Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 42.301 views

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik heb de T32 gewoon 100% op de bluff gespeeld. Zelfs vijandelijke T32 bestuurders hadden het niet door. :P
Verder voor elke tank welke speelt om de schade het kanon. Meer damage = meer XP.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Woker dan een wekkerradio

Probleem met de T32 was voornamelijk de knap waardeloze reload met de stock turret. Een IS-3 herlaadt sneller, en doet meer schade, met hogere pen. dat vond ik lichtelijk frustrerend.

Al is de IS-3 natuurlijk ook echt een brawler/flanker, de T32 vind ik daar wat minder geschikt voor.

Eventuelle spelings fautem zijn hornderd prosent ironies bedoeldt.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De IS3 is alleen "Stronk" en het is niet eerlijk om die te vergelijken met andere T8 heavies. :Y)
Oke stiekem zijn de meeste IS3 spelers belachelijk simpel te verslaan. Het geheim zit hem in het gevecht te dicteren en gebruik te maken van de 2.3sec aimtime en de gundepressie. Ik zie te vaak tanks welke geen depressie hebben naar heuvelachtig gebied te rijden. Free kill. :*)
Vooral Chinese tanks kan je echt mishandelen.

Oh en een goede speler in een Stronk IS3 is niet leuk. Zeker als jou team weer eens full retard gaat. :X

[Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2014 20:22]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ach, de IS-3 is ook nieteens heel lastig te verslaan, zodra mensen dat ding beginnen te anglen is het afgelopen met het magische pantser. En een facehuggende tank is vaak ook dodelijk, gezien ongeveer alles de bovenkant van de koepel overmatched.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik dacht meer aan een reverse sidecrapende IS3 of een welke steeds om de hoek gaat, het schot door de "Very Stronk" tracks word opgegeten en jou 390 damage geeft. Dat is soms ietwat problematisch. ;)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Zeker, maar, in goede handen is bijna iedere tank knap problematisch, zeker tegen een noobteam.

Alleen de AMX40, ARL V39 en PZ38nA zie ik nog niet zo snel problematisch worden. Wat een horrortanks...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De M3 Lee moet er ook nog bij. :P
Crusader kan ook nog. Dat is ook een stuk ellende samen met de Churchill tanks waar je ook geen bal mee kan als de gevechten bij jou weg zijn. :/

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De crusader kán een leuk monstertje zijn met zijn knap hoge dpm, ideaal om tanks mee dood te draaien.

Een M3 Lee die nadenkt kan nuttig zijn, in een stadsmap, in T4. DPM van dat ding is leuk, penetratie is alleen dramatisch waardoor T5 al problematisch is.

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Is de 0.42 accuracy trouwens met de t32 ook niet waardeloos? Vaak wanneer je hulldown gaat sta je wat verder van de enemy, waardoor je niet meer goed op weakspots kan richten.

Maar verder zat ik er trouwens net over na te denken hoe inballanced tier 3 is. Je kan tier 5 tegen komen. Bijvoorbeeld met de pz 1 c ofzo kan je gewoon niks tegen ze beginnen en ongeveer ook zo met alle andere tier 3 tanks, zou eigenlijk ook special mm moeten krijgen tot tier 4 in my opinion.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Ik kom amper in T3 met mijn rijdende machinegeweer [pz1c] maar als ik erin kom, ga ik lekker scouten, en ik kom altijd wel iets tegen wat ik aan flarden kan schieten. Ook de Pz II G doet het prima met zijn 30mm kanon.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De Lee is vrijwel onmogelijk te missen en je bounced dus echt nooit iets. De Crusader is van papier en heeft slechtere DPM dan de T-34. Tier 3 is gewoon klote net zoals tier 4. Tegen tier 5 en tier 6 tanks kunnen die gewoon niet op. Ik speel voornamelijk tier 6 tot en met 8 omdat je dan vaak nog een kans maakt als bottom tier.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Maar de Crusa is wel lekker wendbaar, vond hem best leuk, hij staat daarom samen met zijn broertjes de Cromwell en Comet nog in mijn garage.

Jammere van tier 3 en 4 is gewoon de gigantische onvoorspelbaarheid van die nieuwe spelers. Die doen de meest gekke dingen die je in hogere tiers gewoon niet snel ziet.

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 14:05
Crusader is niks mis mee, compleet oneens met de vergelijking met de AMX40 of met de T-34 (want das een medium tank). Maar ik was het ook al oneens dat de Churchilll tanks mee werden genomen (ja, die zijn traag, dat weet je aan het begin van de battle toch al?), en dat een T32 een t10 medium 'aankan' (twee hits voordat je dood bent).

Het is een ander verhaal als een tank je niet ligt en je het daarom moeilijk vindt om de potentie er uit te halen, maar dit worden als feiten gepresenteerd.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Churchills zijn soms wel wat vervelend in hun snelheid, ligt heel erg aan de map hoe nuttig ze zijn, Malinovka en Prokhorovka zijn waardeloze mappen voor een Churchill, maar Abbey en alles met een stad[je] erin is heerlijk.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ben nu ook bij de Crusader, vind het best een geinige tank. Mits ik de ruimte krijg om te manoeuvreren. In Van die typische corridor-mappen kan ik er niks mee. Maar hey, die vind ik dan weer vooral leuk in de heavy tanks. Lekker van die light en medium tanks opjagen die je niet kunnen flanken. >:)

Vanavond de KV-1S afgerond en de KV-85 unlocked. Op naar de IS3, ik lees hierboven dat dat een leuke tank is. Mits je niet gaat anglen. Nu eerst nog even wachten op kortingen op de KV-85 en crew retraining. :)

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

De IS en IS-3 zijn imo heerlijke tanks, al heb ik de IS veel in mijn noobperiode gespeeld, waardoor mijn stats op dat ding ruk zijn. Zowel met de Idiotgun als met de 122mm speelt ie lekker.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:44

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

VasZaitsev schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:32:
Zeker, maar, in goede handen is bijna iedere tank knap problematisch, zeker tegen een noobteam.

Alleen de AMX40, ARL V39 en PZ38nA zie ik nog niet zo snel problematisch worden. Wat een horrortanks...
Die amx40 die heeft een partij bouncy armour, ongelooflijk. Tja je moet er niet mee gaan snipen, maar zet hem maar eens een keertje lekker in een "heavy street" op tier 4. Gegarandeerd eendenregen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Ik lees op ftr dat 9.4 al uitkomt op de RU server...

Stichting Hobbyserver

wsLy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 04:11:
Ik lees op ftr dat 9.4 al uitkomt op de RU server...
Jep, en ze verwachten morgen of donderdag de release op EU al :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Gaius
  • Niet online
Gaius schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:47:
Vanavond de KV-1S afgerond en de KV-85 unlocked. Op naar de IS3, ik lees hierboven dat dat een leuke tank is. Mits je niet gaat anglen. Nu eerst nog even wachten op kortingen op de KV-85 en crew retraining. :)
Speaking of which. Ik kom tegenwoordig chronisch credits te kort. :P Er is altijd nog wel een tank die equipment kan gebruiken. En ik heb inmiddels 3 tanks op de todo-lijst staan, de T-34-85, de VK 30.01P en de KV-85 nu. Ik heb dan ook besloten om eigenlijk alleen nog maar tanks en equipment te kopen als ze in de aanbieding zijn. Ben benieuwd hoe lang ik dat wachten volhoud. De korting op crew retraining is nog maar net geweest tenslotte.

Tot die tijd maar verder in de T-34, Crusader en VK 30.01H (top gun bijna unlocked, woei). Ben nog steeds erg benieuwd naar de VK 30.01H. Volgens mij is ie qua speelstijl redelijk gelijk aan de Pz IVS en dat gaat een hele goede leerschool zijn qua positionering en unspotted blijven. :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:51

PcDealer

HP ftw \o/

VasZaitsev schreef op maandag 03 november 2014 @ 20:00:

Wat is trouwens het slimst om te onderzoeken bij de Pershing, het beste kanon of beter eest ophanging + turret?
Check http://wiki.wargaming.net/en/Tank:Pershing

Crusader is baas. Nuff said :)

[Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 04-11-2014 08:56]

LinkedIn WoT Cash Converter

• Gaius
  • Niet online
Vroegâh had ik een hele boel stripboekjes op pocketformaat over WW2. Erg gaaf om te lezen. Één daarvan was een verhaal over Britse tankers in een Crusader. Sindsdien heb ik dat een gave tank gevonden, vooral qua looks, aangezien ie eigenlijk helemaal niet zo goed was. Dit is voor mij de eerste game waarin ik er in kan rijden, dus dan gaan we dat doen ook. En het is al bij voorbaat een keeper. :P

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
Gaius schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 08:24:
[...]
Tot die tijd maar verder in de T-34, Crusader en VK 30.01H (top gun bijna unlocked, woei). Ben nog steeds erg benieuwd naar de VK 30.01H. Volgens mij is ie qua speelstijl redelijk gelijk aan de Pz IVS en dat gaat een hele goede leerschool zijn qua positionering en unspotted blijven. :)
Ik denk dat het in flexibiliteit nogal veel uitmaakt, aangezien de top snelheid van de VK maar 35 km/h is. Het is ook een heavy tank, wat me ook altijd opvalt als ik hem weer pak, hij is gewoon traag (niet TOG of T95 traag). Unspotted blijven is inderdaad wel handig, al kan je door je hogere hitpoints op je tier best wat klappen vangen.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Gaius schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:05:
[...]

Vroegâh had ik een hele boel stripboekjes op pocketformaat over WW2. Erg gaaf om te lezen. Één daarvan was een verhaal over Britse tankers in een Crusader. Sindsdien heb ik dat een gave tank gevonden, vooral qua looks, aangezien ie eigenlijk helemaal niet zo goed was. Dit is voor mij de eerste game waarin ik er in kan rijden, dus dan gaan we dat doen ook. En het is al bij voorbaat een keeper. :P
Datzelfde heb ik met de Tiger I, epische tank is episch :)
Oh en gelukkig komt hij ook redelijk mee, vooral dankzij de accurate/high pen gun + sloot HP :)

• Anoniem: 235591
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen waar al mijn tanks en credits/gold zijn? Ik heb een tijd geleden het spel gedeinstalleerd want ik verloor er de interesse in. Nu heb ik het weer geinstalleerd en het lijkt erop dat ik weer helemaal opnieuw kan beginnen.
Verkeerde client gedownload?

EU en NA hebben een verschillende client.

Of heb je alleen in de Beta gespeeld? Na de Beta is alles op nul gezet.

[Voor 34% gewijzigd door User op 04-11-2014 09:45]

• Niet online
Nee, heb de EU cliënt, maar ik moet eerst weer in een Renault aan de knok en die tutorial doorlopen. Ik heb de beta niet gespeeld. Het is al wel een dik jaar geleden dat ik het spel van mijn pc verwijderd had.

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-05 08:54
Wat is je nickname in wot?
Kijk eens op wotlabs/noobmeter of je nog iets van je oude stats kunt aantreffen zou ik zeggen... :s

• Niet online
Kan helemaal niets vinden en ook niet in mijn account van WOT. Alles staat op 0.

Ook een ticket aangemaakt. Ik wil graag mijn Tiger tank terug :)

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 235591 op 04-11-2014 10:06]

• Kliko
Anoniem: 235591 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:00:
Kan helemaal niets vinden en ook niet in mijn account van WOT. Alles staat op 0.

Ook een ticket aangemaakt. Ik wil graag mijn Tiger tank terug :)
http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/282629-i-lost-everything-around-1yr-ago-was-the-last-time-i-played-wot/
If an account isn't used for a while, it will get archived, then deleted.
If Wot did not do this, the servers would fill up with dormant accounts.
The question is: Has it just been archived, or has it been erased?
Ik vrees t ergste voor je... ;w

Als je het topic verder doorleest is het een fout van de topic-starter. Maar het beloofd weinig goeds...
Ook kan/mag WG ten alle tijde zonder reden je account verwijderen.

Wat andere vragen:
- Je kunt gewoon op de WOT-website inloggen?
- Je kunt je wachtwoord veranderen? (om je e-mail adres te checken)
- Je hebt maar 1 account op je e-mailadres? (wie weet dat dat scheef loopt zodra je account gearchiveerd wordt).

[Voor 21% gewijzigd door Kliko op 04-11-2014 10:55]

Gratis 1000 gold voor iedereen! Kost wel even moeite, maar gratis is gratis :)

http://www.reddit.com/r/W...wolf_gives_you_1000_gold/

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

p0st schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:15:

Ik heb overwolf al, dus dat scheelt. Site ligt eruit door al dat verkeer momenteel. Vanmiddag maar ff een uurtje laten draaien dan 8)

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 20:30

Snappie88

Mr. Hollywood

PcDealer schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:44:
[...]

Er zijn bijna altijd voldoende users aanwezig van GOT2. Probleem is alleen dat er niet altijd voldoende mensen zijn die mee willen doen.
Misschien eens kijken of dat de combineren valt ;)

Surfin' paradise!

• Kliko
http://www.mediafire.com/...n9t5d2w/OverwolfSetup.exe

Alternatieve download voor overwolf. Voor degene die hem nu al willen downloaden. (overwolf zelf ligt plat geloof ik)

Ik ga het vanavond ook maar even een uurtje laten draaien. :) 1K gold is altijd welkom! :)

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-10-2022
Zo timer loopt dankzij de alternatieve download van mkliko :)

Toch weer 100 keer equipement eraf halen of (buiten discount) 5 commanders naar 100% trainen :P

• Kliko
Lees ik net op reddit:
Codes that you redeem are valid until Nov 30
De vraag is, hoe lang kun je deze code krijgen... Ook tot 30 nov?

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

elke dag een uurtje draaien en 1000 goud verdien, yihaa :*)

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-05 23:41
hmm unieke code of iets dat gedeeld kan worden ;)
begrijp dat het 1 code p/a is dus generieke code ligt voor de hand.

"Today is the worst day since yesterday"

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 17:45

goede tip :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Bonus code activated
Gold added to your account: 1.000.

Zo, binnen.

Toch weer een slot + T5 premium als ze in de aanbieding zijn.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter

Toppie, hij draait hier al een halfuurtje nu...

Star Citizen referralcode

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hmm, na de download te extracten doet ie gewoon helemaal niks meer hier. Er staat op completed en ik kan em sluiten, maar er is gewoon niks geïnstalleerd...

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-05 17:45
1K binnen. Dat was makkelijk :)
zal wel per account en niet pc gaan? :P

[Voor 39% gewijzigd door hexta op 04-11-2014 13:50]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Niet online
mkliko schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 10:47:
[...]

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/282629-i-lost-everything-around-1yr-ago-was-the-last-time-i-played-wot/

[...]

Ik vrees t ergste voor je... ;w

Als je het topic verder doorleest is het een fout van de topic-starter. Maar het beloofd weinig goeds...
Ook kan/mag WG ten alle tijde zonder reden je account verwijderen.

Wat andere vragen:
- Je kunt gewoon op de WOT-website inloggen?
- Je kunt je wachtwoord veranderen? (om je e-mail adres te checken)
- Je hebt maar 1 account op je e-mailadres? (wie weet dat dat scheef loopt zodra je account gearchiveerd wordt).
Ik kan gewoon inloggen op mijn account met mijn mailadres en wachtwoord. Kan het ook wijzigen want ik wist mijn wachtwoord niet meer.

Ik heb best wel wat geld gestoken in die game en zou het zeer jammer vinden als ik dat alles kwijt zou zijn. Het zou ook betekenen dat het direct de laatste keer is dat ik ooit iets weer zal installeren van Wargaming.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Holy crap, zowaar een goede game gehad namelijk de E-50. (nee mag vandaag echt niet winnen)
Een Steel wall en 3.5k damage is altijd mooi meegenomen. Zeker voor een tank waar ik een winrate van 44% mee heb en zeer, zeer dichtbij de eerste mark of excellence zit. :X

Nog 20 minuten voor het goud dan is het doei WoT. :w

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo gold is binnen, nu ff op andere naam ingelogd op Overwolf en morgen kijken voor een 2e X gold

Star Citizen referralcode

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Hier nog een leuke T43 replay :) het is een goed potje maar zouden jullie iets anders gedaan hebben?

Overwinning!
Gevecht: Zandrivier
Voertuig: T-43
Ervaring ontvangen: 2.259
Credits ontvangen: 60.463
Gevechtsprestaties: Top Gun, Zwaar Kaliber, Muur van Staal, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Repairs: -4 805
Ammunition: -11 825
Consumables: -3 000
Total: 40 833 WN8: 12 125 (100)

http://wotreplays.com/site/1301175#sand_river-kepro-t-43

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

ShockWave schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:18:
Zo gold is binnen, nu ff op andere naam ingelogd op Overwolf en morgen kijken voor een 2e X gold
Werkt niet zo. Probeerde ik ook, maar het lijkt per ip adres te gaan.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kliko
wontcachme schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:31:
[...]

Werkt niet zo. Probeerde ik ook, maar het lijkt per ip adres te gaan.
Ip adres?! Lijkt me stug..!
Dan kan ik bij de buren gaan zitten en nog een keertje 1k opstrijken? 8)7 :?
(Of voor de handige mensen even een proxy gebruiken.)
Ik denk dat het per wot-account/WG-account gaat. :9

[Voor 7% gewijzigd door Kliko op 04-11-2014 14:40]

• J0rn
Probeer het eens met deze key anders: NBT74-8KEZ6-ADDP5-FEX74-77SXP is gebruikt.

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 15:35
Die code geeft bij mij aan: Incorrect code.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mkliko schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:40:
[...]

Gaat het meestal ook, hetzelfde met die razer actie waarbij je zo'n stom communicatie programmaatje van ze moest installeren.

Anoniem: 235591 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:02:
[...]

Ik kan gewoon inloggen op mijn account met mijn mailadres en wachtwoord. Kan het ook wijzigen want ik wist mijn wachtwoord niet meer.

Ik heb best wel wat geld gestoken in die game en zou het zeer jammer vinden als ik dat alles kwijt zou zijn. Het zou ook betekenen dat het direct de laatste keer is dat ik ooit iets weer zal installeren van Wargaming.
Probeer voor de grap gewoon eens op worldoftanks.com in te loggen en naar je stats te kijken.

• Gaius
  • Niet online
Frozen schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:57:
[...]

Gaat het meestal ook, hetzelfde met die razer actie waarbij je zo'n stom communicatie programmaatje van ze moest installeren.
Speaking of Razer. Ik heb laatst die WoT-muismat van ze besteld, daar zat ook nog 500g en 3 dagen premium bij. Had ik niet opgerekend, ik wilde gewoon een muismat met een tank erop. :P

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:21

wontcachme

You catch me? No you wont

mkliko schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:40:
[...]

Ik heb het met een 2e overwolf account geprobeerd en een 2e wot account en kreeg elke keer een error dat ik al een code heb gehad.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Kepro
  • Nu online
.

[Voor 97% gewijzigd door Kepro op 04-11-2014 15:14]

• Kliko
Overwolf applicatie aanstaan?
Naar appstore gegaan etc?
Lees even of je alle stappen hebt uitgevoerd.

[Voor 3% gewijzigd door Kliko op 04-11-2014 15:19]

• Kepro
  • Nu online
mkliko schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:19:
[...]

Overwolf applicatie aanstaan?
Naar appstore gegaan etc?
Lees even of je alle stappen hebt uitgevoerd.
Programma was vastgelopen 8)7 maar ik heb het.

• Joindry

Joindry

Hmm, nu eindelijk een stap verder. Lijkt alsof de registratiepagina is stukgegaan op Overwolf zelf. Leuke 404 krijg ik daar momenteel. Wss de boel compleet platgetrokken.

• Bigsexy3
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

Ik denk dat ze de grijpgrage community van wot niet hadden in gecalculeerd :w oOo

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Kersching. Dank voor de tip, gold is binnen. _/-\o_

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 15:35
Ik heb net op die claim your code popup geklikt maar ik kreeg helemaal geen code te zien. Iemand enig idee waar ik hem nu te zien kan krijgen?

Edit: Als je net als ik geen popup bericht krijg met daarin je code kan je hem vinden door weer naar giveaways te gaan, vervolgens te klikken op de wotactie en op sign in te klikken. Nu krijg je alsnog een popup met daarin je code. De server is erg traag atm dus het kan een tijdje duren voor je giveaways pagina weer kan zien.

[Voor 53% gewijzigd door blueice85 op 04-11-2014 15:56]

• Niet online
User schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:02:
[...]
Probeer voor de grap gewoon eens op worldoftanks.com in te loggen en naar je stats te kijken.
Tuintje Account created: 25.03.2013

Alles staat op 0.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Wel weer typisch. 1000 gold te krijgen en meteen weer mensen welke het systeem willen flessen, de site is plat en de code werkt niet. Het is ook altijd hetzelfde liedje. :P

• SurfBoy
  • Nu online
Haha daniel, ik ga het straks nog even proberen. Nu eerst leren voor me toetsweek, wat zijn dat toch nutteloze dingen.

Trouwens jedy, die heeft voor zijn 15k subs een giveaway, per 2 tier kan je een premium tank naar keuze winnen uit de giftshop. Je moet gewoon je beste replay opsturen met het hoogste aantal damage. Tier 1/2 3/4 5/6 7/8 9/10 gaat het tussen. Dus 5 keer kans, als ik nog de video uit me hoofd weet, is al weeraarmdagen geleden.

En Dezgamez heeft nog een giveaway voor zijn 10k subs. Hij heeft 2 packs met een fury weg, paar t-127 en nog wat gold. Je moet hier gewoon wat vragen beantwoorden en naar hem opsturen.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Waar zie ik die countdown ingame? Ik heb het geïnstalleerd, gestart en in overwolf ingelogged maar zie niets qua countdown eigenlijk :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

GoldenSample schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:55:
Waar zie ik die countdown ingame? Ik heb het geïnstalleerd, gestart en in overwolf ingelogged maar zie niets qua countdown eigenlijk :P
Je moet het wel ingame starten. ;)

• SurfBoy
  • Nu online
Moet je echt in battle er trouwens voor zijn, of kan je gewoon afk in je garage staan?

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:55:
[...]

Je moet het wel ingame starten. ;)
Heb overwolf gestart, ingeloged met het account dat ik op hun site gemaakt heb en vanuit overwolf WOT gestart maar zie niets in de garage :P Tab givaway blijft ook laden.. naja gewoon laten staan dan maar.

[Voor 9% gewijzigd door GoldenSample op 04-11-2014 17:03]

• Wim-M
  • Laatst online: 06:14
SurfBoy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:58:
Moet je echt in battle er trouwens voor zijn, of kan je gewoon afk in je garage staan?
gewoon afk in je garage staan is voldoende.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Hell, je kan ook alt-tabben en ondertussen iets anders doen. Makkelijke manier om 1k goud verdienen.

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
GoldenSample schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:00:
[...]

Heb overwolf gestart, ingeloged met het account dat ik op hun site gemaakt heb en vanuit overwolf WOT gestart maar zie niets in de garage :P Tab givaway blijft ook laden.. naja gewoon laten staan dan maar.
Overwolf is inderdaad wat aan de trage kant qua laden. Duurde bij mij ook een paar minuten voordat ik op die Tab zat.

• Niet online
Hoofd...muur...boink...het kwartje valt.

Ik heb mijn account weer terug. Ik kreeg in ene een helder moment en bedacht mij dat ik ook eens met een ander emailadres een account gemaakt had. Alles is er nog :)

Nu hup mijn Tiger in en knallen maar.

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:03
SurfBoy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:43:
En Dezgamez heeft nog een giveaway voor zijn 10k subs. Hij heeft 2 packs met een fury weg, paar t-127 en nog wat gold. Je moet hier gewoon wat vragen beantwoorden en naar hem opsturen.
[video]
Zien we daar nu onze eigen PcDealer in zijn Hellcat langskomen, in dat filmpje?

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-05 10:47
VasZaitsev schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:06:
Hell, je kan ook alt-tabben en ondertussen iets anders doen. Makkelijke manier om 1k goud verdienen.
Klopt ;)

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Dweebus schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:06:
[...]

Overwolf is inderdaad wat aan de trage kant qua laden. Duurde bij mij ook een paar minuten voordat ik op die Tab zat.
Bij mij wilde die tab niet laden (games, givaway's) maar gewoon geopend en geminimaliseerd kreeg ik na verloop van tijd toch dat ik de boel unlocked had. Dikke prima dus :P
Anoniem: 235591 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:18:
Hoofd...muur...boink...het kwartje valt.

Ik heb mijn account weer terug. Ik kreeg in ene een helder moment en bedacht mij dat ik ook eens met een ander emailadres een account gemaakt had. Alles is er nog :)

Nu hup mijn Tiger in en knallen maar.
Haha nog niet helemaal wakker Tuintje :P?
Dat was ook mijn eerste gedachte, en er was al iemand die dat idee eerder opperde :9
Have fun with El Tigre :D

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 14:05
Kepro schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:29:
Hier nog een leuke T43 replay :) het is een goed potje maar zouden jullie iets anders gedaan hebben?

Overwinning!
Gevecht: Zandrivier
Voertuig: T-43
Ervaring ontvangen: 2.259
Credits ontvangen: 60.463
Gevechtsprestaties: Top Gun, Zwaar Kaliber, Muur van Staal, Meesterschaps badge: "Tank Aas"

Repairs: -4 805
Ammunition: -11 825
Consumables: -3 000
Total: 40 833 WN8: 12 125 (100)

http://wotreplays.com/site/1301175#sand_river-kepro-t-43
Dat tweede schot op de T25/2 nadat je de eerste gemist had is een gevaarlijke, omdat je niet precies weet wat er zoal op je komt inzoomen na het eerste schot. Nu was het een E-25, maar wat als de SU een schot op je had kunnen doen? Naar mijn idee sta je te lang stil als je targets in je vizier hebt, zoals bij het afschieten van de Leopard. Een oplettende arty houdt van dat soort gelegenheden. Bij zo'n Leopard kan je ook autoaim klikken en blijven bewegen, zodat je onvoorspelbaarder wordt voor arty.

Daarvan afgezonderd een mooi potje, lekker agressief gespeeld en dat betaalt je uit in lekkere damage.

• J0rn
Morgenochtend geen WoT :(
Patch 9.4 komt eraan!

You will be able to experiment with all of this new content once the new update is implemented in the game. In order to make the changes, the game server will be undergoing maintenance on 5 November from 04:00 to 11:00 CET (UTC+1).

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

J0rn schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:21:
Morgenochtend geen WoT :(
Patch 9.4 komt eraan!

You will be able to experiment with all of this new content once the new update is implemented in the game. In order to make the changes, the game server will be undergoing maintenance on 5 November from 04:00 to 11:00 CET (UTC+1).
Ik ga alvast afscheid nemen van mijn T67.

Overwolf servers werken weer!

[Voor 3% gewijzigd door Frozen op 04-11-2014 19:57]

Ik ga een poging doen morgen, maar het volgende berichtje geeft nog niet veel hoop helaas :9
9.4 causing mods to stop working again? “Try playing on a clean client. You will get fewer issues :)” (SS: according to Russian feedback, a LOT of mods stopped working again)

• Niet online
pOst,

ik wil dat modpack van jou gaan gebruiken en heb hem al op de pc staan uitgepakt en al. Waar gooi ik dat hele zwikje neer om het werkend te krijgen? Ben er een aardige tijd tussen uit geweest en heb geen idee hoe en wat.

TIA :)

• SurfBoy
  • Nu online
Anoniem: 235591 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:14:
pOst,

ik wil dat modpack van jou gaan gebruiken en heb hem al op de pc staan uitgepakt en al. Waar gooi ik dat hele zwikje neer om het werkend te krijgen? Ben er een aardige tijd tussen uit geweest en heb geen idee hoe en wat.

TIA :)
Je gooit alles in RES_MODS

Sinds wanneer is 8.4 weer terug?

is-7 was trouwens zo dood. Arty regen op hem en ;w >:)

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:02
Hier nog een code van de overwolf aktie, deze is nog niet gebruikt. Als je hem hebt gebruikt, laat het dan even weten op het forum zodat anderen het niet hoeven te proberen: (is gebruikt)
Oja, en 2 codes op het zelfde account werkt niet.. ;)

[Voor 20% gewijzigd door blonderulez op 04-11-2014 21:33]

• SurfBoy
  • Nu online
Heb hem aan een vriend gegeven, dus al gebruikt

• wsLy
SurfBoy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 20:36:
[...]

Je gooit alles in RES_MODS

Sinds wanneer is 8.4 weer terug?
[afbeelding]
is-7 was trouwens zo dood. Arty regen op hem en ;w >:)
Het lijkt erop dat de laatste tijd weer veel arty op de hoge tiers te vinden is... Vaak 3-5 arty per team... Die games eindigen dan meestal ook in een draw omdat niemand iets durft te doen ivm de arty.

Stichting Hobbyserver

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

De laatste tijd gaat het niet meer zo lekker....check mn stats: http://new.noobmeter.com/player/eu/harmen3k
Vreemde is dat ik steeds in teams kom met een winchance van minder dan 50%.

Winrate laaste 12 matches is maar 25%...
Denk dat ik de komende dagen maar ff het spel links laat liggen, beetje frustrerend. ;w

[Voor 8% gewijzigd door Harmen op 05-11-2014 09:07]

Whatever.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:06
Harmen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:07:
De laatste tijd gaat het niet meer zo lekker....check mn stats: http://new.noobmeter.com/player/eu/harmen3k

Denk dat ik de komende dagen maar ff het spel links laat liggen, beetje frustrerend. ;w
Als je je hier druk over maakt moet je XVM lekker uitzetten, niet druk maken over win/loss en gewoon zorgen dat je op jezelf let en er leuke potjes van maakt. Gezien je WN8 (laatste 7 dagen) heb je genoeg damage gedaan dus focus je daarop in plaats van dat je je druk maakt om de slechte teams. Die kun je toch niet veranderen. Je eigen spel echter wel :)

[removed]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

ThomasG schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:42:
[...]
Zien we daar nu onze eigen PcDealer in zijn Hellcat langskomen, in dat filmpje?
Holy shit, yeah! Twee kills en niet instant death, * PcDealer is goed :p

Nu moet ik wel meedoen met de contest B-)

• wsLy
Harmen schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:07:

Winrate is hier ook bagger, moet maar weer meer gaan platoonen. Het blijft lastig om bepaalde battles te winnen in je eentje.
En een tank grinden is leuker in platoon dan solo natuurlijk.

Stichting Hobbyserver

• Gaius
  • Niet online
wsLy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:17:
[...]

Winrate is hier ook bagger, moet maar weer meer gaan platoonen. Het blijft lastig om bepaalde battles te winnen in je eentje.
En een tank grinden is leuker in platoon dan solo natuurlijk.
Bij mij ligt m'n winrate solo juist hoger dan in platoon. :P
Ik snap er ook geen hout van hoe ik solo op 57,3% winrate kom. Ik neem maar aan dat dit grotendeels nog komt door een beperkte sampleset van krap 1000 potjes en dat door een combinatie van RNG en MM de komende tig potten dit naar een bij mijn (met WN8 gewaardeerde) skill omlaag wordt gebracht.

• Joindry

Joindry

En de troep met mods is alweer begonnen... Iedere friggin keer.

• marowi
  • Niet online
Weet iemand een mooie walkthrough / guide voor mooie tanks voor beginners? Ik heb nu een Hetzer en ben op weg naar de KV-1 omdat ik weet dat het mooie tanks zijn, maar een goede guide zou wel tof zijn (die ook wat uitlegt over penetration / damage, cartridges maar ook over armor / camouflage enzo).

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP

• Kliko
marowi schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:56:
Weet iemand een mooie walkthrough / guide voor mooie tanks voor beginners? Ik heb nu een Hetzer en ben op weg naar de KV-1 omdat ik weet dat het mooie tanks zijn, maar een goede guide zou wel tof zijn (die ook wat uitlegt over penetration / damage, cartridges maar ook over armor / camouflage enzo).
Lees de topicstart. Staat veel uitgelegd en linkjes naar het een en ander.
Daarnaast is er een wot-wiki die veel spelmechanismen zeer uitgebreid uitlegt.

• Kepro
  • Nu online
9.4 is zojuist vrijgegeven.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

redwing schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:22:
[...]
Als je je hier druk over maakt moet je XVM lekker uitzetten, niet druk maken over win/loss en gewoon zorgen dat je op jezelf let en er leuke potjes van maakt. Gezien je WN8 (laatste 7 dagen) heb je genoeg damage gedaan dus focus je daarop in plaats van dat je je druk maakt om de slechte teams. Die kun je toch niet veranderen. Je eigen spel echter wel :)
Daarom is het ook beter ff een paar dagen niet online te gaan. Je gaat te geforceerd spelen.
Met mn Panther heb ik geen problemen en heb dan 2000+ wn8.

Whatever.

• marowi
  • Niet online
Win/loss kijk ik helemaal niet naar, heb gaat mij vooral om zoveel mogelijk damage te doen (of ik het zelf nu overleef of niet), en als het tactisch verantwoorde damage is (met 1000dmg 4 tanks dood vs 1000dmg 1 tank dood) ben ik dubbel zo blij :D

En support geven aan arti of td's vind ik leuk, en wordt vaak erg gewaardeerd.

[Voor 14% gewijzigd door marowi op 05-11-2014 12:03]

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP

Joindry schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:47:
En de troep met mods is alweer begonnen... Iedere friggin keer.
Echt he, voor mijn gevoel is 9.3 net uit. Dat gepatch elke keer, hoeft van mij niet.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

En p0st is natuurlijk op zijn werk, dus geen update voorlopig van hem :(

:)

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee