[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 31 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 13:46
ralph075 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:38:
[...]

Hier ook, begin deze week pas ontdekt... Vooral omdat ik de laatste weken Driveclub eigenlijk alleen startte voor de Tweakers Challenge en de tour links heb laten liggen...

Blijft wel een vette racer, Driveclub. Is het reëel te verwachten dat de seasonpass nog een keer in de aanbieding komt? Voorlopig nog niet klaar met de tour en de extra (gratis) packs, dus ik heb geduld om op een eventuele aanbieding te wachten.
Ik verwacht een 2de seasonpass, de huidige loopt tot juli volgens mij. Overigens is het zijn geld dubbel en dwars waard, je krijgt er heel wat nieuwe events voor :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ja, ik weet dat het z'n geld dubbel en dwars waard is, maar aangezien ik nog niet op de helft ben met de huidige tours, hoef ik het nu nog niet te kopen (heb helaas niet zoveel game-tijd als ik graag zou willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja thnx mensen die me erop wezen, het zijn idd events die in andere tour`s zitten, maargoed drukt de pret niet. al gaat het wel heel easy die eerste 3 die k heb gedaan.
Ze hebben volgens mij de moeilijkheidsgraad flink omlaag gedaan in dat Welcome to Driveclub pakket.
Voor mij is het grootste verschil met Driveclub en PCars (en ik zeg niet dat de 1 beter of slechter is), dat ik in Driveclub veel meer intense spanning en adrealine kicks krijg dan in PCars met racen (offline events), de mp van beiden heb ik dezelfde ervaringen, namelijk meer geram dan racen ;w , daarvoor vind ik dan weer de challengers in Driveclub fantastisch om elkaars tijden te verbeteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:40

On_E

Housemusic

ralph075 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:16:
Ja, ik weet dat het z'n geld dubbel en dwars waard is, maar aangezien ik nog niet op de helft ben met de huidige tours, hoef ik het nu nog niet te kopen (heb helaas niet zoveel game-tijd als ik graag zou willen).
Die tours boeien mij wat minder, maar al die auto's van de pass....... :9~ :9~

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
On_E schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:58:
[...]

Die tours boeien mij wat minder, maar al die auto's van de pass....... :9~ :9~
Haha en het is leuk als je even tegen een event aan het aan hikken bent van tour te wijzigen :-) de auto's zijn idd mega bruut... Lambo Icons >:) :9~ _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 21:28
Ik vind de afwisseling Tour-Challenge ook wel goed. Zo kan je bvb tijdens een challenge heel goed een baan/wagen leren kennen en dan overschakelen naar de tour events met één van deze elementen. Dat maakt het wel makkelijker.

Zo had ik wat problemen met the Kyle, maar na de challenge op die baan had ik mijn 3 sterren van het tour event na de eerste poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

The Kyle _O_

Blijft voor mij de tofste baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ja, zalig om te rijden. Maar ik had pas de juiste lijn door het dorpje gevonden na de challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Ik ben nog één trofee verwijderd van Platinum, maar ik vind de beschrijving van de volgende een beetje onduidelijk:

"Je hebt het verdiend" of "Credit Where It's Due".

Iemand die mij kan uitleggen wat ik precies moet doen? Ik kom niet helemaal uit het volgende. Wat wordt er bedoeld met accolades?

http://www.playstationtro...redit-Where-It-s-Due.html

[ Voor 27% gewijzigd door BlackthunderAwf op 02-06-2015 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
De bedoeling is dat je van elk van de genoemde spelerswaarderingen (accolades) level 5 haalt. Dus 1 automerk, 1 type gameplay etc. etc.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:42
Bedankt! Ik ga morgen even kijken als ik er uit kan komen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Wat is volgens jullie eigenlijk het allermoeilijkste event van de Tours tot nu toe?
Ik zit namelijk ontzettend te klooien met die X-bow.
Uit frustratie dan maar eens aan de Venom Hot Lap 2 begonnen en daar haalde ik gewoon 3 sterren in mijn eerste try. De rest van elements ben ik dan doorgevlogen met alle events in eerste poging.
Maar die f-ing X-bow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SonnyBBQ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:14:
Wat is volgens jullie eigenlijk het allermoeilijkste event van de Tours tot nu toe?
Ik zit namelijk ontzettend te klooien met die X-bow.
Uit frustratie dan maar eens aan de Venom Hot Lap 2 begonnen en daar haalde ik gewoon 3 sterren in mijn eerste try. De rest van elements ben ik dan doorgevlogen met alle events in eerste poging.
Maar die f-ing X-bow...
Ja das een ruk event, zit je bij de Timetrail of het race event ? Beide heb ik erg vaak gedaan omdat ik het een schijt kar vindt die erg lastig te besturen is met de controller. Wel beide nu op 3 sterren. Bij de timetrail is de dubbele hairpin het lastigst. Maar laat je niet ontmoedigen want er is verder best veel tijd te winnen.
Voor het race event gewoon gassen en opnieuw blijven proberen (goed voor de accolades :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Beiden :( Timetrial moet ik enkel nog de laatste ster.
Straks maar wat verder ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:45

Superkiwi

Hoi doei

Het moeilijkste event tot nu toe?
Vuhl Proof vond ik aardig kak.
En Dambusters.

Wat me wel opvalt:
In pCars rijdt de Atom stukken beter dan de Bac Mono, welke een tricky bakje is.
Terwijl het in Driveclub precies andersom is ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 03-06-2015 17:55 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik heb zojuist de Venom Hot Lap 1 gehaald, dat leek me een goede plek om te beginnen aan alle sterren. Duurde ook helemaal niet lang ofzo, slechts een uurtje :X

Ik zag dat Dambusters in de Startline tour zit, ik zal die binnenkort eens proberen Kiwi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
YES... de X-bow events zijn binnen. oOo Ik bleef maar rond de 3:12 rijden op de timetrial en ineens klikte het gewoon en reed ik een 3:04,5. Volgens mij zelfs het snelst van mijn vrienden. Hopelijk komt die X-bow niet meer (verplicht) terug bij volgende tours.

Dambusters ging bij mij nog vrij vlot met de McLaren 650. Het blijft wel opletten tot het laatste met die weersomstandigheden.

Het laatste event van de Elements kampioenschappen vond ik eigenlijk ook best wel pittig. Niet zozeer omwille van de track+wagen, maar omdat het aanvoelde alsof ik een epilepsie-aanval ging krijgen. De sneeuw effecten zijn zo fel dat je ook de weg bijna niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SonnyBBQ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:25:
YES... de X-bow events zijn binnen. oOo Ik bleef maar rond de 3:12 rijden op de timetrial en ineens klikte het gewoon en reed ik een 3:04,5. Volgens mij zelfs het snelst van mijn vrienden. Hopelijk komt die X-bow niet meer (verplicht) terug bij volgende tours.

Dambusters ging bij mij nog vrij vlot met de McLaren 650. Het blijft wel opletten tot het laatste met die weersomstandigheden.

Het laatste event van de Elements kampioenschappen vond ik eigenlijk ook best wel pittig. Niet zozeer omwille van de track+wagen, maar omdat het aanvoelde alsof ik een epilepsie-aanval ging krijgen. De sneeuw effecten zijn zo fel dat je ook de weg bijna niet ziet.
Lekker :)

De elements tour laat ik nog even zitten, ik heb weinig vertrouwen in regen/sneeuw en rijden met de controller. Daarnaast blijven de regendruppels zo heerlijk zitten in bumperview :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

DrWoetR schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:17:
Ik heb zojuist de Venom Hot Lap 1 gehaald, dat leek me een goede plek om te beginnen aan alle sterren. Duurde ook helemaal niet lang ofzo, slechts een uurtje :X

Ik zag dat Dambusters in de Startline tour zit, ik zal die binnenkort eens proberen Kiwi.
Netjes!! Ik moet nog 1 ster in VHL1. Totaal nog 5 in Tour.
- VHL1 1 ster
- RufRide 1 ster
- Noorwegen Challenge (of zoiets) nog 2 sterren (van de 6)
- Time trials geloof ik in Hyper sectie nog 1 ster. Weet zo de naam niet.

Blijft echt een tof spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ja, alhoewel ik eigenlijk meer hou van (bestaand) circuit racen amuseer ik me voorlopig nog genoeg met DriveClub om niet naar pCars te gaan. Er zit wel een groot gevoel van voldoening in DriveClub.

Net een update binnen, maar ik heb geen idee voor wat het was. De 1.16 had ik eerder al binnen. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:21

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

SonnyBBQ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:21:
Ja, alhoewel ik eigenlijk meer hou van (bestaand) circuit racen amuseer ik me voorlopig nog genoeg met DriveClub om niet naar pCars te gaan. Er zit wel een groot gevoel van voldoening in DriveClub.

Net een update binnen, maar ik heb geen idee voor wat het was. De 1.16 had ik eerder al binnen. Iemand?
Zie Facebook pagina van Driveclub: versie 1.17 is dat dus.
0.1 GB groot, een update die kleine performance issue oplost in de nieuwe challenge menus.

Volgende update komt later in Juni staat er bij. Dat zal 1.18 worden dan.

update: what the... }:| mijn PS4 wil ineens alle updates weer downloaden, alle 10 GB ipv alleen die 0.1 GB. Hmm laat maar even probeer het morgen wel even weer...

[ Voor 11% gewijzigd door DerOllie op 05-06-2015 20:54 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Ben nu DriveClub een week aan het spelen en moet zeggen dat dit toch wel één van de betere racegames is die ik in de afgelopen tijd heb gespeeld. (Eerste racegame op PS4 ook).

Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik die nu heb aangeschaft aangezien het een topgame is (huidige staat) en de season pass zal er daardoor wel inkomen wanneer ik een beetje het einde behaal van de beschikbaar content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:06
Elazz schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:16:
Ben nu DriveClub een week aan het spelen en moet zeggen dat dit toch wel één van de betere racegames is die ik in de afgelopen tijd heb gespeeld. (Eerste racegame op PS4 ook).

Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik die nu heb aangeschaft aangezien het een topgame is (huidige staat) en de season pass zal er daardoor wel inkomen wanneer ik een beetje het einde behaal van de beschikbaar content.
Ik had mij voorgenomen geen seasonspass te nemen bij driveclub, maar ik was door alle content heen en wilde toch meer omdat het spel toch erg leuk is om te spelen. Even snel gekeken naar wat de prijs van alle loase updates zijn en hoeveel challenges je er wel niet bij krijgt heeft mij toch overgehaald om de seasonspass te nemen.
Bovendien zorgt de seasonspass ook voor een sloot nieuwe throphies waar ik toch ook wel gek op ben. Ik ben benieuwd hoe ze straks verder gaan als de pass in juli verloopt.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Dbm12 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:41:
[...]

Ik had mij voorgenomen geen seasonspass te nemen bij driveclub, maar ik was door alle content heen en wilde toch meer omdat het spel toch erg leuk is om te spelen. Even snel gekeken naar wat de prijs van alle loase updates zijn en hoeveel challenges je er wel niet bij krijgt heeft mij toch overgehaald om de seasonspass te nemen.
Bovendien zorgt de seasonspass ook voor een sloot nieuwe throphies waar ik toch ook wel gek op ben. Ik ben benieuwd hoe ze straks verder gaan als de pass in juli verloopt.
Ja, ben ik ook van plan, heb ook eventjes al die updates bekeken en gezien ik het spel ook maar voor 2 tientjes heb aangeschaft leek het me niet zo'n probleem. 29 wagens, veel nieuwe tour events en andere dlc voor 25. En als ik het goed heb zal er na juli nog eens 2 nieuwe pakketten komen voor de season pass (omdat ze een deel uiteindelijk gratis hebben weggegeven ter compensatie.) Volgensmij bestaande uit een nieuw land met tracks en nog meer van packs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 18:41

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

De season pass zal je niet tegenvallen. Ik heb het ook gedaan en vermaak me ook nog iedere week met de challenges van Radiance in het challenge topic. Het blijft gewoon leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
De season pass en de wekelijkse challenge zijn wat me nog bezig houden met Drive Club. Ik heb wel een aantal events van de originele tour opnieuw gereden, maar het is toch leuker om een uitdaging te hebben. Aangezien het DriveClub eigenlijk meer dan verdubbelt in events is het zeker de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik speel eigenlijk vnl. losse time trials en races, zelf een track, condities en auto kiezen en gaan.
Blijft voor mij het leukste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Shadow_Agent schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Netjes!! Ik moet nog 1 ster in VHL1. Totaal nog 5 in Tour.
- VHL1 1 ster
- RufRide 1 ster
- Noorwegen Challenge (of zoiets) nog 2 sterren (van de 6)
- Time trials geloof ik in Hyper sectie nog 1 ster. Weet zo de naam niet.

Blijft echt een tof spel _/-\o_
224/225 inmiddels 8) Alleen nog de laatste ster in Venom Hot Lap en dan alle sterren binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Komaan, even doorbijten...
Je kan ook eerst met een langzamere auto de track goed leren. Het helpt het meest om de baan door en door te kennen. Dus ook al krijg je de venom niet 100% onder controle kan je toch nog een goede tijd rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Nu 853 van de 855 sterren. Die drift events blijf ik het lastigste vinden pfff.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Nice... Ik moet de Lamborghini, Torque en oh ja :/ Midnight nog afwerken.

Hoeveel tours krijgen we nu eigenlijk nog met de Season Pass?

Ik ben ondertussen ook aan Project Cars begonnen (because race car), maar toch geeft DriveClub meer snelheidsgevoel, meer spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
https://www.facebook.com/...ial/posts/834449313306097

:-) Leipe sjiet, Looks like WipEout :D

We're making some really cool art with the FuturLab team for the next #DRIVECLUB Tour Pack!
Every race in the pack has unique art like this based on the style from the awesome Velocity games. There's even a hint of this months free car hidden in one of them... wink-emoticon

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CHURw4DWUAAMzEW.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CHURw5IWIAAxCIk.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CHURw3xWEAAPE3j.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CHURw5GWEAAvc_d.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door HoefMeistert op 12-06-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

SonnyBBQ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:09:
Komaan, even doorbijten...
Je kan ook eerst met een langzamere auto de track goed leren. Het helpt het meest om de baan door en door te kennen. Dus ook al krijg je de venom niet 100% onder controle kan je toch nog een goede tijd rijden.
heb hem gehaald :) 1.15.xx. en daarmeee ook de tour compleet. nu die andere twee nog even. Ignition 32/45, Photo op 40/45 dus bijna :)

season pass wellicht erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Season pass zeker erbij halen. Is absoluut de moeite waard.
HoefMeistert schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:43:

There's even a hint of this months free car hidden in one of them... wink-emoticon
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het heeft even geduurd maar....

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 15-06-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
GT-R oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

On_E schreef op maandag 15 juni 2015 @ 15:35:
Het heeft even geduurd maar....

[video]
Lekker filmpje hoor :9~

heb trouwens de season pass gekocht :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Auto nummer 2 van de RPM Pack, Dodge Challenger SRT8

[ Voor 38% gewijzigd door On_E op 16-06-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Update 1.18 is er, en die laat zien dat naast de Nissan MY15 GT-R en de Dodge Challenger SRT8, er ook nog een Nissan 370Z Nismo, McLaren 570 en Chevrolet Corvette Z06 2015 in de RPM Pack zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
De Nissan 370Z Nismo in de video

[ Voor 37% gewijzigd door HoefMeistert op 17-06-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Nice. De McLaren 570 is ook een mooie toevoeging.

Wel een beetje jammer dat de toegevoegde waarderingen voor fabrikanten van nul starten. Met de Lamborghini zou ik nu al lang aan level 5 zitten dankzij de 2 tours. En ook enkele van de vervelende wagens, kuch Vuhl kuch moet je dan terug gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
SonnyBBQ schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:08:
Nice. De McLaren 570 is ook een mooie toevoeging.

Wel een beetje jammer dat de toegevoegde waarderingen voor fabrikanten van nul starten. Met de Lamborghini zou ik nu al lang aan level 5 zitten dankzij de 2 tours. En ook enkele van de vervelende wagens, kuch Vuhl kuch moet je dan terug gaan rijden.
Waarom zouden de waarderingen op nul worden gezet? Er worden alleen nieuwe toegevoegd. Het aantal km verschild enorm per fabrikant. Hieronder de release notes van patch 1.18
  • The update will happen automatically when you fire up the game.
  • The update size is 0.42GB which brings the total size of all updates combined so far to 10.57GB.
    Full details of Game Update 1.18:
  • Adds new Driver Levels: You can now reach Level 60 and every new level has a reward!
  • Adds new Accolades: All Cars and locations have a full set of Accolades.
  • Adds support for the new Logitech G29 Driving wheel.
  • Hoon-a-Tic fix: We've fixed the Drift stat issue some of you have seen that affects the Hoon-a-tic Trophy - please complete one more event to unlock your Trophy!
  • Adds an option to toggle Ghosts by using Left on the D-Pad.
  • Photo-mode improvements: You can now apply auto-focus by using R3 (and while it will be on by default you can still choose to set the focus manually).
  • Challenge improvements: Adds a convenient preview of your current score and standing in every Challenge (so that you don't have to go into every Leaderboard to see if you played and what your current position is).
  • Challenge improvements: Increases the Fame reward for all places in a Challenge.
  • Car improvements: We've fixed an audio bug affecting the quality of the Lamborghini Murcielago engine sound.
  • Car improvements: We've fixed a visual bug with the Koenigsegg One:1 gear change animation.
  • Adds a new loading image to show off one of our favourite #PS4share pictures.
  • Includes general improvements for game performance, stability and usability.
    Update 1.18 Add-ons will be available for download from PlayStation®Store on June 30 worldwide:
  • Adds support for the Peugeot EX1 Concept (download from PlayStation®Store).
  • Adds support for the RPM Expansion Pack (download from PlayStation®Store) - which includes the RPM Car Pack and RPM Tour Pack.
  • The RPM Car Pack includes: Nissan GT-R, Nissan 370Z Nismo, McLaren 570S, Chevrolet Corvette Z06 2015 and the Dodge Challenger SRT8 392.
  • The RPM includes 11 new Events and 5 new Trophies.
  • Collect every star in the RPM Tour to earn a bonus Livery.
  • Adds support for the Velocity Tour Pack (download from PlayStation®Store).
  • The Velocity Tour Pack includes 11 new Events and 5 new Trophies.
  • Collect every star in the Velocity Tour to earn a bonus Livery.
  • Adds support for two new livery packs coming to PlayStation®Store. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customise your cars with.
    Important developments to be aware of (coming after 1.18):
  • More server upgrades and optimsations: We continue to improve server performance for all players as we prepare to launch the PS Plus Edition of DRIVECLUB and then subsequently launch the DRIVECLUB companion app.
  • Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside the server upgrades, integration and optimisation. This feature will follow on from the launch of the PlayStation Plus Edition of DRIVECLUB.
  • Club Challenge improvements: After the recent Challenge server upgrades we are working on bigger rewards for Club Challenges along with improved Leaderboard presentation.
  • Elite Driver levels: More will be added each month with new rewards for every level.
  • More Cars & Tours: There's still more packs coming for the Season Pass and we're excited to show you more of what's coming in June & July!
  • More Game Updates: We're committed to keeping the game fresh and enjoyable for you, so we will continue to make improvements based on your feedback! Please keep sharing your thoughts with us to help the game continue to evolve around you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
HoefMeistert schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:15:
[...]

Waarom zouden de waarderingen op nul worden gezet? Er worden alleen nieuwe toegevoegd. Het aantal km verschild enorm per fabrikant. Hieronder de release notes van patch 1.18
Niet echt op nul gezet. Ze beginnen van nul. Ik vind het dan een beetje jammer dat we al bvb 2 Lamborghini-tours gedaan hebben en dat je nu pas aan de Lamborghini-waardering kan beginnen. Hetzelfde voor Peugeot, Rimac, waar er toch al tour-events van zijn geweest.
Ze hadden gewoon de waardering tegelijk met de introductie van een nieuwe fabrikant moeten toevoegen.
Rant over...

Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel positief over de updates en de ondersteuning van het spel. Ze lijken het bovenstaande ook zelf door te hebben, want Nissan zit nu ook bij de fabrikanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SonnyBBQ schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:46:
[...]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel positief over de updates en de ondersteuning van het spel. Ze lijken het bovenstaande ook zelf door te hebben, want Nissan zit nu ook bij de fabrikanten.
Mooi om te zien hoe dit spel blijft groeien. Komende week begin ik ook met Project CARS, maar ik weet nu al dat ik Driveclub ook blijf spelen. Driveclub is gewoon perfect voor een kwartiertje tussendoor, even aanzwengelen, een rondje of wat of een point-to-point te doen en weer weg te leggen. Die verwachting heb ik niet bij Cars, dat lijkt mij echt een game voor de langere race-sessies.

Inmiddels ben ik er ook over uit dat naast Project Cars ook één dezer dagen de season-pass voor Driveclub aangeschaft zal worden. Ik kijk enorm uit naar GT7, maar ik vind het geen probleem als dat 2017 wordt. Genoeg te rijden tot die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Inderdaad, dat is exact waarvoor ik DriveClub nog gebruik. Je bent sneller aan het gamen en het is toch een heel andere stijl van rijden dan pCars. Ik speel ze beiden voor het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik vond CARS zo saai na DC...
Snelheidsgevoel is bijna niet te vergelijken.

En die laadtijden ook, toen ik CARS speelde besefte ik me ineens hoe fijn die laadtijden van DC zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Het snelheidsgevoel in pCars komt wel overeen met de werkelijkheid.
Het is leuk hoor, een sim, maar een sim is niet altijd zo spannend als het klinkt ;)
Gelukkig hebben we inmiddels de keuze uit meerdere racers op de PS4,
van sim naar arcade met wat sim invloeden naar super arcade: pCars, Driveclub, Rivals.
Ik vermaak me met alle 3 meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:27:
Gelukkig hebben we inmiddels de keuze uit meerdere racers op de PS4,
van sim naar arcade met wat sim invloeden naar super arcade: pCars, Driveclub, Rivals.
Ik vermaak me met alle 3 meer dan prima :)
Vergeet The Crew niet... ik vermaak me bijna met alle 4 prima (vanaf zondag ook met pCars).

Oh, en in GTA V is er ook genoeg te racen.... dat zijn er al 5 om je mee te vermaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Er zitten wel echt pittige events tussen zeg in die expension packs :D Ben blij met m'n season pass,blijft een geniaal spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
kwijl... kwijl... :9~ :9~

[ Voor 35% gewijzigd door HoefMeistert op 19-06-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Nu online

Shadow_Agent

Mooie bak die McLaren!

Gisteren Redline alle sterren binnengereden, op naar de volgende :) Heb er al wat van gedaan maar nog niet alles 100%. Aan sommige DLC's moet ik nog beginnen zoals Apex, Midnight, Pacesetters, Sakura, Lamborgini dus heb nog een lange weg te gaan :P

Wat is jullie favoriete expension pack eigenlijk?

[ Voor 41% gewijzigd door Shadow_Agent op 23-06-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:12
was vd met me broer multiplayer aan het doen maar vlogen er na elke race uit of net voor de race. is dit nog steeds niet gefixed?:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 12:57

Morenoo91

Flexible Mexican

Verzoek gestuurd naar de Driveclub GoT tweakers

PSN: MGFlexican

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zoals jullie weten komt vandaag de PS+ editie uit. Kunnen mensen met de PS+ versie ook online tegen mensen met de volledige versie? Uiteraard alleen India, maar verder?

En kunnen PS+ leden ook clubs joinen waarvan de eigenaar de volledige versie heeft?

[ Voor 20% gewijzigd door DrWoetR op 25-06-2015 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Volgens mij wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DrWoetR schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:35:
Zoals jullie weten komt vandaag de PS+ editie uit. Kunnen mensen met de PS+ versie ook online tegen mensen met de volledige versie? Uiteraard alleen India, maar verder?

En kunnen PS+ leden ook clubs joinen waarvan de eigenaar de volledige versie heeft?
Online wordt helemaal uitgeschakeld geloof ik door die Plus versie en daarna in fases weer aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
On_E schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Online wordt helemaal uitgeschakeld geloof ik door die Plus versie en daarna in fases weer aangezet.
Ja klopt :)

Starting on Thursday, all PlayStation Plus members can download DRIVECLUB PS Plus Edition and begin playing the offline mode. Also starting Thursday, we will be rolling out online access to the DRIVECLUB PS Plus Edition and will steadily bring more and more players online while continuously ensuring that all game systems are running smoothly. We know that this might be frustrating after your extra wait already, but hope you can understand that we are taking extra precautions to protect your experience when you do get online. We want to make sure we don’t overload the servers as we invite millions of PS Plus members to download the game tomorrow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Hm bij mij staat de PS+ editie nog voor 24,99..
(of is dit een addon voor het gewone spel als je die al hebt??)

Als ik dan bij de gewone Driveclub ga kijken in de store, kost die 39,99, maar eronder staat "spel proberen'

Daar heb ik op gedrukt en nu is ie de demo (?) aan t downen.. Als ik in mn download lijstje kijk staat er Drive club 2,5 GB en Driveclub update bestand 10,5 GB..

Is dit nou hetzelfde? :?

Edit: Ja dit is kennelijk hetzelfde want als ik nu de 'gele' Driveclub bekijk, staat er ook het download balkje bij.. Alleen is het het rode Driveclub logo dat in mn download lijstje staat..

Pfff soms vind ik de PSstore echt k*t en onduidelijk :/

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 25-06-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:39:
Pfff soms vind ik de PSstore echt k*t en onduidelijk :/
Komt door de verschillende versies van DC.
Je hebt de full game, de Plus upgrade editie (ook de full game maar dan met korting voor Plus leden) en nu dus de gratis Plus editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Waar staat de gratis versie dan in de Store? Onder welk menu? Dan kan ik nog ff kijken..

Voor mn gevoel toch misschien de verkeerde aan het downen.. De grootte getallen kloppen niet namelijk..

Onder het menu kopje Playstation Plus staat ie niet.... Neee natuuurlijk niet, want dat zou logisch zijn.. |:(

[ Voor 34% gewijzigd door poor Leno op 25-06-2015 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-07 20:26
poor Leno schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:48:
Waar staat de gratis versie dan in de Store? Onder welk menu? Dan kan ik nog ff kijken..

Voor mn gevoel toch misschien de verkeerde aan het downen.. De grootte getallen kloppen niet namelijk..
Je moet inderdaad naar de gewone Driveclub gaan, en daar kiezen voor "Het spel uitproberen". Dit is blijkbaar de gratis PlaystationPlus versie. Als je dan wil overschakelen naar de volledige game, hoef je maar €24,99 meer te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Judge Fredd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Je moet inderdaad naar de gewone Driveclub gaan, en daar kiezen voor "Het spel uitproberen". Dit is blijkbaar de gratis PlaystationPlus versie. Als je dan wil overschakelen naar de volledige game, hoef je maar €24,99 meer te betalen.
Ok thnx, dan heb ik idd de goede :)

Raak helemaal in de war door de verschillende groottes, versies en kleuren van de icoontjes.. (Rood of geel..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik had de link geplaatst naar de juiste versie. ;)

https://store.playstation...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja thnx maar ik downloadde gewoon via de store op de PS :)

Via de link kan natuurlijk ook, nooit aan gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

poor Leno schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:57:
Ja thnx maar ik downloadde gewoon via de store op de PS :)

Via de link kan natuurlijk ook, nooit aan gedacht 8)7
Haha ja precies, via je tel of pc naar de store en dan ''download naar PS4'' werkt altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Als je het via die link doet, krijgen jullie dan ook 2 downloads in je lijstje? Spel en Update bestand? Met het rode icoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
Ik heb er 3 in mijn lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
3?? Welke?

*aargh hier kan ik dus niet tegen hea.. waarom zo freakin' onlogisch :(*

Ok, nu snap ik er helemaaaaal niets meer van.. downloads klaar, begint ie met twee nieuwe 8)7 8)7 8)7

Nu dus 1x 2,5 GB, 1x 10,5 GB, deze weer opnieuw 10,5 en eentje van 15,7 GB

w
t
f
?

[ Voor 131% gewijzigd door poor Leno op 25-06-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Judge Fredd
Driveclub zelf, updatebestand, en applicatiedata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat de ps+ versie niet zo groot is lijkt me logisch.
Dat het updatebestand groter is (10G) ook, gezien er een sh*tload aan updates en gratis content bij is gekomen in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Downloaden eindelijk klaar, eerste races gedaan.
Flink wennen en lastig als je doorgaans niet zo'n racegame speelt, maar wel erg leuk!

De PS+ versie is wel heel beperkt, ook nu ze de helft handmatig hebben uitgezet in afwachting van of de servers het gaan houden.
Ook speel je veel vrij maar mag je dus niet gebruiken want je hebt de ps plus versie.
Dat is wel wat jammer, maar was te verwachten voor toch wel veredelde demo die zo lang op zich heeft laten wachten.

Toch ga ik me hier wel mee vermaken, en wellicht komt die volledige versie er ook nog wel als het echt goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
De game is € 15,00 op Marktplaats en dan heb je ook nog de fysieke versie (dus minder te downloaden de eerste keer en later te verkopen).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 15:14
Hier even de gratis versie geprobeerd, maar heel irritant dat als je een auto wint deze alleen is te gebruiken als je de volledige versie koopt.. laat dan maar.. gaat er hier weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Het is natuurlijk ook gratis hé. Je moet het meer zien als een soort veredelde demo.
De 24.99 voor de volledige game is het ook absoluut waard hoor.

Ik amuseer me er nog steeds mee en vind het een goede afwisseling met Project Cars. Meer arcade, maar geen NFS toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ging gewoon ff snel wat nieuwe wagens bekijken in single events/drift, ff binnenkant en het rijden opzich bekijken, mijn hemel die nieuwe Peugot dat cabrio bakkie (naam ff kwijt), wat een genot, plezier enz om er mee te rijden of te driften , en wat ziet het er grafisch toch ook fantastisch uit, die( grote) banden op een nat wegdek van die Peugot.
Ik doe dat ook , ben ik bijv Witcher moe en heb ik zin in wat snels, hoppa DC en ik ben zo ongemerkt een uurtje verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 10:33

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Heb me ook aangemeld bij GoT clubs.

PSN: Thedenman

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 18:33

Aws

Psn: awsbrah

Net applied @ club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Is er een verschil tussen thrustmaster t80 en t80 driveclub edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voor zover ik heb gelezen niet, buiten het logo op het stuur dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Oh Nice dan ga ik die zo kopen voor 90 bij MM. Eerste stuur ooit by the way, denk dat het een goede beginners stuur is zover ik geleden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Let wel dat er geen force feedback opzit he ;)
Ik denk dat je wat dat betreft beter een T100 kan kopen (109 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Ah goede tip :o even verder checken, Dankje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
2e server update in een paar dagen tijd... Elke keer wanneer je even wilt gaan gamen zijn ze weer aan het prutsen aan de servers. Erg frustrerend. Aan de andere kant; ze blijven het spel updaten. Dat is wel weer positief, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Ik heb me eerste stuur gekocht t300rs en gelijk de PlaySeat challenge erbij. Super combi.

Ik heb in driveclub rotation op 1080 degrees gezet. Is dat een goede setting? Verder heb ik FF laten staan op 70% atm.

Nog tips/tricks voor de stuur instellingen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Aws schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 20:12:
Ik heb me eerste stuur gekocht t300rs en gelijk de PlaySeat challenge erbij. Super combi.

Ik heb in driveclub rotation op 1080 degrees gezet. Is dat een goede setting? Verder heb ik FF laten staan op 70% atm.

Nog tips/tricks voor de stuur instellingen oid?
Volgens mij is Driveclub niet het ideale spel voor een stuurtje. In Project CARS komt ie beter tot zijn recht imo.
Heb zelf de T100, dus kan zelf maar tot 270°. Als je terug leest staat er voor de T300 ergens dat 1080° iets teveel van het goede is, dacht ik.

Wat prettig is scheelt per persoon. Gewoon wat verschillende settings op verschillende tracks proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door ralph075 op 10-07-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Driveclub is niet gemaakt voor een stuurtje inderdaad, je zal niet sneller zijn dan met de controller,
maar dat neemt niet weg dat het vele malen leuker is om te spelen met stuur ;)
Ik heb de draaicirkel gewoon op 1080 laten staan. Werkt prima voor mij :)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2015 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
Is deze game goed te spelen met de controler ? Ben namelijk niet van plan om een stuur aan te gaan schaffen

[ Voor 39% gewijzigd door rwbk op 11-07-2015 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:36
Ja. Zie ook de post van Kiwi boven je. :P

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:32
rwbk schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:01:
Is deze game goed te spelen met de controler ? Ben namelijk niet van plan om een stuur aan te gaan schaffen
Gewoon de gratis plus versie proberen dan weet je snel genoeg of het je bevalt. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
skreppiedoe schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 10:31:
[...]

Gewoon de gratis plus versie proberen dan weet je snel genoeg of het je bevalt. :)
Excuses zat helemaal in het verkeerde topic moest bij project cars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws

Aws

Okay dan maar PC halen om de kracht van de t300 te testen.

DC vraag icm stuur: als je glijd en je stuur gaat "overstuur, probeer je dat tegen Te houden handmatig of laat je de stuur los? Ik heb het over als je de kracht verliest over de auto (wat bij mij veel gebeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als de auto uitbreekt is dat redelijk makkelijk op te vangen door even krachtig tegen te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Hoe kan ik mij aanmelding voor een GoT club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Holy shet wat zijn er een hoop DLC's bijgekomen!
945 sterren in totaal te verdienen.
Ik heb er pas 580 of zo, dus we gaan maar weer eens aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik zit nog te hopen op een aanbieding van de season pass. Dat ik hem ga kopen staat vast, maar ik heb/had stille hoop dat de season pass misschien nog wel in de aanbieding zou komen nu de ps+ versie eindelijk beschikaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Aanbieding?
Hij is toch slechts 20-25 euro?
Het verdubbelt de content van de game meer dan 1 keer; zeker het geld waard ;)

Nu weet ik weer waarom ik Driveclub even heb laten liggen...
-Regen? Leuk, laten we ieder event regen erin doen!!
-Random physics (flipperkasten tegen de kant; slips waar je niet uit komt; het ene moment onderstuur, dan weer overstuur)...
-De vreselijke rubberbanding. AI haalt je in de laatste ronde weer netjes bij...
-Ik ben de enige die last heeft van een collision...
:F

Neem dit voorbeeld:
Ik moest 2e finishen en lag prima op koers.
Totdat de AI anders besloot :(

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ThVgV1l3FAw]

Maar ook nog wat leukere dingen gedaan ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GfOQbf2o-00]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=13-plnwjZ3A]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PvFEk_OY-6o]

Allen met controller.
Het stuur komt niet meer naar buiten voor Driveclub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 23:08:
Aanbieding?
Hij is toch slechts 20-25 euro?
Het verdubbelt de content van de game meer dan 1 keer; zeker het geld waard ;)
Yep, €25, maar ik blijf een Hollander... :)F
Season pass koop ik sowieso als ik 225 sterren heb in de eerste tour (zit nu op 200), ook voor €25. Of eerder, maar dan moet die in de aanbieding zijn.
Het stuur komt niet meer naar buiten voor Driveclub ;)
Hier ook niet, maar voor PCars des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Je kunt nu tot level 65 gaan. Je ziet nu gelijk in je profiel scherm welke doelen je nog moet doen om een level omhoog te gaan. Gisteren 5 van die doelen gehaald en nu dus level 65. Hoger is helaas nog gelocked. Dit hebben de makers goed gedaan want het is echt relaxt als je net een race binnen de tijd haalt. En ze hebben gelukkig al aangekondigd dat ze de komende maanden genoeg content gaan uitbrengen terwijl de season pass dan al afgelopen is.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Sinds gisteren/vandaag?
Van het weekend was ik nog level 60, toen het max.

Kudos voor de blijvende ondersteuning in deze game!
Nu nog de rubberbandjes iets minder strak en ik ben blijer :)

Pagina: 1 ... 31 ... 43 Laatste