Komen Kwamen vaak genoeg "no life" specials voorbij om er toch nog 1 te krijgen...hoewel de laatste tijd zie ik ze niet meer.Fiesta1958 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:47:
Mooie score, netjes gedaan.
Jammer dat je niet meer aan een type 59 kan komen.
Dat is nog de enige premium tank die ik er bij wil hebben.
Ja maar dan moet je goed genoeg zijn om er een te winnen.
En je moet er tijd voor hebben om mee te doen.
Gamen gaat slecht samen met werk en gezin :-)
There's a rage building up inside of me..
Obj 704 - Geöneshot door een Conqueror GC: -1600HP
Type 59 - Verdronken op Windstorm: -1300HP
M41 Walker Bulldog - Geöneshot door een SU-152 met HE: -910HP
Goodbye cruel world
Obj 704 - Geöneshot door een Conqueror GC: -1600HP
Type 59 - Verdronken op Windstorm: -1300HP
M41 Walker Bulldog - Geöneshot door een SU-152 met HE: -910HP
Goodbye cruel world

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zo "goed" is de type 59 niet meer, hij is behoorlijk generfd sinds zijn lancering. De enige reden waarom hij soort van OP is is dat de spelers die er een hebben er een enorm goede crew in hebben zitten in combinatie met veel ervaring. Als je nu een type zou spelen met enkel een 100% crew dan ga je huilen...Fiesta1958 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:57:
Ja maar dan moet je goed genoeg zijn om er een te winnen.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Om over een 50% crew nog maar niet te spreken...GJP80 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:02:
[...]
Zo "goed" is de type 59 niet meer, hij is behoorlijk generfd sinds zijn lancering. De enige reden waarom hij soort van OP is is dat de spelers die er een hebben er een enorm goede crew in hebben zitten in combinatie met veel ervaring. Als je nu een type zou spelen met enkel een 100% crew dan ga je huilen...

Huilen doe ik ook vaak om mijn team spelers.
Maar gelukkig zijn mijn premium tanks mijn vrienden. :-)
p0st
Nu ik door de xp deal met de chaffee ook een arty heb vindt ik het oneshotten wel weer leuk nu ik ook eens aan de leverende kant sta.
Maar gelukkig zijn mijn premium tanks mijn vrienden. :-)
p0st
Nu ik door de xp deal met de chaffee ook een arty heb vindt ik het oneshotten wel weer leuk nu ik ook eens aan de leverende kant sta.
Dit weekend is de game hel op aarde. Er is een arty special

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Net de replay bekeken, duidelijk een lekkere pot voor Vice. Iets minder dan de helft aan damage tegen lagere tiers en 1 of 2 schoten tegen targets die door anderen werden gespot, de rest tegen tier 9 en waarschijnlijk zelf gespot. Jammer genoeg geen zicht op wat de JT precies heeft gedaan, hoewel hij sowieso 3 tier 9's heeft gekilled en richting 3k spotting.psychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:55:
[...]
Uiteraard daar ben ik me ook van bewust maar dit verschil in performance is dermate groot dat het exp verschil kleiner is dan je zou verwachten. De 1030 damage van de Jagdtiger doet vermoeden dat hij vooral killshots heeft gemaakt. Daarentegen is de kans groot dat Vice dus meer schade heeft toebedeeld aan de hogere tiers gezien het aantal tier 9s per zijde (53,3%).
Het is een flink verschil in performance ja, maar het verschil in xp vind ik met ongeveer 20% ook niet klein zeker niet als je bedenkt dat Vice en de JT beide de winnaarsbonus hebben gekregen, die ook nog eens niveleert (afk IS-3 had ook 375xp). Dan kun je volgens mij, voor een goede vergelijking, de JT beter met de rest van het veld vergelijken.
En als kills echt het verschil maken dan had die T-54 met 4 kills zeker boven die met 2 kills moeten staan, die performen verder redelijk gelijkwaardig.
Zucht... aan het 'grinden' voor mijn MoE op de Type (schuld van Usert). Win je een battle, yay, 79%! Battle later verlies je kei-kei-KEI-hard, yay! 72%. Dit schiet ook niet op.
*Het gaat niet om het verliezen trouwens: als je maar meer damage dan 2500 kunt doen maakt het geen bal uit.
*Het gaat niet om het verliezen trouwens: als je maar meer damage dan 2500 kunt doen maakt het geen bal uit.
[ Voor 24% gewijzigd door Plato1989 op 10-10-2014 19:07 ]
Als je active dossieruploader gebruikt van vba addict dan kan je het via zijn site het makkelijkst opzoeken.
In wot ga je naar je servicerecord, vehicle, awards en dan met je pijl op de marks of excellence gaan staan.
Dan komt er een popup en zie je onderaan "current ratio is higher than the ratio off %"
Die moet dus minimaal op 65% staan voor de eerste.
In wot ga je naar je servicerecord, vehicle, awards en dan met je pijl op de marks of excellence gaan staan.
Dan komt er een popup en zie je onderaan "current ratio is higher than the ratio off %"
Die moet dus minimaal op 65% staan voor de eerste.
Ik heb er een op de T49 en die van mij staat nu op 57% xD
Die gaat mij niet lukken. Ik heb veel te veel plezier om irriterende light tanks die denken een heavy te zijn een duw te verkopen wanneer ze willen schietenPcDealer schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:54:
Jeej! Tweemaal Battle Buddy!
100 potjes geen friendlies geraakt beschadigd
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Misschien een wat andere vraag, maar omdat me laptop het langzaam aan het begeven is wil ik binnenkort een nieuw systeem kopen. Maar heeft overklokken zin met wot? Met alle andere games zo'n beetje niet, maar had iets gelezen om juist de core snelheid. Ook heb ik de vraag of een gtx 970 nodig is, of kan ik voor minder gaan qua qpu?
Weinig games zijn gemaakt voor multicore. Maar Wot is wel extreem. Maar dan een dualcore heb je echt niet nodig. Je bent dus idd beter af met een dualcore op 3.3Ghz dan een quad op 3. Hoeveel dat gaat schelen is moeilijk te zeggen. Als je alles op de hoogste stand zet, heb je toch redelijk wat kracht nodig. Een drietal jaar geleden draaide ik alles full ops zonder problemen, vandaag is dat al heel wat minder. AA eruit en shadows op low kom je al een heel eind mee.
Long story short. Om wot te spelen op een héél speelbare pc, heb je echt geen dure pc nodig.
Long story short. Om wot te spelen op een héél speelbare pc, heb je echt geen dure pc nodig.
Victory!
El Halluf
T32
Experience received:3,060 67,743
Battle achievements Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -10 958
Ammunition: -13 000
Consumables: -6 000
Total: 37 785 WN8: 5 147 (100)
Eindelijk!
El Halluf
T32
Repairs: -10 958
Ammunition: -13 000
Consumables: -6 000
Total: 37 785 WN8: 5 147 (100)
Eindelijk!
Nice, grats!mkliko schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:55:
Victory!
El Halluf
T32
Eindelijk!
Daarna ook wel een leuk potje gehad.
Ik zeg: schoolvoorbeeld geduld hebben xD
http://wotreplays.com/site/1230834#abbey-klikotank-t29
Geen briljante score, zeker geen briljante pot, maar ik was blij em gewonnen te hebben!
Het zag er even naar uit dat we dit keihard gingen verliezen!
Mn T32 ace-potje:
http://wotreplays.com/site/1230838#el_halluf-klikotank-t32
(Commentaar is welkom
)
Geen briljante score, zeker geen briljante pot, maar ik was blij em gewonnen te hebben!
Mn T32 ace-potje:
http://wotreplays.com/site/1230838#el_halluf-klikotank-t32
(Commentaar is welkom
[ Voor 15% gewijzigd door Kliko op 10-10-2014 21:26 ]
Vind ik knap aangezien ze pas vanaf 65% worden uitgedeeld.Redeta schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:34:
Ik heb er een op de T49 en die van mij staat nu op 57% xD
Voelt goed he om eens een pot te kunnen dragen door hem toch te winnen...mkliko schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:24:
Daarna ook wel een leuk potje gehad.
[ Voor 51% gewijzigd door ShockWave op 10-10-2014 21:30 ]
Sorry dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door ShockWave op 10-10-2014 21:30 ]
Ik had hem al eerder maar het was omlaag gegaan.ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Vind ik knap aangezien ze pas vanaf 65% worden uitgedeeld.
[...]
Voelt goed he om eens een pot te kunnen dragen door hem toch te winnen...
Voelt zeker goed!ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:29:
[...]
Vind ik knap aangezien ze pas vanaf 65% worden uitgedeeld.
[...]
Voelt goed he om eens een pot te kunnen dragen door hem toch te winnen...
Ik baalde echt supererg aan het einde van mn ace-potje met de T32.
Ik had twee keer een arty in het vizier. Twee keer vlak voor mn neus weggekaapt!

Resultaat van vanavond:
Efficiency/WN8: 1 808 1 958
Win 54%
Ik denk dat ik maar een biertje ga drinken en dit vieren. Anders ben ik bang dat WG mij gaat straffen voor een (voor mijn doen) goede avond.
[ Voor 18% gewijzigd door Kliko op 10-10-2014 21:37 ]
De veranderde M5 Stuart is maar gek. Er zit een autoloader op met 5 kogels. Hu gekke is nu, alle vijf schoten worden mef 1 klik achter elkaar afgevuurd. Dus je kunt niet zelf kiezen om even snel 3 schoten ofzo af te vuren en dan weer terug naar je cover te gaan, want dan ben je al 5 schoten kwijt.
"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."
FTR heeft net een post gedaan met een shitload aan screenshots van nieuwe premium/reward tanks, uiteraard allemaal met HD models! Might take a while to load, tank-gasm is worth it though 
Link: http://ftr.wot-news.com/2...gift-vehicle-screenshots/
- Panzer II Ausf.D (Suspected New Year’s gift)
- Object 260 (IS-7 prototype, suspected new tier 10 CW reward)
- Panther mit 88mm (Prem)
- M56 Scorpion (Prem)
- StuG IV
- T28 Concept (Prem)
- T 55A
Oh en hier veel van de characteristics van deze tanks: http://ftr.wot-news.com/2...-vehicle-characteristics/
Link: http://ftr.wot-news.com/2...gift-vehicle-screenshots/
- Panzer II Ausf.D (Suspected New Year’s gift)
- Object 260 (IS-7 prototype, suspected new tier 10 CW reward)
- Panther mit 88mm (Prem)
- M56 Scorpion (Prem)
- StuG IV
- T28 Concept (Prem)
- T 55A
Oh en hier veel van de characteristics van deze tanks: http://ftr.wot-news.com/2...-vehicle-characteristics/
Die details van de Panther mit 88 zijn awesome! Verder veel te veel foto's van vooral de IS-7.
Dit zou vet zijn: Wikipedia: M50 Ontos zoals de gift tank die door de KNIL gebruikt is.
Dit zou vet zijn: Wikipedia: M50 Ontos zoals de gift tank die door de KNIL gebruikt is.
Voor degenen die ook naar Firstlook gaan vandaag, hier onze planning!
12:30 - 13:00: Verzamelen voor de Jaarbeurs
13:00 - 18:00: Rondje Jaarbeurs + Gezelligheid
18:00 - 20:00: Hapje eten in 't centrum en gezellig ouwehoeren
Mocht je ook aan willen sluiten, mijn nr. is
12:30 - 13:00: Verzamelen voor de Jaarbeurs
13:00 - 18:00: Rondje Jaarbeurs + Gezelligheid
18:00 - 20:00: Hapje eten in 't centrum en gezellig ouwehoeren
Mocht je ook aan willen sluiten, mijn nr. is
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat ziet die website er knullig uit en ook nog eens knullige typefouten in de post over Asrock...
Leuke battle net in mijn Type gehad! Replay is hier te vinden. 4100 damage in de type. Dat was een erg goede battle voor mijn MoE die gelijk met 5% omhoog ging naar de 80% :-). Wellicht haal ik vandaag de 85%! Ohja en door deze battle is mijn 5e crewskill op 100% gekomen.
[ Voor 10% gewijzigd door Plato1989 op 11-10-2014 12:38 ]
Zo, de IS-8 heeft alle upgrades, nu nog 160000 xp tot de IS-7
Dan hoef je niet veel te grinden voor een tier X zeg.....gemiddeld ligt het tegen de 2ton.
Je bent er zo....
Je bent er zo....

[ Voor 11% gewijzigd door ShockWave op 11-10-2014 15:20 ]
Ik ben WoT weer eens opnieuw aan het downloaden.. Echt al een jaar of 1.5 niet gespeeld zo niet meer xD destijds nog een premium tank gekocht en was bezig met amerikaanse tanks. Maar heb geen idee waar ik was gebleven ik denk rond tier 8.. maar al te lang niet gespeeld om het echt te onthouden
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Zal dichtbij geweest zijn, maar gezien het feit dat 80% van de damage op lower tiers is gedaan ergens nog wel begrijpelijk. Ik denk trouwens dat je toch best nog wat meer XP zal nodig hebben vr die tank te acen. Blijft een dijk van een tank.Kepro schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 16:36:
Nog steeds geen Ace...
Denk dat ik de E-100 maar weer ga verkopen. Wat een onding, kan er echt niets mee. Veels te traag, veels te lage RoF. Gewoon een schietschijf. Meeste maps zijn ook veels te groot om het verschil te kunnen maken, tegen de tijd dat ik aan de andere kant van de map ben is de tijd om. Bleh.
24 battles, 33% win rate
Credits verdwijnen als sneeuw onder de zon zo.
Overigens merk ik wel verschil met toen ik eerst speelde, WN8 is nu nog 1607, maar die gaat drastisch omlaag, WN1300 oid is het meer nu als ik geluk heb
Is er een tanklijn waarbij de heavies wel sneller dan 30km/h top kunnen en wendbaarder zijn? En qua RoF schiet ik liever 2x voor 700 dmg dan 1x.
24 battles, 33% win rate
Overigens merk ik wel verschil met toen ik eerst speelde, WN8 is nu nog 1607, maar die gaat drastisch omlaag, WN1300 oid is het meer nu als ik geluk heb
Is er een tanklijn waarbij de heavies wel sneller dan 30km/h top kunnen en wendbaarder zijn? En qua RoF schiet ik liever 2x voor 700 dmg dan 1x.
[ Voor 29% gewijzigd door Angeloonie op 11-10-2014 17:24 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dan moet je toch eens kijken naar je speelstijl.
Als is de E100 traag, met goed angelen kan je zoveel dmg doen en boucen. Arty is nog het meest irritant (en dan voornamelijk bij een directhit).
En ja ik schiet ook regelmatig Heat, maar ook met AP en zeker met HE op waffentragers kan je heerlijk knallen
Wat mij betreft is de E100 een van de leukere tier X voor in randoms...
En als je een heavy met hogere rof wil en snelheid? Amx 50B of T57
Als is de E100 traag, met goed angelen kan je zoveel dmg doen en boucen. Arty is nog het meest irritant (en dan voornamelijk bij een directhit).
En ja ik schiet ook regelmatig Heat, maar ook met AP en zeker met HE op waffentragers kan je heerlijk knallen
Wat mij betreft is de E100 een van de leukere tier X voor in randoms...
En als je een heavy met hogere rof wil en snelheid? Amx 50B of T57
[ Voor 39% gewijzigd door themaxter op 11-10-2014 17:41 ]
NOOIT een tier 10 verkopen, ik was ook een paar maand geleden nog van plan mijn leopard 1 te verkopen, maar sinds ik mijn speelstijl heb veranderd speelt de leo zalig, maar je zou een paar games kunnen spelen en daarvan een stuk of 2 replays online zetten? dan wil ik er wel naar kijken en wat feedback leveren.Angeloonie schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:09:
Denk dat ik de E-100 maar weer ga verkopen. Wat een onding, kan er echt niets mee. Veels te traag, veels te lage RoF. Gewoon een schietschijf. Meeste maps zijn ook veels te groot om het verschil te kunnen maken, tegen de tijd dat ik aan de andere kant van de map ben is de tijd om. Bleh.
24 battles, 33% win rate
Voor de snellere tank lijnen moet je toch naar de britten of amerikanen gaan. Ook de IS7 is een mobiele tank.
Waar moet ik me bevinden als E-100? Ergens achteraan of frontlinie? Enige map waar het redelijk gaat is Dead Rail. Lekker hoekjes e.d.
Murovanka etc. zijn gewoon 10x crap vanwege arty en traagheid. Anglen lijkt niets te doen want alle pent me
Heb replays aangezet, dus zal er wel een posten straks
Hier een replay van een potje dat zowaar gewonnen werd en best goed ging: http://wotreplays.com/sit..._on_fire-angeloonie-e-100
En dit was weer 10x crap: http://wotreplays.com/sit...rlenberg-angeloonie-e-100
Even WN8 compenseren met de Tiger, gaat lekker, gemiddeld 3000 oid
Eigenlijk 95% van de tijd top tier 
Wat is de (100) achter de WN8?
Victory!
Pearl River
Tiger I
Experience received:1.589 26.662
Battle achievements Mastery Badge: "2nd Class"
Repairs: -4 862
Ammunition: -4 788
Consumables: -3 000
Total: 14 012 WN8: 4 232 (100)
Murovanka etc. zijn gewoon 10x crap vanwege arty en traagheid. Anglen lijkt niets te doen want alle pent me
Heb replays aangezet, dus zal er wel een posten straks
Hier een replay van een potje dat zowaar gewonnen werd en best goed ging: http://wotreplays.com/sit..._on_fire-angeloonie-e-100
Even WN8 compenseren met de Tiger, gaat lekker, gemiddeld 3000 oid
Wat is de (100) achter de WN8?
Victory!
Pearl River
Tiger I
Experience received:1.589 26.662
Battle achievements Mastery Badge: "2nd Class"
Repairs: -4 862
Ammunition: -4 788
Consumables: -3 000
Total: 14 012 WN8: 4 232 (100)
[ Voor 53% gewijzigd door Angeloonie op 11-10-2014 19:29 ]
Heeey, nieuwe medaille die ik nog niet kende. De Billotte's. Als ik de beschrijving goed lees is dat vooral een grote FU naar de tegenpartij.
Zeker in combinatie met de Spartan die ik erbij kreeg. En de Steel Wall. Ach, nog maar 1k xp en dan heb ik de KV-1 elite. Het ging zo snel, pas 82 potjes ermee gedaan. Heerlijke tank toch wel.
Denk alleen wel dat ik de crew ervan omtrain naar de KV-1S (zodra dat weer in de aanbieding is). Dan wellicht weer langzaam een nieuwe crew ervoor trainen denk ik.
Edit:
En direct daarop een zalige pot met de KV-220 tegen Tomato United. Nieuw record met 7 kills. En dus een Top Gun, naast de High Caliber en (wederom) Steel Wall. Geinige tank ook. Deelt niet zulke harde klappen uit als de KV-1, maar tegen Tomato United krijg je in die tank ruim de tijd om meerdere kleine klapjes uit te delen.
Denk alleen wel dat ik de crew ervan omtrain naar de KV-1S (zodra dat weer in de aanbieding is). Dan wellicht weer langzaam een nieuwe crew ervoor trainen denk ik.
Edit:
En direct daarop een zalige pot met de KV-220 tegen Tomato United. Nieuw record met 7 kills. En dus een Top Gun, naast de High Caliber en (wederom) Steel Wall. Geinige tank ook. Deelt niet zulke harde klappen uit als de KV-1, maar tegen Tomato United krijg je in die tank ruim de tijd om meerdere kleine klapjes uit te delen.
[ Voor 27% gewijzigd door Gaius op 11-10-2014 20:19 ]
Ik heb één keer een tier X tank verkocht. Laatst de IS4 verkocht omdat ik credits nodig had voor de CW event om een 50 100 te kopen. Speelde die tank toch nooitSerpentNL schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:46:
[...]
NOOIT een tier 10 verkopen, ik was ook een paar maand geleden nog van plan mijn leopard 1 te verkopen, maar sinds ik mijn speelstijl heb veranderd speelt de leo zalig, maar je zou een paar games kunnen spelen en daarvan een stuk of 2 replays online zetten? dan wil ik er wel naar kijken en wat feedback leveren.
Voor de snellere tank lijnen moet je toch naar de britten of amerikanen gaan. Ook de IS7 is een mobiele tank.
Vandaag eindelijk weer een goede wn8. Nu gestopt met 3700wn8
En tegelijk een

De laatste twee tegenstanders (T110E4 en E100) nog naar 100 en 300 hp weten krijgen, maar toen konden ze opeens wel mijn turret snapshotten......
Of WoT is veel veranderd of ik kan het niet meer.. Maar niks wil lukken xD sowieso welke tier ik ook speel ben ik altijd 1 van de laagste.. in 3 rondjes al door een teamgenoot keihard afgeknalt zonder enige reden of whatever.. lijkt wel of ik sowieso het primaire doelwit ben.
meh weinig lol aan zo
meh weinig lol aan zo
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Nou ik heb ze even bekeken. Zie hieronder voor een lijstje verbeteringen.[b]Angeloonie schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 17:50:
- In beide replays, waarom gebruik je in vredesnaam camonet? Ik weet niet wat voor equipment je hebt maar ik gebruik op mijn E100 vents, vert. stab en rammer. Je zou de vents of de stabilizer kunnen switchen naar een toolbox of superheavy spalliner. Ook zou je de vents evt kunnen veranderen naar gun laying drive. Maar beide setups zou ik niet aanraden, mijne is denk ik daarin wel het beste
- Dit geldt ook voor beide replays (vooral die op erlenberg) maar wees aggresief, ga met de flow van je medespelers mee. Je bent een heavy tank met een hele smak pantser. En met 0.4 nauwkeurigheid van je gun is het zeker geen sniper.
- E100 spelers kan ik dit maar niet vaak genoeg aanraden, maar sidescrape en angling is zo heilig voor jou als dat voor gelovigen de bijbel is of wat voor boek het ook maar mag zijn. Dit heeft ook meteen te maken met het kopje wees agressief, wanneer je die 2 dingen goed beheerst dan gaat die tank al een stuk beter. Denk daarbij wel dat je ook je turret moet anglen.
- Het laatste puntje, dit was je ammo keuze en wanneer je bepaalde ammo laad. Je had 30 AP, 9 HEAT en 11 HE als ik het mij nog goed herinner. Je kan wel met AP veel gaan spelen maar dan moet je de tank ook iets beter beheersen. Als ik jou was zou ik meer op HEAT gaan (ik heb AP 20, HEAT 20 en HE 10) en probeer daarin ook te voorspellen waar je tegen gaat, is het een T8 dan AP maar weet je het niet zoals in het begin van de match laad dan meteen HEAT. En als je een WT oid tegenkomt dan is HE heel leuk natuurlijk
Nou dat was het dan zo'n beetje, hoop dat je er iets aan hebt en als er nog vragen zijn hoor ik het wel!
Sowieso is het weekend nooit het beste moment om te spelenTgR_KILLER schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:08:
Of WoT is veel veranderd of ik kan het niet meer.. Maar niks wil lukken xD sowieso welke tier ik ook speel ben ik altijd 1 van de laagste.. in 3 rondjes al door een teamgenoot keihard afgeknalt zonder enige reden of whatever.. lijkt wel of ik sowieso het primaire doelwit ben.
meh weinig lol aan zo
Ik denk dat ik vandaag ook al een winrate van 20% heb ongeveer. Mijn overlevings ratio wil ik niet eens weten
Ga het straks beter doorlezen, maar alvast 1 reactie:
0 credits en camonet in storage = oplossingSerpentNL schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:13:
[...]
Nou ik heb ze even bekeken. Zie hieronder voor een lijstje verbeteringen.
- In beide replays, waarom gebruik je in vredesnaam camonet? Ik weet niet wat voor equipment je hebt maar ik gebruik op mijn E100 vents, vert. stab en rammer. Je zou de vents of de stabilizer kunnen switchen naar een toolbox of superheavy spalliner. Ook zou je de vents evt kunnen veranderen naar gun laying drive. Maar beide setups zou ik niet aanraden, mijne is denk ik daarin wel het beste.
Nou van mij hoor je niet echt vaak op GoT, ben meer een stille lezer van het forum. Alleen de afgelopen paar dagen heb ik wat problemen met WoT. Laad tijden zijn ongelooflijk lang, 'not responding' issues en constante frame drops. In eerste instantie dacht ik dat de mods de boosdoener was maar dat was kennelijk niet het geval. Nou dan maar WoT geunistalled en opnieuw erop gezet zonder mods en alles op de laagste settings gezet. Nog steeds dezelfde problemen. Dan maar mijn HDD defragmenteren voor als het daar aan zou liggen maar WoT wou nog steeds niet meewerken. Is het dan een virus? Dan maar gewoon helemaal een clean install (OS etc.), zoveel programma's heb ik ook niet op mijn PC staan dus dat was zo gebeurd. Alle drivers up to date en nog steeds dezelfde problemen met een clean WoT versie. Volgens mij heb ik alles geprobeerd maar zonder enig succes. Hebben jullie nog ideeën?
Aan de hardware ligt het niet denk ik. Want met BF4 en andere spellen heb ik geen problemen.
- GPU: MSI R9 290 (After market)
- CPU: I5 4670
- 8 GB RAM
IGN: Reyesinc
Aan de hardware ligt het niet denk ik. Want met BF4 en andere spellen heb ik geen problemen.
- 8 GB RAM
Vandaag gezellig een dagje naar Utrecht geweest met 5 andere clanleden! Nog even wat goodies gescoord bij de WG stand (keycord, flesopener, koelkastmagneetje, bonuscode (T127), invite code (T2 Light), WG T-Shirt) en daarna lekker een biertje gedronken in het centrum en Spare Ribs gegeten bij Broadway (aanrader!).
Nu wel gaar, dus ik dacht nou ik speel nog ff 1 potje voordat ik ga slapen, en oh my wat een bazenpot op Komarin! Oh en nu die eerste MoE erop zit ga ik uiteraard door voor de volgende

Nu wel gaar, dus ik dacht nou ik speel nog ff 1 potje voordat ik ga slapen, en oh my wat een bazenpot op Komarin! Oh en nu die eerste MoE erop zit ga ik uiteraard door voor de volgende

Nog even ~100 van zulke potjes en je behoort ook tot de 3MoE club.p0st schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:17:
Vandaag gezellig een dagje naar Utrecht geweest met 5 andere clanleden! Nog even wat goodies gescoord bij de WG stand (keycord, flesopener, koelkastmagneetje, bonuscode (T127), invite code (T2 Light), WG T-Shirt) en daarna lekker een biertje gedronken in het centrum en Spare Ribs gegeten bij Broadway (aanrader!).
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd Broadway kwamen we ook wel eens toen we nog in Utrecht woonde.
Exp is trouwens lekker op het ogenblik met twee missie die extra xp geven 50% + 25% extra. Als een potje goed gaat, is dan gelijk bingo.
Heb wel gevoel dat wot iets wat buggy is, heb zelf af en toe BSOD.
Exp is trouwens lekker op het ogenblik met twee missie die extra xp geven 50% + 25% extra. Als een potje goed gaat, is dan gelijk bingo.
Aan je hardware specs zou het inderdaad niet mogen liggen, het enige wat ik zo kan bedenken is dat het misschien iets met je internet verbinden is. Zijn je problemen na de micro patch van afgelopen week begonnen?LmLegendary schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:58:
Nou van mij hoor je niet echt vaak op GoT, ben meer een stille lezer van het forum. Alleen de afgelopen paar dagen heb ik wat problemen met WoT. Laad tijden zijn ongelooflijk lang, 'not responding' issues en constante frame drops. In eerste instantie dacht ik dat de mods de boosdoener was maar dat was kennelijk niet het geval. Nou dan maar WoT geunistalled en opnieuw erop gezet zonder mods en alles op de laagste settings gezet. Nog steeds dezelfde problemen. Dan maar mijn HDD defragmenteren voor als het daar aan zou liggen maar WoT wou nog steeds niet meewerken. Is het dan een virus? Dan maar gewoon helemaal een clean install (OS etc.), zoveel programma's heb ik ook niet op mijn PC staan dus dat was zo gebeurd. Alle drivers up to date en nog steeds dezelfde problemen met een clean WoT versie. Volgens mij heb ik alles geprobeerd maar zonder enig succes. Hebben jullie nog ideeën?
- 8 GB RAM
Heb wel gevoel dat wot iets wat buggy is, heb zelf af en toe BSOD.
Shuttle st20g5
Is er iets dat op de achtergrond veel van je systeem vraagt? Kijk in Task Manager.LmLegendary schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:58:
Probs met WoT.
Van de week mn laptop opnieuw geïnstalleerd en op de juiste manier drivers erop gezet.
Wot haalt nu 50fps @ 1920 x 1080 medium details. Niet verkeerd. (GTX 850M)
De verbinding met mijn bluetooth muis blijft nu ook intact, beter.
Wot haalt nu 50fps @ 1920 x 1080 medium details. Niet verkeerd. (GTX 850M)
De verbinding met mijn bluetooth muis blijft nu ook intact, beter.
Whatever.
Wat raden jullie aan om wot op ultra te spelen? Laptop is echt langzaam aan het sterven, wanneer ik een potje start blijft ie in het laad scherm bij de laatste pixel. Wanneer hij wil overschakelen naar het battlefield blijft ie daar, maar geluiden hoor ik.
Oplossing voor wat?Angeloonie schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:30:
Ga het straks beter doorlezen, maar alvast 1 reactie:
[...]
0 credits en camonet in storage = oplossing
Een tank met 0.0 cammowaarde geef je een 25% bonus op zijn cammo..

Dat je dus waarschijnlijk zonder bruikbare equipment rondrijdt verklaart het slechte speelkarakter van je E 100.
Als eerste welkom terug......TgR_KILLER schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 21:08:
meh weinig lol aan zo
WoT is heel veel veranderd in het afgelopen jaar, weet niet hoelang je eruit bent geweest?
Geef eens je ingame naam dan kunnen we eens kijken wat je stats zijn via Noobmeter, er wordt namelijk aardig wat gefocussed op spelers met een hoge wnrating om die "goede spelers er als eerste uit te knallen.
Als je "zomaar" door je teamgenoot wordt afgeknald kan meerdere reden hebben..
Low tier omdat ze niet op zitten te letten, ze parkeren achter je en gaan op de vijand lopen schieten zonder dat ze even opletten of jij er nog voorstaat...
Of heb je zelf teamdamage gedaan en ben je "blauw?"
Dan ben je free game voor iedereen zonder dat ze een penalty krijgen als ze op je knallen.
Upload eens een replay hiernaartoe http://wotreplays.eu/ en post de link naar die replay in dit forum, er is dan altijd wel iemand die hem even wil bekijken en tips wil geven.
Je moet nu ook bedenken dat door alle reclame van een jaar geleden je heeeeel veeeel slechte spelers heb die de game absoluut nog niet kennen maar wel al in een tier X rondrijden en nog steeds spelen alsof ze een tier I op Malinovka besturen.
Sommige hebben wel al veel potjes gespeeld 20 tot 30K maar zijn zo slecht...omdat ze vaak een botprogramma hebben gebruikt.......
In ieder geval minimaal een i5 van de laatste generatie met een flink aantal GHz onder de motorkap.SurfBoy schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:28:
Wat raden jullie aan om wot op ultra te spelen? Laptop is echt langzaam aan het sterven, wanneer ik een potje start blijft ie in het laad scherm bij de laatste pixel. Wanneer hij wil overschakelen naar het battlefield blijft ie daar, maar geluiden hoor ik.
WoT is erg CPU afhankelijk, draai zelf op een core i5 3570K nu weer ff op stock 3.4GHz met een ATI 6850 graka.
Dit werkt prima maar moet zeggen toen ik hem op 4.2 had geclocked deed WoT het net ff iets beter, heb wel de meeste eyecandy uitgezet omdat ik tijdens CW niet het zicht ontnomen wil hebben in sniperview omdat er kruitdampen hangen...
Vraagje van mijn kant dus wie weet welke instelling je moet veranderen om wel wat mooie dingen te zien maar zonder die kruitdampen.
De "extra effects quality" slider staat op off, zet ik die maar 1 tikje aan dan heb je dus die mistwolken welke ik dus niet wil hebben.....
[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 12-10-2014 10:38 ]
Was dit in het verleden niet eens aangepast naar een vaste camowaarde die er bij opgeteld werd in plaats van een percentage van de tankcamo ?ShockWave schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:28:
[...]
Een tank met 0.0 cammowaarde geef je een 25% bonus op zijn cammo..
Ik dacht toch dat camonet niet meer met procenten werkte maar met vaste punten basecamo erbij. TD kreeg 15 punten, medium 10, heavy 5, lights 10 en arty 5. Een camonet heeft evenveel effect of je je de slechtste basecamo hebt of de beste basecamo met een reeds getrainde camocrew erbij ook.ShockWave schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:28:
[...]
Oplossing voor wat?
Een tank met 0.0 cammowaarde geef je een 25% bonus op zijn cammo..![]()
Dat je dus waarschijnlijk zonder bruikbare equipment rondrijdt verklaart het slechte speelkarakter van je E 100.
[...]
Wat ^^^ dus net zei.
Dat gezegd zijnde blijft het volgens mij toch een slechte keuze camo op je heavy te steken. Op alle andere classes kan ik het begrijpen, alleen niet op heavies.
[ Voor 11% gewijzigd door Joindry op 12-10-2014 10:48 ]
Volgens de wiki..
Ik lees het als nog steeds zoveel % op de eigen waarde van de tank.Provides a % bonus to the tank's camouflage factor when the tank hull is stationary for 3 seconds, based on the class of the tank. Lights and mediums get 10%, Heavies and SPGs 5%, and TDs 15%.
[ Voor 13% gewijzigd door ShockWave op 12-10-2014 10:49 ]
Als je kijkt op wotinfo- camo values staat het anders. Ik denk dat de wiki staaltje slechte vertaling is. Leest beter als je dat % teken gewoon weglaat. Uiteidenlijk druk je basecamo ook uit in procent, maar zoals je het nu leest is het % op reeds % en dat is het dus niet. Bad translatink.
Gevonden, wiki is nog de oude methode
Bron: http://ftr.wot-news.com/2013/06/10/10-6-2013/
Camouflage bonus as a result of using camo net and camouflage was multiplied on the camouflage value of the given tank. This resulted in the situation when the tank with good camouflage (i.e. tanks of average size) enjoyed more advantages – for instance, if camouflageof the tank was 30% (relative value) and together with the camo net it made the following 30% * 1.25 = 37.5% – 7.5% difference. At the same time tanks with bad camouflage (i.e. tanks of a big size) this effect was very insignificant. – when the tank had 5% camouflage, together with camo net it made 5% * 1.25 = 6.25% – 1.25% difference. The coefficient from camo net and camouflage itself was equal for all vehicles – 1.25 and 1.05 respectively.
Bonus to camouflage from camo net and camouflage will now (starting from 8.6) be added to the camoflage value of that tank. In other words, camouflage and camo net use will provide a fixed bonus to the vehicle’s camouflage, which doesn’t depend on tank’s parameter but depending on the type of the vehicle. Due to the fact that during summarizing, old camo net and camouflage coefficients (+25% and +5%) would have influenced more – for instance, for the tank with 30%camouflage and camo net the overall rate would have been 30% + 25% = 55%, their value has been degraded and distinguished by types of vehicles – SPG and HT acquire a small bonus, LT and MT – average bonus, and TDs – a big bonus (the camo net bonus is still bigger than simply a bonus from camouflage – i.e. bonus from camo net for SPGs and HT is greater than bonus from camouflage for TDs).
Bron: http://ftr.wot-news.com/2013/06/10/10-6-2013/
Camouflage bonus as a result of using camo net and camouflage was multiplied on the camouflage value of the given tank. This resulted in the situation when the tank with good camouflage (i.e. tanks of average size) enjoyed more advantages – for instance, if camouflageof the tank was 30% (relative value) and together with the camo net it made the following 30% * 1.25 = 37.5% – 7.5% difference. At the same time tanks with bad camouflage (i.e. tanks of a big size) this effect was very insignificant. – when the tank had 5% camouflage, together with camo net it made 5% * 1.25 = 6.25% – 1.25% difference. The coefficient from camo net and camouflage itself was equal for all vehicles – 1.25 and 1.05 respectively.
Bonus to camouflage from camo net and camouflage will now (starting from 8.6) be added to the camoflage value of that tank. In other words, camouflage and camo net use will provide a fixed bonus to the vehicle’s camouflage, which doesn’t depend on tank’s parameter but depending on the type of the vehicle. Due to the fact that during summarizing, old camo net and camouflage coefficients (+25% and +5%) would have influenced more – for instance, for the tank with 30%camouflage and camo net the overall rate would have been 30% + 25% = 55%, their value has been degraded and distinguished by types of vehicles – SPG and HT acquire a small bonus, LT and MT – average bonus, and TDs – a big bonus (the camo net bonus is still bigger than simply a bonus from camouflage – i.e. bonus from camo net for SPGs and HT is greater than bonus from camouflage for TDs).
WoTinfo is goed leesvoer zie ik...maar...
Je gaat ervanuit dat WoTinfo goed is en de WoT wiki fout door slechte vertaling...maar....welke van de 2 is goed??
WoTinfo kan het ook fout hebben door slechte vertaling toch?
Edit: tnx acxeller....
Je gaat ervanuit dat WoTinfo goed is en de WoT wiki fout door slechte vertaling...maar....welke van de 2 is goed??
Edit: tnx acxeller....
[ Voor 5% gewijzigd door ShockWave op 12-10-2014 10:55 ]
Ik ga er niet zomaar vanuit dat wotinfo correct is. Maar dat de wot wiki juist is alzeker niet. Kijk, blijkbaar niet geupdate sinds 8.6 =PShockWave schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:54:
WoTinfo is goed leesvoer zie ik...maar...
Ik herinnerde me die wijzigende update gewoonweg nog. Gewoon geen idee wanneer het was. Sinds was het wel nuttig om camonet op een JP E100 te leggen. Die gaat van 3 puten basecamo naar 18 punten door het nieuwe systeem. ipv vroeger van 3 naar 3.5 ofzo
Enige uitzondering van camonet op heavy is imho de IS-4. Redelijke accuracy en hoogste basecamo van tier X heavies. Maar zeker en vast nog voor discussie vatbaar en zuiver persoonlijke keuze.
[ Voor 12% gewijzigd door Joindry op 12-10-2014 11:01 . Reden: spelvouten uitgehaald :) zondag ochtendkoffie enzo ]
Oeh nice. Eerste potje van vandaag met de KV-1. High Caliber, Steel Wall, 1st Class Master en 1 Mark of Excellence. En ruim genoeg xp mee gehaald om de tank elite te maken, en de commander heeft nu 6th sense.

Als iemand nog een JT 8.8 zoekt: Hier een scherpe aanbieding!
http://www.ebay.nl/itm/Wo...es_JS&hash=item1c47825cb1
Ik heb zelf al een Type dus heb de 8.8 niet nodig, maar het is een heerlijke credit grinder! Trage TD's moet wel je ding zijn, maar de DPM van dat ding is echt ziek
(Tiger I gun met +/- 4sec reload)
Ik heb zelf al een Type dus heb de 8.8 niet nodig, maar het is een heerlijke credit grinder! Trage TD's moet wel je ding zijn, maar de DPM van dat ding is echt ziek
[ Voor 36% gewijzigd door p0st op 12-10-2014 12:58 ]
Ik wil de type...p0st schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:55:
Als iemand nog een JT 8.8 zoekt: Hier een scherpe aanbieding!
Ik heb zelf al een Type dus heb de 8.8 niet nodig, maar het is een heerlijke credit grinder! Trage TD's moet wel je ding zijn, maar de DPM van dat ding is echt ziek(Tiger I gun met +/- 4sec reload)
Als je de Type 59 bedoelt.........Jammer joh....

Type 62 had je laatst kunnen halen......
[ Voor 20% gewijzigd door ShockWave op 12-10-2014 13:40 ]
nice! gratz!p0st schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:17:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net weer een mooi potje met de schmallturm. Soms zo'n heerlijke tank.
En nog een mastery ace ook!
Hield in mijn eentje een tank of 6/7 bezig!
http://wotreplays.com/sit...tank-pzkpfw_iv_schmalturm
[ Voor 13% gewijzigd door Kliko op 12-10-2014 13:48 ]
Yup, was lachenp0st schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:17:
Okay dit is nogal raar, ik start WoT op om in task manager te kijken of er rare processen beginnen te lopen maar WoT werkt nu opeens zonder enkele problemen. Nogal vreemd heb niks bijzonders gedaan sinds gisteren maar nu wil WoT wel opeens meewerken. Wil er alleen geen mods opzetten voordat ik weer problemen ga krijgen, vanilla WoT is trouwens ook gewoon lekker. Dus als iemand anders dit probleem ook heeft zou ik niet echt weten waar de oplossing zit.
Peace...
Peace...
Invite code is zeker voor nieuwe spelers alleen? Als ik had geweten dat Wargaming er ook met een standje stond was ik misschien nog ff langs gegaan...Mr_Size schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:12:
[...]
Yup, was lachenIk heb ook nog een invite code gescoord, wellicht heeft iemand er wat aan. PM me maar als je hem wilt!
Iemand trouwens wel eens Strongholds gespeeld? Heb laatst een clan aangemaakt (ik + een aantal vrienden), en willen binnenkort de tier 6 max Strongholds gaan spelen (sommigen zijn nog aan het grinden richting tier 6). Niets profesioneels, gewoon leuk rondrijden en een beetje schieten
Surfin' paradise!
Wij bij GoT spelen geregeld Stronghold ja
Meestal T8 en T10 volgens mij.
Vanmiddag ff lekker middagje gehad, o.a. in platoon met Fordox en Spaniard:
Wins/Battles: 10/10
WN8: 3007
Avg dmg: 2278
En ik heb de Lorraine 40t unlocked
Nu nog ff wat credits grinden en dan is de bat chat weer een stap dichterbij
En ik heb de Lorraine 40t unlocked

Type 59 inderdaadShockWave schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:38:
[...]
Als je de Type 59 bedoelt.........Jammer joh....
Type 62 had je laatst kunnen halen......
Deed je het beter dan ik, wins waren lastig de rest daarentegen ging erg vloeiend (behalve dat één battle onwijs zuur was).Mr_Size schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:03:
Wij bij GoT spelen geregeld Stronghold jaMeestal T8 en T10 volgens mij.
En ik heb de Lorraine 40t unlockedNu nog ff wat credits grinden en dan is de bat chat weer een stap dichterbij
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Oplossing voor nietsShockWave schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:28:
[...]
Oplossing voor wat?
Een tank met 0.0 cammowaarde geef je een 25% bonus op zijn cammo..![]()
Geen credits voor equipment = geen equipment.
Camo net in storage = beter dan niets
Maar goed, -10% reloading time gaat het verschil niet maken, dus het is meer de speelstijl.
~2 seconden reload tijd van je gun afsnoepen is toch wel flink merkbaar hoor.
Ja de winrate kwam ik ook achteraf pas achter, al waren de potjes voor mij redelijk bagger (1800 wn8)Mr_Size schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 17:03:
Wij bij GoT spelen geregeld Stronghold jaMeestal T8 en T10 volgens mij.
En ik heb de Lorraine 40t unlockedNu nog ff wat credits grinden en dan is de bat chat weer een stap dichterbij
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Kweenie, je wordt 10% sneller aan puin getrapt door een E100 die wel een rammer heeft?Angeloonie schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:42:
[...]
Maar goed, -10% reloading time gaat het verschil niet maken, dus het is meer de speelstijl.
Daarnaast doe je met een rammer doe je ook meer damage en dat is weer meer credits/xp per battle.
Al met al is een rammer dus een goede investering.
Al met al is een rammer dus een goede investering.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Woehoe, soort van klaar met de Pz IVH. Hoewel ik er incidenteel lekkere potten in speel vind ik het, ook na 60 battles, geen fijne tank. Derp-guns liggen me (nog) niet. Maar goed, de VK 30.01 P is unlocked. De VK 36.01 H kan ik ook unlocken via de VK 30.01 H.
Ik ben wel benieuwd naar de VK 30.01 H, de 7,5/5,5 cm Waffe 0725 lijkt me een fijne gun, zeker voor Tier 5. De tank heeft natuurlijk nauwelijks armor, maar hey, dat heeft de Pz IVH ook niet, dus dat mag geen bezwaar zijn.
Moet alleen nog even de D.W. 2 door voordat ik daarmee kan beginnen. Nou ja, dat gaat dan de eerste tank worden die ik volledig met skill-ammo laad. Dan kan ik wellicht nog iets pennen.
Ik ben wel benieuwd naar de VK 30.01 H, de 7,5/5,5 cm Waffe 0725 lijkt me een fijne gun, zeker voor Tier 5. De tank heeft natuurlijk nauwelijks armor, maar hey, dat heeft de Pz IVH ook niet, dus dat mag geen bezwaar zijn.
Moet alleen nog even de D.W. 2 door voordat ik daarmee kan beginnen. Nou ja, dat gaat dan de eerste tank worden die ik volledig met skill-ammo laad. Dan kan ik wellicht nog iets pennen.
Speel dan niet met de derp?Gaius schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:38:
Woehoe, soort van klaar met de Pz IVH. Hoewel ik er incidenteel lekkere potten in speel vind ik het, ook na 60 battles, geen fijne tank. Derp-guns liggen me (nog) niet.
De 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 vond ik ook underwhelming. Weinig accuraat, lage alfa, en relatief lange reload. Voor m'n gevoel zou je met die gun, gecombineerd met de matige armor van de Pz IVH, moeten spelen als sniper, maar daar vind ik de gun niet goed genoeg voor. Dus dan maar de derp. Hoef je maar 2 goeie hits te hebben voor een redelijke pot.
Dat gezegd hebbende, voordat ik aan de Pz IVH begon was ik bezig met de T-34. Die heeft (met de 57mm) ook een lage alfa (lager nog zelfs), maar een fantastische reload, hij is accurater en heeft meer penetration.
Ik heb ook de Pz IV Schmallturm in m'n garage. Die heeft wel de gun om zo te spelen zoals ik voel dat de Pz IV gespeeld kan worden, als een TD met turret. Die bevalt dan dus ook een stuk beter. Ik denk dat de Ace-badge in m'n 2e game in die tank dat ook wel bewijst voor mij.
Het is dan wel geen replay van een Pz IV H met 7.5 cm L/48, maar het is wel een replay van een Pz IV met 7.5 cm L/48 en er zit een H in de naam: ClicketyclickGaius schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
De 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 vond ik ook underwhelming. Weinig accuraat, lage alfa, en relatief lange reload. Voor m'n gevoel zou je met die gun, gecombineerd met de matige armor van de Pz IVH, moeten spelen als sniper, maar daar vind ik de gun niet goed genoeg voor. Dus dan maar de derp. Hoef je maar 2 goeie hits te hebben voor een redelijke pot.
Edit: Geen idee waarom ik goud in een T-28 ram.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 13-10-2014 11:05 ]
Grom. Hatelijke tank, die Pz IV Hydro. Als ik m'n razer-muis 2 weken later had gekocht had ik er ook één gehad.User schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:01:
[...]
Het is dan wel geen replay van een Pz IV H met 7.5 cm L/48, maar het is wel een replay van een Pz IV met 7.5 cm L/48 en er zit een H in de naam: Clicketyclick
Edit: Geen idee waarom ik goud in een T-28 ram.
Ik zal de replay 's bekijken als ik thuis ben, thanks.
Overigens zie ik een 'klein' verschil in skillniveau.
Ter indicatie:
Ik + Pz IVH = 651 WN8 na 60 battles
Ik + KV-1 = 1862 WN8 na 83 battles
651 WN8 in welke tank dan ook ligt aan de speler, niet aan de tank.
Heb je daar toevallig nog een replay van? Of is dat een potje uit een oudere versie?Gaius schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:55:
[...]
Ik heb ook de Pz IV Schmallturm in m'n garage. Die heeft wel de gun om zo te spelen zoals ik voel dat de Pz IV gespeeld kan worden, als een TD met turret. Die bevalt dan dus ook een stuk beter. Ik denk dat de Ace-badge in m'n 2e game in die tank dat ook wel bewijst voor mij.
Zou graag een willen zien hoe jij een potje speelt in de schmallturm.
Wie weet leer ik er nog wat van!

Ik upload automagisch naar vbaddict. Hopelijk werkt het.mkliko schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:42:
[...]
Heb je daar toevallig nog een replay van? Of is dat een potje uit een oudere versie?
Zou graag een willen zien hoe jij een potje speelt in de schmallturm.![]()
Wie weet leer ik er nog wat van!
En ja, als je denkt twijfel te zien in het begin van de match dan klopt dat. Ik zit nog heel erg in de fase "help, waar moet ik naar toe" in een aantal maps. Redshire is er daar één van.
PsstGaius schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:17:
[...]
Grom. Hatelijke tank, die Pz IV Hydro. Als ik m'n razer-muis 2 weken later had gekocht had ik er ook één gehad.
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/wot-razer-trio/
Wat ik bedoelde was dat ik net vóór die actie inging een Razer-muis gekocht heb. En om nu €79,99 uit te geven voor een muis alleen voor die tank vind ik net te veel van het goede.
Heb je replay gekeken. Heerlijk gebruik van het terrein de eerste paar minuten, en erg leerzaam.
Ah op die manier. Ik dacht dat ze out of stock waren toen je er een wou kopen.Gaius schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:32:
[...]
Wat ik bedoelde was dat ik net vóór die actie inging een Razer-muis gekocht heb. En om nu €79,99 uit te geven voor een muis alleen voor die tank vind ik net te veel van het goede.
Heb je replay gekeken. Heerlijk gebruik van het terrein de eerste paar minuten, en erg leerzaam.
Geen probleem, correct gebruik van het terrein kan een enorm voordeel opleveren in veel matches.
Haha, altijd geweldig, AP schieten met T92 op Ruinberg, dat is de reden dat ik er altijd 4 meeneem, voor dat soort mappen XD
http://wotreplays.com/sit...erg_on_fire-vissie003-t92
http://wotreplays.com/sit...erg_on_fire-vissie003-t92
[ Voor 49% gewijzigd door vissie003 op 13-10-2014 20:38 ]
Wow. de clan TDT geeft zijn visitekaartje af in de Circon stream

Voor de mensen die de replay willen zien moet je kijken naar de Sand River battle van rond 21:100

Voor de mensen die de replay willen zien moet je kijken naar de Sand River battle van rond 21:100
[ Voor 46% gewijzigd door wontcachme op 13-10-2014 21:17 ]
later ook niet richting het eindeDvE schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:20:
Ja, Circon baardaap noemen is niet heel erg chique
Je kan ook je huidige muis terug sturen en een nieuwe bestellenGaius schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:32:
[...]

Of de klantenservice testen van de fabrikant.
Gisterochtend even mijn Comet weer van stal gehaald en dat ging wel lekker.
Dit wordt wel mijn nieuwe tier 7 medium favoriet, kijken of ik net zulke scores kan halen als op de T-43!
Dit wordt wel mijn nieuwe tier 7 medium favoriet, kijken of ik net zulke scores kan halen als op de T-43!
Die britse mediumline is ook een erg leuke line vind ik en als je die Comet leuk vind ga je de centurions ook wel leuk vinden denk ik.
Ik zit nu op de Centurion 7/1 en op dit moment vind ik dit de leukste tier 9 (van de 13 stuks) die ik heb gespeeld. Gun is accuraat en heeft meer dan genoeg pen, de HESH shells gebruik ik alleen wel eens tegen Waffentragers. Grootste minpunten zijn nog zijn topspeed en reload.
Ik zit nu op de Centurion 7/1 en op dit moment vind ik dit de leukste tier 9 (van de 13 stuks) die ik heb gespeeld. Gun is accuraat en heeft meer dan genoeg pen, de HESH shells gebruik ik alleen wel eens tegen Waffentragers. Grootste minpunten zijn nog zijn topspeed en reload.
Reload vondt ik ook 1 van de grootste tegenvallers op de Centurion 7/1, voor de rest een heerlijke tank om mee te snipen.
Had er rammer, v.stab en optics opzitten daarmee heb je ook de grootste viewrange op het veld en kan je 2e lijn snipen.
Heb nu een paar potjes op de FV 4202 zitten en die is ook erg vermakelijk...
Had er rammer, v.stab en optics opzitten daarmee heb je ook de grootste viewrange op het veld en kan je 2e lijn snipen.
Kill/Death Ratio 4.66
Damage Caused/Received 1.53
Average Number of Vehicles Destroyed per Battle 1.55
Average Damage Caused per Battle 2,450
Hit Ratio 71.05%
Ik merk iedere keer weer dat ik gewoon niet kan snipen met de Centurion. Op de een of andere manier sta ik regelmatig weer helemaal vooraan wat met deze bak gewoon niet aan te raden isShockWave schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:38:
Reload vondt ik ook 1 van de grootste tegenvallers op de Centurion 7/1, voor de rest een heerlijke tank om mee te snipen.
[...]
[removed]
Dit topic is gesloten.