Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:13

Thompson

Beeromaniac

internaut schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:29:
[...]

T6 rifts and greater rifts blijven doen...uiteindelijk dropt het wel. Ook zéér lang op moeten wachten maar toch doorgespeeld omdat ik ervan overtuigd was dat het ooit ging droppen. ;)
Probleem bij mij is vooral dat ik T6 rifts beu ben en Grifts zijn op het moment ook niet heel interessant meer omdat mijn gems op level 45~47 zijn en een hogere Grift kan ik niet aan zonder die items dus dan speel ik echt puur voor de item grind en dat gaat gewoon vervelen als je dat meer dan een uur per dag doet.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thompson schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 15:11:
[...]

Probleem bij mij is vooral dat ik T6 rifts beu ben en Grifts zijn op het moment ook niet heel interessant meer omdat mijn gems op level 45~47 zijn en een hogere Grift kan ik niet aan zonder die items dus dan speel ik echt puur voor de item grind en dat gaat gewoon vervelen als je dat meer dan een uur per dag doet.
Ga gewoon in party en level die gems? Via public parties kon ik mijn gems tot 57 levelen dus waarom zou dat voor jou niet lukken? Als ik nu een vaste party had die focuste op gem leveling, kunnen we ze waarschijnlijk naar 63 +- brengen (weliswaar zonder de GR te completen binnen 15 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
En toen was het feestje afgelopen... Gelukkig hebben we de video nog om te lachen :P

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
@Undertaker, wel zonde, maar met tegenwoordig die Gem of easy, is levelen zo gebeurd.
Alleen de spullen......

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Rhodan schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:18:
@Undertaker, wel zonde, maar met tegenwoordig die Gem of easy, is levelen zo gebeurd.
Alleen de spullen......
Als ie veel gespeeld heeft, heeft ie vast een stash vol met net iets mindere pieces dan dat ie aanhad. Paar van mijn maten die HC season spelen zeggen ook eigenlijk altijd dat na een Death zowel het levelen als het gearen vrij easy is, maar dat juist het levelen tot 50+ van hun gems het ergste is aan een death op HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
Undertaker2 schreef op zondag 21 juni 2015 @ 00:19:
En toen was het feestje afgelopen... Gelukkig hebben we de video nog om te lachen :P
[video]
Nou moet ik ook eerlijk zeggen: Je nam extreem veel risico.. :S

Met 10% HP in chargen op een reflect frozen pack... Das sowieso vragen om problemen :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Net weer even grifts gepushed met mijn crusader, moet zeggen dat ik niet ontevreden ben :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cunPVyV.jpg

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

adamvansanten schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:59:
Net weer even grifts gepushed met mijn crusader, moet zeggen dat ik niet ontevreden ben :)

[afbeelding]
was dat met bloodbrother of nog met je maximus? ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

TepelStreeltje schreef op zondag 21 juni 2015 @ 23:53:
[...]

was dat met bloodbrother of nog met je maximus? ;)
Nog steeds met Maximus. De Maximus is dusdanig beter gerollt dan de Blood Brother, dat ik er echt meer damage mee doe. Eerst maar eens een ancient Blood Brother (of Furnace) vinden.

Heb wel inmiddels alle items gevonden voor de Lightning Sweep build, daar deze week maar eens mee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker bezig :).

Gisteren samen met GakkeRoel, Kami en Temp even wat levels gehaald in g.rift 42-43's. Ging wel redelijk snel als je nagaat dat Temp begon met volledig gele items en paragon 44... en eindigde met een bijna volledige support setup (lichtelijk overdreven) en paragon 144 :).

Uiteindelijk dit weekend mn 715 doel wel gehaald.. maar de 720 doel niet :( Gestrand op de 716, ansich niet slecht gezien ik bij 703 begon. Nog 84 te gaan en ik heb mijn season doel bereikt en nog 20 en m'n gecombineerde experience zorgt voor paragon 800 als season eindigt... maar daar wil ik overheen :).

Vanavond maar even kijken of ik weer een party kan vinden.. heb nog genoeg keys over :P

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 22-06-2015 08:52 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:31
Sabrac schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:51:
Lekker bezig :).

Gisteren samen met GakkeRoel, Kami en Temp even wat levels gehaald in g.rift 42-43's. Ging wel redelijk snel als je nagaat dat Temp begon met volledig gele items en paragon 44... en eindigde met een bijna volledige support setup (lichtelijk overdreven) en paragon 144 :).

Uiteindelijk dit weekend mn 715 doel wel gehaald.. maar de 720 doel niet :( Gestrand op de 716, ansich niet slecht gezien ik bij 703 begon. Nog 84 te gaan en ik heb mijn season doel bereikt en nog 20 en m'n gecombineerde experience zorgt voor paragon 800 als season eindigt... maar daar wil ik overheen :).

Vanavond maar even kijken of ik weer een party kan vinden.. heb nog genoeg keys over :P
lichtelijk overdreven ja zeker :P ik heb de Tiklandian Visage ( :( beter dan me non season maar ja deze krijg ik nog) 3 part blackthorn, Xephirian (thx Roel) en stormshield. Maar mis nog een wapen en Rorg en max normale gems waar ik nog niet alle kan maken moet nog de recept vinden.
Maar het is een goed begin en ging mega hard gisteren thx dat jullie mij hebben laten mee leachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gaat hard Sabrac! Paragon 800 is wel pittig, mijn combined is pas 712... Ben dit weekend wel van 494 naar 531 gegaan op season (en een paar non-season levels) en was daar al best tevreden over...

Verder denk ik dat grift 52 er met de shield bash build ook wel inzit, nu ik met Focus+Restraint speel. Moet alleen een beetje mazzel met de grift hebben (de 51 clear was nota bene vol Anarchs en Winged Assassins, met The Choker als boss. Had het eigenlijk bij voorbaat al opgegeven, maar dacht "ach, is in ieder geval leuk voor de gem levels". Kan toch heel anders uitpakken ;)

Heb me net overigens even verdiept in de Sweep Attack build. Het ziet er inderdaad sterk uit, maar zo verschrikkelijk saai, terwijl Shield Bash adrenaline knallen is. Ik denk dat ik zomaar toch bij Shield Bash blijft, dan maar iets minder hoog op de leaderboards... Uiteindelijk gaat het om de fun die je met het spel hebt (en mocht ik een Ancient Furnace vinden, dan lukt grift 54-55 ook echt wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:22
Sabrac schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:51:
Goed bezig Sabrac! Ik ben waarschijnlijk wel online vanavond en ben altijd wel in voor wat Grifts in de low 40's , heb alleen geen keys dus die moet ik even trials doorlopen. Mocht je interesse hebben zie ik het wel :)
adamvansanten schreef op zondag 21 juni 2015 @ 17:59:
Lekker bezig, nu hopen dat de 52 binnenkort ook komt dan!

[ Voor 24% gewijzigd door Neles7 op 22-06-2015 10:06 ]

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Goed bezig Sabrac! Ik ben waarschijnlijk wel online vanavond en ben altijd wel in voor wat Grifts in de low 40's , heb alleen geen keys dus die moet ik even trials doorlopen. Mocht je interesse hebben zie ik het wel :)
Ik zie dat je alleen non season speelt, in mijn geval gaat het alleen maar om season :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:06:
[...]

Ik zie dat je alleen non season speelt, in mijn geval gaat het alleen maar om season :)
Dat gaat helaas niet werken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Neles7 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Lekker bezig, nu hopen dat de 52 binnenkort ook komt dan!
Dank! Ik sluit het niet uit (heb in ieder geval flink wat keys). Van de week 's avonds maar even knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond een aantal 4-man greaters in de mid- en higher 40's gedaan in verschillende samenstellingen (Grin is zo goed in het levend houden van z'n DH dat hij het wel 2 runs heeft volgehouden tot z'n Wiz weer langskwam -O- ). Laten we het houden op een dynamische mix van Talsere Wizzes, DHs en een verdwaalde DoD WD. In alle gevallen gingen we er in ieder geval snel genoeg doorheen.

Voor mij was het wat verder testen van m'n Broken Promises setup. Het openen van character screen om DPS te checken doe ik alleen nog voor RG fights en opruimen van elites als de ergste clutter van het scherm is en het risico beperkt. Ik heb de 'show damage numbers' uitgezet, zodat ik alleen crits nog zie. Ik gebruik Glacial Spike nu als indicator voor de BK buff; als ik veel geel zie waar spikes landen, is de buff naar alle waarschijnlijkheid actief en is het tijd voor Hydra en een nieuwe bubble.

Een wijziging waar ik nu mee aan het testen ben is van 39% fire naar 19% fire / 20% arcane zodat bubbles nu de arcane proc doen. Ik merkte dat ik vaak slecht uitkwam met arcane activation via Calamity, dus vaak maar met 3 stacks in plaats van 4. Op zich zou Teleport er dan uit kunnen voor bv. Magic Weapon, maar Teleport is toch wel een heel goede survivability tool op 45+. Vanavond maar eens testen met Safe Passage in wat solo runs.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk heb ik met teleport nooit last van de cooldown om de arcane stack te proccen, maar dat komt ook omdat ik met Illusionist speel waardoor deze heel snel van CD af is (samen met Mirror Images en Slow Time). Spam away :D

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 22-06-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:51:
Persoonlijk heb ik met teleport nooit last van de cooldown om de arcane stack te proccen, maar dat komt ook omdat ik met Illusionist speel waardoor deze heel snel van CD af is (samen met Mirror Images en Slow Time). Spam away :D
Ik speel ook met Illusionist, maar face-tanken om de CD te resetten zodat ik een arcane stack kan halen is toch niet helemaal m'n ding ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 12:50:
[...]

Ik speel ook met Illusionist, maar face-tanken om de CD te resetten zodat ik een arcane stack kan halen is toch niet helemaal m'n ding ;)
Vind het heerlijk, ook in speedruns, zodra we een shield pylon tegen komen vraag ik ze om deze niet te pakken, gezien shield = geen dmg ontvangen = geen teleport / images / slow time = veel minder dmg done:P.

Daarentegen hoef ik vanaf 45 niet meer expres in spul te gaan staan, dan gaat deze automatisch wel van cd af door elke hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op maandag 22 juni 2015 @ 11:39:
Gisteravond een aantal 4-man greaters in de mid- en higher 40's gedaan in verschillende samenstellingen (Grin is zo goed in het levend houden van z'n DH dat hij het wel 2 runs heeft volgehouden tot z'n Wiz weer langskwam -O- ).[...]
Ik speel onvoldoende met de DH om deze op mid 40 runs in leven te kunnen houden (zonder CC)...
In het verleden lukte dat prima maar sinds ik met de wiz speel ben ik het gevoel met de DH en beetje kwijt. ;)
Daarnaast vind ik de wiz stukken beter/sneller op mid 40 dan een lightning DH, de LDH komt dan weer beter tot zijn recht tijdens mid50(+) runs (met goede CC).

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Grin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:23:
[...]

Ik speel onvoldoende met de DH om deze op mid 40 runs in leven te kunnen houden (zonder CC)...
In het verleden lukte dat prima maar sinds ik met de wiz speel ben ik het gevoel met de DH en beetje kwijt. ;)
Daarnaast vind ik de wiz stukken beter/sneller op mid 40 dan een lightning DH, de LDH komt dan weer beter tot zijn recht tijdens mid50(+) runs (met goede CC).
Light DH is niet gemaakt voor mid 40's, tegen dat de blauwe ballen bij de mobs zijn ligt alles al plat >:)
Neem je beter een Nats of desnoods een goed gegearde M6'er...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:14
Ok ik loop voortaan wel mee met de DH dan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:33:
[...]

Light DH is niet gemaakt voor mid 40's, tegen dat de blauwe ballen bij de mobs zijn ligt alles al plat >:)
Neem je beter een Nats of desnoods een goed gegearde M6'er...
Dat inderdaad; QFT.
Mjaaa of.... Je pakt gewoon je wiz om de FPS bij Jim naar beneden te jagen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delpetero
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:14
Ja ik kan voor de Wiz nog wel wat goeie gear gebruiken. En die rot ring, die maar niet naar CHD wil rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Grin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Dat inderdaad; QFT.
Mjaaa of.... Je pakt gewoon je wiz om de FPS bij Jim naar beneden te jagen })
Geen probleem, neem ik effe de DoD WD en jaag ik je ping de hoogte in met m'n 23 fetishes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm....M6 DH...da's ook een goeie. Ik heb nu de Buriza met RCR zodat IA 'free to cast' zou moeten zijn. Wellicht dat die DoT ook makkelijk Broken Primises procts...dat zou wel interessant zijn; paar IA's om de crit buff te activeren, dan 3 sec full unload met LfB. Binnenkort maar eens gaan testen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JimMorrison schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:41:
[...]

Geen probleem, neem ik effe de DoD WD en jaag ik je ping de hoogte in met m'n 23 fetishes ;)
Wat dat betreft valt D3 nog reuze mee. Met D2 kon je met 8 spelers in 1 game spelen en als je daar een aantal summoner necro's tussen had zitten werden er een hoop mensen niet blij :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 22 juni 2015 @ 17:03:
[...]

Wat dat betreft valt D3 nog reuze mee. Met D2 kon je met 8 spelers in 1 game spelen en als je daar een aantal summoner necro's tussen had zitten werden er een hoop mensen niet blij :D
Hahha, corpse explosion spam :D hele scherm vol spatters en mensen maar klagen over de lag die die skeleton army van je veroorzaakte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
[...]

Inderdaad, dat waren leuke tijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:23:
[...]

Maakt ook niet uit man of je nu doodgaat met dh. Je bent een glasscannon voor een reden. Zolang je als team maar niet te veel doodgaat zodat je rift niet kan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
FireDrunk schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Nou moet ik ook eerlijk zeggen: Je nam extreem veel risico.. :S

Met 10% HP in chargen op een reflect frozen pack... Das sowieso vragen om problemen :P
Hmmz, net nog even de clip teruggekeken en nou zie ik dat de life saver passive al eerder activeerde! Ik vond het al zo vreemd dat ik toch in 1 keer dood was! Stom, normaal let ik daar altijd op...

Margoed, laat ik afsluiten met dat het Diablo gebeuren allemaal wel erg veel tijd ging kosten. Dus het is ook wel prima zo. :)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, D2 kon makkelijker plat hoor. Lighting Fury met hoge Pierce in een lightning enchanted scarab pack en de game crashte gewoon keihard naar desktop })

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo.. vanavond even lekker schaamteloos geleached.. doe ik ook niet vaak of vaker, maar voor een keertje wel leuk.. stuk of 15-20 keys erdoor geramt, als het al niet meer was en van 716 naar 721 gegaan samen met Klablabla / Spud / Maximus en Yamas (van GOT). 1 pull monk, 2 barbs en 1 multi DH.. ging toch best hard

Zit nu alleen wel met 60+ 52/53 keys :(

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 22-06-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Die keys mag je wel aan mij doen. Scheelt me weer lage level runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:22

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Sabrac schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:48:
Zo.. vanavond even lekker schaamteloos geleached.. doe ik ook niet vaak of vaker, maar voor een keertje wel leuk.. stuk of 15-20 keys erdoor geramt, als het al niet meer was en van 716 naar 721 gegaan samen met Klablabla / Spud / Maximus en Yamas (van GOT). 1 pull monk, 2 barbs en 1 multi DH.. ging toch best hard

Leechen mag altijd, geeft mij de mogelijkheid om wat hogere levels snel te runnen.
Wil ook wel keer kijken of we die 52's kunnen speedrunnen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Wat een luxeprobleem Sabrac, 60+ 52/53 keys. Ik zou ze graag van je overnemen, als dat kon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Sabrac schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:48:

O maar een lvl 60 die doe je toch even solo met je monk gewoon proberen net als de vorige keer ;) :P
maar dan gewoon even halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:56
Wat is in jullie mening de beste tank class? Ik neig naar Monk te gaan ivm de makkelijke crowd control skills (cyclone, forbidding palace, goede stun / freeze skills).

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Goldman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:43:
Wat is in jullie mening de beste tank class? Ik neig naar Monk te gaan ivm de makkelijke crowd control skills (cyclone, forbidding palace, goede stun / freeze skills).
Tank is voor meerdere uitleg vatbaar.
De beste tank is denk ik een WD en crus, deze twee classes geven de beste stun/CC. Monk is ook leuk voor in een party, met name de EP monk is erg efficiënt. Monk is m.i. erg fijn in een party tot lage 50 griftjes, daarna crus/WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Iemand trouwens zin om vanavond wat grift 40-45 trial keys te farmen en ze daarna te speedrunnen (season softcore)? Ik kan wel weer wat 51+ keys gebruiken voor pushen ;) Ik ben vanavond te vinden op de SG Teamspeak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Goldman schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:43:
Tanken als in de klappen kunnen vangen heb je niet echt in D3 imo. Het gaat vooral om crowd control, zorgen dat mobs niks kunnen doen. Daarin is op hogere Grift levels vooral de WD populair volgens mij.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Voor mensen (zoals ikzelf) die soms niet zeker weten wat nu het handigste is qua rerollen (%damage, de damage rolls, % IAS etc). Zat wat te googlen over hoe die berekeningen werken en kwam een erg handige spreadsheet tegen gemaakt door might_be_a_terroist op Reddit.

link

File -> Save Copy zodat je kunt editten.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al dik een maand niet gespeeld -O- Beetje de drive kwijt. Seizoenen duren te lang en er is weinig te doen behalve oneindig grinden :+

Tijd voor een nieuwe content-update :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Angeloonie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:55:
Heb al dik een maand niet gespeeld -O- Beetje de drive kwijt. Seizoenen duren te lang en er is weinig te doen behalve oneindig grinden :+

Dat ben ik niet met je eens Angeloonie. Juist vorige seasons waren er weinig vernieuwingen in builds vond ik (2 per season ofzo), maar nu heeft elk character wel een nieuwe build. Ik ben in ieder geval nog lang niet klaar met alle nieuwe builds proberen/gearen en zou er geen probleem mee hebben als season 4 weinig vernieuwing qua gear biedt (als die verdomde trials er maar uit worden gehaald). Maar ik heb makkelijk praten, want ik speel alle classes... Als je één of twee classes speelt, begrijp ik het al een stuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel bijna alle classes en heb bijna alle nieuwe builds wel geprobeerd. Echter blijft het bij een build selecteren en gear farmen. Ik vind Grifts niet heel veel aan (het blijven gewoon rifts met een hogere moeilijkheidsgraad), er mist gewoon een end-game naast rifts die interessant genoeg is om te blijven doen. Ook zo lang het lootshare en randomnessprobleem nog zo groot is vind ik het bijna niet leuk meer om te spelen, de kans dat je een ancient wapen vind is al dramatisch laag en dan nog goede rolls is nog zeldzamer. En die heb je wel nodig om Grifts te doen. Ze kunnen volgens mij zat andere gamemodes erbij verzinnen (zie forums met fan suggesties) maar het blijft nu bij wat bounties doen (enkel voor riftkeys) en dan riften/griften, wat in feite hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb zelf nog zat plezier erin op het moment (maar dat komt misschien doordat ik max 10~15 uur per week speel over het algemeen door tijdgebrek) maar er zijn zeker een aantal dingen die ze zouden kunnen verbeteren die een boel ergernis eruit halen en het leuker maken.

- Verzamelen van reroll/crafting gear duurt soms tergend lang (met name Arcane Dust/deaths breath, die veiled crystals kunnen me inmiddels wel gestolen worden). Rerollen is daarnaast ook gewoon een erg saai/vervelend proces. 300x alleen maar klik klik klik om je CHC 0,5% omhoog te krijgen pff...
- Zoals Angeloonie al zegt, de randomness iets toch nog wat hoog voor wat betreft goede ancient rolls. Hoeveel legendaries je vind tegenover hoeveel daarvan ook maar enigszins bruikbaar zijn is een beetje een kromme verhouding (als je redelijk gegeared bent is nog 1 op de 1000 legendaries een upgrade)
- De focus op set items ligt op het moment iets te zwaar imo. Sterke builds die focussen op andere elementen (hoge elemental% damage, bepaalde item/skill combo's etc.) zijn eigenlijk vrijwel nooit viable.
- Farmen voor een mooie Hellfire amulet (wat mogelijk een van de sterkste amuletten in de game kan zijn) kost echt idioot veel tijd. Maak het dan een stuk moeilijker maar wel met meer beloning. Want moeilijk is het absoluut niet, het kost alleen maar idioot veel tijd.

Om zo maar een paar dingen te noemen waardoor het wat mij betreft wel een stuk leuker wordt :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Meer end-game content zou inderdaad welkom zijn. Goede punten Thompson. T6 rifts zijn inderdaad dodelijk saai (alleen goed voor die verdomde trial keys en crafting materials), maar grifts heb ik nog wel veel lol in. Dit is waarschijnlijk omdat ik ook max 10-15 uur per week speel. Het gear farmen vind ik nog niet zo vervelend, maar Hellfire Amulets probeer ik eigenlijk niet eens, omdat het inderdaad gewoon te veel werk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54

http://us.battle.net/d3/e...230-ptr-preview-6-23-2015

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024

En alsof blizzard op je wens zat te wachten:

2.3 PTR is net aangekondigd.
http://www.diablofans.com

Edit: mouze was me voor

Kanai's cube klinkt wel als een interessante toevoeging.
yay geen trials meer!

[ Voor 11% gewijzigd door Nephalem op 23-06-2015 21:23 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Dat ziet er weer interessant uit. Het lijkt erop dat blizzard goed bezig is met D3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben ook al eventjes 'de drive' kwijt zoals Angeloonie dat omschrijft, 2.3 ziet er zeer interessant uit voor een weeral gratis update. Weer veel Quality of Life verbeteringen en eigenlijk bijna alleen meer features door de community gevraagd. Ik kan niet wachten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:18
Ben bang dat die nieuwe cube gigantische class balans problemen met zich meebrengt. We wachten af.....

[ Voor 2% gewijzigd door infidel011 op 23-06-2015 21:35 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_O- Timing :+

Haha, dus alsnog gewoon Torment 1-10 _O-

[ Voor 62% gewijzigd door Angeloonie op 23-06-2015 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Angeloonie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 21:38:
_O- Timing :+

Haha, dus alsnog gewoon Torment 1-10 _O-
Onvermijdelijk aangezien voor veel regelmatige spelers gr40 is wat voorheen t6 was. En voor spelers die niks hebben met time trials of leaderboards pushen moest dit er van komen.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Legendary powers als speciale Passive....ik hoop echt dat het destroy item voor 1 passive per karakter is en als je wil wisselen weer een item erin, anders wordt dat een serieus balance probleem. Wat voor de uitdaging niet gaat helpen is zaken als "doe mij dan maar 2 Hydra's" of "m'n Elemental Arrow generate nu Hatred...time to equip two one-handed xbows!". Of doe maar CoE buff bij m'n Bastion bonus...the game-breaking options are endless.

Maar zeker fijne wijzigingen, ik heb er al weer zin in =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

En dan heb je net 3 tabs vol aan items gesalvaged met leuke legendary affixes die je bewaard had onder het mom van "je weet maar nooit" :x

Achja vanaf nu dus weer alle legendaries met leuke affixes bewaren tot 2.3 live gaat :9

Zijn er al speculaties over season 4?

*Hoopt heel erg hard dat season 4 woensdag 29 Juli start. Van 30 Juni t/m 2 augustus lanparty met een boel D3 spelers... *

[ Voor 26% gewijzigd door Thompson op 23-06-2015 22:27 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Thompson schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:20:
En dan heb je net 3 tabs vol aan items gesalvaged met leuke legendary affixes die je bewaard had onder het mom van "je weet maar nooit" :x

Achja vanaf nu dus weer alle legendaries met leuke affixes bewaren tot 2.3 live gaat :9

Zijn er al speculaties over season 4?

*Hoopt heel erg hard dat season 4 woensdag 29 Juli start. Van 30 Juni t/m 2 augustus lanparty met een boel D3 spelers... *
Blizz gaf aan dat s3 minimaal 4 maanden zou duren. Aangezien 10 april de startdatum was ben ik bang dat je lanparty nét te vroeg komt.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Goed nieuws dit! Voor mij het belangrijkste opgelost (trials eruit) en de cube ziet er ook interessant uit. Rebalancing van GRifts wordt ook interessant. Hopen dat hij snel op de PTR staat, can't wait voor de eerste ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop dat ze Broken Promises in 2.3 ook een buff icon geven...het ding heeft zeker potentie en weer eens anders dan CoE. Net een 46 cleared (5 sec left, maar goed) terwijl m'n best op 48 staat (met CoE en betere gloves / pants / source)...ik kom in de buurt =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

De patch notes zien er zo leuk uit maar er zal nog wel weer het een en het andere veranderen. Veel EQ zal ook weer legendy worden met misschien nog weer leuke combinaties met de nieuwe varianten.
Door de cube zal het spel ook compleet veranderen omdat je nu veel meet combinaties kunt gaan maken. Ik hoop alleen dat ze het nu eens mogelijk maken om alle buffs te zien en niet dat deze afgekapt worden.
Het meest belangrijke lijkt me iets van een loot share systeem via clan. op die manier kun je misschien toch dan aan items komen waar je normaal te lang voor moet grinden. Sommige hebben namelijk altijd het geluk mee voor de items :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Zarhrezz schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:15:
Legendary powers als speciale Passive....ik hoop echt dat het destroy item voor 1 passive per karakter is en als je wil wisselen weer een item erin, anders wordt dat een serieus balance probleem. Wat voor de uitdaging niet gaat helpen is zaken als "doe mij dan maar 2 Hydra's" of "m'n Elemental Arrow generate nu Hatred...time to equip two one-handed xbows!". Of doe maar CoE buff bij m'n Bastion bonus...the game-breaking options are endless.

Maar zeker fijne wijzigingen, ik heb er al weer zin in =)
Ben ook erg benieuwd hoe dat gaat werken.

Zie het al voor mij dat je de passive van je Aether Walker op je Sparker zet. Daarnaast de passive Nilfurs op je Primus (of andersom). En doe dan ook maar meteen de passive van T&T op je Tal/Delsere gloves! *blijft dromen* :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Gisteren met 4th Firedrunk en Laryx een nieuw all
clan 4 man record neer gezet de eerste GR 61 was het net niet de 2de was ons nieuwe record
Ziet het filmpje hieronder

Toen nog een 61 gedaan ook gehaald maar niet zo snel als de eerste toen dachten we laten we 62 gewoon doen. En we kregen deze prachtige rift waar ons record weer verbeterd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Temp2264 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 07:34:
clan 4 man record neer gezet de eerste GR 61 was het net niet de 2de was ons nieuwe record
[video]
Toen nog een 61 gedaan ook gehaald maar niet zo snel als de eerste toen dachten we laten we 62 gewoon doen. En we kregen deze prachtige rift waar ons record weer verbeterd hebben.

[video]
Heel mooi rift met goede mobs en zeer goed uitgevoerd. Er is nog tijd over dus HOP voor die 63 gaan. Morgenvroeg graag de video daar van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Voor diegene die het gemist hebben:
en
06/23/2015 02:51 PMPosted by Fauxlivia
OK, so a monk could (for example) suck the leg power out of a Flying Dragon, a Julia's Cameo, and a Crudest Boots; freeing up those slots for other goodies (including going full retar.... err, full Inna's EDIT: and dual-wielding fisticles, for example?

That's 1 weapon power, 1 jewelry power, and 1 armor power. Make it happen!
Dit klinkt vet
Posted by Halcyon
Question.

Is Armor ARMOR, or ALL armors? Bracers/Gloves/Etc

The armor slot for Kanai's Cube currently encompasses every slot except weapons and jewelry. So, for example, the cube could give you the Legendary power from Lut Socks, or Leoric's Crown, but not both.
Oftewel, focus en restraint build voor condem. Dat moet ook leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Laatst online: 06-05 16:26
was good fun. Altijd goed om 61 te "proberen' en 62 te clearen :D

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam

Cramthabam

Leef en laat leven

Laryx schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:12:
[...]

was good fun. Altijd goed om 61 te "proberen' en 62 te clearen :D
Jullie aimen gewoon te laag. Gewoon met 65 beginnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
als dadelijk nieuwe patch er is zal 62 wel farmable worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Cramthabam schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:14:
[...]

Jullie aimen gewoon te laag. Gewoon met 65 beginnen 8)
Als jij even de trail set up wil geven voor 65 key's wil ik het echt wel proberen hoor maar nu halen we net 61 keys op de trails 62 zou kunnen met heel veel geluk
Cramthabam schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:01:
[...]

Heel mooi rift met goede mobs en zeer goed uitgevoerd. Er is nog tijd over dus HOP voor die 63 gaan. Morgenvroeg graag de video daar van :P
Gedaan RG gekregen op 14:50 bloodmaw we waren al blij dat we de RG binnen de 15 min kregen maar het was niet z'n mooie rift als die 62 met zombies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09

Dat jullie het überhaupt zo lang vol gehouden hebben cq volhouden....
Vlak na de Exp en patch na patch was ik er wel klaar mee, casual spelen zit niet in mijn aard en voor full on spelen heb ik te weinig tijd, zeker met een meisje in beeld ;)

En nu eens kijken welke badges ik heb in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb wel wat pauzes gehad :P Tot vlak voor RoS niet echt veel gespeeld en eigenlijk telkens ieder seizoen de 1e helft van het seizoen en daarna weer gestopt :P

Grootste probleem is en blijft gewoon de endgame.. Het blijft bij enkel riften.. Meer is er niet. Bounties/Ubers tellen niet mee als endgame, zijn beiden slechts een noodzakelijk kwaad.

Ze zouden net zo goed een soort Horde mode kunnen toevoegen (zoals de trials maar dan als voorwaardige game) of een soort competitieve modus waar 2 teams tegen elkaar strijden (niet pvp maar in progress met monsters).

Iedere patch voegt wel weer wat nieuws toe maar het blijven kleine dingen die even leuk zijn. Leuk die nieuwe area, maar dat is ook wat het is, enkel een nieuwe area. Die cube is interessant, maar voegt enkel variatie toe aan de huidige endgame. Hopelijk komen ze snel met een expansion/nieuwe gamemode want het spel heeft het gewoon nodig.

[ Voor 70% gewijzigd door Angeloonie op 24-06-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Angeloonie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:00:
Ik heb wel wat pauzes gehad :P Tot vlak voor RoS niet echt veel gespeeld en eigenlijk telkens ieder seizoen de 1e helft van het seizoen en daarna weer gestopt :P

Grootste probleem is en blijft gewoon de endgame.. Het blijft bij enkel riften.. Meer is er niet. Bounties/Ubers tellen niet mee als endgame, zijn beiden slechts een noodzakelijk kwaad.

Ze zouden net zo goed een soort Horde mode kunnen toevoegen (zoals de trials maar dan als voorwaardige game) of een soort competitieve modus waar 2 teams tegen elkaar strijden (niet pvp maar in progress met monsters).

Iedere patch voegt wel weer wat nieuws toe maar het blijven kleine dingen die even leuk zijn. Leuk die nieuwe area, maar dat is ook wat het is, enkel een nieuwe area. Die cube is interessant, maar voegt enkel variatie toe aan de huidige endgame. Hopelijk komen ze snel met een expansion/nieuwe gamemode want het spel heeft het gewoon nodig.
Dat laatste hoop ik ook. Dat grinden ben ik dit seizoen ook allang klaar mee.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goldman schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:10:
Oftewel, focus en restraint build voor condem. Dat moet ook leuk zijn :)
Ik hoop dat ze zo verstandig zijn wapens en jewelry erbuiten te houden. T&T op een Mammoth is al erg genoeg. Daarnaast is de Cindercoat fire cost reduction grof goed voor LfB M6 omdat het dan ook met Bastion kan.

Het is ook de vraag of sources en mojo's meedoen. Daar zitten ook wat leuke combo's. Triumvirate bij een Talsere setup, WD met homonculus en serpent bonus voor 1 slot, etc.

De komende weken wordt een zoektocht naar game-breaking combo's, dat is zeker.

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 24-06-2015 11:56 . Reden: Quote whitespace ff opgeruimt ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
Bij wapens word het voor WD, default: SMK als extra 'passive' lijkt mij. Je kan dan ook helm (fetish schieten darts) met F&R build of Mask of Jeram (100% pet dmg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik denk dat dit dan wel een mooie is voor HC om in een cube te stoppen:
http://eu.battle.net/d3/en/item/ancestors-grace

Ben erg benieuwd naar deze patch, ziet er veelbelovend uit. Het geeft mij in ieder geval weer zin om D3 te spelen :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:32:
Dat zou echt epic zijn ja.

Maar goed, als het klopt dat het alleen armor slots worden, wordt het 'maar' +50-100% damage increase op de meeste classes. Zie bovenstaande WD voorbeeld...

Edit: kennelijk is het doel toch alle slots:
"@PardalBR: There's been some confusion about how these passives work, so let me clarify.

With the current plan, the passives you get by breaking down Legendary items with special effects in Kanai's Cube do not replace passive skills on your character, but are instead part of a separate set of passives that are specifically stored within the cube. You can store as many special effects as possible in the cube, but only a limited number can be active at a given time (currently, this is three: one weapon effect, one armor effect, and one jewelry effect). Hope that helps!"

Als dit doorgaat, wordt dit een grotere power-jump dan 2.2 was. Ik vraag me dan af of T10 nog voldoende is om het uitdagend te houden. Ik vermoed van niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Zarhrezz op 24-06-2015 12:06 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 13:09
retlaw schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:32:

Ben erg benieuwd naar deze patch, ziet er veelbelovend uit. Het geeft mij in ieder geval weer zin om D3 te spelen :).
Goed om te zien dat je nog "monkt" ;) is het nog wat met de monk?
Wat is de battlenet site trouwens retetraag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:58:
[...]

Dat zou echt epic zijn ja.

Maar goed, als het klopt dat het alleen armor slots worden, wordt het 'maar' +50-100% damage increase op de meeste classes. Zie bovenstaande WD voorbeeld...

Edit: kennelijk is het doel toch alle slots:
"@PardalBR: There's been some confusion about how these passives work, so let me clarify.

With the current plan, the passives you get by breaking down Legendary items with special effects in Kanai's Cube do not replace passive skills on your character, but are instead part of a separate set of passives that are specifically stored within the cube. You can store as many special effects as possible in the cube, but only a limited number can be active at a given time (currently, this is three: one weapon effect, one armor effect, and one jewelry effect). Hope that helps!"

Als dit doorgaat, wordt dit een grotere power-jump dan 2.2 was. Ik vraag me dan af of T10 nog voldoende is om het uitdagend te houden. Ik vermoed van niet.
Dat wordt dus de power van de Furnace als wapen power, RoRG power als jewelry power en dan nog een armor power die per class/build verschilt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:00:

Ben ik het echt mee eens.
Ondangs dat ik de clan niet meer heb en daarom ook weinig zin meer heb om te spelen ben ik laast naar een aantal weeken weer eens online...1-2 uurtjes spelen ...boooring...
Ik hoop echt ook op een expension en dan denk ik dat ik pas weer echt ga spelen anders ..af en toe er in kijken maar echt active spelen gaat het niet meer worden denk ik ..zolang alles het zelfde is..

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Joepie! Kom maar op met die 2.3. Kan ik eindelijk die SMK omgooien naar iets beters/ancient want een goede ancient SMK bestaat niet x)

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Goed om te zien dat je nog "monkt" ;) is het nog wat met de monk?
Wat is de battlenet site trouwens retetraag :/
En goed om te zien dat het waarschijnlijk weer gaat kriebelen om D3 te spelen?

Monk blijft inderdaad mijn favoriete character, maar DH komt daar ook in de buurt. Ja het is nog steeds wat :). Er zijn meerdere builds mogelijk met elk sterke en zwakke kanten... Momenteel speel ik ook niet zo veel meer en als ik speel vooral HC. Het huis heeft wat onderhoud nodig en dat kost ook tijd :(...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
Angeloonie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:32:
[...]

Dat wordt dus de power van de Furnace als wapen power, RoRG power als jewelry power en dan nog een armor power die per class/build verschilt. :P
Vraaf me oif of de elite dmg van Furnace er ook onder gaat vallen....
die heeft niet de oranje tekst volgens mij
een calamity/kridreshot hybrid thou...
of een meticulous bolts, holy point shot hybrid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tekstje bij Furnace is gewoon oranje/rood dus zou moeten werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Misschien dat ik eroverheen heb gelezen maar wordt het ook mogelijk om een passive van een andere class item te pakken?

Bijvoorbeeld de passive van de Mask of Jeram op een full Tal Rasha sparker build zou wel leuk zijn! :D

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er allemaal veelbelovend uit, maar zonder erg cynisch te worden.. eerste zien dan geloven. Blizzard is king in het hypen en die marketing machine is het beste draaiende onderdeel van dat bedrijf.

Veel patches zagen er ook belovend uit, maar vindt de staat van d3 momenteel echt ver beneden het dieptepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
schaapiej schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:33:
Misschien dat ik eroverheen heb gelezen maar wordt het ook mogelijk om een passive van een andere class item te pakken?

Bijvoorbeeld de passive van de Mask of Jeram op een full Tal Rasha sparker build zou wel leuk zijn! :D
Kan het nu even niet vinden maar een blue post stond in dat alleen class only legendaries gebruikt kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De lijst met ontzettend goede (en potentieel game breaking) mods is echt lang. Als ik zo even kijk naar de wapens die niet van een class-specific type zijn:Als we naar de class-weapons gaan kijken komen er vast nog wat pareltjes naar boven. Amulets is voornamelijk CC / defensive, ringen is breder maar daar er vallen er een paar op:Armor uitpluizen is helemaal een opgave, maar de echt erge combo's zien we wel verschijnen op de PTR.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:15:
De lijst met ontzettend goede (en potentieel game breaking) mods is echt lang. Als ik zo even kijk naar de wapens die niet van een class-specific type zijn:Als we naar de class-weapons gaan kijken komen er vast nog wat pareltjes naar boven. Amulets is voornamelijk CC / defensive, ringen is breder maar daar er vallen er een paar op:Armor uitpluizen is helemaal een opgave, maar de echt erge combo's zien we wel verschijnen op de PTR.
Daarom is de verwachting ook dat de PTR binnenkort van start gaat en deze minimaal 6 weken zal duren om allerlei 'excessen' te voorkomen. Aan de andere kant, als men het zo laat T10 opschroeft en de GR zijn eindeloos dus dan grinden we in September allemaal GR100+ ;)

Blizzard heeft aangegeven dat de powers 3 (weapon, armor, jewellery) of meer zouden zijn ... we gaan het zien :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:52:
Daarom is de verwachting ook dat de PTR binnenkort van start gaat en deze minimaal 6 weken zal duren om allerlei 'excessen' te voorkomen. Aan de andere kant, als men het zo laat T10 opschroeft en de GR zijn eindeloos dus dan grinden we in September allemaal GR100+ ;)

Blizzard heeft aangegeven dat de powers 3 (weapon, armor, jewellery) of meer zouden zijn ... we gaan het zien :D
Yup...wat mij betreft wel de interessantste PTR tot nu toe...als je aan een itemization game een extra dimensie toevoegt, is het risico op game-breaking altijd aanwezig. Bij legendary gems was dat nog te overzien door een beperkt aantal gems en het feit dat het een slot op ring / amulet kost. Nu geef je er niets voor op en de lijst van mogelijke mods is enorm lang...nog los van de nieuwe legendary mods die komen in 2.3.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 12:59
[video]

[video]
Grtz man!

Heb je een b.net linkje voor me? Ben wel benieuwd naar je WD. Speel zelf ook een zdps WD dus ben wel benieuwd ;)

edit: nvm, al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Roxors schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:43:
[...]

Grtz man!

Heb je een b.net linkje voor me? Ben wel benieuwd naar je WD. Speel zelf ook een zdps WD dus ben wel benieuwd ;)

edit: nvm, al gevonden.
Staat nu in mijn Signature. Deze build werkt alleen maar met een zdps cus anders mis je te veel control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

schaapiej schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:33:

Gefeliciteerd :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Als de moeilijkheidsgraad naar T10 gaat betekent dat ook veel meer XP lijkt me. Kun je ook weer sneller levelen en Paragonpunten verzamelen. Hopelijk gaan ze dat niet beperken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:08:
[...]

Kan het nu even niet vinden maar een blue post stond in dat alleen class only legendaries gebruikt kunnen worden
Class specific lijkt me inderdaad het geval. Stel je voor.. het effect van de Flying Dragon (monk specific.. kans op hit voor dubbele attack speed) op een DH of Tal wizard... dat zou gewoon te overpowered zijn.

Voor m'n monks heb ik al wel het één en ander uitgedacht.

Er komt sowieso een Seven Side Strike set voor de monks bij, hopelijk een beetje een goede. wat resulteerd in het volgende:

Dashing Strike: Cindercoat + Flying Dragon + Obsidian Ring of the zodiac in de cube. Hiermee kan je weer de Rainment chest item + Focus & Restraint gebruiken... permanent Epiphany hebben en elk wapen wat je maar wilt gebruiken (zoals een goed gerollde Inna's reach bijvoorbeeld, of andere wapens met 5 primaries).

Seven Sided: Madstone + Flow of Eternity / Fist of Azz + een jewelry effect, Madstone = Exploding palm per seven side strike.. FoE = 50 % cd op SSS of de Fist of Azz voor dubbele EP damage :D.

EP Monk: Gundgo's + Fist of Azz + een jewelry effect. Overal palms verspreiden voor enorme damage, terwijl je met support items en spirit guards speelt :D hoezo niet dood kunnen gaan.

Ach ja, zo zijn er nog genoeg andere opties zolang je binnen je eigen class items blijft.
Mocht het echter wel zo zijn dat je buiten je class kan... dan vrees ik voor de power creep die ontstaat.

P.S. Witch Doctors worden de meest OP damage dealers in de volgende patch is mijn voorspelling.(Carnevil + Mask of jeram / RoRG zodat FnR gebruikt kan worden en dan SMK effect terwijl je een DoD gebruikt?..... OverPowered much?)

[EDIT]HELLFIRE CHANGES YEAHH!!!!
This is a very large patch so we were unable to fit ALL the awesome changes into the preview blog. There are changes to the Hellfire event structure coming in the next patch. Keywardens will now directly drop Infernal Machines instead of Keys and the Hellfire Amulet now has a socket built in.

Check them out once they hit ptr and let us know what you all think! =)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18194644512#2

Mocht je dus nog keys over hebben, gebruiken dus.. ze worden vanaf volgende patch niet meer gebruikt :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 25-06-2015 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Dat is goed nieuws. Ik farmde nauwelijks die keys want het duurde me veel te lang.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thanks! *O*

@Hellfire changes, fijn dat dit wordt aangepast! Heb eigenlijk nooit echt keys gefarmd omdat het mij teveel tijd kostte en als ik bij iedereen het resultaat zag gaf dat nog minder motivatie.. volgens mij heb ik er maar liefst één gemaakt en die was crap en uniek; str amulet met een Monk passive.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:31:
[...]

volgens mij heb ik er maar liefst één gemaakt en die was crap en uniek; str amulet met een Monk passive.
Uh, of je hebt een lvl 60 variant gecraft... of je hebt een strenght lvl 70 variant geselecteerd op je monk :P
Je kan namelijk zelf de primary kiezen (str / int / dex) en je krijgt altijd de passive van de class die em gecraft heeft.

Enige uitzondering was de lvl 60 variant welke nog erger was qua RNG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Sabrac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:39:
[...]

Uh, of je hebt een lvl 60 variant gecraft... of je hebt een strenght lvl 70 variant geselecteerd op je monk :P
Je kan namelijk zelf de primary kiezen (str / int / dex) en je krijgt altijd de passive van de class die em gecraft heeft.

Enige uitzondering was de lvl 60 variant welke nog erger was qua RNG :P
Heb wel de 70 variant gemaakt maar op mijn Monk. Geen idee dat daar nog verschil in zat hehe, weer wat geleerd!

Dan heb ik niks gezegd! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Sabrac schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:02:
[...]
Class specific lijkt me inderdaad het geval. Stel je voor.. het effect van de Flying Dragon (monk specific.. kans op hit voor dubbele attack speed) op een DH of Tal wizard... dat zou gewoon te overpowered zijn.

P.S. Witch Doctors worden de meest OP damage dealers in de volgende patch is mijn voorspelling.(Carnevil + Mask of jeram / RoRG zodat FnR gebruikt kan worden en dan SMK effect terwijl je een DoD gebruikt?..... OverPowered much?)
Uit reddit en dit was wat ik ook bedoelde ;)
You can only assign powers that you would normally be able to use so no Calamity on Barbs or Flying Dragon on Demon Hunters
De WD het mag wel ook de WD zdps wordt waarschijnlijk niet meer mogelijk door de veranderingen in Combat de reduction in crowd control.
En als je nu kijkt naar de rankings dan loop de WD 2-3 RG lvls achter op de meeste classes.
Het ligt aan hoe ze de reduction in crowd control gaan doen als ze het doen zoals de stun (teleport) voor de wizzard werkt (I hoop so) dan ben ik al met een build bezig die bijna perma stun terug brengt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb zo langzamerhand een pauze ingelast voor Diablo 3. Ik merk gewoon dat ik het steeds minder vaak speel en dat als ik speel ik in no-time verveeld ben. Het was een tijdje voor mij weer leuk omdat er voor mij nieuwe content in zat zoals de expansion zelf, nieuwe character, greater rifts, bounties etc. maar nu dat al een tijdje (begrijpelijkerwijs overigens) hetzelfde is en de enige wijzigingen lijken om items maar nog sterker te maken (ancients, die cube) is voor mij het interessante er wel weer af.

Het leukste is denk ik eigenlijk nog om met clan- of tweakers genoten een beetje te knallen of Grifts te doen, maar dat is in mijn geval niet altijd praktisch (heb vaak niet de tijd om de hele avond te spelen en speel vaak 'even tussendoor').

Vicariously I live while the whole world dies

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.