yeey, 1e kolobanov waarbij ik niet cap, maar de tegenstanders daadwerkelijk uitschakel. 
wotreplays.com/site/1258922
wotreplays.com/site/1258922
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mindf*ck!Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:22:
GELUKKIG is de SEA server een vage server waarin bijvoorbeeld ook een type 59 gold editie is.
Fordox wijzigde deze reactie 21-10-2014 11:26 (34%)
Fordox wijzigde deze reactie 34-13-2104 13:37 (0%)
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
dat zei ik ook, maar de meeste van die codes zijn al verlopen of zijn alleen voor het RU cluster,Ach op E-bay komen ze ook wel eens voorbij naar het schijnt.
Nee, zo makkelijk is dat niet. Vaak wordt de type alleen gegeven aan de top 3 van de duizenden contesters, om de type dan te winnen moet je ook wel echt goed zijn.Je hebt de keuze om de moeite te nemen hem te winnen gefeliciteerd staat toch gelijk aan een aardig bedrag in euro's,
Wel dus.Niks met dikke middelvingers te maken.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Dan is die Type 59 krijgen voor iets waar je moeite voor hebt gedaan naar mijn idee een dikke middelvinger. Niemand die kan zien of je het ding "verdiend" hebt of gewoon geld betaald hebt.Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:30:
Nee, zo makkelijk is dat niet. Vaak wordt de type alleen gegeven aan de top 3 van de duizenden contesters, om de type dan te winnen moet je ook wel echt goed zijn.
Verwijderen mag niet, dat is gewoon stelen.Volgens mij staat het zelf in de regels dat WG elke tank mag aanpassen of verwijderen in het spel.
En natuurlijk heb je de type alleen maar om mee te showen?Dan is die Type 59 krijgen voor iets waar je moeite voor hebt gedaan naar mijn idee een dikke middelvinger. Niemand die kan zien of je het ding "verdiend" hebt of gewoon geld betaald hebt.
Nope Type 59 gold is er alleen voor de Chinese server, gewone Type 59 is toendertijd bij de opstart van de Chinese server speciaal hiervoor uitgebracht..Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:22:
GELUKKIG is de SEA server een vage server waarin bijvoorbeeld ook een type 59 gold editie is.
Nope maar het komt wel zo op mij over dat jij dat zo ziet, omdat je zegt dat het een dikke middelvinger is wanneer ze hem wel weer zouden verkopen.Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:19:
[...]
En natuurlijk heb je de type alleen maar om mee te showen?
[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 21-10-2014 13:30 ]
De type wordt als prijs gegeven in de contests omdat veel mensen die willen hebben vanwege de status (stond zelfs in de verhaaltje van WG). Daarvoor is die gewoon een jaar? in de shop geweest. Daar heb ik hem ook vandaan. Dus of iemand die tank heeft zegt niks over zijn skillFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:30:
[...]
Nee, zo makkelijk is dat niet. Vaak wordt de type alleen gegeven aan de top 3 van de duizenden contesters, om de type dan te winnen moet je ook wel echt goed zijn.
Dat zou het zijn wanneer de type nooit los verkocht was en altijd alleen als prijs. Daarna in de sale doen is een middelvinger opsteken. Dat was bv bij de m6 tier 8 premium uit de preorder package.[...]
Wel dus.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee het is ook vaak geen ingame skill, tegenwoordig doen ze het met contests zoals 'maak een video hier en daarvoor', net als de 'fury contest'.wontcachme schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:34:
[...]
De type wordt als prijs gegeven in de contests omdat veel mensen die willen hebben vanwege de status (stond zelfs in de verhaaltje van WG). Daarvoor is die gewoon een jaar? in de shop geweest. Daar heb ik hem ook vandaan. Dus of iemand die tank heeft zegt niks over zijn skill
[...]
Dat zou het zijn wanneer de type nooit los verkocht was en altijd alleen als prijs. Daarna in de sale doen is een middelvinger opsteken. Dat was bv bij de m6 tier 8 premium uit de preorder package.
[ Voor 20% gewijzigd door Gropah op 21-10-2014 14:43 ]
Ik zie een PZ II J bijna dagelijks.J0rn schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:42:
Ik zie vaker een Type-59 in een game dan een BT-SV en een PZ II J ben ik nog nooit in het wild tegengekomen.
(De BT-SV is dan meestal van mezelf hè ;-) )
Bullshit dus. Mailtje er tegenaan gegooid.Hello Stef602,
thank you for contacting the Wargaming Support for your request.
Since the first of October we do have a changed offer for the One time restoration, right now the Wargaming Support is only offering to restore tanks
that has been sold no longer than 2 months ago. The request you pointed towards the Support is unfortunately about a tank that has been sold long time ago that excludes
the possibility of the restoration.
We are hopeful that one program that we are already running for tests will be able to provide the tank you desire back into your garage. Unfortunately there is nothing we can offer you as you may read here
if the website has already been changed to this new offer of ours.
https://eu.wargaming.net/...base/Article/View/117/18/
If I can help you in any further cases, don’t hesitate to contact us again.
Kind Regards,
Daniel
EN/DE Wargaming Customer Support
"I could start a war in 30 seconds. But some countries spend 100 years trying to find peace. Just like good manners, peace has to be learned."
- Sylvester Stallone
Once this ticket is closed, you will have access to a short survey. Please, take the time to fill it in to help us improve our overall quality once the ticket is resolved.
Da wir ständig dabei sind unseren Service zu verbessern, wäre es sehr hilfreich, sich einmal ein paar Minuten Zeit zu nehmen, um diesen kurzen Fragebogen auszufüllen sobald diese Ticket geschlossen ist.
*snip*Dear Daniel,
Thank you for your reply. At the time I sold the tank, this rule did not apply yet.
If you would buy something at the grocery store and they tell you: If something is wrong, you can bring it back in 14 days. But when you go back on the 13th day they tell you, "No our policy has changed, it is 7 days now". The example above is exactly what is happening here and is unfair.
Thus I would like to recieve the T7 combat car.
Kind regards,
Wesley
[ Voor 15% gewijzigd door Gropah op 21-10-2014 14:43 ]
ZeiksnolFrozen schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:16:
[...]
Ik zie een PZ II J bijna dagelijks.
Overigens een (automatisch) berichtje terug over de T7 combat car:
[...]
Bullshit dus. Mailtje er tegenaan gegooid.
[ Voor 7% gewijzigd door LeonINC op 21-10-2014 14:26 ]
ssstFordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:24:
[...]
Zeiksnol, vroeger hadden ze volgens mij niet eens een restauration. En waarom gebruik je die voor de T7 CC? later in je carriere zul je wel zien dat je andere tanks perongeluk verkoopt (zoals quantor met zijn pz 2 j)
Maar dat is quantor met 450 duizend tanks in zijn garage en 42 tier 10s (Toch?!). Kijk met zoveel tanks in de garage gebeuren dat soort dingen eenmaal. Die 10 tanks die ik heb, ach joh.Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:24:
[...]
Zeiksnol, vroeger hadden ze volgens mij niet eens een restauration. En waarom gebruik je die voor de T7 CC? later in je carriere zul je wel zien dat je andere tanks perongeluk verkoopt (zoals quantor met zijn pz 2 j)
sorry
Gropah schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:44:
[mbr](gemiddeld) 28-daagse hygiëne producten zijn zeker belangrijk, maar niet in WoT[/]
Gropah schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:44:
[mbr](gemiddeld) 28-daagse hygiëne producten zijn zeker belangrijk, maar niet in WoT[/]
Haha, ik vond em wel geinig.Fordox schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:52:
Zijn inlegkruisje ligt verkeerd
oke nu hou ik echt op...
[ Voor 26% gewijzigd door Kliko op 21-10-2014 15:40 ]
Jup hier ook wat FPS gerelateerde issues (bij mij juist in sinper mode hehe) ik ben nu wat mods aan het proberen die de FPS wat stabieler houden, even testen vanavond of en hoe goed dat werkt..Frunz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:13:
[mbr]*snip*[/]
Hebben jullie ook last dat de FPS steeds lager wordt? Zit nu op 30-40FPS in 3rd person view, echter als ik naar sniper modus ga loopt de FPS op naar 50-60FPS wat meer normaal was een paar patches geleden.
Het gaat pas over het randje als er een serieuze modbreak wordt gebruikt. Dit was gewoon het wegknippen van kinderachtig gedrag met een notitiemkliko schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:39:
[...]
[...]
Haha, ik vond em wel geinig.![]()
(Ik had de pagina nog openstaan voordat de schaar langskwam
)
Maar blijkbaar is wat voor mij op het randje is voor dit topic net over het randje.
Ik heb de standaard kwaliteit graphics omdat de "verbeterde" mij minder dan 20 fps geven...Frunz schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:13:
[mbr]*snip*[/]
Hebben jullie ook last dat de FPS steeds lager wordt? Zit nu op 30-40FPS in 3rd person view, echter als ik naar sniper modus ga loopt de FPS op naar 50-60FPS wat meer normaal was een paar patches geleden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat dacht je ervan om (voor de graphics) wat fatsoenlijker van je grafische kern gebruik te maken? Het hangt in mijn ogen teveel af van de CPU...DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:31:
[...]
Ik heb de standaard kwaliteit graphics omdat de "verbeterde" mij minder dan 20 fps geven...
Mijn toch wat verouderde i5 750 @ 3.3ghz zou alleen deze game wel aan moeten kunnen. Wargaming moet echt eens opschieten met die multicore support. Oh ja, dat zou nauwelijks winst opleveren volgens ftr...
Nieuw idee, Wargaming moet leren fatsoenlijke te coderen.![]()
Maar als ik zo lees dan inderdaad de Type 59 is niet zozeer OP, de spelers die het ding hebben spelen gewoon al veel te lang. Get a live.
[ Voor 5% gewijzigd door Kliko op 21-10-2014 16:36 ]
Ik heb een AMD 7950 @ 920/6000, zo ongeveer elke instelling al geprobeerd, hele lading drivers geprobeerd en ik krijg niet eens 20 fps als ik niet met de 'standard" graphics werk. Mijn GPU is niet het probleem, de CPU ook niet aangezien ik games zoals Crysis 2 of BF3 met gemak op de hoogste instellingen draai. Het probleem is WoT zijn ronduit waardeloze programmering.mkliko schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:36:
[...]
Wat dacht je ervan om (voor de graphics) wat fatsoenlijker van je grafische kern gebruik te maken? Het hangt in mijn ogen teveel af van de CPU...
Nu heb ik een PC van nog geen jaar oud met leuke hardware, dus ik hoef niet te klagen.![]()
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
WoT draait redelijk dramatisch op AMD hardware. En het ligt juist wél aan je CPU, WoT heeft een single-core engine die zwaar leunt op GHz. Het verschil tussen 3 GHz en 4 GHz core snelheid is zo'n 30-40 fps (mits fatsoenlijke graka).Herpaderp, User.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:19:
[...]
Ik heb een AMD 7950 @ 920/6000, zo ongeveer elke instelling al geprobeerd, hele lading drivers geprobeerd en ik krijg niet eens 20 fps als ik niet met de 'standard" graphics werk. Mijn GPU is niet het probleem, de CPU ook niet aangezien ik games zoals Crysis 2 of BF3 met gemak op de hoogste instellingen draai. Het probleem is WoT zijn ronduit waardeloze programmering.
[ Voor 9% gewijzigd door User op 21-10-2014 19:25 ]
Shuttle st20g5
[ Voor 44% gewijzigd door Frozen op 22-10-2014 01:59 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Fordox op 22-10-2014 08:06 ]
Gewoon "effects in sniper mode" uitzetten Stef, easy as thatFrozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:29:
Ik heb geen last van lagg, het enige waar ik last van heb ik "stof" of in ieder geval iets in die richting nadat ik heb geschoten. Als je elke 2.5 seconden er een nieuwe shell uit poept wordt het na 2 schoten erg lastig de tegenstander te zien. Kijken of hier een (legaal) modje voor is.
[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 22-10-2014 09:35 ]
Ik ben wel een 'graphics lover', in die zin dat ik zoveel mogelijk aan zet op hoogste instellingen, maar inderdaad het rookgordijn en de motion blur heb ik allebei helemaal uit, want dat hindert je gewoon in je spel!p0st schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:32:
[...]
Gewoon "effects in sniper mode" uitzetten Stef, easy as that(doe ik ook)
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik hoop ook mijn TOG II nog binnen te slepen (Zal nog zware klus worden, huehue).AcXeller schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:41:
Eindelijk het TOG verhaal afgerond, de TOG had ik al dus heb weer wat gold er bijOp zich fijn dat je nu wat meer dagen hebt om het te halen maar ik merkte wel dat mijn WR een stuk lager lag dan normaal terwijl de WN meestal hetzelfde of hoger lag. Het kost dus zeker meer tijd dan normaal helaas.
[ Voor 30% gewijzigd door Kliko op 22-10-2014 08:45 ]
[ Voor 112% gewijzigd door Kliko op 22-10-2014 08:45 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik hoef nog maar 3x te doen en hij is binnen. Appeltje eitje. Gewoon niet de focus leggen op het winnen van de battle en gewoon spelen zoals je normaal doet. MM zit niet altijd mee, alleen maar een reden om nog meer je best te doenmkliko schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:42:
Ik hoop ook mijn TOG II nog binnen te slepen (Zal nog zware klus worden, huehue).
Maar het zal spannend worden. Blijft een gevecht met tijd hebben enzo...
Moet em nog 7 of 8 keer halen. En heb niet altijd evenveel tijd. Dus het zal erom spannnen...Bigsexy3 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:23:
[...]
Ik hoef nog maar 3x te doen en hij is binnen. Appeltje eitje. Gewoon niet de focus leggen op het winnen van de battle en gewoon spelen zoals je normaal doet. MM zit niet altijd mee, alleen maar een reden om nog meer je best te doen.
Je heb nog 9 dagen voor de TOG lijkt me niet al te lastig toch? 5x winst in een uurtje moet te doen zijn
Gebruik je mods, en heb je daar de nieuwste versie van?SurfBoy schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:33:
Ik speel op minimaal met een max fps van 35...En kan sinds 9.3 niet eens meer spelen, wanneer ik een battle start gaat hij op het laatste moment van de laadbalk vast lopen. Had al een waarschuwing gekregen van WOT voor inactief zijn in de battle. MAN, wat kan ik daar aan doen!
Dat stof kan je kwijtraken door je "extra effects quality" bij beide op off te zetten.Frozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 01:29:
Ik heb geen last van lagg, het enige waar ik last van heb ik "stof" of in ieder geval iets in die richting nadat ik heb geschoten. Als je elke 2.5 seconden er een nieuwe shell uit poept wordt het na 2 schoten erg lastig de tegenstander te zien. Kijken of hier een (legaal) modje voor is.
[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 22-10-2014 09:50 ]
op mijn laptopje zit ik rond de 20ping en 50-60 fps met aardig wat mods en alle instellingen op high en hoger. Ik moet de instellingen nog wat tweaken omdat ik hier nog wat fps uit kan halen. Ach met 60 fps ben ik gewoon tevreden.Gizzy schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:02:
Moet zeggen de FPS vallen inderdaad tegen vooral als je bepaalde mods draait. Ik heb een i7 2600k die op 4,5ghz draait, ja niks specials en een GTX 780 ik zit ook zo rond de 70 fps. Valt me nogal tegen wat je tegenwoordig nodig hebt om het fatsoenlijk op de hoogste settings te kunnen spelen.
Laadtijden vielen me gisteren in een keer ook tegen, ondanks dat ik een SSD heb.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Dan wordt het inderdaad wel krap ja. Zelf heb ik ook niet altijd even veel tijd, maar een uurtje lukt meest wel. En soms zitten we vrolijk heel de avond, maar net wat er op de planning staatmkliko schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:30:
[...]
Moet em nog 7 of 8 keer halen. En heb niet altijd evenveel tijd. Dus het zal erom spannnen...
En meestal is het in een uurtje wel gebeurt.
Gisteravond ging ik bijna op full rage omdat het ZO slecht ging. Dit kwam niet altijd door mij, maar soms faalde het team ook keihard. Maar je hebt gelijk. Zodra je probeert het te forceren, dan wil het niet...![]()
in garage geeft die bij server 2 een ping van 3 en ingame 20-30. Maar ingame staat dat rode bolletje vaak te flikkeren. Ik denk dat ze daar de servers een boost mogen geven voor betere prestaties.Quantor schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:22:
Ping is bij mij ook een issue, in de garage laat een mod mij ping 24-30 zien, in game is het 40-70. Ik vermoed dat de servers overbelast worden.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Volgens mij is dat WoT TweakerShockWave schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:49:
Er was ooit een mod waarin je dat uit kon zetten maar weet niet meer welke...houd me aanbevolen als je iets hebt gevonden.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik doe mijn Togmissies met de KV220, lekker sealclubben en met 5 tot 7 battles is hij binnen..AcXeller schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:41:
Eindelijk het TOG verhaal afgerond, de TOG had ik al dus heb weer wat gold er bijOp zich fijn dat je nu wat meer dagen hebt om het te halen maar ik merkte wel dat mijn WR een stuk lager lag dan normaal terwijl de WN meestal hetzelfde of hoger lag. Het kost dus zeker meer tijd dan normaal helaas.
[ Voor 94% gewijzigd door ShockWave op 22-10-2014 11:51 ]
Ohja, goed plan! Ik doe het nu vooral met de VK36.01H als ik het snel wil doen, maar daarin zijn Tier VIII matches wat lastiger te controleren (carry'en)ShockWave schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 11:50:
Dat was hem ja.
[...]
Ik doe mijn Togmissies met de KV220, lekker sealclubben en met 5 tot 7 battles is hij binnen..
Ja. Ik ben gebanned uit GOT omdat ik een modje gebruikte wat volgens GOT council illegaal was. Heb ook gelijk een teamspeak ban gehad. Zonder vingertjes te wijzen, ik denk persoonlijk dat er meer achter zat dan alleen het modje.Fordox schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:05:
Laat me raden, het is een t23e3?
Clanloos stef? zit je neit meer bij GoT?
Dank u!p0st schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:32:
[...]
Gewoon "effects in sniper mode" uitzetten Stef, easy as that(doe ik ook)
Ik heb ook alles op de hoogste instellingen maar dat rookgordijn is zo irritant...Rianata schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:35:
[...]
Ik ben wel een 'graphics lover', in die zin dat ik zoveel mogelijk aan zet op hoogste instellingen, maar inderdaad het rookgordijn en de motion blur heb ik allebei helemaal uit, want dat hindert je gewoon in je spel!
Ik ga vandaag of morgen ff zoekenShockWave schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 09:49:
[...]
Gebruik je mods, en heb je daar de nieuwste versie van?
Vooral gnomefathers gunsoundmod vreet fps als het wat drukker wordt in het veld, heb deze zelf niet meer in gebruik.
[...]
Dat stof kan je kwijtraken door je "extra effects quality" bij beide op off te zetten.
Helaas ben je dan wel alle eyecandy kwijt.
Ken het dat je niks meer ziet en vooral in cw is dat erg lastig..
Er was ooit een mod waarin je dat uit kon zetten maar weet niet meer welke...houd me aanbevolen als je iets hebt gevonden.
Of ik hoef toch niet meer te zoeken...
[ Voor 15% gewijzigd door Frozen op 22-10-2014 13:01 ]
Was het de destroyed object marker?Frozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 12:49:
[...]
Ja. Ik ben gebanned uit GOT omdat ik een modje gebruikte wat volgens GOT council illegaal was. Heb ook gelijk een teamspeak ban gehad. Zonder vingertjes te wijzen, ik denk persoonlijk dat er meer achter zat dan alleen het modje.![]()
In de regels staat iets van: Je moet eerst een waarschuwing krijgen en dan al je illegale mods verwijderen, doe je dat niet, wordt je uit de clan getrapt. Ik heb nog nooit een officiële waarschuwing gehad...
Dus ze gingen overleggen wat ze zouden doen, ban of niet. Dus iedereen zei: Bonsie heeft het laatste woord. Dus bonsie erover na denken en hij zegt: Je mag blijven als je alle illegale mods verwijderd.
20 minuten later wordt ik weer naar hun kanaaltje gemoved "Ja we hebben net een stemming gehouden en je wordt gebanned van de clan".
Ik mocht eerst blijven, dus ik dacht van, gelukkig. Even later is het van, "je mag vertrekken". Vind ik persoonlijk een erg nare manier.
Dat was toegevoegd in april 2014, de tijd dat je bij ons in de clan kwam en met ons teambattles speelde en dat je dat toe gaf.Mods en cheating:
- Leden van de clan houden zich aan de mod regels van Wargaming.net
- Wij toleren geen cheaters.
- Bij ontdekking word je gekicked als je het niet verwijderd.
[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 22-10-2014 13:17 ]
Ik heb hem er een tijdje uitgehad, op de momenten dat ik zei dat ik hem niet meer had, had ik hem ook echt niet.Fordox schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:14:
[...]
Was het de destroyed object marker?
Dat had ik je eerder ook al verteld/voor gewaarschuwd (expliciet) en daarvoor had je al een waarschuwing gekregen. Waarschijnlijk was BonSie dit vergeten en werd hem dat daarna weer even herinnert.
Je moet je ook niet stoten aan dezelfde steen.
Mn respect voor je is wel een beetje weg nu, vooral omdat je altijd claimde dat je die mod niet meer gebruikte
Ik sta er van te kijken helaas.
Nog nooit een officiële waarschuwing gehad van het council.- Bij ontdekking word je gekicked als je het niet verwijderd.
[ Voor 9% gewijzigd door Frozen op 22-10-2014 13:19 ]
Om iets aan het regelement toe te voegen hoef je iemand niet te waarschuwen. Bovenstaande staat dus absoluut los van elkaar.Fordox schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:20:
Dat heb je dus wel, anders was het niet in ons regelement toegevoegd.
Oke toegegeven, dit is van de NA server maar dat komt omdat er geen officieele lijst is van EU maar op EU wordt je er nog steeds voor gebanned.Fixing the destruction of destructible objects on the minimap.
[ Voor 57% gewijzigd door Fordox op 22-10-2014 13:28 ]
Je wordt er op EU alleen voor gebanned als je het gaat streamen. Ofwel het is gedoogd voor "zelfgebruik".Fordox schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:25:
jij WIST dat wij die mod als illegaal beschouwen. Ik weet zeker dat je dat ook werd verteld door de council.
En als je weet dat dat verkeerd is, heb je toch geen waarschuwing nodig?
btw in het regelement van wargaming:
https://na.wargaming.net/...ocumentation/rules/rules/
nummertje 5.6:
[...]
Oke toegegeven, dit is van de NA server maar dat komt omdat er geen officieele lijst is van EU maar op EU wordt je er nog steeds voor gebanned.
Primanja ik wil geen clan drama hier posten. Laten we het hier bij houden
Nee.Frozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 13:38:
Je wordt er op EU alleen voor gebanned als je het gaat streamen. Ofwel het is gedoogd voor "zelfgebruik".
[ Voor 22% gewijzigd door Fordox op 22-10-2014 13:45 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Inrage op 22-10-2014 14:08 ]
Expected damage 925.08, lijkt mij vrij onzinnig voor WN8 mee te farmen.Inrage schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:05:
HELLCAT !!!
Kwestie van zien en niet gezien worden en gegarandeerde pen.
En T67 ook wel, zo'n volledige TOG wegschieten en je hebt al meer dan 2k WN8
[ Voor 135% gewijzigd door Riegah op 22-10-2014 14:09 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Wees blij dat ze het niet historisch gemaakt hebben. Want dan had vrijwel elke Russiche tank 0,0 graden gun depression.Rianata schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:09:
Ik heb de laatste dagen af en toe de KV-85 gespeeld met de 100mm gun. Stukje nostalgie zullen we maar zeggen...Je haalt verrassend hoge WN8 waarden. Let wel op, de ontbrekende gun depression is pijnlijk en vereist gewenning!
Leopard PTA, Centurion 7/1, FV4202...Frozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:03:
Wat denken jullie dat de beste tank is om een hoge Wn8 te halen nadat te togs uitzijn?
FV304, KV-2, su-100y, su-100.
Welke nog meer?
Is nog vrij laag imo je hebt dan ongeveer 1500 wn8 paar kills erbij en je schiet al omhoog.Riegah schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:05:
Expected damage 925.08, lijkt mij vrij onzinnig voor WN8 mee te farmen.
[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 22-10-2014 14:37 ]
Volgens mij bedoelde hij TOG II tanks afmaken. Die dingen zijn XP pinata's.ShockWave schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:29:
[...]
Leopard PTA, Centurion 7/1, FV4202...
KV220, Mathilda Blackpince, Ram II, (Churchill III) als je alleen wilt sealclubben/wn8 farmen en niks geeft om een lage tiernotatie bij wotlabs en andere controlerende sites.
Ga er wel vanuit dat je toch wel wat premium ammo moet gaan gebruiken voor gegarandeerd succes.
PreciesDaniëlWW2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Volgens mij bedoelde hij TOG II tanks afmaken. Die dingen zijn XP pinata's.
Dan wordt het idd KV-2 platoons vs TOG II* platoonsGoldenSample schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:38:
Idd, dan gewoon alles met een DERP imho
Hij zij niet expliciet dat hij Tog II*'s wilde farmen, hij vroeg wat goede wn8 farmers waren als de Tog II* uit is...DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:36:
[...]
Volgens mij bedoelde hij TOG II tanks afmaken. Die dingen zijn XP pinata's.
KV-2 is 881 expected dmg voor wn8, T67 TD ligt op 677.Rianata schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:40:
[...]
Dan wordt het idd KV-2 platoons vs TOG II* platoons
[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 22-10-2014 14:46 ]
Nice safe.ShockWave schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:40:
[...]
Hij zij niet expliciet dat hij Tog II*'s wilde farmen, hij vroeg wat goede wn8 farmers waren als de Tog II* uit is...
marder38t, s35 ca, arl44, jpanther, tiger1Frozen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:03:
Wat denken jullie dat de beste tank is om een hoge Wn8 te halen nadat te togs uitzijn?
FV304, KV-2, su-100y, su-100.
Welke nog meer?
Hellcat is echt verschrikkelijk de grond in generfed. Je word nu zo snel gespot als je eenmaal schiet echt niet normaal. Om nog maar te zwijgen over hoe log ie nu is.Inrage schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:05:
HELLCAT !!!
Kwestie van zien en niet gezien worden en gegarandeerde pen.
En T67 ook wel, zo'n volledige TOG wegschieten en je hebt al meer dan 2k WN8
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
good old jgzpe100 is tegenwoordig leuker dan de 183DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:47:
Kunnen we niet gewoon even de FV215B 183 even t6 maken?
Als je in het open 1 vs 1 staat ja, maar als verstandige KV-2 speler(s) laat je het niet zover komen natuurlijkwesley1980 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:46:
Een tog schiet 1 op 1 makkelijk een kv2 weg.
Het is een lomp ding maar met zijn hp pool en vrij snel schietende gun is het een aardig lastige tank in goede handen.
Voor een T6 is het niet laag, alleen de Nashorn en enkele arties staan hoger in die tier. Daarbij zie ik zelden mensen die een dik hogere average damage op die tank hebben, terwijl er recentelijk nog een behoorlijke nerf van camo en de tank zelf is geweest. Allemaal factoren waardoor je die tank volgens mij niet wil rijden voor WN8 padding. Dat doe je met tanks met lage expected values maar hoge skillceiling, op T6 dan ook liefst met goede goldshells voor de T8 heavies.ShockWave schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:29:
[...]Is nog vrij laag imo je hebt dan ongeveer 1500 wn8 paar kills erbij en je schiet al omhoog.
People as things, that’s where it starts.
Ach als verstandige KV-2 speler reed je vroeger in een tier X platoon mee....Rianata schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:50:
[...]
Als je in het open 1 vs 1 staat ja, maar als verstandige KV-2 speler(s) laat je het niet zover komen natuurlijk
Legaal basecampen in je Tog II*VasZaitsev schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:51:
Zo heel veel goede KV-2 spelers zijn er nou ook weer niet. Die 20+ seconden aan reload zijn altijd wel spannende tijden.
Maar, de TOG II is een best leuk en goed ding in de juiste handen, maar in veel mappen issie knap waardeloos. Campinovka in een TOG II, woeptidoe
[ Voor 36% gewijzigd door ShockWave op 22-10-2014 14:54 ]
Yay daar ben ik veel dichterbij.Bean77 schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 14:49:
[...]
good old jgzpe100 is tegenwoordig leuker dan de 183
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq