[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste
Acties:
  • 44.417 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33
Vae Victus schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:54:
Ik durf er wel voor uit te komen hoor, speel regelmatig met m'n T92. Schiet bijna vol premium HE. Draai altijd verlies maar vind het zo mooi als je tanks oneshot.
Haal ook bergen Gore's medals binnen :)
Ohja in de Conq.GC schiet ik ook uitsluitend premium. Als ik maar 1x per 45sec mag schieten dan wil ik wel damage doen, en dan is een splash van 11m comfortabeler dan een splash van 7m :9.. Hoogste damage die ik tot nu toe met 1 schot gedaan heb ik 1700 verdeeld over 3 enemy tanks ^^

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Haha, ik denk dat een aantal andere forumleden nu het kookpunt hebben bereikt. :9
Haters gonna hate. xD

*Grabs popcorn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Aaahh... Dirty clickers!

Maar echt arty vind ik te RNG afhankelijk en daarom vaak niet echt leuk, heb als arty de M12 maar verveel me altijd dood met arty. Daarbij komt ook dat arty vaak je game verziekt op een cruciaal carry moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Iemand ooit snelste tank van wot willen hebben?
Deze maand kan je hem winnen :D

http://worldoftanks.eu/en.../44/missions-tog-october/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

p0st schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:17:
[...]

Ohja in de Conq.GC schiet ik ook uitsluitend premium. Als ik maar 1x per 45sec mag schieten dan wil ik wel damage doen, en dan is een splash van 11m comfortabeler dan een splash van 7m :9.. Hoogste damage die ik tot nu toe met 1 schot gedaan heb ik 1700 verdeeld over 3 enemy tanks ^^
Heb wel eens een T57 HT vol geraakt op z'n achterkant 1 min in het potje. Meteen oneshot, toch mooi 2250 damage.
Dat soort hits zijn echt wel gamechanging ;)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Onlangs in CW 2 chats en een 140 ge-oneshot in mijn conqueror GC :P

[ Voor 28% gewijzigd door Ilikebananas op 07-10-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je Churchill Gun Carrier nog wel! :o

:+

[ Voor 7% gewijzigd door User op 07-10-2014 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Lol, fixed! ;)

Maar het was wel redelijk gamechangeing volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bigsexy3 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 16:45:
Iemand ooit snelste tank van wot willen hebben?
Deze maand kan je hem winnen :D

http://worldoftanks.eu/en.../44/missions-tog-october/
Niet eens een no-life missie als je het mij vraagt, je hebt ~3 weken om 15x (dagen) 5 wins binnen te slepen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

psychoclown schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:05:
[...]

Niet eens een no-life missie als je het mij vraagt, je hebt ~3 weken om 15x (dagen) 5 wins binnen te slepen.
Dat is nog wel te doen inderdaad, misschien toch maar eens doen, jammer dat die TOG dan weer een beetje bagger speelt (geloof ik), heb alle andere premiums die ik ooit gekregen heb/gewonnen verkocht (dusdanig lage tier dat ik ze toch niet zou spelen (tier 2 en 3) dus wat ik met deze dan eventueel zou doen weet ik niet maar toch leuk zegmaar :+

Heb je een best aardig potje in de M103, waar een VK45.02B 6 keer bounced terwijl hij recht voor me staat op 10 meter 8)7 Stond een beetje gepinned dus kon niets anders doen dan de hull een beetje onder een hoek houden Die kon ik dus gewoon killen. Daarna lekker bezig 2 kills verder maar word je halverwege gebeld.

Onder het bellen, een technisch gesprek, kill je dus nog 3 tanks en blijk je dus gewoon je 1na beste pot ooit in de m103 gespeeld te hebben met top damage. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:17

Fordox

00101010

User schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:00:
Je Churchill Gun Carrier nog wel! :o

:+
My god..
Must.
Have.
Replay.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
GoldenSample schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:23:
Dat is nog wel te doen inderdaad, misschien toch maar eens doen, jammer dat die TOG dan weer een beetje bagger speelt (geloof ik), heb alle andere premiums die ik ooit gekregen heb/gewonnen verkocht (dusdanig lage tier dat ik ze toch niet zou spelen (tier 2 en 3) dus wat ik met deze dan eventueel zou doen weet ik niet maar toch leuk zegmaar :+
De TOG speelt niet bagger, het is de beste tank ingame om te schieten terwijl je beweegt ;) Daarnaast heb je premium matchmaking en als je dan weer eens top tier bent kan je (op de meeste mappen) echt je team carrien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Je bent 1 groot rijdend schild voor de rest van je team. xD

Zou em best willen hebben voor de fun. Hij ziet er haalbaar uit.
We zullen zien of we hem in de garage krijgen, het zou namelijk geen tank zijn die ik met euro's zou willen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De TOG speelt niet bagger, het is de beste tank ingame om te schieten terwijl je beweegt ;)
Voor de 20 meter die je rijdt per game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Fordox schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Voor de 20 meter die je rijdt per game :P
Niet overdrijven, ik had gister een potje waarin ik bijna 50 meter had gereden :o

Maar de TOG is een leuke tank, het schijnt dat p0stpunk hem ook erg goed vind. Maar met deze tank is on de move schieten altijd raak. Soms is alleen zijn uhm... lengte wat onhandig. Ik zat gister vast in een bomkrater. Voor de rest is hij in citymaps best goed! Je parkeert hem met zijn achterkant tegen een huis (of ander object naar keuze natuurlijk) aan, draait hem een paar graden en dan heb je nog kans dat ze sporadisch op je bouncen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pS78Tw2.png

[ Voor 5% gewijzigd door Plato1989 op 08-10-2014 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Tog is voornamelijk leuk in platoon, 3 van die dingen is zo'n grote healthpool (4200) dat t andere team altijd moeite heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke trainingsroom, 15 vs 15 TOGSxD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Al tijd geleden gekocht, maar nog geen pot mee gespeeld.
Eerst deze week mijn pc fixen zodat ik weer een normale pot kan spelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
solique schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:37:
Al tijd geleden gekocht, maar nog geen pot mee gespeeld.
Eerst deze week mijn pc fixen zodat ik weer een normale pot kan spelen.
Voor de TOG heb je toch geen snelle PC nodig? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
Plato1989 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:19:
[...]
Niet overdrijven, ik had gister een potje waarin ik bijna 50 meter had gereden :o

Maar de TOG is een leuke tank, het schijnt dat p0stpunk hem ook erg goed vind.
De TOG II* is het onding der ondingen, alleen de pref. mm maakt 'm nog redelijk te doen. 14 km/h in een log papieren slagschip, ugh :r

Bruggen blokkeren met zijn corpse, dat kan hij dan wel weer goed! d:)b

En natuurlijk ga ik 'm proberen te winnen deze maand, wie wil er nou geen gratis 700.000 credits :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Ik ga hem ook halen. Helaas deze week niet zoveel tijd vanaf vandaag. Gelukkig ken me broertje me uit de brand helpen. Aangezien hij ook nog eens een stuk beter is dan mij moet dat wel goed komen :D.
Volgende week ga ik er zelf weer mee verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wow net zeggen: downhill nog niet eens 15... Maar ik vind hem masterlijk, veel HP, weinig dmg maar wel een snelle rof en goede pen.
Ik ben altijd in voor een TOG platoon :)
YouTube: World of TOGs
YouTube: World of Tanks - TOG II - The Most Fun You Can Have With Your Pants On.
YouTube: World of Tanks || TOG 2 Crucial Contribution

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Let the grind begin!!!

Lijkt me zo'n must have tank voor funky fridays :)
Of een GoT multiclick :)

Er kan ook direct mijn bijna 3 skill Conqueror crew met BIA in. Hopelijk kan ik dan die 3de skill zo wat sneller unlocken dan staat die klaar tegen dat de Chieftan de nieuwe tier 10 wordt!

Die Fury bundle is misschien ook wel interessant. Eerst nog even wachten wat de € prijs gaat worden. Waarschijnlijk 25-30€. Een stevige korting op de T-34 lijkt er toch niet meer aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Inrage schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:51:
Die Fury bundle is misschien ook wel interessant. Eerst nog even wachten wat de € prijs gaat worden. Waarschijnlijk 25-30€. Een stevige korting op de T-34 lijkt er toch niet meer aan te komen.
Fury als zijnde gerelateerd aan de film?
Wie kan er trouwens nog meer niet wachten totdat deze film uit is in de bios? :o O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

'World of Tanks' video game finds ally in upcoming Hollywood tank film 'Fury'

http://www.foxbusiness.co...hollywood-tank-film-fury/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Een stevige korting op de T-34 lijkt er toch niet meer aan te komen.
Stevige korting op de T-34??
Die grind je toch gewoon..... :+

Vandaag...rng says f*ck you.....groene pennindicator, weakspots maakt allemaal niet uit...ik kom er niet doorheen.
Van de 7 potjes tot nu toe 2 gewonnen...de Togtobermissie lijkt op voorhand al een zware te worden zo...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!
p0st schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 10:08:
[...]

De TOG II* is het onding der ondingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Let the grind begin!!!

Lijkt me zo'n must have tank voor funky fridays :)
Of een GoT multiclick :)

Er kan ook direct mijn bijna 3 skill Conqueror crew met BIA in. Hopelijk kan ik dan die 3de skill zo wat sneller unlocken dan staat die klaar tegen dat de Chieftan de nieuwe tier 10 wordt!

Ik heb volgens mij nog ergens een FV215b crew liggen, die het vast goed gaat doen in de TOG. De tank grinds volgen elkaar wel snel op zeg, wat ik trouwens prima vind. Op de FV215b na, deden alle britse heavies het erg goed voor mij, dus misschien wordt de TOG ook nog wat.

Gisteren de race mission afgerond, vond het echt stukken minder dan die voetbal battles, maar heb nu wel een 100% light crew met genoeg crew xp voor 1 skill.

Gisteren nog in dezelfde battle (Ruinberg) met een GOT platoon met drie keer Tiger II gezeten. Ik zat op de andere flank die toch redelijk kansloos verloor, maar zag later in de battle results dat het platoon het goed gedaan had en we gewonnen hadden d:)b

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Knowuse schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:00:
Gisteren de race mission afgerond, vond het echt stukken minder dan die voetbal battles, maar heb nu wel een 100% light crew met genoeg crew xp voor 1 skill.
Ik had die missie al binnen een dag, daarna alleen volop crewtrainen voor de T37.... ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/T37%20crew.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Ik heb De chaffee race 3 keer gedaan en toen was ik er wel klaar mee.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

mkliko schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:46:
[...]

Voor de TOG heb je toch geen snelle PC nodig? :9
Maar wel meer dan 15fps :/

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Prachtige loss net gehad.

Afbeeldingslocatie: http://uploadenfoto.nl/pictures/3d9451ff6d222cdc19d669d414b47a8e.png

Defeat!
Tundra
Type 59
Experience received:3,169
Credits received : 131,208
Battle achievements Confederate, Mastery Badge: "1st Class"
WN8: 9 112 (100)

Tegenover de vijandelijke jagdtiger:

Victory!
Tundra
8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
Experience received: 6 739 (x2 za pierwsze zwycięstwo tego dnia)
Credits received: 134 410
Battle archievements High Caliber, Top gun , Steel wall, Ekspert: USA, Medal Radley'a-Walters, Naydin's Medal, Spartan, Mastery Badge: "Ace tanker"

WN8: 8 490 (100)

5 unlucky bounces op hem gehad. Zal al door mijn gold heen, maar ik bleef op hem bouncen. Uiteindelijk verkeerde beslissing genomen. Hij en een T34 bleven over tegenover een dieprode RHM van ons. RHM schoot de T34 weg. Daarna crashte zijn bot programma denk ik, want hij bleef de grond inschieten. Helaas. Maar dit soort matches zijn niet erg om te verliezen. Je zit met een big smile te gamen en ik gunde de vijand in dit geval ook echt de overwinning :)

/edit: en dit krijg je als je zonder Usert met de Type speelt 8)

Victory!
Murovanka
Type 59
Experience received:3,575
Battle achievements Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker" + Fire for effect + Spotter + Duelist + Bruiser
WN8: 8 789 (100)

[ Voor 10% gewijzigd door Plato1989 op 08-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knowuse schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:00:
[...]

Ik heb volgens mij nog ergens een FV215b crew liggen, die het vast goed gaat doen in de TOG. De tank grinds volgen elkaar wel snel op zeg, wat ik trouwens prima vind. Op de FV215b na, deden alle britse heavies het erg goed voor mij, dus misschien wordt de TOG ook nog wat.
De FV215b is volgens mij echt een ziek beest, op welke vlakken beviel de tank jou niet?
ShockWave schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

Ik had die missie al binnen een dag, daarna alleen volop crewtrainen voor de T37.... ;)

[afbeelding]
Pff, ik zit nu op de 20(?) potjes en crew op 77% eerste skill, hoeveel potjes heb jij wel niet gedaan? :o
Het event wil ik mogelijk nog wel even afmaken, 500k credits alleen al vind ik een goede deal. Het spelen van de tank heeft voor mij echter niet zoveel nut, ik speel liever in mijn 'echte' tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:54:

Pff, ik zit nu op de 20(?) potjes en crew op 77% eerste skill, hoeveel potjes heb jij wel niet gedaan? :o
Het event wil ik mogelijk nog wel even afmaken, 500k credits alleen al vind ik een goede deal. Het spelen van de tank heeft voor mij echter niet zoveel nut, ik speel liever in mijn 'echte' tanks.
Ik denk bij elkaar 230 potjes waarvan 5 solo ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister de T150 unlocked vanuit de KV-1. KV-1S had ik al unlocked, nu alleen nog de KV-2. En dan... Ik begreep dat, zelfs al wil je eigenlijk de KV-kant uit, toch het beste kunt beginnen met de IS-kant, i.v.m. het unlocken van bepaalde guns die je ook gebruikt aan de KV-kant.

En nu zat ik gister de stream van QB te kijken... zoals hij in z'n ééntje met de KV-1S even de tegenpartij oprolde, wauw. De IS-kant lijkt me sowieso ook best okay. Ik heb best lol in de KV-1, maar de traagheid is toch wel een beperkende factor in de wat grotere open mappen. Eenmaal aanbeland bij een flank, ben je ook best wel gecommit. :P

Maar eerst nog even 25k xp binnenharken op de KV-1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
ShockWave schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

mind = blown 8)7
hoe houd je dat zolang vol man :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
p0st schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:16:
[...]

mind = blown 8)7
Laat staan waar je de tijd vandaan haalt. :9
Naast full-time werken, sport en vriendin blijft er (soms helaas) niet veel tijd over.
Al denk ik dat wanneer ik elke dag meerdere uren zou spelen, stukken sneller op het spel uitgeraakt zou kijken. Dus opzich vind ik t wel prima zo. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kliko op 08-10-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

mkliko schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:21:
[...]

Naast full-time werken, sport en vriendin blijft er (soms helaas) niet veel tijd over.
Al denk ik dat wanneer ik elke dag meerdere uren zou spelen, stukken sneller op het spel uitgeraakt zou kijken. Dus opzich vind ik t wel prima zo. :)
sport en vriendin? Dat gaat fout, sporten doe je op je vriendin. Niet apart, zo hou je meer tijd over. Efficentie tot in de top :P. Nee hoor geintje, doen wat je niet laten kan en geniet van het leven. Er zijn al zat mensen die wot spelen zonder enige vorm van sociaal leven te hebben buiten wot om _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
ShockWave schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:13:
[...]

[afbeelding]
Om een of andere debiele reden had ik ongeveer bij de 47e win de accelerate crew training uitgevinkt. Ik wou eens testen of je ook x2 xp kreeg bij die xp die je van de missie krijgt.... daardoor terug vergeten aanzetten. Bij de grind naar 50 wins dus de 25k bonus xp mislopen... crew zit nu op 97% van de 1e skill maar deze flauwe mode speel ik nooit meer. Zoveel bugs, idiote, stom rijgedrag, goldnubs, RNG, ... Ik zie meer heil in het uitbereiden van de stronghold mode dan deze zogenaamde 'fun' modes.
ShockWave schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:20:
[...]
Stevige korting op de T-34??
Die grind je toch gewoon..... :+
Bleh, T34 dus.... 'k heb een credit grinder nodig!

[ Voor 12% gewijzigd door Inrage op 08-10-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Bigsexy3 schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:26:
[...]

sport en vriendin? Dat gaat fout, sporten doe je op je vriendin. Niet apart, zo hou je meer tijd over. Efficentie tot in de top :P. Nee hoor geintje, doen wat je niet laten kan en geniet van het leven. Er zijn al zat mensen die wot spelen zonder enige vorm van sociaal leven te hebben buiten wot om _/-\o_
Haha, dat heb ik vaker gehoord. Ik houd erg veel van sport, dus ik doe beide. :D
Ik heb het bij een goede vriend gezien. We waren ongeveer tegelijk begonnen met spelen. Door omstandigheden had hij veel tijd over om veel te spelen, en nu is hij er inmiddels aardig op uitgekeken. Hij speelt af en toe nog eens, meestal als iemand wil platoonen.

Speel ik het toch liever met de frequentie zoals ik het doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
p0st schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:16:
mind = blown 8)7
mkliko schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:21:

Zit al anderhalve week ziek thuis... :S
Begon met een verkoudheid, hoesten en bijna de holtes aan het ontsteken...kreeg er antibiotica voor wat goed hielp..alleen na een week bleek ik ineens niet meer tegen die zooi te kunnen.
Zag eruit alsof ik voor de fun barenaked door de brandnetels heb liggen rollen inclusief de jeuk.
Voordat je dan dat spul uit je lichaam hebt ben ik nu weer bijna een week verder en wordt het gelukkig minder.... -O-
Inrage schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:34:

Om een of andere debiele reden had ik ongeveer bij de 47e win de accelerate crew training uitgevinkt. Ik wou eens testen of je ook x2 xp kreeg bij die xp die je van de missie krijgt.... daardoor terug vergeten aanzetten. Bij de grind naar 50 wins dus de 25k bonus xp mislopen... crew zit nu op 97% van de 1e skill maar deze flauwe mode speel ik nooit meer. Zoveel bugs, idiote, stom rijgedrag, goldnubs, RNG, ... Ik zie meer heil in het uitbereiden van de stronghold mode dan deze zogenaamde 'fun' modes.
Aiaiai dat is zuur.
Ikzelf vond dit nu eens een leuke missie, het leukste was vooral die dieprode goldnubs verslaan die vanaf het 1e schot dus vol apcr knallen, begon er zelf pas in de cap mee.... _O-
Kost hun wel wat dat geintje..... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
ShockWave schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:08:
[...]

Netjes hoor die drie crew skills, wou dat ik er aan gedacht had mentor te nemen.
Een platoon volgens mij de enige manier om deze mode vol te houden.
psychoclown schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:54:
[...]

De FV215b is volgens mij echt een ziek beest, op welke vlakken beviel de tank jou niet?
Het was mijn eerste tank met de rear mounted turret en de tanks is HUGH, dus kon ik er gewoon niet mee uit de voeten. Maar als ie straks wordt vervangen door de Chieftain koop ik hem zeker terug.
Verder schijnt ie het heel goed te doen in een group, maar ik speel eigenlijk altijd solo.

Mijn huidige "number one" tank is trouwens een rear mounted turret tank, de Object 430 II.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Knowuse schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:02:
Netjes hoor die drie crew skills, wou dat ik er aan gedacht had mentor te nemen.
Een platoon volgens mij de enige manier om deze mode vol te houden.

Het was mijn eerste tank met de rear mounted turret en de tanks is HUGH, dus kon ik er gewoon niet mee uit de voeten. Maar als ie straks wordt vervangen door de Chieftain koop ik hem zeker terug.
Verder schijnt ie het heel goed te doen in een group, maar ik speel eigenlijk altijd solo.

Mijn huidige "number one" tank is trouwens een rear mounted turret tank, de Object 430 II.
Mentor was een idee van iemand uit de clan, driver had controlled impact en spallliner op de chaffee voor het beter ramwerk... :9
In platoon kon je bij 750 dmg done 10k credits, 2k xp en 2k crew xp extra krijgen als je won.
Met de winbonus erbij zat je met acc. crew op 15k credits en 6k xp op de crew per potje.... :P

Ben zelf wel tevreden over de FV215b snelle reload voor een heavy, helaas weinig alphadamage maar dat is niet zo'n probleem.
Ik speel eigenlijk niet meer zonder platoon maar je moet idd niet alleen tegenover de vijand staan, sta zelf graag 2e lijn beetje sidescrapen....
Ben nu zelf bij de object 416, beetje wennen in het begin maar heb hem uitgerust als medium td.....cammonet en binocs.
Grootste nadeel van dat ding vindt ik het gebrek aan gundepression...1 kiezelsteentje en je raak al niks meer, voor de rest een heerlijke medium.

[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 08-10-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knowuse schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:02:
[...]

Ik vind de gun op die tank ook wel erg sexy maar om de tank nu Hugh Hefner te noemen.. :+
Een maatje van mij speelt de FV215b juist veel solo, de tank kan bizarre hoeveelheden damage uitdelen in korte tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quote van de dag _/-\o_
x2, echt WTF! De randomheid van die modus is echt om te huilen. Ik vind er geen fuck aan en heb geen zin om voor wat credit bonus me kapot te gaan zitten ergeren. Die mongolen die gelijk full premium ammo gaan schieten, echt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Zat even onder het werken een streampje van WoT te kijken op Twitch. Nadat Nolan raged quit was :) overgeschakeld naar Orzanel. Een in mijn ogen gerespecteerde speler en heel leerzaam. Maar kennelijk zit hij zonder werk en inkomsten, dus verkoopt hij zichzelf om voor anderen te spelen 8)7 Vanuit zijn standpunt begrijp ik het nog wel, maar welke idioot betaald hiervoor :?

Kennelijk bestaan zulke idioten, zie plaatje... en dan het leukste... :F is dat de Photomorti die hier zijn gezicht ook soms op het forum laat zien? Shame on you, you are not credible anymore |:(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PzdNsAsl.jpg

Link naar groot plaatje: http://imgur.com/PzdNsAs

[ Voor 5% gewijzigd door Rianata op 08-10-2014 15:17 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is photomorti ooit credible geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
User schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:00:
Is photomorti ooit credible geweest dan?
Whahahaha busted!!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Wat is daar nou voor lol aan?
Als ik per se een tier X tank wil spelen, dan smijt je er toch wat euro's tegenaan en unlock je het met free xp? Lijkt me altijd nog goedkoper dan iemand betalen die het volgens de normale weg unlocked.

Nogmaals, los daarvan of het goedkoper is. Het is toch helemaal niet leuk? Zo haal je er helemaal geen voldoening uit.

Of zou deze speler in kwestie gewoon zo'n stat-hoer zijn maar het zelf niet voor elkaar krijgt om goed te presteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kzat even de chat van de stream te lezen. Wat een niveau zeg... (drie keer raden van wie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
User schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:05:
Kzat even de chat van de stream te lezen. Wat een niveau zeg... (drie keer raden van wie)
photomoron? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bingo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kennelijk €1 / game. Photo heeft €20 neergeteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Awesome idee! Ik ga mijzelf ook uithoeren! Wie biedt!?

Startbod vanaf €5

(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
mkliko schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:05:
Wat is daar nou voor lol aan?
Als ik per se een tier X tank wil spelen, dan smijt je er toch wat euro's tegenaan en unlock je het met free xp? Lijkt me altijd nog goedkoper dan iemand betalen die het volgens de normale weg unlocked.

Nogmaals, los daarvan of het goedkoper is. Het is toch helemaal niet leuk? Zo haal je er helemaal geen voldoening uit.

Of zou deze speler in kwestie gewoon zo'n stat-hoer zijn maar het zelf niet voor elkaar krijgt om goed te presteren?
Ik denk dat jij Photomorti niet kent uit Gathering of Tanks chat. Deze kerel kwam iedere avond de chat volspammen met 200lijnen bullshit. Ja je kan hem ignoren maar dan lees je comments van anderen en gooi je hem toch even van ignore om te zien wat voor onzin hij nu weer aan het uitkramen is... Grappig maar geweldig irritant tegelijk...

Heeft ook betaald voor zowat iedere premium tank die je kan kopen + IS7 volledig met Free xp gekocht want geen enkele battle op de IS8 ... geld is blijkbaar geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Rianata schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:16:
Zat even onder het werken een streampje van WoT te kijken op Twitch. Nadat Nolan raged quit was :) overgeschakeld naar Orzanel. Een in mijn ogen gerespecteerde speler en heel leerzaam. Maar kennelijk zit hij zonder werk en inkomsten, dus verkoopt hij zichzelf om voor anderen te spelen 8)7 Vanuit zijn standpunt begrijp ik het nog wel, maar welke idioot betaald hiervoor :?

Kennelijk bestaan zulke idioten, zie plaatje... en dan het leukste... :F is dat de Photomorti die hier zijn gezicht ook soms op het forum laat zien? Shame on you, you are not credible anymore |:(

[afbeelding]

Link naar groot plaatje: http://imgur.com/PzdNsAs
Heerlijke vondst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

Inrage schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:10:

Heeft ook betaald voor zowat iedere premium tank die je kan kopen + IS7 volledig met Free xp gekocht want geen enkele battle op de IS8 ... geld is blijkbaar geen probleem.
Tja, je heb spelers en je hebt spelers laten we dan maar zeggen.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Wow, Photomorti heeft zijn Object 140 ge-Aced! 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aM5hfJxl.jpg

Oeps, ik bedoel natuurlijk Orzanel ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aahahahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Inrage schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:10:
[...]

Ik denk dat jij Photomorti niet kent uit Gathering of Tanks chat. Deze kerel kwam iedere avond de chat volspammen met 200lijnen bullshit. Ja je kan hem ignoren maar dan lees je comments van anderen en gooi je hem toch even van ignore om te zien wat voor onzin hij nu weer aan het uitkramen is... Grappig maar geweldig irritant tegelijk...

Misschien ben ik te nieuwsgierig... Maar wat voor onzin moet ik dan aan denken? :9

Na het lezen van alle andere posts:
Die kerel is echt triest. Ik heb ook genoeg geld liggen om alle zo vrij te kopen, maar wat is daar de lol van? :/ :? Die medaille dat je alle tanks (of van een bepaalde land) hebt vrijgespeeld is toch veel meer waard als je het dmv. het spelen van battles heb gedaan? 8)7

Voordeel is wel dat hij veel inversteerd in WoT, wat de toekomst van deze game waarborgt. (Er vanuit gaande dat er veel meer van dit soort "spelers" zijn :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Er zijn vele MMO's met microtransacties die gedragen worden door "gulle" spelers als deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Heeft er eigenlijk iemand ooit nog wat gehoord van Bloodypaul (ofzo?). Die kwam in GoT een paar maanden voor de merge met AreaX en ging toen ook mee over. Hij heeft toen een keer voor 100 euro aan credits gekocht en sinds een dag later nooit meer wat van gehoord of gezien 8)7

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens WoTLabs speelt ie nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wontcachme schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:41:
Heeft er eigenlijk iemand ooit nog wat gehoord van Bloodypaul (ofzo?). Die kwam in GoT een paar maanden voor de merge met AreaX en ging toen ook mee over. Hij heeft toen een keer voor 100 euro aan credits gekocht en sinds een dag later nooit meer wat van gehoord of gezien 8)7
Nope niks van gehoord maar zijn account (nooit meer gesproken dus ik weet niet of hij dat zelf is) is af en toe nog wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Gaius schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 13:12:
Ik heb best lol in de KV-1, maar de traagheid is toch wel een beperkende factor in de wat grotere open mappen. Eenmaal aanbeland bij een flank, ben je ook best wel gecommit. :P

Maar eerst nog even 25k xp binnenharken op de KV-1. :)
Ga maar eens UK heavies/td's spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Rianata schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 16:25:
Wow, Photomorti heeft zijn Object 140 ge-Aced! 8)

[afbeelding]

Oeps, ik bedoel natuurlijk Orzanel ;w
Ik ruik een keiharde ban inkomen voor orz en photo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik vind het ook verre van slim van hem om op een livestream op iemand anders zijn account te gaan zitten grinden (voor geld nog wel..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Om de (werk-)week een beetje te breken heb ik een nieuwe replay gemaakt. En nee, het was niet Orzanel die op zijn livestream op mijn account speelde ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo.. de paar potjes die ik heb gespeeld waren voortreffelijk.. Enkel mijn damage was aardig maar kon beter door de vele bizarre bounces. Het grootste probleem waren de teams, die waren echt niet normaal slecht. Betere combinatie, slechte RNG en bizar slechte teams, kun je niet treffen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbenq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 23:42
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/100015994/shot_010.jpg

opeens mijn map was "weg", en in sniper mode zag je wel weer gewoon de map... op sommige delen van de map kwam het voor, al reed ik 100meter veder was er weer niks aan de hand...

Heeft iemand dit ooit eens meegemaakt? kan het ook aan mijn videokaart liggen? overige potjes geen rare dingen tegengekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puur voor de lols, hier bekent Photomorti het ook:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vQpUmrd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Rianata schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:14:
Om de (werk-)week een beetje te breken heb ik een nieuwe replay gemaakt. En nee, het was niet Orzanel die op zijn livestream op mijn account speelde ;-)

[video]
Tankvriendjes en vriendinnetjes. Altijd +1

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
markbenq schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 22:43:
opeens mijn map was "weg", en in sniper mode zag je wel weer gewoon de map... op sommige delen van de map kwam het voor, al reed ik 100meter veder was er weer niks aan de hand...

Heeft iemand dit ooit eens meegemaakt? kan het ook aan mijn videokaart liggen? overige potjes geen rare dingen tegengekomen..
Ik heb het toevallig ook al een aantal keer meegemaakt, maar vooral op de nieuwe Kharkov map. Overigens kon ik niet meer inzoomen, alleen nog maar uitzoomen en maakte verplaatsen over de map niets uit. Nu zie ik wel dat je een modpack gebruikt. Is dat toevallig die van Aslain?

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markbenq
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 23:42
Yup, ik gebruik de modpack van Aslain... sinds de patch heb ik denk ook maar nog 50 games gespeeld. De Kharkov map heb ik nog niet gehad deze patch.

Ik neem aan dat jij het ook pas sinds deze patch hebt?

Op de site van aslain, + topic op het wot forum hoor ik er nietmand over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwikbal
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 16:12
Klopt. Ik heb dit ook niet eerder gehad en ook niets terug kunnen vinden op het forum op Aslain.com, nog op het WoT forum.
Het is ook niet zo dat het ieder potje is dat ik speel, sterker nog het is me twee of drie keer gebeurd, maar pas sinds deze patch. Ik dacht dat het aan de "No Fog" optie lag, maar die heb ik met de laatste update niet mee geïnstalleerd en ondanks dat had ik het vanmiddag ineens weer. Misschien even je screenshot ook op het Aslain forum posten?

WoT/AW: panzerjur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
It's alive!
De vraag is: ben je het echt? Of betaal je ook iemand om hier onzinnige posts te doen?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gisteravond zeer afwisselende potjes gehad. Een aantal keren gewoon gigantisch domme beslissingen gemaakt. Een aantal andere keren was ik gewoon flink de klos met arty. (Wederom geen toptier en ook geen goede stats oid.)

Uiteindelijk gelukkig nog wel de dagmissie behaald voor TOGtober. :)
Ik hoop dat ik hem ga halen, al zal het denk ik moeilijk worden gezien de tijd. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

mkliko schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:12:
[...]

It's alive!
De vraag is: ben je het echt? Of betaal je ook iemand om hier onzinnige posts te doen?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gisteravond zeer afwisselende potjes gehad. Een aantal keren gewoon gigantisch domme beslissingen gemaakt. Een aantal andere keren was ik gewoon flink de klos met arty. (Wederom geen toptier en ook geen goede stats oid.)

Uiteindelijk gelukkig nog wel de dagmissie behaald voor TOGtober. :)
Ik hoop dat ik hem ga halen, al zal het denk ik moeilijk worden gezien de tijd. ;(
Geef je je account toch ff aan photomorti, die regelt vast wel wat voor je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
[...]

It's alive!
Dan heb je hem nog niet in het got channel ingame gezien.... :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

[...]

It's alive!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rianata schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:14:

[video]
Heppie de peppie intro (zowel muziek als commentaar) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dramborleg
  • Laatst online: 02-05 14:13
wsLy schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 08:35:
[...]

Dan heb je hem nog niet in het got channel ingame gezien.... :')
Vind t nu toch wel richting bashen gaan. Wellicht is het niet de bedoeling iemand weg te pesten.

Over de prijs trouwens, voor 1 euro per potje, gemiddeld 7,5* min per pot, das 8 euro per uur. Kom ik mijn bed niet voor uit.

* average is 5 min, iets meer dan 30 sec pre-battle wait, laad tijd, overhead tijd (analyse, tank select, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
dramborleg schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 09:57:
[...]

Vind t nu toch wel richting bashen gaan. Wellicht is het niet de bedoeling iemand weg te pesten.
Je hebt wel een punt, ik zal mij verder inhouden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Zijn er nog mensen die zin hebben in een Type 59 platoon? Zit op de TS van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Owke mensen, wat dachten jullie van dit:

Er zijn al heel wat sites waar je statistieken vanaf kan halen en die je helpen met het managen van de clan, helaas zijn al deze tools best wel versnippert over het internet (noobmeter = stats, vbaddict = stats, wot.eu = managen, maptactic.com=map tactics 8)7)).

Sinds een paar weken ben ik bezig met een oplossing voor dat alles. Het domein is al gereserveerd en het backend staat al voor een deel en draait op een VPS van trans-ip.

Het word een site, alle features die momenteel versnippert zijn over meerdere sites combineert, en op die manier het managen van de clan vergemakkelijkt, de onderlinge strijd tussen clan leden verbetert, helpt met het verbeteren van je stats en een uitkomst is voor field commanders

De voornaamste reden dat ik zo vaag ben met de uitleg is omdat de lijst met features nog groeiende is en er nogal vaal wijzigingen in plaats vinden. Als de lijst met features voor v1.0 definitief is zal ik hier wel een link posten.

Ik wou over een paar maanden al beginnen met de eerste bèta testen met een X aantal clans, dus als je zin hebt...

[ Voor 29% gewijzigd door vissie003 op 09-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

vissie003 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:23:

Er zijn al heel wat sites waar je statistieken vanaf kan halen en die je helpen met het managen van de clan, helaas zijn al deze tools best wel versnippert over het internet (noobmeter = stats, vbaddict = stats, wot.eu = managen, maptactic.com=map tactics 8)7)).

Sinds een paar weken ben ik bezig met een oplossing voor dat alles. Het domein is al gereserveerd en het backend staat al voor een deel en draait op een VPS van trans-ip.

Het word een site dat gericht zal zijn op het vergroten van de concurrentie binnen clans en tussen clans en het bieden van veel uitgebreide tools voor de field commanders. (lekker vage uitleg hé? :P)

Ik wou over een paar maanden al beginnen met de eerste bèta testen met een X aantal clans, dus als je zin hebt...
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen. Vaag is het wel een beetje die uitleg van je, maar ik begrijp wat je wil bereiken. Misschien dat wij van WHO het wel zien zitten om te helpen bij de beta. Zou ik eerst moeten overleggen met de rest van de clan uiteraard.

Mijn interesse heb je in ieder geval al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
De uitleg is voornamelijk een beetje vaag omdat de lijst van features momenteel nog in ontwikkeling is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
vissie003 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:23:

Het word een site dat gericht zal zijn op het vergroten van de concurrentie binnen clans en tussen clans en het bieden van veel uitgebreide tools voor de field commanders. (lekker vage uitleg hé? :P)

Het klinkt heel gaaf. Ik ben ook zeker benieuwd. Ook al ben ik niet lid van een clan. :+

Ik vind je verhaal vooral vaag omdat je eerst stelt dat de verschillende tools erg versnipperd zijn (waar ik het mee eens ben), waarbij je (in mijn ogen) suggereert dat je een website gaat maken die hier een oplossing voor is.

Lees is verder dan lijkt het er niet met een oplossing komt voor dit probleem. Want, als ik je goed begrijp, ga je met je site je vooral richten op de concurrentie tussen en in de clans. :?

Don't get me wrong. Ik wil je niet afbranden of je idee de grond in stampen. Misschien begrijp ik het gewoon totaal niet en zit ik er volledig naast. Maar met jouw bovenstaande verhaal krijg ik het gevoel dat je nog geen duidelijke visie hebt voor deze website hoe het zich gaat onderscheiden van de andere websites.

Dat neemt niet weg dat ik het enorm gaaf vind dat je deze stap neemt en dat je er tijd in gaat stoppen om een potentieel goede en handige website gaat bouwen. _/-\o_

edit: Mijn excuses. Ik had nog niet gelezen dat de feature lijst nog in ontwikkeling was. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Ah, even die uitleg aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
mkliko schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:49:
[...]
Het klinkt heel gaaf. Ik ben ook zeker benieuwd. Ook al ben ik niet lid van een clan. :+
Een van de features die momenteel in de lijst staat is ook mensen die geen clan hebben toegang te verschaffen tot de FC tools, zodat ze ook gebruikt kunnen worden tijdens TB's en TC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Ik kwam deze reactie tegen op FTR over de TOG missie :P
Herman_der_German on October 9, 2014 at 10:29 am said:

I think the next event after the chaff race should be a Tog race over the same circuit. If not that then restage the battle of Jutland with Togs.

Zou je dat halen binnen 15 min om over de finish te komen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hey, ik begrijp dit spel voor geen meter, maar wil ook wel voor je spelen hoor. 10,- per potje en een gegarandeerde WN8 van toch zeker wel 500. 8)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
J0rn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:44:

I think the next event after the chaff race should be a Tog race over the same circuit. If not that then restage the battle of Jutland with Togs.

Iets over bakstenen komt bovendrijven in mijn gedachten...

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54

Haha.. Nee :p
Het zou wel vet zijn als ze de TOG dan opvoeren :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko

Makkelijk sommetje toch?
De chaffee sport gaat zo'n 60 km/h?
De TOG rond de 15 km/h?

Hoe laat doet de chaffee erover om bij de finish te komen? Dat x4 en je hebt de tijd van de TOG. :9

Ik zou het wel briljant vinden hoor. Zeker omdat het goed met deze tank goed mogelijk schijnt te zijn om rijdend te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

15 min zijn nog geen eens het probleem, zie eerst maar eens te vliegen over die 2 bruggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Een opgevoerde TOG II* :o

Shut up and take my money! Driften met de TOG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Fordox schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:57:
Een opgevoerde TOG II* :o

Shut up and take my money! Driften met de TOG!
Daarom heet het dan ook de 'TOG II Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Bigsexy3 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:57:
[...]

15 min zijn nog geen eens het probleem, zie eerst maar eens te vliegen over die 2 bruggen 8)7
Issie niet lang genoeg om dat te overbruggen? :9
Daarnaast, als je onder de brug komt kun je toch gewoon nog doorrijden? (Weliswaar een stukje omrijden)

Ik hoop stiekem dat Wargaming hier af en toe meekijkt om onze briljante :*) ideeën op te pikken. :D

[ Voor 28% gewijzigd door Kliko op 09-10-2014 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
mkliko schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:59:
[...]

Issie niet lang genoeg om dat te overbruggen? :9
Daarnaast, als je onder de brug komt kun je toch gewoon nog doorrijden? (Weliswaar een stukje omrijden)
Leuk steeds rondjes rijden en nooit aankomen. Denk maar aan die laatste sprong.

Pagina: 1 ... 6 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.