Ik vond de 7/1 wel echt de minste van de lijn(redelijk traag maar, die reload...). De FV4202 valt mij ook iets tegen (maar die gaat ook vervangen worden). De cromwell,comet en centurion I vond ik allemaal geweldig
De cromwell vond ik op één of andere manier net niet lekker voor mijn speelstijl.
Dan heb ik liever een T-34-85 of de Chinese tegenhanger. Hetzelfde is met de Hellcat, prima tankje maar past toch net niet bij mijn speelstijl om tot z'n max te benutten.
Dan heb ik liever een T-34-85 of de Chinese tegenhanger. Hetzelfde is met de Hellcat, prima tankje maar past toch net niet bij mijn speelstijl om tot z'n max te benutten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gebruik hem eerlijk gezegd ook niet echt als sniper, eerder medium range. Maar maak wel gebruik van zijn gundepression in combinatie met zijn redelijk stevige turret en accurate gun om telkens te snapshotten over een heuvel.
@kyozu: volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde speelstijl (al heb ik wat minder skills
) want de tanks die jij noemt heb ik hetzelfde mee
@kyozu: volgens mij hebben wij wel een beetje dezelfde speelstijl (al heb ik wat minder skills
Jij rijdt ook het liefst in heavies of mediums en niet elke TD ligt je even goed? Dan kunnen we elkaar de hand schudden
ik voel me juist het beste in TDs. Heavies gaat ook prima, maar snelle prut kan ik vrij weinig mee. De centurion gaat nog net
Hier nog 1.psychoclown schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:54:
Jij rijdt ook het liefst in heavies of mediums en niet elke TD ligt je even goed? Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Yeppsychoclown schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 14:54:
@Dyno, ja maar een Centurion is ook vrij traag voor een medium dus dat klopt wel... kan je je niet te snel in de problemen rijden
Ik heb er echt een hekel aan om TDs te spelen. De enige TD die ik met plezier speel is de T110E3, en die speel ik gewoon alsof ik een Maus/E100 ben. De enige andere TD die ik wel zou willen is de Object 263. Op lage tiers moet ik er al helemaal niks van weten. Te weinig armor en te weinig HP, en om te gaan zitten snipen/campen heb ik totaal geen geduld. Vooral niet als de heavies/mediums achter mijn TD staan, en/of er slecht gespot wordt. Maar dat ligt denk ik vooral aan mij, en daarom speel ik ze ook niet.
[ Voor 7% gewijzigd door ThomasG op 14-10-2014 15:22 ]
Weet iemand welke tank de hoogste negatieve gun elevation arc heeft? Dus de tank die zijn gun het laagste kan richten (m.a.w. lekker over heuvels heen kan snipen)?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
denk dat dat de dicker max/sturer emil is niet ?
Dickermax en nog wat van die Duitse stofzuiger TD's inderdaad.
qua mediums vooral GB/JP en US.
qua heavies vooral de US/GB
qua mediums vooral GB/JP en US.
qua heavies vooral de US/GB
T29 kan ook een aardig end. Maar of die het meest ver kan...Angeloonie schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:23:
Weet iemand welke tank de hoogste negatieve gun elevation arc heeft? Dus de tank die zijn gun het laagste kan richten (m.a.w. lekker over heuvels heen kan snipen)?
De T-25 (duitse premium medium) heeft ook een goede gun depression van -10. Verder inderdaad de Sturer Emil en Dicker Max, maar of dat lekkere tanks zijn hangt van je speelstijl af.

Echt hekel heb ik niet aan TD's maar ik vind het minder leuk spelen als ik merk dat ik uit een tank niet (bijna) de maximale performance kan halen. Er zijn wel een aantal TD's waar ik naar toe werk maar echt hoge prioriteit hebben ze niet (tenzij ik vrij dichtbij zit om ze te vrij te spelenThomasG schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:21:
Ik heb er echt een hekel aan om TDs te spelen. De enige TD die ik met plezier speel is de T110E3, en die speel ik gewoon alsof ik een Maus/E100 ben. De enige andere TD die ik wel zou willen is de Object 263. Op lage tiers moet ik er al helemaal niks van weten. Te weinig armor en te weinig HP, en om te gaan zitten snipen/campen heb ik totaal geen geduld. Vooral niet als de heavies/mediums achter mijn TD staan, en/of er slecht gespot wordt. Maar dat ligt denk ik vooral aan mij, en daarom speel ik ze ook niet.
Wat dan wel een vreemde beet in de eend is is het feit dat ik de Sturer Emil echt leuk vond, deed lekker veel damage maar je kon helaas vaak genoeg het team niet (solo) dragen
jij vind rare tanks vaak leuk kyozu.
ik vond de emil een grafbak. De rhm erna en de nashorn ervoor vond ik weer geweldig.
ik vond de emil een grafbak. De rhm erna en de nashorn ervoor vond ik weer geweldig.
Sturer emil was een alles of niks tank. Die gun is zo zwaar dat indien je em kon gebruiken je massas veel schade kon doen in je tier. Maar vaak raakte je nergens door je traagheid en draaisnelheid en dan was het frustratie... Was leuk om te grinden, maar hebbedingetje is het zeker niet.
Ik vind wel veel tanks leuk. Enige waar ik écht niet meer uit de voeten kan zijn de ubertrage TD's. Je mist gewoon het spel voor een groot stuk. De rest is beetje afhankelijk hoe mijn pet staat. Ben ik actief, kies ik voor mn type 61 atm. Ben ik eerder lui en wat afwachtender wil spelen kies ik mijn E-75 of JP E100. Leukste aan spel is en blijft voor mij alles eens roteren. Zelfs mijn GW Type E zit in roulatie.
Ik vind wel veel tanks leuk. Enige waar ik écht niet meer uit de voeten kan zijn de ubertrage TD's. Je mist gewoon het spel voor een groot stuk. De rest is beetje afhankelijk hoe mijn pet staat. Ben ik actief, kies ik voor mn type 61 atm. Ben ik eerder lui en wat afwachtender wil spelen kies ik mijn E-75 of JP E100. Leukste aan spel is en blijft voor mij alles eens roteren. Zelfs mijn GW Type E zit in roulatie.
Die schoolbussen TD-lijn van de duitsers zijn allemaal echt papier vind ik. Zelden tot nooit een bounce. Heb ze zelf nooit gespeeld, maar ze lijken met niet aantrekkelijk. Speel denk ik dan toch liever de ferdinant-lijn. Iets meer armour en een stuk meer bouncy.dynosu schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:01:
jij vind rare tanks vaak leuk kyozu.
oh de rest van die lijn is geweldig.
Nashorn heeft een zeer goede en snelvurende topgun voor zijn tier.
rhm wt is de beste td die ik ooit heb gespeeld
wt pz4 komt er dicht bij in de buurt.
DIe lijn was een hele leuke grind die ik zeker aan kan raden.
Je speelt die lijn niet op armor maar op camo.
Oke, daar heb je wel een punt. Soms werd ik weleens kapot geschoten door een nashorn, en dan was ie nog door niemand gespot. Wat heb ik soms lopen vloeken over de nashorn. Maar de laatste tijd eigenlijk weinig last meer van. Misschien door mijn langzaam veranderende speelstijl dat ik er geen last meer van heb ofzo.dynosu schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:53:
oh de rest van die lijn is geweldig.
sinds de td nerf qua camo na shooting zie je wat minder tds die van camo afhankeklijk zijn, zoals de nashorn.
Gisteren eindelijk wat goede potjes gespeeld. Moet de speelstijl van alle tanks weer even leren.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Je ziet over het algemeen minder TD's en meer arty lately, had hier een gesprek over met wat platoonmates. De conclusie is mischien omdat er veel maps reworked zijn met heuveltjes en minder spotmogelijkheden men agressievier/closerange moet gaan spelen en de meeste 1 click wonders daar geen zin in hebben en weer overstappen op arty.dynosu schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 17:04:
sinds de td nerf qua camo na shooting zie je wat minder tds die van camo afhankeklijk zijn, zoals de nashorn.
Kijk maar eens terug naar de artynerf van een tijdje terug....veel minder arty en veel meer FV215b183 en wft e100 clickers omdat ze zo lekker makkelijk damage konden doen..
Nu worden de rollen weer omgedraaid en zie je meer arty ingame....en nee dit is niet alleen vanwege de special maar ook al daarvoor

Dit potje ging wel lekker maar tegen het einde dacht ik dat het 3 van mijn team tegen 8 van hun team was.
Misschien ook wel leuk voor commentaar omdat ik nog niet zo goed weet wat te doen vanaf deze kant van de spawn..
http://wotreplays.com/sit...edshire-kepro-e-50_ausf_m
Misschien ook wel leuk voor commentaar omdat ik nog niet zo goed weet wat te doen vanaf deze kant van de spawn..
http://wotreplays.com/sit...edshire-kepro-e-50_ausf_m
[ Voor 73% gewijzigd door Kepro op 14-10-2014 19:49 ]
Al de reworken van mappen waardoor je overal corridor's krijgt vind ik anders ook maar niks. Kijk naar Komarin. Nu hebje gewoon een map met 5 verticale strepen. Dat ze gewoon nog eens wat kleinere citymaps uitbrengen, Himmelsdorfstyle.ShockWave schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:31:
[...]
Je ziet over het algemeen minder TD's en meer arty lately, had hier een gesprek over met wat platoonmates. De conclusie is mischien omdat er veel maps reworked zijn met heuveltjes en minder spotmogelijkheden men agressievier/closerange moet gaan spelen en de meeste 1 click wonders daar geen zin in hebben en weer overstappen op arty.
Kijk maar eens terug naar de artynerf van een tijdje terug....veel minder arty en veel meer FV215b183 en wft e100 clickers omdat ze zo lekker makkelijk damage konden doen..
Nu worden de rollen weer omgedraaid en zie je meer arty ingame....en nee dit is niet alleen vanwege de special maar ook al daarvoor
[afbeelding]wordt weer [afbeelding]
Voor de hall of shame...

Blokte 2 tanks vanaf de start met wegrijden...begon gelijk help te blaten..dus je denkt bot...
Nee hoor, hij reageerde gewoon op mijn chat richting hem..
uiteindelijk 5x geschoten en 0 damage done.......

Blokte 2 tanks vanaf de start met wegrijden...begon gelijk help te blaten..dus je denkt bot...
Nee hoor, hij reageerde gewoon op mijn chat richting hem..
uiteindelijk 5x geschoten en 0 damage done.......

GoT vs Superunicums
http://wotreplays.com/site/1242118#self
Als afsluiter van de dag deze spannende game gewonnen tegen een team met daar in een super unicum platoontje (incl de 6de hoogste gerankte speler in EU server)
http://wotreplays.com/site/1242118#self
Als afsluiter van de dag deze spannende game gewonnen tegen een team met daar in een super unicum platoontje (incl de 6de hoogste gerankte speler in EU server)

Yep, Biichu_ doet het vrijwel altijd goed, nette pot
Ik zat maar te wachten op dat potje om de avond mee af te sluiten, en daar was hij dan!
Type 59 @ Cliff: 1.595 Base XP
Details: http://wotreplays.com/site/1242211
Edit: Ohja, geen APCR geschoten dus GRATIS GELD

[ Voor 14% gewijzigd door p0st op 14-10-2014 23:16 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Biichu_, ik mag die vent wel 
Toen ik een banaan was (geel) was hij gewoon vriendelijk in de chat. Sinds dien ben ik ook een EPS fan, gezien hij toen der tijd in PANDA zat
Toen ik een banaan was (geel) was hij gewoon vriendelijk in de chat. Sinds dien ben ik ook een EPS fan, gezien hij toen der tijd in PANDA zat
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dat is nog eens credits farmenp0st schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:16:
Ik zat maar te wachten op dat potje om de avond mee af te sluiten, en daar was hij dan!
Ik moet zeggen dat ik op de AMX 50b (zeker voor een tier X) ook altijd wel aardig verdien, in leuke potjes al gauw 50k winst. Komende tijd ook weer eens de M48 van stal halen, wat credits kan ik wel gebruiken
Had een poosje terug 10 kills met de KV1 (9.3 patch)
Nu eindelijk op youtube gezet:
OK ik had wel mazzel maar toch
Gisteravond een monster potje met de M41 Bulldog, die zal ik ook eens uppen.
Het blijft geweldig om een potje te winnen die eerst als verloren werd beschouwd.
Nu eindelijk op youtube gezet:
Gisteravond een monster potje met de M41 Bulldog, die zal ik ook eens uppen.
Het blijft geweldig om een potje te winnen die eerst als verloren werd beschouwd.
Is er iemand die de lijst heeft van alle aankomende weekend specials? Zag het hier of op het officiele forum laatst maar kan het ff niet vinden..
AlstuVedrano schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 12:03:
Is er iemand die de lijst heeft van alle aankomende weekend specials? Zag het hier of op het officiele forum laatst maar kan het ff niet vinden..
FTR: WG EU Events in October (and partially November)
Mja, zelfs in mazzelpotjes moet je het toch maar ff waarmaken. Dus bij deze: goed gedaan, mij is het nog niet geluktGman schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:38:
Had een poosje terug 10 kills met de KV1 (9.3 patch)
[...]
[...]
Ik heb dit spel niet meer gespeeld sinds 8.4 en nu weer terug gekomen, maar vind het erg trubbellig geworden. Hoe zit het bijv. tegen wordig met crews, missies en dat soort dingen?
2 posts hierbover... de missies voor Oct & deels Nov.
Zo.. dat is wel een erg brede vraag, krijg je ook een breed antwoord 
Zie de TS en de wotwiki.
Zie de TS en de wotwiki.
Natuurlijk gepast aangevuld met: lees het forum ff doorpsychoclown schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 13:13:
Zo.. dat is wel een erg brede vraag, krijg je ook een breed antwoord
Zie de TS en de wotwiki.
Woensdag video dag toch maar proberen in stand te houden
Arme BeanMr_Size schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:48:
Leuke video weer, ik krijg ook wel kriebels om de T-54 weer te kopen, for fun
En als je hem dan hebt dan merk je dat RNG meestal tegenzit, AP shells te weinig pen hebben (wordt niet goedgemaakt door hogere Alpha), HEAT ook niet ideaal is, je ammorack bijna ontploft als je zelf schiet, je armour onbetrouwbaar is, ...p0st schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Arme Bean"Hij had geen goede keuzes gemaakt en moest het met zijn leven bekopen
"
Leuke video weer, ik krijg ook wel kriebels om de T-54 weer te kopen, for fun
Niet mijn favoriete tank dus, gelukkig is de Obj 140 beter maar die heeft dan wel weer een zwaardere MM. Nog zo'n 40 battles tot de T62 en dan kan de T54 naar het autokerkhof denk ik. (371 potjes, 51.75% WR)
Dat is altijd zo vervelend als je veel in platoon speelt en je wilt Youtube videos plaatsen. Eigenlijk komen je platoonmaatjes er altijd bekaaid vanaf wanneer jij een hele goede game hebt om op Youtube te plaatsen, omdat zij daarvoor vaak minder moeten presteren... 
De potjes waar je als 2-mans laat staan 3-mans platoon als geheel platoon goed speelt zijn heb je minder frequent.

De potjes waar je als 2-mans laat staan 3-mans platoon als geheel platoon goed speelt zijn heb je minder frequent.
[ Voor 17% gewijzigd door Rianata op 16-10-2014 11:30 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Learn to solo, screb.Rianata schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:28:
Dat is altijd zo vervelend als je veel in platoon speelt en je wilt Youtube videos plaatsen. Eigenlijk komen je platoonmaatjes er altijd bekaaid vanaf wanneer jij een hele goede game hebt om op Youtube te plaatsen, omdat zij daarvoor vaak minder moeten presteren...
Ligt er helemaal aan of je als platoon bij elkaar blijft en dus grotere kans hebt dat je damage van elkaar wegpakt, maar dan wel gemakkelijker een doorgang creeert en daardoor hogere winkans hebt. Of dat je als platoon opsplitst om elk een kant te doen, meer damage kan doen, maar hogere kans hebt om overlopen te worden. En dan heb je natuurlijk ook factoren als map en sterkte tegenstand en rest van je eigen team.
Oh ja, no problemo, probeer vanavond nog even een E-50 dubbele replay te posten op Youtube... completely solo
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik begin na een goed jaar niet spelen ook weer een beetje in te komen. Gisteren toch aardig wat potjes gewonnen en paar goede kills gehaald in verschillende potjes. Daarnaast ook bakken damage gedaan dus het komt wel weer goed xD
Die missies enzo kijk ik niet echt na haha
me er ook helemaal niet in verdiept nog.
Die missies enzo kijk ik niet echt na haha
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Hoeft ook niet, gewoon op Missions klikken linksboven en je ziet zo wat er mogelijk is. Je kunt je tankkeuze er op afstemmen voor extra credits, XP of wat dan ook.TgR_KILLER schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:33:
Die missies enzo kijk ik niet echt na hahame er ook helemaal niet in verdiept nog.
Wanneer jij zegt dat je dacht dat je toch wel goed mikte op de arty maar op een of andere manier miste raakte je het landschap want er zat nog een hobbeltje van de 'berg' waar de arty half achter verscholen stond.Mr_Size schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 18:48:
Daarom vind ik het zelf in dat soort situaties altijd handig even de cursor circulair rond het aimpunt te mikken. Op die manier sta je niet voor verassingen wanneer de tegenstander ergens half achter staat maar je kunt het niet (goed) zien.
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 16-10-2014 12:55 ]
Nee joh, T-54 is mooie tank! 479 potjes met WR van 63.05%Inrage schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:27:
[...]
En als je hem dan hebt dan merk je dat RNG meestal tegenzit, AP shells te weinig pen hebben (wordt niet goedgemaakt door hogere Alpha), HEAT ook niet ideaal is, je ammorack bijna ontploft als je zelf schiet, je armour onbetrouwbaar is, ...
Niet mijn favoriete tank dus, gelukkig is de Obj 140 beter maar die heeft dan wel weer een zwaardere MM. Nog zo'n 40 battles tot de T62 en dan kan de T54 naar het autokerkhof denk ik. (371 potjes, 51.75% WR)
Hij heeft wat eigenaardigheden waardoor je skills goed up-to-date moeten zijn. Zo behoeft de gun depression in combinatie met het lage profiel een aardige kennis van terreingebruik. Desalniettemin een erg mooie tank natuurlijk! 307 potjes met een WR van 75% en average exp van >1200 zegt genoeg over wat ik van de tank vind
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 16-10-2014 13:13 ]
Geen camo op je Object?! Dat is bijna een moetje zo goed dat dat is. Bijna een light tank.
Klopt deels idd, hoewel ik ook wel wat potjes op mijn kanaal heb staan waarin platoongenoten ook erg goed presteerden. Maar dit potje hadden we als platoon niet zoveel impact, zoals Quantor al zegt, zorgden de map en tank types ervoor dat we opsplitsten. Dan speel je toch haast solo, zoals in dit voorbeeld.Rianata schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:28:
Tja het is persoonlijk denk ik. Ik heb zelf bijna nooit last van de lage pen, schiet ook lang niet zoveel HEAT zoals velen doen in die tank. RNG en ammorack heb ik eigenlijk nooit last van, dat heb ik dan juist weer in de Obj 140.Inrage schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:27:
En als je hem dan hebt dan merk je dat RNG meestal tegenzit, AP shells te weinig pen hebben (wordt niet goedgemaakt door hogere Alpha), HEAT ook niet ideaal is, je ammorack bijna ontploft als je zelf schiet, je armour onbetrouwbaar is, ...
Gisteren een bizarre match weer in die Obj 140, had iets van 6 crits op rij, waarvan 3 op rij op een Leo Pta en nog 2 op rij op een Obj 140. En dat waren allemaal side shots..

En even later in CW weer veel crits en achterlijke shell drops, daar heeft deze tank echt patent op. Ik doe het echt 2x zo slecht in de Obj 140 als in de T-54, wat erg gek is eigenlijk want de speelstijl is nagenoeg hetzelfde en de gun stats van de Obj 140 zijn (op papier) beter.
Thanks voor de tippsychoclown schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:54:
Wanneer jij zegt dat je dacht dat je toch wel goed mikte op de arty maar op een of andere manier miste raakte je het landschap want er zat nog een hobbeltje van de 'berg' waar de arty half achter verscholen stond.
Daarom vind ik het zelf in dat soort situaties altijd handig even de cursor circulair rond het aimpunt te mikken. Op die manier sta je niet voor verassingen wanneer de tegenstander ergens half achter staat maar je kunt het niet (goed) zien.
Ja dat is een afweging die je moet maken, echter is het of een grotere kans op misschieten en helemaal niks hebben of in ieder geval raak schieten
Ik heb cammonetje en voor de rest is het een grinder daar koop ik zelden cammo voor...LeonINC schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:40:
[...]
Geen camo op je Object?! Dat is bijna een moetje zo goed dat dat is. Bijna een light tank.
Call me a noob maar misschien leer ik er nog wat van.......wat bedoel je precies?psychoclown schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 12:54:
Daarom vind ik het zelf in dat soort situaties altijd handig even de cursor circulair rond het aimpunt te mikken.
[ Voor 34% gewijzigd door ShockWave op 16-10-2014 21:48 ]
Je mikt op een target maar je bent of heel ver weg of er zit teveel in de weg om goed te kunnen zien waar het target staat. Je hebt echter wel een clear shot, denk je, maar dan is het handig om rond het punt waarop je mikt te draaien met je aimcircle zodat je de outlines van de tank goed kunt volgen. Als blijkt dat, zoals in het geval van Mr_Size in het filmpje, een paar pixels lager van het punt waarop je mikt een stuk rots uitsteekt dan heb je veel minder kans om te raken dan even iets hoger te mikken.
Mijn favoriete tank van het moment levert leuke potjes op!
De E 50 in een dubbele replay voor jullie, veel kijkplezier!
@ Psychoclown..aaahh dat, dat doe ik soms ook wel eens ja en dan merk je dat ze half achter een rots staan ofzo..
[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 16-10-2014 22:18 ]
Dat hoeft overigens natuurlijk niet meer dan een (halve) seconde te duren maar handig is het wel
Happy times:
Sold: 'Indien-Panzer' successfully sold.
Received : 1.260.956
Spent : 30
De driemaal is scheepsrecht, nu eindelijk de Leopard Prototyp A binnen. Het ging deze keer beter dan de eerdere twee keer dat ik de Indien (terug)kocht, al hoewel het laatste potje natuurlijk in een draw moest eindigen.
Sold: 'Indien-Panzer' successfully sold.
Received : 1.260.956
Spent : 30
De driemaal is scheepsrecht, nu eindelijk de Leopard Prototyp A binnen. Het ging deze keer beter dan de eerdere twee keer dat ik de Indien (terug)kocht, al hoewel het laatste potje natuurlijk in een draw moest eindigen.
Shuttle st20g5
Wat is een B-lijn? Na het afschieten van de de spg, rijd je de andere richting in (vermoedelijk om de vijand af te leiden), maar rij je wel onnodig een boom om. Als iemand ingezoomd was op de spg, was dat heel goed te zien kunnen zijn en had men je positie/rijrichting kunnen doorgeven.Rianata schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 22:05:
Mijn favoriete tank van het moment levert leuke potjes op!![]()
[video]
[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 17-10-2014 09:23 ]
Hopelijk kun je dan beter overweg met de PTA, ze hebben namelijk wel het een en ander aan overeenkomsten.
Ik vond de Indien anders ook driemaal niks en de Leopard Pta echt een topback. Speelde blijkbaar beter met die tank dan ik nu doe met mijn Type 61. De huidige is wat trager, minder camo, hoger profiel, lagere accuracy.
Zijn voordelen zijn hogere dpm, iets meer bouncy (verwacht nog altijd geen bouncfest, maar toch nu en dan één) en wat meer 0 crits. (lees, niet alle 3 hits is je ammorack kapot)
Maar die Leopard pta lag me echt. Ik hoop wel dat je intussen 6th sense heb ontwikkeld op je crew, want die is wel essentieel.
Stock is het natuurlijk wel en drama, maar iedere tier 9 medium heeft dat probleem, dus laat je niet demotiveren.
Zijn voordelen zijn hogere dpm, iets meer bouncy (verwacht nog altijd geen bouncfest, maar toch nu en dan één) en wat meer 0 crits. (lees, niet alle 3 hits is je ammorack kapot)
Maar die Leopard pta lag me echt. Ik hoop wel dat je intussen 6th sense heb ontwikkeld op je crew, want die is wel essentieel.
Stock is het natuurlijk wel en drama, maar iedere tier 9 medium heeft dat probleem, dus laat je niet demotiveren.
Gister weer een paar potjes in de KV220 gedaan. Ééntje ruk door verkeerde positioning en onvoldoende penetration (het enige wat ik zag van een AT8 was z'n puist die net boven de heuvel uitstak, om daar vervolgens echt niet doorheen te kunnen schieten
). Ééntje nice door 2,5x m'n hp aan damage te doen, maar door tunnelvisie en schijtlijsters van teamgenoten geflanked te worden en dood te gaan (toch 5500 WN8 en een KV-1 in de fik geschoten
). En één zalige pot waarbij ik lekker agressief door kon blijven rollen in m'n 70 ton zware, door Stalin gezegende, stalen monster. Kreeg nog een complimentje van een teamgenoot (eerste keer dat ik dat zie, nice
).
Daarna een aantal potten in de T-34. Ik moet er voortaan aan denken dat de T-34 een vrij kwetsbare medium is en geen KV-1/220. Al zou het ook helpen om iets vaker in tier 5 potten terecht te komen met dat ding. Gister iets van 7 potten met de T-34 gespeeld en volgens mij slechts 1 op Tier 5.
Laatste pot was helemaal kansloos en volledig m'n eigen schuld. Binnen een minuut met 0 damage aan puin geschoten. Crap. Dom. Vervolgens dan maar een pot in de Pz III om de avond af te sluiten. En wat een zalige pot was dat. De WN8 viel eigenlijk wel tegen achteraf, maar ik vond de pot echt heerlijk gaan:
klik
Edit: dat ik 'm hier neergooi is eigenlijk een vraag naar mensen toe om 'm te bekijken en evt kritiek te geven. Ik had zelf het idee dat het een heerlijke pot was, maar wellicht dat andere mensen 'm zien en denken 'jezus, hij doet noob-ding na noob-ding'.
Daarna een aantal potten in de T-34. Ik moet er voortaan aan denken dat de T-34 een vrij kwetsbare medium is en geen KV-1/220. Al zou het ook helpen om iets vaker in tier 5 potten terecht te komen met dat ding. Gister iets van 7 potten met de T-34 gespeeld en volgens mij slechts 1 op Tier 5.
Laatste pot was helemaal kansloos en volledig m'n eigen schuld. Binnen een minuut met 0 damage aan puin geschoten. Crap. Dom. Vervolgens dan maar een pot in de Pz III om de avond af te sluiten. En wat een zalige pot was dat. De WN8 viel eigenlijk wel tegen achteraf, maar ik vond de pot echt heerlijk gaan:
klik
Edit: dat ik 'm hier neergooi is eigenlijk een vraag naar mensen toe om 'm te bekijken en evt kritiek te geven. Ik had zelf het idee dat het een heerlijke pot was, maar wellicht dat andere mensen 'm zien en denken 'jezus, hij doet noob-ding na noob-ding'.
[ Voor 8% gewijzigd door Gaius op 17-10-2014 10:04 ]
Hey, het is al weer een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb maar nu heb ik een hardnekkig probleem:
- Ik kan mijn Anti-Aliasing alleen op FXAA zetten en niet op bijvoorbeeld 8X
- Ik kan geen shadows aanzetten (waardoor het lijkt alsof een kleuter de tanks uit heeft geknipt en met pritt in het terrein heeft geplakt
- Ik kan de Flora niet aanzetten.
Nu heb ik een Clevo P157SM laptop welke Intel graphics heeft en daarnaast nog een 8970M 4GB heeft. Als ik alle instellingen (inclusief de graphics engine) op zijn alle hoogst zet dan heb ik nogsteeds steady 60FPS, mijn videokaart kan het dus wél hebben.
Nu begreep ik dat WoT denkt dat bij dit soort switchable graphics dat je alleen maar Intel Graphics hebt en de dedicated videokaart niet ziet, terwijl hij er wel op draait.
Ik heb van alles geprobeerd om het te fixen. Ik heb geprobeerd de preferences file te deleten en dan mijn dedicated gpu te activeren en dán WoT te starten zodat hij al van te voren over is gestapt maar dit hielp niet.
Ook heb ik geprobeerd de preferences file van een andere computer die wél shadows en flora kan te vervangen met die van mij alleen dan verander WoT gewoon weer alles terug, zelfs als ik de file op read-only zet.
Ik heb zelfs mijn drivers maar geupdate naar de laatste catalyst 14.9 maar ook dat mocht niet baten. Is er iemand die dit probleem ook heeft en/of de workaround hiervoor weet?
- Ik kan geen shadows aanzetten (waardoor het lijkt alsof een kleuter de tanks uit heeft geknipt en met pritt in het terrein heeft geplakt
Nu heb ik een Clevo P157SM laptop welke Intel graphics heeft en daarnaast nog een 8970M 4GB heeft. Als ik alle instellingen (inclusief de graphics engine) op zijn alle hoogst zet dan heb ik nogsteeds steady 60FPS, mijn videokaart kan het dus wél hebben.
Nu begreep ik dat WoT denkt dat bij dit soort switchable graphics dat je alleen maar Intel Graphics hebt en de dedicated videokaart niet ziet, terwijl hij er wel op draait.
Ik heb van alles geprobeerd om het te fixen. Ik heb geprobeerd de preferences file te deleten en dan mijn dedicated gpu te activeren en dán WoT te starten zodat hij al van te voren over is gestapt maar dit hielp niet.
Ook heb ik geprobeerd de preferences file van een andere computer die wél shadows en flora kan te vervangen met die van mij alleen dan verander WoT gewoon weer alles terug, zelfs als ik de file op read-only zet.
Ik heb zelfs mijn drivers maar geupdate naar de laatste catalyst 14.9 maar ook dat mocht niet baten. Is er iemand die dit probleem ook heeft en/of de workaround hiervoor weet?
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Met de B-lijn bedoel ik de lijnen op de minimap, dus van B1 naar B0, of de 1/2-lijn die van A1 tot G1 kan lopen.PcDealer schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:16:
[...]
Wat is een B-lijn? Na het afschieten van de de spg, rijd je de andere richting in (vermoedelijk om de vijand af te leiden), maar rij je wel onnodig een boom om. Als iemand ingezoomd was op de spg, was dat heel goed te zien kunnen zijn en had men je positie/rijrichting kunnen doorgeven.
Eens met het boompje, maar ik was al een beetje psyched omdat het zo'n lekker potje was (doe ik ook niet elke dag, hoewel dat op Youtube anders mag lijken -> check mijn stats
3 keer dezelfde tank terugkopen o.O
Ik neem me toch altijd voor om iedere tank die ik koop elite te maken.
Toch grappig dat er zoveel verschil zit in wat iedere speler fijn vind spelen.Joindry schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:27:
Ik vond de Indien anders ook driemaal niks en de Leopard Pta echt een topback. Speelde blijkbaar beter met die tank dan ik nu doe met mijn Type 61.
Hoe speelde je (en ook gericht aan Knowuse) de IndienPanzer? Welke equipment gebruikte je op de tank?
Lijkt toch iets te zijn wat ofwel in windows zit ofwel in de drivers, ik heb zelf wel eens wat keertjes op mijn laptop WoT gespeeld en daarbij schakelde de AMD kaart netjes in mits ik de juiste drivers hadauto660 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:37:
Hey, het is al weer een tijdje geleden dat ik hier iets gepost heb maar nu heb ik een hardnekkig probleem:
Dat hoop ik ook, ik zou zelfs bijna durfen zeggen dat kan bijna niet anders. De Indien is mijn slechte tier 8 medium en heeft als enige een win rate onder de 50%.psychoclown schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:17:
Hopelijk kun je dan beter overweg met de PTA, ze hebben namelijk wel het een en ander aan overeenkomsten.
De Type 61 speel ik nu ook, goede gun, alleen die dikke puist op de turret is wat minder.Joindry schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:27:
Ik vond de Indien anders ook driemaal niks en de Leopard Pta echt een topback. Speelde blijkbaar beter met die tank dan ik nu doe met mijn Type 61. De huidige is wat trager, minder camo, hoger profiel, lagere accuracy.
Heb bijna 6th sense, zit er toch aan te denken om de crew met de 3 skill crew van de E50m te verwisselen. Ik begin meestal gewoon stock en als het echt niet lekker speelt gebruikt free xp om in iedergeval de top gun te kunnen unlocken.
@auto660: Misschien kun die onboard graphics handmatig uitzetten/disablen.
Shuttle st20g5
Ik speelde met Rammer, bino's en camo/vents. Heb wat gewisseld in de derde. Gezien de hoge reloadtijd van de Leopard Pta en het feit dat ie geen armor had, vond ik de keuze van bino's héél fijn. (goed om camo te counteren op andere meds bijvoorbeeld) Op de Indien deed ik hetzelfde al, maar daar had het minder effect. Optics leken mij gewoon minder logisch vanwege de lange aimtime en ik hou van goeie viewranges...psychoclown schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:04:
Toch grappig dat er zoveel verschil zit in wat iedere speler fijn vind spelen.
Hoe speelde je (en ook gericht aan Knowuse) de IndienPanzer? Welke equipment gebruikte je op de tank?
Wat veel deed voor mij was de hogere alfa en hogere reload, je had na ieder schot tijd je te verplaatsen en terug te cloacken. Die indienturret bouncte veel minder dan verwacht (evenals de hull) en zijn camo was gewoon minder goed. Ik vond gewoon nooit een rol die die indien echt paste. Ik heb in het algemeen wat meer problemen met low alfa guns. Ligt aan mijn speelstijl.
Gisteren de M badge in de is8 gehaald, was 6.5k damage voor nodig, en 2124 base XP.
En ondertussen stijgt mijn wn8 ook weer in een gezond tempo..
Op naar de laaste stap
En ondertussen stijgt mijn wn8 ook weer in een gezond tempo..
Op naar de laaste stap
Dat heb ik ook al gedaan met de jagdpanther, die heb ik 4 keer gekochtInrage schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:50:
3 keer dezelfde tank terugkopen o.O
- Eerste keer na de grind naar de Ferdi (jp2 was er toen nog niet).
- Tweede keer als funtank (maar na hele tijd stofhappen toch maar verkocht)
- Derde keer voor de grind naar de Jagdpanther 2 (wil alle duitse tanks research)
- Vierde keer als funtank (en omdat ie in de aanbieding was..)
Gelukkig wel 3 van de 4 keer met korting dus veel credits heeft het me nooit gekost.
[ Voor 6% gewijzigd door themaxter op 17-10-2014 10:46 ]
Winrate op de E-100 kruipt iets omhoog, nu 40%. Gaat nog steeds niet echt super, maar er zit verbetering in. Gisteren zowaar boven de 1000 WN8 uitgekomen op dat ding, in 1 battle zelfs iets van 3000. Heb inmiddels ook wat equipment er op, een Heavy Spall Liner, Gun Rammer en een Gun Laying Drive.
Heb m.u.v. de Rammer nog niet veel verschil gemerkt
Overigens is het ook vooral wennen aan de maps merk ik. Nu ik voor mij nieuwe maps wat meer onder de knie krijg weet ik ook beter te spelen.
M.a.w. elke keer dat ik dood ga op een map met 0 WN8 weet ik weer wat ik níet moet doen.
Overigens is het ook vooral wennen aan de maps merk ik. Nu ik voor mij nieuwe maps wat meer onder de knie krijg weet ik ook beter te spelen.
M.a.w. elke keer dat ik dood ga op een map met 0 WN8 weet ik weer wat ik níet moet doen.
Hoe weet je zeker, naast de performance of WoT je dedicated graka gebruikt?psychoclown schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:04:
[...]
Lijkt toch iets te zijn wat ofwel in windows zit ofwel in de drivers, ik heb zelf wel eens wat keertjes op mijn laptop WoT gespeeld en daarbij schakelde de AMD kaart netjes in mits ik de juiste drivers had
Ik heb op mijn laptop ook een tijd zitten klooien.
Eerst draaide hij eigenlijk praktisch niet.
Na wat rommelen in nvidia-software en het permanent uitschakelen van de interne intel graka loopt wot nu prima. Heb alleen de grafics redelijk laag staan om de temperatuur een beetje onder controle te houden.
[ Voor 25% gewijzigd door Kliko op 17-10-2014 11:01 ]
Even voor de duidelijkheid, WoT gebruikt wel de dedicated GPU, ik heb namelijk een lampje wat gaat branden als die gebruikt wordt en die gaat dan aan. Ook wordt die GPU dan 85 graden dus die wordt wel gebruikt ja
Alleen WoT denkt dat ik op Intel Graphics speel (denk ik) omdat het beeld van mijn dedicated videokaart zeg maar door mijn intel graphics heen gaan, zet ik mijn intel graphics uit dan heb ik ook geen beeld meer. Dit is dus het moeilijke
Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU
Dat is wel een interessant verhaal. Nooit gehoord dat een dedicated graka zijn beeld doorstuurt naar de display via de onboard graka.auto660 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:00:
Even voor de duidelijkheid, WoT gebruikt wel de dedicated GPU, ik heb namelijk een lampje wat gaat branden als die gebruikt wordt en die gaat dan aan. Ook wordt die GPU dan 85 graden dus die wordt wel gebruikt jaAlleen WoT denkt dat ik op Intel Graphics speel (denk ik) omdat het beeld van mijn dedicated videokaart zeg maar door mijn intel graphics heen gaan, zet ik mijn intel graphics uit dan heb ik ook geen beeld meer. Dit is dus het moeilijke
Ik geloof je wel, maar ik heb er nog nooit van gehoord.
Dan zal het denk ik wel lastig worden om WoT goed in te stellen. Die kijkt natuurlijk naar de settings van de onboard. Ik weet niet of er een manier is om WoT te foppen.
Goede crew en equipment begint eigenlijk al essentieel te worden vanaf tier 5-6, zie ook geen reden om die niet direct op je tank te zetten.Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:47:
Winrate op de E-100 kruipt iets omhoog, nu 40%. Gaat nog steeds niet echt super, maar er zit verbetering in. Gisteren zowaar boven de 1000 WN8 uitgekomen op dat ding, in 1 battle zelfs iets van 3000. Heb inmiddels ook wat equipment er op, een Heavy Spall Liner, Gun Rammer en een Gun Laying Drive.
Je beschrijf volgens mij eigenlijk gewoon zelf dat je te snel te hoge tiers speelt. Zonder map kennis ben je met zo'n logge E100 gewoon 1 grote XP pinata voor mensen die wel weten waar ze moeten staan. Met snelle tanks op lagere tiers leer je de maps veel sneller kennen. Aan je WN8 curve is het ook duidelijk te zien dat die bergaf gaat vanaf je aan je grind naar Tier 10 begonnen bent. De topgun halen op de E100 gaat ook nog wel een boost geven natuurlijk.
Gisteren crew in de M12 gestopt die ik dit weekend met korting had gekocht. Direct 2 goeie potjes met +2k damage elk. Was al bijna vergeten dat zo heel af en toe eens een clicker uithangen best relaxed kan zijn
Dat is een behoorlijk andere speelstijl dan dat ik erop na hield moet ik zeggen.Joindry schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:22:
[...]
Ik speelde met Rammer, bino's en camo/vents. Heb wat gewisseld in de derde. Gezien de hoge reloadtijd van de Leopard Pta en het feit dat ie geen armor had, vond ik de keuze van bino's héél fijn. (goed om camo te counteren op andere meds bijvoorbeeld) Op de Indien deed ik hetzelfde al, maar daar had het minder effect. Optics leken mij gewoon minder logisch vanwege de lange aimtime en ik hou van goeie viewranges...
Wat veel deed voor mij was de hogere alfa en hogere reload, je had na ieder schot tijd je te verplaatsen en terug te cloacken. Die indienturret bouncte veel minder dan verwacht (evenals de hull) en zijn camo was gewoon minder goed. Ik vond gewoon nooit een rol die die indien echt paste. Ik heb in het algemeen wat meer problemen met low alfa guns. Ligt aan mijn speelstijl.
Ik speelde namelijk met Rammer, GLD en Vstab voor een zo maximaal mogelijke damage output. De IndienPanzer had namelijk een vrij lange aimtime versus reloadspeed vond ik. De aimtime zo laag mogelijk houden zorgde ervoor dat ik minder lang ergens hoefde te blijven om een schot te kunnen lossen. In het geval ik kon blijven staan had ik minder tijd tussen elk schot nodig om volledig geaimed te zijn op mijn targen. Uiteraard zorgde ik dat ik schuin stond voor een grotere kans om te bouncen. Daarnaast speelde ik veelal eerst voor supporter alvorens ik echt in de match stormde om te flanken, dat werkte ook super op de PTA
Ruil de Heavy Spall Liner om voor Ventilation om o.a. je reload nog weer iets te verkorten.Angeloonie schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:47:
Een optie in mijn drivers om bij bepaalde processen of stroomstand de dedicated GPU in te laten schakelen.mkliko schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:57:
[...]
Hoe weet je zeker, naast de performance of WoT je dedicated graka gebruikt?Kun je dat ergens checken?
Ik heb op mijn laptop ook een tijd zitten klooien.
Eerst draaide hij eigenlijk praktisch niet.
Na wat rommelen in nvidia-software en het permanent uitschakelen van de interne intel graka loopt wot nu prima. Heb alleen de grafics redelijk laag staan om de temperatuur een beetje onder controle te houden.
Kijk eens hier op de site van Lucid Logix met bhv van die software, Virtu mvp genaamd, kan je met bepaalde intelchipsets je interne graka koppelen aan je losse graka.mkliko schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:03:
[...]
Dat is wel een interessant verhaal. Nooit gehoord dat een dedicated graka zijn beeld doorstuurt naar de display via de onboard graka.![]()
Ik geloof je wel, maar ik heb er nog nooit van gehoord.![]()
Dan zal het denk ik wel lastig worden om WoT goed in te stellen. Die kijkt natuurlijk naar de settings van de onboard. Ik weet niet of er een manier is om WoT te foppen.
Hoe je je monitor aansluit kan dan op 2 manieren of via de dedicated graka of de losse graka om elkaar te ondersteunen of stroom te beparen etc...
Heb dit op mijn mobo wel eens geprobeerd maar dit gaf mij niet het gewenste resultaat van meer fps en heb de software dus ook gedeinstalleerd
Heb crew van een van m'n andere tanks overgezet, en repairs skill zit nu op 98/99%.Inrage schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Goede crew en equipment begint eigenlijk al essentieel te worden vanaf tier 5-6, zie ook geen reden om die niet direct op je tank te zetten.
Tsja veel maps ken ik nog wel, maar met een E-100 gaat veranderd alles t.o.v. van de flexibelere Tigers.Je beschrijf volgens mij eigenlijk gewoon zelf dat je te snel te hoge tiers speelt. Zonder map kennis ben je met zo'n logge E100 gewoon 1 grote XP pinata voor mensen die wel weten waar ze moeten staan. Met snelle tanks op lagere tiers leer je de maps veel sneller kennen.
Welke Tier 10 grind?Aan je WN8 curve is het ook duidelijk te zien dat die bergaf gaat vanaf je aan je grind naar Tier 10 begonnen bent. De topgun halen op de E100 gaat ook nog wel een boost geven natuurlijk.
Is dat dan effectief 5% snellere reload?psychoclown schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 11:38:
[...]
Ruil de Heavy Spall Liner om voor Ventilation om o.a. je reload nog weer iets te verkorten.
Maar is de Spall Liner niet veel effectiever? Ik ben een arty-magneet, dus dan kan dat best nuttiger zijn? Plus ook nog eens crew bescherming wat ook handig is.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 17-10-2014 12:37 ]
Dit klinkt wel leuk van 9.4:
- AT-15A premium TD now has limited MM, hitpoints buffed from 850 to 1050
- T-34-3 reloading buffed from 14,4s to 13,4s, accuracy loss from moving the turret reduced (buffed) by 25 percent
http://ftr.wot-news.com/2...-patchnotes-and-test-eta/
- T-34-3 reloading buffed from 14,4s to 13,4s, accuracy loss from moving the turret reduced (buffed) by 25 percent
Ben benieuwd of ze de SU122-44 ook een keer limited mm geven.AcXeller schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:25:
Dit klinkt wel leuk van 9.4:
Ja, hij heeft een hoge dpm... Maar je hebt 175mm pen op normal AP en dat is erg karig tegen T9 heavys.
Wenig pen, ok maar dan ook nog in combinatie met een gun die zo inaccuraat is dat je geen weakspots kunt snipen?
Daarnaast is 840HP in 2 a 3 schoten weg.
Ik vind het persoonlijk een leuke TD, maar in T9 games kan ik er niet zo veel mee.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
GJP80 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
Ben benieuwd of ze de SU122-44 ook een keer limited mm geven.
Ja, hij heeft een hoge dpm... Maar je hebt 175mm pen op normal AP en dat is erg karig tegen T9 heavys.
Wenig pen, ok maar dan ook nog in combinatie met een gun die zo inaccuraat is dat je geen weakspots kunt snipen?
Ik vind het persoonlijk een leuke TD, maar in T9 games kan ik er niet zo veel mee.
- if ALL the premium tanks were to get limited MM, it would come with a nerf, because otherwise some would be too OP (“pwning without end is cool for only one side”)
Ja ik las het net. Maar dan nog snap ik de logica van wargaming niet om tank A wel aan te passen en tank B niet terwijl ze dezelfde problemen hebben? Ik zou persoonlijk best wat DPM op de SU122-44 willen inleveren in ruil voor limited MM.
Leuk dat je bijna 3K dpm hebt, maar het enige wat je er mee doet is mensen steelwall geven
Als je het even vergelijkt met andere premiums:GJP80 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:51:
[...]
Ben benieuwd of ze de SU122-44 ook een keer limited mm geven.
T8 112 -> 175 mm
T8 T26E4 -> 170mm
T8 T-34-3 -> 175mm
T8 IS-6 -> 175mm
Allemaal premiums die max tegen T9 komen
edit:
Feit dat de AT 15A met zijn 171 pen nu pref. MM krijgt heeft denk ik meer te maken met zijn traagheid en waarschijnlijk een zeer lage WR
Feit dat de AT 15A met zijn 171 pen nu pref. MM krijgt heeft denk ik meer te maken met zijn traagheid en waarschijnlijk een zeer lage WR
[ Voor 10% gewijzigd door AcXeller op 17-10-2014 13:01 ]
En allemaal geen Tank DestroyersAcXeller schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:56:
[...]
Als je het even vergelijkt met andere premiums:
T8 112 -> 175 mm
T8 T26E4 -> 170mm
T8 T-34-3 -> 175mm
T8 IS-6 -> 175mm
Allemaal premiums die max tegen T9 komen
TD's hebben (vrijwel allemaal) hogere Pen om te compenseren voor o.a. hun gelimiteerde HP en Maneuverability. De SU heeft dat niet en dat is in Tier IX potjes echt ruk
AT 15 is wel een tier 7 TD met dezelfde matchmaking als de SU-122-44 maar is trager en heeft zelfs minder pen dan de SU...
De AT lijn is vaak wel moeilijk te pennen hoor. Dik pantser hebben ze voorop.
En soms is het in sommige tanks nogal een uitdaging om die pukkel bovenop de raken van een aardige afstand. Ik snap de buff niet echt, als ik em tegenkom ben ik meestal niet blij. Maar zo vaak zie je hem ook weer niet eigenlijk.
En soms is het in sommige tanks nogal een uitdaging om die pukkel bovenop de raken van een aardige afstand. Ik snap de buff niet echt, als ik em tegenkom ben ik meestal niet blij. Maar zo vaak zie je hem ook weer niet eigenlijk.
In mijn idee heeft WG gewoon de instelling dat 170mm+ genoeg is voor T9 potjes. En de E25 heeft met 150pen (max T8) nou ook niet die geweldige penetratie waar je het over hebt, maar dat is nou juist een standaard iets aan premium tanks. Er is altijd wel een onderdeel wat net niet lekker is.p0st schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:00:
[...]
En allemaal geen Tank Destroyers
TD's hebben (vrijwel allemaal) hogere Pen om te compenseren voor o.a. hun gelimiteerde HP en Maneuverability. De SU heeft dat niet en dat is in Tier IX potjes echt ruk
De premium AT heeft iets minder degelijk pantser, is traag en voor de meeste mensen niet zo leuk om te spelen. WoT forum zit vol met klaagzang, toch heb ik hem een keer in de aanbieding gekochtmkliko schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:07:
De AT lijn is vaak wel moeilijk te pennen hoor. Dik pantser hebben ze voorop.
[ Voor 33% gewijzigd door AcXeller op 17-10-2014 13:11 ]
Ja, dat idee heb ik ook, maar pen zegt niet het hele verhaal. Met een relatief lage pen valt best te leven als hij dan maar accuraat genoeg is om weakspots te raken. Heb je echter een gun met relatief weinig pen en dan ook nog eens niet accuraat, ja dan is het leuk dat je een bruto hoge dpm hebt, maar netto doe je niet zo heel veel als de helft van je shells niet raakt of niet pent.AcXeller schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:07:
[...]
In mijn idee heeft WG gewoon de instelling dat 170mm+ genoeg is voor T9 potjes. En de E25 heeft met 150pen (max T8) nou ook niet die geweldige penetratie waar je het over hebt, maar dat is nou juist een standaard iets aan premium tanks. Er is altijd wel een onderdeel wat net niet lekker is.
Met 1025 credits per shell is dat snel frustrerend...
[ Voor 3% gewijzigd door GJP80 op 17-10-2014 13:18 ]
Je hebt met prammo wel 217mm penn met de SU-122-44 vergeet dat niet, daarmee kom je redelijk ver.
Premium tanks zijn vaak opgezet als een bijna standaard normale tank/td en missen dus wat extra's die een fully researched tank in die tier wel heeft.
Daar kies je ook voor op het moment dat je er 1 aanschaft en achteraf klagen is dus eigenlijk not done...omdat je de specs maar voor aankoop had moeten doorkijken of je hem wel wilt.
Beetje hetzelfde als een tv kopen van een meter breed omdat je die maat wilt hebben en later terugkomen omdat je geen netflix erop kan kijken omdat de software het niet ondersteund..staat meestal op de verpakking vermeld...
er staat wel tegenover dat je meer inkomsten genereerd.
Wat ik dan wel vaag vindt is dat WG volgens mij had gezegd dat stats van premiumtanks niet veranderd mochten/konden worden omdat het een aangekocht product was???
Schijnbaar hebben ze daar dan toch een losse moraal over en buffen en nerfen ze nog wel eens als het hen uitkomt.
Premium tanks zijn vaak opgezet als een bijna standaard normale tank/td en missen dus wat extra's die een fully researched tank in die tier wel heeft.
Daar kies je ook voor op het moment dat je er 1 aanschaft en achteraf klagen is dus eigenlijk not done...omdat je de specs maar voor aankoop had moeten doorkijken of je hem wel wilt.
Beetje hetzelfde als een tv kopen van een meter breed omdat je die maat wilt hebben en later terugkomen omdat je geen netflix erop kan kijken omdat de software het niet ondersteund..staat meestal op de verpakking vermeld...
Wat ik dan wel vaag vindt is dat WG volgens mij had gezegd dat stats van premiumtanks niet veranderd mochten/konden worden omdat het een aangekocht product was???
Schijnbaar hebben ze daar dan toch een losse moraal over en buffen en nerfen ze nog wel eens als het hen uitkomt.
Ze hebben alleen gezegd dat ze premium tanks bijna nooit nerfen. Buffen kunnen ze gewoon doen, wie gaat er komen klagen dat zijn tank sterker gemaakt wordt?ShockWave schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:21:
Ja ok, prem ammo lost je pen probleem redelijk op. Maar als je gun alsnog besluit om je shell in een baan om de aarde te brengen tja dan schiet je 4800 credits weg 
Zoals ik al zei, een gun is meer dan alleen maar pen.
Natuurlijk mogen ze tanks buffen, maar dan is het nogal logisch dat je scheven ogen krijgt bij mensen die een ander hebben met hetzelfde probleem. Deze T34-3 en AT15A buff lijken mij meer op een:
O shit, we verkopen er te weinig van laten we daar wat aan doen!
Zoals ik al zei, een gun is meer dan alleen maar pen.
Natuurlijk mogen ze tanks buffen, maar dan is het nogal logisch dat je scheven ogen krijgt bij mensen die een ander hebben met hetzelfde probleem. Deze T34-3 en AT15A buff lijken mij meer op een:
Het zijn gewoon slechte tanks.GJP80 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:28:
*Grabs popcorn*
Een maat van mij heeft de SU-122-44. Maar die doet er soms toch echt leuke dmg mee. En die tank heb ik er graag bij in mijn platoon.
Al iets bekend over de release van 9.4? Zal nog wel eventjes duren denk ik?
Verwijderd
Het enige wat ik ervan gelezen heb is dat hij wellicht nog in oktober uitkomt.mkliko schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:41:
[...]
*Grabs popcorn*
Een maat van mij heeft de SU-122-44. Maar die doet er soms toch echt leuke dmg mee. En die tank heb ik er graag bij in mijn platoon.
Al iets bekend over de release van 9.4? Zal nog wel eventjes duren denk ik?
Alleen FXAA bij improved render is normaal. Is een beperking van de engine, het enige wat je kan doen is overstappen op de (oude) standaard render. Dan kan je wel 8xCSAA instellen (en via je drivers ook AF forceren)auto660 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:37:
Geen shadows en flora kunnen aanzetten is een bug die voorkomt bij bepaalde AMD gpu's. Het ligt geloof ik aan wot en niet zozeer aan de AMD drivers. Overigens; de nieuwe AMD gpu's voor laptops zijn allemaal 'muxless' ontwerpen. Komt erop neer dat de intel drivers altijd worden gebruikt voor de aansturing van het scherm en de amd gpu als een soort coprocessor voor shader berekeningen enzo. Als je googled op muxless kan je zien hoe geweldig dit werkt
helemaal eens!ShockWave schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 13:21:
Je koopt een product en je weet wat die kan en niet. Dan idd niet mekkeren. Maar het is onvergeeflijk hoe erg WG bijv. de type59 heeft aangepakt in de tijd dat ik hem kocht toen die net bestond en tegenwoordig.
Eigenlijk een stelletje boeven daar
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dit topic is gesloten.