[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 21:40

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:16:
Ik heb Driveclub gisteren uit de PS Store gehaald, maar wat is nu precies het voordeel van de Upgrade versie, tegenover een disc versie uit een echte winkel?
De prijs.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dan heb ik het goed gedaan, ik zag namelijk zo veel verschillende prijzen. In de Store de Upgrade versie 24,99. In de Store de versie van 39,99 en de disc versie van 29,99. Ik heb de upgrade versie gekocht. Lijkt me de beste keuze dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Mystic Spirit schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:55:
Al enige tijd heb ik last van een error met Drive Club. Hij geeft aan dat hij mijn game niet online kan saven.

De error heeft betrekking op het saven van een of meer replays. Ik heb dus mijn replays opgeschoond (dat hielp niet). Vervolgens in het menu waar alle online saves staan de replay save file verwijderd (dat hielp niet). Op zich vind het online saven niet zo belangrijk, maar de melding is gewoon irritant.

Heeft een van jullie hier misschien ook last van en is er een oplossing voor?
Je Plus save-cloud zal gewoon vol zitten denk ik?
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:49:
Mooi, dan heb ik het goed gedaan, ik zag namelijk zo veel verschillende prijzen. In de Store de Upgrade versie 24,99. In de Store de versie van 39,99 en de disc versie van 29,99. Ik heb de upgrade versie gekocht. Lijkt me de beste keuze dus.
Als je het nog beter wil doen haal je de Season Pass voor 19,99 er ook nog bij. ;)
Echt waar voor je geld imo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien doe ik dat nog wel. Eerst maar eens een paar rondjes racen. Heb ook een Thrustmaster stuur erbij gehaald, dus nog even oefenen voordat ik weer op controller niveau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:57:
Misschien doe ik dat nog wel. Eerst maar eens een paar rondjes racen. Heb ook een Thrustmaster stuur erbij gehaald, dus nog even oefenen voordat ik weer op controller niveau zit.
Vergeet dan iig niet alle gratis auto's te downloaden en de 2 gratis tourpacks en gratis carpack. (Ignition en Photo-Finish) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, die heb ik net al allemaal gedownload. :P
Ik ga vanavond ook eens online proberen of werkt dat nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:06:
Ja, die heb ik net al allemaal gedownload. :P
Ik ga vanavond ook eens online proberen of werkt dat nog steeds niet?
Werkt prima tegenwoordig hoor.
Al mogen die private lobbies wel eens komen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, dan heb ik hem op het goede moment gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
On_E schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:52:

Als je het nog beter wil doen haal je de Season Pass voor 19,99 er ook nog bij. ;)
Echt waar voor je geld imo!
Net de NL Playstation Store gecheckt, maar volgens mij is de Season Pass 24,99 euro, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

meesje schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 12:34:
[...]

Net de NL Playstation Store gecheckt, maar volgens mij is de Season Pass 24,99 euro, toch?
Hmm misschien dat ie laatst korting had dan ofzo. Volgens mij zag ik m voor 19,99.

Alsnog zeg ik, ook die 24,99 is ie dubbel en dwars waard, zeker met de lage prijs voor de game zelf in het achterhoofd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, season pass is 19,99. Driveclub Playstation Plus Upgrade is 24,99. Die Upgrade is gewoon het spel. Die heb ik gister aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, nu inderdaad season pass ook 24,99. Dat is raar, had ik hem nou maar gisteren gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:17:
Ow, nu inderdaad season pass ook 24,99. Dat is raar, had ik hem nou maar gisteren gekocht.
Tsja, als je 2 dagen eerder was geweest had je DC voor 18 euro kunnen kopen met die Koningsdag kortingcode.

Maar je moet maar zo denken, ik heb 39,99 voor de game en 24,99 voor de SP betaald en er geen seconde spijt van gehad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow serieus. Dat is helemaal niet handig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:02
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:36:
Ow serieus. Dat is helemaal niet handig haha.
Gewoon op Marktplaats de disc versie kopen voor € 20,00 of minder. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te laat. Niet meer aan denken.. Is altijd wel ergens goedkoper te krijgen. Heb ook net een Thrustmaster T80 gehaald, zie dat zijn duurdere broertje de T100 dezelfde prijs heeft. Is nu niks meer aan te doen.

Ik ga gewoon genieten van Driveclub en mijn stuurtje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

On_E schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:52:
[...]

Je Plus save-cloud zal gewoon vol zitten denk ik?

[...]
Lijkt me sterk, maar zou kunnen... hoeveel storage biedt de cloud eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Ik ga nu een beetje online races doen samen met Baas41. Als jullie zin hebben om te joinen, voeg een van ons maar toe.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Als ik een rondje voorsprong krijg wil ik wel meedoen met jullie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Gewoon meedoen joh, we worden toch meestal weggebeukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Irritant is dat ja, dat gebeuk.

Het is altijd de kunst om ongeschonden de eerste bocht door te komen :)

Maar ik moet eerst mijn plus abonnement weer verlengen voor ik mee kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Hier nog een leuke race van vandaag met Beest, zijn groene Porsche tegen mijn gele :P. Ik glij in het begin nog weg waardoor we crashen, maar daarna toch nog een close race! Nog een paar van zulke races gehad waar elke keer weer de ander won. Moesten helaas vroeg stoppen doordat de servers weer crap waren, waardoor we geen race meer binnen kwamen. :(

[YouTube: https://youtu.be/l2agpAneE5w]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Dat was een leuke race, helaas maakte ik in de derde ronde een fout waardoor ik een bochtstraf kreeg. Daarna niet meer in de buurt kunnen komen.

Grappige crash van een van onze tegenstanders gister, waarbij Baas41 hem nog eens de lucht in lanceert.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Ik ben twee keer lid geweest van Racingtweakers, maar omdat ik niet heel actief ben (ik zit nog maar op level 21) ben ik er twee keer uitgegooid (@Radiance: begrijpelijk dat je dat hebt gedaan hoor, geen probleem). Daarom zoek ik een club waarbij het geen probleem is al je b.v. even een maandje minder/niet actief bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

meesje schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 15:05:
Ik ben twee keer lid geweest van Racingtweakers, maar omdat ik niet heel actief ben (ik zit nog maar op level 21) ben ik er twee keer uitgegooid (@Radiance: begrijpelijk dat je dat hebt gedaan hoor, geen probleem). Daarom zoek ik een club waarbij het geen probleem is al je b.v. even een maandje minder/niet actief bent geweest.
Wat is je PSN?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Heb hem verkocht,

Was toch niet echt de game die ik leuk dacht te vinden. 22 euro kreeg ik er nog voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Heb dr straks even met een aantal nieuwe wagens zitten racen en vind deze update wel een van de leukste. Ook een aantal niet zulke snelle auto's dr bij. Het verbaasde mij hoe goed die charger onder de duim is te houden, had wel verwacht dat dit zo'n lompe slinger bak is. Vind het met name gaaf omdat ik er ook in het echt mee heb geracet. Die nieuwe Volkswagen is ook wel een leuk bakkie. En dan die hyper electrische auto... Pfff wat een apparaat zeg, wel gaaf ook!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier velen die project cars gaan halen?
Vd week driveclub weer ff gedaan ter voorbereiding op project cars, maar man man man wat een game...
Je hoort meer piepende banden van gripverlies dan dat de motor ronkt :P Blijft grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:51:
Vd week driveclub weer ff gedaan ter voorbereiding op project cars, maar man man man wat een game...
Je hoort meer piepende banden van gripverlies dan dat de motor ronkt :P Blijft grappig :+
Ik twijfel nog ik wacht even de ps4 reviews af en kijk daarna wel verder,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-09 10:39
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2015 @ 18:51:
Ik heb 'm gepreordered en m'n t300 + wheelstandpro is al binnen 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:28
Radiance schreef op zondag 03 mei 2015 @ 13:42:
Heb dr straks even met een aantal nieuwe wagens zitten racen en vind deze update wel een van de leukste. Ook een aantal niet zulke snelle auto's dr bij. Het verbaasde mij hoe goed die charger onder de duim is te houden, had wel verwacht dat dit zo'n lompe slinger bak is. Vind het met name gaaf omdat ik er ook in het echt mee heb geracet. Die nieuwe Volkswagen is ook wel een leuk bakkie. En dan die hyper electrische auto... Pfff wat een apparaat zeg, wel gaaf ook!
Mee eens, er is nu terug meer variatie. En vooral leuk om wat meer muscle cars erbij te hebben.

Er zijn wel veel server issues. Bij de challenge werd een aantal keer mijn tijd niet geregistreerd. Na ongeveer 10min wachten, bleek dan ergens 1 of andere tijd die ik gereden had wel door te komen, maar het was lang niet de snelste.

Dan maar tour/single events gaan doen om het club niveau omhoog te krikken. Zelfde geval. Het ene moment telden de punten op, het andere begon ik terug vanop een lagere stand...

[ Voor 23% gewijzigd door SonnyBBQ op 04-05-2015 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriendin en ik zijn helemaal verslaafd aan Driveclub. We zijn begonnen met een beetje in Mini's en GTI's te racen, maar gister een rondje in een Ferrari 430 Scuderia geprobeerd, was nog knap lastig in de regen met een stuurtje. Ding ging alsmaar dwars. We moeten nog veel oefenen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Een stuur lijkt mij ook wel cool. Alleen is zo'n ding best duur en heb niet echt een plek waar ik hem neer kan zetten.

Bij de singleplayer was er ergens een event dat Venom Hot Lap heette. Daar heb ik me wel kapot op gereden om drie sterren te halen. Zit er in Elements dezelfde level, maar dan nat :'( Ik moet mijn tijd nog met een dikke seconde verbeteren, maar wat is dat een klotelap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een stuur van 83 euro gekocht bij de mediamarkt. Een thrustmaster T80, geen stuur met Force Feedback, maar wel geoptimaliseerd voor Playstation 4, dus met Share en PS knop. Werkt voor mij super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:16:
Mijn vriendin en ik zijn helemaal verslaafd aan Driveclub. We zijn begonnen met een beetje in Mini's en GTI's te racen, maar gister een rondje in een Ferrari 430 Scuderia geprobeerd, was nog knap lastig in de regen met een stuurtje. Ding ging alsmaar dwars. We moeten nog veel oefenen. :P
Eenmaal bij de Hyper klasse aangekomen is het bijna een hele nieuwe game. (qua snelheid en handling) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

On_E schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Eenmaal bij de Hyper klasse aangekomen is het bijna een hele nieuwe game. (qua snelheid en handling) :)
Gister net de LaFerrari vrijgespeeld (die je ook kan kopen zie ik voor 3.59 ipv gratis vrijspelen door veel met Ferrari's te racen). Wat een monster, maar ik moet zeggen dat ie wel goed handled.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:40:
[...]

Ja, klopt we spelen nu die startline tour, daar zitten al wat snellere auto's in en ik had wat DLC's auto's, maar die reageren echt totaal anders. Gisteravond hele avond zitten oefenen om een Ferrari 430 een beetje onder de knie te krijgen in de regen. Aardig uitdagend spel vind ik het toch wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:10:
[...]

Ja, klopt we spelen nu die startline tour, daar zitten al wat snellere auto's in en ik had wat DLC's auto's, maar die reageren echt totaal anders. Gisteravond hele avond zitten oefenen om een Ferrari 430 een beetje onder de knie te krijgen in de regen. Aardig uitdagend spel vind ik het toch wel. :P
Auto's onder controle houden in de regen is in DC sowieso bijna niet te doen. Met een stuurtje is dat al helemaal een uitdaging. Als je dat onder de knie hebt, mag je gerust zeggen dat je goed kan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dan gaan we nog even verder oefenen, het gaat al steeds beter. In het begin stond ik bij elke bocht achterstevoren. Ik vraag me ook af wat nu de het beste aantal graden is om mijn stuur op te zetten. Heb hem nu op het laagst gezet, namelijk 270 graden, omdat dit voor mijn gevoel het fijnste rijdt, maar misschien zit ik helemaal mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Die optie zit er pas in vanaf de laatste patch. Ik kan echt totaal niet rijden op 270°, veel te gevoelig. Ik wissel tussen 720 en 900 maar ben er nog niet helemaal uit wat ik prettiger vind. 900 lijkt wat meer controle te bieden en minder snel weg te slippen maar met 720 kom je scherpe bochten weet sneller door krijg ik de indruk.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Dat je bij 270 graden binnen no time achterstevoren staat geloof ik wel :) 270 graden zet ik hem niet eens op bij drift challenges... Bij de 360 graden instelling heb ik al het idee dat ik redelijk subtiel moet sturen om te driften.

Voor normaal racen gebruik ik de 720 graden setting. Daar ben ik inmiddels zo aan gewend dat de 900 graden setting voor mij wat slapjes aanvoelt. Alleen bij auto's die heel snel slippen ga ik naar de 900, maar meestal kom ik dan ook niet hoger dan de 840 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup, heb hem nu op 720 graden gezet, gaat al een stuk beter. Toch maar de seasonpass aangeschaft, ik kon al die extra's niet weerstaan. En het stond zo lelijk in mijn Tour 'Content nog niet beschikbaar'. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:58
Ik kan het niet echt terugvinden wanneer ik door het topic spit, maar heb sinds zondag een PS4 en gelijk de PSN+ editie aangeschaft (voor 25,- een prima deal). Echter na zo'n 28GB binnengetrokken te hebben voor de game krijg ik op veel te veel momenten/opties de melding "bezig met downloaden" of "downloaden van de content heeft voorrang". Zelfs tijdens een single race event zie ik nog meldingen dat er content gedownload wordt. Nu komt het; dit duurt nu twee dagen maar er lijkt weinig te gebeuren.

Zie ik iets over het hoofd? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:37

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij zie je over het hoofd dat de PS4 niet zo'n held is met downloaden...
Ga gerust een maandje op vakantie, als je terug bent is het wel klaar ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had totaal aan updates ongeveer 40gb, ik heb ze allemaal gedownload 's nachts in rest mode. Waarschijnlijk zet jij je Playstation helemaal uit en gaat hij dus downloaden onder het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Erwin schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 15:36:
Ik kan het niet echt terugvinden wanneer ik door het topic spit, maar heb sinds zondag een PS4 en gelijk de PSN+ editie aangeschaft (voor 25,- een prima deal). Echter na zo'n 28GB binnengetrokken te hebben voor de game krijg ik op veel te veel momenten/opties de melding "bezig met downloaden" of "downloaden van de content heeft voorrang". Zelfs tijdens een single race event zie ik nog meldingen dat er content gedownload wordt. Nu komt het; dit duurt nu twee dagen maar er lijkt weinig te gebeuren.

Zie ik iets over het hoofd? :$
Bedoel je objectives (drift, lijn, snelheid) met content die gedownload wordt tijdens de race? Dit komt namelijk door de servers.
Die zijn de laatste dagen nogal crap geweest, maar lijken nu weer in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Wellicht zie ik een instelling over het hoofd, maar als ik de herhaling van een race bekijk, zie ik dat er een vrouw achter het stuur zit. Ongetwijfeld zal dit aan mijn rijstijl liggen... :-) maar kun je dit nog ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtince
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-06 07:24
meesje schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 17:00:
Wellicht zie ik een instelling over het hoofd, maar als ik de herhaling van een race bekijk, zie ik dat er een vrouw achter het stuur zit. Ongetwijfeld zal dit aan mijn rijstijl liggen... :-) maar kun je dit nog ergens instellen?
Dat kan je instellen in hoofdmenu en dan opties volgens mij ;). Heb ook de halve tour als vrouw gereden haha.

Maar ik ben nu bij de pro trophy en loop een beetje vast. Vooral met de timetrial de 2de en 3de race. Door dat gebeuk van Ai lijkt het bijna onmogelijk.

Welke auto hebben jullie gebruikt voor de pro trophy race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
Moet zeggen dat de AI in sommige event's wel erg ruk is. Moet bij bv de ignition tour nog met die KTM bak naar 3 sterren. Wat een schijt kar zeg, en de AI gaat overal vol gas door :S

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Tsja, ik kom nog steeds niet in de buurt van een ster bij Punching Above Your Weight oid in de normale Tour, met die Bentley...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je moet de physics van het spel een beetje doorkrijgen, en niet bang zijn om hard te gaan.
Met netjes remmen ga je de 3 sterren voor time trials niet halen, je moet tot het randje gaan ;)
Je mag best een beetje smijten met het stuur.

De time trials vind ik juist het leukste van alle tour events.
Juíst vanwege de crappy AI bij de andere events :P

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 06-05-2015 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En niet bang zijn voor piepende bandjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:53
Ik ben zelf nu een week of 2 in het bezit van DC, en het lijkt mij gaaf om ook een club te kunnen joinen. Zijn er hier mensen die nog een plekje vrij hebben? Mijn PSN naam is: GOT-Robsta86

Vooralsnog heb ik me alleen met de single player bezig gehouden, en ik ben sinds gisteravond klaar met de "Amateur" klasse.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen die-hard ben, een paar keer per week ff recreatief racen is goed genoeg voor mij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Robsta86 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:38:
Ik ben zelf nu een week of 2 in het bezit van DC, en het lijkt mij gaaf om ook een club te kunnen joinen. Zijn er hier mensen die nog een plekje vrij hebben? Mijn PSN naam is: GOT-Robsta86

Vooralsnog heb ik me alleen met de single player bezig gehouden, en ik ben sinds gisteravond klaar met de "Amateur" klasse.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik geen die-hard ben, een paar keer per week ff recreatief racen is goed genoeg voor mij :-)
Ik stuur wel even een invite, Team Bullitproof kan nog wel een rijder gebruiken...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:53
Dat zou tof zijn, bedankt! Ik zal hem vanmiddag als ik weer thuis ben gelijk accepteren.

[ Voor 54% gewijzigd door Robsta86 op 13-05-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Robsta86 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 12:13:
Dat zou tof zijn, bedankt! Ik zal hem vanmiddag als ik weer thuis ben gelijk accepteren.
Wordt pas vanavond op zn vroegst hoor ;) maar hij komt wel...

update: 19:56u; done. In je inbox. Race on!

[ Voor 8% gewijzigd door DerOllie op 13-05-2015 19:56 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
dvdkiwi schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:47:
Je moet de physics van het spel een beetje doorkrijgen, en niet bang zijn om hard te gaan.
Met netjes remmen ga je de 3 sterren voor time trials niet halen, je moet tot het randje gaan ;)
Je mag best een beetje smijten met het stuur.

De time trials vind ik juist het leukste van alle tour events.
Juíst vanwege de crappy AI bij de andere events :P
Ik heb bij dat KTM event, omdat die bak gewoon echt compleet ruk is het idee dat het meer opvalt. Als je teveel stuurt gaat ie alle kanten op. Terwijl de AI overal netjes keihard doorheen gaat. Heb hem wel op 3 sterren nu, maar heeft wat gvd's gekost :9
Zelf vindt ik de hotlaps erg vet, omdat je kan blijven gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Deze week weer wat meer Driveclub gespeeld. Was weer even geleden, maar vind het echt ontzettend vet. Speel vooral de Singleplayer. van Amateur tot Legend heb ik de Trophys al, nog niet alle sterren. Nu kwam ik deze week een nieuwe Tour tegen die ik niet ander had gedaan. Genaamd Startline ? Vlak voor het einde zit daar een van 8 ronden in de Mclaren. Deze race moet je binnen 11.40 afronden en een plek in de top 3.

Normaal gesproken lukt het na enkele pogingen wel, maar na 4 uur proberen heb ik het opgegeven. De tijd die ik heb staan is 11.39. Maar plek in de top 3 krijg ik niet voor elkaar. Nu ben ik niet echt Pro, maar voor de ervaren racers zit hier best wat uitdaging in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Daar heb ik ook een aantal keren over moeten doen. Je moet 8 keer constant zijn in je laps, draai je één keer om, ben je je positie de hele tijd kwijt.

Ik vond die Venom Hot Laps vervelend. Eén keer droog en één keer nat, man man wat heb ik daar een pogingen in gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier ook weer Driveclub aan het spelen, ik wil toch wel echt alle Trophies en alle 225 sterren behalen (exclusief DLC). Ik ontdekte vandaag ook bij toeval die Startline DLC, dus ik dacht ik kijk eens hier of hier mensen al mee bezig zijn. ;) Nu zie ik dat de posts hierboven, wordt dus nogal lastig tegen het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
In de eerste ronde worstel ik me naar positie 3. De voorste 2 auto's kan ik al helemaal niet bijhouden. Erna gaat het stevig regenen. In ronde 6 of 7 gaat er elke keer iets mis. ik weet ook dat ik teveel fouten maak, maar blijkbaar valt het niet mee om bijna 12 minuten op snelheid foutloos te rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:05

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Jumpman schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:12:
Hier ook weer Driveclub aan het spelen, ik wil toch wel echt alle Trophies en alle 225 sterren behalen (exclusief DLC). Ik ontdekte vandaag ook bij toeval die Startline DLC, dus ik dacht ik kijk eens hier of hier mensen al mee bezig zijn. ;) Nu zie ik dat de posts hierboven, wordt dus nogal lastig tegen het einde.
Ik ben met hetzelfde bezig, alle 225 sterren halen in Tour. Heb tot de Hyper's alle sterren binnen behalve de derde ster bij Ruf Ride. Maar die Hyper's...... :'( Ik ben er zo slecht in :'(

Iemand tips om met een Hyper te rijden? Frustreert mij soms dusdanig dat ik de controller door de TV wil gooien.

Moet nog twee trophies (level 50 en gameplay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Shadow_Agent schreef op zondag 17 mei 2015 @ 16:32:
[...]

Iemand tips om met een Hyper te rijden? Frustreert mij soms dusdanig dat ik de controller door de TV wil gooien.
Tip: De LaFerrari.
Niet zo snel in de rechte lijn, maar veel sneller in bochten en beter te controleren dan zeg maar een One:1, Venom, Apollo,etc.

Het is sowieso één van mijn favoriete wagens om mee te rijden. Terwijl ik met de ander Hypers nooit een non-tour event rijd.

Als je hem nog niet hebt, het is ook niet zo'n zware taak om met de Ferrari's te rijden om kilometers te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Toch is met een Hyper auto rijden qua spanning en snelheid echt ongeëvenaard hoor.

Wat een game. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 13:30:
In de eerste ronde worstel ik me naar positie 3. De voorste 2 auto's kan ik al helemaal niet bijhouden. Erna gaat het stevig regenen. In ronde 6 of 7 gaat er elke keer iets mis. ik weet ook dat ik teveel fouten maak, maar blijkbaar valt het niet mee om bijna 12 minuten op snelheid foutloos te rijden :(
Ik had begrepen dat Startline een verzameling is van events uit de andere tours. Nog niet in Startline gekeken, maar dit klinkt als Dambusters. Bij mij ging het redelijk vlot met de McLaren 650S. Eerste race voor de Top 3 en tijd. Daarna een tweede race voor de 5 face offs.

Nummer 1 en 2 kwam ik niet bij in de buurt en in de laatste ronden heb ik wel wat moeten vechten voor de 3de positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

SonnyBBQ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:47:
[...]

Ik had begrepen dat Startline een verzameling is van events uit de andere tours. Nog niet in Startline gekeken, maar dit klinkt als Dambusters. Bij mij ging het redelijk vlot met de McLaren 650S. Eerste race voor de Top 3 en tijd. Daarna een tweede race voor de 5 face offs.

Nummer 1 en 2 kwam ik niet bij in de buurt en in de laatste ronden heb ik wel wat moeten vechten voor de 3de positie.
Startline is een greep uit alle andere tours die er zijn, om zo denk ik iedereen een beeld te geven van welke wagens en races daar kunnen worden gedaan. Je ziet er dus ook auto's in meerijden (lees: je kan er zelf niet in rijden maar ze rijden mee in de races) die via expansion packs gekocht moeten worden wil je er zelf in rijden. Ik denk dat het ook meer daarvoor is, meer te verkopen. Ik vond die races niet echt moeilijk, waren zo gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door DerOllie op 19-05-2015 10:14 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

SonnyBBQ schreef op zondag 17 mei 2015 @ 20:01:
[...]

Tip: De LaFerrari.
Niet zo snel in de rechte lijn, maar veel sneller in bochten en beter te controleren dan zeg maar een One:1, Venom, Apollo,etc.

Het is sowieso één van mijn favoriete wagens om mee te rijden. Terwijl ik met de ander Hypers nooit een non-tour event rijd.

Als je hem nog niet hebt, het is ook niet zo'n zware taak om met de Ferrari's te rijden om kilometers te verzamelen.
Nee die heb ik nog niet helaas. Had even gekeken maar heb net niveau vier gehaald met Ferrari en moet nog iets van 130 kilometer voor niveau 5. Hoeveel km is het dan nog tot voltooiing van level 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Shadow_Agent schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:26:
[...]

Nee die heb ik nog niet helaas. Had even gekeken maar heb net niveau vier gehaald met Ferrari en moet nog iets van 130 kilometer voor niveau 5. Hoeveel km is het dan nog tot voltooiing van level 5?
Die 130km is genoeg volgens mij, zodra je lvl 5 hebt gehaald speel je de LaFerrari vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

On_E schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Die 130km is genoeg volgens mij, zodra je lvl 5 hebt gehaald speel je de LaFerrari vrij.
Gelukkig! ga ik zo nog even spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt helemaal gek van dit spel .

Grafisch is het in orde , en het geluid vind ik ook wel oke..

Maar man o man..
Die AI is echt een drama , soms heb ik het idee dat ik een botsauto simulatie bezig ben..
Daarbij ook nog dat je bij 9 van de 10 auto's het gevoel heb dat je op ijs aan het rijden ben.

Ik ben maybe niet de beste racer allertijden , maar ik kan best wel een aardig rondje rijden normaal gesproken.

Ben nu bijvoorbeeld bezig met de Redline Tour , en o mijn god zeg.
Bijna elke auto waarmee je moet spelen kan gewoon niet normaal omhoog een bocht gaan zonder 3 keer rond te draaien.

Voor mij persoonlijk , is dit het slechtste racespel (samen met The crew) wat ik in mijn gametijd heb gespeeld.

Edit:
Nu ook weer .
Ik ben bij de 1 na laatste bocht en de nr.2 die schept mij vol in de zijkant waardoor ik dus uiteindelijk 6de word.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:40:
Ik word echt helemaal gek van dit spel .

Grafisch is het in orde , en het geluid vind ik ook wel oke..

Maar man o man..
Die AI is echt een drama , soms heb ik het idee dat ik een botsauto simulatie bezig ben..
Daarbij ook nog dat je bij 9 van de 10 auto's het gevoel heb dat je op ijs aan het rijden ben.

Ik ben maybe niet de beste racer allertijden , maar ik kan best wel een aardig rondje rijden normaal gesproken.

Ben nu bijvoorbeeld bezig met de Redline Tour , en o mijn god zeg.
Bijna elke auto waarmee je moet spelen kan gewoon niet normaal omhoog een bocht gaan zonder 3 keer rond te draaien.

Voor mij persoonlijk , is dit het slechtste racespel (samen met The crew) wat ik in mijn gametijd heb gespeeld.

Edit:
Nu ook weer .
Ik ben bij de 1 na laatste bocht en de nr.2 die schept mij vol in de zijkant waardoor ik dus uiteindelijk 6de word.
Ik vond de Redline tour juist goed te doen :|
Begin dan maar niet aan Ignition met die KTM ;-)
De AI is af en toe erg ruk, vooral het schijnbare verschil tussen jezelf en de AI drivers vindt ik een beetje TE af te toe.
De AI wijkt ook niet af, het is af en toe lastig in te halen, wil je ervoor bij gaan ze "opeens" harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Tja, het is even wennen aan de besturing, maar ik zou het toch zeker niet bestempelen als slechtste racespel. Er zijn duidelijke verschillen in de wagens en naarmate je er meer mee rijdt leer je ook de grenzen kennen.
De nadelen voor mij zitten vooral in het verlaten van de baan. Het ene moment kan je probleemloos door het zand, het ander moment lijkt het alsof er iemand aan de handrem trekt.
De AI is ook wel kl*** soms. Vooral als je een bochten face off bezig bent. Maar in ieder geval een stuk uitdagender dan bvb GT, waar de AI niet van hun lijn wijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt , het is zeker wel uitdagender dan GT.

Maar wat GT voor mij juist leuker maakt , is de vrijheid in auto's.
En dat je begint met een simpele auto en je zoekt maar uit wat je daarna koopt en doet..

@hoefmeistert.
Die Ignition tour heb ik juist al complete , heb zelfs 44 van de 45 sterren daar ...alleen nog 1 voor de caterham cup..

Maar dit vind ik weer zo typisch.
Ik heb de grootste moeite om de redline eindcup te unlocken , heb ik hem unlocked.
Kan ik eindelijk een normale auto kiezen(Ferarri 458 speciale) , en ik win alles meteen first try zonder enige moeite.
Nu beginnen aan de DLC Elements , Nat wegweg met auto's die op een droog wegdek al niet kunnen functioneren...Ja dat word leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Hoi allemaal. Even een mededeling voor de mensen die in mijn club, GoTweakers, zitten of zaten. Ik heb er een paar mensen uitgegooid. Ik zag compleet geen activiteit meer. Bij niemand meer. Ik heb alleen de 2 leden erin laten zitten die ook in mijn vriendenlijst staan. Als je vindt dat je er onterecht uit bent gegooid, mag je gewoon weer terug komen.

Als er nog andere mensen zijn die actief willen meedoen, dan kun je nu weer joinen in de club GoTweakers.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:58:
Dat klopt , het is zeker wel uitdagender dan GT.

Maar wat GT voor mij juist leuker maakt , is de vrijheid in auto's.
En dat je begint met een simpele auto en je zoekt maar uit wat je daarna koopt en doet..
Daar heb je wel een punt. Ik vloek ook vaak op bepaalde wagens. De KTM bvb. Maar langs de andere kant word je zo verplicht om deze een kans te geven. De Renault TwinRun vond ik eerst helemaal niets, maar na een aantal keer ermee gereden te hebben is het eigenlijk best wel leuk. Heeft een heel eigen karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb deze week driveclub ook aangeschaft, ik ben niet zo'n racer maar af en toe vind ik het wel lollig. Ik vind het overigens nog het meest lijken op racen in GTA, gezien het hoge gehalte botsautoacties :)

Ik erger me alleen kapot aan de belichting in het spel, lage zon, 's nachts racen met brakke koplampen, de helft van de tijd zie ik de weg niet, blech. Is dat op een of andere manier in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 14:54

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Nee dat is niet in te stellen.
Ik vind het juist wel iets hebben, in het echt is de zon in je gezicht natuurlijk ook verblindend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
En in het echt is dat ook kut ;) dat zijn nou juist die dingen die ik in een spelletje niet hoef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je dat soort lichteffecten eruit gaat halen wordt het wel een heel kaal sfeertje ;)
Laaghangende zon, spiegelend wegdek, licht aan het einde van de tunnel...
Dat soort dingen is genieten toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

On_E schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:58:
[...]

Niet het geval. je moet ook level 5 voltooien. Volgens mij was dat nog iets van 250 kilometer. Gisteren de LaF vrijgespeeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

dvdkiwi schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:19:
Als je dat soort lichteffecten eruit gaat halen wordt het wel een heel kaal sfeertje ;)
_O_ Absoluut! Maar ben het wel eens met de "klacht" dat je vanuit de rear view erg weinig licht op de weg hebt s'nachts :{ Dat had best iets meer kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-09 22:51
Sinds gisteren ook bezig met Driveclub. Eerste paar races gedaan en het bevalt me wel.

Is er nog ruimte in de GoT club?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Er is niet een bepaalde club. Clubs hebben 6 leden, dus er zijn meerdere Tweakers clubs. Ik heb nog 4 plekken over in de mijne: GoTweakers. Maar mijn medeclubleden zijn niet echt actief meer helaas. :(

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Zo grappig om sommige reacties te lezen dat het zo'n slecht spel is. Driveclub is voor mij echt de beste race game sinds Metropolis street racer en Project Gotham racer vroeger nog op de X doos. De AI kan lastig zijn maar die leer je wel te omzeilen naarmate je de game verder speelt.
Driveclub is by far de mooiste racer ooit gemaakt. Gisteren de laatste sterren in de Lambo DLC gedaan. Nu dus 675 sterren en dat komt mooi uit want vandaag komen er weer 2 nieuwe dlc events en 5 auto's bij. De Tweakers challenge iedere week is ook een hoop fun om te doen trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Theo27 op 26-05-2015 10:19 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Theo27 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:18:
Zo grappig om sommige reacties te lezen dat het zo'n slecht spel is. Driveclub is voor mij echt de beste race game sinds Metropolis street racer en Project Gotham racer vroeger nog op de X doos. De AI kan lastig zijn maar die leer je wel te omzeilen naarmate je de game verder speelt.
Driveclub is by far de mooiste racer ooit gemaakt. Gisteren de laatste sterren in de Lambo DLC gedaan. Nu dus 675 sterren en dat komt mooi uit want vandaag komen er weer 2 nieuwe dlc events en 5 auto's bij. De Tweakers challenge iedere week is ook een hoop fun om te doen trouwens.
De DLC is al online! Had het pas morgen verwacht eigenlijk.
Ik ga nog een stapje verder trouwens, DriveClub is mijn favo racegame allertijden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
dvdkiwi schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:19:
Zeker genieten, het ziet er super uit. Het is wel jammer als er direct een bocht is en je vol de zon in je ponem krijgt :D
Ook jammer is dat je alleen in cockpit profijt hebt van de ruitenwissers, ik rij altijd in bumper view, de (zeer fraaie) regendruppels blijven dan lekker in beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

HoefMeistert schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:52:
[...]
Het is wel jammer als er direct een bocht is en je vol de zon in je ponem krijgt :D
Ik zat zondag de GP van Monaco te kijken en het viel me op dat een coureur in de tunnel aan het einde alleen een ''lichtbol'' zag zoals in DC. Dat effect vond ik altijd zo overdreven in DC maar het zag er in het echt precies zo uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
On_E schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:13:
[...]

Ik ga nog een stapje verder trouwens, DriveClub is mijn favo racegame allertijden. :+
Compleet mee eens !!!!

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

De nieuwe Lambo's zijn tof! En die gratis Renault klinkt als een vliegtuig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jheroun schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:48:
Ik erger me alleen kapot aan de belichting in het spel, lage zon, 's nachts racen met brakke koplampen, de helft van de tijd zie ik de weg niet, blech. Is dat op een of andere manier in te stellen?
Dit had ik de eerste tijd ook, nu ben ik heel wat races verder en ga ik het juist waarderen. :S Ik ergerde me enorm aan de nachtraces, ze leken wel onhaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Vooral met bochten vlak bij het in- of uitrijden van tunnels is het vaak inschatten wat je moet doen. Maar dat maakt het ook net leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SonnyBBQ schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:11:
Vooral met bochten vlak bij het in- of uitrijden van tunnels is het vaak inschatten wat je moet doen. Maar dat maakt het ook net leuk.
En het is nog realistisch ook.

Dacht altijd dat DC het nogal overdreef, maar niets is minder waar. :)

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 27-05-2015 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Redelijk realistisch zou ik zeggen. Je merkt dat ze soms niet heel juist zitten. Bvb als je tijdens regen/bewolking een tunnel verlaat, dan zou dit effect veel minder moeten zijn en zou je zelfs geen blinde vlek moeten hebben. Maar al bij al veel beter dan ik het al in andere race-games gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
I know, I know... Ik vind het ook verrassend om een bliksemschicht te zien, die toevallig net voor je voorkomt op een kort stukje rechte weg. :+ Maar mooi, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heerlijk spel, als online nou ook eens fatsoenlijk zou werken....

An error has occurred during matchmaking. Non results found.

Of als t eindelijk werkt: glitchende autos met een epilepsieaanval tot gevolg...

K#@ servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteravond pas die tour *Welcome to Driveclub* ondekt :+
Zat dat eral lang ? Aan de klassementen te zien vrees ik van wel. echt raar dat ik hem nooit heb gezien.
Meteen aan het begin dat kleine vakje onder dat grote vlak van de eerste tour, nah anyway weer een sooi sterren om binnen te halen :9
Lambo`s rijden gruwelijk lekker btw vind ik, en klinken ook nog eens lekker met het volume goed omhoog gezet. :9~
En er komt nog steeds meer lol, die dlc`s houden maar niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:37:
Zat dat eral lang ? Aan de klassementen te zien vrees ik van wel. echt raar dat ik hem nooit heb gezien.
Meteen aan het begin dat kleine vakje onder dat grote vlak van de eerste tour, nah anyway weer een sooi sterren om binnen te halen :9
Lambo`s rijden gruwelijk lekker btw vind ik, en klinken ook nog eens lekker met het volume goed omhoog gezet. :9~
Een maand of twee denk ik. Maar het zijn events uit latere DLC he, als ''voorproever'' voor mensen die geen Season Pass hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
En er zijn wel sterren te behalen maar je krijgt ze niet bij je totaal sterren aantal. Ze zijn btw wel heel easy voor diegene die al andere tours hebben gereden.

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zat dat eral lang ?
Hier ook, begin deze week pas ontdekt... Vooral omdat ik de laatste weken Driveclub eigenlijk alleen startte voor de Tweakers Challenge en de tour links heb laten liggen...

Blijft wel een vette racer, Driveclub. Is het reëel te verwachten dat de seasonpass nog een keer in de aanbieding komt? Voorlopig nog niet klaar met de tour en de extra (gratis) packs, dus ik heb geduld om op een eventuele aanbieding te wachten.
Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste