[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 44.424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Type 59 is nog steeds OP, wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShockWave schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:04:
AT 15 is wel een tier 7 TD met dezelfde matchmaking als de SU-122-44 maar is trager en heeft zelfs minder pen dan de SU...
Met de buff ga ik deze misschien wel spelen! Nee niet zelf gekocht was een cadeau. Ik kijk een gegeven paard niet in de bek, maar deze liet ik op stal staan!

Nee verkopen is geen optie de geefster komt te vaak over de vloer.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2014 14:38 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:36:
Pleur voor de grap eens een 50-100% crew in de Type 59. Heel overpowered inderdaad.

Not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:04

BTU_Natas

Superior dutchie

Mooie open deur User.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt. Trap jij hem in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Graag, maar dan moet je de volgende keer wel de gevel latem staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 14:36:
Kan ik inkomen, maar ik denk dat je daar het punt mist, het gaat erom dat je iets koopt wat op dat moment een bepaalde status heeft, en dat langzamerhand zonder dat je erzelf wat aan kan doen, steeds minder kan presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

User schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:23:
[...]
Ze hebben alleen gezegd dat ze premium tanks bijna nooit nerfen. Buffen kunnen ze gewoon doen, wie gaat er komen klagen dat zijn tank sterker gemaakt wordt?
Het zijn gewoon ninjanerfs op de premiums. Lowe anybody? Vroeger reed die rondjes rond een KV-5, nu is het helemaal omgekeerd. Enige wat ze dan wel publiceren zijn de buffs. Jaaaaa, zijn aantal shells zijn verhoogd en de frontal armor 20 mm omhoog. Maar dat ie echt kapotgenerfed is op snelheid is nergens veschenen. Ik heb em sinds 0.5.x en heb er intussen 1600 games mee gespeeld, ik heb de evolutie mooi kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joindry schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 17:51:
[...]

Het zijn gewoon ninjanerfs op de premiums. Lowe anybody? Vroeger reed die rondjes rond een KV-5, nu is het helemaal omgekeerd. Enige wat ze dan wel publiceren zijn de buffs. Jaaaaa, zijn aantal shells zijn verhoogd en de frontal armor 20 mm omhoog. Maar dat ie echt kapotgenerfed is op snelheid is nergens veschenen. Ik heb em sinds 0.5.x en heb er intussen 1600 games mee gespeeld, ik heb de evolutie mooi kunnen volgen.
Knap dat je um sinds 0.5.x hebt, hij is pas bij de release in het spel gekomen. :+

Als ik me niet vergis is de gun depression ook gebuffed op die bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:55:
[...]

Kan ik inkomen, maar ik denk dat je daar het punt mist, het gaat erom dat je iets koopt wat op dat moment een bepaalde status heeft, en dat langzamerhand zonder dat je erzelf wat aan kan doen, steeds minder kan presteren.
Tja linksom of rechtsom: als ze alle andere tanks opkrikken omdat iets het spel toch een beetje verprutst heb je 't zelfde resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte dag voor de medailles:
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/shot_387.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mooie 220 is altijd mooi :)
Je score ziet er goed uit!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

Hoeveel base xp was dat?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een speciale vandaag ook:
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/shot_379.jpg

Master met een defeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek nog wel een tier 2 Chi-Ne als laatste, dat is pas vervelend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 21:09:
Nog een speciale vandaag ook:
[afbeelding]

Master met een defeat.
Je bedoelt een Ace Tanker. Je kan editten btw.
Frozen schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:23:
FF een uurtje met vorst geplatooned:

Ik zeg: Geslaagde avond.
Brabo ftw :)

[ Voor 129% gewijzigd door PcDealer op 17-10-2014 23:30 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Iemand heeft zijn CC weer eens gebruikt om iemand zijn tanks te laten spelen :P

Ik denk dat de meeste wel weten wie ik bedoel en welke stream ;)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wontcachme schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:38:
Iemand heeft zijn CC weer eens gebruikt om iemand zijn tanks te laten spelen :P

Ik denk dat de meeste wel weten wie ik bedoel en welke stream ;)
Laat ik eens een gokje doen, begint zijn ingame naam met een P? :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

GJP80 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:40:
[...]

Laat ik eens een gokje doen, begint zijn ingame naam met een P? :P
je gaat door voor de koelkast :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
wontcachme schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:41:
[...]

je gaat door voor de koelkast :+
Maar blijkbaar mag je tegenwoordig gewoon legaal account sharen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GJP80 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:42:
[...]

Maar blijkbaar mag je tegenwoordig gewoon legaal account sharen? :+
Zolang je wargaming geld betaald mag heel veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Mijn god, die verhalen van hem in dat stream chat kanaal... LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt het aub ontopic, zulke reacties zijn niet nodig.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 19-10-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

wsLy schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:59:
[...]

En nog steeds ben je noob :>
Kusjes xxxxxxxxx coldzero <3 <3
Dankje knul
*;

Speciaal voor jou omdat je zo van duitse fegelein tanks houdt:

Afbeeldingslocatie: http://www.sherv.net/cm/emoticons/flags/flag-of-germany.gif

[ Voor 108% gewijzigd door Frozen op 18-10-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
psychoclown schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:
[...]

Dat is een behoorlijk andere speelstijl dan dat ik erop na hield moet ik zeggen.
Ik speelde namelijk met Rammer, GLD en Vstab voor een zo maximaal mogelijke damage output. De IndienPanzer had namelijk een vrij lange aimtime versus reloadspeed vond ik. De aimtime zo laag mogelijk houden zorgde ervoor dat ik minder lang ergens hoefde te blijven om een schot te kunnen lossen. In het geval ik kon blijven staan had ik minder tijd tussen elk schot nodig om volledig geaimed te zijn op mijn targen. Uiteraard zorgde ik dat ik schuin stond voor een grotere kans om te bouncen. Daarnaast speelde ik veelal eerst voor supporter alvorens ik echt in de match stormde om te flanken, dat werkte ook super op de PTA :)

[...]
Meestal zet er op mijn indien, rammer, Vstab en ventilation. Meestal probeerde ik van mid range een beetje te snippen van achter een heuveltje en te overleven, waarin in ik niet heel succesvol was met deze tank. Verder wil ik niet meer over deze tank nadenken ;)

De eerste paar potjes op de PTA zitten er op, nog helemaal stock en dus langzaam als modder. Veel potjes gewonnen met een zeer lage rating (Het is fijn om gedragen te worden).

Heb wel de crew van de E50m overgezet en dat help iets. Vanavond toch met de top gun free xp-en, die trouwens veel lichter is dan de stock gun, dus kan ik de tracks als laatste researchen.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

E50 = bazentank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Wie-o-wie heeft de manier reeds gevonden om Kharkov een beetje betrouwbaar te kunnen winnen? Al sinds release vind ik het een draak van een map en hoe vaker ik 'm speel, hoe meer het mij opvalt dat het spelverloop nagenoeg hetzelfde is. Ga ik naar de ene flank, dan gaat de andere flank dood, en vice versa. Meestal binnen 2 of 3 minuten moet je al terug omdat een flank aan het vallen is en standaard dat er behoorlijk wat mensen geen damage hebben gedaan.

Volgens mij zijn er gewoon teveel gaten, merendeel van de spelers heeft geen flauw benul waar ze nog veilig kunnen staan en worden overrompeld door tegenstanders die van meerdere kanten op ze schieten. Maakt het om dezelfde reden voor mij ook lastig om agressief te spelen of om die hoeveelheid 0-damage spelers te compenseren.

Dus wat ik doe is rond het midden blijven rondhangen, zodat je nog overal op kan blijven reageren. Dan doe ik meestal wel wat damage, maar zoals ook onderstaand potje, denk ik weer hoe the f zijn we weer aan het verliezen :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zpb3ZaCl.jpg
(potje hielp weer mooi mee met de whopping 17% lagere WR op m'n 62a vs de 140)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig, ik heb EXACT hetzelfde gevoel als jij met Kharkov. Ik vind het de moeilijkste map uit het spel en heb ook zeker nog niet een game winning tactiek gevonden. Wat meestal wel lijkt te werken is zoveel mogelijk in het midden te blijven hangen, dan ben je namelijk het meest flexibel, zowel in heavies, td's als meds. Maar idd oppassen voor je flanks, want ze komen overal vandaan :)

In meds ga ik meestal via de A/B lijn, hangt er ook van af hoe de teams verdeeld zijn qua tank klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Ik vind het juist daarom een leuke map. Hij is tenminste niet zo voorspelbaar als meeste corridor maps.
Maar het is wel lastig om je stempel op het gevecht te drukken. Ik blijf meestal rond het midden zodat ik nog enigszins een kans heb om een vallende flank te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riegah schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:49:
Wie-o-wie heeft de manier reeds gevonden om Kharkov een beetje betrouwbaar te kunnen winnen? Al sinds release vind ik het een draak van een map en hoe vaker ik 'm speel, hoe meer het mij opvalt dat het spelverloop nagenoeg hetzelfde is. Ga ik naar de ene flank, dan gaat de andere flank dood, en vice versa. Meestal binnen 2 of 3 minuten moet je al terug omdat een flank aan het vallen is en standaard dat er behoorlijk wat mensen geen damage hebben gedaan.
Buitenom kun je beter laten voor wat het is of je moet er (liefst met je platoon) snel doorstomen en de tegenstanders flanken in de stad. Belangrijkste punten zijn de kruisingen in de kleinste bocht. Als je dat weet te flanken terwijl jou team daar een beetje bezig bent win je. Ik vind het zelf ook een vage en niet bepaald leuke map maar volgens mij wel 90+% van de potjes op die map gewonnen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je moet meer kills maken voor Ace op de E-50. ;) (of gewoon iets van 40 base xp erbij)
Ja ik speel weer sinds een maand ofzo. Toen meteen de E-50 unlocked en met free XP gewoon naar de 10.5cm. No way dat ik die ging grinden van stock. De E-75 en de Ferdinand waren al traumatisch genoeg. Maar de tweede dag dat ik hem speelde en met z'n 25 games gespeeld had ik mijn Ace. Niet slecht al zeg ik het zelf. 8)

http://wotreplays.com/site/1178340#ruinberg-danielww2-e-50
PS: het was ook wel een gigantische mazzelpot. Ik speelde toen net vier dagen ofzo voor het eerst sinds april. :P

Oh en die tank, zo nice als het kanon even lief meewerkt. Ja zelfs voor mij is de E-50 nog wel eens lief. Wat jij hebt met de Object 140 heb ik met heel veel Duitse tanks waarbij de Ferdinand een van de ergste is. Nee, geen fan en nog 50.000xp en dan nooit meer de Ferdinand.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar stronk pluton potjes met Kyozu gedaan, zaten een paar spannende matches tussen! Helaas ging het aan het einde met mij bergafwaarts (Obj 140 ftl), terwijl Kyozu juist steeds beter ging spelen :)

De obj 140 mag mij gewoon niet, ik heb daar maar zelden goede potjes mee.

Aan het begin van de middag mijn 1e potje in de de T21 gespeeld. Meteen 1,2K dmg en een WN8 van 5000. Misschien is die tank zo slecht nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2476

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Heb net met de amx 50b gespeeld op CT (en ja, ik heb vooral met AP geschoten). Super vette tank. (gelukkig) Ben ik al bij de tier 6. Wel jammer, want die BDR was best een aardige tank met die T7 gun erop.

[ Voor 10% gewijzigd door Frozen op 18-10-2014 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 15:09

Rianata

Have you played Atari today?

Frozen schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 21:08:
Heb net met de amx 50b gespeeld op CT (en ja, ik heb vooral met AP geschoten). Super vette tank. (gelukkig) Ben ik al bij de tier 6. Wel jammer, want die BDR was best een aardige tank met die T7 gun erop.
Heb je nog een lange weg te gaan :o waarbij de 50 100 een echte leuke tank is, 50 120 een stuk minder en 50B dan weer übervet.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Rianata schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Heb je nog een lange weg te gaan :o waarbij de 50 100 een echte leuke tank is, 50 120 een stuk minder en 50B dan weer übervet.
Ik dacht dat de 50 120 wel echt goed was, die tier 10 gun, die topspeed etc... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik ken een aantal (goede) spelers die bij de 50 120 zijn gestopt met die lijn om dat ze het zon slechte tank vonden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

themaxter schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:01:
Ik ken een aantal (goede) spelers die bij de 50 120 zijn gestopt met die lijn om dat ze het zon slechte tank vonden....
Slechter dan de ARL 44 kan het niet zijn toch? Verdorie..
Net, ik wilde hem gaan dubbelen op de map lakeville. Ik rij richting de stad en jahoor, een t-62 schiet op me, terwijl ik tegen het randje van de map aan rijdt.

Dus met nog 160hp rij ik lekker door, ik kom aan in de stad: Alles dood
Ik rij verder richting hun base, alles dood. Behalve 1 jgdtiger 8.8, boem dood.

winst, 0 damage, 293 base xp.

Mijn dag is weer goed.
Tot vanavond spel :|

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/45435490.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Frozen op 19-10-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Helaas wel verloren.. maar beste potje wat ik in dagen heb gehad xD

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/6bu6521i7/shot_001.jpg

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Deze ben ik vandaag op Cliff tegengekomen. Na één schot van mij in de Object 140 werd ik al uitgemaakt voor goldnoob en aimbot user. Dat ging de hele match door. Dat die pipo op een helling gaat staan vol in de open is niet mijn schuld :+ En dat de object 140 standaard apcr schiet ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Frozen schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:56:
[...]

Ik dacht dat de 50 120 wel echt goed was, die tier 10 gun, die topspeed etc... :o
Het is ook een supertank..nadeel alleen.....het is een tier IX heavy zonder armor en als je toptier bent verwachten je teamgenoten dat je vooraan rijdt...wat dus niet werkt niet die tank.
Heb de 50b unlocked en eigenlijk lang gewacht met kopen omdat ik de 50-120 maar meh vond.
Maar de 50b is echt jummie... :Y

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Frozen schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 14:56:
[...]

De 50120 is prima, erg leuke tank. 50B is wel echt een verbetering vooral vanwege de gun depression en troll frontal armour. Beide tanks spelen vrijwel hetzelfde, 50B is alleen een stuk flexibeler.

Ik heb sws wel plezier gehad aan de grind naar de 50B in de 50120 en in 1 van mn laatste matches nog de ace er op gehaald ook ^^.

Edit: Hier is die replay van mn ace, ik denk dat die nog wel werkt op 9.3 link

[ Voor 13% gewijzigd door SerpentNL op 19-10-2014 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

WTF :o
heb je een replay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:07

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

De 50 120 kan ook nog eens goed rammen. Ik begrijp echt niet waarom mensen de 50 120 een slechte tank zouden vinden. Ok hij moet langer mikken dan de reload is, maar daar heb je skills en equip voor. En ok depression en elevation zijn ook poep. Maar zo zijn er wel meer tanks. Tanks die nog een stuk minder veelzijdig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Size schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 18:23:
Paar stronk pluton potjes met Kyozu gedaan, zaten een paar spannende matches tussen! Helaas ging het aan het einde met mij bergafwaarts (Obj 140 ftl), terwijl Kyozu juist steeds beter ging spelen :)

De obj 140 mag mij gewoon niet, ik heb daar maar zelden goede potjes mee.

Aan het begin van de middag mijn 1e potje in de de T21 gespeeld. Meteen 1,2K dmg en een WN8 van 5000. Misschien is die tank zo slecht nog niet ;)
Ja dat was een erg leuke sessie, spelen niet zo vaak samen maar toch altijd wel een goede combi volgens mij ;) Helaas dat die tweede pot in de AMX Foch zo gaar was, anders was het een hemelse sessie!

M48 Sessie met Mr_Size en MrEngineer
Rianata schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:46:
[...]

Ik heb de 50 120 dan wel voor de French autoloader nerfs gespeeld maar ik kan me niet voorstellen dat het nu niet ook een zieke tank is. Je moet wat behoudender spelen gezien je van 6 naar 4 shells in de drum gaat. Daarbij ook leren hoe je dat effectief kan benutten, is nog altijd mijn 3e beste tank :)
SerpentNL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 17:34:
[...]

Edit: Hier is die replay van mn ace, ik denk dat die nog wel werkt op 9.3 link
FYI: waarschijnlijk niet, ik heb in ieder geval nog geen mogelijkheid gevonden om pré-9.3 replays af te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
psychoclown schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:34:

[...]

FYI: waarschijnlijk niet, ik heb in ieder geval nog geen mogelijkheid gevonden om pré-9.3 replays af te kunnen spelen.
Ah ja je hebt gelijk, had het snel ff uitgetest. Maargoed, de resultaten zijn wel zichtbaar :+ . Eigenlijk zouden ze eens met een replay player ofzo moeten komen, die voor veel versies compatibel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf een oudere versie geinstalleerd (9.2) maar ook dan werkte het niet. Ze veranderen teveel aan de mappen en mechanieken om het altijd afspeelbaar te maken. Helaas, want ik heb nog wat mooie replays die ik nu niet meer kan recorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

psychoclown schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 18:34:
[...]

Ik heb de 50 120 dan wel voor de French autoloader nerfs gespeeld maar ik kan me niet voorstellen dat het nu niet ook een zieke tank is. Je moet wat behoudender spelen gezien je van 6 naar 4 shells in de drum gaat. Daarbij ook leren hoe je dat effectief kan benutten, is nog altijd mijn 3e beste tank :)

[...]
Ik heb me met name gestoord aan gun depression en vooral elevation die ik het meest storend vond op de 50 120.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knowuse schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 10:20:
[...]

Meestal zet er op mijn indien, rammer, Vstab en ventilation. Meestal probeerde ik van mid range een beetje te snippen van achter een heuveltje en te overleven, waarin in ik niet heel succesvol was met deze tank. Verder wil ik niet meer over deze tank nadenken ;)

De eerste paar potjes op de PTA zitten er op, nog helemaal stock en dus langzaam als modder. Veel potjes gewonnen met een zeer lage rating (Het is fijn om gedragen te worden).

Heb wel de crew van de E50m overgezet en dat help iets. Vanavond toch met de top gun free xp-en, die trouwens veel lichter is dan de stock gun, dus kan ik de tracks als laatste researchen.
Indien is bouncy en brassen, en lol. En sniper. De PTA is papier, en absoluut niet zo leuk. Dan ben je meteen de slechtste tier9. Of ik mis iets ;) Stock nog. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:47:
[...]

Indien is bouncy en brassen, en lol. En sniper. De PTA is papier, en absoluut niet zo leuk. Dan ben je meteen de slechtste tier9. Of ik mis iets ;) Stock nog. :9
ik vond persoonlijk de indien panzer helemaal niks, maar ik heb hem ook gespeelt voor de Buff, toen die aimtijd nog horrible was. de PTA vind ik nog steeds een super tank, en de Leo1 is alleen maar leuker, ivm de veel beter gun handling en reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 01:47:
[...]

PTA is inderdaad van papier en de Indien minder, maar dat weet je. Bij de Indien, zul je je minder zorgen maken om die lage tier scouts en je verwacht af en toe iets te bouncen (wat is mijn geval veel te weinig gebeurde ;) ). Bij de PTA weet je gewoon dat elk raak schot damage gaat doen en waarschijnlijk je ammo rack raakt. Ik heb al gemerkt dat arties echt heel veel van je houden, gisteren 1 keer geone shot, 1 keer 50% kwijt en de rest door vuur en 1 keer binnen de eerste minuut van de battle op Lakeville door twee verschillende arties terwijl even wou spotten vanuit midden. Klinkt erger dan het is, had redelijk wat potjes gespeeld en was nog redelijk stock.

Had zaterdag 40K free xp in de top gun gestopt, want de stock gun voldeed vaak net niet. Het fijne aan de top is, dat ie zo veel lichter is dat je de top tracks niet nodig hebt en je deze als laatste kan resrearchen. Gisteren de top turrent nog unlocked en een paar potjes kunnen gebruiken, net als bijna elke module maakt ook de turret de PTA een stuk beter, meer hp, kortere reload en als ik het goed begrepen betere aim tijd en accuratie.

Na zo'n 60 potjes met deze tank kan ik zeggen dat deze tank me beter bevalt dan de Indien. Dus ja, als stock tank mis je een boel. Of het een echt leuke tank is kan pas zeggen als de top motor erop zit en ik nog wat meer potjes heb gedaan.

Klopt het trouwens dat Wet Ammo Rack en Safe Storage wel ammo hp verhogen, maar niet voorkomen dat je ammo rack beschadigd?

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Veel liefde voor de 50b hier zo te lezen... als ik die tegenkom ingame dan denk ik altijd: "kijk een batchat die makkelijker te raken is". Ook de T57 Heavy, zelfs na de nerf, vind ik dan ook nog steeds een gevaarlijkere tegenstander dan de 50b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Inrage schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 10:45:
Veel liefde voor de 50b hier zo te lezen... als ik die tegenkom ingame dan denk ik altijd: "kijk een batchat die makkelijker te raken is". Ook de T57 Heavy, zelfs na de nerf, vind ik dan ook nog steeds een gevaarlijkere tegenstander dan de 50b
Als ik ze zie vraag ik me altijd af of die een volle clip heeft of niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Riegah schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
Als ik ze zie vraag ik me altijd af of die een volle clip heeft of niet :).
Daarom laat ik ook altijd een pub teamgenoot eerst kijken of hij een volle clip heeft.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Je moet m zelf eens spelen, t is een heerlijke tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
Het verschil is dat de AMX 50B is een sniper is, en de T57 Heavy een brawler. In close-combat is de T57 Heavy logischerwijs dus een gevaarlijkere tegenstander, helemaal gezien hij relatief ontzettend snel herlaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

GJP80 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:17:
[...]

Daarom laat ik ook altijd een pub teamgenoot eerst kijken of hij een volle clip heeft.... :+
Lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dat doe ik eerlijk gezegd ook altijd als er ergens een auto-loader om de hoek staat en een tomaten teamlid denkt dat hij de kill even kan pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fordox schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:19:
[...]

Dat doe ik eerlijk gezegd ook altijd als er ergens een auto-loader om de hoek staat en een tomaten teamlid denkt dat hij de kill even kan pakken :P
:Y
Tomaat pakt de voorkant, ik de achterkant

offtopic:
Dat klinkt heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren een onwijs sterk potje gehad op Siegfried Line in m'n Tiger II, meer dan 4500 WN8.

Echter vlak voor het einde wordt ik van achter beschoten door onze arty :? Die is mij en een andere tm achterna gereden, en ramt mij vervolgens ook nog. Daarna schiet hij weer en tracked zichzelf ook. Nog even voordeel van de twijfel gegeven, maar zodra zijn tracks repaired waren ging hij zich weer naar mij toe draaien, dus heb hem maar afgeschoten. Vervolgens loopt hij irritant te doen in de chat :?

Zwaar irritant omdat het net op het punt was dat we zouden winnen/verliezen. Uiteindelijk dankzij hem verloren, ik stond in mijn eentje met 25% HP tegenover 3 tanks. Heb het lang weten vol te houden maar tegen 3 tanks is het knap lastig, zelfs als het redelijk slechte spelers zijn (T29 die ipv hull down blijft op een goede plek voor hem, gewoon op mij af komt stormen).

Leuk voor de WN8, maar niet leuk voor het potje, wat voelde ik mij zuur na dat potje. Ben ook direct gestopt. :( Die mafkees wel gereport overigens.

Merk wel dat het weer wat beter gaat, gisteren gemiddeld 1866 WN8 en in de laatste 29 battles 1794. Stijgende lijn is weer gevonden nu ik gewend ben aan alle aanpassingen aan de maps.

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-10-2014 12:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

TgR_KILLER schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:38:
Helaas wel verloren.. maar beste potje wat ik in dagen heb gehad xD

[afbeelding]
Mediums Zijn Niet Zeldzaam 7(8)7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Angeloonie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:56:
Gisteren een onwijs sterk potje gehad op Siegfried Line in m'n Tiger II, meer dan 4500 WN8.

Echter vlak voor het einde wordt ik van achter beschoten door onze arty :? Die is mij en een andere tm achterna gereden, en ramt mij vervolgens ook nog. Daarna schiet hij weer en tracked zichzelf ook. Nog even voordeel van de twijfel gegeven, maar zodra zijn tracks repaired waren ging hij zich weer naar mij toe draaien, dus heb hem maar afgeschoten. Vervolgens loopt hij irritant te doen in de chat :?

Zwaar irritant omdat het net op het punt was dat we zouden winnen/verliezen. Uiteindelijk dankzij hem verloren, ik stond in mijn eentje met 25% HP tegenover 3 tanks. Heb het lang weten vol te houden maar tegen 3 tanks is het knap lastig, zelfs als het redelijk slechte spelers zijn (T29 die ipv hull down blijft op een goede plek voor hem, gewoon op mij af komt stormen).

Leuk voor de WN8, maar niet leuk voor het potje, wat voelde ik mij zuur na dat potje. Ben ook direct gestopt. :( Die mafkees wel gereport overigens.

Merk wel dat het weer wat beter gaat, gisteren gemiddeld 1866 WN8 en in de laatste 29 battles 1794. Stijgende lijn is weer gevonden nu ik gewend ben aan alle aanpassingen aan de maps.
Afgelopen zaterdag heb ik een ban gehad van een uur omdat ik een teamgenoot afschoot... Aan het begin van de battle gaat hij dwars voor me staan, ik rijd achteruit en wil om hem heen, wederom gaat hij voor me staan dus ik ram hem... Gaat hij opzij en pompt hij een 15cm van zijn borsig in mijn zijkant.. Nja toen maakte ik hem af voordat hij nog meer schade zou aanrichten, en toen werd ik blauw en een instant ban... Had een week niet gespeeld en geen teamdamage gedaan die dag.. GG ban systeem...

Platoongenoot zei dat het team daarnaar vol zat met 'speciale' mensen... Er werden nog eens 2 of 3 man geteamkilled...

Echt.. Rot op als je de battle alleen ingaat om het te verzieken.. Ik probeer teamdamage, en vooral teamkills, altijd te vermijden.. Maar met deze persoon die gewoon met opzet de battle aan het verzieken was had ik er direct genoeg van.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
wsLy schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Afgelopen zaterdag heb ik een ban gehad van een uur omdat ik een teamgenoot afschoot... Aan het begin van de battle gaat hij dwars voor me staan, ik rijd achteruit en wil om hem heen, wederom gaat hij voor me staan dus ik ram hem... Gaat hij opzij en pompt hij een 15cm van zijn borsig in mijn zijkant.. Nja toen maakte ik hem af voordat hij nog meer schade zou aanrichten, en toen werd ik blauw en een instant ban... Had een week niet gespeeld en geen teamdamage gedaan die dag.. GG ban systeem...

Platoongenoot zei dat het team daarnaar vol zat met 'speciale' mensen... Er werden nog eens 2 of 3 man geteamkilled...

Echt.. Rot op als je de battle alleen ingaat om het te verzieken.. Ik probeer teamdamage, en vooral teamkills, altijd te vermijden.. Maar met deze persoon die gewoon met opzet de battle aan het verzieken was had ik er direct genoeg van.
Toch jammer dat dit niet valt aan te vechten bij WG. Ze zouden dan zelf een replay terug kunnen zien en vervolgens beoordelen wat er gebeurd is.
Maar misschien wordt dat teveel werk. :X
Al zou het soms wel van pas komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33
[...]

Ik had gisteren iets soortgelijks. Ik ga in mijn Borsig naast een JT8.8 staan, mooi plekje op te snipen op het randje van een heuvel. JT8.8 wordt gespot en i.p.v. naar achteren te rijden besluit hij dat hij mij van het randje af wil duwen, waardoor ik EN gespot word EN op een positie zonder cover terecht kom. Vervolgens vraag ik mijn teamgenoten of ze de 8.8 willen reporten voor Unsupportmanlike Conduct (vanwege uitblijven excuses), maar meneer vond dat niet leuk dus begon achter me aan te rijden en te TK'en.... Uiteindelijk verloren omdat een T71 onze basis uitcapte, als die onzin niet gebeurd was dan had ik makkelijk kunnen resetten. Na dat soort potjes denk ik ook altijd direct ;w

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
[...]

Ik zat in Cold zijn platoon, en dat was echt een bijzondere pot... :'( Die rhm zat gewoon fout, opzettelijk Cold blokken todat Cold iets ramming dmg deed wat nogal snel gebeurd als je met een VKB een RHM aantikt en toen was het *BOEM* in Cold zijn zijkant. Pot toen echt kansloos verloren.... :'(

Cold gebanned, onze RHM dood en op een of andere reden waren er nog meer teamkills.... :+
Het erge is dat als je dan een replay opstuurt om uit te leggen wat er gebeurd is en dat de acties onterecht zijn dan krijg je een standaard mailtje terug van: Sorry, geautomatiseerd systeem kunnen wij niets aan doen... Try not to shoot your teammates!.... :'(

[ Voor 8% gewijzigd door GJP80 op 20-10-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonINC
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-04 18:14
Frozen schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 15:07:
[...]

Slechter dan de ARL 44 kan het niet zijn toch? Verdorie..
Net, ik wilde hem gaan dubbelen op de map lakeville. Ik rij richting de stad en jahoor, een t-62 schiet op me, terwijl ik tegen het randje van de map aan rijdt.

Dus met nog 160hp rij ik lekker door, ik kom aan in de stad: Alles dood
Ik rij verder richting hun base, alles dood. Behalve 1 jgdtiger 8.8, boem dood.

winst, 0 damage, 293 base xp.

Mijn dag is weer goed.
Tot vanavond spel :|

[afbeelding]
50 120 is echt niets mis mee. Ik vind hem persoonlijk beter dan de 50 100. De 4 shots hebben misschien 200 minder in clip damage, maar de reloadtijd die 16 seconden sneller is, meer HP en een kortere exposetijd door de 4 shells maken de tank een stuk flexibeler. Zeker een tactische reload is te doen in deze tank, wat in de 50 100 eigenlijk niet mogelijk is omdat het reloaden zo lang duurt.

Mijn DPG ligt in de 50 120 veel hoger dan in de 50 100. Omdat de games in de hogere tiers vaak langer duren, heb je meer tijd om meer clips te gebruiken. In de 50 100 mocht ik blij zijn als ik er twee kon afschieten. Dan moet je ook nog geluk hebben dat alles penned. Interclip van AMX 50 100 is ook 2.73 waarbij het in de 50 120, 3.33 seconden is. Hierdoor weet je dat je gun altijd volledig geaimed is, wanneer je het volgende schot neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
GJP80 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Ik zat in Cold zijn platoon, en dat was echt een bijzondere pot... :'( Die rhm zat gewoon fout, opzettelijk Cold blokken todat Cold iets ramming dmg deed wat nogal snel gebeurd als je met een VKB een RHM aantikt en toen was het *BOEM* in Cold zijn zijkant. Pot toen echt kansloos verloren.... :'(

Cold gebanned, onze RHM dood en op een of andere reden waren er nog meer teamkills.... :+
Het erge is dat als je dan een replay opstuurt om uit te leggen wat er gebeurd is en dat de acties onterecht zijn dan krijg je een standaard mailtje terug van: Sorry, geautomatiseerd systeem kunnen wij niets aan doen... Try not to shoot your teammates!.... :'(
Vaak als dit mij overkomt en ik speel dan toevallig ook in een platoon speel. Dan zorg ik en mn platoon ervoor dat we die gast net zo lang irriteren zodat die meer team schade doet en dus zelf gebanned wordt ^^.

Beetje een gemene tactiek, maar soms moet je iets doen om het systeem te omzeilen en het in je voordeel te laten werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Soms pak je weer eens een tank waar je lang niet naar om hebt gekeken... :*)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/Ram%20II%20acetanker.jpg

Replay en meer battleinfo voor de gegadigden.
Klikkerdeklik

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 20-10-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ShockWave schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:01:

[afbeelding]

Replay voor de gegadigden
Klikkerdeklik
Oh nice, die heb ik ook nog in m'n garage staan. Kom er alleen niet aan toe, leek me een leuke tank. Die replay gaan we vanavond even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42

[afbeelding]

Replay voor de gegadigden
Klikkerdeklik
Good job!
Zal ook binnenkort de replay eens bekijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[afbeelding]

Replay en meer battleinfo voor de gegadigden.
Klikkerdeklik
lol, -26k cash. Oepsie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Yup the burden of shooting premium ammo.... :9
Maarja lowtiergames voor de daily mission....
Had btw ook veel last van een IS en een T29 welke me constant voor de tracks reden of vol door het beeld kwamen als je wilde schieten.... :F

[ Voor 14% gewijzigd door ShockWave op 20-10-2014 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Sinds ik ergens 13miljoen credits vandaan moet gaan toveren om de Object 140, T30 en IS-3 te kunnen kopen en te voorzien van equipment ben ik maar opzoek gegaan naar een leuke premium tank. Uiteindelijk gekozen voor de FCM 50T maar om zeker te zijn van mij koop toch nog even kijken of ie wel echt zo leuk is op de test server. De eerste pot erop gelijk een Ace Tanker Badge met 5.7K DMG op een loss. Volgens mij heb ik de correcte tank uitgekozen :). Nou nu maar op de EU server er rond de 13miljoen credits mee grinden. Binnenkort maar eens aanmelden voor GoT2 want denk nu dat ik wel klaar ben om een in clan te zitten en natuurlijk voor het Tweakers logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
LmLegendary schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:45:
Sinds ik ergens 13miljoen credits vandaan moet gaan toveren om de Object 140, T30 en IS-3 te kunnen kopen en te voorzien van equipment ben ik maar opzoek gegaan naar een leuke premium tank. Uiteindelijk gekozen voor de FCM 50T maar om zeker te zijn van mij koop toch nog even kijken of ie wel echt zo leuk is op de test server. De eerste pot erop gelijk een Ace Tanker Badge met 5.7K DMG op een loss. Volgens mij heb ik de correcte tank uitgekozen :). Nou nu maar op de EU server er rond de 13miljoen credits mee grinden. Binnenkort maar eens aanmelden voor GoT2 want denk nu dat ik wel klaar ben om een in clan te zitten en natuurlijk voor het Tweakers logo.
Als je een half maandje wacht kun je op de Object 140 leuk besparen ;)

http://ftr.wot-news.com/2014/10/19/wg-eu-events-in-november/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LmLegendary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Heb ik allemaal gezien ja. Dat van die 13miljoen credits is het goedkoopst. De Object 140 word met 30% korting gekocht en de IS-3 met 15%. En alle equipment met 25% korting, maar dan nog zijn het aardig wat credits. November is geen slechte maand voor mij, precies wanneer ik de T-54 afrond moet er korting komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ach wie heeft bovenstaande probleem niet

Ik mag binnen kort een tiger2, batchatt, is7, waffle e100 aanschaffen.. Pfft

Grinding away!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Probleem hebben we idd allemaal 8) Mijn teller staat alweer bijna op 52mln. Ik hou het keurig bij in een spreadsheetje:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1MwtgO6T2dfOn8ZNYJuJKAELscxi4z0DhtbOJgC_D-ew/edit#gid=359374445

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

GJP80 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 14:44:
[...]

Ik ruik een topic op het forum van WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik heb WG net gevraagd mijn 1 jaar geleden verkochte t7 combat car terug te geven. We gaan eens kijken of ze zo loyaal zijn aan hun klanten... Zo niet, dan koop ik nooit meer premium :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Frozen schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:32:
Ik heb WG net gevraagd mijn 1 jaar geleden verkochte t7 combat car terug te geven. We gaan eens kijken of ze zo loyaal zijn aan hun klanten... Zo niet, dan koop ik nooit meer premium :)
Ze hebben een maandje terug ofzo de regels daarvoor aangepast je krijgt enkel een verkochte premium tank terug als hij in de afgelopen 2 maanden of zoiets verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

GJP80 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:35:
[...]

Ze hebben een maandje terug ofzo de regels daarvoor aangepast je krijgt enkel een verkochte premium tank terug als hij in de afgelopen 2 maanden of zoiets verkocht is.
I know :$

Als ze me dat terugsturen beroep ik me op "In de tijd dat ik hem verkocht geldde deze regel nog niet" :D
We gaan het zien, ik zit in spanning af te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Frozen schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:32:
Ja, want die T7 Combat Car is het echt waard om vervolgens nooit meer premium te kopen als ze 'm niet teruggeven _O-

J/K, ieder zijn ding he :+ <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

p0st schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 17:45:
[...]

Ja, want die T7 Combat Car is het echt waard om vervolgens nooit meer premium te kopen als ze 'm niet teruggeven _O-

J/K, ieder zijn ding he :+ <3
Boycotten die handel!!!
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibowqCUugx8YZH.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matchmakers.....Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ToCYYc1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Zoals wij altijd op TeamSpeak zeggen, dat matchmaking systeem is het beste afstudeerproject ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Snappie88 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:57:
[...]

Mediums Zijn Niet Zeldzaam 7(8)7
Tja, heb die al meerdere keren gehaald op mijn heavy tanks.. leuk toch xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zie net op gnomefathers facebook een link naar for the record..
De type 59 en bt sv komen waarschijnlijk beschikbaar in de giftshop op de asiaserver volgens ftr
http://ftr.wot-news.com/2...-to-be-sold-in-gift-shop/

Hmmmm...laat dit aub niet gebeuren op de eu server plz.... :N

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 20-10-2014 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Ah eindelijk de magische 1600 grens gepaseerd vanavond na een heerlijke epische platoonavond met Mr_Size en Kepro_! 13 van de 16 games gewonnen, met een gemiddelde WN8 van 3.089 :D

From now on you'll see me travel in light blue 8)

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_cust/424242/EBEBEB/eu/p0st/signature.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:16:
Ah eindelijk de magische 1600 grens gepaseerd vanavond na een heerlijke epische platoonavond met Mr_Size en Kepro_! 13 van de 16 games gewonnen, met een gemiddelde WN8 van 3.089 :D

[afbeelding]
En ik ben de 59% global WR gepasseerd :D
Ging idd lekker vanavond, buiten een paar RNG middelvingers richting mijn persoon (arme E5 :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:07:
De type 59 en bt sv komen waarschijnlijk beschikbaar in de giftshop op de asiaserver volgens ftr

Tja ik heb de Type 59 niet. Is die nou echt zo OP of is het meer een kwestie van iedereen die dat ding heeft stopt er een crew met vijf skills in?
Overigens lijkt mij de Duitse t8 medium als het echt de Panther met de 8.8cm KwK 43 word wel erg leuk.
p0st schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:16:

[afbeelding]
Gefeliciteerd, nu ben je officieel artillerievoer. :P
Ik ben er bijna, nog 70 punten en dan heb ik ook artievoer.

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-10-2014 23:31 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DaniëlWW2 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:29:
Tja ik heb de Type 59 niet. Is die nou echt zo OP of is het meer een kwestie van iedereen die dat ding heeft stopt er een crew met vijf skills in?
Overigens lijkt mij de Duitse t8 medium als het echt de Panther met de 8.8cm KwK 43 word wel erg leuk.
Hij was imo OP toen hij uitkwam, 3 mans platoons konden echt een grote stempel drukken op een battle.
Hij heeft wat nerfs gehad mbt optrekken en snelheid tijdens bochten, armor is wel top.
Het is inderdaad dat de meeste er een crew met 5 crewskills in heeft zitten waardoor hij zo goed presteert.
Die spelers weten ook wat je er wel en niet mee kan, kom namelijk ook wel eens "gele"spelers erin tegen die niet weten wat ze ermee kunnen waardoor ze zo weg zijn van het veld.
Wat mij opviel toen ik de WZ-120 aan het grinden was dat deze imo bijna hetzelfde reageert en speelt als de Type je hebt alleen niet de max tier 9 matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
ShockWave schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 06:47:
[...]

Hij was imo OP toen hij uitkwam, 3 mans platoons konden echt een grote stempel drukken op een battle.
Hij heeft wat nerfs gehad mbt optrekken en snelheid tijdens bochten, armor is wel top.
Het is inderdaad dat de meeste er een crew met 5 crewskills in heeft zitten waardoor hij zo goed presteert.
Die spelers weten ook wat je er wel en niet mee kan, kom namelijk ook wel eens "gele"spelers erin tegen die niet weten wat ze ermee kunnen waardoor ze zo weg zijn van het veld.
Wat mij opviel toen ik de WZ-120 aan het grinden was dat deze imo bijna hetzelfde reageert en speelt als de Type je hebt alleen niet de max tier 9 matchmaking.
Dat konden 3man platoons niet. Er waren er zo ongeveer 20 in de pot dus tjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
dr34m3dd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:32:
[...]

Dat konden 3man platoons niet. Er waren er zo ongeveer 20 in de pot dus tjah...
Dat of 20 arties, good times.

De type is mijn meest gespeelde tank, maar niet de leukste of best. Leverd wel het meeste credits op.
Als ze de type terug in the shop doen, zullen er weer vele tranen vloeien. Eerst de nieuwe eigenaren omdat de type OP is, daarna de rest vanwege de wolfpacks van types.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
ShockWave schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:07:

Waarom niet? Ik wil hem wel.
Ik wil ook wel een niet heavy credit grinder hebben.

WG gaat er toch een debiele prijs voor vragen als ze het doen, dat weet je zo al... ik schat 70-80€ gebundeld met wat consumables en een weekje premium om het te verantwoorden. Zoveel heb ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Iedereen wilt die tanks, dat is juist het probleem. Ze zijn dan niet meer zo exclusief en is dan ook een leuke middelvinger voor de lui die er moeite voor hebben gedaan om er 1 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:59:
Iedereen wilt die tanks, dat is juist het probleem. Ze zijn dan niet meer zo exclusief en is dan ook een leuke middelvinger voor de lui die er moeite voor hebben gedaan om er 1 te krijgen.
Welke moeite? Hij was gewoon te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Was, zon anderhalf/2 jaar geleden ja. Tegenwoordig kun je alleen de Type 59 winnen met speciaale contests waar je aardig je best voor mag doen.
En voor de BT-SV moest je een boxed-versie van WoT bemachtigen die alleen te koop waren in (wit)rusland of via eBay (alle codes zijn nu ook al 'over-datum' en de neiuwe codes zijn alleen nog maar voor de RU cluster), waarbij er geadverteerd werd dat er maar een bepaald aantal tanks beschikbaar zijn.

als deze tanks gewoon zomaar in de premium shop komen, worden er een hele zooi mensen boos, en dat is al eerder voorgekomen waarbij WG een rechtszaak had verloren.

GELUKKIG is de SEA server een vage server waarin bijvoorbeeld ook een type 59 gold editie is.

[ Voor 34% gewijzigd door Fordox op 21-10-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Ach op E-bay komen ze ook wel eens voorbij naar het schijnt. Om het dan een dikke middelvinger te noemen. Je hebt de keuze om de moeite te nemen hem te winnen gefeliciteerd staat toch gelijk aan een aardig bedrag in euro's, Wanneer WG echter besluit hem daarna wel weer te verkopen. Keuze van WG. Niks met dikke middelvingers te maken.
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.