Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 42.300 views

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 13:20
Mr_Size schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:03:
[...]

Echt he, voor mijn gevoel is 9.3 net uit. Dat gepatch elke keer, hoeft van mij niet.
Ook heb ik niet het idee dat 9.4 zoveel nieuws toevoegt of verandering brengt tov 9.3 en dit bijvoorbeeld niet kon wachten en 9.4 gewoon ter grootte maken van 9.4 en 9.5. Dit zodat ook niet elke maand á anderhalve maand weer een update is.

Wot-stats

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Juist omdat het zo een kleine patch is (nog geen 700mb vanmorgen), blijf ik het erg vreemd vinden dat ze het toch weer voor elkaar krijgen om zoveel mods om zeep te helpen.

Laatste 3 dagen valt het mij op dat er enorm veel slechte spelers online zijn. Slecht als in 10-15k+ battles en onder de 800wn8. En ze zitten meer in je eigen team dan aan de andere kant. Gevolg is dus een lage winrate (40-48%) en toch voor mijn doen een redelijke wn8. Gisteren was qua wn8 zelfs gewoon lekker (3000+), maar het werd me na een aantal potjes al (weer) duidelijk dat je dus nooit op team genoten moet rekenen tenzij ze blauw of unicum zijn en zelfs dan nog...

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Woker dan een wekkerradio

Ik snap sowieso niet hoe het spel nog leuk is na 10k+ potjes en je WN8 is echt laag, dan maak je amper schade, amper kills, tanks grinden duurt jaren, in T6 draai je waarschijnlijk al verlies. Waarom spelen die mensen nog?

Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
Ik denk dat het ze geen ene moer uitmaakt, gewoon lekker beetje rondcrossen en anderen irriteren. >:)
Net als arty spelers eigenlijk :Y

[Voor 15% gewijzigd door J0rn op 05-11-2014 12:42]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:20
Harmen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:01:
[...]
Daarom is het ook beter ff een paar dagen niet online te gaan. Je gaat te geforceerd spelen.
Met mn Panther heb ik geen problemen en heb dan 2000+ wn8.
Tja, maar als je hierdoor gefrustreerd gaat spelen kun je naar mijn idee beter dat hele stats gedoe uitzetten. Als je nl. je stats dagelijks bekijkt kom je altijd bedrogen uit (al dan niet positief ;) )

Ik raak eigenlijk alleen maar 'gefrustreerd' als ik het zelf slecht doe en domme beslissingen neem. Wat mijn team verder doet kan me weinig schelen. Liever een loss waarbij ik het goed heb gedaan dan een win waarbij ik zonder veel te doen dood ga.

[removed]

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 18:40

garathane

l'enfer, c'est les Autres

^^ zo denk ik er dus ook over.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

J0rn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:41:
Ik denk dat het ze geen ene moer uitmaakt, gewoon lekker beetje rondcrossen en anderen irriteren. >:)
Net als arty spelers eigenlijk :Y
Ach, ik rij ook voornamelijk in mijn KV-2 om anderen te irriteren. De rode tanks als het even kan, met een mooie HE shell :+

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:59
VasZaitsev schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:39:
Ik snap sowieso niet hoe het spel nog leuk is na 10k+ potjes en je WN8 is echt laag, dan maak je amper schade, amper kills, tanks grinden duurt jaren, in T6 draai je waarschijnlijk al verlies. Waarom spelen die mensen nog?
Niet alles draait om WN8 ratings. Daarnaast wil een lage WN8 rating niet zeggen dat je continu slecht speelt. Ook noobs zullen weleens een goed/leuk potje hebben. Alleen wel wat minder vaak dan mensen meteen hoge WN8. ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

VasZaitsev schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:01:
[...]

Ach, ik rij ook voornamelijk in mijn KV-2 om anderen te irriteren. De rode tanks als het even kan, met een mooie HE shell :+
Nee joh, juist een unicum met z'n 3e statspad account is het mooist. Waarna in de chat te typen (met de reload heb je zat tijd): 'Boom! and its gone!' :P

En dat gezeur over andere spelers die altijd alleen bij jou in het team slecht zijn en nooit bij een ander tja.. geloof je het zelf?

[Voor 14% gewijzigd door GoldenSample op 05-11-2014 13:08]

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:38
Benieuwd wat er precies veranderd is aan deze speelvelden.

Map Balancing

The following maps have been improved in order to ensure a better battling experience:

Komarin
Malinovka
Arctic Region
Airfield

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-05 11:06

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Ik hoop ook dat de game binnenkort ondersteuning krijgt voor de Oculus Rift. Niet omdat ik er een heb (komt er wel een keer btw) maar het zou gewoon zó gaaf zijn om met een rift te kunnen gamen.

¯\_(ツ)_/¯

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-05 08:54
MasterPrutser schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:08:
Ik hoop ook dat de game binnenkort ondersteuning krijgt voor de Oculus Rift. Niet omdat ik er een heb (komt er wel een keer btw) maar het zou gewoon zó gaaf zijn om met een rift te kunnen gamen.
Dat hangt er maar helemaal vanaf of de engine (bigworld, toch?) het gaat ondersteunen. Als de support er vanuit de engine is, dan is het appeltje eitje voor WG denk ik.
WG heeft toch eventueel plannen om binnenkort over te stappen naar de nieuwe bigworld engine? Wie weet support die wel de rift. ;)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

GoldenSample schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:06:
[...]

Nee joh, juist een unicum met z'n 3e statspad account is het mooist. Waarna in de chat te typen (met de reload heb je zat tijd): 'Boom! and its gone!' :P

En dat gezeur over andere spelers die altijd alleen bij jou in het team slecht zijn en nooit bij een ander tja.. geloof je het zelf?
Met rode tanks bedoel ik de vijand in het algemeen, al is het zeker leuk om een blauwe/paarse een mooie ammorack te bezorgen, maar, als iemand gaat ragen over hoe vreselijk OP die grote noobtank van een KV-2 wel niet is en dat hij mijn moeder gaat neuken, is het toch wel een tomaatje die dat doet, en dat vind ik ook wel leuk :+ Mensen over de zeik helpen >:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:02

PcDealer

HP ftw \o/

VasZaitsev schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:39:
Sorry hoor maar dat is niet slecht. onder de 350 met dit aantal is twijfelachtig, onder de 100 is bot.
Ik zit nu gemiddeld op 655 en ik heb het prima naar mijn zin. En er zitten ook bazenpotjes bij.

LinkedIn WoT Cash Converter

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
VasZaitsev schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:01:
[...]

KV-85s en ARL-44s one shotten :Y en verder iedere stomme noob die blijft staan voor een KV-2 met korte loop >:)

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-01 13:18
Zertaxka schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:27:
Juist omdat het zo een kleine patch is (nog geen 700mb vanmorgen), blijf ik het erg vreemd vinden dat ze het toch weer voor elkaar krijgen om zoveel mods om zeep te helpen.

...
Ze houden (terecht) echt geen rekening met wat andere mensen allemaal tegen hun software aan programmeren...
Woensdag filmpje dag is er weer :)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:38
Filmpje/map ziet er inderdaad vrij donker uit. Heb je ook geen mogelijkheid om de video naar een hogere resolutie te uploaden?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Riegah schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:30:
[...]
Paar maanden terug léék het in ieder geval makkelijker te gaan, toch wel enkele maanden achterelkaar gehad waar 70%+ WR vrij soepel leek te gaan.
Dat bemerk ik ook maar is bij mij ook deels aan te wijten dat ik minder regelmatig speel en meer solo.
Riegah schreef op maandag 03 november 2014 @ 02:07:
Gaan we nog wel lol aan beleven gok ik :9
Goede tank, daar ga je zeker lol aan beleven!
Frozen schreef op maandag 03 november 2014 @ 02:24:
Terug naar de orde van de dag, de campaign. Ik zat zo een beetje rond te kijken en zag dat men een obj 907, m60 en vk kon krijgen.

Die 907 heeft 50 pen minder dan de russische normale meds dus dat gaat hem niet worden.
Orzanel zag ik laatst spelen in zn m60 en werd vanaf 400m gespot toen hij schoot.
Ik denk dat ik dus maar voor de vk ga met 200 frontal armour, 750 alpha en 20 secs reload...

Waar gaan jullie voor?
Dan deed Orzanel het niet goed want die tank met gedeeltelijke camo crewskill is vrijwel onzichtbaar achter een enkel bosje.

Ik heb zowel de VK als de M60 en ik weet nog niet precies welke ik ga kiezen. Zoals wontcachme al zei wordt het waarschijnlijk een afweging tussen de Object 907 of gold ontvangen (mits dat gecompenseerd wordt).
redwing schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:22:
[...]

Als je je hier druk over maakt moet je XVM lekker uitzetten, niet druk maken over win/loss en gewoon zorgen dat je op jezelf let en er leuke potjes van maakt. Gezien je WN8 (laatste 7 dagen) heb je genoeg damage gedaan dus focus je daarop in plaats van dat je je druk maakt om de slechte teams. Die kun je toch niet veranderen. Je eigen spel echter wel :)
Dat is dan ook hetgeen wat mij het meest frustreert, de potjes waar je niet meer kan doen dan mogelijk en zelfs dan nog een slechte pot hebt. Helaas zijn dat soort teams er maar al te vaak..

Alweer een update.. het gaat echt retesnel ineens :/ ik zal vanavond een nieuw topic open gooien!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:10:
Dat is dan ook hetgeen wat mij het meest frustreert, de potjes waar je niet meer kan doen dan mogelijk en zelfs dan nog een slechte pot hebt. Helaas zijn dat soort teams er maar al te vaak..
Klopt, alleen als je weet dat je er alles uitgehaald hebt en meer niet mogelijk was heeft het geen nut je druk te maken. Je hebt dan gewoon goed gespeeld en hopelijk levert de volgende pot een beter team op :) Een paar dagen hierom niet spelen heeft weinig nut omdat je dan nog steeds bij zulke teams terecht zult komen.

[removed]

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hmm, ik was zo te horen vergeten hoe WoT zonder soundmods klinkt, tamelijk dramatisch...

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Valt wel mee hoor, is ff wennen heb tijden gedraaid met de gnomefathermodpack maar helaas geeft die teveel fps loss dus dan maar zonder en dat bevalt me prima.

Star Citizen referralcode

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02 12:37
OVERWOLF giveaway actie geeft nu in de appstore "EXPIRED"aan.

Een nacht te laat :'(

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Victory!
Battle: Sacred Valley
Vehicle: M10 Wolverine
Experience received: 7.302 (x3 for the first victory each day)
Credits received: 66.822
Battle achievements: Confederate, Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward: Added: Large Repair Kit (x4)

Heerlijk potje, al mijn ammo verschoten, en toen nog de laatste T-34-85 wezen opjagen naar mijn friendlies die wel nog munitie hadden.

11 tanks beschadigd, bij 10 tanks schade door spotten gedaan. Binocs zijn zeker nuttig op dit gekke ding.

O_A_B schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:19:

Oh balen.. wilde hem vanavond doen gezien ik er daarnet pas achter kwam..
redwing schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:39:
[...]

Klopt, alleen als je weet dat je er alles uitgehaald hebt en meer niet mogelijk was heeft het geen nut je druk te maken. Je hebt dan gewoon goed gespeeld en hopelijk levert de volgende pot een beter team op :) Een paar dagen hierom niet spelen heeft weinig nut omdat je dan nog steeds bij zulke teams terecht zult komen.
Niet helemaal want dan heb je dus niet je normale niveau gehaald en ben je dus (echt) benadeeld door je team. Een goede pot spelen en dan verliezen vind ik niet zo erg :)

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 11:38
Nieuwe update dus ook weer de HD modellen opnieuw downloaden. Iemand een linkje?
Kan ze niet vinden.

Alle vragen hebben een antwoord

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 18:25

themaxter

Bugged..

Die losse zip waren niet de HD modellen, alleen de HD kwaliteit textures, niet de 3d modellen/polygonen.
Wargaming heeft besloten deze niet meer te maken, omdat het verschil met de lagere kwaliteit textures minimaal was en er straks bij alle HD modellen, je zomaar een flink aantal gigabytes zou moeten downloaden.

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:33:
[...]
Niet helemaal want dan heb je dus niet je normale niveau gehaald en ben je dus (echt) benadeeld door je team. Een goede pot spelen en dan verliezen vind ik niet zo erg :)
Mijn punt is, wat kun je er zelf aan doen dat je zo'n team hebt en gaat het helpen om een paar dagen niet te spelen om dat te verbeteren ?

Naar mijn idee moet je even pauze nemen als je zelf slecht speelt zodat je ervoor kunt zorgen dat je volgende keer beter gefocussed bent. Als je echter in een bagger team terecht komt valt daar niets aan te doen en zal het ook niet helpen om een dagje tot rust te komen. Dus ja, het is irritant, maar je kunt er toch niets aan veranderen :)

[removed]

• mhindrik
  • Laatst online: 26-05 11:38
Zou ik die van 9.3 folder in de 9.4 folder kunnen steken? Zou het toch nog wel moeten doen?

Alle vragen hebben een antwoord

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Good luck, mijn spel startte niet eens meer op deze keer. Der is weer ferm geklooid met mods. Ik wacht gewoon met spelen tot er wat deftige modpacks beschikbaar zijn.

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 14:05
Gisteren stond op FTR dat met de introductie van 9.4 een heleboel mods het niet doen -> http://ftr.wot-news.com/2014/11/04/4-11-2014/

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-04 00:13
Zertaxka schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:27:

Laatste 3 dagen valt het mij op dat er enorm veel slechte spelers online zijn. Slecht als in 10-15k+ battles en onder de 800wn8. En ze zitten meer in je eigen team dan aan de andere kant. Gevolg is dus een lage winrate (40-48%) en toch voor mijn doen een redelijke wn8. Gisteren was qua wn8 zelfs gewoon lekker (3000+), maar het werd me na een aantal potjes al (weer) duidelijk dat je dus nooit op team genoten moet rekenen tenzij ze blauw of unicum zijn en zelfs dan nog...
Het kan een kleine update zijn, maar je natuurlijk niet wat ze onderwater allemaal aan het doen. Het kan natuulijk best zijn dat ze al wat voorbereidingen aan het treffen zijn voor Havoc en dat daardoor mods breken.

Ik weet niet of er extra veel slechte spelers zijn (er is natuurlijk wel een 3x bonus voor de eerste overwinning), maar met de Leo PTA gaat het allemaal erg lekker, gisteren ging zelfs de Type 61 goed.

Nadat ik al mijn miljoenen aan consumables had uitgegeven 8) Had ik gisteren weer genoeg credits om de M41 Bulldog te kopen. Een paar potjes gespeeld en het ging soms wel lekker, nog even upgraden en dan kan de grind naar de T49 beginnen.

Shuttle st20g5

redwing schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:51:
[...]

Mijn punt is, wat kun je er zelf aan doen dat je zo'n team hebt en gaat het helpen om een paar dagen niet te spelen om dat te verbeteren ?

Naar mijn idee moet je even pauze nemen als je zelf slecht speelt zodat je ervoor kunt zorgen dat je volgende keer beter gefocussed bent. Als je echter in een bagger team terecht komt valt daar niets aan te doen en zal het ook niet helpen om een dagje tot rust te komen. Dus ja, het is irritant, maar je kunt er toch niets aan veranderen :)
Een paar dagen is overdreven inderdaad maar een later moment weer proberen, server switchen of de volgende dag maar weer oppakken zijn zeker wel van nut. Vaak zat dat wanneer je in zulke teams terecht komt je er gelijk ook meerdere achter elkaar hebt.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

O_A_B schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:19:

Ik heb het vanmiddag behaald.
VasZaitsev schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:31:

11 tanks beschadigd, bij 10 tanks schade door spotten gedaan. Binocs zijn zeker nuttig op dit gekke ding.
Met elke tank waar je niet afhankelijk van je team wilt zijn, zijn bino's behulpzaam. Ik heb het op mijn Hellcat en gebruik het als actieve scout :)

[Voor 45% gewijzigd door PcDealer op 05-11-2014 17:06]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
PcDealer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:05:

Met elke tank waar je niet afhankelijk van je team wilt zijn, zijn bino's behulpzaam. Ik heb het op mijn Hellcat en gebruik het als actieve scout :)
Uhmmmm het kan aan mij liggen maar een actieve scout is iemand die constant in beweging is en dan heb je niks nada noppes aan je binocs..
Deze werken alleen als je stilstaat dus passief scout....

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik bedoel spotten en schieten.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Da's gewoon campen. Actieve scout is iets waar die snelle, kleine lights goed in zijn, lekker rondscheuren, shells ontwijkend. Passief is in een bosje staan met je binocs en camonetje, biddend dat je niet gespot wordt.

Spotten en schieten is leuk met TD's met flinke traverse en sommige mediums.

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vraagje, ik wil vanavond beginnen met de grind naar de t49.
Nu had ik genoeg free XP om alles op de T37 te unlocken maar welke gun zal ik gebruiken?
Ik neig naar de topgun vanwege de pen maar kan me voorstellen dat de 76mm met drum beter bij de speelstijl past.

Iemand ervaring met beide?

edit: ik begin met een nieuwe 100% crew dus geen / weinig camo

[Voor 9% gewijzigd door djengizz op 05-11-2014 17:25]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Jij weet niet wat ik doe, dus ik noem het zoals ik het wil.

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
djengizz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:23:
Vraagje, ik wil vanavond beginnen met de grind naar de t49.
Nu had ik genoeg free XP om alles op de T37 te unlocken maar welke gun zal ik gebruiken?
Ik neig naar de topgun vanwege de pen maar kan me voorstellen dat de 76mm met drum beter bij de speelstijl past.

Iemand ervaring met beide?

edit: ik begin met een nieuwe 100% crew dus geen / weinig camo
Ik zie ze voornamelijk met de topgun spelen als ik een tegenkom, idem dito voor de streams die ik heb gekeken van mensen die de T37 spelen. Ik zou dus voor de 76mm T91 gaan.

Stichting Hobbyserver

• djengizz
  • Niet online
Thanks cold, gaan we dat proberen.

• wsLy
djengizz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:45:
Thanks cold, gaan we dat proberen.
Geef maar een gil als je eeen S-51 erbij wilt hebben.

Stichting Hobbyserver

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:08
wsLy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:48:
[...]

aaah jij bent dus ook zo'n clicker >:) :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• djengizz
  • Niet online
shup up bean hij doet het voor een goed doel (mij dus) :P

• wsLy
Bean77 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 18:50:
[...]

aaah jij bent dus ook zo'n clicker >:) :+
Alleen deze arty, en ja ik haat nog steeds arty. :+

Stichting Hobbyserver

• Bean77
djengizz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:06:
shup up bean hij doet het voor een goed doel (mij dus) :P
wsLy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 19:07:
[...]

Alleen deze arty, en ja ik haat nog steeds arty. :+
hehe :+ have fun :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

PcDealer schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:24:
Jij weet niet wat ik doe, dus ik noem het zoals ik het wil.
Dan moet je ook niet raar staan opkijken als mensen niet begrijpen wat je bedoeld :+

Actieve scout is mijn WoT-woordenboek iets zoals een ELC AMX, niet een Hellcat in een bosje met binocs, da's gewoon een TD die weet wat ie moet doen.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
T37 idd gewone topgun niet de autoloader, heb die zelf ook niet gebruikt.
Momenteel aan de M41 begonnen en ga daar ook de autoloader niet gebruiken minder acc en minder dpm..
topgun heeft 17 rpm en de autoloader zit op 12rpm....

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:48:
[...]

Smite thee clicker, smite thee. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Ed_L
  • Laatst online: 07:32

Ed_L

Crew Council
FFFUUUU.... Na de zojuist gehaalde update knippert de cover-foliage in sniper mode.... Damn irritant. Morgen ruil ik mijn HD7970 in voor een GTX970. Misschien helpt dat.

Oh, en wie heeft de pen van mijn Tiger gesloopt? :(

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:44

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Alfred jodokus kwak amx-40 parody, vers van de pers!

[Voor 39% gewijzigd door Frozen op 05-11-2014 21:08]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-05 21:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ed_L schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:02:
FFFUUUU.... Na de zojuist gehaalde update knippert de cover-foliage in sniper mode.... Damn irritant. Morgen ruil ik mijn HD7970 in voor een GTX970. Misschien helpt dat.

Met SLI aan en bepaalde tanks geven bij mij flinke artifacts.. dat wordt 1 GTX 770 disablen. |:(

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:45

Geckoo

Good news, everyone!

sjeez wat een gedoe weer om 9.4 te instaleren...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Anoniem: 235591
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat modpack van pOst, moet ik die nu weer installeren of moet ik wachten voor een update van dat modpack?

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Dat laatste, helaas.

edit: in de nieuwste patch zit ook een nieuwe feature: set_skill_lever_Ed_L=0

best crap.

[Voor 70% gewijzigd door Ed_L op 05-11-2014 21:20]

• Anoniem: 235591
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dan wacht ik wel totdat er een update komt.

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 14:05
OMC is inmiddels downloadbaar, ziet er behoorlijk compleet uit voor patchdag.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06

Rianata

Have you played Atari today?

The Crucial WZ-111 1-4 in een GOT platoon met Mr.Size en Spaniard 8) Veel kijkplezier :)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ed_L schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:02:

Comrade Stalin. :Y)
Je weet het toch, als het Duits is dan werkt het niet. Is het Russisch dan is alles goed. ;)
PS: hallo. :w

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Joindry

Joindry

Die foliage troep opgelost zijn met 9.4. Maar bij mij is het op zijn minst even erg als ervoor. Mijn schaduwen geven ook slecht detail sinds 9.3. Op mijn tanks heb ik gewoon iets wat als storing kan omschreven worden ipv schaduw. Maargoed, gewoon even laten rusten. GPU verzwaren zal zelfs niet helpen denk ik.
Nou ik weet wat 9.4 heeft gebracht: nog harder falende teams ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Dit soort teams echt heel veel gehad vanavond:

http://tweakers.net/ext/f/pXdrVdakQOYHoPckljwXJ1nu/thumb.jpg

Dan denk je, dat kan vast niet veel erger......

http://tweakers.net/ext/f/c9YZT2fcxYkUfktI6mGVfaoG/thumb.jpg

JA HOOR NATUURLIJK KAN DAT ERGER |:( |:( |:(

What..the..actual..FUCK.. echt 8)7 :X ;w

Ander voorbeeld: een Hummel one shot mijn Fury terwijl ik onder een heuveltje sta voor de volle 750 dmg. Ik was aan het heen en weer bewegen... Zoek ik zijn stats op: blijkt het een dieprode 'bot' te zijn met 95 WN8 overall. REALLY WG??? :F

[Voor 21% gewijzigd door Mr_Size op 05-11-2014 22:57]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kan ik morgen ook weer spelen.
Thanks. :*)
Mr_Size schreef op woensdag 05 november 2014 @ 22:52:
Nou ik weet wat 9.4 heeft gebracht: nog harder falende teams ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Wat wil je ook als je met een Duitse tank tegen een team speelt met meer Russische tanks? Stalin does not approve, Stalin smite. oOo
Nee, geen zin om genuanceerd te doen vandaag dus gewoon trollen.

Morgen beter zou ik zeggen. Het kan denk ik niet veel erger meer. :+ (famous last words)

Eigenlijk ook wel handig om de eerste dag niet te spelen omdat de modpacks er niet zijn. Dan mis je met een beetje geluk de hopeloze malloten welke elke keer verschijnen bij een nieuwe patch.

• Joindry

Joindry

Hey post, kan je per toeval zeggen welke mods er nu kaput waren?

• djengizz
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:09:
Eigenlijk ook wel handig om de eerste dag niet te spelen omdat de modpacks er niet zijn. Dan mis je met een beetje geluk de hopeloze malloten welke elke keer verschijnen bij een nieuwe patch.
Of gewoon altijd zonder mods spelen dan kun je juist die eerste dag los gaan.

Al die spelers die alweer vergeten zijn dat jij om het hoekje stond omdat hun last-known location dat niet aangeeft, in iedereen een tomaat zien of die geen pepernoot raken zonder zoom-in mod. Voeg hierbij die hopeloze malloten die je noemt en het wordt één groot prijsschieten natuurlijk. Uiteraard wel ff een Russische tank pakken en je offertje aan de RNG goden doen (en cold in zijn arty zetten helpt ook natuurlijk). :+

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dat kan ook. Alleen na gisteren had ik ook even een dag geen WoT nodig. ;)

• wsLy
djengizz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:22:
[...]

Of gewoon altijd zonder mods spelen dan kun je juist die eerste dag los gaan.

Al die spelers die alweer vergeten zijn dat jij om het hoekje stond omdat hun last-known location dat niet aangeeft, in iedereen een tomaat zien of die geen pepernoot raken zonder zoom-in mod. Voeg hierbij die hopeloze malloten die je noemt en het wordt één groot prijsschieten natuurlijk. Uiteraard wel ff een Russische tank pakken en je offertje aan de RNG goden doen (en cold in zijn arty zetten helpt ook natuurlijk). :+
Helaas geen offer aan serb gedaan, vandaar de tegenwerkende rng met de s-51 :( was wel weer een lekker ouderwets platoon!

Stichting Hobbyserver

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

djengizz schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:22:
[...]
(en cold in zijn arty zetten helpt ook natuurlijk). :+
Wut? Cold in een arty?

• djengizz
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:50:
was wel weer een lekker ouderwets platoon
Zekers, zelfs Dyno moest ff z'n kalender checken of er niet een verschuiving in het space-time continuum had plaatsgevonden ;).
Oh ja hoor. Stiekem vind ie het wel lekker en komt al die woede voort uit nijd dat ie zelf in een gewone tank moet rijden :+.
Joindry schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:18:
Hey post, kan je per toeval zeggen welke mods er nu kaput waren?
Xvm, messenger mod, die sowieso. Die waren inmiddels geüpdate gisteravond gelukkig. Alleen die mod die tegenhoudt dat je op tanks schiet die net 1sec dood zijn werkt nog niet, de rest is weer up en running :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Danku danku, leuk verwoord! :D

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 00:49
p0st schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:20:
[...]

Xvm, messenger mod, die sowieso. Die waren inmiddels geüpdate gisteravond gelukkig. Alleen die mod die tegenhoudt dat je op tanks schiet die net 1sec dood zijn werkt nog niet, de rest is weer up en running :)
En die heeft me al meerdere schoten bespaard :-).
Keep up the good work.

Gisteren eens gespeeld op een propere versie, zonder enige mod. Dat is wel even wennen.... voornamelijk de last know locations mis ik... Toch wel een paar leuke potjes gehad.
Vanavond eens terug wat mods bekijken.

Ik speel momenteel veel black prince. Soms is het een prinses en doet die precies wat je wilt, maar lower tier is het gewoon een trage proppenschieter en komt de armor tekort. Ongeacht de angling, lijkt het wel.
Toch vind ik de speelstijl wel leuk en overweeg ik de AT2 te grinden, lijkt me fun. Iemand ervaring mee? Dat zou of een nieuwe crew, of mijn matilda crew worden.

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Gisteren Fury gekeken en het is precies WoT. Je zit in een top tier tank en je ziet vier vijandelijke tanks. Drie van die tanks hebben een 75mm kanon en kunnen niets tegen je doen. De vierde wel. Welke schiet je als eerste af? Alle tanks die niets tegen jou kunnen doen natuurlijk om vervolgens de match te verliezen van hun top tank. :)

[Voor 11% gewijzigd door Ryack op 06-11-2014 08:49]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

freelh schreef op donderdag 06 november 2014 @ 08:22:
[...]

Ik speel momenteel veel black prince. Soms is het een prinses en doet die precies wat je wilt, maar lower tier is het gewoon een trage proppenschieter en komt de armor tekort. Ongeacht de angling, lijkt het wel.
Toch vind ik de speelstijl wel leuk en overweeg ik de AT2 te grinden, lijkt me fun. Iemand ervaring mee? Dat zou of een nieuwe crew, of mijn matilda crew worden.
Ik spaar nog voor de Caernarvon. De AT 2 is bounce koning net als de Matilda. Bekijk de vele, vele filmpjes van de AT 2. Protip: Clutch Braking is een must.

• Gaius
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 06 november 2014 @ 07:54:
[...]

Danku danku, leuk verwoord! :D
Eerste indruk was 'mwah, kan ik ook in m'n KV-220'. Maar het goed getimede decappen (beide keren) en sowieso het gevecht met de T-67 waren erg leuk om te zien. _/-\o_

De KV-220 is echt een zalige tank, zeker als je zo'n pot hebt waarbij de armor werkt (lees; je tegen mensen speelt die met auto-aim schieten of zelf op de hull richten). Het is een zalig gevoel om constant naar voren te kunnen rollen terwijl je alles om je heen aan puin schiet. Ik vind dan ook niet dat de gun slecht is. Het is geen goede gun, maar hij is (zeker met premium of als je top tier bent) goed genoeg.

Maarre, Mr_Size had het erover dat de T-28 niets terug kan doen. De T-28 kan de 57mm ZiS-4 gebruiken, das toch een erg leuke gun die de KV-220 zeker pijn kan doen.

• Bean77
wat ik in 9.4 raar vind is dat ik in 9.3 en eerdere versies in mijn garage een ping had van 9 naar server 1 en een ping van 3 naar server 2.
Nu in 9.4 zie ik een ping van 9 naar server 1 en een ping van 12 naar server 2......... hebben ze aan de servers zitten sleutelen?

Gaius schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:11:
Maarre, User had het erover dat de T-28 niets terug kan doen. De T-28 kan de 57mm ZiS-4 gebruiken, das toch een erg leuke gun die de KV-220 zeker pijn kan doen.
Eh?

• Gaius
  • Niet online
Oeps. Ik bedoelde de user Mr_Size natuurlijk. O-)

• Joindry

Joindry

Je moet je niet altijd zo direct aangesproken voelen :P komt ervan als je zo een username kiest :)

Zijn er trouwens nog mensen die ingame geen stats te zien krijgen? XVM werkt vr mij in de garage, maar niet ingame.
"Network services inactive. " dan zegtie dat je jezelf moet inloggen op de site, maar das al gebeurd en opnieuw gedaan enzoverder... updates :(

XVM of niet, heb maar even een goed potje gespeeld. :9
Haalde voor het eerst in maanden mn batchat van onder het stof. Er zit trouwens enkel vent op, was vergeten de rest van mn equip te mounten. Geen brandjes of ammoracks, pure schade dus 8)

http://wotreplays.com/sit...oindry-bat_chatillon_25_t

[Voor 24% gewijzigd door Joindry op 06-11-2014 11:22]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

p0st modpack doet alles zoals altijd :)

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02 12:37
Rianata schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:31:
The Crucial WZ-111 1-4 in een GOT platoon met Mr.Size en Spaniard 8) Veel kijkplezier :)
Rianata:
Welke mod pack gebruik je in deze video, want ziet er wel strak en simpel uit?

• Kliko
themaxter schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:48:
Die losse zip waren niet de HD modellen, alleen de HD kwaliteit textures, niet de 3d modellen/polygonen.
Wargaming heeft besloten deze niet meer te maken, omdat het verschil met de lagere kwaliteit textures minimaal was en er straks bij alle HD modellen, je zomaar een flink aantal gigabytes zou moeten downloaden.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij haal je dingen door elkaar.
Wargaming is wel degelijk bezig om de modellen te upgraden naar HD (Lees: meer ploygonen in een tank).
Wat ze niet meer gaan doen is high-res textures. Op een afstand van 4 meter zou het verschil tussen de high-res en normal-res niet meer zichtbaar zijn. Plus als er 30 tanks in het spel getekend moeten worden dan trekt geen enkele videokaart by far niet op dit moment.

Dus de modellen krijgen nog wel upgrade, textures van tanks niet.

• wsLy
Voor de mensen die ESL 7v7 spelen..

http://www.esl.eu/eu/wot/news/250325/

Stichting Hobbyserver

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
O_A_B schreef op donderdag 06 november 2014 @ 12:15:
[...]

Rianata:
Welke mod pack gebruik je in deze video, want ziet er wel strak en simpel uit?
Volgens mij is dat van Aslain (http://aslain.com/)
Daar zit een installer bij, waarmee je alle settings kunt kiezen voor de geïnstalleerde mods. Heb het zelf nog niet fijn kunnen afstellen. Teveel opties, hehe.

• Rianata

Rianata

Dweebus schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:13:
[...]

Volgens mij is dat van Aslain (http://aslain.com/)
Daar zit een installer bij, waarmee je alle settings kunt kiezen voor de geïnstalleerde mods. Heb het zelf nog niet fijn kunnen afstellen. Teveel opties, hehe.
Klopt, Aslain na heel veel trial & error wat wel lekker en wat niet lekker werkt >:) Maar nu in 9.4 wijkt mijn install al weer af omdat niet alles even lekker werkt (mijn crosshair keuze pakt niet goed uit, zowel melty als Jimbo' s lijken te schokken in beweging van de crosshair). Maar na een week heb ik meestal wel weer een config die rustig en informatief is.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• wsLy
Rianata schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:17:
[...]

Klopt, Aslain na heel veel trial & error wat wel lekker en wat niet lekker werkt >:) Maar nu in 9.4 wijkt mijn install al weer af omdat niet alles even lekker werkt (mijn crosshair keuze pakt niet goed uit, zowel melty als Jimbo' s lijken te schokken in beweging van de crosshair). Maar na een week heb ik meestal wel weer een config die rustig en informatief is.
Heb je toevallig serverside reticle aanstaan onder je settings?

Stichting Hobbyserver

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Mijn modpack zit alweer helemaal in elkaar. Echter ga ik denk ik diezelfde xvm als ria gebruiken, dat je kan zien hoeveel hp je teammaten over hebben.

[Voor 89% gewijzigd door Frozen op 06-11-2014 13:44]

• Rianata

Rianata

wsLy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:24:
[...]

Heb je toevallig serverside reticle aanstaan onder je settings?
Ja, uiteraard :? hoezo?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Weet iemand hoeveel base XP je ongeveer nodig hebt voor de Centurion 1 ace?
Net mijn eerste game van de dag gespeeld en leuk 3.6k damage gepakt en 1150xp is kennelijk niet genoeg voor Ace. :/

• wsLy
Dat kan misschien het schokken veroorzaken.

Stichting Hobbyserver

DaniëlWW2 schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:51:
Weet iemand hoeveel base XP je ongeveer nodig hebt voor de Centurion 1 ace?
Net mijn eerste game van de dag gespeeld en leuk 3.6k damage gepakt en 1150xp is kennelijk niet genoeg voor Ace. :/
1,316 base XP.
wsLy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:52:
[...]

Jup, dat veroorzaakt het schokken zelfs als je ping niet lekker meewerkt :) ook de reden waarom ik het uit heb staan. Liever een keer mis schieten dan de hele tijd zo'n schokkende aim cirlcle :*)

• Rianata

Rianata

wsLy schreef op donderdag 06 november 2014 @ 13:52:
[...]

Daar had ik in 9.3 geen last van en vertrouw nu geheel op serverside :X Ik kijk vanavond nog wel weer, misschien inderdaad de drukte op de server gisteren op patchdag.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Is er eigenlijk een manier om uit te zoeken met wat voor pot je je hoogste base XP hebt gepakt? Ik heb schijnbaar ooit een keer 2150XP gepakt, maar was me daar niet van bewust. Ben benieuwd in welte tank, op welke datum, etc...

• Kliko
Ed_L schreef op donderdag 06 november 2014 @ 14:09:
Is er eigenlijk een manier om uit te zoeken met wat voor pot je je hoogste base XP hebt gepakt? Ik heb schijnbaar ooit een keer 2150XP gepakt, maar was me daar niet van bewust. Ben benieuwd in welte tank, op welke datum, etc...
Ace tanker op tier 1? *O* :9 :+ d:)b _O- oOo

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
In de statistieken van elke tank staat de hoogst behaalde experience, kan je dus gewoon opzoeken op je profiel pagina bij wargaming (tank aanklikken, dan komt een menu tevoorschijn met statistieken).

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

http://ftr.wot-news.com/2...oval-from-shop-confirmed/

wie heeft er vanmorgen nog snel 1 gekocht?
Ik heb er 1, gelukkig. Nu is mijn verzameling nog compleet. :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Je tanks afwerken in de statistieken. Bij elke tank staat de hoogste base XP.
Oh en ik had kennelijk ooit een 2523xp game. Uiteraard met de OP-1S. :Y)
Eigenlijk is mijn beste de 2386 voor de Ferdinand. Die tank was zeker niet OP. :P
Dat word dus ooit een keer hopen dat beide teams volslagen nutteloos zijn en dik 5k damage, spotting damage, base reset etc. :/

[Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 06-11-2014 14:27]

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee