Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:12:
[...]

Ik speel niet met Mirror Images...ook weer zo'n verschil in Talsere builds =) Ik heb een setup met twee fire sources; bubble en Mammoth. Hierdoor geen ruimte voor Mirror Images, maar wel een 39% fire bonus die op de main damage dealers werkt. Mocht ik ooit een ancient Sparkler of Aether Walker vinden dan ga ik dat wel veranderen, maar met m'n huidige gear is dubble-dip op de fire bonus te mooi om niet te gebruiken.
Ah, vandaar, mirror images is voor mij een enorm hoop toughness, Extra stun bubbles, 4 'afleidingen' die monsters taunten. Heerlijk.. en het is ook nog eens 40 % van je damage die ze doen. (ok.. iets minder omdat hun bubbles geen damage doen).

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:11

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:11:
En dat is 52!
Eerste poging direct een clear, dat was bij 51 wel anders (4-5 pogingen). Plek 677 op de NS EU server.
Gratz!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit al gezien? Lijkt mij tig keer leuker dan d3 momenteel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:20:
Ah, vandaar, mirror images is voor mij een enorm hoop toughness, Extra stun bubbles, 4 'afleidingen' die monsters taunten. Heerlijk.. en het is ook nog eens 40 % van je damage die ze doen. (ok.. iets minder omdat hun bubbles geen damage doen).
Ik las ergens dat de Mirror Images een negatief effect kunnen hebben op jou eigen Tal meteors...is die bug al opgelost? Best zuur als je meteor maar voor 10% raakt door je Images.

Casten de Images ook een Mammoth Hydra en blijft die staan als zij verdwijnen?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Ik las ergens dat de Mirror Images een negatief effect kunnen hebben op jou eigen Tal meteors...is die bug al opgelost? Best zuur als je meteor maar voor 10% raakt door je Images.

Casten de Images ook een Mammoth Hydra en blijft die staan als zij verdwijnen?
Dat van de meteors komt me niet bekend voor, kan wel verklaren waarom ik soms een 200 mil arcane meteor zag ipv de paar miljard die ik verwachte. Moet ik even opzoeken.

De images plaatsen alle abilities, ook hydra's, maar zodra de images dood gaan, gaat de hydra ook weg.. je profiteerd uiteindelijk 'maar' 5 seconde van de 7 van de hydra (de tijd dat ze het moeten casten eraf gehaald). Daarentegen heb ik met illusionist nagenoeg 100 % uptime van mn images :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Gaat lekker met de WD :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P96vQJL.jpg

Mochten de RNGoden nou es een Ancient DoD laten droppen, dan zit een stekje in de top100 er zeker in *O* (hopelijk lezen ze hier mee...)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:22
Goed bezig Jim! Deze week solo ook maar eens kijken tot hoever ik kan komen met me monk, verwacht nog geen top 1000 plaatsen, maar gewoon voor mezelf even pushen is ook wel eens leuk :D

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nibuk
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:57
Gz jim! Ik denk dat ik even af moet zien van 4player tot de orde weer hersteld is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:23

Grin

Ride si sapis.

JimMorrison schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:46:

[afbeelding]

Mochten de RNGoden nou es een Ancient DoD laten droppen, dan zit een stekje in de top100 er zeker in *O* (hopelijk lezen ze hier mee...)
*O* Go Jimbo! *O*
*kuch*Prutser*kuch* ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Dank heren :)

@Neles : succes met het pushen man!

@Gesh : hoeft niet hoor, zou graag nog even op die nr1 spot blijven staan ;)

@Grin : Tsjaaa, prutser is my middle name he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Heel netjes die #103 WD! Gefeliciteerd. Nodigt voor mij wel weer uit om ook maar eens de WD te gaan pushen ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:52
GR 35 run met wiz

Met deze items klik

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 15-06-2015 17:17 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JimMorrison schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:46:

[afbeelding]

Grats, ik zie een pylon op de map, toevallig power pylon voor de guardian? (heb een 59 gezien met een DoD WD met power pylon op 59... guardian ging echt in een minuut neer.. ziek die damage).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Sabrac schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:42:
[...]

Grats, ik zie een pylon op de map, toevallig power pylon voor de guardian? (heb een 59 gezien met een DoD WD met power pylon op 59... guardian ging echt in een minuut neer.. ziek die damage).
Nee, was helaas een speed pylon, niet echt nuttig dus...

Maar inderdaad, als die fetishes beginnen schieten met een power pylon is de single target dmg insane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Aangemeld voor de Tweakers clan/crew gebeuren. Moet vast nog iemand accepteren :)

Mijn barb: http://eu.battle.net/d3/e...Killer-2292/hero/59215302

Welke amulet en gems raden jullie aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:18
Gefeliciteerd jim! Mijn WD wil nog niet echt vlotten, al moet ik zeggen dat de rifts ook nog niet echt mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyggie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 18:50
Netjes Jim! Gisteren maar met moeite mijn 46 verbeterd en net geen 47 gehaald..

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Cyggie-2622/hero/91355809

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer wat bounties gespammed in de hoop dat ik eindelijk een rorg met Socket of RCR tegenkom... die ook nog eens een single resist heeft (liefst physical)... maar nog geen succes. Elke dag 5 á 10 bounty runs doen gaat toch wel snel op mn monk en al die event experience zorgt er toch voor dat je qua levels ook nog wel aardig omhoog gaat (denk dat ik een halve balk per bounty run krijg op 700).

Wel saai en eentonig, maar je moet er wat voor over hebben :(.

Ondertussen ook al bijna 30 52 keys op season.. binnenkort maar even een party (3/4 man) zoeken waar ik deze mee kan opmaken.. even in 54/55/56 keys veranderen :). aan die 52 heb ik solo niets meer nu mn wizard en monk beide 53 hebben gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-07 09:55
Hebben jullie nog tips wat ik aan mijn Barb gear kan doen?
Ik haal met moeite GR28 :'(
thx
http://eu.battle.net/d3/e...dakaas-2263/hero/17650708

Live young, die hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Theboogieman schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:12:
thx
volgens mij scheelt t al heel veel als je die wastes set compleet hebt! Daarnaast zie ik vrij weinig heel schokkende items! Ook die 2hander is niet zo schokkend en die bul kathos set is volgens mij een stuk beter dan een enkele 2-hander!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Theboogieman schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:12:
thx
Als je IK pants / helm / wapen hebt die equippen en je focus vervangen voor een RoRG (act 1 bounty ring).
Dan krijg je de 6 set bonus van IK; 100% meer damage. Scheelt aanzienlijk! Als je dan hogere grifts aankunt raad ik je aan die taeguk naar 25 te drukken. Die armor is een mooie extra'tje.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Gister samen met Kami, Laryx en Temp de SG record naar 59 (in 13:40) opgehoogd na een 58 in 10:50 te hebben gedaan :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

4th schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:29:
Gister samen met Kami, Laryx en Temp de SG record naar 59 (in 13:40) opgehoogd na een 58 in 10:50 te hebben gedaan :)
Season i presume?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Non season :) Season binnen SG is... uh... stervende :) denk dat iets van 6 man season spelen. Gelukkig zijn er genoeg mensen op de tweakers community en andere communities :)

@4th, grats heren :) op naar de 60.

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 16-06-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Waarom dacht je season? :P
Sabrac schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:38:
[...]

@4th, grats heren :) op naar de 60.
ty! :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik zit met men monk S3 volledig vast op GR48. Ik heb even de build variant cindercoat / radiant dashing geprobeerd maar men damage is dan ontzettend veel lager. Dus nu ben ik terug op full Raiment gear met focus & restraint. Iemand tips voor me ? hool#2900

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:59:
Ik zit met men monk S3 volledig vast op GR48. Ik heb even de build variant cindercoat / radiant dashing geprobeerd maar men damage is dan ontzettend veel lager. Dus nu ben ik terug op full Raiment gear met focus & restraint. Iemand tips voor me ? hool#2900
Even snelle analyze van je monk:

Je speelt met een cold build, maar gebruikt de legendary gems van de fire setup.. Taeguk vervangen door Esoteric. En de dex gems uit je chest vervangen door Diamonds.

Je spirit guards zijn slechts 33 %.. dat maakt een non ancient met 39 of 40 % beter dan wat je nu hebt, vervang deze met een variant met een hogere dmg reductie (39 of 40. zijn de enige die de moeite waard zijn). Daarnaast hebben je spirit guards nog fire, daar waar je nu met cold speelt.

Je flying dragon is best leuk, maar ik zou de %dmg naar life per spirit spent rerollen. Ik heb op mijn fire monk g.rift 51 gehaald met een 3300 flying dragon die zowel life per spirit spent als life per hit had.

Daarnaast heeft je follower nog wel wat verbeteringen te gaan.

Over het algemeen leuke gear, maar het ontbreken van ancients zal je nu limiteren. Kwestie van ancients vinden met single resists (behalve op de shoulders, want daar kan het niet).

---------------

Dan, over je verhaal van fire vs cold.

Fire doet inderdaad veel minder damage, ik ben van 1.5 tot 1.7 miljard dashing strikes naar 600-700 miljoen dashing strikes gegaan. Echter is naar mijn mening de fire build een stuk sterker doordat je Epiphany constant up is, je breath of heaven buff is altijd actief, waardoor je ook veel meer spirit krijgt om uit te geven.

Als je dan een goede RCR hebt met een leuke cindercoat, dan kan je dus ook 3 of 4x zoveel dashing strikes doen, voor slechts 2x lagere damage.

Qua cold heb ik g.rift 53 gehaald met een enorm slechte rift. Qua fire heb ik g.rift 52 al gehaald, 53 nog niet geprobeerd, en heb ik ook een 51 gehaald met een 3300 flying dragon om te zien hoeveel verschil er tussen een ancient FD en een slechte non ancient zit... Damage is niet echt belangrijk, in leven blijven is het belangrijkste.

Ook qua g.rift records, met fire is op het moment 62 gehaald en er wordt al gespeculeerd dat 64/65 mogelijk is met de build... cold heeft daarentegen 58/59 als limiet.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 16-06-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 09:22
Gister mooie 2h voor mijn barb gevonden zeg :

http://1drv.ms/1TpNC8a

Full Reakor erbij, Grift 35 nu. Langzaam omhoog naar de 40 :-) (PS4)

[ Voor 3% gewijzigd door M617573 op 16-06-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Super tips. Ik ga ze zeker toepassen. Bedankt hiervoor!
Wat betreft gems: Ik had idd esotheric eerst in gebruik ipv taeguk. Wat ik niet zeker wist was dat taeguk voor de fire build was en eso voor cold. Thanks!
Sabrac schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:36:
[...]

Even snelle analyze van je monk:

Je speelt met een cold build, maar gebruikt de legendary gems van de fire setup.. Taeguk vervangen door Esoteric. En de dex gems uit je chest vervangen door Diamonds.

Je spirit guards zijn slechts 33 %.. dat maakt een non ancient met 39 of 40 % beter dan wat je nu hebt, vervang deze met een variant met een hogere dmg reductie (39 of 40. zijn de enige die de moeite waard zijn). Daarnaast hebben je spirit guards nog fire, daar waar je nu met cold speelt.

Je flying dragon is best leuk, maar ik zou de %dmg naar life per spirit spent rerollen. Ik heb op mijn fire monk g.rift 51 gehaald met een 3300 flying dragon die zowel life per spirit spent als life per hit had.

Daarnaast heeft je follower nog wel wat verbeteringen te gaan.

Over het algemeen leuke gear, maar het ontbreken van ancients zal je nu limiteren. Kwestie van ancients vinden met single resists (behalve op de shoulders, want daar kan het niet).

---------------

Fire doet inderdaad veel minder damage, ik ben van 1.5 tot 1.7 miljard dashing strikes naar 600-700 miljoen dashing strikes gegaan. Echter is naar mijn mening de fire build een stuk sterker doordat je Epiphany constant up is, je breath of heaven buff is altijd actief, waardoor je ook veel meer spirit krijgt om uit te geven.

Als je dan een goede RCR hebt met een leuke cindercoat, dan kan je dus ook 3 of 4x zoveel dashing strikes doen, voor slechts 2x lagere damage.

Qua cold heb ik g.rift 53 gehaald met een enorm slechte rift. Qua fire heb ik g.rift 52 al gehaald, 53 nog niet geprobeerd, en heb ik ook een 51 gehaald met een 3300 flying dragon om te zien hoeveel verschil er tussen een ancient FD en een slechte non ancient zit... Damage is niet echt belangrijk, in leven blijven is het belangrijkste.

Ook qua g.rift records, met fire is op het moment 62 gehaald en er wordt al gespeculeerd dat 64/65 mogelijk is met de build... cold heeft daarentegen 58/59 als limiet.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:02:
Super tips. Ik ga ze zeker toepassen. Bedankt hiervoor!
Wat betreft gems: Ik had idd esotheric eerst in gebruik ipv taeguk. Wat ik niet zeker wist was dat taeguk voor de fire build was en eso voor cold. Thanks!

[...]
Komt omdat je met Fire zoveel RCR hebt, daarmee kan je Taeguk ophouden.. is met de cold build niet te doen :)

[EDIT] Als tip bij g.rifts pushen... sla de elites over, de blue packs zijn de moeite soms nog wel waard als je genoeg white mobs in de buurt hebt.. maar de yellow packs zijn de moeite nooit waard. Heb je alleen nog een elite over, ga dan door naar de volgende white pack.. als de elite volgt, leuk, zo niet.. dan mis je niets.

[ Voor 27% gewijzigd door Sabrac op 16-06-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

4th schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:53:
Waarom dacht je season? :P
[...]
Omdat ik dacht dat jullie op NS al lang en breed in de 60 zaten ;)
En gefeliciteerd natuurlijk, op naar de 60!

[ Voor 9% gewijzigd door Grin op 16-06-2015 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:36:
[...]
---------------

Welke skills en gear gebruik je voor die fire build? Ben ook wel benieuwd :).

edit: nvm, eerste hit op diablofans... Dit lijkt me alleen niet zo een beste build op HC... Wel leuk om op SC eens te proberen :).

[ Voor 8% gewijzigd door retlaw op 16-06-2015 12:57 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:51:
[...]

Welke skills en gear gebruik je voor die fire build? Ben ook wel benieuwd :).

edit: nvm, eerste hit op diablofans... Dit lijkt me alleen niet zo een beste build op HC... Wel leuk om op SC eens te proberen :).
Inderdaad, niet echt een goede HC build. Het is beter voor pushen, maar de initiele "squishy" nature van de spec is niet handig voor HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Grin schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:50:
[...]

Omdat ik dacht dat jullie op NS al lang en breed in de 60 zaten ;)
En gefeliciteerd natuurlijk, op naar de 60!
Sommige van SG hadden buiten de clan wel 60+ gedaan met andere clans maar wij werken met 4 man clanparty :)

Overigens zijn degene die het buiten de clan zochten ook weg bij SG.

[ Voor 9% gewijzigd door 4th op 16-06-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

4th schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:00:
[...]

Sommige van SG hadden buiten de clan wel 60+ gedaan met andere clans maar wij werken met 4 man clanparty :)

Overigens zijn degene die het buiten de clan zochten ook weg bij SG.
Dit soort pushes zijn inderdaad het leukste met een volledige clan party, ook GoT heeft hier een vast clubje voor. Afgelopen zondag hebben we het eens over een andere boeg gegooid, i.p.v. 2 DH's hebben we gespeeld met 1DH en 1WZ (+1WD en 1CS natuurlijk). Rustig op 58 begonnen en kijken hoe ver we zouden komen, helaas moest ik stoppen om 22h en toen hadden we net 61 gecleared, 62/63 zit er dus zeker in. Eerdaags maar eens zien of de 62 lukt met WZ/DH combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Grin schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:13:
[...]

Dit soort pushes zijn inderdaad het leukste met een volledige clan party, ook GoT heeft hier een vast clubje voor. Afgelopen zondag hebben we het eens over een andere boeg gegooid, i.p.v. 2 DH's hebben we gespeeld met 1DH en 1WZ (+1WD en 1CS natuurlijk). Rustig op 58 begonnen en kijken hoe ver we zouden komen, helaas moest ik stoppen om 22h en toen hadden we net 61 gecleared, 62/63 zit er dus zeker in. Eerdaags maar eens zien of de 62 lukt met WZ/DH combo.
Wij waren juist van de Wiz/LDH combo afgestapt voor 2x LDH. Dit omdat de crusader aangaf dat het makkelijker plaatsen was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

4th schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:38:
[...]

Wij waren juist van de Wiz/LDH combo afgestapt voor 2x LDH. Dit omdat de crusader aangaf dat het makkelijker plaatsen was. :P
Rond de 60 moeten beide combo's goed hun werk kunnen doen. Zowel de DH/WZ als 2 DH's hebben beide de 73 gecleared, dus t/m ~65 zouden beide combo's absoluut viable moeten zijn. We gaan het zien... :)
Ons 4P clan record staat trouwens met 2 DH's @ 62, dus de uitdaging is nu om dat record te evenaren met een WZ/DH, je moet jezelf doelen blijven stellen mid-season. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Grin schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Rond de 60 moeten beide combo's goed hun werk kunnen doen. Zowel de DH/WZ als 2 DH's hebben beide de 73 gecleared, dus t/m ~65 zouden beide combo's absoluut viable moeten zijn. We gaan het zien... :)
Ons 4P clan record staat trouwens met 2 DH's @ 62, dus de uitdaging is nu om dat record te evenaren met een WZ/DH, je moet jezelf doelen blijven stellen mid-season. ;)
En ook met twee Wiz?
If yes, count me in! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

62 gecleared -en dus een evenaring van het 4P clan record- met een Lightining DH en een Wiz, met 63 hadden we ff pech maar zit er zeker in qua dps; komt vanzelf! :Y

[ Voor 4% gewijzigd door Grin op 16-06-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wohoo, eindelijk na 200-300 horadric caches een RoRG gevonden met een standaard socket en een single resist. Hier 8 % RCR op gerolled en de g.rift maar eens in gegaan om het te testen.

Eerst een 52 in 11:26 gedaan... en gezien mn 53 rec op 14:30 stond, wou ik dat nog wel even een poging wagen.

Zie daar #332 van season eu monks :D
14 seconde sneller dan m'n wizards record :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NwLCPOs.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 16-06-2015 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Hier net ook wat persoonlijke records gesloopt, nadat ik 2 weken geleden op 48 binnen kwam in de leaderboards, zag ik dat ik er vandaag weet uitgegooid was. Niet best natuurlijk. Mijn eerste 48 die ik deed kwam ik weer terug op positie 992, Daarna had ik 3 key's op 49 over, en 2 voor 50.

De eerste 49 net een minuutje te kort door een reflect / thunderstorm pack op 95% die ik niet kon skippen, de 2de 49 ging direct lekker en leverde het volgende op:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Screenshot081.jpg

Daarna nog een 49 gedaan, maar iets langzamer.

Toen op naar 50, de eerste 50 had ik klote mobs + klote layout, dus een paar minuten te langzaam.

De 2de 50 liep echter weer lekker, niet de fijnste mobs, maar ook zeker niet de lastigste (A2/A3 mobs) maar wel goede density.

Dit leverde de volgende tijd op, met een 485 ranking op dat moment. helaas net te laat met een screenshot van de toast :(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Screenshot084.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Dennism, lekkere verbetering zo van net buiten de top 1000 naar binnen de top 500 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaliter edit ik mijn posts altijd, maar deze verdient even een nieuwe.

Vanochtend dus ingelogd nadat ik gisteravond mijn 53 had gehaald.. zag 20 54 keys liggen, 5 55 keys en 2 56 keys.. had zoiets van... f*** it, ik ga gewoon die 56 doen, dan weet ik tenminste hoeveel ik nog moet halen om dat aan te kunnen.. fire build etc.. ik moest er nog aan wennen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oAhX2HK.jpg

BOOM! gehaald... in 1x.. met coldsnap als guardian.. echt gigantische adrenaline boost.. geen power pylon tegen gekomen.. alleen een shield en een speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Goed begin van de dag Sabrac! Gz! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren een GR43 kunnen clearen met men Strafe DH, maar.....ze is nogal redelijk squishy.

Qua damage zit ik redelijk goed, ze crit rond de 3,5B...maar GR40+ triggeren iedere hit men Awareness en de volgende hit ben ik er geweest.

Heb nu andere F/R-ringen op om betere toughness te hebben, maar nu voelt men cycle niet zo lekker.

De meeste raden aan om een 3:1 cycle het hebben, maar wat houd dit concreet in?

Ik zit momenteel op net geen 40%CDR, met men oude F/R-ringen zat ik op 43%RCR en dan voelde het vlotter aan....maar daar heb je ook niks aan als je op je rug ligt en tot 30 moet tellen.

En een deftige dmg Nat's Slayer zou misschien ook wel welkom zijn?

Nog andere tips?

BTW: ben ook begonnen met een wiz (puur uit interesse, en vanwege al die mooie verhalen hiere)...maar is dat ff wennen.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:22
Gaat goed met de records hier, goed bezig mannen!

Gisteren was RNG niet heel gunstig gezind ... GR41 ging als een speer 6min 45sec ofzo. Denk laten we een 42 proberen moet toch goed te doen zijn, helaas slechte layout, slechte mobs. Uiteindelijk toch gehaald (welliswaar met 8 seconden over). Daarna nog met wat tweakers Griftjes gedaan, de eerste 46 was weer een hell, ontiegelijk vaak dood gegaan. Daarna wat low-40 die gingen prima en om af te sluiten nog een 48. Rift ging prima, lekker snel ook. Tot de RG kwam .... dat was een grote hell.

Kadala werkte ook niet echt mee, ach iig nieuwe gloves met max chc/chd rolls gekregen, toch een minor upgrade. Jammer genoeg geen nuttige ancients gevonden.

Vanavond maar eens kijken of RNG beter gezind is ...

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Sabrac schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:56:

Vanochtend dus ingelogd nadat ik gisteravond mijn 53 had gehaald.. zag 20 54 keys liggen, 5 55 keys en 2 56 keys.. had zoiets van... f*** it, ik ga gewoon die 56 doen, dan weet ik tenminste hoeveel ik nog moet halen om dat aan te kunnen.. fire build etc.. ik moest er nog aan wennen.

[afbeelding]

BOOM! gehaald... in 1x.. met coldsnap als guardian.. echt gigantische adrenaline boost.. geen power pylon tegen gekomen.. alleen een shield en een speed.
Proficiat ! _/-\o_ ...zal misschien ook nog eens men monkje vanonder het stof moeten halen en fire build eens deftig proberen!

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50
Gratz Sabrac! Lekker man!

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:55

[afbeelding]

Nice Sabrac _/-\o_ _/-\o_

Gisteren met 4th (zdps cus), Kami (LDH) en Laryx (LDH) het SG 4 man record weer verhoogd naar grift 60
Op naar de 61 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
lj_tree schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:17:
[...]

volgens mij scheelt t al heel veel als je die wastes set compleet hebt! Daarnaast zie ik vrij weinig heel schokkende items! Ook die 2hander is niet zo schokkend en die bul kathos set is volgens mij een stuk beter dan een enkele 2-hander!
Thx.. Ik heb nu een GS34 gehaald. ;)

Live young, die hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
Ealjebij schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Als je IK pants / helm / wapen hebt die equippen en je focus vervangen voor een RoRG (act 1 bounty ring).
Dan krijg je de 6 set bonus van IK; 100% meer damage. Scheelt aanzienlijk! Als je dan hogere grifts aankunt raad ik je aan die taeguk naar 25 te drukken. Die armor is een mooie extra'tje.
bedankt voor de tips

Live young, die hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[afbeelding]

Gratz man!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 08:57:
Goed begin van de dag Sabrac! Gz! :)
Temp2264 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:07:
[...]

Nice Sabrac _/-\o_ _/-\o_

Gisteren met 4th (zdps cus), Kami (LDH) en Laryx (LDH) het SG 4 man record weer verhoogd naar grift 60
Op naar de 61 ;)
Brain3 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:03:
[...]

Proficiat ! _/-\o_ ...zal misschien ook nog eens men monkje vanonder het stof moeten halen en fire build eens deftig proberen!
Thanks heren, denk ook niet dat ik daar nog overheen zal gaan dit seizoen :) desondanks zal ik het zeker proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[afbeelding]

Gefeliciteerd man!

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison

[afbeelding]

Heel netjes, Gz Sabrac!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Het is wel geen top 100, maar gister ook nieuwe ranking op HC gehaald met de monk. Grift 39, goed voor plek 312 :). Er zit nog wel meer in, had 11 minuten nodig... Ben op HC alleen iets voorzichtiger met pushen :)!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 07:10:
Het is wel geen top 100, maar gister ook nieuwe ranking op HC gehaald met de monk. Grift 39, goed voor plek 312 :). Er zit nog wel meer in, had 11 minuten nodig... Ben op HC alleen iets voorzichtiger met pushen :)!
Desondanks erg netjes :) Nog 2 te gaan en je bent mijn monk voorbij op HC :).

Zelf gisteren nog wat uurtjes besteed aan T6 riftjes voor wat trial keys. heb er nu weer een stuk of 100.. Vanavond dit alles even in 42-45 keys veranderen (*gaap*) en een 4 man party vinden om dit te spammen voor XP / Shards als EP pull monk of Inna pull monk (ff experience grinden).

Daarnaast gisteren nog een ancient Aether Walker voor mn wizard gevonden... binnenkort eens testen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Sabrac op 18-06-2015 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:07:
Daarnaast gisteren nog een ancient Aether Walker voor mn wizard gevonden... binnenkort eens testen :D
Nice....zo ding wil ik ook wel (life-time AW drops: 0).

Gisteren nog even wat rondjes T6 gedaan (mats farmen) en wat zitten spelen met skills om te zien wat het best werkt voor Broken Promises. Ik kwam er achter dat Frost Nova - Frozen Mist (net als Slow Time) een DoT is die niet crit en daardoor heel snel Broken Promises kan activeren. Dit is wel interessant omdat hiermee de Broken Promises te activeren is voordat je de eerste Slow Time neerzet, zodat je niet met een low-damage bubble zit die de killer bubbles blokkeert.

Een AW zou voor deze setup wel enorm helpen...dat geeft de mogelijkheid tot Teleport in groep -> Frozen Mist -> killer bubble + Mammoth.

Vanavond eens kijken of ik een Tal orb zonder CHC kan vinden, dan zit ik op de 5% CHC...dan zouden Calamity en Living Lightning minder in de weg moeten zitten.

Het blijft wel een leuke setup...zodra de ring activeert, gaat m'n paper DPS van 1mln. naar 2.8mln. (die gesnapshot worden door Hydra en Slow Time) en door het vrijkomen van de CHC slots kan ik het 1.429 ApS breakpoint van Mammoth halen. Dat scheelt ook weer ruim 14% Hydra damage. Wat betreft damage potential zit Broken Promises dus op hetzelfde niveau als CoE.

Om het echt goed speelbaar te maken is er wel een buff icon (of minimaal een animation nodig) zodat je bewust kan snapshotten (i.p.v. dat je maar moet gokken). Ik hoop ook dat de bugs rondom deze ring gefixt worden...het ding is nu alleen viable met een skill setup met "non-critting DoTs that register as hits" en dat is zonde. Alternatieven voor CoE of Bastion zijn al niet echt ruim voor handen. Hopen maar dat Bliz niet alleen de non-critting DoTs fixt maar de verdere bugs intact laat...dat zou BK de zoveelste insta-soul maken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Sabrac schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 08:07:
[...]

Desondanks erg netjes :) Nog 2 te gaan en je bent mijn monk voorbij op HC :).
Haha, dan heb ik een nieuw doel :). Secondair doel dan, want in leven blijven is doel nr 1 op Hardcore... Welke gems heb jij gebruikt met je 40 grift en verder nog afwijkende skills dan de 'standaard dashing monk' ?

Ondertussen ben ik de wizz proberen aan het kleden. Ik heb nu 5 pc delsere en nog op zoek naar een leuke build voor HC. Is de standaard bubble wizz redelijk tough genoeg voor HC? Zijn er mensen met een leuke wiz op HC?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Haha, dan heb ik een nieuw doel :). Secondair doel dan, want in leven blijven is doel nr 1 op Hardcore... Welke gems heb jij gebruikt met je 40 grift en verder nog afwijkende skills dan de 'standaard dashing monk' ?

Ondertussen ben ik de wizz proberen aan het kleden. Ik heb nu 5 pc delsere en nog op zoek naar een leuke build voor HC. Is de standaard bubble wizz redelijk tough genoeg voor HC? Zijn er mensen met een leuke wiz op HC?
Solo GRift: 41 (14m 1.150s).

Is gedaan met een Dashing strike monk, met een inna belt + weapon + nog een inna (weet niet meer welk), en dan een RoRG. Zodoende had ik alle mantra's en ik kon DS blijven gebruiken.

qua gems.. ik geloof Wildebeest, Esoteric en Gogok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Proficiat Sabrac! Mooi resultaat. Gisteren heb ik trouwens met jouw tips 48 gecleared op 8,5 min!
Je zei trouwens dat men follower nog wel wat werk kon gebruiken. Heb je hier tips voor?

[afbeelding]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:10:
Proficiat Sabrac! Mooi resultaat. Gisteren heb ik trouwens met jouw tips 48 gecleared op 8,5 min!
Je zei trouwens dat men follower nog wel wat werk kon gebruiken. Heb je hier tips voor?

[...]
Gefeliciteerd, met z'on tijd zit een 51/52 er zeker wel in :)

Qua follower doe ik het volgende:

Wapen: Eun-jang-do (monsters onder de 17-20 % life worden 3 seconde bevroren). - De standaard cold damage rerollen naar lightning. Probeer één te vinden met attackspeed en cooldown (AS is belangrijkste).

Schild: Freeze of Deflection (monsters worden voor 0.5-1.5 sec bevroren als je templar hun aanval blokkeert).

Ring #1: Wyrdward (lightning aanvallen hebben een 25-35 % kans om te stunnen), hiervoor moest de weapon element van Eun-jang-do dus naar lightning.

Ring #2: Bul Kathos wedding band: Heeft een area of effect damage, welke de eun-jang-do freeze effect kan activeren.

Ring alternatief: Justince Lantern - 16 % block kans i.c.m. freeze of deflection is erg leuk.

Amulet: Ess of Johan - monsters worden leuk gegroepeerd.

en natuurlijk de follower cannot die relic.

Hiermee maak je een templar welke erg goed is in crowd control en veel monsters van je af houd.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 18-06-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mooie tips. Ergens wel hetzelfde idee als de mijne. Ik had echter gekozen voor fulminator om zoveel mogelijk area lightning te coren icm wyrdward en dovu energy trap (extra stun)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tboheeren schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:28:
Mooie tips. Ergens wel hetzelfde idee als de mijne. Ik had echter gekozen voor fulminator om zoveel mogelijk area lightning te coren icm wyrdward en dovu energy trap (extra stun)
Fulminator heeft echter geen andere extra's waar jij en je templar van profiteren kan... een perma freeze vanaf 20 % op alles (guardians, elites, white mobs) is daarentegen echt enorm sterk.

Azurewrath (20-25 % chance to freeze on hit) of Thunderfury (chain lightning welke mobs slowed) hebben nog een beetje meerwaarde, maar hebben last van diminishing returns. De eun-jang-do niet.

Daarnaast is het verlengen van de stuns niet zodanig belangrijk als het bij elkaar pullen van monsters. Als je met DS ineens 20 mobs in 1x kan raken.. ga je echt hard :)

p.s. overal attackspeed en cooldown op hebben voor je templar en hij spamt z'n abilities als een gek :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 18-06-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Klare taal. Ik ga het straks onmiddellijk proberen. Heb je sockets gerolled om strenght te krijgen of zijn de items van je followers standaard strength drops?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Strength staat erg laag in mijn prioriteitenlijst qua stats op een follower, de damage die hij doet is toch te verwaarlozen.

Attackspeed & Cooldown op alles, gevolgd door Block % (op je relic bijvoorbeeld), als er dan nog ruimte over is dan zijn Strength / Sockets erg leuk, meeste van mn follower items hebben echter Dex omdat ik deze met mn monk gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Gisteren effe wat streams aan het bekijken. Blijkt dat die streamers met 1000+ paragon eerst een of andere act 5 zone inwandelen (enchantress quest) op normal difficulty. Daar dan wat pools of reflection aanklikken en dan aan hun 40-50 speedgrifts beginnen. Is dit iets wat jullie ook doen om snel XP te pakken?

Geen idee of dit op lagere p-levels ook nog efficient is. Ga nu richting de 700 denk ik maar als ik met m'n zDPS crus speel haal ik per lvl 50+ grift nog wel bijna een level binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-09 18:35
Inrage schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:11:
Gisteren effe wat streams aan het bekijken. Blijkt dat die streamers met 1000+ paragon eerst een of andere act 5 zone inwandelen (enchantress quest) op normal difficulty. Daar dan wat pools of reflection aanklikken en dan aan hun 40-50 speedgrifts beginnen. Is dit iets wat jullie ook doen om snel XP te pakken?

Geen idee of dit op lagere p-levels ook nog efficient is. Ga nu richting de 700 denk ik maar als ik met m'n zDPS crus speel haal ik per lvl 50+ grift nog wel bijna een level binnen.
Scheelt 25% aan XP dus dat helpt wel, als je vol zit kan je dus 4paragon lvl's vooruit en die streamers spelen vast zdps chars dus dan ga je ook niet dood

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:44:
Strength staat erg laag in mijn prioriteitenlijst qua stats op een follower, de damage die hij doet is toch te verwaarlozen.

Attackspeed & Cooldown op alles, gevolgd door Block % (op je relic bijvoorbeeld), als er dan nog ruimte over is dan zijn Strength / Sockets erg leuk, meeste van mn follower items hebben echter Dex omdat ik deze met mn monk gevonden heb.
+1

De damage van je follower is wat mij betreft niet relevant. Wellicht dat hij onder gunstige omstandigheden 1-2% van jou damage kan doen, maar daarvoor moet je dan IAS en CDR inleveren -> not worth it. Strength, CHC en CHD zijn voor mij op een follower ook gewoon dump-stats.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Gefeliciteerd, met z'on tijd zit een 51/52 er zeker wel in :)

Qua follower doe ik het volgende:

Wapen: Eun-jang-do (monsters onder de 17-20 % life worden 3 seconde bevroren). - De standaard cold damage rerollen naar lightning. Probeer één te vinden met attackspeed en cooldown (AS is belangrijkste).

Schild: Freeze of Deflection (monsters worden voor 0.5-1.5 sec bevroren als je templar hun aanval blokkeert).

Ring #1: Wyrdward (lightning aanvallen hebben een 25-35 % kans om te stunnen), hiervoor moest de weapon element van Eun-jang-do dus naar lightning.

Ring #2: Bul Kathos wedding band: Heeft een area of effect damage, welke de eun-jang-do freeze effect kan activeren.

Ring alternatief: Justince Lantern - 16 % block kans i.c.m. freeze of deflection is erg leuk.

Amulet: Ess of Johan - monsters worden leuk gegroepeerd.

en natuurlijk de follower cannot die relic.

Hiermee maak je een templar welke erg goed is in crowd control en veel monsters van je af houd.
Bedoel je niet ipv de Bul Kathos ring de Oculus ring? Die heeft de area of focused power on killing a monster. Verder mijn complimenten voor het uitvogelen en delen van je templar setup.

Werkt idd lekker. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 18:02:
[...]

Bedoel je niet ipv de Bul Kathos ring de Oculus ring? Die heeft de area of focused power on killing a monster. Verder mijn complimenten voor het uitvogelen en delen van je templar setup.

Werkt idd lekker. 8)
De oculus heeft een erg kleine kans om je 35-40 % damage te geven en is een andere leuke alternatief. Maar door de aura van bul kathos freezed je templar meerdere monsters als hij eun-jang-do gebruikt, dat vind ik persoonlijk belangrijker dan een kleine damage boost.

Over het algemeen zie ik de oculus maar iets van 1 of 2 keer activeren in een greater rift.. mij niet de moeite waard ten opzichte van de andere bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht je besluiten met Enchantress te werken (voor sommige builds best een goeie optie) dan is Oculus wel beter dan de Wedding Band.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39

Thompson

Beeromaniac

Heb een Lamentation gevonden.
Nou vraag ik me af in hoeverre dat het de runes van Rend verdubbelt?

Krijg je bijvoorbeeld 1% healing ipv 0,5%? Krijgen enemies 20% meer damage ipv 10%? Als 2 bleeding enemies na elkaar dood geen, krijgt een 3e die dichtbij genoeg staat dan een dubbele stack rend?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Gratz allemaal met de records. Ik hoop zelf over een week weer te kunnen spelen. Internet te slecht op deze plek om verbinding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Firedrunk, Temp, Fourthaarts en Laryx gratz met de rift 59 clear!
Cramthabam schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 02:45:
Gratz allemaal met de records. Ik hoop zelf over een week weer te kunnen spelen. Internet te slecht op deze plek om verbinding te maken.
Vergeet je clantag niet te vermelden ;) Vervelend dat je internet verbinding niet meewerkt deze week... :'(

[ Voor 74% gewijzigd door Vidra op 19-06-2015 11:42 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 02:56:
Firedrunk, Temp, Fourthaarts en Sabrac gratz met de rift 59 clear!

[...]

Vergeet je clantag niet te vermelden ;) Vervelend dat je internet verbinding niet meewerkt deze week... :'(
Uh, welke 59? :P Daar zat Laryx bij geloof ik, ikzelf niet in ieder geval.. heb daar geen gegearede non season character voor, alhoewel je met een EP monk best ver komt (58 als rec).

Gisteren wel een paar speedrifts gedaan, ging erg leuk qua experience.. in een avondje z' on 40 miljard xp erbij :D

[ Voor 12% gewijzigd door Sabrac op 19-06-2015 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren lekkere party gehad (2 WDs & 2 DHs). Konden makkelijk tem GR 57 clearen. We konden nog verder gaan denk ik maar werd wat laat. Gasten toegevoegd en afgesproken om dat in komende dagen nog eens te doen. Is wat anders dan die tientallen slechte party's die ik heb gehad de laatste dagen.

Het is heerlijk om WD's, Monks of Crusaders in je party te hebben wanneer je een demon hunter bent. Barbs daarentegen zijn redelijk useless vind ik om in je party te hebben tenzij je speedrifts doet op de lagere GRs.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2015 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:31:

Het is heerlijk om WD's, Monks of Crusaders in je party te hebben wanneer je een demon hunter bent. Barbs daarentegen zijn redelijk useless vind ik om in je party te hebben tenzij je speedrifts doet op de lagere GRs.
Een goede barb (welke niet voor de groep uitrent) kan nog steeds van meerwaarde zijn, qua trash clears zijn ze best goed, maar zodra je een pull monk/ crus oid hebt, dan is de lightning / nats DH of een carnevil WD zo efficient, dat het redudant wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:42:
Een goede barb (welke niet voor de groep uitrent) kan nog steeds van meerwaarde zijn, qua trash clears zijn ze best goed, maar zodra je een pull monk/ crus oid hebt, dan is de lightning / nats DH of een carnevil WD zo efficient, dat het redudant wordt.
Je vergeet de Wizzes ;) Zowel Talsere als full Tal zijn ook bijzonder effectief op clusters...

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
alweer een tijdje niet meer gespeeld, had een GTAV en Grim Dawn break, en wil vanavond eens mn wizard oppikken, wat is tegenwoordig de (beste) wizard build ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fuqua schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:34:
alweer een tijdje niet meer gespeeld, had een GTAV en Grim Dawn break, en wil vanavond eens mn wizard oppikken, wat is tegenwoordig de (beste) wizard build ?
" Beste" solo build is de Aether Walker setup, deze heeft g.rift 62+ gehaald.
Voor group heb je een hydra / meteor setup.

Daarnaast heb je een combinatie van talrasha en delsere voor veel graphic geweld :). Talsere is persoonlijk mijn favoriet.. vind Aether walker echt geen bal aan om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
Sabrac schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:36:
[...]

" Beste" solo build is de Aether Walker setup, deze heeft g.rift 62+ gehaald.
Voor group heb je een hydra / meteor setup.

Daarnaast heb je een combinatie van talrasha en delsere voor veel graphic geweld :). Talsere is persoonlijk mijn favoriet.. vind Aether walker echt geen bal aan om te spelen.
heb je misschien een linkje naar die talsere build ?

de aether walker build moet deze zijn; http://www.diablofans.com...walker-tal-rasha-stunport

lijk mij ook te saai om te spelen.

deze build leek mij al iets interessanter; http://www.diablofans.com...e-comfortable-speed-gr-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fuqua schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:40:
[...]

heb je misschien een linkje naar die talsere build ?

de aether walker build moet deze zijn; http://www.diablofans.com...walker-tal-rasha-stunport

lijk mij ook te saai om te spelen.

deze build leek mij al iets interessanter; http://www.diablofans.com...e-comfortable-speed-gr-40
http://www.diablofans.com...c-delseres-6pc-tal-rashas

ik speel het alleen zonder Evocation / Blackhole en met hydra's & arcane dynamo.
Ziet er ongeveer zo uit: YouTube: Diablo 3 - Delrasha - GR55 - Mammoth Hydras - Wizard Build \[2.2]

[ Voor 11% gewijzigd door Sabrac op 19-06-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt af en toe wel of minimaal de helft van de tweakers wel een Talsere Wiz heeft...genoeg varianten te vinden binnen het forum (hier de mijne).

Dit is een wat afwijkende setup wegens het gebruik van Broken Promises. Frozen Mist zit erin omdat dat een skill is die Broken Promises makkelijk activeert. Ik ben er nog niet uit of ik die erin hou...ik ga vanavond wat experimenteren met de cold Meteor...wellicht dat de Meteor DoT ook non-crit hits zijn en dan is dat de betere skill.

Living Lightning is ook niet bepaald standaard. Deze zit erin omdat het een tick skill is die heel vaak per second raakt (op m'n normale attack speed bijna 11 keer per seconde, in 10% IAS bubble 12.5 keer). Ook lijkt deze skill, in tegenstelling tot andere multi-target skills, geen last te hebben van het issue waarbij een multi-target skill die 1 van de targets raakt de non-crits niet telt (dus: Electrocute 10 targets, crit er 1 -> geen Broken Promises activation, ondanks dat je 9 targets mist en dus 5 'opeenvolgende' non-crits hebt gehad). Ik vermoed dat Living Lightning de multiple attacks afzonderlijk afhandelt, waardoor 1 Living Lightning wel makkelijk Broken Promises kan activeren (met 11+ attack per second per target en 95% kans op een non-crit, heb je snel genoeg 5 opeenvolgende non-crits). Ik moet dit nog verder testen...vriend Google weet nog weinig over de combinatie Living Lightning en Broken Promises maar dit zou zomaar wel eens heel goed kunnen gaan werken.

Gisteravond m'n CHC naar de 5% gehaald door andere gloves en source. Beide non-ancient, maar goed genoeg voor testdoeleinden. Gloves moeten nog naar 7% IAS (voor Mammoth breakpoint als ik in bubble sta) en een (ancient) orb met bv. elite dmg in plaats van APoc ( 8)7 ) zou helpen. Daarna zit de ruimte in de ringen; beide moeten eigenlijk 7% IAS / CHD worden. Potentieel zit daar nog 100% CHD increase, wat goed is voor zo'n 20% DPS op bubble en Mammoth die geplaatst worden tijdens Broken Promises activation.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel momenteel met een talrasha build met een ancient sunkeeper (2700 dps, niet super hoog maar toch, maar wel 30% elite dps) - deze build maakt ook gebruik van arcane dynamo & prodigy (om de meteor: star pact sneller te kunnen casten).

Mijn gear is nog niet optimaal en ik heb meer 'practice' nodig, maar sofar so good. Vanochtend even een griftje gedaan ... na de rift kom ik er achter geen legendary gems meegenomen oeps :+

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 19-06-2015 11:26 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vidra schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:21:
Mijn gear is nog niet optimaal en ik heb meer 'practice' nodig, maar sofar so good. Vanochtend even een griftje gedaan ... na de rift kom ik er achter geen legendary gems meegenomen oeps :+
Gisteren tijdens een aantal 46-51 4-player runs kwam ik er achter dat ik kennelijk de enige was die een Esoteric droeg...wel eens grappig om te zien hoe m'n Wiz overeind bleef staan terwijl de Barbs regelmatig op hun toeter lagen.

Toegeven, de Barbs en andere Wiz deden waarschijnlijk veel meer damage, maar ja, daar zijn geen statistieken van hè? ;)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Vidra schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 02:56:
Firedrunk, Temp, Fourthaarts en Laryx gratz met de rift 59 clear!
De 60 was ook al binnen hoor :) Maar voor 1 was het inderdaad nieuw record qua speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:27:
[...]

Gisteren tijdens een aantal 46-51 4-player runs kwam ik er achter dat ik kennelijk de enige was die een Esoteric droeg...wel eens grappig om te zien hoe m'n Wiz overeind bleef staan terwijl de Barbs regelmatig op hun toeter lagen.

Toegeven, de Barbs en andere Wiz deden waarschijnlijk veel meer damage, maar ja, daar zijn geen statistieken van hè? ;)
Heb je weinig dood zien gaan gister ja.
Laatste rift was voor mij echt drama, maar dat kwam meer denk ik omdat mijn concentratie weg was! :p
Speelde gister met Toxin (50), BotT(52) en Wildebeast (50). Die laatste werkt opzich ook wel lekker.

Mocht ik vanavond online zijn dan kunnen we wel weer een party opzetten, werkte wel lekker samen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:32:
[...]

De 60 was ook al binnen hoor :) Maar voor 1 was het inderdaad nieuw record qua speed.
Goed bezig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 08:20:
[...]

Uh, welke 59? :P Daar zat Laryx bij geloof ik, ikzelf niet in ieder geval.. heb daar geen gegearede non season character voor, alhoewel je met een EP monk best ver komt (58 als rec).

Gisteren wel een paar speedrifts gedaan, ging erg leuk qua experience.. in een avondje z' on 40 miljard xp erbij :D
Ja die speedrifts gingen lekker! Wat mij betreft morgen weer!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 11:35:
Heb je weinig dood zien gaan gister ja.
Laatste rift was voor mij echt drama, maar dat kwam meer denk ik omdat mijn concentratie weg was! :p
Speelde gister met Toxin (50), BotT(52) en Wildebeast (50). Die laatste werkt opzich ook wel lekker.

Mocht ik vanavond online zijn dan kunnen we wel weer een party opzetten, werkte wel lekker samen!
BotT en Wildebeest zijn wat mij betreft fixed voor een Talsere setup.

Toxic is een goede damage enhancer, maar afhankelijk van je speelstijl kan Zei's je meer helpen (als je met AW speelt bijvoorbeeld). Als defensive optie is Esoteric ontzettend sterk omdat het je helpt waar het het meest nodig is (tegen elites en RGs). Binnen season is Mutilation Guard een andere optie, voor als je echt een rothekel hebt aan Winged Assassins.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf is dit, ik zit in een wachttijd van 1 uur om battlenet te starten? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:54
Yep en daarna blijft ie hangen op Retrieving Hero List... (al zo'n 15min)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
The connection issues affecting Heroes of the Storm seem to be resolved, but we're still investigating the connection issues with #D3 & #HS
https://twitter.com/Blizz...status/611951455579189248

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
Werkt opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren wat solo greaters gedaan met Broken Promises om te zien hoe dat gaat. De trial was bagger (39 stone), de 39 was simpel, direct door naar 45. Op de 45 zo'n 4 minuten over, op de 46 bijna 3 minuten over. Gaat dus vergelijkbaar met m'n CoE gear.

Met buff icon wordt het daadwerkelijk speelbaar.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
Eindelijk..na maanden spelen dropt de ancient boulder breaker die ik nodig had om door te stoten naar gr50 wat direct lukte met nog anderhalve minuut op de klok.
Nu gems nog wat levelen en het volgende doel wordt gr55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Damn ik die ancient BB zoek ik ook al tijden. Zeuren hier helpt ook niet :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:39

Thompson

Beeromaniac

Hier hetzelfde, Ancient BB of Ancient BK set. Maar helaas, al genoeg van beide gevonden maar nog nooit ancient.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:14
NastyNickNL schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 13:24:
Damn ik die ancient BB zoek ik ook al tijden. Zeuren hier helpt ook niet :)
T6 rifts and greater rifts blijven doen...uiteindelijk dropt het wel. Ook zéér lang op moeten wachten maar toch doorgespeeld omdat ik ervan overtuigd was dat het ooit ging droppen. ;)
Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.