keer vaak alleen voor de face-offs of lap times.
Het verlengt de speelduur, maar wel op de verkeerde manier imo.
Welke face-off is jullie minst favoriete eigenlijk?
Ik heb echt een hekel aan drift face-offs midden in een race.
Ik heb een hekel aan face offs die ik toch niet kan halen.dvdkiwi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 01:23:
Welke face-off is jullie minst favoriete eigenlijk?
Zo had ik gisteren een face off dat ik 342kmph gemiddeld moest halen. Het probleem alleen was dat ik in een Audi A1 Quattro reed.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Dit inderdaad. In een race moet je het snelst zijn en driften hoort daar niet bij.Welke face-off is jullie minst favoriete eigenlijk?
Maar je andere frustraties heb ik ook al meegemaakt. De AI lijkt ontworpen om je de face-off niet te laten halen. Veel te vroeg remmen in bochten om je af te remmen, gewoon met 3 naast elkaar de weg blokkeren zodat je er niet voorbij kan ofwel allemaal achter op je inrijden terwijl je die mooie lijn probeert te rijden. Ofwel word ik paranoia, maar dezelfde manoeuvres komen niet zoveel voor in de rest van de race.
In een time trial kan ik (snelheid/cornering) face-offs nog appreciëren, maar in een race... neen.
Over vreemde AI gesproken, het is nog steeds een stuk beter dan multiplayer. Man man. In team races, knallen je eigen team members je uit de bochten.
Scrooge NL
En dus heb je heel veel clubs waar Tweakers in zitten
Ow wauw das inderdaad wel erg weinig, Dacht dat het zoiets was als die crews van GTA Online maar dat is het dus zeker niet xDdvdkiwi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:03:
Het nadeel van Driveclub clubs is dat er slechts 6 mensen ik kunnen...
https://docs.google.com/s...cLJbg/edit#gid=1687227906
Nice behoorlijk actief zo te zien. Ik ga eerst wat oefenen. Ik houd echt van die Audi's die rijden echt heerlijkdvdkiwi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:08:
Hier kan je zien welke Tweakers in welke club zitten:
https://docs.google.com/s...cLJbg/edit#gid=1687227906
Als je wat actief blijft, kan je wellicht wel bij onze crew TweakRacers. Zou dan graag je PSN willen weten om je toe te kunnen voegen :-).rwbk schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:14:
[...]
Nice behoorlijk actief zo te zien. Ik ga eerst wat oefenen. Ik houd echt van die Audi's die rijden echt heerlijk. Ben ook pas LVL 8 dus echt veel auto's heb ik nog niet.
Heb de game sinds gisteren en vermaak mij er mee. Ben bezig met de tour de auto's rijden lekker maar heb nog geen super car gehad.BlackthunderAwf schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:12:
[...]
Als je wat actief blijft, kan je wellicht wel bij onze crew TweakRacers. Zou dan graag je PSN willen weten om je toe te kunnen voegen :-).
PSN = Rwbk
Weer een anvondje bezig geweest met de DLC events.
Hoe meer ik het speel, hoe meer ik een hekel begin te krijgen aan de AI
Dam Busters uit de Pacesetter DLC is een drama... ik krijg het niet voor elkaar.
Het valt wel op dat switchen van cockpit/bumper naar rear 2 al wat stabieler rijdt.
Ik denk dat ik deze race gewoon eens met controller en rear2 moet proberen.
Verder is er ook nog een race met Ferrari's, Stablemates, op een point to point track in Noorwegen.
Doel is om 1e te worden van de 4, maar de nummer 1 rijdt echt belachelijk snel weg
Het feit dat er geen gekleurde vlaggen naast de baan staan helpt ook niet echt.
Ik heb de meeste races/tournooien nu wel klaar, gelukkig.
Hoe meer ik het speel, hoe meer ik een hekel krijg aan de AI en de manier waarop mijn auto reageert op hun. Ook het feit dat ze plakken op de weg als bizon kit helpt niet echt.
Frustratie alom weer vanavond.
En het leuke is, 7 kijkers van mijn stream hebben mij zien strugglen
Nog een paar races/tournooitjes te gaan en dan lekker ontspannen met de laatste drift en time trial events
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 02-04-2015 01:10 ]
Inderdaad, hoe cool zou het niet zijn om 1 Tweakers club te hebben... Het neemt dan wel het nut weg van team levels, maar toch.dvdkiwi schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:03:
Het nadeel van Driveclub clubs is dat er slechts 6 mensen ik kunnen...
Ik vind dat het "hoort" om een racespel vanuit 1st person te spelen.BlackthunderAwf schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:50:
Haha, kon zelf niet spelen dus via de PSapp kwam ik erachter dat je streamde. Gauw even gekeken. Vind je de cockpitview echt lekker rijden? Ik kan dan de bochten niet ontzettend goed inschatten. Maar misschien scheelt dat ook wel als je met een stuur speelt.
Net als dat je een shooter ook niet in 3rd person moet gaan spelen.
Het is even wennen inderdaad, en ook wel lastig om te zien waar de rand van de baan zich nu precies bevindt, maar het geeft wel een extra ervaring aan het racen
Vaak is de connectie na enkele minuten weer restored, maar soms duurt het wat langer.
Of een online race?
Laat maar kon alleen maar als je in een club zit. Vandaar die connectiedvdkiwi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:04:
Een tour race heeft geen connectie met de DC servers nodig
Ik heb die nummer één uiteindelijk in de eerste bocht van de weg gebeukt. Niet helemaal de ideale manier maar na 10 normale pogingen was het nog steeds niet gelukt die eerste te passeren.dvdkiwi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 00:17:
Verder is er ook nog een race met Ferrari's, Stablemates, op een point to point track in Noorwegen.
Doel is om 1e te worden van de 4, maar de nummer 1 rijdt echt belachelijk snel weg
Het feit dat er geen gekleurde vlaggen naast de baan staan helpt ook niet echt.
psn: t-zakje
Daar heb je wel gelijk in hoor. Helaas heb ik (nog) geen stuur en ook niet echt een plaats waar ik die kwijt kan. Zal ooit waarschijnlijk wel komen :-).dvdkiwi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:39:
[...]
Ik vind dat het "hoort" om een racespel vanuit 1st person te spelen.
Net als dat je een shooter ook niet in 3rd person moet gaan spelen.
Het is even wennen inderdaad, en ook wel lastig om te zien waar de rand van de baan zich nu precies bevindt, maar het geeft wel een extra ervaring aan het racen
Third person en met controller, dat wel
Groot slip 'n slide festival, en de AI heeft natuurlijk nergens last van...
Laatste rondje nog bijna een fatale glijpartij.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eqqnGPyNkEw]
Mountain pass uit de Downforce DLC.
Leuke race, maar een Amerikaanse bak hoort niet op een circuit met bochten
Ik was héél blij toen de regen vlak na de start al stopte
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NdOj7USPoB0]
F50 classics, ook uit de Downforce DLC.
Lastige race, vooral omdat je de complete race in de top3 moet blijven...
Is best een nette ronde geworden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=khCixl3s7Vw]
Ook weer even Stablemates geprobeerd, maar niet verder gekomen dan 2e.
Wel iets opvallends gezien: ik had een paar keer de AI naast me en duwde ze het gravel in.
Het gravel waar jij altijd krrrrkrrrrkrrrrk (opspattende steentjes) hoort en snelheid verliest.
Nou, niet de AI. Die houden grip én snelheid. Ze hebben geen enkele last van off-track rijden.
Nog iets: rij jij achter de AI dan remmen ze belachelijk vroeg voor een bocht waardoor jij een penalty krijgt. Rijden zij achter jou dan remmen ze veel te laat waardoor ze achterop jou klappen en jij de bocht uit vliegt...
Dat bedoel ik nu; dit soort dingen zijn gewoon cheap.
90% van de tijd is het een top game, 10% van de tijd is het een van de meest frustrerende games ooit.
Ik speel al jaren racegames, maar altijd gespeeld met een controller. Vond me zelf wel "goed" altijd
Maar met driveclub gaat het zeer slecht met racen. Net een time trial gehad na 20 keer proberen (zonder ster) dacht ik om mijn controller maar even te pakken en na 1 race al 2 sterren.
Nu is mijn vraag werkt de stuur niet lekker met driveclub omdat het geen echte sim race is? En dus met een echte sim racegame, zoals gran turismo of project cars, wel gewoon lekker werkt?
Hoewel ik moet zeggen dat racen met stuur echt veel leuker is dan een controller (ook met driveclub). Maar wil ook weleens winnen haha.
Alvast bedankt!
Supercars bijvoorbeeld lijken nogal overgevoelig te reageren met stuur en zijn ook niet echt makkelijk in bedwang te houden. Vooral in de regen zijn de "physics" een beetje de weg kwijt.
Maar wat je zelf al zegt: je speelt al jaren met controller en pas sinds deze week met stuur.
Kwestie van een beetje oefenen dus
Doe anders eens een video van een paar van je time trial rondjes. Wellicht kunnen we tips geven.
Bij stablemates had ik bij het "clean" racen steeds het idee dat de nummer twee dusdanig voor je neus afremde dat je nooit bij de nummer 1 in de buurt kon komen. Uitermate frustrerend was dat. Als je er dan eindelijk tweede lag dan was of de nummer 1 al te ver weg of je werd weer ingehaald en die AI auto remt veel te hard voor je neus...dvdkiwi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:19:
Is best een nette ronde geworden
[video]
Ook weer even Stablemates geprobeerd, maar niet verder gekomen dan 2e.
Wel iets opvallends gezien: ik had een paar keer de AI naast me en duwde ze het gravel in.
Het gravel waar jij altijd krrrrkrrrrkrrrrk (opspattende steentjes) hoort en snelheid verliest.
Nou, niet de AI. Die houden grip én snelheid. Ze hebben geen enkele last van off-track rijden.
Nog iets: rij jij achter de AI dan remmen ze belachelijk vroeg voor een bocht waardoor jij een penalty krijgt. Rijden zij achter jou dan remmen ze veel te laat waardoor ze achterop jou klappen en jij de bocht uit vliegt...
Dat bedoel ik nu; dit soort dingen zijn gewoon cheap.
90% van de tijd is het een top game, 10% van de tijd is het een van de meest frustrerende games ooit.

psn: t-zakje
Het gaat ook om de supercars... De andere autos rijden wel lekker. Ben nu bij italy vs germany met die (klote) porsche. Echt ai is elke keer in de verre verte niet te kennendvdkiwi schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:50:
Ligt eraan welke wagen, welke weersomstandigheden en welk parcours je had.
Supercars bijvoorbeeld lijken nogal overgevoelig te reageren met stuur en zijn ook niet echt makkelijk in bedwang te houden. Vooral in de regen zijn de "physics" een beetje de weg kwijt.
Maar wat je zelf al zegt: je speelt al jaren met controller en pas sinds deze week met stuur.
Kwestie van een beetje oefenen dus
Doe anders eens een video van een paar van je time trial rondjes. Wellicht kunnen we tips geven.
Maar moet ook idd lekker oefenen.
[ Voor 25% gewijzigd door Theo27 op 03-04-2015 00:31 ]
Scrooge NL
Verwijderd
Ondertussen al een dag of 2 beschikbaar denk ik.Theo27 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 00:27:
Heren de buggy is beschikbaar. Gratisssssss. Hij heet de Wombat Typhoon.
Niet mijn favoriete wagen maar je kan er wel aardig met springen.
Hij zit er echt in! Maar de rij eigenschappen op asfalt zijn niet om over naar huis te schrijven.Radiance schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:42:
Hmmm, ik had op 1 april gekeken in de garage en zag hem niet staan dus voelde me al wat dom en dacht dat het een 1 april grap was....maar hij zit er dus echt in?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik hoop het van harte.... lekker ragguh!!!!
Had een paar jaar geleden zo'n pakket gewonnen en mocht ik de baan op in o.a. een Lamborghini Gallardo, Porsche 911 GT3 en Aston Martin Vanquish v8
www.youtube.com/DerOllie
-
update: ik sta in de lijst, en heb me ook bij Phusebox aangemeld voor de club. Should work, right?
update 2: Wait, max 6 leden in een club? Damn, iemand anders van tweakers nog een plek vrij?
[ Voor 55% gewijzigd door DerOllie op 04-04-2015 21:29 ]
www.youtube.com/DerOllie
Toffe trial, maar een beetje raar omdat je de auto niet hoort

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AiR-Y5nf0bs]
Viper Hot Lap uit de Downforce DLC.
Klein circuitje; ik had er wel even wat moeite mee om het juiste ritme te vinden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-GedifhzIlM]
Perfect Ratio uit de Downforce DLC.
Tricky wagentje, veel power, bruut geluid!
Wat kleine foutjes hier en daar.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=M21WGhFC0hQ]
Sunset Drive uit de Midnight DLC.
Lekkere bak, heerlijk geluid!
Wel één foutje dus geen perfecte lap. Wel 3 sterren.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eKr9I17pDGE]
Update: laat maar, ik zoek wel een bestaand team waar ik bij kan joinen. Iemand nog een plekkie?
[ Voor 36% gewijzigd door DerOllie op 11-04-2015 17:42 ]
www.youtube.com/DerOllie
De "physics" van deze wagen gaan helemaal nergens over...
Ik moest 'm in 3rd person doen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_GH1fjDQnN4]
F-Type Delta uit de Downforce DLC.
Zelfde track als de huidige challenge, dus deze was zo gepiept
Verwijderd
Zou leuk zijn als ik daar bij kan
Voor de rest moet ik wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben door het spel , ben uiteraard nog niet zo heel ver maar heb het prima naar mijn zin
Reach Level 5 of the "Ferrari Owners Club" Driver Accolade and you'll earn instant access to the Ferrari LaFerrari when it's added to DRIVECLUB in Game Update 1.14!
[ Voor 17% gewijzigd door HoefMeistert op 15-04-2015 07:59 ]
PSNID : HoefMeistert
Cool! Ik stel voor om bij de volgende challenge even een keertje niet random de auto te kiezen, maar om even een Ferrari te kiezen.HoefMeistert schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:55:
Sweet
Reach Level 5 of the "Ferrari Owners Club" Driver Accolade and you'll earn instant access to the Ferrari LaFerrari when it's added to DRIVECLUB in Game Update 1.14!
[video]
PSN: ButsMG
Ik heb gisteren al even zitten zoeken, maar is ergens na te lezen wat level 5 voor die Ferrari Owners Club accolade betekent? Is dat voor elke accolade bekend?HoefMeistert schreef op woensdag 15 april 2015 @ 07:55:
Sweet
[video]
www.youtube.com/DerOllie
Gewoon zoveel mogelijk in Ferrari's rijden, dan word je vanzelf lvl 5.DerOllie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:48:
[...]
Ik heb gisteren al even zitten zoeken, maar is ergens na te lezen wat level 5 voor die Ferrari Owners Club accolade betekent? Is dat voor elke accolade bekend?
Of bedoel je dat niet?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
jaja dat ja, maar ik heb gezien dat elke level een aantal kilometers heeft dat je moet halen of aantal uitdagingen die je gehaald moet hebben. Ik denk in dit geval dat het aantal kilometers gaat meespelen, dus zoveel als mogelijk in Ferrari's rijden maar hoeveel moet ik rijden om bij lvl 5 te komen? Honderden? Duizenden?On_E schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:18:
[...]
Gewoon zoveel mogelijk in Ferrari's rijden, dan word je vanzelf lvl 5.
Of bedoel je dat niet?
www.youtube.com/DerOllie
Ik ben level 5 en van 4 naar 5 was geloof ik al over de 300km dus denk totaal zo'n 800km.
Je krijgt er ook telkens een dikke XP bonus voor als je een level omhoog gaat. (Zelfde voor Audi, BWM en Mercedes)
Ja kan al zal het niet voor iedereen de voorkeur hebben denk ik.Masegate schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:05:
[...]
Cool! Ik stel voor om bij de volgende challenge even een keertje niet random de auto te kiezen, maar om even een Ferrari te kiezen.
Over het algemeen is lvl 5 prima te halen door de tour events te doen, zo heb ik ook lvl 5 gehaald.
Zeker met auto's als Ferrari, die gebruik je toch wel vrij vaak in de events.
Gooi het in de groep in het challange topic zou ik zeggen, mij maakt het vrij uit in ieder geval. Kunnen dan natuurlijk wel random laten kiezen welke Ferrari er gereden gaat worden, het zijn er 7 die gratis zijn nu.
[ Voor 60% gewijzigd door Radiance op 15-04-2015 16:43 ]
Ik heb, op 2 auto's na, alle balkjes vol. Puur door tour events en time trials
Is er een scherm waar je alle balkjes in één oogopslag kunt zien?dvdkiwi schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:40:
Een beetje tour doen helpt inderdaad om snel te levelen.
Ik heb, op 2 auto's na, alle balkjes vol. Puur door tour events en time trials
Daar staan al je automerken op alfabetische volgorde.
PSN: sisisscj
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Gave wagens weer deze maand.
Ferrari F40, Chevrolet Camaro ZL1, Dodge Charger SRT8, Jaguar XKR-S Coupé and Volkswagen Design Vision GTI
Full details of Update 1.14 follow:
» Adds the Ferrari LaFerrari to your Garage! Complete Rank 5 of the "Ferrari Owners Club" Driver Accolade to earn access to this car for use in all areas of the game.
» Adds the Startline Tour. All new players will now jump into a brand new Tour when they first play the game called Startline.
» The Startline Tour is available for free and features 11 events and 45 objectives. This Tour mainly serve as a varied and well balanced introduction to DRIVECLUB and is based on some of the most popular and entertaining events from elsewhere in the game.
» Adds Multiplayer Race Replays to the game. You can now save a Replay at the end of any Multiplayer Race and view it later from the Replays menu.
» Adds a new Audio Settings option to change the acoustic settings for all cockpit cameras, so that you can change between internally recorded sound or externally recorded sound.
» Adds a new Single Event option to set "Time Of Day" for a Single Event to half past every hour as well as on the hour.
» Adds a new Single Event option to change the number of laps in a Race to any number from 1 to 25 laps.
» Adds a new Controller Settings option to allow adjustment of the steering lock rotation angle on all supported steering wheels.
» Includes general improvements to the game for better performance, stability and usability.
Update 1.14 Add-ons (coming to PlayStation®Store April 28-30):
» The Rimac Automobili Concept_One, coming to PlayStation®Store as a free download.
» The Turbocharged Expansion Pack, coming to PlayStation®Store as a Season Pass add-on (and also available to buy separately).
» The Turbocharged Car Pack includes: Ferrari F40, Chevrolet Camaro ZL1, Dodge Charger SRT8, Jaguar XKR-S Coupé and Volkswagen Design Vision GTI.
» The Turbocharged Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
» The Turbocharged Tour Pack includes a special bonus Livery, awarded when you collect 45/45 stars.
» The Evolution Tour Pack, coming to PlayStation®Store as a Season Pass add-on (and also available to buy separately).
» The Evolution Tour Pack includes 12 new Events and 5 new Trophies.
» The Evolution Tour Pack includes a special bonus Livery, awarded when you collect 45/45 stars.
» 2 new livery packs, coming to PlayStation®Store as a premium/Season Pass add-on. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.
Important developments to be aware of (coming after 1.14):
» More server upgrades: We are continuing to make the server changes required to improve online performance and enable the release of the PS+ Edition and the DRIVECLUB companion app. We will have more news on this soon.
» Extra ranks and rewards are coming (beyond Level 55): We are planning to bring more on a monthly basis.
» There's a new SHAREfactory™ Theme for DRIVECLUB which you can download for free from PlayStation®Store. It's out today in Europe and coming on Apr 23rd in Asia & Apr 27th in America.
» More Game Updates! Please keep sharing your feedback about DRIVECLUB with us to help the game continue to evolve around you.
Scrooge NL
Ik heb nog 1 inactief member dus als je nog interesse hebt voeg me even toe op PSN (RadianceNL).simons schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:36:
Wil eigenlijk ook wel in een club (wil die extra auto's), heb de game + season pass vrijdag gekregen van mijn vrouw en nu al aardig wat leveltjes bereikt. Graag een uitnodiging
PSN: sisisscj
Onze club heet Racing Tweakers en zijn level 44 op het moment.
Nice!Theo27 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:40:
» Adds a new Controller Settings option to allow adjustment of the steering lock rotation angle on all supported steering wheels.
» Includes general improvements to the game for better performance, stability and usability.
Ben benieuwd of dit gaat helpen.
Ik zal de nieuwe auto's ook meteen toevoegen aan de lijst in de challange spreadsheet.
Je gaat me toch niet weer uit de club gooien he? ;-)Radiance schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:23:
[...]
Ik heb nog 1 inactief member dus als je nog interesse hebt voeg me even toe op PSN (RadianceNL).
Onze club heet Racing Tweakers en zijn level 44 op het moment.
[...]
Nice!
Ben benieuwd of dit gaat helpen.
Ik zal de nieuwe auto's ook meteen toevoegen aan de lijst in de challange spreadsheet.
volgens mij ben ik het XDmeesje schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:57:
[...]
Je gaat me toch niet weer uit de club gooien he? ;-)
Net gecheckt. Wel balen hoor. Maar met ja als je net vader bent geworden, ligt de prio anders he?Radiance schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:02:
Als je dat zegt betekend dat je al een tijdje niet hebt ingelogd
Ja logisch dat je prioriteiten dan elders liggen. Het is gewoon vervelend dat een club maar 6 leden kan bevatten.
Verwijderd
Kunnen meedoen met club challenges is het enige wat ik kan bedenken.
Sommige auto's zijn alleen beschikbaar als je lid bent van een club. B.v. de VW Golf.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:50:
Tot op heden hebben die clubs toch niet echt een meerwaarde, of mis ik iets?
Leuke toevoeging, qua geluidsbeleving zet ik graag virtueel het raampje open, om het motorgeluid beter te laten klinken als ik met dashboard-view rijdTheo27 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:40:
» Adds a new Audio Settings option to change the acoustic settings for all cockpit cameras, so that you can change between internally recorded sound or externally recorded sound.
Volgens mij level je iets sneller (+10% RP, gok ik)Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 21:50:
Tot op heden hebben die clubs toch niet echt een meerwaarde, of mis ik iets?
Hoe hoger je accolade level, hoe meer extra xp.
Ben nu al meerdere keren over de 67mil club fame gegaan maar hij slaat het niet op.
psn = bjornnl22
Scrooge NL
Standaard stond deze op 720 graden geloof ik maar ik krijg de indruk dat het stuur iets zenuwachtiger reageert na de update.
Nu kan ik mij herinneren dat er hier geroepen werd dat het stuur standaard op 900 graden staat voordat deze opties geïntroduceerd werden, dat is namelijk ook de instelling als je het stuurtje op de PC aansluit en de driver configuratie opent.
Ik krijg wel de indruk dat ik bij 900 graden meer grip behoud in de bochten en meer controle heb dan met 720.
Ik zal nog wat meer moeten rijden en wisselen om te kijken of het echt een verschil is of dat ik gewoon ff een goed moment heb
Ik heb voor de grap ook nog even 270 graden geprobeerd maar dat is niet te doen, veel te zenuwachtig.
Maar misschien is die instelling wel leuk om mee te driften, ik ga dat zo eens uitproberen.
Het was nagenoeg onmogelijk om tegen te sturen met driften met de standaard oude settings in mijn ogen dus wellicht is dit een uitkomst.
[ Voor 12% gewijzigd door Radiance op 23-04-2015 23:41 ]
Ik haalde gisteren wel goede tijden, dus wie weet is de controle met stuur sowieso verbeterd. Ik maar denken dat ik beter was geworden
Burp
PSN: Kjujay
De error heeft betrekking op het saven van een of meer replays. Ik heb dus mijn replays opgeschoond (dat hielp niet). Vervolgens in het menu waar alle online saves staan de replay save file verwijderd (dat hielp niet). Op zich vind het online saven niet zo belangrijk, maar de melding is gewoon irritant.
Heeft een van jullie hier misschien ook last van en is er een oplossing voor?
Verwijderd