"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

https://store.sonyenterta...00003_00-DCXVEHICLEXX0757
Vanavond alle DLC maar weer even testen...
[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 25-02-2015 11:19 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haha daar ben ik ook nog lang niet.RFdeGroot schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:06:
@Radiance: Thanks voor de uitnodiging! Heb de challenge inderdaad beschikbaar nu! Leuk.
Nu alleen eerst even wat punten scoren om lvl25 te worden, zodat ik ook daadwerkelijk mee kan doen
De gekozen auto krijg je pas bij player lvl 25 zag ik..
Maar we kunnen ons uiteraard ook niet beperken tot de auto's die je bij level 1 hebt
Super, thanks. Zolang mijn nieuwe SSD het uithoudt kan ik weer zelf mijn tijden toevoegen ;-)Heb je tijd alsnog toegevoegd
Ik wil wel benadrukken dat jullie ZELF je tijden etc in moeten vullen. Oke in jou geval kon je er even niets aan doen maar er zijn er bij die het vergeten of er vanuit gaan dat ik of iemand anders het doet, dat is in principe niet het geval.(het blad is nu locked om fraude te voorkomen, zolang de challenge loopt is alles natuurlijk makkelijk te verifiëren dus onnodig
)
Er zit al meer tijd in dan ik gedacht had en dat vind ik helemaal niet erg want vind het leuk om te doen zo maar ik voel er niet echt iets voor ook van iedereen z'n tijden bij te houden en deze in te vullen
Ik had ook via safari op de iPad geprobeerd, maar dat lukte niet. Blijkt dat je de Google Docs app eerst moet afhalen.
On topic: gisteren nog even geprobeerd, maar ik kom niet onder mijn huidige tijd. Die had ik thans al in mijn derde ronde gereden.
Het valt me op hoe positief men hier is, niet alleen over het spel, maar ook richting elkaar. Dit topic geeft echt een club gevoel met allemaal dezelfde gedachte van hoe haal ik zo veel mogelijk plezier uit dit spel.
Mijn complimenten aan een ieder!
In de eerste paar bochten zitten kleine hobbeltjes waar ik de ene keer weinig last van heb maar de andere keer opeens alle grip door verlies.
In de middelste en laatste bochten heb ik de ene keer een beetje slip in de bochten, de andere keer een oncontroleerbare slip en tadaaaa.... weer met de neus in de muur
Deze challenge ga ik niet voor een plaats, ik ga voor een tijd.
Onder de 1:20.000 is mijn doel.
Het valt niet mee met cockpit en manueel schakelen

1:20.373 is nu, na 10 ronden mijn snelste tijd, maar volgens mijn sectortijden kan ik rond de 1:19 uitkomen.
[YouTube: http://youtu.be/J3MoYjBbhbY]
Ik wil trouwens alleen mijn sectortijden zien.
Iedere keer na de eerste sector zien dat Baas 1,5 sec voorligt dat weet ik nu wel...
Jammer dat dat niet kan.
Helemaal mee eens Meesje... Het is voor mij ok al weer even geleden dat ik Drive Club heb gespeeld, maar iedere keer als ik het topic zie kijk ik er toch even in en krijg ik zin om mee te doen.meesje schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:08:
Ook al speel ik DriveClub niet heel vaak, lees ik dit topic wel elke dag. Dat ik dit spel niet veel speel (ik zit nog maar op level 20), ligt niet aan het spel, maar aan dat ik op dit moment überhaupt weinig tijd heb om te gamen.
Het valt me op hoe positief men hier is, niet alleen over het spel, maar ook richting elkaar. Dit topic geeft echt een club gevoel met allemaal dezelfde gedachte van hoe haal ik zo veel mogelijk plezier uit dit spel.
Mijn complimenten aan een ieder!
Ik heb geen idee wat mijn level is momenteel, maar wat is het minimum om de Tweaker club te kunnen joinen en moet je ook betaalde DLC's hebben?
Ik heb tot nog toe eigenlijk alleen offline geraced. Waarschijnlijk doe ik in de Tweakers club vooral voor spek en bonen mee, maar dat maakt het niet minder leuk.
En nee, je hoeft geen DLC te hebben. Al is de season pass wel een aanrader imo!
Van mij mogen alle hulpmiddelen uit maar dat is geen optie in DC. ABS bijvoorbeeld. Nu kan je vol op de rem terwijl je aan t sturen bent en dat geeft weinig problemenVerwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:57:
Tuulk ben ik ook wel aan het mopperen, maar toch vind ik het wel wat hebben dat TC gewoon standaard uit staat in Driveclub en je echt je best moet doen om dat soort *bakken* op de weg te houden, want als het lukt gaat hij ook als een mes door de boter.
En vergeleken met spellen als Grid Autosport en helemaal Assetto Corsa valt het nog zelfs mee, daar zitten *bakken* bij als je alleen al aan gas geven denkt dat je al andersom staat.
Ik vind wel dat ik met de xbox controller (niet de standaard one) meer speling heb met gas geven en remmen dan met de DS4, die is wat korter in alles maar dat kan ook (nog) een gevoel zijn
Is ook het enige hulpmiddel welke in in GT5 aan had staan.
Verwijderd
Nieuwe auto de VUHL 05 rijdt wel lekker ik wordt alleen snel geklopt op topsnelheid tot nu toe, de Caterham blijft mijn favoriete open wheel tot nu toe.
Strax weer paar rondes challenge , nu ff wat aan de sp gewerkt, vind ik ook schitterend
Was ook geen commentaar hoorjongf7 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:07:
Dat is lastig voor de mensen die het spel net hebben inderdaad.
Maar we kunnen ons uiteraard ook niet beperken tot de auto's die je bij level 1 hebt
weet alleen dat ik nog even wat te doen heb voor ik mee kan doen. En dat is geen straf hoor! Vind het een superleuke game tot nu toe en zo oefen ik mijn driving skills meteen mooi.
Er is wel degelijk een verschil in tractie (in positieve zin) als je automatisch schakelen aan hebt staan.
1:20.207 nu, maar ik denk dat ik het voor gezien hou. Wat een vervelende baan en auto...
En altijd maar die sectortijden die niet of niet juist weergegeven worden
Driveclub, fix die sh*t nou eens...
*edit*
Op moment van schrijven 1:18.6xx
Sectortijden zeggen dat 1:17.1xx mogelijk is.
Rare challenge

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2015 20:48 ]
Hoezo dan? Je kunt toch, net als met gas geven, doseren? Das juist de uitdagnig met zo laat mogelijk remmen, iets te hard remmen = blokkeren, iets te zacht remmen is ook een slechte afloopdvdkiwi schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 18:26:
ABS uit kan ik echt niet mee overweg.
Is ook het enige hulpmiddel welke in in GT5 aan had staan.
Ik speel toch metname uitdagingen en vooral drift is super verslavend en dan vooral als er een behoorlijke mix is tussen snelheid en driften.
Laatste drift challenge was in Japan waar ik van de 5200 punten bijna 2000 haalde op snelheid wat ik een behoorlijke mix vind.
Het meest kicken is om foutloos te rijden als in niet stilstaan en voldoende snelheid mee te nemen uit de drift naar de volgende drift.
Uiteindelijk als 20e geëindigd van de 559 deelnemers.
Dit is een beetje wat ik bedoel, redelijk strakke drift en dan snelheid meenemen ipv maximaliseren wbt punten door tot stilstand te komen tegen de vangrail.
Bocht 1 neem ik dan nog vrij matig maar bocht 2 is wat ik bedoel.
Only fools are enslaved by time and space.
Next please!
[ Voor 13% gewijzigd door Theo27 op 25-02-2015 22:38 ]
Scrooge NL
Je bedoelt een nieuwe DLC die beschikbaar is met seasonpass, neem ik aan?Theo27 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:37:
De nieuwe wagens en events zijn er trouwens. Koenigsegg 1 is een bizar snelle bak. Die Jaguar rijdt perfect.
Vanavond heerlijk in mijn stoeltje gezeten... Voelde alleen een beetje kaal zonder stuur....
Hopelijk komt het stuurtje morgen eindelijk, zoals vandaag is toegezegd door de winkel.
Het zit wel erg lekker, moet ik zeggen. De stevigheid van de stoel heeft me boven verwachting verrast. Erg stevig en stabiel, constructie voor het stuur voelt ook erg degelijk.
Mooie wagentjes weer!
Ik raak nu wel erg ver acherop met mijn sterren; zit nog bij de Apex DLC
Scrooge NL
Heb je GT5 gespeeld?Schimanski81 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:59:
[...]
Hoezo dan? Je kunt toch, net als met gas geven, doseren? Das juist de uitdagnig met zo laat mogelijk remmen, iets te hard remmen = blokkeren, iets te zacht remmen is ook een slechte afloop
De grens tussen genoeg remmen of blokkerende remmen was daar veel te dun...
Dat kwam erg onrealistisch over.
Doe mij maar gewoon ABS, daar toch vrijwel elke auto dat tegenwoordig heeft.
Heeft iemand advies welke type het meest stabiel is, de Evolution of de Revolution? Ik heb nu meerdere winkels gebeld en iedereen heeft een ander advies.
Als ik jou was zou ik voor de Revolution gaan puur vanwege het verbeterde design.
De stang waar de stuurstang op zit, zit bij de Evolution een klein beetje in de weg.
Dat lijken ze bij de Revolution beter te hebben gedaan. Het is daar ook 1 stang, en dus minder "gekraak" van stangen.
Let er wel op dat de pedaalplaat de T500 ondersteunt; ik heb een aparte (verstelbare, dat dan weer wel. = heel handig) pedaalplaat moeten kopen omdat op de standaard versie de T500 niet paste.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 26-02-2015 12:10 ]
Laatste Gran Turismo voor mij was deel 2...Daarna voor Forza gegaandvdkiwi schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:17:
[...]
Heb je GT5 gespeeld?
De grens tussen genoeg remmen of blokkerende remmen was daar veel te dun...
Dat kwam erg onrealistisch over.
Doe mij maar gewoon ABS, daar toch vrijwel elke auto dat tegenwoordig heeft.
Maar ABS op de racetrack is geen racen. Straks met Project Cars komt dat wel goed
Heb precies hetzelfdeSchimanski81 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 22:03:
Mam man man wat een gare baan blijft deze challenge toch...kan helemaal geen flow meer vinden, continu 7/8 tiende tot 1,5s achter m'n pr.
Next please!

Snelste ronde van mij :
PSN: ghpeet
Ondanks dat het een hele irritante challenge is wil ik toch iedere keer weer proberen om sneller te gaan
Ik heb trouwens hetzelfde al jij: in sector 1 rijdt Beest al een kleine anderhalve seconde weg

Misschien morgen voorzichtig nog een poging wagen...opgeven is geen optie natuurlijk
[ Voor 48% gewijzigd door skreppiedoe op 26-02-2015 16:48 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik hou het voor gezien; begin me echt aan vanalles te irriteren:
-sectortijden die niet werken;
-zand langs de zijkant wat de ene keer geen drol uitmaakt en de andere keer wel;
-de onvoorspelbaarheid van de auto én de baan;
-zelfs de face-offs... helaas kan je die niet uitzetten.
12e plaats, dus als iedereen zo vriendelijk wil zijn mij niet in te halen dan ben ik tevreden
Grappig, ik vind de Lotus juist wel erg lekker rijden. In de tour heb ik die ook vaak gebruikt. Wat kan het gevoel bij een auto toch veel verschillen.skreppiedoe schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 16:45:
Ik heb ook de eerste poging gewaagd, ik weet gelijk weer waarom ik een hekel heb aan lotus. Het maakt niet uit in welke game want ik kan er niets mee. #onbestuurbaar.
Misschien morgen voorzichtig nog een poging wagen...opgeven is geen optie natuurlijk
En vroeger, heel vroeger, reed ik ook altijd in een Lotus, weet allleen niet meer of het nou in Testdrive, Need for speed of een andere pixelracer was. Was een Lotus Esprit destijds, dat weet ik nog wel.
Ik zag een paar berichten terug iemand met een T300, ik heb er ook een maar dat is bij Driveclub meer een nadeel dan een voordeel. Misschien omdat ik het spel vanaf het begin met een controller heb gespeeld maar een spel als Gran Turismo is bijna niet te spelen met controller en rij je met een stuurtje seconden sneller. Bij Driveclub stuurt het gewoon heerlijk zonder stuurtje en breekt de wagen niet zo snel uit.
Hoewel ik DC erg leuk vind wacht ik met smart op CARS!
Kan iemand mij uitleggen hoe de ghost werkt?
Ik zou het liefst de ghost van een persoon boven mij bekijken (afkijken)
Is helaas niet mogelijk in de uitdagingen alleen in de timetrail(solo events)dorus2828 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:31:
Kan iemand mij uitleggen hoe de ghost werkt?
Ik zou het liefst de ghost van een persoon boven mij bekijken (afkijken)
Met wat geluk heb je alleen je eigen ghost en die van de snelste tijd .
Veel ruimte voor verbetering nog. Het was wel sneller dan mijn eerste schappelijke tijd met de controller afgelopen week, die was 1:32:??? als ik me niet vergis. Nu kende ik de baan natuurlijk wel al beter.
Ook nog ff met de controller geprobeerd. Lijkt erop dat die veel beheersbaarder is met de controller. Met stuur hoef je maar iets naar link of rechts te gaan en je zit al in een slip. Frustrerend is dat.
[ Voor 8% gewijzigd door MichelatNL op 26-02-2015 22:36 ]
Sta in deze challenge inmiddels geen eerste meer. Jammer dat de eerste bocht net niet goed genoeg ging 😔
[ Voor 3% gewijzigd door DrBob078 op 27-02-2015 00:47 ]
hij is snel maar het stuurt als een limo, i.m.o.
Mijn mening als je stuurt dan dan stuurt ieP33R schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 07:14:
wat is jullie mening? ik ervaar namelijk dat de lotus t.o.v. andere auto's traag reageert op stuur bewegingen.....
hij is snel maar het stuurt als een limo, i.m.o.
PSN ID: Beest41
Er staat wel een link naar een spreadsheet in, maar dat is niet dezelfde waar we de tijden op invullen toch?
Ik weet toevallig dat er een link op pagina 94 (of was het 93) staat, maar om nu iedere keer zo ver terug te bladeren
*waarom staat er, op de sheet in de OP, bij sommige mensen bij "microfoon" een "nee"? Iedereen heeft toch een ps4 oortje

*Ik zal vanavond mijn tijd ook even invullen.
Valt me op dat tot aan de top 7 de tijden vrij dicht bij elkaar liggen.
Binnen de top 7 zijn de onderlinge verschillen veel groter.
Hadden we bij de vorige challenge de complete top 20 binnen 1 seconde,
nu is dat slechts de top 5...
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 27-02-2015 15:05 ]
Via "live in ps" even zoeken op beest41
Ik heb maar even een apart topic aangemaakt voor de uitdagingendvdkiwi schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:00:
Kan er een linkje van de spreadsheet in de OP?
Er staat wel een link naar een spreadsheet in, maar dat is niet dezelfde waar we de tijden op invullen toch?
Ik weet toevallig dat er een link op pagina 94 (of was het 93) staat, maar om nu iedere keer zo ver terug te bladeren
*waarom staat er, op de sheet in de OP, bij sommige mensen bij "microfoon" een "nee"? Iedereen heeft toch een ps4 oortje
[PS4] Driveclub Tweakers Challenge
Lijkt mij toch wat overzichtelijker maar als een mod het hier niet mee eens is, feel free to delete of anders misschien mergen met deze OP?
Scrooge NL
Ik zit nog steeds bij de Apex DLC... de keen dat ik Driveclub speel is het meer voor de challenges
Maar die ga ik voorlopig even laten voor wat het is. Dus kan ik weer eens wat DLC tour events gaan doen
Verwijderd
Ja, hier vorige week ook de 585e ster binnengehaald.Theo27 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:07:
Iemand anders al de nieuwe dlc uitgespeeld? Zit nu op 585 sterren maar wat een drama is "midnight" zeg. Er zit een race in waarbij je in de top 3 moet eindigen, 9 face-offs moet halen en een bepaalde laptime moet neerzetten en dat in 13 rondes in het donker en met regen soms pffff
Die race waar je het daar over hebt was inderdaad 1 van de moeilijkere, maar lang niet onmogelijk.
Al moet ik zeggen dat die laptime toch redelijk 'strak' was. Toch zeker als je het wou combineren met een face-off. Ik heb mij dan maar één rondje op die tijd geconcentreerd om dan de face-offs binnen te halen.
Naarmate we het einde van de DLC-updates naderen vind ik wel dat het niveau van de DLC misschien nog iets omhoog kan of mag. Veel van die sterren haal je gewoon nog iets te makkelijk.
Als je alle DLC uitspeelt heb je het rijden wel min of meer onder de knie en ken je de verschillende tracks ook wel min of meer vanbuiten. Dan kan het niveau gerust een beetje omhoog lijkt mij.
Zojuist bevestigd.

[ Voor 33% gewijzigd door Theo27 op 09-03-2015 11:34 ]
Scrooge NL
Benieuwd naar het gebrul in de tunnels!

Nu toch maar eens snel verder met Apex dan
Ik vind sowieso dat er nog wel iets aan de statistieken gedaan mag worden (of ik zie de opties over het hoofd). Bij challenges zou ik graag zien dat je terug kan kijken wat je progressie is. Nu kan je alleen je beste tijd zien ten opzichte van je laatst gereden tijd. Wie weet had je bij een langzamer rondje wel een hele goede sector zitten die maatgevend zou moeten zijn.
Hoe dan ook ik vermaak me momenteel prima met DC
-Adds Replays to the game for all Single Events and Tours. You can now save a Replay at the end of any single player event and view it later from the Replays section.
-Photomode can be used from within a Replay at any point.
-Introduces a new Driver Level 50 reward: You can now unlock the Ferrari 599XX Evoluzione for your Garage!
-Refines Drift Mode scoring to increase the points scored for momentum, control and staying on the track.
-Adjusts the drag reduction when veering off road, so that accidentally leaving the track slows you down more gradually.
-Adjusts the drag penalty on world collisions, to remove the possibility of gaining any advantage after colliding with a wall.
-Adds the option to control screen brightness in-game (new Display Option).
-Adds the option to change the volume levels on individual SFX channels (new Audio options in Settings).
-Adds the option to make the AI opponents in a Single Event drive in the same car as the one the player chooses.
-Adds the option to select factory paint jobs for AI opponents (new Display Option).
-Removes the voicechat icon for any player you have chosen to mute in Multiplayer while you are driving.
-Adds new categories for downloaded Livery Packs within the Bonus Designs in Customization.
-Adds status information about friends playing DRIVECLUB to the Social Hub.
-Immediately centers the camera view behind the car automatically whenever you reset to the track.
-Adds support for live streaming via Twitch and Ustream while playing Multiplayer.
-Improves the atmospheric visual effects further by improving heathaze and introducing mirages, which are visible on the road when light is refracted by hot air.
-Includes more minor bug fixes, performance improvements and usability tweaks.
Update 1.12 Add-ons (coming to PlayStation Store March 24-26):
-Adds support for the Peugeot Onyx Concept, coming to PlayStation Store as a free download.
-Adds support for the Lamborghini Expansion Pack, coming to PlayStation Store as a premium/Season Pass add-on.
-The Lamborghini Car Pack includes: Lamborghini Aventador LP 720-4 50° Anniversario, Lamborghini Huracán LP 610-4, Lamborghini Gallardo LP 570-4 Squadra Corse and Lamborghini Veneno.
-The Lamborghini Tour Pack includes 10 new Events and 5 new Trophies.
-Adds support for the Pacesetter Tour Pack, coming to PlayStation Store as a premium/Season Pass add-on.
-The Pacesetter Tour Pack includes 12 new Events and 5 new Trophies.
-Adds support for 2 new livery packs, coming to PlayStation Store as a premium/Season Pass add-on. Each Livery Pack contains 5 new livery patterns to customize your cars with.
Important developments to be aware of (coming after 1.12):
-Continual server upgrades: to keep improving online stability and performance for all current players and to enable the release of the PS+ Edition and DRIVECLUB companion app.
-Private lobbies: Development of Private Lobbies for Multiplayer is ongoing alongside development of server improvements.
-Replays for Multiplayer races: these require further development and testing and will come in a future game update.
-Lots more cars: We're only half way through the Season Pass that runs to July and we have many more commonly requested cars and manufacturers coming to DRIVECLUB!
-New ranks: because many of you are at Level 50 already. In the mean time, please enjoy exclusive access to the Ferrari 599XX Evoluzione as a reward for your dedication and success.
-Additional audio options for cockpit camera.
Metallic Lambo's in de regen......wow.
Oh ja die replay mode ziet er ook strak uit

Scrooge NL
Scrooge NL

Motorstorm auto's?
Nu nog een offroad track in Chili

Yay!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Vind het erg afhankelijk van de auto. Ik begin meestal op 70% en medium. Als die dan te veel slingert hoog ik het op.Eriko1 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:50:
Heb nu sinds paar dagen de T300, heeft iemand een beetje goede settings.. Kan het zelf nog niet echt vinden
Zal mij ook eens in die Tweakers Challenges gaan verdiepen. Eerst de game maar wat onder de knie krijgen.
Is er nog een club met een plekje vrij?
Ik heb het ook sinds vorige week en ook nog op zoek naar een club! Evt 1 beginnen?Deadterrorist22 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:23:
Gisteren Driveclub digitaal (PS+ aanbieding) gekocht. Helaas nog niet kunnen spelen want het downloaden duurde uuuuren. Vanavond maar eens beginnen
Is er nog een club met een plekje vrij?
Prima, zie DMBlackthunderAwf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:54:
Ik ook! Lijkt me wel een goed idee. Zal ik morgenmiddag één aanmaken?
BlackthunderAwf maakt er een, dan zijn we met zn 3e. Zijn er nog meer die een club zoeken?Bartske schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:44:
[...]
Ik heb het ook sinds vorige week en ook nog op zoek naar een club! Evt 1 beginnen?
En wat is je psn Bartske?
Ik zal mijn inactieve club vandaag verlaten waarna jullie me kunnen uitnodigen als jullie willen.Deadterrorist22 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:26:
Pff elke keer als ik een nieuwe race wil doen moet hij eerst downloaden. Laat hem maar een nachtje aan staan, hopelijk download ie alles in een keer.
[...]
BlackthunderAwf maakt er een, dan zijn we met zn 3e. Zijn er nog meer die een club zoeken?
En wat is je psn Bartske?
PSN is RobinNova
PSN RobinNova
gisteren deze game ook opgepikt,kan ik nog bij jullie club?
zo ja dm me dan even.
[ Voor 5% gewijzigd door Moodshifter op 25-03-2015 02:05 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb je een berichtje gestuurd.Moodshifter schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 02:04:
[...]
gisteren deze game ook opgepikt,kan ik nog bij jullie club?
zo ja dm me dan even.
Gefeliciteerd! Join the club.Mars18 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:02:
Vandaag gekregen voor mijn verjaardag van de vrouw, eens beginnen met veel racen
En veel plezier natuurlijk.
Thx, gedaan.ralph075 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:26:
[...]
Gefeliciteerd! Join the club.
En veel plezier natuurlijk.
Zelf vanavond met de Lambo's aan de slag.
[ Voor 34% gewijzigd door On_E op 25-03-2015 10:02 ]
Scrooge NL
waar ik veel van verwacht had want ik ben gek op replays
Maar ik vind de replays eigenlijk best slecht, of ligt dat aan mij?
Heel snelle camerawisselingen en hele aparte camerastandpunten soms.
Wellicht dat ik mijn mening nog wat bij moet stellen nadat ik enkele verschillende tourevents gedaan heb, maar voor nu ben ik niet echt super impressed...
Moet je daar voor betalen?Theo27 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:00:
Nieuwe content staat in de store. Lambo's zijn bizar snel en goed wendbaar.
Included in de season pass of los 4,99 euro.
Ja ben het wel met je eens. Je kunt hem als je op de D-pad omhoog drukt ook op 1 vaste camera zetten. Ik heb hem dan op de overzichtscamera staan en dat ziet er erg strak uit. Hij schakelt dan niet steeds om de seconde naar alle camera punten.dvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:03:
Ik heb trouwens tijdens de laatste challenge een aantal keren de replay zitten bekijken,
Wellicht dat ik mijn mening nog wat bij moet stellen nadat ik enkele verschillende tourevents gedaan heb, maar voor nu ben ik niet echt super impressed...
Scrooge NL
Je hebt elke maand een gratis auto, jij kunt er vast een zooi uit de store halen.
Maar er zijn ook betaalde auto-packs en de Lambo's vallen daaronder ja.
Gefeliciteerd
Wat mij ook opviel is dat als je niet met cockpit view hebt gereden en je doet een replay in cockpit view dan beweegt het stuur nietdvdkiwi schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:03:
Ik heb trouwens tijdens de laatste challenge een aantal keren de replay zitten bekijken,
Heb jij dit ook, ondanks dat je in cockpit view rijdt?
Ziet er niet uit op deze manier.

Dat heb ik nog niet gezien hahaRadiance schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Wat mij ook opviel is dat als je niet met cockpit view hebt gereden en je doet een replay in cockpit view dan beweegt het stuur niet
Heb jij dit ook, ondanks dat je in cockpit view rijdt?
Ik zal binnenkort eens kijken of dat zo is.
Inmiddels kunnen spelen, en wat een gaaf spel, van dag naar nacht
Grafisch mooi, toffe auto's en rijd lekker
[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 27-03-2015 07:22 ]
Etuuuuuh!
We hebben hier een apart topic voor de challengeCrypter schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:24:
jemig!! de huidige challenge brengt een enorm slecht wendbare auto met zich mee
[PS4] Driveclub Tweakers Challenge
Maar inderdaad, lastige challenge deze week
Waarom dan niet een aantal Dakar-achtige zand tracks?
Scrooge NL