[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 27 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet ik het aantal pogingen ook in de sheet ter vervollediging of is dat maar overbodige informatie?

Edit: En proficiat aan Beest41 natuurlijk. Bijzonder strakke tijd. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-09 15:18
Ik stel wel voor om de challenges niet van punt A naar punt B te maken maar zoals nu waar je rondes achter elkaar kan blijven rijden. Ik vind dat IMHO veel fijner dan een race van punt A naar punt B van bijvoorbeeld 3 minuten. Als er dan wat fout gaat in de laatste bocht...

En ik zou een puntentelling vanaf plek 20 invoeren. Dit is de eerste week dat we het doen en is iedereen nog actief. Ik denk dat er over een aantal weken wel een aantal mensen afvallen waardoor de puntentelling vanaf plek 20 denk ik wel goed werkt.

En zijn er eigenlijk mensen voorstander van de hyper klasse? Ik vind het zelf namelijk niet leuk om te rijden. Misschien als er een groot deel dit ook vindt, deze categorie uitsluiten?

Edit: zoiets voor de puntentelling? :

30 points
25 points
21 points
18 points
16 points
15 points
14 points
13 points
12 points
11 points
10 points
9 points
8 points
7 points
6 points
5 points
4 points
3 points
2 points
1 point

[ Voor 15% gewijzigd door giganielsie op 21-02-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
giganielsie schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:02:
Ik stel wel voor om de challenges niet van punt A naar punt B te maken maar zoals nu waar je rondes achter elkaar kan blijven rijden. Ik vind dat IMHO veel fijner dan een race van punt A naar punt B van bijvoorbeeld 3 minuten. Als er dan wat fout gaat in de laatste bocht...
Een rijdende start zorgt ervoor dat je altijd al 1 ronde moet rijden voordat je een poging kunt wagen. En als je dan een foutje maakt in het laatste stuk kun je een ronde extra rijden.

Dus liever een echte race ronde (koude start) of van punt a naar b. Graag zonder tegenstanders, want dan is het weer meer een kwestie van geluk. Beukt de AI je van de weg of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Thanks guys, hierbij de winnende lap:

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door het aantal pogingen in te vullen heb ik gezien dat er nog een paar tijden zijn die niet up to date zijn.
Misschien handig als iedereen dit zelf zo nu en dan wijzigt, dat maakt het makkelijker voor iedereen. :p

Edit:

-Er staat iemand (Brtausi) in de lijst met een tijd van 53,333 maar die staat niet in mijn screenshots van de uitslag.
En het omgekeerde is ook waar voor 'Kuijt'. Staat op de screenshots maar niet in de excel voor zover ik kan zien. En ik kan precies geen plaats meer maken voor hem in de sheet. Misschien kan iemand anders dit doen?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
giganielsie schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:02:
Ben ik met je eens. Rondjes hebben ook mijn voorkeur, dan kan je een flow opbouwen.
En zijn er eigenlijk mensen voorstander van de hyper klasse? Ik vind het zelf namelijk niet leuk om te rijden. Misschien als er een groot deel dit ook vindt, deze categorie uitsluiten?
Hypers kunnen wel, maar dat zou dan wel een extra challenge naast een meer 'regular' wekelijkse challenge mogen zijn. Misschien 2 aparte competities, een regular voor de casuals en een hyper voor de fanatici. Uiteraard kan je aan allebei meedoen... of slechts aan 1, wat je wilt.
Edit: zoiets voor de puntentelling? :

30 points
25 points
21 points
18 points
16 points
15 points
14 points
13 points
12 points
11 points
10 points
9 points
8 points
7 points
6 points
5 points
4 points
3 points
2 points
1 point
Kan ik me wel in vinden, genoeg om ook in de subtop onderlinge positie gevechten te kunnen ontlokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
SCARfaceE schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:16:
[video]
Knap dat uitsturen van bocht 4/5 daar gooide ik ´m bijna altijd het zand in .

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[video]
Strakke rit, wow!
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:55

Superkiwi

Hoi doei

Lekker rondje :D

Ik vind dat je geen circuits of wagens uit hoeft te sluiten.
Point to point is ook erg leuk.
Daarnaast kan een challenge buiten je comfortzone met een beetje oefenen toch een leuk resultaat opleveren (Atom challenge).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Eens maar wellicht dan 2 of meer uitdagingen aanmaken voor de afwisseling en als mensen iets echt niet willen doen ze gewoon een ander en de die hards doen allemaal. Misschien wordt het dan weer wat oneerlijk met de punten maar ik zou het anders ook niet weten.

Ik heb net via chat met Scarface besproken hoe de volgende uitdaging te kiezen.
Er was nu een soort van gezegd dat de winnaar kiest en wij vinden beiden het totaal random houden de beste oplossing dus hij kiest voor random track en auto en willen voorstellen dit in het vervolg ook zo te doen.

Ik heb de tracks en auto's toegevoegd in 2 aparte bladen in de spreadsheet en zal via random.org een nummer kiezen. De 2 nummers die eruit komen dat worden de track en auto met bijbehorend nummer.

De nummers zijn geworden:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/23t2lg2.png
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2zdsm07.png

Dit betekend dat de auto een Lotus Exige S wordt en de baan India: Yedapalli.

Ik ga nu een rondje rijden en zal dan de uitdaging versturen :)

Veel succes allemaal!

Over een eventuele 2e uitdaging en hoe we dit doen met punten etc hou ik nog even open zodat we met z'n alle kunnen kijken wat het beste/leukste is :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Oké, denk ook wel dat rng de beste oplossing is. 2e uitdaging lijkt me geen goed idee, ten eerste doordat we nu een puntensysteem hebben en het dan een beetje lastig wordt om dat te implementeren. Ten tweede dat iedereen zich zo kan focussen op 1 uitdaging, en dat toch erg spannend en leuk is gebleken en zo kunnen we met zn alleen ook naar de top van de wereld rijden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Daar valt inderdaad wat voor te zeggen en buiten dat is iedereen natuurlijk ook vrij om te doen wij hij/zij wil dus al worden er 100 uitdagingen gemaakt, alleen deze wordt dan bijgehouden voor het klassement.

Let even op hoe jullie de tijd noteren btw.
Ik reed 1.27,448 maar noteer dit bij tijd als 127,448 anders kan excel de positie niet berekenen.
Je kan voor de netheid je tijd ook nog...netjes invullen in de laatste kolom :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Dam het ziet erzo zo makkelijk uit. 8)
Van harte gefeliciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
De nieuwe uitdaging is een heel stuk lastiger ,de top 20 binnen een seconde gaat moeilijk worden .
Stijf onderaan nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sanant schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:49:
De nieuwe uitdaging is een heel stuk lastiger ,de top 20 binnen een seconde gaat moeilijk worden .
Stijf onderaan nu
Hij is erg pittig inderdaad. Ben benieuwd wie het eerste filmpje van een foutloze rit onder 1:15 post >:)
Geen idee wat de snelste tijd nu wereldwijd is, dus weet niet of 1:15 haalbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:54:
[...]

Hij is erg pittig inderdaad. Ben benieuwd wie het eerste filmpje van een foutloze rit onder 1:15 post >:)
Geen idee wat de snelste tijd nu wereldwijd is, dus weet niet of 1:15 haalbaar is...
1:15:707 is de huidige recordtijd op deze track met dezelfde wagen.

--

Eerste plaats! Voorlopig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:07:
[...]

1:15:707 is de huidige recordtijd op deze track met dezelfde wagen.

--

Eerste plaats! Voorlopig. :/
Dank voor het opzoeken. Weet je toevallig ook met hoeveel verschil 'we' het record op de vorige challenge hebben verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Dank voor het opzoeken. Weet je toevallig ook met hoeveel verschil 'we' het record op de vorige challenge hebben verbeterd?
Als ik mij het goed herinner stond het vorige record op 51,250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:22:
Door het aantal pogingen in te vullen heb ik gezien dat er nog een paar tijden zijn die niet up to date zijn.
Misschien handig als iedereen dit zelf zo nu en dan wijzigt, dat maakt het makkelijker voor iedereen. :p

Edit:

-Er staat iemand (Brtausi) in de lijst met een tijd van 53,333 maar die staat niet in mijn screenshots van de uitslag.
En het omgekeerde is ook waar voor 'Kuijt'. Staat op de screenshots maar niet in de excel voor zover ik kan zien. En ik kan precies geen plaats meer maken voor hem in de sheet. Misschien kan iemand anders dit doen?
Waar kan ik mijn screenshot plaatsen?
Ik wist niet dat die ergens moest worden geplaatst en waar :) dan doe ik dat vanmiddag gelijk even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Ik wist niet dat die ergens moest worden geplaatst en waar :) dan doe ik dat vanmiddag gelijk even
Die moet ook nergens geplaatst worden, ik had dat gewoon gedaan zodat ik de 'attempts' kon noteren. Maar toen ik bij uw naam kwam zag ik u niet direct staan tussen de tijden. Heb ik dan over uw naam gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Tweak15KW schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:40:
[...]

Screenshot :S ?
Maar je naam/tijden Hier invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Radiance schreef op zondag 22 februari 2015 @ 00:56:
Eens maar wellicht dan 2 of meer uitdagingen aanmaken voor de afwisseling en als mensen iets echt niet willen doen ze gewoon een ander en de die hards doen allemaal.
Ik proef een beetje een "ik wil alleen relatief langzame autootjes op relatief simpele tracks" ;)
Het is juist leuk om af en toe een auto te pakken die moeilijk te controleren is, of om te rijden op een baan die jou absoluut niet ligt.
De eerste challenge was top, maar ik hoop niet dat er enkel sports vehicles op gesloten kleine tracks komen ;)
Soms een ogenschijnlijk lastige challenge tussendoor is ook leuk.
Hoe onhaalbaar het de eerste dag ook lijkt, je zal je verbazen wat oefenen met je skills doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
sanant schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Screenshot :S ?
Maar je naam/tijden Hier invullen
Hij had het over een screenshot maar nu zie ik idd dat het alleen om het invullen van het aantal pogingen ging, deze had ik nog niet ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
dvdkiwi schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:47:
[...]

Ik proef een beetje een "ik wil alleen relatief langzame autootjes op relatief simpele tracks" ;)
Het is juist leuk om af en toe een auto te pakken die moeilijk te controleren is, of om te rijden op een baan die jou absoluut niet ligt.
De eerste challenge was top, maar ik hoop niet dat er enkel sports vehicles op gesloten kleine tracks komen ;)
Gedeeltelijk wel met je eens maar om in een hypercar in het donker en dan ook nog eens in de stromende regen(of sneeuw nog erger) een uitdaging te doen hoeft van mij ook weer niet .
Laten we die hypercars dan gewoon op een droge baan overdag´s rijden .
[...]

Hoe onhaalbaar het de eerste dag ook lijkt, je zal je verbazen wat oefenen met je skills doet.
Helemaal mee eens :) ,ik moet het echt van het doorzetten hebben ,ben geen natuurtalent .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

sanant schreef op zondag 22 februari 2015 @ 10:59:
[...]
om in een hypercar in het donker en dan ook nog eens in de stromende regen(of sneeuw nog erger) een uitdaging te doen hoeft van mij ook weer niet .
Dat is ook geen uitdaging meer. Dat is gewoon k#t :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

Op zich eens, maar wel met de toevoegingen van sanant :Y
Hyperklasse is wel ... ehhhh.... erg hyper....

Ik denk dat de random generator een uitstekende middenweg is om van alles wat de revue te laten passeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-09 21:13
nette ronde beest41!

ik vind de challenge erg leuk ondanks ik niet erg mee kan.... :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Voorlopig mijn doelstelling van binnen 0.500 van de nummer 1 zitten weer gehaald.

Maar aan het eind van de week zal mijn tijd daar een stuk sneller voor moeten zijn gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
[...]

Deze track en auto zijn volledig random gekozen. :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:10

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Hoi Radiance

Kun je mij ook de nieuwe challenge sturen? Heb mezelf op het lijstje erbij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 14:36
Tweakarim schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:30:
Hoi Radiance

Kun je mij ook de nieuwe challenge sturen? Heb mezelf op het lijstje erbij gezet.
En als je dan toch bezig bent, ik ook graag...

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Radiance schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:52:
[...]
Deze track en auto zijn volledig random gekozen. :)
Snap ik, maar daar doelde ik niet op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweakarim schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:30:
Hoi Radiance

Zelfde hier, wil ook wel meedoen! Zal me op de lijst zetten eens ik de challenge gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
It starts to become a crowd d:)b

Gezellig, welkom allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:13:
[...]

Zelfde hier, wil ook wel meedoen! Zal me op de lijst zetten eens ik de challenge gekregen heb.
Als je mij even zou willen toevoegen op PSN dan zal ik je straks een uitnodiging sturen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:44

ikookhier

>hijdiehieris<

Wil ook wel een poging wagen ;) Zal je even toevoegen.

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Jullie hebben nu allemaal een uitnodiging als het goed is.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
En weer geen ghost en tussentijden. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-09 14:36
Radiance schreef op zondag 22 februari 2015 @ 18:01:
Jullie hebben nu allemaal een uitnodiging als het goed is.
inderdaad, dank....

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Na een paar rondjes gereden te hebben kan ik één ding met zekerheid stellen: ook deze challenge speel ik weer een spek en bonen rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Haha, ik ken 't gevoel. Ik zit nu ruim 2 seconden achter de nummer 1.... 1:17... what the hell?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Zeer herkenbaar gevoel, was zelf al gematigd tevreden met 1:22.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ondertussen zitten we al aan 16:8 volgens de timesheet.

Aan zij die nu al denken dat ze weer een spek en bonen rol gaan spelen: blijven oefenen. :p
Mijn eerste rondjes waren ook 1:22 om dan geleidelijk aan naar 1:17 te gaan. Beest en baas zullen hier wel nog het nodige af doen, en we kunnen niet allemaal op 1 staan, maar oefenen en blijven zoeken naar de juiste lijn werpt vroeg of laat wel zijn vruchten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mijn eerste rondjes wasren 1:30+.... :|

[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 22-02-2015 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Tricky baantje hoor, foutje is zo gemaakt. Tot nu kom ik maar niet verder 1:18.7 maar 1:17.5 zou mogelijk moeten zijn volgens mijn beste tussentijden. Beest41 doet zn naam eer aan door in 11 rondjes een 16.8 te rijden...goeiedag zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
50 pogingen hier en nu ook onder de 1,17. Heb zo'n 30 rondjes gereden zonder mijn tijd te verbeteren.
Opeens verscheen mijn eigen ghost en dan binnen een paar rondjes een betere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Zou ik de enige zijn die niet raar op staat te kijken als Beest41 later op het forum onthult eigenlijk Lewis Hamilton te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitsla2800
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20:13

fruitsla2800

PSN : Fruitsla379

Zojuist men tijd verbeterd van 1.21,.. naar 1.19,409. Kan nog zeker een seconde af voor mij maar maak nog teveel foutjes , vooral aan het einde van sector 2 ongeveer , neem men bochten daar iets te kort waardoor ik een klein beetje op het zand terecht kom en heel de auto begint rond te spinnen. Geen gemakkelijk stuk voor mij. Veel succes nog mensen !

PSN : Fruitsla379

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Eerste doel is maar eens onder de 1.20 rijden ,ben niet zo´n talent als beest41 die in zijn eerste rondje al 1.18.xx eruit knalt ..
Jammer dar de ghost van de snelste tijd of degene die 1 plek hoger staat niet aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies jammer ja.
Bij de time trials uit de tour is dat wel zo; veel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
Zag gisteren wel de ghost van Saiko toen hij op nr1 stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Volgende maand eindelijk de private lobbies. Stond net op hun facebook oOo
Nu 4e met 1.17.325 sec.
Hij kon nog sneller merk ik, vooral in de 2e sector. Gave baan met zeer wisselvallige auto.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is gewoon weer een probleem met de ghost. Deze voormiddag werkte deze perfect, nu weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
Als je via tijdrit rijdt krijg je de 1ste te zien, diegene die voor je staat en jezelf (beste tijd). Net geprobeerd en zag Beest daar ook niet. Nu staat Baas voor mij en die zie ik wel via tijdrit.

Bij challenge krijg je alleen de nr1 te zien

Btw mooie tijd Beest en Baas. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Armend123 op 22-02-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Rij net exact dezelfde tijd als beest :P Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/ZA96b3h.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Baas41 op 22-02-2015 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Ik zie dat de tijden nu genoteerd zijn als 116,803 (voor de tijd 1:16,803).
Is het niet logischer om 76,803 te noteren, dat is de echte tijd in seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zou in principe niets uit hoeven maken voor de berekening, had ik helemaal niet aan gedacht maar dat krijg je als je dit soort dingen om 6u 's morgens gaat doen op de zaterdag avond :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
Het maakt inderdaad niets uit voor de berekening, hoogstens als we ooit eens terug willen kijken welke tijden we reden :) nu lijken we 40 seconden langzamer :P

Verder overigens een net bestand hoor, leuk dat je de stand zo bijhoudt!

[ Voor 19% gewijzigd door jongf7 op 23-02-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Radiance schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:12:
Zou in principe niets uit hoeven maken voor de berekening, had ik helemaal niet aan gedacht maar dat krijg je als je dit soort dingen om 6u 's morgens gaat doen op de zaterdag avond :P
Excel kan toch wel met tijdvelden overweg, met notatie mm:ss,xxx...?
Of is Google Docs daarin een beperkende factor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net 1:15.927 gereden maar het scorebord weigert te updaten. Weer een probleemdag voor de servers, lijkt het, dus houd er rekening mee als je niet met dezelfde frustratie te maken wil hebben na een goede ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Mensen, misschien mis ik iets... Maar waarom is mijn tijd uit de spreadsheet gehaald? Ik had gewoon een tijd en gegevens (controller, camerastandpunt) ingevuld. Nu zie ik ineens dat alles weg is. Volgens mij had ik een 52.535 gereden.

-O-

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik denk dat ik dat dan perrongeluk verwijderd heb :/ Mijn excuses daarvoor...
Heeft er iemand een screenshot die zijn tijd kan bevestigen?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Heb even snel gekeken bij verlopen challanges, hij heeft inderdaad een 52,535 gereden (ButsMG als PSN).

En inderdaad problemen met tijden uploaden, had ook al sneller gereden maar die tijd is verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
lol, dan wacht ik wel een dag voordat ik weer ga rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
ralph075 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 10:20:
[...]

Excel kan toch wel met tijdvelden overweg, met notatie mm:ss,xxx...?
Of is Google Docs daarin een beperkende factor?
Als jij het werkend kan krijgen, go for it. Mij is het niet gelukt :)
SCARfaceE schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:00:
Heb even snel gekeken bij verlopen challanges, hij heeft inderdaad een 52,535 gereden (ButsMG als PSN).

En inderdaad problemen met tijden uploaden, had ook al sneller gereden maar die tijd is verdwenen.
Dank :)
Nogmaals mijn excuses, is niet bewust gegaan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Radiance op 23-02-2015 18:49 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Niet dat ik er problemen mee heb maar is de toevoeging van het aantal pogingen/rondes niet een beetje nutteloos?
Iemand met 10 rondjes achter zijn naam kan wel 600 rondjes geoefend hebben buiten de challenge om en iemand met 600 ronden kan z'n beste tijd wel in rondje 3 gereden hebben.
Voor mij mogen jullie het noteren natuurlijk maar het heeft imho weinig tot geen nut.
Daarbij houdt de server het ook niet altijd even precies bij en ik denk ook niet dat er veel zijn die de sheet even gaan bewerken als ze geen snellere tijd hebben gereden, waarom zou je ook?
Wellicht mis ik een goede reden om het wel te doen?

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Mensen wilden het toevoegen, het heeft inderdaad totaal geen nut en wordt niet goed bijgehouden door de servers.. Maar als men het wilt vind ik het niet erg om het erbij toe te voegen, 't kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Koekje voor LoneRanger.
Ik heb bij de vorige challenge ook geen aantal rondjes toegevoegd.
Had mijn snelste lap inderdaad binnen de 20 ronden of iets te pakken,
daarna honderdduizend ronden gereden om die tijd te verbeteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
SCARfaceE schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:00:

Ik zie toch een nieuwe toptijd van jouw staan 1,15,4 8)7 8)7
Ik zat eerst achter een blauwe ghost te rijden ,ik dacht die hou ik nog lekker bij de eerste 2 sectoren ,opeens een groene ghost ,daar verlies ik zwaar in de eerste(nee alle sectoren) .
Heb er toch een 1,18.8 uit weten te persen ..
Voor mij het lastigste is de laatste sector pffffffffff ,en als ik ´m dan in de 22 rij heb ik de ronde al verkloot in de eerste sector :X :X
Maar ben al blij dat ik al in de 1.18 zit nu ,op naar de 1.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
Ik ga bij deze challenge voor de meeste rondjes. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Als je last hebt van de ghost > ghost display op 0% zetten.
Zo rij je een stuk meer ontspannen, zonder je kapot te rijden op een ghost die toch alleen maar wegrijdt ;)

Ik zit er aan te denken om ook de tijden uit beeld te laten.
Dan gewoon bv een uur gaan rijden en aan het einde kijken wat mijn beste tijd is.
Zo laat ik me niet "opfokken"/afleiden door snellere of langzamere tussentijden.
Wellicht komt er een mooie tijd uit ;)
Ik ga donderdag proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
sanant schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:11:
[...]

Ik zie toch een nieuwe toptijd van jouw staan 1,15,4 8)7 8)7
Haha ja, toen ik merkte dat het niet werkte ben ik gestopt en opnieuw gestart, toen werkte het weer.

Ghost heb ik standaard altijd uitstaan, is alleen maar afleiding. Hele HUD heb ik ook af en toe uitstaan, m'n ogen dwalen af naar de sectortijd en dan mis ik opeens een rempunt... Alleen jammer dat je dan niet aan het einde je tijd ziet, daardoor laat ik m toch wel meestal aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De tijden is ook het enige wat ik eigenlijk altijd aan heb staan, op 10% doorzichtbaar dus nauwelijks te zien.
Geen minimap, geen (tour-)objectives, geen toerenteller... helemaal niets.
Je kan je inderdaad veel beter concentreren. En het geeft een "realistischer" gevoel ipv een hoop meuk in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
dvdkiwi schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:44:
De tijden is ook het enige wat ik eigenlijk altijd aan heb staan, op 10% doorzichtbaar dus nauwelijks te zien.
Geen minimap, geen (tour-)objectives, geen toerenteller... helemaal niets.
Je kan je inderdaad veel beter concentreren. En het geeft een "realistischer" gevoel ipv een hoop meuk in beeld.
Morgen de instellingen is veranderen misschien helpt het ,heb ook weer alle camera standen uitgeprobeerd maar ik blijf met de bumpercam rijden .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Ik kan de druk soms niet aan als ik zie dat ik eerste sector opeens 3/10 voor sta :+. Dan neem ik een bocht die ik normaal altijd goed neem opeens helemaal verkeerd. Daarom wil ik geen sectortijden eigenlijk en alleen maar laptijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
Ben ik de enige die het wel fijn vindt met ghost? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

SCARfaceE schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:57:
Daarom wil ik geen sectortijden eigenlijk en alleen maar laptijden.
Dat is niet mogelijk toch, om enkel laptijden te zien?
Sectortijden aan betekent ook gelijk sectortijden van de nr1 erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Helaas niet mogelijk nee :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:59
Heb mezelf ook maar eens op de lijst gezet, na het lezen van de challenges onderling lijkt me het erg leuk om eens mee te gaan doen. Zal wel ergens onderaan bungelen maar ach. Dus mensen die zich geroepen voelen om mij uit te nodigen; mijn psn name is hetzelfde als mijn nick hier.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Inmiddels de eerste 8 wereldwijd ,6 van tweakers :)
Met beest41 op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
sanant schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:57:
[...]

Morgen de instellingen is veranderen misschien helpt het ,heb ook weer alle camera standen uitgeprobeerd maar ik blijf met de bumpercam rijden .
Heb gisteren ook andere dan mijn standaard (rear 2) cameraview geprobeerd. Dat beviel bij sommigen boven verwachting goed. Straks nog wat vaker proberen, met stuurtje wil ik rear camera eigenlijk vermijden.

Ik vind hoodcamera 2 (met stukje dashboard zonder stuur) denk ik het fijnste.
Cockpitview is wel leuk, maar dan is de view op de baan wel erg geminimaliseerd (ik gok slechts 40% van het beeld).
Edit 1: Enige voordeel van cockpit zijn de ruitenwissers tijdens regen (of heeft hood 2 die stiekem ook?).
Edit 2: gelijk even ps aan geslingerd om te proberen. Cameraview hood 2 heeft ook ruitenwissers! oOo Denk dat ik mezelf die view ga aanleren voor met het stuurtje.

Bumpercam geeft trouwens wel het meest intens het gevoel van snelheid tijdens het racen.

[ Voor 15% gewijzigd door ralph075 op 23-02-2015 23:19 . Reden: Ruitenwissers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Heb eindelijk weer eens Windows geïnstalleerd naast m'n Hackintosh want wilde toch wel eens het verschil proberen tussen Driveclub en Assetto Corsa met het stuurtje. Damn.... dat is nogal wat haha. Lastig maar wel leuk! :) Ben nu nog meer benieuwd naar Project CARS voor de PS4 al wil ik Assetto wellicht ook aanschaffen, had nu even een 'demo' gedownload ;) Moet dan wel even m'n kast gaan schoonmaken en even nieuwe cool pasta op m'n CPU doen want die wordt een beetje heet op het moment.
Nu helpt het ook niet mee dat ie op de grond staat met de vloerverwarming aan maar goed, kan nooit kwaad :P

Ik hou het hierbij voor vandaag. Van de week nog maar eens goed aan deze challenge zitten want moet natuurlijk wel m'n tijd met de DS4 verbreken met het stuurtje!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 17:39
sanant schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:14:
Inmiddels de eerste 8 wereldwijd ,6 van tweakers :)
Met beest41 op 1
Waar kun je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Single event aanmaken met dezelfde wagen en track en dan naar de 'timesheet' gaan.
Daar dan vanboven 'all cars' ofzoiets wijzigen naar de auto waarvan je de toptijd wil weten, de Lotus in dit geval. En dan zie je gewoon al de tijden van die wagen op die specifieke track.

Edit: in principe moet je dat event zelf niet aanmaken met dezelfde wagen zolang je achteraf maar de juiste wagen selecteert.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Laatst online: 18-09 12:30
Leuk dit topic met de challenges! Ik ben zelf sinds gister ook in het bezit van DriveClub en zou graag meedoen!
Ik heb RadianceNL inmiddels een friend request gestuurd en wilde mezelf op de spreadsheet toevoegen. Of is het de bedoeling dat Radiance dit doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Nee hoor voeg jezelf gerust toe. Dat scheelt mij weer. :P Ik ben vandaag helaas erg druk dus ik ben bang dat ik je morgen avond of vanavond laat pas een invite kan sturen.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Bedankt voor het (weer) toevoegen van mijn tijd. *O*

Andere gegevens waren:
Rear(2), DS4, Automatisch

Het aantal gereden ronden lag om en nabij de 25. Ik geloof dat ik 2 sessies heb gedaan. 1 van 19 ronden en 1 van een ronde of 5 of 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Radiance schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:30:
Nee hoor voeg jezelf gerust toe. Dat scheelt mij weer. :P Ik ben vandaag helaas erg druk dus ik ben bang dat ik je morgen avond of vanavond laat pas een invite kan sturen.
Is prima hoor! Zie het vanzelf :) Heb sowieso nog wel wat oefening nodig haha maar Thanks alvast!
Ik heb mezelf inmiddels op de lijst gezet.

Oh en hoe zit het eigenlijk met de clubs? Zag in de lijst dat er een aantal mensen in GoTweakers en Racing Tweakers zitten. Kan ik die eventueel ook joinen? Of is er een andere Tweakers club die ik beter kan joinen?

[ Voor 19% gewijzigd door RFdeGroot op 24-02-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosluis
  • Niet online
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Afgelopen weekend Driveclub aangeschaft. Die challenges lijken mij erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
Zo, na een SSD crash toch weer online. Ik had uiteindelijk een 52.289 bij de vorige challenge, maar kan het niet meer updaten want het doc is al locked. Niet dat het iets uitmaakt voor mijn positie...

De nieuwe uitdaging is al een stuk pittiger. Het is duidelijk moeilijk om dicht bij elkaar te zitten qua tijden. Voorlopig zit ik op 1.21.620, maar ik maar nog zeker 4-5 fouten. Het is vooral een kwestie van de juiste balans te vinden tussen de kort opeenvolgende bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik zag Baas41 iets schrijven over druk niet aan kunnen, dat rare fenomeen heb ik dus ook.
Als ik zie dat flink wat sneller ben kom ik ineens gemakkelijke bochten die ik normaal moeiteloos doorkom ineens al hakkelend slecht door, terwijll ik best wel een coole kikker ben :+
Maargoed leuke challenge wederom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maditude
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-07-2024
Gisterenavond ook maar driveclub gekocht aangezien de kans toch klein is dat deze gratis naar PS komt.

even een klein vraagje: in welke club zitten jullie? Zo ja is er nog plaats om te joinen?
Ik heb gisteren een andere club gejoined, blijven mijn gereden tijden in online challenges bestaan of worden die gereset?

edit: ik zie net dat ik al in de tweakers club zit :)

[ Voor 8% gewijzigd door Maditude op 24-02-2015 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 18:22:
Haha ik zag Baas41 iets schrijven over druk niet aan kunnen, dat rare fenomeen heb ik dus ook.
Als ik zie dat flink wat sneller ben kom ik ineens gemakkelijke bochten die ik normaal moeiteloos doorkom ineens al hakkelend slecht door, terwijll ik best wel een coole kikker ben :+
Maargoed leuke challenge wederom :)
Tip van Kiwi "alles op je scherm uitzetten"
Ik heb nu de ghost op 10% en de tijd op 10% ,minimap en kmteller uitgezet ,word ik daar niet meer door afgeleid .
Mijn doel weer gehaald de 1.17 in :) al is het maar net ...
Morgen voor een lage 1.17 ,1.15 is denk ik te hoog gegrepen voor mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Zo, eindelijk toch de knoop maar doorgehakt en mezelf een thrustmaster T300rs besteld.

Na jaren met stuur op de pc en ps3 geraced te hebben merkte ik toch dat ik tegen enorme beperkingen aan liep door het racen met een controler.
Als ie binnen is gelijk eens een hoop races opnieuw doen, nu eindelijk fatsoenlijk :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
RFdeGroot schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 10:58:Is prima hoor! Zie het vanzelf :) Heb sowieso nog wel wat oefening nodig haha maar Thanks alvast!
Ik heb mezelf inmiddels op de lijst gezet.
Bosluis schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:13:
Ik heb mezelf ook op de lijst gezet. Afgelopen weekend Driveclub aangeschaft. Die challenges lijken mij erg leuk.
Jullie hebben beiden de uitdaging ontvangen nu als het goed is :)
@ Bosluis, ik zie jou nog niet in de spreadsheet voorbij komen? Je kan jezelf hier aan de lijst toevoegen en zelf je tijden bijhouden.
Dit geldt ook voor Arijanonline btw, ik heb je naam hier ergens voorbij zien komen de afgelopen dagen maar zie je nog niet in de spreadsheet voorbij komen.

Dan zie ik nog een onbekende in de spreadsheet staan, namelijk Jumpman met PSN Oo_Morris_oO, als je mij even op PSN zou willen toevoegen dan stuur ik de uitdaging door :)
SonnyBBQ schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 13:36:
Zo, na een SSD crash toch weer online. Ik had uiteindelijk een 52.289 bij de vorige challenge, maar kan het niet meer updaten want het doc is al locked. Niet dat het iets uitmaakt voor mijn positie...
Heb je tijd alsnog toegevoegd :)

Ik wil wel benadrukken dat jullie ZELF je tijden etc in moeten vullen. Oke in jou geval kon je er even niets aan doen maar er zijn er bij die het vergeten of er vanuit gaan dat ik of iemand anders het doet, dat is in principe niet het geval. :) (het blad is nu locked om fraude te voorkomen, zolang de challenge loopt is alles natuurlijk makkelijk te verifiëren dus onnodig :))
Er zit al meer tijd in dan ik gedacht had en dat vind ik helemaal niet erg want vind het leuk om te doen zo maar ik voel er niet echt iets voor ook van iedereen z'n tijden bij te houden en deze in te vullen :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik ben er echt helemaal klaar mee. Wat een bagger dat je met stuur bij het minste al spint.

[ Voor 14% gewijzigd door DrWoetR op 24-02-2015 23:41 ]

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Radiance schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:23:
Ik wil wel benadrukken dat jullie ZELF je tijden etc in moeten vullen...
...
...maar ik voel er niet echt iets voor ook van iedereen z'n tijden bij te houden en deze in te vullen :P
En terecht. Ik ben echter wel lui en zal niet snel de eerste helft van de week mijn tijd al invullen, maar ik verwacht ook niet dat iemand anders dat dan "wel even voor me doet".
Gewoon eigen verantwoordelijkheid en als men het af en toe voor elkaar doet is dat alleen maar mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Grrr, wat een schijtbak is die lotus zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuulk ben ik ook wel aan het mopperen, maar toch vind ik het wel wat hebben dat TC gewoon standaard uit staat in Driveclub en je echt je best moet doen om dat soort *bakken* op de weg te houden, want als het lukt gaat hij ook als een mes door de boter.
En vergeleken met spellen als Grid Autosport en helemaal Assetto Corsa valt het nog zelfs mee, daar zitten *bakken* bij als je alleen al aan gas geven denkt dat je al andersom staat :D .

Ik vind wel dat ik met de xbox controller (niet de standaard one) meer speling heb met gas geven en remmen dan met de DS4, die is wat korter in alles maar dat kan ook (nog) een gevoel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
@Radiance: Thanks voor de uitnodiging! Heb de challenge inderdaad beschikbaar nu! Leuk.
Nu alleen eerst even wat punten scoren om lvl25 te worden, zodat ik ook daadwerkelijk mee kan doen :p
De gekozen auto krijg je pas bij player lvl 25 zag ik..
Pagina: 1 ... 27 ... 43 Laatste