Class specific lijkt me inderdaad het geval. Stel je voor.. het effect van de Flying Dragon (monk specific.. kans op hit voor dubbele attack speed) op een DH of Tal wizard... dat zou gewoon te overpowered zijn.
Voor m'n monks heb ik al wel het één en ander uitgedacht.
Er komt sowieso een Seven Side Strike set voor de monks bij, hopelijk een beetje een goede. wat resulteerd in het volgende:
Dashing Strike: Cindercoat + Flying Dragon + Obsidian Ring of the zodiac in de cube. Hiermee kan je weer de Rainment chest item + Focus & Restraint gebruiken... permanent Epiphany hebben en elk wapen wat je maar wilt gebruiken (zoals een goed gerollde Inna's reach bijvoorbeeld, of andere wapens met 5 primaries).
Seven Sided: Madstone + Flow of Eternity / Fist of Azz + een jewelry effect, Madstone = Exploding palm per seven side strike.. FoE = 50 % cd op SSS of de Fist of Azz voor dubbele EP damage

.
EP Monk: Gundgo's + Fist of Azz + een jewelry effect. Overal palms verspreiden voor enorme damage, terwijl je met support items en spirit guards speelt

hoezo niet dood kunnen gaan.
Ach ja, zo zijn er nog genoeg andere opties zolang je binnen je eigen class items blijft.
Mocht het echter wel zo zijn dat je buiten je class kan... dan vrees ik voor de power creep die ontstaat.
P.S. Witch Doctors worden
de meest OP damage dealers in de volgende patch is mijn voorspelling.(Carnevil + Mask of jeram / RoRG zodat FnR gebruikt kan worden en dan SMK effect terwijl je een DoD gebruikt?..... OverPowered much?)
[EDIT]
HELLFIRE CHANGES YEAHH!!!!This is a very large patch so we were unable to fit ALL the awesome changes into the preview blog. There are changes to the Hellfire event structure coming in the next patch. Keywardens will now directly drop Infernal Machines instead of Keys and the Hellfire Amulet now has a socket built in.
Check them out once they hit ptr and let us know what you all think! =)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/18194644512#2
Mocht je dus nog keys over hebben, gebruiken dus.. ze worden vanaf volgende patch niet meer gebruikt
[
Voor 14% gewijzigd door
Sabrac op 25-06-2015 08:06
]