[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 44.185 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Frunz schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:20:
[...]

In de statistieken van elke tank staat de hoogst behaalde experience, kan je dus gewoon opzoeken op je profiel pagina bij wargaming (tank aanklikken, dan komt een menu tevoorschijn met statistieken).
Als ik in de Tank Assistant App kijk zou ik met de KV-220 een keer 1845 exp gehaald hebben. Volgens vBaddict is dit 1230 exp. Kijkt de Tank Assistant App (ik neem aan dat die dezelfde info weergeeft als de game) naar raw xp, of gooit ie er ook de premium bonus overheen?

Met 1845 zou ik namelijk wel een Mastery badge verwacht hebben, maar die heb ik nog niet op die tank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-06 18:45
User schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:24:
[...]
Ik heb er 1, gelukkig. Nu is mijn verzameling nog compleet. :)
Verdammt noch mal! Vanmorgen vergadering extern, keek net tijdens de lunch maar hij was er niet meer :(

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:30:
[...]

Verdammt noch mal! Vanmorgen vergadering extern, keek net tijdens de lunch maar hij was er niet meer :(
Dat dacht ik dus ook |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 22:39

Vae Victus

Awesome God

Kepro schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:07:
Benieuwd wat er precies veranderd is aan deze speelvelden.

Map Balancing

The following maps have been improved in order to ensure a better battling experience:

Komarin
Malinovka
Arctic Region
Airfield
Wat ik bijvoorbeeld in Malinovka heb gezien is dat in de North spawn het terrein meer afgevlakt is. Het is nu makkelijker om die spawn te verdedigen tegen mediums die aan komen stormen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.