Zou kunnen.Nukar schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:01:
[...]
Leuk steeds rondjes rijden en nooit aankomen. Denk maar aan die laatste sprong.
Heb de track niet goed in mijn hoofd, maar twee keer gespeeld.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zou kunnen.Nukar schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:01:
[...]
Leuk steeds rondjes rijden en nooit aankomen. Denk maar aan die laatste sprong.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
ThomasG schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:06:
De TOG II komt naar World of Warships als premium aircraft carrier.
Ik ben voor. Ingame naam is hetzelfde als nick hier, dus als je test-clans nodig hebt: geef maar een gilvissie003 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:23:
[...] Ik wou over een paar maanden al beginnen met de eerste bèta testen met een X aantal clans, dus als je zin hebt...
[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 09-10-2014 12:19 ]
Ook al klinkt bier en WoT in 1 zin heel erg goedPcDealer schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:18:
TOG II* in een spel waarin het team dat de meeste biertjes kan tappen wint zoals in Wikipedia: The Bar
De WoWs site is uit de lucht vanwege maintenance btw.
[ Voor 62% gewijzigd door GoldenSample op 09-10-2014 17:15 ]
Ik denk het tog wel...GoldenSample schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:13:
Past z'n TOG eigenlijk in 1 garage slot of heb je er 2 nodig?
Overigens over het haten op hoe het gaat/match making enzo.
Heb ik nu last van in de m103 maak ik of gewoon domme fouten of word ik binnen 3 seconden ergens weg geschoten door arty
[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 09-10-2014 19:05 ]
Wrong move vakantie staat weer voor de deur en het is nu al erg slecht met de spelers.......dr34m3dd schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:29:
Na zeker 3-4maanden niet meer gespeeld te hebben is het weer tijd voor wat tanks (:
*duikt weer de schuilkelders in*ShockWave schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:33:
[...]
Wrong move vakantie staat weer voor de deur en het is nu al erg slecht met de spelers.......
[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 09-10-2014 20:02 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wees blij dat je die andere tier X heavy niet hebt gekocht van die Duitsers.
[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 09-10-2014 20:15 ]
[ Voor 65% gewijzigd door Angeloonie op 09-10-2014 20:17 ]
En dan nog maar 2nd Class. Of heeft dat niet te maken met de WN8 berekening?Victory!
Erlenberg
T37
Experience received:3.490 ( x2) 33.003
Battle achievements Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"
Ook nog: Fire for Effect, Spotter (is mijn werk), Bruiser
2 spots, 1296 spotting damage, 5x crew/module damage, 1178 damage en 3 kills.
Repairs: -1 729
Ammunition: -3 300
Consumables: -20 000
Total: 7 974 WN8: 5 229 (100)
2k damage nog 14 shells over en een klungel teamDefeat
Map: El Halluf
Vehicle: T37
Exp: 954 Credits: 23.365
Battle achievements: Mastery Badge: "3rd Class"
Repairs: -4 935
Ammunition: -3 570
Total: 14 860 WN8: 13 614 (100)
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 09-10-2014 21:27 ]
Gamertag: timmie271
Tja je zal flink wat moeten doen voor de Ace Tanker ben ik bang. Heb gisteren een stream van de RU server zitten kijken van NaVi_Straik, die gast haalt gewoon 3-4k damage potjes met de T37, spreek je wel over zowat de beste speler die er is (37k battles 5220wn8, 75% winratio).timmie271 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 21:24:
[...]
2k damage nog 14 shells over en een klungel team.
En maar 3e klasse...
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 11:33 ]
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 11:36 ]
if it is not broken, don't fix it!
Upgrade zo snel mogelijk de suspension zodat je de top turret kunt gebruiken. De stock E75 turret is erg zwak, daar gaan mensen op mikken als ze zien dat je die hebt. Verder is het een typische duitse heavy, dus sidescrapen en je lower front verbergen. Qua speelstijl lijkt hij erg veel op de Tiger II maar dan een tier hoger.white modder schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 07:31:
[...]
knip
ff on topic, aangezien ik niet echt een duitse heavy speler ben, maar hoe kan ik de e-75 best spelen? (ik ben nog stock, afgezien van wat van de tiger II komt).
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 11:37 ]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Hmm, voorheen had ik eigenlijk weinig problemen met het hele verhaal maar dat is nu door je eigen schuld afgelopen. Iemand die niet eens normaal kan reageren op iets dat hij zelf niet slim heeft aangepakt is gewoon zielig
Zou kunnen en die is inderdaad stil, maar dat komt omdat het merendeel liever op TS zit om daar lekker te kleppenGJP80 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:27:
[...]
Ik denk persoonlijk dat het hier over het ingame Gathering of Tanks kanaal gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 11:38 ]
[removed]
Lijkt me steeds dat kills maken de doorslag geeft om de Ace Tanker wel of niet te halen. Voorbeeld van gisteren +5k damage in de Conqueror met 1 kill > 2nd Class, daarna ongeveel 2-3k damage maar wel 7kills kunnen stealen > Ace TankerwsLy schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:48:
[...]
Tja je zal flink wat moeten doen voor de Ace Tanker ben ik bang. Heb gisteren een stream van de RU server zitten kijken van NaVi_Straik, die gast haalt gewoon 3-4k damage potjes met de T37, spreek je wel over zowat de beste speler die er is (37k battles 5220wn8, 75% winratio).
[ Voor 48% gewijzigd door Plato1989 op 10-10-2014 09:33 ]
Ik hoef um niet te kopen, ik krijg um.J0rn schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:27:
Insta buy of niet?
De Easy 8 "Fury" (zou je Brad Pitt dan ook als commander krijgen?)
FTR Fury model and statistics
Maaaaybe?Plato1989 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:30:
Ik kan niets vinden over die mini-update van 68MB. Iemand enig idee?
[ Voor 10% gewijzigd door User op 10-10-2014 09:35 ]
Zou je best gelijk in kunnen hebben. Ik speel al een tijdje met de Cent 7/1 helemaal geupgrade en nooit verder gekomen dan badge 1.Daar zaten ook 5k damage potjes bij. Speel gisteren een potje, 7 kills met maar 3.5k damage en 1.5k spotting damage. Mijn Ace badge met top gun, high caliber en steel wall.Inrage schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:19:
[...]
Lijkt me steeds dat kills maken de doorslag geeft om de Ace Tanker wel of niet te halen. Voorbeeld van gisteren +5k damage in de Conqueror met 1 kill > 2nd Class, daarna ongeveel 2-3k damage maar wel 7kills kunnen stealen > Ace Tanker
Steel wall staat daar natuurlijk los van.Ryack schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:44:
[...]
Zou je best gelijk in kunnen hebben. Ik speel al een tijdje met de Cent 7/1 helemaal geupgrade en nooit verder gekomen dan badge 1.Daar zaten ook 5k damage potjes bij. Speel gisteren een potje, 7 kills met maar 3.5k damage en 1.5k spotting damage. Mijn Ace badge met top gun, high caliber en steel wall.
Volgens de wikiInrage schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:19:
[...]
Lijkt me steeds dat kills maken de doorslag geeft om de Ace Tanker wel of niet te halen. Voorbeeld van gisteren +5k damage in de Conqueror met 1 kill > 2nd Class, daarna ongeveel 2-3k damage maar wel 7kills kunnen stealen > Ace Tanker
(spotting & assisted damage even buiten beschouwing gelaten)
Ik snap niet dat jullie de Maus niet kunnen waarderen
Waarschijnlijk wel jaJ0rn schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 08:27:
Insta buy of niet?
De Easy 8 "Fury" (zou je Brad Pitt dan ook als commander krijgen?)
FTR Fury model and statistics
[ Voor 15% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 11:39 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ok.ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:59:
Denk dan aan wn8 geneuzel, whinen over de teams, artybashen, E-Peenshowing...etc, etc...
Niet echt mogelijk met een dag als gister...77% winrate, WN8 van 4000+, arti kon zelfs mn maus niet fatsoenlijk raken, de teams waren redelijk (low expectations natuurlijk), en ik doe niet aan naaktfoto's van mezelf op t internet.ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:59:
Denk dan aan wn8 geneuzel, whinen over de teams, artybashen, E-Peenshowing...etc, etc...
[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 10-10-2014 10:07 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Volgens mij maakt het niet uit of je wint voor high caliber. Maar we hebben wel gewonnen dus ik weet het niet zeker. Voor iedere award krijg je een kleine beloning, misschien dat het meetelt voor de Ace badge. Voor een steel wall op de Centurion 7/1 moet de tegenstander wel heel slecht schieten.mkliko schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:46:
[...]
Steel wall staat daar natuurlijk los van.
High caliber krijg je als je de meeste dmg in een pot gedaan hebt EN wint, toch?
Ssssshhhh!
Statpad alert
User schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:15:
Many emotions were krenkt during the roflstronking.
[ Voor 29% gewijzigd door Mr_Size op 10-10-2014 10:16 ]
Ik was de pubbers een beetje zat en GJP was wel te vinden voor een Type 59 platoon.
Voor awards krijg je geen extra xp.Ryack schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:12:
[...]
Volgens mij maakt het niet uit of je wint voor high caliber. Maar we hebben wel gewonnen dus ik weet het niet zeker. Voor iedere award krijg je een kleine beloning, misschien dat het meetelt voor de Ace badge. Voor een steel wall op de Centurion 7/1 moet de tegenstander wel heel slecht schieten.
Mss is er een mod die moeilijkheden geeft met de nieuwe garage? Ik heb iig geen problemen met mods, so far.Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:18:
Dan is er denk ik wel wat meer toegevoegd dan alleen de Fury content.
[ Voor 22% gewijzigd door ShockWave op 10-10-2014 10:34 ]
Helaas maar waar, bij de update naar 9.3 in het begin veel spontane client crashes en die bleken dus door Gnomefather te komen. Toen gedeinstalleerd en vorige week na een nieuwe update toch weer geinstalleerd omdat ik de sounds echt vetter vind. Maar al snel opnieuw gedeinstalleerd vanwege veel gestotter in de gameplay, waarschijnlijk a.g.v. het inladen van sounds met name aan het begin van een battle. Ik laat derhalve Gnomefather een hele tijd links liggen.ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:32:
Heb de gnomefather soundmod eruitgehaald en wot doet het weer.
Gnomefather geeft 9 van de 10 keer problemen na een update, hoe klein ook.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Precies waarom ik gestopt ben met SoundmodsRianata schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:35:
[...]
Helaas maar waar, bij de update naar 9.3 in het begin veel spontane client crashes en die bleken dus door Gnomefather te komen. Toen gedeinstalleerd en vorige week na een nieuwe update toch weer geinstalleerd omdat ik de sounds echt vetter vind. Maar al snel opnieuw gedeinstalleerd vanwege veel gestotter in de gameplay, waarschijnlijk a.g.v. het inladen van sounds met name aan het begin van een battle. Ik laat derhalve Gnomefather een hele tijd links liggen.
Heeft iemand anders ervaringen met soortgelijke soundpacks?
High caliber krijg je als de damage die je gedaan hebt meer dan 20% van de totale hitpoints van het vijandige team zijn. Staat ook gewoon duidelijk in de omschrijving. Je hoeft er niet voor te winnen. Als er 2 personen zijn die meer dan die 20% doen dan krijgt diegene met de meeste damage de medal.Ryack schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:12:
[...]
Volgens mij maakt het niet uit of je wint voor high caliber. Maar we hebben wel gewonnen dus ik weet het niet zeker. Voor iedere award krijg je een kleine beloning, misschien dat het meetelt voor de Ace badge. Voor een steel wall op de Centurion 7/1 moet de tegenstander wel heel slecht schieten.
Pfffft, PayToWin tank!User schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:13:
[...]
Ssssshhhh!
De MoE staat na gisteravond op 90.64%, moeten ik nog een keer naar 95% gaan padden.
[ Voor 23% gewijzigd door Inrage op 10-10-2014 10:43 ]
Ping..insert lightbulb over your head....Rianata schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:35:
[...]
Helaas maar waar, bij de update naar 9.3 in het begin veel spontane client crashes en die bleken dus door Gnomefather te komen. Toen gedeinstalleerd en vorige week na een nieuwe update toch weer geinstalleerd omdat ik de sounds echt vetter vind. Maar al snel opnieuw gedeinstalleerd vanwege veel gestotter in de gameplay, waarschijnlijk a.g.v. het inladen van sounds met name aan het begin van een battle. Ik laat derhalve Gnomefather een hele tijd links liggen.
Heeft iemand anders ervaringen met soortgelijke soundpacks?
Verwijderd
Net ingame ook een t-44, 175wn8, begint een t57 gelijk te miepen dat we hem moeten reporten voor bot...Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:16:
Gisteren onnozel, gaat een random dude vragen waarom ik met een "noob" in een platoon zit xD
[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 10-10-2014 11:32 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Sowieso iemand afbranden op zijn stats is niet ok in mijn ogen. Ik heb liever iemand in mijn team die zijn best doet en er een leuk en fair potje van maakt. Dan een of andere arrogante speler die op iedereen loopt te foeteren.ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:
[...]
Net ingame ook een t-44, 175wn8, begint een t57 gelijk te miepen dat we hem moeten reporten voor bot...
Laat hem eerst ff spelen dan zien we wel weer verder.....
De T-44 heeft zijn best gedaan dus geen report van mij....
Mijn ogen zijn een beetje geopend na een bezoekje aan iemand van 31 jaar met ALS die graag zijn dagen slijt met het spelen van WoT, het is per slot van rekening het enige wat hij nog een beetje kan op dit moment...![]()
In gewone tanks zal hij nooit veel meer presteren dus is hij een dedicated artyspeler geworden...
Vindt arty zelf ook niet echt leuk in de game maar het maakt wel dat iedereen nog van dit spelletje kan genieten......
Zijn ratings zullen nooit superhoog komen maar hij geniet wel van het spel en ik zie hem niet graag tegenover mij in een team....
Hoe groot is de jouwe?
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
[ Voor 79% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 14:15 ]
Doet me denken aan deze kerel...ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:
[...]
Mijn ogen zijn een beetje geopend na een bezoekje aan iemand van 31 jaar met ALS die graag zijn dagen slijt met het spelen van WoT, het is per slot van rekening het enige wat hij nog een beetje kan op dit moment...
[ Voor 11% gewijzigd door Inrage op 10-10-2014 12:02 ]
Nope, no probs met v6.p0st schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:41:
[...]
Als iemand trouwens na de mini-update met mijn modpack problemen heeft, please let me know! Ben op 't werk voor de verandering op vrijdag
Verwijderd
Precies, die vriend van me was ook erg dankbaar dat ie even mee kon kijken hoe ik speelde en daarbij ook wat uitleg gafShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:
[...]
Net ingame ook een t-44, 175wn8, begint een t57 gelijk te miepen dat we hem moeten reporten voor bot...
Mijn ogen zijn een beetje geopend na een bezoekje aan iemand van 31 jaar met ALS die graag zijn dagen slijt met het spelen van WoT, het is per slot van rekening het enige wat hij nog een beetje kan op dit moment...![]()
In gewone tanks zal hij nooit veel meer presteren dus is hij een dedicated artyspeler geworden...
Vindt arty zelf ook niet echt leuk in de game maar het maakt wel dat iedereen nog van dit spelletje kan genieten......
Zijn ratings zullen nooit superhoog komen maar hij geniet wel van het spel en ik zie hem niet graag tegenover mij in een team....
Hier nog geen problemen met je modpack (al heb ik zelf wat kleine aanpassingen gedaan, maar dat zit alleen in XVM).p0st schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:41:
[...]
Precies waarom ik gestopt ben met Soundmods
Als iemand trouwens na de mini-update met mijn modpack, please let me know! Ben op 't werk voor de verandering op vrijdag
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:35:
[...]
Precies, die vriend van me was ook erg dankbaar dat ie even mee kon kijken hoe ik speelde en daarbij ook wat uitleg gaf
Merkte zelf dat het vooral om mapinzicht in combi met wat voor tank je speelt op en lager niveau lag.
Goed om te horen! Dan kan ik vanmiddag/vanavond gewoon spelen i.p.v. zitten pielen met filesFrunz schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 12:50:
[...]
Hier nog geen problemen met je modpack (al heb ik zelf wat kleine aanpassingen gedaan, maar dat zit alleen in XVM).
Het feit dat je het zelf al beseft is al een grote stap. Het uitvoeren komt daarna wel icm. ervaring opdoen. Ik begin ook steeds meer mijn speelwijze te analyseren. (Ook met behulp van de kennis die ik uit dit forum put.Gaius schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:04:
Gister weer wat potjes gespeeld. En slecht gespeeld.Achteraf bedacht ik mij dat ik met compleet de verkeerde mindset zat te spelen. Ik _moest_ het goed doen. En geldingsdrang + noobness = fail. Verkeerd positioneren, focussen op damage doen ipv letten op overleving. Het besef dat ik vooral in leven moet blijven en dat damage daaruit volgt is zich aan het ontwikkelen, maar heeft nog geen wortel geschoten in m'n speelwijze. Heb toch regelmatig acties dat ik ergens om een hoekje of heuvel rijd om een tank aan puin te knallen om vervolgens geconfronteerd te worden met z'n vriendjes. Oeps.
Wel 2 mijlpalen bereikt; inmiddels over de 800 potjes gespeeld (ah, hij telt de 100-tallen nog, cute) en inmiddels is de KV-1 mijn meestgespeelde tank. En de crew zit op 95% van de eerste skill. Bijna sixth sense. Op een heavy ipv medium/light, dat dan weer wel. Maar toch.
Weet jij zo gauw zn username? Ik wil weten weten hoe hij eigenlijk presteert (puur uit interesse).ShockWave schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:29:
[...]
Verwijderd
Feit is natuurlijk wel, dat er weinig lol aan is met zulke spelers in game. Wel vreemd dat iemand al voor dat de pot begint zijn mening al klaar heeft. Achteraf is een ander verhaal.Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Weet jij zo gauw zn username? Ik wil weten weten hoe hij eigenlijk presteert (puur uit interesse).
En het spel gaat uiteindelijk om de lol, hij is dan 1 van de weinige die dat begrijpt
Kills tellen ook behoorlijk veel mee in de hoeveelheid exp die je krijgt en gezien Ace Tanker (en de andere 3 medals for that matter) behaald wordt door boven een bepaalde experience grens te gaan (die wordt berekent aan de hand van de gemiddelden die per 7 dagen worden behaald op de server) is dat niet zo gek.Inrage schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:19:
[...]
(spotting & assisted damage even buiten beschouwing gelaten)
Evenwichtige matches krijg je ook door een evenwichtige verdeling van skill in ieder team.Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Feit is natuurlijk wel, dat er weinig lol aan is met zulke spelers in game. Wel vreemd dat iemand al voor dat de pot begint zijn mening al klaar heeft. Achteraf is een ander verhaal.
Wat mij betreft komt er een "skilled server" voor spelers boven de 1250 wn8 of een bepaalde personal rating.
Dit maakt de potjes spannender, tactischer en moeilijker. Het is natuurlijk wel leuk als je 5-6 schoten doet op een tomaat die gewoon blijft staan kijken hoe jij hem afschiet, maar ik zie liever wat evenwichtigere matches.
Het is enkel ergerlijk als je als goede speler constant in het team zit met tomaten en tegen goede teams uitkomt. Maar het omgekeerde komt even veel voor. Als daar de randomness een beetje kunnen uithalen en in ieder team evenveel unicums als tomaten kunnen stoppen dan zit het goed. Maar op dit moment heb ik ook al geen klachten.mkliko schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:28:
Het zou wel een hoop ergernis voorkomen bij alle spelers denk ik.
Tomaten worden verrot geknald door skilled mensen, en die balen.
Terwijl skilled mensen balen dat ze in een tomatenteam terecht komen...
[ Voor 34% gewijzigd door Inrage op 10-10-2014 14:39 ]
Zoals ik eerder al zei, kills tellen niet zo zwaar meepsychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:20:
[...]
Kills tellen ook behoorlijk veel mee in de hoeveelheid exp die je krijgt en gezien Ace Tanker (en de andere 3 medals for that matter) behaald wordt door boven een bepaalde experience grens te gaan (die wordt berekent aan de hand van de gemiddelden die per 7 dagen worden behaald op de server) is dat niet zo gek.
Dan krijg je genoeg spelers die zweven tussen beide servers, die lui zouden nooit blij zijn.mkliko schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:28:
Zou wel interessant zijn om te zien hoe de stats van een skilled iemand veranderen als deze alleen nog maar speelt tegen skilled tegenstanders. Het kaf wordt dan wel even van het koren gescheiden zegmaar...
Het probleem zit hem dan, mijn inziens, ook voor een groot deel in de ongelooflijk slechte tolerantie van de community en de onwil om tips & tricks aan te willen nemen of überhaupt te willen leren. Veel spelers zijn arrogant terwijl ze helemaal niet goed zijn, veel arrogante lui zijn arrogant omdat ze goed zijn en dan heb je ook nog de groep die arrogant is geworden omdat ze het zat zijn geworden tijd proberen te steken in random spelers en ze wat bij te willen brengen.Inrage schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Evenwichtige matches krijg je ook door een evenwichtige verdeling van skill in ieder team.
Ik ben absoluut tegen verschillende leagues... ik wil af en toe een beginner later raden waar die shells vandaan komen en ik wil ook kunnen leren van unicums die ik tegenkom.
Ik ben waarschijnlijk in de minderheid maar ik vind de huidige MM vrij goed! Soms heb je de unicum platoons tegen, maar als ze in jouw team zitten dan heb je zelf minder te doen
[...]
Het is enkel ergerlijk als je als goede speler constant in het team zit met tomaten en tegen goede teams uitkomt. Maar het omgekeerde komt even veel voor. Als daar de randomness een beetje kunnen uithalen en in ieder team evenveel unicums als tomaten kunnen stoppen dan zit het goed. Maar op dit moment heb ik ook al geen klachten.
Als tomaat moet je maar toe kunnen geven dat er 80% spelers zijn die beter zijn dan jou. Als je dat niet beseft en openstaat om te leren dan ga je er ook niks aan kunnen doen. Het is het typische model van de 4 fasen van competentie (je ziet dat veel terugkomen in HR workshops... boring)
Voor zij die ook nog op het werk zitten af te tellen tot de op café kunnen, nog wat leesvoer daarover
--> Wikipedia: Four stages of competence
Mijn gut zegt dat het veel meer is, zie je ook veelal terug in de battle reports. Significant minder damage maar veel kills is vaak evenveel zo niet meer exp dan wanneer je vrijwel geen kills maakt maar wel het overgrote deel van de damage in je team.Ilikebananas schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Zoals ik eerder al zei, kills tellen niet zo zwaar mee![]()
http://wiki.wargaming.net...nk_Experience_and_Credits
Hoewel ik wel benieuwd ben naar hoeveel "small" is
Dunning-Krüger Effect.psychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Het probleem zit hem dan, mijn inziens, ook voor een groot deel in de ongelooflijk slechte tolerantie van de community en de onwil om tips & tricks aan te willen nemen of überhaupt te willen leren. Veel spelers zijn arrogant terwijl ze helemaal niet goed zijn
Je hebt pm.Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:26:
[...]
Weet jij zo gauw zn username? Ik wil weten weten hoe hij eigenlijk presteert (puur uit interesse).
En het spel gaat uiteindelijk om de lol, hij is dan 1 van de weinige die dat begrijpt
Volgens mij is het niet zo zeer de community maar eerder de gamer op zich. Ik zie het namelijk ook bij andere spellen terug komen en voor mijn gevoel is het bij WOT niet veel erger.psychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Het probleem zit hem dan, mijn inziens, ook voor een groot deel in de ongelooflijk slechte tolerantie van de community en de onwil om tips & tricks aan te willen nemen of überhaupt te willen leren.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik hoef zijn username niet te weten, maar deel zijn stats dan.
Een woord: Respect. Overigens ook voor die andere LoL speler.Fordox schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:25:
Hij zit in het groene (geen licht blauw) en de winrates op zijn artillerie en zware TD's zijn beduidend hoger dan op zijn MT's en HT's.
Je kan iig met gemak slechtere spelers dan hij aanwijzen, vooral in zijn artillerie. Maar ik denk dat zijn strategisch denkvermogen ook redelijk boven gemiddeld is. Jammer dat hij niet exact kan doen zoals hij het uit denkt.
moet je deze gast eens zien:mkliko schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:29:
[...]
Een woord: Respect. Overigens ook voor die andere LoL speler.
[ Voor 7% gewijzigd door Fordox op 10-10-2014 15:33 ]
Hier een voorbeeld waarin ik vind dat je kan zien dat kills toch aardig meetellen.Ilikebananas schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Zoals ik eerder al zei, kills tellen niet zo zwaar mee![]()
http://wiki.wargaming.net...nk_Experience_and_Credits
Hoewel ik wel benieuwd ben naar hoeveel "small" is
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Wat je daar niet ziet is bijvoorbeeld wie de damage heeft gespot, als je dat niet zelf bent scheelt dat 50% (zal thuis de replay bekijken)Vae Victus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:09:
[...]
Hier een voorbeeld waarin ik vind dat je kan zien dat kills toch aardig meetellen.
Zoals je kan zien heb ik ongeveer vier keer meer damage gedaan dan de nr 2 qua XP. In XP scheelt het iets meer dan 200 xp.
Toch een beetje vaag.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ter aanvulling, jij hebt 5 spots gedaan en hij 0 maar daarentegen heeft hij wel ~500 spotting damage meer.Vae Victus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:09:
[...]
Hier een voorbeeld waarin ik vind dat je kan zien dat kills toch aardig meetellen.
Zoals je kan zien heb ik ongeveer vier keer meer damage gedaan dan de nr 2 qua XP. In XP scheelt het iets meer dan 200 xp.
Toch een beetje vaag.
1
2
3
4
5
6
| Speler: Exp: Damage: Spotting: Kills: Spots: Vicecomes 1176 4273 2343 1 5 Jagdtiger 943 1030 2832 5 0 ----------------------------------------------------------------------------- Verschil +233 +3243 -489 -4 +5 voor Vice: |
[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2014 16:42 ]
Wat dit niet laat zien, is aan welke tier tank deze damage gedaan is en wie de tanks gespot heeft. Als die Jagdtiger alleen maar hoge tier tanks geraakt heeft, en Vice alleen maar lage tier tanks, krijgt de Jagdtiger per schadepunt meer XP. Zelfde geld voor het spotten, des te hoger de tier, des te meer XP.psychoclown schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:41:
[...]
Ter aanvulling, jij hebt 5 spots gedaan en hij 0 maar daarentegen heeft hij wel ~500 spotting damage meer.
Wellicht handig om tegenover elkaar uit te zetten:
code:
1 2 3 4 5 6 Speler: Exp: Damage: Spotting: Kills: Spots: Vicecomes 1176 4273 2343 1 5 Jagdtiger 943 1030 2832 5 0 ----------------------------------------------------------------------------- Verschil +233 +3243 -489 -4 +5 voor Vice:
Batchat had een nieuw type module op zijn tank gemonteerd: "Stronk magneto".wontcachme schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:41:
[...]
Gisteren ook een briljante dat er een tank achter een stuk steen staat en ik schiet op de kant waar de steen niet voor zit. Ik raak 6x de steen die buiten de aim zit en de batchat kon rustig reloaden om mij te killen. Ik ging erin full health tegen 500hp batchat en hij komt eruit 1min later met mij dood en nog steeds 500hp. Ik zag verdomme gewoon mijn shell afbuigen in een bocht na het schot......
[ Voor 28% gewijzigd door Kliko op 10-10-2014 16:55 ]
Uiteraard daar ben ik me ook van bewust maar dit verschil in performance is dermate groot dat het exp verschil kleiner is dan je zou verwachten. De 1030 damage van de Jagdtiger doet vermoeden dat hij vooral killshots heeft gemaakt. Daarentegen is de kans groot dat Vice dus meer schade heeft toebedeeld aan de hogere tiers gezien het aantal tier 9s per zijde (53,3%).User schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:45:
[...]
Wat dit niet laat zien, is aan welke tier tank deze damage gedaan is en wie de tanks gespot heeft. Als die Jagdtiger alleen maar hoge tier tanks geraakt heeft, en Vice alleen maar lage tier tanks, krijgt de Jagdtiger per schadepunt meer XP. Zelfde geld voor het spotten, des te hoger de tier, des te meer XP.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq