Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

_Peter2_ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Dan alleen nog een IK-wapen vinden (of ombouwen naar Lighning, zonder IK-wapen, maar met Ancient Schaefers Hammer). Bracer zal ik ook eens naar kijken. Wellicht weer Reaper's Wraps craften. Heb nu weer wat mats om dat te proberen.
Zou je bracer wijzigen in een crafted reaper wraps is altijd beter, 6% crit en 20% phys damage oid.
Je zou WoTB kunnen wijzigen in striding giant, 50% damage reduction.
3 gems in je chest wijzigen in diamonds, elemental damage is het zwaarst op hogere rifts.

Verder, als je GR35 aan kan, zou je je gems al naar level 36 kunnen halen.

Speel zelf HC Barb, dus ik denk dat we een andere focus hebben in de build.
Mijn barb zou GR48-50 aan moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Brain3 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:30:
Gisteren nieuwe DH geleveld naar 70 en opnieuw een Nat Strafe build opgezet.

TNG is toch raar hoor, duizenden shards wegsmijten voor een Nats...en niets krijgen...dan ineens een Nat's krijgen van kadala (een gewone)....en dan even later dropped er eentje in game...een ancient ^^ (nu nog een gift)

Moet zeggen dat de Strafe build wel bakken dmg doet, heb die belt met 3999% dmg.....als RoV dropped zie ik crits van 2,5B

Ben alleen de speelstijl nog niet gewoon en aan men build moet ik zeker nog iets doen...dat zit nog niet goed, ik mis mobiliteit...zelfs op T6 kom ik in de problemen, alhoewel je wel heel snel mobs kan clearen.

Iemand tips?
Heb je al de wreath of lightning en boon of the hoarder geprobeerd? Deze geven namelijk movement speed, dat samen met smoke screen displacement laat je snel over het scherm bewegen.

[ Voor 3% gewijzigd door 4th op 04-06-2015 11:22 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
_Peter2_ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Dan alleen nog een IK-wapen vinden (of ombouwen naar Lighning, zonder IK-wapen, maar met Ancient Schaefers Hammer). Bracer zal ik ook eens naar kijken. Wellicht weer Reaper's Wraps craften. Heb nu weer wat mats om dat te proberen.

Aha, ik zie nu waarom er een 3e stukje IK (+RoRG) nodig is. Doordat je ancients damage soaken gaan ze dood en heb je dus de cooldown reduction van 4P IK nodig om ze weer sneller terug te krijgen.
inderdaad, de dmg reduce van de ancients als je lightning rune actief maakt + wotb bijna 100% up is echt fijn voor defense _/-\o_
Je kunt ook wat van mij barbje checken (let wel HC, iets andere eisen).
En er zijn zoveel varianten (bijv met F +R Ring / soj +ele dmg ring etc etc

Voor de Cru lovers, t6 run van gister met Tollo :D
YouTube: Diablo 3 Season 3 HC Crusader T6 run 8)

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 04-06-2015 11:36 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Ga even een passer zoeken en de cirkels op mijn scherm zetten om het nog makkelijker te maken! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belangrijkste gegeven is dat je met een 16:9 beeldscherm op een doelwit die (links/rechts)onderin je scherm staat, nooit meer dan de 40 yard bonus haalt (en de 50 yard bonus dus mist), terwijl een doelwit die (links/rechts)bovenin je scherm staat, altijd de 50 yard bonus krijgt.

Doelwitten die precies links of rechts in de hoeken staan krijgen ook de maximale damage.

Met andere woorden, zorg ervoor dat monsters altijd in de bovenste helft van je scherm staan voor maximale damage :D

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 04-06-2015 12:21 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
schaapiej schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Ga even een passer zoeken en de cirkels op mijn scherm zetten om het nog makkelijker te maken! :P
Is er geen plugin voor overwolf of een dergelijk programma die dat voor je kan doen? (Of zou dat tegen de EULA zijn?)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Freekje57 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:35:
Gisteravond eerst 2-player GR52 gedaan met Biggsexy, ging lekker. Hij monk, ik wiz. Weer nr 1 spot clan-lijst te pakken. Zit zelfs nog wel rek in denken we.

Toen dacht ik, wat we met z'n tweeën kunnen kan ik alleen, en dat lukte nog ook! GR solo 52 gehaald in 12:39! Ook daar zit nog wel wat rek in denk ik. Met meerdere malen proberen zal 53 of 54 er ook wel inzitten. Zelf op de Europese rankings gekomen op plaats 878! Nu na een nacht al naar plek 882 verschoven, dus zal denk nog beter moeten om op de ranking te blijven tot einde van season.
In ieder geval is er weer een motivatieboost geweest, na zo'n lekkere avond!
Gratz!!! Leaderboards whoop whoop !!!

Voorlopig laat ik mijn Wiz effe links liggen, zelfs de perfect rift verneuk ik nog door domme fouten. (AW build word je echt wel efgestraft voor iedere misstap...) Een deftige Amulet wil ook niet echt droppen. Nu effe crusader wat xp farmen en dan probeer ik nog wel eens. zDPS crus is echt gek voor xp, 12 paragon levels op 1 avond! (zit nu op 640 ongeveer dus dat is wel een bak xp)
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:35:
Verdorie solo GR45 geprobeerd maar geen geluk... krijg ik toch wel een dunne skeleton king map vol winged assassins, elites met reflect en die mobs die op een reaper lijken en ook kunnen dashen >.<. Had bovendien dan 2 verdiepingen waar de assassins van het onderste verdiep via de rand naar boven dashen en bam 1shot.
Denk dat ik er verdorie 25 minuten over heb gedaan om hem te clearen.
Gewoon leaven. 25 min is het echt niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18
pstalman schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:41:
Gister GR41 gehaald met de Cru en dacht dat ik nu lekker wakker ben voor 43:
Dus de top 500 binnen gewandeld, vanavond maar voor GR44 :D
Zolang de ghom boss maar niet komt :+
Netjes en gefeliciteerd.
Doe ik je nog niet na :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Rhodan schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:17:
[...]

Netjes en gefeliciteerd.
Doe ik je nog niet na :)
Indirect heb je vast geholpen met een run of boost :)
En thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:21:
Belangrijkste gegeven is dat je met een 16:9 beeldscherm op een doelwit die (links/rechts)onderin je scherm staat, nooit meer dan de 40 yard bonus haalt (en de 50 yard bonus dus mist), terwijl een doelwit die (links/rechts)bovenin je scherm staat, altijd de 50 yard bonus krijgt.

Doelwitten die precies links of rechts in de hoeken staan krijgen ook de maximale damage.

Met andere woorden, zorg ervoor dat monsters altijd in de bovenste helft van je scherm staan voor maximale damage :D
Yup, en het geeft duidelijk aan hoe lastig het is om die maximum bonus (waar iedereen standaard vanuit gaat) te krijgen is. Onderste helft scherm is hoe dan ook geen maximum bonus. Praktisch gezien zal je een groot deel van de tijd een 12% a 18% bonus hebben. Dit is nog steeds beter dan de meeste andere bonussen, maar altijd uitgaan van de 30% is jezelf rijk rekenen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:11:
Alleen als je gems niet meer op 60% upgrade kans zitten voor de tier die je probeert...die 10 minuten extra voor een 60% upgrade kans is het mij wel waard. Voor 30% of minder zou ik het inderdaad ook niet doen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 18:27

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:48:
[...]

Alleen als je gems niet meer op 60% upgrade kans zitten voor de tier die je probeert...die 10 minuten extra voor een 60% upgrade kans is het mij wel waard. Voor 30% of minder zou ik het inderdaad ook niet doen.
Dit is voor mij een reden om eens te kijken naar een multi monitor setup, dat lijkt me echt een gigantisch voordeel bij dit spel.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:51:
Dit is voor mij een reden om eens te kijken naar een multi monitor setup, dat lijkt me echt een gigantisch voordeel bij dit spel.
Ik weet eigenlijk niet of de schaling zo werkt...volgens mij is het puur de schermverhouding.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:54:
[...]

Ik weet eigenlijk niet of de schaling zo werkt...volgens mij is het puur de schermverhouding.
Als je 2 monitors (16:9) naast elkaar zet en dan het spel over 2 beeldschermen gooit, dan heb je een 32:9 ratio, waardoor je iets meer ziet. [EDIT] behalve je character, welke in twee delen op je schermen staat :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 04-06-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sabrac schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:59:
[...]

Als je 2 monitors (16:9) naast elkaar zet en dan het spel over 2 beeldschermen gooit, dan heb je een 32:9 ratio, waardoor je iets meer ziet. [EDIT] behalve je character, welke in twee delen op je schermen staat :P
Lijkt mij wel wat meer dan "iets", dat is 100% extra FoV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:17:
[...]

Lijkt mij wel wat meer dan "iets", dat is 100% extra FoV. :)
Klopt, behalve dat tunnel maps etc over het algemeen paden heeft in 8 richtingen (N, NE, E, SE, S, SW, W en NW). De toegevoegde waarde van een 2e scherm heb je alleen in het geval van een E of een W ligging, daar waar je bij de rest niet meer ziet.. het grootste probleem van de Zei's (de SE / S / SW paden) blijven bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:46:
[...]

Yup, en het geeft duidelijk aan hoe lastig het is om die maximum bonus (waar iedereen standaard vanuit gaat) te krijgen is. Onderste helft scherm is hoe dan ook geen maximum bonus. Praktisch gezien zal je een groot deel van de tijd een 12% a 18% bonus hebben. Dit is nog steeds beter dan de meeste andere bonussen, maar altijd uitgaan van de 30% is jezelf rijk rekenen.
+ de secondary !
De meesten spelen wel met Blizzard Frozen Solid of iets dergelijks maar de secondary stun chance is ook nog wel best goed als backup !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:47:
[...]
+ de secondary !
De meesten spelen wel met Blizzard Frozen Solid of iets dergelijks maar de secondary stun chance is ook nog wel best goed als backup !
Is die secondary alleen niet afhankelijk van de proc kans van de skill? Voor Wiz is dat bv. compleet ruk (nooit meer goedgekomen na de CM nerfs) en bv. Slow Time met de 4-p DMO bonus heeft een proc van 0.0, dus die proct Zei stun volgens mij niet.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Grin schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:51:
[...]

Is zoiets aan formaat niet nuttiger dan meerdere schermen? Heb je ook geen randen waar je tegenaan zit te loeren :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:23

JoSchaap

Had a life, got a modem..

eyefinity werkt ook fijn :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IclHt.jpg

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nice! Maar is het niet vervelend dat je van die zwarte randen tussen je game hebt?
Lijkt mij super irritant.. maar kan ook wennen zijn natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door schaapiej op 04-06-2015 16:45 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Paar keer proc, maar gehaald
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/tiue5h9i4/Screenshot1854.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 04-06-2015 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Gratz!!! Leaderboards whoop whoop !!!

Voorlopig laat ik mijn Wiz effe links liggen, zelfs de perfect rift verneuk ik nog door domme fouten. (AW build word je echt wel efgestraft voor iedere misstap...) Een deftige Amulet wil ook niet echt droppen. Nu effe crusader wat xp farmen en dan probeer ik nog wel eens. zDPS crus is echt gek voor xp, 12 paragon levels op 1 avond! (zit nu op 640 ongeveer dus dat is wel een bak xp)

[...]

Mwuah voor mij toch wel. Men 3 gems zitten op lvls 45, 46 en 48 dus als ik een rift lager ga zijn me upgrade kansen nog maar 10-30%.

Nog demon hunters hier die al lang zoeken naar een balefire, witching hour, calamity of kridershot?
Ik drop die items dus nooit en ook niet via kadala, laat staan dat ze ancient zijn >.< :(
Natalyas slayer, izzocub en dergelijke droppen we dan weer als vliegen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
S3 GR 42 done

GR42 gelukt, op naar 43 / 44 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren begonnen aan een S3 Wiz om Talsere / Iceblink / Frostburn te kunnen testen. Dank aan Meridius voor de 1 -> 70 boost en Goldman aan de achievement / item boosts.

Drops en gamble heb ik geluk mee gehad, ook tijdens een rondje bounties de Vault. Toen ook nog 3e item dat ik gamblede al een Frostburn, al een Tal Orb en DMO shoulder drop gehad en vervolgens nog een ancient Azurewrath. Nog wat loot share van Goldman en al m'n slots zijn al gold / green.

De grootste grap kwam op het eind...nog ff een bracer craften dacht ik (die was nog yellow)...een Guardian's Aversion (dat set plan had ik dus ook al gevonden). Toen dacht ik, ach, ik kan de belt en helm er wel bij craften voor de set bonus...2 maal ancient _O- *O*

Vanavond maar de tier 1 -> 2 -> 3 -> etc. doen voor Iceblink. En wellicht ergens Wiz lootshare leechen O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Zarhrezz op 04-06-2015 18:15 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekje57
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Sabrac schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:47:
[...]

Grats, met welke build heb je de solo GR gedaan? Zelf lijkt mijn wizard's solo avontuur toch wat lastiger te gaan, 51 / 52 gaat toch al best lastig (met een SS Talsere setup). Denk dat 53 / 54 misschien lukt als ik de juiste mobs krijg.
Ik speel 1 build: full tal, met ancient sparker, tasker, f/r, pauldrons en reapers.
Skills: electrocute, mammoth hydra, magic weapon, force armor, teleport:calamity en blizzard.
Gems: zei, pain enhancer en BotT.

Best squishy, maar ik ben er aan gewend en hou vrij veel afstand op de sporadische teleport op randje van groepje Mobs na voor de arcane meteor. Ga vrij weinig dood.

Link naar profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Jurjen08 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:48:
Been there, maar dan andersom.. talloze Warrior Blood.. 0,0 Solemn Vows haha
RNG is cruel..
Wellicht samen eens farmen :)
Ach ik heb een kleine 80k shards gespendeerd aan mijn Barb puur voor een ancient Solemn Vow krijg je eindelijk een ancient... is hij erg onder de maat.. Daarna een iets betere gehad maar nog steeds geen super ding.
Het ergste was nog mijn ancient IK belt... zeker wel 100k shards... En dan gebruik je hem niet eens :P

Het mooie is dat ik wel een stuk of 7-10 Acient IK BK's gehad heb.... Heb er heel wat mensen blij mee gemaakt....

Soms zit het mee vaak zit het tegen...

Speel 4 classes op S3 en voor de ene class heb je alles en voor de ander kost het mega veel tijd/shards etc. Mijn DH loopt gewoon in die volledige 'hallowed set?' rond zonder dat ik er op gespeeld heb..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:14:
Gisteren begonnen aan een S3 Wiz om Talsere / Iceblink / Frostburn te kunnen testen. Dank aan Meridius voor de 1 -> 70 boost en Goldman aan de achievement / item boosts.

Drops en gamble heb ik geluk mee gehad, ook tijdens een rondje bounties de Vault. Toen ook nog 3e item dat ik gamblede al een Frostburn, al een Tal Orb en DMO shoulder drop gehad en vervolgens nog een ancient Azurewrath. Nog wat loot share van Goldman en al m'n slots zijn al gold / green.

De grootste grap kwam op het eind...nog ff een bracer craften dacht ik (die was nog yellow)...een Guardian's Aversion (dat set plan had ik dus ook al gevonden). Toen dacht ik, ach, ik kan de belt en helm er wel bij craften voor de set bonus...2 maal ancient _O- *O*

Vanavond maar de tier 1 -> 2 -> 3 -> etc. doen voor Iceblink. En wellicht ergens Wiz lootshare leechen O-)
Uurtje of 20:30 vanavond Online? Doe ik wel effe mee met mijn Wiz!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
prutser001 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:21:
[...]
Het mooie is dat ik wel een stuk of 7-10 Acient IK BK's gehad heb.... Heb er heel wat mensen blij mee gemaakt....

Soms zit het mee vaak zit het tegen...

Speel 4 classes op S3 en voor de ene class heb je alles en voor de ander kost het mega veel tijd/shards etc. Mijn DH loopt gewoon in die volledige 'hallowed set?' rond zonder dat ik er op gespeeld heb..
Binnenkort toch eens met je groupen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister avond het clanrecord gebroken voor 3pl en 4pl GR, met clan only mensen.
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/jd83peqod/image.png
Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/fusz6os63/image.png
gaat zo de goede kant op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gratz, erg netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekje57 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:21:
[...]

Ik speel 1 build: full tal, met ancient sparker, tasker, f/r, pauldrons en reapers.
Skills: electrocute, mammoth hydra, magic weapon, force armor, teleport:calamity en blizzard.
Gems: zei, pain enhancer en BotT.

Best squishy, maar ik ben er aan gewend en hou vrij veel afstand op de sporadische teleport op randje van groepje Mobs na voor de arcane meteor. Ga vrij weinig dood.

Link naar profiel
Hmm heb het ook een tijdje met puur tal gespeeld (ook dezelfde skillsm had alleen wel de wildebeest ipv pain enhancer), haalde daarmee een 49 in 8,5 minuut, maar hoger is me nog niet gelukt.. ben dan toch te squishy. Met de talsere kan ik alles en iedereen achter me aan hebben zonder dat ik er last van heb, maar mis dan vaak weer de kill speed. Binnenkort maar even wat kijken wat nu het beste werkt.

Puur tal, Talsere met Crown of Talsere met Nilfur.
pstalman schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 07:36:
Gister avond het clanrecord gebroken voor 3pl en 4pl GR, met clan only mensen.

gaat zo de goede kant op O-)
Erg netjes heren :)
Op Non season hardcore hebben we soortgelijke records binnen SG:

3 Player GRift: 46 (06m 58.550s)
4 Player GRift: 46 (08m 38.200s)

Neem aan dat jullie voornamelijk season spelen, dus kan helaas niet meedoen met mn support / dmg monk :(

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 05-06-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren dus GR 42 gehaald op mijn monk en GR 37 op mijn Barb. Heb andere bracers gecraft. Ancient Reapers Wraps met Str, Vit, 5.5% CHC (of was het 5% CHC) en All Res met 30% refund.

Door de extra toughness ging het toch beter, alleen RG's duren best lang op de barb (en sommige RG's zijn ronduit iritant , zoals Orlash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kridershot gehaald op m'n DH.. 4x 800 blood shards, geen krider. Ik check m'n Scoundrel, die had al een Krider. Dus maar gejat :+

Monk 70 geworden, even wat gear gehaald via 790 blood shards, en ik kan geen goede build vinden, alles zit zonder Spirit builders, en ik krijg te weinig spirit om veel damage te doen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Snel even een uurtje voor m'n werk een paar rifts gedaan. Dropt er een ancient warrior blood :D

http://www.diabloprogress...iller-2292/Delox/59215302

Nu non ancient ruilen voor meer ancient spul. Welke ringen bevelen jullie aan voor Barbarians?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

martinzweep schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:50:
Snel even een uurtje voor m'n werk een paar rifts gedaan. Dropt er een ancient warrior blood :D

http://www.diabloprogress...iller-2292/Delox/59215302

Nu non ancient ruilen voor meer ancient spul. Welke ringen bevelen jullie aan voor Barbarians?
convention of elements + Grandeur
Sommige mensen zweren bij SoJ of Unity(voor HC) in verband met Elite damage...

Focus - Restraint is een optie, als je het maximale uit je barb wilt halen.
Werkt niet in combinatie met IK wapen imho

[ Voor 19% gewijzigd door 3xNix op 05-06-2015 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren wat hulp gehad van NightStalker (schaapiej), Freekje en de RNG met het gearen van m'n S3 Wiz...4 pieces DMO, 3x Tal gloves (niet nuttig voor wat ik wil testen, maar toch), Tal helm, m'n 2e WH ooit...

Wat me wel duidelijk geworden is voor het gearen / opbouwen binnen season dat 4-p DMO voor Wiz de hoogste prio heeft. De Slow Time damage met een unsocketed ancient spear is al ruim voldoende om tier 10 binnen de 10 minuten te doen (als ik het zou willen...ik ben gems aan het collecten dus ik wacht de 4m30 af). Ancient weapon (1-handed of 2-handed maakt niet uit) + 4 pieces is dus al T1+...ik heb iets van 300k DPS.

De gems werken nog niet zo mee....ik mis er nu nog 6, waaronder de 3 die ik wil hebben (Iceblink / BotT / Wildebeest). Maar goed, dat lossen we vanavond wel op. Zodra Iceblink binnen is kan ik gaat testen met Slow Time (cold) / Iceblink / Frostburn om te zien in hoeveel freeze dit oplevert. Mocht dit naar tevredenheid zijn, is de volgende stap RoRG + Tal pieces farmen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Was toch een beetje uitgekeken op solo play de laatste tijd maar zojuist even een grift 50 gespeeld met m'n wizzie, de eerste 50 die ik heb geopend met deze build/gear: gelijk een clear. Allicht heeft m'n nieuwe ancient Serpent Sparker wat geholpen... Op naar de 51!

Blizz heeft mijn profile nog niet geüpdatet maar ik speel dus met een ancient SS ipv GoO, verder klopt 't

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sabrac schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 08:03:
[...]

[...]

Erg netjes heren :)
Op Non season hardcore hebben we soortgelijke records binnen SG:

3 Player GRift: 46 (06m 58.550s)
4 Player GRift: 46 (08m 38.200s)

Neem aan dat jullie voornamelijk season spelen, dus kan helaas niet meedoen met mn support / dmg monk :(
Niemand bij ons speelt denk ik non season, alleen dan die week tussen old en new season :)
Maar best snelle tijden, zonder Season 3 items.

[ Voor 30% gewijzigd door pstalman op 05-06-2015 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh ik vind in public GR toch zelden een party die hogere GRs wil proberen. Als ik in een party terechtkom waar ze allemaal tussen 300-600 paragon zitten en we doen GR, is het altijd 41-46 en dan upgraden ze hun gems ipv de key. Jammer genoeg zijn alle 3 me gems op 49, 50, 49 dus das voor mij maar 1-10% upgrade kans. Behalve de exp heb ik daar weinig aan.

De parties waar mensen 600+ paragon hebben, leaven toch als jij minder hebt of zoeken uitsluitend naar mensen die hoger dan 600 hebben :(.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:45:
Meh ik vind in public GR toch zelden een party die hogere GRs wil proberen. Als ik in een party terechtkom waar ze allemaal tussen 300-600 paragon zitten en we doen GR, is het altijd 41-46 en dan upgraden ze hun gems ipv de key. Jammer genoeg zijn alle 3 me gems op 49, 50, 49 dus das voor mij maar 1-10% upgrade kans. Behalve de exp heb ik daar weinig aan.

De parties waar mensen 600+ paragon hebben, leaven toch als jij minder hebt of zoeken uitsluitend naar mensen die hoger dan 600 hebben :(.
Al eens via de tweakers community geprobeerd? Laatste met 4 damage dealers 49 gedaan in 5 minuten via de tweakers community chat. (op season iig).

Daarnaast ben ik met mn wizard altijd wel in voor wat 2 man pushes (mocht je een nats spec hebben bijv) (50+)

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 05-06-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

pstalman schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:25:
[...]

Niemand bij ons speelt denk ik non season, alleen dan die week tussen old en new season :)
Maar best snelle tijden, zonder Season 3 items.
ty, was wel wat zweten bij een proc en de verplichte minuut pauze erbij dus er zit nog wat rek in ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:45:

Grin the elitst bastard reporting. ;) O-)
Dit weekend speel ik ff niet maar voeg me toe als friend, we spelen regelmatig hoge griftjes @ NS. Ben maar zelden te broerd om met de mindere plvl-goden te spelen. De Tweakers community joinen is ook raadzaam, ook daar zijn regelmatig spelers rond de 50-55 aan het pushen prutsen. ;) Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net g.rift 52 gedaan met m'n wizard (#835) in 12 minuten. Had hamelin als guardian, wat wel even lastig was, veel ontwijken etc.Was wel leuk, wizard is nu bijna mn monk voorbij (welke 53 heeft gehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:07:
[...]

Grin the elitst bastard reporting. ;) O-)
Dit weekend speel ik ff niet maar voeg me toe als friend, we spelen regelmatig hoge griftjes @ NS. Ben maar zelden te broerd om met de mindere plvl-goden te spelen. De Tweakers community joinen is ook raadzaam, ook daar zijn regelmatig spelers rond de 50-55 aan het pushen prutsen. ;) Succes!
Speel je enkel non-season? Zie geen seasonal chars op je link in je signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:53:
[...]
Speel je enkel non-season? Zie geen seasonal chars op je link in je signature.
Alleen de even seasons; bij S04 ben ik weer van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Hier nog even een Hardcore Solo Barbarian Run GR 43.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhm had eindelijk een party gevonden die hoger dan GR47 wou gaan dus hebben we GR 52 afgemaakt voor het eerst, best makkelijke map, hadden 7 minuten over ofzo. Je merkt toch wel serieus verschil als er 2 dhs in je team zitten ipv 1.

Gingen we daarna GR 53 doen en kregen we echt zo'n slechte map. Begin van de ingang meteen elites met reflect, 2 gasten in onze party meteen geragequit. De monk wou zn gem upgrade ook doen dus hebben we het maar met 2 gedaan. De map was zo'n doolhof met kleine kamers, dunne gangen en weer vol winged assassins en anarchs die naar je dashen. (voor demon hunter betekent dat = 1 shot). We probeerden te skippen maar konden echt nergens 2 seconden ademen. Uiteindelijk echt pixel per pixel zitten clearen en belachelijk veel doodgegaan (denk dat ik 4 of 5x volledig damaged was).

Denk dat we er verdorie 40 minuten over gedaan hebben LOL. Het teleurstellende aan de zaak was dat me gem van lvl 52, dan nog 3x faalde met een 60% succession rate. :(

30 uur gespeeld in me voorbije 3 ziektedagen en nog steeds geen ancient calamity, balefire of krider gevonden :(.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:44:

Denk dat we er verdorie 40 minuten over gedaan hebben LOL. Het teleurstellende aan de zaak was dat me gem van lvl 52, dan nog 3x faalde met een 60% succession rate. :(
Ouch, dat is inderdaad minder leuk. Over het algemeen heb ik 20 minuten nog wel over voor een 60 %, maar als ik niet op 80 'a 90 % zit wanneer de timer afloopt (of ik loop te ver achter) dan ga ik er liever uit. Iets wat de laatste tijd vaker gebeurd nu dat ik iets van 8 gems op 50+ heb o.i.d. Gaat snel als je 2 characters hebt die 50+ aankan ;)

Mijn aanbod voor 50+ samen met mn wizard doen staat nog steeds :) hoor goede verhalen van een nats DH + wizard combo, wil ze wel eens proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 06-06-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
Eerste keer op de leaderboards net gehaald, uiteraard geen hoge rank. Maar ben zeer tevreden na 4-5 weken spelen pas weer :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/Screenshot078.jpg

Met dit char: http://eu.battle.net/d3/e...hronia-2239/hero/60792624

kan nog op aardig wat plekken de gear verbeteren, dus heb nog wat mogelijkheden om beter te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Gisteren met nog 11 seconden te gaan eindelijk gr 48 gehaald met mijn waste/immortal barb.
Taeguk eruit en vervangen door esoteric heeft me geholpen. Dus esoteric, bane of the trapped en pain enhancer is vanaf nu the way to go.
gr 50 komt in zicht maar dan zal er eindelijk toch eens deftige ancient boulder breaker moeten droppen want qua damage kom ik tegen de guardian duidelijk te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 21:07:
Eerste keer op de leaderboards net gehaald, uiteraard geen hoge rank. Maar ben zeer tevreden na 4-5 weken spelen pas weer :)

Met dit char: http://eu.battle.net/d3/e...hronia-2239/hero/60792624

kan nog op aardig wat plekken de gear verbeteren, dus heb nog wat mogelijkheden om beter te doen :)
Nogmaals gefeliciteerd :).

Zojuist samen met mn collega weer een nieuw 2 man record gehaald met dubbel wizard.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h7dAYLk.jpg

55 zit er denk ik ook nog wel in, dit was nogal een slechte rift qua monsters en onze 3e poging voor een 54. met de perfecte rift / guardian is 57 misschien zelf nog wel te doen, maar daar gaan we nog niet aan beginnen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
internaut schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:23:
Gisteren met nog 11 seconden te gaan eindelijk gr 48 gehaald met mijn waste/immortal barb.
Taeguk eruit en vervangen door esoteric heeft me geholpen. Dus esoteric, bane of the trapped en pain enhancer is vanaf nu the way to go.
gr 50 komt in zicht maar dan zal er eindelijk toch eens deftige ancient boulder breaker moeten droppen want qua damage kom ik tegen de guardian duidelijk te kort.
Kun je dan niet beter trapped vervangen? Aangezien de tornado's het leeuwendeel van je dmg doen en die vallen al gauw buiten de 15 yard area die trapped proct. Terwijl taeguk met een ww barb praktisch altijd op max stacks zit en zowel dmg als toughness levert.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:26
Nephalem schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:38:
[...]

Kun je dan niet beter trapped vervangen? Aangezien de tornado's het leeuwendeel van je dmg doen en die vallen al gauw buiten de 15 yard area die trapped proct. Terwijl taeguk met een ww barb praktisch altijd op max stacks zit en zowel dmg als toughness levert.
Inderdaad. Ga ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:07

Thompson

Beeromaniac

internaut schreef op zondag 07 juni 2015 @ 10:23:
Netjes ik heb vandaag met mijn barb voor het eerst 46 geprobeerd maar helaas niet gehaald. Vooral dmg was het probleem, overleven lukte nog aardig (3 deaths in totaal op 46).

Moet vooral een betere RROG nog vinden en een Ancient BB ook.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Is er een GoT clan op de ps4 toevallig :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met die legendary exp gem? (of ease).
Merk je serieus verschil als je daarmee gaat spelen in wat lagere GRs?

Zit momenteel op 490 paragon en zou eigenlijk asap naar 600 willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micha88
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 14:03
Ik heb begrepen dat gem of Ease in GRs bijzonder weinig verschil uitmaakt. Het schijnt wel wat uit te maken als je T6 normale rifts (of bounties...) doet.
Zie http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16773617835 voor berekening die erachter zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 17:23:
Iemand ervaring met die legendary exp gem? (of ease).
Merk je serieus verschil als je daarmee gaat spelen in wat lagere GRs?

Zit momenteel op 490 paragon en zou eigenlijk asap naar 600 willen gaan.
De gems of ease bied minimale extra's, de enige reden dat bepaalde classes ermee spelen is omdat deze een zDPS spec spelen, allemaal buffs voor de party of allemaal debuffs voor de enemies, waardoor de damage van anderen zodanig verhoogd worden, dat het net is alsof er een extra dps bij is.

Gezien deze classes geen damage doen, hebben ze ook geen groene gem in hun wapen (vaak een paarse op hogere g.rifts... maar een gem of ease op 45-50 runs), dat tesamen met veel +xp % gear zoals Cain, Born, Hellfire ring en Leorics Crown + Rode gem, zorgt ervoor dat ze ontzettend hard levelen.

Als je echter een damage dealing spec speelt, dan is het beter om je damage gear te behouden, gezien je er weinig tot niets mee wint. (Clear speed vs Experience).

Kwestie van een avondje meedoen met wat 42-50 g.rift speedruns en je schiet omhoog. Vooral onder de 600 ga je denk ik nog wel iets van 20-25 levels per avond omhoog, als het al niet meer is. Ik zit zelf nu bijna op 700 en ik ga nog iets van 5 levels per avond daarmee omhoog. Doe het zelf niet vaak omdat ik puur experience grinden na een tijdje wel zat ben, maar ook bij g.rift pushen krijg je leuke bakken experience :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 08-06-2015 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister de wiz naar de graveyard gebracht. 1 klein foutje tijdens GR41 ofzo (wilde de top1000 binnenkomen).

Was al bijna bij de boss, een uur later was ik alweer met een wiz op T6 bezig.
Eerst A1 bounties gelijk een goede ring (chc erbij op) en wat ontbrekende set items (tal).
Zoek alleen nog setboots (delsere) om weer met Delrasha GR41 te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:08:
Gister de wiz naar de graveyard gebracht. 1 klein foutje tijdens GR41 ofzo (wilde de top1000 binnenkomen).

Was al bijna bij de boss, een uur later was ik alweer met een wiz op T6 bezig.
Eerst A1 bounties gelijk een goede ring (chc erbij op) en wat ontbrekende set items (tal).
Zoek alleen nog setboots (delsere) om weer met Delrasha GR41 te proberen :)
R.I.P. Volgende keer beter :)
Delrashe i.c.m. Ancient Parthan defenders en een goede Molten Wildebeest is erg tanky. Geloof dat mn (softcore dat wel) wiz t/m g.rift 45 in ieder geval zonder problemen aankan, alleen hoger zou ik niet aanraden tenzij je het risico wilt nemen. Vind persoonlijk Delrasha met de Crown beter dan met Nilfus boots, vanwege de extra CC.

Daarnaast heb ik wel HC videos gezien van een tal rasha wizard op 55, met een Halo / Unity en 2 firebird items (shoulders en een andere piece).

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 08-06-2015 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sabrac schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:11:
[...]

R.I.P. Volgende keer beter :)
Delrashe i.c.m. Ancient Parthan defenders en een goede Molten Wildebeest is erg tanky. Geloof dat mn (softcore dat wel) wiz t/m g.rift 45 in ieder geval zonder problemen aankan, alleen hoger zou ik niet aanraden tenzij je het risico wilt nemen. Vind persoonlijk Delrasha met de Crown beter dan met Nilfus boots, vanwege de extra CC.

Daarnaast heb ik wel HC videos gezien van een tal rasha wizard op 55, met een Halo / Unity en 2 firebird items (shoulders en een andere piece).
had die gem er ook in ipv BoP in linker ring, en had net geswitched naar Traveler ring/amu, wat niet te zien is in armory.
Dus heb de ring/amu combo weer kunnen gebruiken op de nieuwe wiz.
Die bracer had ik nog niet, volgens mij nu wel.
En aangezien ik geen goede tal amu heb kan ik nog niet voor crown/nilfus helaas, maar eerst Delsere boots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:18:
[...]

En aangezien ik geen goede tal amu heb kan ik nog niet voor crown/nilfus helaas, maar eerst Delsere boots :D
Denk persoonlijk dat zelfs met een slechte tal amu (afhankelijk van hoe slecht natuurlijk) dat de crown beter is qua survivability. Mijn huidige tal amu is ook niet geweldig (Int / Vit / CHD) maar ik zou deze nooit inruilen voor iets anders als ik de crown ermee verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, alles op 70..

Wel "leuk" momentje.

Ik wil de key of evil farmen. Dus ik ren naar google om te zoeken; zie dat Nekarat The Keywarden deze dropped. Dus op de PS4, naar Act IV en gaan knallen. van paragon 150 naar 162 geen key gekregen op Torment 6.
Dus weer even googlen, nee. Op de console dropt de key of evil dus van Uber bosses met een low ass drop chance.

Want nog grindier maken is leuk oid? >_>

Wel handig overigens dat ik nu binnen een uur weer een level 70 kan hebben,

Gem of Ease 27, Caine + Boone Sets, en gaan :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:19
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:46:
Zo, alles op 70..

Wel "leuk" momentje.

Ik wil de key of evil farmen. Dus ik ren naar google om te zoeken; zie dat Nekarat The Keywarden deze dropped. Dus op de PS4, naar Act IV en gaan knallen. van paragon 150 naar 162 geen key gekregen op Torment 6.
Dus weer even googlen, nee. Op de console dropt de key of evil dus van Uber bosses met een low ass drop chance.

Want nog grindier maken is leuk oid? >_>

Wel handig overigens dat ik nu binnen een uur weer een level 70 kan hebben,

Gem of Ease 27, Caine + Boone Sets, en gaan :D
Ha, ik ben ook de keys aan het farmen! ik voeg je even toe vanavond, kunnen we samen rammen!

Je psn is corset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
PSN = The_8bit_hamster

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:46:
En hoe kom je bij de Uber bosses op de console?

Op PC is het zo:
1. Verzamel 4x 4 keys van de 4 key wardens (Act 1, Act 2, Act 3 en Act 4)
2. Maak 4 verschillende machines. (Voor een Machien heb je de 4 keys nodig)
3. Per machine krijg je een speciaal realm met daarin een uber boss, deze dropt een Organ
4. Combine 4 Organs + 10 Souls voor een Hellfire Amulet (of 4 Organs voor een Hellfire Ring).

Kortom ook op de PC is het een behoorlijke grind. (En dan nog heb je vaak een crap amulet :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Act 1 t/m 3 keys

Maak de machines (3 keys nodig)

De Uber heeft een kans de Key of Evil te droppen

Machine of War = 2 keys + Key of Evil nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:10:
Act 1 t/m 3 keys

Maak de machines (3 keys nodig)

De Uber heeft een kans de Key of Evil te droppen

Machine of War = 2 keys + Key of Evil nodig
Nee, dat klopt niet hoor. De uber kan je alleen maar oproepen met een machine of war. De ubers droppen de organs. De keys droppen van de bosses in act 1 t/m 4. Is naar mijn weten hetzelfde als op de pc.

Heb al een paar keer een machine gemaakt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Undertaker2 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 23:07:
Hier nog even een Hardcore Solo Barbarian Run GR 43.
[video]
Wow, respect voor deze persoon....

Als mijn health zo te keer zou gaan in een rift is het gewoon instant exit... dit is Russian roulette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mavado schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:22:
[...]

Nee, dat klopt niet hoor. De uber kan je alleen maar oproepen met een machine of war. De ubers droppen de organs. De keys droppen van de bosses in act 1 t/m 4. Is naar mijn weten hetzelfde als op de pc.

Heb al een paar keer een machine gemaakt op deze manier.
Blue post:
This is for the most part correct. The Key of Evil drop location was moved to The Undying One (Uber ZK) for the console version of Diablo III. Nekarat can still drop a key as well, but it is not common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bijzonder dat ze op de console dan weer een andere methode hanteren dan op de PC, zorgt voor onnodige verwarring als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Ha, dat is nieuw voor me. Nou ja, het is een blue dus dan zal het wel waar zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sabrac schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:41:
Bijzonder dat ze op de console dan weer een andere methode hanteren dan op de PC, zorgt voor onnodige verwarring als je het mij vraagt.
Inderdaad. Dit zou zoveel mogelijk 1:1 moeten zijn. Had het helemaal leuk gevonden trouwens als de console spelers ook via battle.net zouden connecten en je kan samenspelen met ze. Snap niet zo goed waarom dat niet is gedaan.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
grotendeels omdat de console versie achtelijk veel geduped wordt.

Heb het zelf even getest, was binnen een uur van 790 blood shards naar 790 blood shards + ancient Roland's set gegaan. Uiteindelijk character gedelete, wil daar niet mee spelen. Maar dat is wel een goede reden om niet met PC spelers te spelen.

laatste voor platinum:

1x 70 Hardcore (welke 2 classes voor duo?)
1x Malthael Hardcore
1x Diablo Hardcore
380 Bounties

Dat laatste is het lastigste..

Gelukkig wel GRift 31 gecleared op mijn demon hunter <3 dus voel me wel goed zo.

[ Voor 28% gewijzigd door corset op 08-06-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:45:
grotendeels omdat de console versie achtelijk veel geduped wordt.

Heb het zelf even getest, was binnen een uur van 790 blood shards naar 790 blood shards + ancient Roland's set gegaan. Uiteindelijk character gedelete, wil daar niet mee spelen. Maar dat is wel een goede reden om niet met PC spelers te spelen.
Ja dat dupen en hacken is echt zo zonde. Het speelt heerlijk op de console, maar join een public en je zit bij iemand met een Thunderfury met 3 sockets en 100k dps.

En waarom? Even een find op je DB en je vist al die hack zooi er zo uit toch >:)

edit

ik vond die bounties ook het lastigste voor de plat :-) gewoon omdat het er zoveel zijn. Maar loop er wel een paar met je door voor de fun :-)

Vond gisteren een Shard of Hatred met socket en 2900 dps. Gerolled met 10% extra damage en bam, epische onehander ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door M617573 op 08-06-2015 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
daamn.. en ik maar blij zijn met een 2200 dps Kirkenshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Console en PC integratie is inderdaad niet te doen vanwege de lokale storage van characters/items op de console, als ze dit ook op de battle.net servers hadden gedaan, kon men niet (zo makkelijk) hacken en dupen en was het misschien mogelijk geweest. Echter forceer je daarmee console spelers om altijd online te spelen, iets wat op een console in sommige gevallen nog steeds geld kost (belachelijk eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:53:
heb nog een fulminator liggen met 3000 dps en socket :-) Wil em wel ff aan je uitlenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Sabrac schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:53:
Console en PC integratie is inderdaad niet te doen vanwege de lokale storage van characters/items op de console, als ze dit ook op de battle.net servers hadden gedaan, kon men niet (zo makkelijk) hacken en dupen en was het misschien mogelijk geweest. Echter forceer je daarmee console spelers om altijd online te spelen, iets wat op een console in sommige gevallen nog steeds geld kost (belachelijk eigenlijk).
Eens. Overigens valt er op de ps4 niet meer te hacken toch? (dupen wel helaas) die hacks komen toch via de import van de ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Sabrac schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 15:35:
Zo, net g.rift 52 gedaan met m'n wizard (#835) in 12 minuten. Had hamelin als guardian, wat wel even lastig was, veel ontwijken etc.Was wel leuk, wizard is nu bijna mn monk voorbij (welke 53 heeft gehaald).
Nice! (en jalours!)
Mooie tijd ook, geeft nog wat ruimte. Ga je volgens mij ook nog lang mee in de top 1000 blijven staan mocht je niet meer verder pushen.

'k heb nu 9 lvl 52 keys klaarliggen, hopelijk kan ik er 1 van verzilveren deze week. Fingers crossed voor full melee rift :)
Doel: top 1000 en nr1 seasons GoT clan ;)
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:53:
Das een Season 4 weapon zeker? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Inrage op 08-06-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:44:
[...]

Mooie tijd ook, geeft nog wat ruimte. Ga je volgens mij ook nog lang mee in de top 1000 blijven staan mocht je niet meer verder pushen.
Thanks, maar ik weet zeker dat ik nog verder ga pushen. Samen met een collega proberen we elkaar constant voorbij te gaan, elke keer als het hem lukt, ga ik weer pushen met m'n wizard (op het moment heeft hij een 52 in 12:39 gedaan, dus ik loop nog voor). Samen doen we dus ook 2 man wizard pushes.

Het motiveerd wel om iemand te hebben waarmee je samen kan pushen, zodra hij mijn 52 tijd verbeterd, of een 53 haalt, dan ga ik weer verder pushen op m'n wizard. Zolang hij achter me blijft, ga ik niet pushen.. zo blijft het wat langer leuk. Op deze manier zijn we sinds g.rift 47 al bezig.

Het is nogal demotiverend als iemand ineens 54 of 55 haald terwijl je zelf net 52 gedaan hebt :). Dus lekker rustig aan en stap voor stap verbeteren :D

--------------------

[EDIT]

Afgelopen weekend met mn fire monk ook even een g.rift 51 in 11 minuten gedaan met een non ancient (3300 dmg) FD, deze had life per hit en life per spirit spend. Toch wel jammer om te zien dat mijn ancient FD (die geen gift heeft gekregen) grotendeels verknald is door dez keuze... ik zal dus weer een nieuwe moeten vinden. Eerst nog even een ancient Saffron Wrap en Cindercoat.. en dan alles op de FD

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 08-06-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Inrage schreef op maandag 08 juni 2015 @ 10:44:

Das een Season 4 weapon zeker? :)
Ben constant de naam kwijt, boog die je lightning balls een hate generator maken.

Kridershot? Kriderbow? Kirkenbow? geen idee meer xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
corset schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:08:
[...]

Ben constant de naam kwijt, boog die je lightning balls een hate generator maken.

Kridershot? Kriderbow? Kirkenbow? geen idee meer xD
Kridershot

(Maakte zelf er bijna een pants-versie van door Kridershort te typen :D )

[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 08-06-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het testrondje cold Talsere (Iceblink / Frostburn) heeft helaas geen leuke build optie opgeleverd; de combo werkt namelijk niet :( . Iceblink geeft wel slow aan de Slow Time damage (monsters worden lichtblauw) maar Frostburn werkt op skill proc en voor Slow Time is die klaarblijkelijk 0. Jammer, jammer...een meer melee based Talsere setup leek me leuk.

Na die teleurstelling was ik nog even naar Frostburn aan het kijken om te zien hoe die wel nuttig zou kunnen zijn (voor Wiz niet, gezien de proc-nerfs vanuit de CM tijd) en van daaruit kwam ik 2-p Jade met de nieuwe +1 Haunt belt tegen. Spirit-themed WD vind ik wel leuk (ik hou niet zo van pet builds) maar full Jade vond ik waardeloos (te short-ranged).

Met de nieuwe belt 3 targets en de nieuwe 2-p Jade bonus is het wel leuk spelen; Haunt is echt extreme range (zeker na jumps heb je regelmatig off-screen skills...wel lastig met gobs) en de 2-p Jade crits zaten in de 300-400m range. Dit is nog zonder Haunt bonus en zonder CHD op amulet (sinds gister zit daar wel 100%, dus ik verwacht nu 400-500m crits). Toch redelijk eenvoudig tot tier 39 gekomen (die ging mis op Orlash }:| ) dus met betere gear zal mid-40 prima kunnen.

Vooralsnog heb ik met 2-p Jade / 4-p Zuni gespeeld vanwege de damage reduction door de fetishes, maar ik ga vanavond eens testen met Serpent / Frostburn nu dat ik wat beter in de Toughness zit (500m HPs op tier 39 was toch wat squishy). Gister op de valreep een Hellfire amulet gecraft met Midnight Feast erop...geen perfecte passive maar geeft wel ruimte om Sycophants om te zetten naar Zombie Handler (20% life is wel welkom op het moment). De 2-p Zuni hou ik er nog wel even in...de Army geeft wat CC en wat extra damage en op de slots zie ik niet direct andere opties die veel beter zijn voor een 2-p Jade focus.

Als ik het defensive op orde heb kan ook Esoteric eruit voor Zei's...met de range van Haunt kom je best vlot aan de max bonus, zeker als de Haunt DoT blijft ticken als je off-screen bent (ik gebruik ook Creeping Death, dus 5 minuten DoT duration). Weet iemand of er voor Haunt net zo'n restrictie is als voor Firebird death DoT?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:59:
Het testrondje cold Talsere (Iceblink / Frostburn) heeft helaas geen leuke build optie opgeleverd; de combo werkt namelijk niet :( . Iceblink geeft wel slow aan de Slow Time damage (monsters worden lichtblauw) maar Frostburn werkt op skill proc en voor Slow Time is die klaarblijkelijk 0. Jammer, jammer...een meer melee based Talsere setup leek me leuk.
Heh, had ik net een ancient frostburn met 45 % bewaard voor het geval dit experiment succesvol was.. jammer :(

En wat bedoel je precies met Melee talsere setup? Zelf sta ik met m'n talsere wizard overal midden in, met de ancient parthan defenders i.c.m. de stun bubble heb ik bakken met toughness en met de wildebeest gem genereer ik ook heel veel. Daarnaast heb ik de stun teleport voor de parthan defenders en illusionist als passive, dus ik kan heel veel teleporten, bubbles plaatsen en mirror images gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Was weer een productief weekend, nieuwe records op clanonly 2 man en 4man en de para 800 is ook binnen. Waar al die pushes al niet goed voor zijn :) Nu alleen nog wat ancient wapens vinden voor dmg increase voor hogere pushes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:55
Zarhrezz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:59:

Als ik het defensive op orde heb kan ook Esoteric eruit voor Zei's...met de range van Haunt kom je best vlot aan de max bonus, zeker als de Haunt DoT blijft ticken als je off-screen bent (ik gebruik ook Creeping Death, dus 5 minuten DoT duration). Weet iemand of er voor Haunt net zo'n restrictie is als voor Firebird death DoT?
Haunt heeft niet zover ik weet dezelfde restrictie als Firebird.
Leuke set up heb ik zelf ook gebruikt in HC om meer gear te farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:29:
Was weer een productief weekend, nieuwe records op clanonly 2 man en 4man en de para 800 is ook binnen. Waar al die pushes al niet goed voor zijn :) Nu alleen nog wat ancient wapens vinden voor dmg increase voor hogere pushes.
Grats op de records en natuurlijk de paragon 800 :)
4 man staat nu op 59 of hebben jullie de 60 nog gehaald?

Qua 2 man zou ik voorstellen om het eens met dubbel damage te proberen, zelf hiermee nu 54 gehaald (zonder enkele season only items) op season met wizards, in principe is dit op non season ook te doen, en denk dat je gems dit meer dan ondersteunen :). 1 bubbel wizard als 'support' en 1 tal wizard voor dmg.. en je vliegt door de levels heen :), alhoewel je redelijk aggresief moet spelen en veel monsters moet kiten, op elites focussen om te killen kost alleen maar tijd.

edit:
Voor zover ik gehoord heb, werkt een Nat DH + een wizard ook erg goed

Denk dat de support / damage combinatie wel beter is zodra de support voor permanente lockdown kan zorgen (de nieuwe stun crusader / WD). Maar als dit niet het geval is, dat je er beter met 2 damage dealers doorheen kan.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 08-06-2015 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:55
Sabrac schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Grats op de records en natuurlijk de paragon 800 :)
4 man staat nu op 59 of hebben jullie de 60 nog gehaald?

Qua 2 man zou ik voorstellen om het eens met dubbel damage te proberen, zelf hiermee nu 54 gehaald (zonder enkele season only items) op season met wizards, in principe is dit op non season ook te doen, en denk dat je gems dit meer dan ondersteunen :). 1 bubbel wizard als 'support' en 1 tal wizard voor dmg.. en je vliegt door de levels heen :), alhoewel je redelijk aggresief moet spelen en veel monsters moet kiten, op elites focussen om te killen kost alleen maar tijd.

Denk dat de support / damage combinatie wel beter is zodra de support voor permanente lockdown kan zorgen (de nieuwe stun crusader / WD). Maar als dit niet het geval is, dat je er beter met 2 damage dealers doorheen kan.
4 man staat nu op helaas nog op 58 maar met 3 min minder als daarvoor 59 niet gehaald problemen bij de RG vele tornado's :'( Zelfs met mijn aangepaste WD build krijg ik hem niet genoeg gestunt dan we zoveel DPS op kunnen krijgen het zit er zeker wel in die 59 maar we moeten wat meer geluk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:50:
[...]

4 man staat nu op helaas nog op 58 maar met 3 min minder als daarvoor 59 niet gehaald problemen bij de RG vele tornado's :'( Zelfs met mijn aangepaste WD build krijg ik hem niet genoeg gestunt dan we zoveel DPS op kunnen krijgen het zit er zeker wel in die 59 maar we moeten wat meer geluk hebben.
Ow, dacht dat ik de 59 langs zag komen in de chat, waarschijnlijk verkeerd gezien dan. Jammer. Hopelijk heeft fire binnenkort zn perma stun crusader klaar, dan zou de guardian een eitje zijn :) Zag op reddit al een video van een perma stun crusader + zDPS WD + Nat DH + Tal wizard op 72 (was ook wel een monsterlijke rift)

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 08-06-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:05:
En wat bedoel je precies met Melee talsere setup? Zelf sta ik met m'n talsere wizard overal midden in, met de ancient parthan defenders i.c.m. de stun bubble heb ik bakken met toughness en met de wildebeest gem genereer ik ook heel veel. Daarnaast heb ik de stun teleport voor de parthan defenders en illusionist als passive, dus ik kan heel veel teleporten, bubbles plaatsen en mirror images gebruiken.
Mijn idee was door middel van cold Slow Time / Iceblink / Frostburn meer constante APD bonus te hebben; Teleport midden in de grootste groep, dit geeft je korte stun vanwege Calamity. In die stun tijd kun je rustig een bubble op jezelf zetten. Die bubble geeft dan vervolgens met enige regelmaat een freeze op de targets in de bubble...ik had gehoopt op 40-50% van de tijd 1 seconde freeze per target, zodat je grofweg van de helft van de mobs in de bubble de APD bonus krijgt. Zodra een bubble leeg raakt, teleport je dan naar de volgende grote groep. Je kunt dan met Audacity werken en keuze voor bubble kan dan 25% enemy dmg debuff of 15% dmg buff zijn in plaats van Point of no Return.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:40:
Haunt heeft niet zover ik weet dezelfde restrictie als Firebird.
Leuke set up heb ik zelf ook gebruikt in HC om meer gear te farmen
Hmm, vanavond maar eens testen...gemakkelijk te genoeg te doen en best de moeite als het werkt. Je kan dan de eerste 5-7 minuten van de rift simpelweg alles taggen met Haunt en door (mits je Haunt in 5 minuten genoeg doet voor een kill, maar ook dat is na te gaan).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:26:
[...]

Mijn idee was door middel van cold Slow Time / Iceblink / Frostburn meer constante APD bonus te hebben; Teleport midden in de grootste groep, dit geeft je korte stun vanwege Calamity. In die stun tijd kun je rustig een bubble op jezelf zetten. Die bubble geeft dan vervolgens met enige regelmaat een freeze op de targets in de bubble...ik had gehoopt op 40-50% van de tijd 1 seconde freeze per target, zodat je grofweg van de helft van de mobs in de bubble de APD bonus krijgt. Zodra een bubble leeg raakt, teleport je dan naar de volgende grote groep. Je kunt dan met Audacity werken en keuze voor bubble kan dan 25% enemy dmg debuff of 15% dmg buff zijn in plaats van Point of no Return.
Je kan een soortgelijk iets maken door de mirror images in te ruilen voor Blizzard - Frozen Solid, als je die op jezelf cast heb je dit ook. Daarmee verlies je wel 40 % dmg van de mirror images (welke ook nog eens stun bubbels kunnen maken. Niet helemaal zeker of dat het waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:26:
[...]

Leuk idee idd! Klinkt too good to be true, en dat is het helaas ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:59:
Leuk idee idd! Klinkt too good to be true, en dat is het helaas ook...
Too good to be true valt wel mee hoor...je geeft er Nilfur's of Primus voor op. Het is een alternatief idee voor CC / damage mitigation (dat helaas niet werkt).

Frozen Solid is wel een interessante CC optie; de 2.5 sec freeze gaat elke cast af, dus ook als je re-cast op dezelfde locatie. Als je de resource cost dus zodanig kan verlagen dat je Blizzard elke 2.5 seconde kan casten, kan je iets perma-freezen (hoewel de opbouwende CC resistance de freeze duration natuurlijk gaat verlagen...los van de CC reduction die Elites al krijgen).

Hoe dan ook, AW teleport stun spam zou sowieso beter zijn, omdat je dan ook nog movement hebt (evasion is nog altijd beter dan face-tanking).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Apple kondigt OS X El Capitan aan
"[...]Blizzard zou echter al hebben aangegeven Metal te gaan gebruiken, evenals de ontwikkelaars van de Unreal- en Unity-engines.[...]"
Kom maar door met die vette D3 graphics en deftige FPS op een 5K iMac! :Y) :7 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren mijn personal best GR op mijn monk een GR verder omhooggeschoven (van 42 naar 43).
Daarna nog een 44 GR gedaan, maar deze niet gehaald. Had ook vervelende mobs (grotendeels Act 5 mobs met Anarchs. Exarchs, Executioners en Exorcists. Dus mobs met veel health.

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.