Bedankt voor je antwoord.FloydRaalte schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:08:
[...]
Ik zou de RoV strafe build eens proberen. Heb hem zelf ook geprobeerd en ik vindt em echt super! Verzamel gewoon de Natalya set en dan is T6 echt een eitje, ongeacht de kwaliteit van je gear. Ben nu bezig met upgraden... kan zo'n 38 solo en 40+ met een team. Erg leuke build die nog best lastig speelt (even wennen).
Check mijn Raymond van Barneveld maar eens!
Hij is gebaseerd op de Natalya set, dus die 6pieces moet je wel hebben. Je zou ook 5 pieces + RoRg kunnen runnen maar dan mis je de Focus/Restraint bonus. De belt Crashing Rain met zijn 3400% extra RoV dmg is trouwens wel een aanrader!
Alles draait om Rain of Vengence (RoV). Probeer de cooldown zo laag mogelijk te houden wat dit is je main dmg-dealer. Verder ben je continu aan het stafen met Strafe skill waarmee je ongehinderd door mobs heen walst. Ik wissel die strafe af met Evasive Fire om mijn Hatred hoog te houden.
Tips:
- Zet onder Keybindings Force Stop op Spatiebalk. Zo kun je met je duim de spatie balk continu ingedrukt houden en met je LMB altijd blijven stafen. Ik tik om de 2 seconden op de Evasive Fire skill die de strafe kort onderbreekt. Je schiet dan 1 keer Evasive fire puur als Hatred generator. Vervolgens is het puur RoV spammen op de plekken waar de mobs staan, heerlijke area dmg waardoor alles ge1shot wordt.
- Zoals gezegd met de belt Crashing Rain wordt deze build pas echt leuk.
- Strongarm bracers: bij knockback monsters suffer more dmg.
- Wanneer je Slayer (natalya's xbow) geen hoge dmg heeft, plaats deze dan in je rechter (off)hand. Ik heb bijvoorbeeld een Ancient Izzoccob gevonden met veel meer dmg. Die plaats ik in mijn mainhand wegens het feit dat de skill Rain of Vengence zich hierop baseert.
- Ik heb zelf gekozen voor een firebuild en die wordt denk ik ook het meest gebruikt. (hoewel Fysical ook in trek is) Mijn skills hebben dus veelal Fire-runes.
- Een fijne skill is Vault met rattling roll rune. Je hebt dan een mooie escape skill die de enemy's stunned achterlaat. Handig bij snelle packs.
- Verder heb ik de Wolf campanion voor extra dmg en Preparation Focused Mind voor een Discipline boost. Dan kun je verder Vaulten
Heb de build geprobeerd maar ben geen fan van die RoV skill.
Ben uiteindelijk voor de UE set met multishot build gegaan.
Gigantisch verschil tov sentry/marauder. Nu crit ik tussen 300 en 900 miljoen..
Solo GR 38 gedaan maar vanaf 40-42 krijg ik het toch moeilijker en niet binnen tijd klaar. In groep lukt (met 1 monk en 1 WD) lukt 48 net.
http://eu.battle.net/d3/e...aKuchi-2817/hero/61425000
Denk dat ik nu vooral moet zoeken naar ancient items, hellfire item, belt upgrade, me gems wat upgraden. Heb ook nog maar 320 paragon points dus dat zal ook wel wat schelen in de hogere GRs.
Nog andere mensen hier die de UE set/multishot build doen? Hoe ver geraken jullie in GR? (graag ook ff profiel linken)