Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 42.062 views

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:02

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Altijd al je eigen sixthsense geluidje willen hebben?
Heb een tutorial gemaakt

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• wassp
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-04-2021
Frozen schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 20:57:
Altijd al je eigen sixthsense geluidje willen hebben?
Heb een tutorial gemaakt
Mooi gedaan.

Jammer alleen dat wg de fmod audio library gaat vervangen door wwise, zoals in de huidige patch van wowp.

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

wassp schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 22:32:
[...]

Mooi gedaan.

Jammer alleen dat wg de fmod audio library gaat vervangen door wwise, zoals in de huidige patch van wowp.
Ow... dan moet ik binnenkort een nieuwe maken :)
Bedankt iig!

Anoniem: 631277

ik heb mij een nieuwe laptop aangekocht, ik download en installeer World of Tanks, ik open de launcher, updates worden gecheckt, ik druk op spelen,

de launcher sluit, er verschijnt een wit scherm voor een halve seconde en dat is alles wat ik kan doen.

Mijn laptop voldoet aan de vereiste specificaties om World of Tanks te kunnen spelen maar toch lukt dit niet.
Is er soms iemand die mij kan helpen?

mvg Thimi11

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik denk dat je beter een topic kan aanmaken in CSL

[Voor 200% gewijzigd door Frozen op 01-11-2014 23:17]

Frozen schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:21:
[...]

Wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem op te lossen?
Drivers van invidia installeren, internet explorer 11 wissen, via een externe harde schijf heb ik world of tanks van op mijn broer zijn laptop gekopieerd (bij hem lukt het wel), opnieuw installeren, heel veel maar niks werkt

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Anoniem: 631277 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:24:
[...]

Drivers van invidia installeren, internet explorer 11 wissen, via een externe harde schijf heb ik world of tanks van op mijn broer zijn laptop gekopieerd (bij hem lukt het wel), opnieuw installeren, heel veel maar niks werkt
De Alternate 15CL58-GTX860 is uitgerust met de Intel® Core i7-4810MQ processor, 250 GB SSD, 1 TB harde schijf,
Probeer het spel eens op de andere schijf te installeren

Frozen schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:27:
[...]

[...]

Probeer het spel eens op de andere schijf te installeren
ook gedaan, op mijn ssd en op een deeltje van mijn hdd en lukt allebij niet, ook geprobeerd om snelkoppeling te maken enzo zoals gezegd op het support forum van World of Tanks zelf maar tevergeefs
'Eindelijk' 3 MoE op de Pz V/IV.

Kost wat, heb je ook wat. :D

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 20:18
Wat een totaal niet leuke maand missie, twee keer xp for een overwinning, echter alleen voor tier 10's.

Shuttle st20g5

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:25

wontcachme

You catch me? No you wont

Knowuse schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:49:
Wat een totaal niet leuke maand missie, twee keer xp for een overwinning, echter alleen voor tier 10's.
Vind het juist wel fijn. Ik speel nagenoeg alleen maar tier X en kan nu en xp en creds verdienen met de Object 140 :P

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-06 20:14
wontcachme schreef op zondag 02 november 2014 @ 01:03:
[...]

Vind het juist wel fijn. Ik speel nagenoeg alleen maar tier X en kan nu en xp en creds verdienen met de Object 140 :P
Dat kan je nu verdienen.... Maar kan je team jou ook gebruiken.......

Stichting Hobbyserver

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-06 18:20
Gaius schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 19:27:

Het valt me op dat ik al een hele tijd geen bijna-potten meer heb gehad. Van die potten waarbij het lange tijd twee kanten op kan gaan en dan 15-13 wordt ofzo. Meestal is het gewoon 'opeens' 12-3 of een dergelijke score, zowel de winst- als verliespartijen.
Zoiets was mij ook al opgevallen, geen spannende (leuke) potjes meer.
Ik zou haast denken dat veel spelers een bot gebruiken die niet goed werkt. :?

• wontcachme

wontcachme

wsLy schreef op zondag 02 november 2014 @ 04:35:
[...]

Dat kan je nu verdienen.... Maar kan je team jou ook gebruiken.......
2660 wn8, 3100+ wn8 recent en bijna 65% winrate dus ik denk dat ze mij kunnen gebruiken :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
pns333 schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:34:
[...]

Moet wel erbij zeggen dat ik me nog in de lage tiers (max 6) bevind, geen idee hoe het op de hogere tiers is. Nu heb ik een nogal agressieve speelstijl, dus dat een potje snel voorbij is sluit daar wel goed bij aan. Alleen merk ik die agressieve speelstijl ook terug in m'n overlevingspercentage. Dus dan denk ik, ik ga wat rustiger en verantwoorder spelen, met als gevolg een 0 dmg triple in de KV-220. -O-

Nou ja, nieuwe dag, nieuwe triple. :P

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Anoniem: 631277 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:29:
[...]

ook gedaan, op mijn ssd en op een deeltje van mijn hdd en lukt allebij niet, ook geprobeerd om snelkoppeling te maken enzo zoals gezegd op het support forum van World of Tanks zelf maar tevergeefs
DirectX even installeren ;)

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:30
ALTERNATE 15CL58-GTX860 SSD+HDD i7-4810MQ, 15.6" notebook
(AZERTY, 250 GB + 1 TB, GTX 860M, Geen OS)

Geen OS, dat is het probleem 8)7

Zonder dollen, Windows 8.x heeft geen DirectX 9 standaard geinstalleerd wat WoT wel nodig heeft. Bij het installeren via de launcher wordt gevraagd of je ook DirectX 9 wilt installeren. Dit moet je dus positief bevestigen!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:56

nst6ldr

Down with Big Tech.

wsLy schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:17:
Wow... nog nooit zoveel teamdamage in zo een korte tijd gekregen...

Ik sta met mijn 50 120 op karelia en ik zit te wachten tot de vijanden door die vallei komen aan de rechterkant, krijg ik ineens 960HP damage van een E100... 'You are in my way' WTF??? Ik sta niet in je weg achterlijke gladiool.

Op airfield ben ik een Leopard 1 aan het beschieten die over de landingsbaan aan het rijden is, ineens krijg ik 504 HP damage van een E100... 'Sorry' Ga dan niet achter mij staan en schieten! Voor zover ik weet stond ik al stil en was ik aan het schieten en ben jij ACHTER MIJ KOMEN STAAN!!!

Op Hidden village wil ik met mijn 50 120 een IS-8 gaan afmaken die met zijn turret de andere kant staat opgericht... Ineens ben ik dood... WTF? Krijg je te zien dat een IS-3 van je eigen team je heeft afgeschoten terwijl die IS-8 achter een berg stond... had hem waarschijnlijk nog op auto-aim staan, omfg... Ik was 1 van de 2 mensen die geteamkilled werden in dat team...

GG gasten, GG...
Moet je voor de grap eens een Rheinmetall Borsig gaan spelen, dit soort misbruik ervaar ik namelijk dagelijks. Ben er maar aan gewend geraakt.

Voor als je even niks te lezen hebt: Hoe Google Android dood heeft gemaakt (pdf), Ben je kritisch (of juist niet)?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

nst6ldr schreef op zondag 02 november 2014 @ 12:04:
[...]

Moet je voor de grap eens een Rheinmetall Borsig gaan spelen, dit soort misbruik ervaar ik namelijk dagelijks. Ben er maar aan gewend geraakt.
Kom maar isu spelen met mij. Dan durven ze niet

Gister op fiery salient, ik ging op de 8-9 lijn in een mooi bosje staan. Komt er een rhm aangereden, die vond dat blijkbaar ook een mooi bosje. Hij mij dus duwen... Op een gegeven moment draat ik me om naar hem toe, hij voelde de bui namelijk al hangen. En guess what? Het geduw was gelijk over. :)

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 11:52
pns333 schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:34:
[...]

Ik heb genoeg spannende potjes, het is alleen dat richting het einde de opgave om nog te winnen steeds groter lijkt te worden. Superlekker potje met de Pershing op Swamp met damage over de 3k, maar dan alsnog in m'n eentje overblijven tegenover een T34 en KV5 die nagenoeg full-hp zijn en een Superpershing in de cap. Of een mooie pot in de T62a, waar een zekere win vrij snel omslaat in een zekere loss, alleen weer een win wordt door een dosis geluk. http://wotreplays.com/sit...dden_village-riegah-t-62a.

Paar maanden terug léék het in ieder geval makkelijker te gaan, toch wel enkele maanden achterelkaar gehad waar 70%+ WR vrij soepel leek te gaan.

|> WoT: riegah | Noobmeter | My wotreplays <|

• nst6ldr

nst6ldr

Down with Big Tech.

Frozen schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:45:
[...]

Kom maar isu spelen met mij. Dan durven ze niet

Gister op fiery salient, ik ging op de 8-9 lijn in een mooi bosje staan. Komt er een rhm aangereden, die vond dat blijkbaar ook een mooi bosje. Hij mij dus duwen... Op een gegeven moment draat ik me om naar hem toe, hij voelde de bui namelijk al hangen. En guess what? Het geduw was gelijk over. :)
Dat heeft mij dus al eerder gewoon 24h ban gekost, het escaleerde namelijk een beetje. Ik had m'n 15cm gemount.

Voor als je even niks te lezen hebt: Hoe Google Android dood heeft gemaakt (pdf), Ben je kritisch (of juist niet)?

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

nst6ldr schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:34:
[...]

Dat heeft mij dus al eerder gewoon 24h ban gekost, het escaleerde namelijk een beetje. Ik had m'n 15cm gemount.
Ik zei naar hem toe draaien, ik zei niet: "naar hem toe draaien en dan een he shell met de bl-10 in z'n zijkant pompen" :9

• nst6ldr

nst6ldr

Down with Big Tech.

Frozen schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:37:
[...]

Ik zei naar hem toe draaien, ik zei niet: "naar hem toe draaien en dan een he shell met de bl-10 in z'n zijkant pompen" :9
Tja, hij hield niet op hé. Het was wel een hele mooie damage roll van 900+ _/-\o_

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Somehow heb je bij dat soort ongelukjes en "ongelukjes" altijd mooie rolls. Met een KV-2 een friendly IS-3 ammoracken, het is knap makkelijk...

EventueIle spelingsfautem zijn 100% ironisch bedoeldt.

nst6ldr schreef op zondag 02 november 2014 @ 14:34:
[...]

Ik mount m'n 15cm meestal op andere momenten oOo

Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

p0st schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:18:
[...]

Ik mount m'n 15cm meestal op andere momenten oOo
Ehhhh.... :') :N :r ;(

P0st, halloween is al afgelopen :)

[Voor 8% gewijzigd door Frozen op 02-11-2014 19:18]

• wontcachme

wontcachme

Ik dacht vanavond, laat ik de T110E5 weer eens pakken. Mijn eerste potje:

http://wotreplays.com/sit...rogorsk-wontcachme-t110e5

Drie fikken in drie schoten :X :X

Lekker hoor :) T110E5 is een bazentank, mijn favoriete tank zelfs. Zowel solo in randoms erg goed als in CW.

• Anoniem: 420503
  • Niet online

Een bijzondere "Mastery".

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een tijdje geleden had ik drie schoten, drie tanks in de fik met Comet. De slachtoffers waren een M103 en een Centurion 7/1 welke ik twee keer in de fik stak. :P
Het was wel 9.2.
http://wotreplays.com/site/1179596#steppes-danielww2-comet

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-06 16:55

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-06 21:09

themaxter

Bugged..

Check eens waarop die mastery is gebaseerd qua dmg... voornamelijk spotting :)

Gebruik je die E100 nog steeds zoals je altijd suicide-scoutte Jadiela?

[Voor 3% gewijzigd door themaxter op 02-11-2014 22:11]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

themaxter schreef op zondag 02 november 2014 @ 22:10:
Check eens waarop die mastery is gebaseerd qua dmg... voornamelijk spotting :)
Met assisted dmg. Dat zal meer aantikken dan alleen spotten.

• Anoniem: 420503
  • Niet online
Jij snapt hem! daarom is het een bijzondere, zeker in een E100,

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik snap zeker waarom je hem post, maar je hebt hier een trackrecord om het zo maar te zeggen.

Ik wilde alleen maar PcDealer uitleggen waarom, hoef je niet meteen mij dom te noemen....
Zag later ook pas dat het geen spotting was, zag in eerste instantie alleen dat je zelf weinig dmg had gedaan.

En een mastery is altijd teken dat je het goed hebt gedaan, op wat voor manier dan ook.

[Voor 13% gewijzigd door themaxter op 02-11-2014 22:54]

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 11:52
Uiteindelijk gaat het toch om de kruiwagens die je hebt. Over WoT gesproken, één van de kruiwagens die ik recentelijk heb gekocht, de 50100, vandaag voor de tweede keer gedubbeld.
. Gaan we nog wel lol aan beleven gok ik :9

|> WoT: riegah | Noobmeter | My wotreplays <|

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

@daniel, journalistiek, media gebeuren, ruslandkunde (ja dat bestaat echt).

Terug naar de orde van de dag, de campaign. Ik zat zo een beetje rond te kijken en zag dat men een obj 907, m60 en vk kon krijgen.

Die 907 heeft 50 pen minder dan de russische normale meds dus dat gaat hem niet worden.
Orzanel zag ik laatst spelen in zn m60 en werd vanaf 400m gespot toen hij schoot.
Ik denk dat ik dus maar voor de vk ga met 200 frontal armour, 750 alpha en 20 secs reload...

Waar gaan jullie voor?

Big chance dat ik alleen maar met een medal naar huis toe ga, (helaas).

[Voor 6% gewijzigd door Frozen op 03-11-2014 02:27]

• Wim-M
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Frozen schreef op maandag 03 november 2014 @ 02:24:
@daniel, journalistiek, media gebeuren, ruslandkunde (ja dat bestaat echt).

Terug naar de orde van de dag, de campaign. Ik zat zo een beetje rond te kijken en zag dat men een obj 907, m60 en vk kon krijgen.

Die 907 heeft 50 pen minder dan de russische normale meds dus dat gaat hem niet worden.
Orzanel zag ik laatst spelen in zn m60 en werd vanaf 400m gespot toen hij schoot.
Ik denk dat ik dus maar voor de vk ga met 200 frontal armour, 750 alpha en 20 secs reload...

Waar gaan jullie voor?

Big chance dat ik alleen maar met een medal naar huis toe ga, (helaas).
Ik ga voor de m60. De VK staat al in de garage en de 907 trekt me niet echt. Is het eigenlijk al duidelijk of je de waarde van een tank in goud krijgt, als je een tank die je al hebt, kiest?

• wsLy
Zit te twijfelen... Ik denk de m60.
219mm pen op een t10 medium is een beetje weinig..

En met de m60 kan ik mooi mijn t69 en pershing crew grinden.

Stichting Hobbyserver

• wontcachme

wontcachme

Ik ga voor de Object 907. Puur omdat ik de M60 en VK al heb :+

Maar dat kan nog veranderen als je de goudwaarde zou kunnen krijgen :)

• Gaius
  • Niet online
Apart weekendje. Lekker wat battles gespeeld en m'n WN8 weer aardig kunnen optrekken. Echt slecht ging het dus niet, maar toch minder dan ik had gehoopt. Zaterdagochtend ging het meh. MM zat niet mee en het liep gewoon niet. Na 10 potjes maar wat anders gaan doen, dit was niet goed voor m'n humeur. Zaterdagavond volledig gecompenseerd met nog 's een pot of 10 met ruim 3k WN8 gemiddeld.

En zondag was het weer meh. Zeker zondag had ik wel een idee hoe dat kwam. Matchmaking zette me met enige regelmaat op mappen die me (nog) niet liggen (ik kijk naar jou, Hidden Village :( ) en dan consequent in +2 tier potten. Die combinatie is voor mij tot nog toe een garantie voor een 145 WN8 pot. Dat dan de potten waarin ik top tier ben tegen Tomato United ook niet lekker gaan, daar heb ik geen excuus voor. Blijkbaar verdien ik m'n (inmiddels) lichtgroene kleur nog niet, ik eis de oude WN8-kleuren terug. :P

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-06 10:21
Ik heb van t weekend ook erg wisselend gespeeld.
M103 aangeschaft. Erg leuke tank! Ook stock eigenlijk best prima te spelen!

Nu de grind van de aufkl. Panzer weer oppakken. Het gaat nog steeds echt verschrikkelijk... :-( :F ;( -O-
37% winrate ofzo en meestal als een van de eerste dood. Terwijl ik toch voorzichtig speel en probeer effectief te scouten. Meestal moet je ook even wachten tot halverwege het potje totdat je goed in actie kan komen. (IMO)

Misschien binnenkort maar eens een replay posten en dan kunnen jullie je gal spuwen. :X
Als dit zo doorgaat dan is dit dodelijk voor mn zojuist opgekrikte stats... :| (Was net geen mandarijn meer... Geevolueerd naar banaan :) )
wontcachme schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:33:
^

• Yozzman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

wontcachme schreef op maandag 03 november 2014 @ 08:33:

Maar dat kan nog veranderen als je de goudwaarde zou kunnen krijgen :)
Same, ik zou ook liever het goud hebben dan de tank...

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

mkliko schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:09:
Was net geen mandarijn meer... Geevolueerd naar banaan :) )
Ik ben ook banaan :)

• Kliko
oOo oOo oOo oOo

Gelukkig nog een medestander. Voel me soms een beetje een prutser tussen alle (donker)groene en blauw/paarse spelers. :X |:( O-)

Niet dat ik het ongezellig vind hier hoor! :) <3

• Bigsexy3
  • Laatst online: 26-01 18:12

Bigsexy3

Planner

mkliko schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:30:
[...]

oOo oOo oOo oOo

Gelukkig nog een medestander. Voel me soms een beetje een prutser tussen alle (donker)groene en blauw/paarse spelers. :X |:( O-)

Ik hou het bij citroen :9. Kan af en toe nog wel eens een zuurpruim zijn :). Bijna groen dat wel. Gaat opschieten bij mij

• Gaius
  • Niet online
mkliko schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:30:
[...]

oOo oOo oOo oOo

Ah, ik ben ook een prutser hoor. :P En inderdaad, het rondhangen op de forums doet me dat ook vaak beseffen. Het is net alsof de tomaten en spelers die puur voor de lol spelen en er zo min mogelijk moeite in stoppen om beter te worden gewoon _niet_ op de forums posten. En tja, de streamers zijn vooral goede spelers. De filmpjes op youtube zijn ook de cherrypicked goeie potten. Dus tja, dan krijg ik toch een tikje negatief zelfbeeld, terwijl m'n noobmeter sinds kort 'above average' aangeeft. :)

Ik zou het wel leuk vinden om meer gemiddelde potten van gemiddelde spelers geanalyseerd zien worden, in youtube-filmpjes danwel alleen textuele aanwijzingen (User deed dat toch?). Zeer leerzaam. :)

• Kliko
Gaius schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:38:
[...]

Ah, ik ben ook een prutser hoor. :P En inderdaad, het rondhangen op de forums doet me dat ook vaak beseffen. Het is net alsof de tomaten en spelers die puur voor de lol spelen en er zo min mogelijk moeite in stoppen om beter te worden gewoon _niet_ op de forums posten. En tja, de streamers zijn vooral goede spelers. De filmpjes op youtube zijn ook de cherrypicked goeie potten. Dus tja, dan krijg ik toch een tikje negatief zelfbeeld, terwijl m'n noobmeter sinds kort 'above average' aangeeft. :)

Ik zou het wel leuk vinden om meer gemiddelde potten van gemiddelde spelers geanalyseerd zien worden, in youtube-filmpjes danwel alleen textuele aanwijzingen (User deed dat toch?). Zeer leerzaam. :)
Ja precies.
Alleen maar dikke win-potjes bekijken waar vaak ook een tikkeltje mazzel bij komt kijken heeft soms weinig zin. Daarom ga ik binnenkort maar een een potje posten van mn aufkl. panzer. Moet ik wel even een keer een potje spelen waarbij er wat nuttigs valt te zeggen ipv. dat ik binnen 2 min. (of iets dergelijks) dood ben. :+ :O

• _Anvil_
  • Laatst online: 24-06 13:21
Opmerkelijk hoe veel hier over kleurtjes en ratings gepraat wordt. Ik heb die stats namelijk gewoon uit staan, omdat ik geen zin heb me daar mee bezig te houden. Deels ook zelfbescherming omdat ik nogal competief van aard ben soms )

Gebruik alleen de minimap mods, omdat die te cruciaal zijn om te missen. Probeer het eens zou ik zeggen :)

Uiteraard zorg ik wel dat er een stijgende lijn in mn prestaties/leercurve is en wil ik ook goed scoren, maar al dat ge focus op kleurtjes en WN8 gedoe lijkt me niet bevorderlijk voor het spel plezier. En daar gaat het toch om bij games?

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 17:08
Je kan toch heel veel plezier halen uit het beter worden in het spel? En dat beter worden kun je o.a. bepalen aan je wn8 waarde.
Ik vind het erg leuk om te proberen mijn wn8 omhoog te krijgen.

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-04 18:10

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zo weer ff tijd voor een leuk filmpje...

Star Citizen referralcode

• Kliko
_Anvil_ schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:48:
Opmerkelijk hoe veel hier over kleurtjes en ratings gepraat wordt. Ik heb die stats namelijk gewoon uit staan, omdat ik geen zin heb me daar mee bezig te houden. Deels ook zelfbescherming omdat ik nogal competief van aard ben soms )

Gebruik alleen de minimap mods, omdat die te cruciaal zijn om te missen. Probeer het eens zou ik zeggen :)

Uiteraard zorg ik wel dat er een stijgende lijn in mn prestaties/leercurve is en wil ik ook goed scoren, maar al dat ge focus op kleurtjes en WN8 gedoe lijkt me niet bevorderlijk voor het spel plezier. En daar gaat het toch om bij games?
Je hebt ook helemaal gelijk.
Maar ik ben ook competitief ingesteld. Ik gebruik mijn stats niet om te laten zien hoe goed ik ben. Aan de hand van mijn behaalde WN8 per potje kan ik gemakkelijker beoordelen hoe goed ik speel. Daarnaast is het wel een klein beetje frustratie. ;)

In het begin van mijn wot-cariere erg slecht en dom gespeeld. Dat zie je nog steeds aan mijn stats. Terwijl ik eigenlijk de laatste paar maanden wel in het groene zit (WN8 rond de 1100). Dus ik wil uiteindelijk dat ook worden. Gezien dat nu mijn niveau is (vind ik zelf). Dus dat stukje heb je wel wat gelijk in. :+ O-)

• _Anvil_
  • Laatst online: 24-06 13:21
mkliko schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:11:
[...]
.... Daarnaast is het wel een klein beetje frustratie. ;)
In het begin van mijn wot-cariere erg slecht en dom gespeeld. Dat zie je nog steeds aan mijn stats. Terwijl ik eigenlijk de laatste paar maanden wel in het groene zit (WN8 rond de 1100). Dus ik wil uiteindelijk dat ook worden. ....
Exact wat ik probeer te voorkomen door zo min mogelijk met stats bezig te zijn. Al kijk ik er af en toe wel naar bij service record uiteraard en vond ik het leuk van mn clanleden te horen dat ik goed speel en snel leer voor een noob (2k potjes nu). Ik wil ook echt leren, kijk soms filmpjes op youtube etc. maar vermijdt heel bewust het kleurtjes circus, met al het gedoe dat daar bij komt kijken. Ik merk nu al dat ik me een beetje focus op bepaalde medailles die ik al "hoor" te hebben, dus wil het niet erger maken dan dat zeg maar :)

Dus wat mij betreft: als je merkt dat je focus op het kleurtjes circus ten koste gaat van je plezier, log dan uit bij XVM en speel eens een tijdje puur voor de fun zonder stats te checken. Echt een aanrader :)

*hoopt dat er vanavond weer vriendjes online te porren zijn voor een TOG2 of Tilda platoon*

[Voor 15% gewijzigd door _Anvil_ op 03-11-2014 11:57]

• Kliko
_Anvil_ schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:53:
[...]

Exact wat ik probeer te voorkomen door zo min mogelijk met stats bezig te zijn. Al kijk ik er af en toe wel naar bij service record uiteraard en vond ik het leuk van mn clanleden te horen dat ik goed speel en snel leer voor een noob (2k potjes nu). Ik wil ook echt leren, kijk soms filmpjes op youtube etc. maar vermijdt heel bewust het kleurtjes circus, met al het gedoe dat daar bij komt kijken. Ik merk nu al dat ik me een beetje focus op bepaalde medailles die ik al "hoor" te hebben, dus wil het niet erger maken dan dat zeg maar :)

Dus wat mij betreft: als je merkt dat je focus op het kleurtjes circus ten koste gaat van je plezier, log dan uit bij XVM en speel eens een tijdje puur voor de fun zonder stats te checken. Echt een aanrader :)

*hoopt dat er vanavond weer vriendjes online te porren zijn voor een TOG2 of Tilda platoon*
Ik ben er sinds kort mee gestart.
Misschien dat ik het er binnenkort weer eens af gooi.
Alleen de stat-mod, de andere mods van post vind ik zeker de moeite waard. _/-\o_

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Het schiet nog niet echt op vandaag, iedere battle een team wat massaal aan het lemmingen is, en telkens kansloos wordt afgeslacht. Het toppunt vond ik wel een potje waarin er maar twee vijanden werden uitgeschakeld, en ons complete team...

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zolang je zelf die twee kills niet hebt gemaakt, heb je geen compleet waardeloos team. Carry harder :)

That said, ik heb ook wel het gevoel dat er steeds minder gebalanceerde potjes tussenzitten. Maar ivm met vroeger, waar je met je Tiger I tegen een Maus kwam en gold nog niet voor het gepeupel was, is dit nog steeds beter.
Wel jammer dat oktobermissies gedaan zijn, vaak had je op een goeie loss meer XP dan menig van het winnend team.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-06 13:19
VasZaitsev schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:09:
Het schiet nog niet echt op vandaag, iedere battle een team wat massaal aan het lemmingen is, en telkens kansloos wordt afgeslacht. Het toppunt vond ik wel een potje waarin er maar twee vijanden werden uitgeschakeld, en ons complete team...
Mijn tip rijdt achter de lemmings aan, niet de andere flank proberen te houden alleen. En laat de lemmings cannon food worden terwijl jij DMG kan doen.

flickr - WOT Profile - Game PC

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Dat klinkt inderdaad als een wat beter idee, al voelt en klinkt het nogal tegen natuurlijk om een complete flank open te laten.

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
Wat ik dan altijd wel typisch vind is dat een lemmingtrain met 90% van de vuurkracht van het team alsnog helemaal naar de kloten loopt op 2/3 verdedigers.... :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-06 11:38

Snappie88

Mr. Hollywood

Gisteravond eindelijk een keer met z'n zessen online, dus hebben we een paar potjes Stronhold (tier 6) gedaan. We liepen dus eigenlijk al standaard één tank achter (hoewel we twee keer uitkwamen tegen een team met ook maar zes tanks), en hadden ook nog eens een KV1 (tier lager) en KV2 (traag stuk stront) erbij zitten. Desondanks, hilariteit alom! Heb getracht de boel een beetje te sturen (bij elkaar blijven, jij scouten, jij terugvallen, et cetera), maar was toch wel erg lastig met onze setup. Uiteindelijk van de negen potjes er toch nog eentje kunnen winnen! Binnenkort maar weer verder :)
Gaius schreef op maandag 03 november 2014 @ 10:38:
[...]

Present :w

Ook een banaantje, wel redelijk op weg om een appeltje te worden (hoewel ik de laatste tijd erg lage tiers speel omdat vrienden van mij net begonnen zijn, dus dat zal m'n WN8 niet ten goede zijn gekomen). Geen idee wat mijn WN8 op dit moment is, en het kan mij ook eerlijk gezegd geen ruk schelen. Speel voornamelijk omdat het leuk is, en de potjes lekker kort zijn. Ik zal binnenkort wel eens kijken of ik een replay kan uploaden ergens om te analyseren (indien dat gewenst is).

[Voor 52% gewijzigd door Snappie88 op 03-11-2014 12:50]

Surfin' paradise!

• wsLy
ShockWave schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:02:
Zo weer ff tijd voor een leuk filmpje...

[video]
Lol hij is weer goed :p

Stichting Hobbyserver

• ChojinZ
  • Laatst online: 23:16
Joindry schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:15:
Zolang je zelf die twee kills niet hebt gemaakt, heb je geen compleet waardeloos team. Carry harder :)

That said, ik heb ook wel het gevoel dat er steeds minder gebalanceerde potjes tussenzitten.
Ik ook. Ik weet dat win chance niet zaligmakend is maar het valt mij op dat mijn KV5 over het algemeen in goede matches (met hoge win kans) word ingedeeld terwijl het lijkt dat mijn T-34-3 in matches terecht komt met hele lage winkans. Vooral met mijn T-34-3 lijkt het wel of ik continu in teams word ingedeeld waarbij de win kans lager ligt dan 45%

Het verschil in winrate is tussen de 2 tanks erg groot (49% vs 57%) terwijl ik niet het idee heb dat ik heel slecht speel met de T-34-3 of daarintegen heel goed ben met een KV5.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mkliko schreef op maandag 03 november 2014 @ 09:09:
Ik heb van t weekend ook erg wisselend gespeeld.
M103 aangeschaft. Erg leuke tank! Ook stock eigenlijk best prima te spelen!

Nu de grind van de aufkl. Panzer weer oppakken. Het gaat nog steeds echt verschrikkelijk... :-( :F ;( -O-
37% winrate ofzo en meestal als een van de eerste dood. Terwijl ik toch voorzichtig speel en probeer effectief te scouten. Meestal moet je ook even wachten tot halverwege het potje totdat je goed in actie kan komen. (IMO)

Misschien binnenkort maar eens een replay posten en dan kunnen jullie je gal spuwen. :X
Als dit zo doorgaat dan is dit dodelijk voor mn zojuist opgekrikte stats... :| (Was net geen mandarijn meer... Geevolueerd naar banaan :) )
Heel simpel. Scout niet met de op eena slechte scout in de game. Ja de Pz. 38 n.A is nog veel erger. Gebruik de tank niet als scout maar als counterscout. Ram scouts dood en speel als een medium met de konisch of speelt de tank als een derp medium met weinig hp. De derp is waarschijnlijk de betere omdat je daar ook nog t9 en t10 heavies schade kan toebrengen. Ooit zal ik die tank proberen denk ik en zo ga ik het doen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:44

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik heb de griep, dus ik speel iets slechter dan normaal dus ik ben op de EU server te vinden, vanaf vanavond.

Iemand zin om te platoonen?

• Kliko
DaniëlWW2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:51:
[...]

Heel simpel. Scout niet met de op eena slechte scout in de game. Ja de Pz. 38 n.A is nog veel erger. Gebruik de tank niet als scout maar als counterscout. Ram scouts dood en speel als een medium met de konisch of speelt de tank als een derp medium met weinig hp. De derp is waarschijnlijk de betere omdat je daar ook nog t9 en t10 heavies schade kan toebrengen. Ooit zal ik die tank proberen denk ik en zo ga ik het doen. ;)
Het is inderdaad een lastige scout tank omdat ie best lomp en groot is voor eens scout. |:(

Welke zie jij dan als de derp-gun?
Ik speel zelf met de 7,5/5,5cm waffe 0725.
Bedoel jij misschien de 10,5cm kw.k L/28?

Ik dacht, ik ga voor zoveel mogelijk pen. Dan raak ik nog eens wat... Maar misschien toch de 10,5 pakken en dan HEAT spammen oid?

Thanks voor je advies iig, misschien dat ik toch eens een andere gun ga proberen.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

de 10.5 met HE doet altijd wel wat schade, en anders kun je er prima tracks mee slopen en op die manier assist krijgen.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Snappie88 schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:34:
Gisteravond eindelijk een keer met z'n zessen online, dus hebben we een paar potjes Stronghold (tier 6) gedaan.
Er zijn bijna altijd voldoende users aanwezig van GOT2. Probleem is alleen dat er niet altijd voldoende mensen zijn die mee willen doen.

VasZaitsev schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:26:
de 10.5 met HE doet altijd wel wat schade, en anders kun je er prima tracks mee slopen en op die manier assist krijgen.
Ik zou met de Konisch spelen hoor, die apcr heeft 221 pen! Kom je op T10 ook nog een heel eind mee.
BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:05:
Ik heb de griep, dus ik speel iets slechter dan normaal dus ik ben op de EU server te vinden, vanaf vanavond.
lol, lol en lolwut? :?

[Voor 25% gewijzigd door Mr_Size op 03-11-2014 13:45]

• themaxter

themaxter

Bugged..

Hij heeft zijn main account op de US server ;) en wil daar zijn stats niet van naar beneden halen.

Ik gebruik gewoon die Waffe gun (aka Conisch). zoals size al zegt met gold shells kan je bijna elke tank pijn doen als het moet.

Je moet vooral gebruik maken van zijn snelheid en het feit dat iemand eerder op een andere tank focust dan een light. Dat betekent dus niet head on op een tier 9/10 afrijden, maar proberen sneaky elke paar seconde 150 dmg in zijn achterkant te stoppen :)

[Voor 23% gewijzigd door themaxter op 03-11-2014 13:47]

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

@ mr_size,

Lol wut? vertel

• wsLy
Mr_Size schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:44:
[...]

Ik zou met de Konisch spelen hoor, die apcr heeft 221 pen! Kom je op T10 ook nog een heel eind mee.

[...]

lol, lol en lolwut? :?
Hij heeft een reroll op de NA server

Stichting Hobbyserver

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:47
wsLy schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:47:
[...]

En als je grieperig bent gaan je stats omlaag en dat kan natuurlijk niet op een reroll account.

[removed]

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Yeps rond de 2800 wn8 constant rijden is er ff niet bij. Deal with it.

Maar de vraag was of iemand hier wil platoonen...

• Kliko
@ alle adviezen over de juiste gun voor de aufkl. panzer.

De waffe/conisch is de Tier 7 gun?
En de derp gun is de tier 5 gun die onder de tier 7 staat? (10,5cm)

Ik volg het even niet meer, sorry. 8)7 :X :+

Met de tier 7 gun incl. gold schiet je nog wel redelijk wat raak, maar toch nog vaak bounces. (Misschien mik ik te slecht/verkeerd.) Daarnaast zijn die shells reteduur en verdien je er eigenlijk niets op terug. (Maar dat boeit me vrij weinig, los ik met op met premium tanks/account). Daarnaast blijven het speldenprikjes en heb je al snel heel wat pens nodig wil je een leuke hoeveelheid dmg gedaan hebben. Maar dat zal bij alle guns wel t geval zijn.

[Voor 56% gewijzigd door Kliko op 03-11-2014 13:57]

wsLy schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:47:
[...]

Dat weet ik, maar vanwege ziek zijn dan niet meer daar op spelen? echt 8)7

@Kliko: de Konisch is die gun die jij gebruikte, dat is idd de T7 gun.
De derp gun is de 10,5 cm, dat is volgens mij idd een T5 gun.

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Gaat ie lekker?

Nouja, allicht dat ik je dan voor mijn loop krijg vanavond.

• Bigsexy3
  • Laatst online: 26-01 18:12

Bigsexy3

Planner

BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:08:
Gaat ie lekker?

7(8)7 oOo
Succes ermee dan, maar ziek zijn en dan bang zijn dat je reroll acc 1 dagje wat mindere stats haald. Sorry hoor maar dan ben je in mijn ogen gewoon een :X

[Voor 27% gewijzigd door Bigsexy3 op 03-11-2014 14:24]

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:08:
Gaat ie lekker?

Joh, je zou zo onderhand (uit eigen ervaring) moeten weten hoe men reageert op rerolling, statpadding, etc... ga dan niet de vermoorde onschuld uithangen als je er zelf over begint.

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik vraag om een platoon, niet om reacties op mijn account. Dat maken mensen er zelf van.

Dus iemand een platoon?

En waar speel ik de vermoorde onschuld?

Ik rererereroll zoveel als ik zelf wil. En neej ik doe het niet om hier mensen blij te maken.

Of schat jejezelf zo hoog in, dat je denkt dat iemand 4000+ battles gaat rijden om hier indruk te maken op 10 man?

Doe normaal zeg.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:47
BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:44:
Ik vraag om een platoon, niet om reacties op mijn account. Dat maken mensen er zelf van.
Tipje voor volgende keer, laat je statspad account erbuiten en vraag gewoon om een platoon omdat je vanavond om x uur kunt spelen.

Zoals je het nu neerzet vraag je gewoon om commentaar en je weet zelf ook wel hoe mensen denken over zo'n account. Laat staan dat je ook nog meldt dat je een dagje op een andere server speelt omdat je bang bent dat je stats omlaag gaan vanwege ziekte.......

Inderdaad dus eigen keuze, maar je kunt mij niet wijsmaken dat je zulke reacties niet verwacht had :)

Maar sowieso blijf ik af en toe mijn vragen hebben over die WN8. Vandeweek ook weer een paar potjes gehad waarbij ik het potje moest redden omdat een paar blauwe spelers bedachten dat uit cap rijden beter was voor hun WN8. Daarmee verloren ze wel bijna het potje maar ja, een paar rake schoten extra is beter voor je WN8 dan je winrate natuurlijk. Gelukkig dat uiteindelijk een rood tomaatje wel netjes hidden bleef in cap en ik de boel een keer kon resetten. Wij allebei een slechte WN8 maar gezorgd voor de winst, die paar blauwen een hoge WN8 maar wel bijna gezorgd voor een loss.

[Voor 36% gewijzigd door redwing op 03-11-2014 14:56]

[removed]

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:53:
[...]

<knip>

Zo had ik gister nog een potje. Slecht voor de WN8, maar stiekem toch ook wel hilarisch. Serene Coast, tier 5, ik in de KV-220. Direct vanaf de start richting de 1/2-lijn gereden, alleen waren mijn teammaten een stuk sneller en was alles iedere keer al dood voordat ik er was. Goed, weer een 0 dmg win dacht ik. Crap.

Toen zag ik dat de andere flank een stuk minder ging, dus daar vol gas heen gescheurd. En daar was ik precies op tijd voor de killshots. Uiteindelijk 8 schoten, 7 raak, 6, penetrations. Goed voor 311 damage en 4 kills. :+

Volgens de WN8 een slechte pot, maar ik vond 'm stiekem toch wel grappig.
Kunnen we kappen met de TOGs? Ondingen zijn het, veel te veel hitpoints. Maar wellicht denk ik er vooral zo over omdat ik zelf nog geen tier 6 heavy tank heb waarmee het xp-pinata's worden. Met de KV-1S met de 85mm een TOG slopen begint het op werk te lijken iig. :P

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik ben toch voor de 10.5cm en ik derp bijna nooit. Ik denk niet dat je de baggerpanther moet zien als een tank waarmee je veel schade zal doen. Ik denk dat het beter is om je tegenstanders constant lastig te vallen en snel weg te zijn. Wat denk ik veel belangrijker is dan DPM is moduleschade. Tanks tracken, bemanning verwonden of modules slopen levert ook xp op en een paar van dat soort schades en de tank is kapot. Zo maak je het veel makkelijker voor de teamgenoten om die tanks te doden. Verder krijg je natuurlijk een aardige bonus voor voertuigen welke jij tracked en door andere worden afgemaakt.

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:05:

Iemand zin om te platoonen?
Neuh straks steek je mij aan over ts en ben ik genoodzaakt een account op de US server te starten om mijn stats op de EU server niet teveel te schaden... :+

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:44:

Dus iemand een platoon?

En waar speel ik de vermoorde onschuld?

Ik rererereroll zoveel als ik zelf wil. En neej ik doe het niet om hier mensen blij te maken.

Of schat jejezelf zo hoog in, dat je denkt dat iemand 4000+ battles gaat rijden om hier indruk te maken op 10 man?

Doe normaal zeg.
Wat mij betreft maak je elke week op alle servers ter wereld een nieuw account aan, /care.

Maar je weet ook hoe er op wordt gereageerd. Wanneer je dan vraagt of er iemand wil platoonen en daarbij expliciet vermeldt dat het is om je primaire account te beschermen, dan kun je reacties verwachten. Zeggen dat je dat niet doet is de vermoorde onschuld spelen.

• themaxter

themaxter

Bugged..

DaniëlWW2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:53:
Ik ben toch voor de 10.5cm en ik derp bijna nooit. Ik denk niet dat je de baggerpanther moet zien als een tank waarmee je veel schade zal doen. Ik denk dat het beter is om je tegenstanders constant lastig te vallen en snel weg te zijn. Wat denk ik veel belangrijker is dan DPM is moduleschade. Tanks tracken, bemanning verwonden of modules slopen levert ook xp op en een paar van dat soort schades en de tank is kapot. Zo maak je het veel makkelijker voor de teamgenoten om die tanks te doden. Verder krijg je natuurlijk een aardige bonus voor voertuigen welke jij tracked en door andere worden afgemaakt.
Daar vind ik de Derp juist te onnauwkeurig voor, je bent een light dus wil je zo kort mogelijk exposen naar de vijand. Die conisch is juist behoorlijk accuraat en tracken etc gaat een stuk makkelijker. Dat annoyen lukt mij ook heel goed :)

• Kliko
DaniëlWW2 schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:53:
Ik heb nu een tijdje de konische gun gebruikt. Bevalt me niet zo.
Volgende keer maar eens de derp gebruiken en kijken wat doe doet. Wieweet detrack is er wel gemakkelijker tanks mee. (Ik denk van wel gezien de grotere splash dmg).

I'll keep you guys updated! :Y) :7
themaxter schreef op maandag 03 november 2014 @ 15:20:
[...]

Daar vind ik de Derp juist te onnauwkeurig voor, je bent een light dus wil je zo kort mogelijk exposen naar de vijand. Die conisch is juist behoorlijk accuraat en tracken etc gaat een stuk makkelijker. Dat annoyen lukt mij ook heel goed :)
Ik ga het ervaren. Ik kan zo weer terug switchen. :)

[Voor 17% gewijzigd door Kliko op 03-11-2014 15:22]

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Zucht...hoeveel dammage ik ook doe en kills haal het schijnt niet genoeg te zijn vandaag om iets te kunnen winnen
Mijn teams houden de boel gewoon prima in balans om maar niet te hoeven winnen..... |:(

OOOh crap zo lever ik geen bijdrage aan de WN ratingdiscussie die al voor zeker 2 pages aan de gang is... :$
Oke bij deze...deze pot leverde mij 12493 WN8 op..... }:|

[Voor 24% gewijzigd door ShockWave op 03-11-2014 16:10]

• Kliko
ShockWave schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:05:
Zucht...hoeveel dammage ik ook doe en kills haal het schijnt niet genoeg te zijn vandaag om iets te kunnen winnen
Mijn teams houden de boel gewoon prima in balans om maar niet te hoeven winnen..... |:(

[afbeelding]

OOOh crap zo lever ik geen bijdrage aan de WN ratingdiscussie die al voor zeker 2 pages aan de gang is... :$
Oke bij deze...deze pot leverde mij 12493 WN8 op..... }:|
Hmm... Erg zuur ja. Ik ken het probleem... |:(

Elke keer als ik weer een screenshot van jou zie denk ik:
"Tering wat een hoop tanks!!" :o :9~

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

themaxter schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:46:
[...]

Je moet vooral gebruik maken van zijn snelheid en het feit dat iemand eerder op een andere tank focust dan een light. Dat betekent dus niet head on op een tier 9/10 afrijden, maar proberen sneaky elke paar seconde 150 dmg in zijn achterkant te stoppen :)
Ik focus juist op lights omdat zij alles oplichten en het team in gevaar kunnen brengen.
BTU_Natas schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:51:
Yeps rond de 2800 wn8 constant rijden is er ff niet bij. Deal with it.

Maar de vraag was of iemand hier wil platoonen...
Log in en vraag het in het got-kanaal. Maar iemand die al meteen begint over dat hij EU een tweederangs keuze vindt zal niet veel animo genereren.

• themaxter

themaxter

Bugged..

ShockWave schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:05:
In een scout een team carryen is ook lastig he, kan je beter gewoon een favo tankje nemen als t niet lukt, scheelt een hoop frustratie ;)
PcDealer schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:48:
Ik focus juist op lights omdat zij alles oplichten en het team in gevaar kunnen brengen.
Als een light als eerste oplicht wel inderdaad, maar ik bedoel ook meer dat als jij in je heavy druk bezig bent in een gevecht met een andere tank ik met mijn light tank telkens nog even uit een andere hoek je even detrack of toch nog even 150 dmg doe.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

themaxter schreef op maandag 03 november 2014 @ 17:05:

Als een light als eerste oplicht wel inderdaad, maar ik bedoel ook meer dat als jij in je heavy druk bezig bent in een gevecht met een andere tank ik met mijn light tank telkens nog even uit een andere hoek je even detrack of toch nog even 150 dmg doe.
True.

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-06 11:15
Kap er mee voor vandaag. Lol is er wel af. Jammer van dat dagje premium verder.

Wil mijn KV-4 een beetje grinden, maar goed dan kom ik alleen maar in tier 10 games terecht. Ook niet echt prettig. Alhoewel het wel grappig is om te zien dat een E 100 drie keer achter elkaar op je turret afketst.

Maar af en toe is het net alsof het allemaal aimbot is. T-54 in volle vaart, 100 meter van mij af die schiet en een stoot damage doet. T-49 net zo met z'n derp gun. Keer op keer hetzelfde verhaal.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik denk dat ik maar een paar dagen exclusief Amerikaanse tanks ga rijden. Niks Duits raakt, de Britten zijn met een haatcampanje bezig en met de Stronk tanks mag ik geweldige games zoals een 2.5k damage IS game niet winnen. :X
Ondertussen snipe ik gewoon met mijn T32 welke overgens veel beter is dan de stats doen lijken. Dat turret armour. :9~
World of Tanks. :Y)

[Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-11-2014 18:45]

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:55
Daniel, is de t32 nog te doen met 198 pen tegen tier 10?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op maandag 03 november 2014 @ 19:07:
Daniel, is de t32 nog te doen met 198 pen tegen tier 10?
Yup, het heet "skill". ;)
Nee niet meteen gold laden. Ik probeer altijd de gundepressie te gebruiken om een flank te vinden. Door de mantled ben je vrijwel immuum voor tegenvuur en de cupola als weakspot is bijna niet bestaand. T10 mediums kan je gewoon aan als je weet waar je schiet en die zijn gewoon in de meerderheid. Verder kan je als je hull down bent ook tanks zoals de WTF (geweldige afkorting :P) gewoon even vernederen.
De tanks zonder redelijke weakspots krijgen wel gold. Tegen zoiets als een IS7 kan je ook niet anders.

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Raaaawwwrrrr!

Heb vandaag de turret van de T32 maar even met een lading vrije XP vrijgespeeld, is wel een stuk beter dan dat stock onding, al vind ik die tank wel wat moeilijker te spelen dan mijn grote vriend de IS-3 [da's gewoon easy mode] en mijn nog grotere vriend de KV-5.

Wat is trouwens het slimst om te onderzoeken bij de Pershing, het beste kanon of beter eest ophanging + turret?

• themaxter

themaxter

Bugged..

In principe altijd eerst de gun als je deze zo kan monteren... meer dmg is meer xp om de volgende modules te inlocken :)
Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee