Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:08:
[...]

Ik zou de RoV strafe build eens proberen. Heb hem zelf ook geprobeerd en ik vindt em echt super! Verzamel gewoon de Natalya set en dan is T6 echt een eitje, ongeacht de kwaliteit van je gear. Ben nu bezig met upgraden... kan zo'n 38 solo en 40+ met een team. Erg leuke build die nog best lastig speelt (even wennen).

Check mijn Raymond van Barneveld maar eens!

Hij is gebaseerd op de Natalya set, dus die 6pieces moet je wel hebben. Je zou ook 5 pieces + RoRg kunnen runnen maar dan mis je de Focus/Restraint bonus. De belt Crashing Rain met zijn 3400% extra RoV dmg is trouwens wel een aanrader!

Alles draait om Rain of Vengence (RoV). Probeer de cooldown zo laag mogelijk te houden wat dit is je main dmg-dealer. Verder ben je continu aan het stafen met Strafe skill waarmee je ongehinderd door mobs heen walst. Ik wissel die strafe af met Evasive Fire om mijn Hatred hoog te houden.

Tips:
  1. Zet onder Keybindings Force Stop op Spatiebalk. Zo kun je met je duim de spatie balk continu ingedrukt houden en met je LMB altijd blijven stafen. Ik tik om de 2 seconden op de Evasive Fire skill die de strafe kort onderbreekt. Je schiet dan 1 keer Evasive fire puur als Hatred generator. Vervolgens is het puur RoV spammen op de plekken waar de mobs staan, heerlijke area dmg waardoor alles ge1shot wordt.
  2. Zoals gezegd met de belt Crashing Rain wordt deze build pas echt leuk.
  3. Strongarm bracers: bij knockback monsters suffer more dmg.
  4. Wanneer je Slayer (natalya's xbow) geen hoge dmg heeft, plaats deze dan in je rechter (off)hand. Ik heb bijvoorbeeld een Ancient Izzoccob gevonden met veel meer dmg. Die plaats ik in mijn mainhand wegens het feit dat de skill Rain of Vengence zich hierop baseert.
  5. Ik heb zelf gekozen voor een firebuild en die wordt denk ik ook het meest gebruikt. (hoewel Fysical ook in trek is) Mijn skills hebben dus veelal Fire-runes.
  6. Een fijne skill is Vault met rattling roll rune. Je hebt dan een mooie escape skill die de enemy's stunned achterlaat. Handig bij snelle packs.
  7. Verder heb ik de Wolf campanion voor extra dmg en Preparation Focused Mind voor een Discipline boost. Dan kun je verder Vaulten :P
Bedankt voor je antwoord.

Heb de build geprobeerd maar ben geen fan van die RoV skill.
Ben uiteindelijk voor de UE set met multishot build gegaan.

Gigantisch verschil tov sentry/marauder. Nu crit ik tussen 300 en 900 miljoen..
Solo GR 38 gedaan maar vanaf 40-42 krijg ik het toch moeilijker en niet binnen tijd klaar. In groep lukt (met 1 monk en 1 WD) lukt 48 net.

http://eu.battle.net/d3/e...aKuchi-2817/hero/61425000

Denk dat ik nu vooral moet zoeken naar ancient items, hellfire item, belt upgrade, me gems wat upgraden. Heb ook nog maar 320 paragon points dus dat zal ook wel wat schelen in de hogere GRs.

Nog andere mensen hier die de UE set/multishot build doen? Hoe ver geraken jullie in GR? (graag ook ff profiel linken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:55
Dennism schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Waren zeker leuke runs ja, lekker snel (voor mij dan, Sab is mogelijk wat sneller gewend :D), stuk of 25 plvls voor mij erbij en ook wat leuke drops / gambles :)

Tijdens de runs dropte deze ancient DoD voor mij [afbeelding]

Deze even door de reroll calculator gehaald en de weapon dmg rerollen lijkt bij een max roll 50 dps meer te zijn dan dan vit > 7% IAS, samen met de toughness boost van de vit lijkt dat in de calculator de beste optie te zijn voor rerolls, echter na het lezen van wat guides lijken er ook redelijk wat guides een IAS op wapen boven alles "regel" te hebben voor carnevil omdat de fetishes double dippen qua dmg van IAS.

Nog carnevil experts hier die hier hun wijsheid op kunnen laten schijnen?
Vit naar Attack speed je dps bij carnevil is direct gerelateerd aan je Attack speed hoe hoger deze is hoe meer darts je en je ventjes schieten VIT kan je ergens anders nog vandaan halen je wapen (zeker op SC ) is je dps full dps hier gaan. Hele mooie DoD trouwens sec 1,5 % chance to stun ook niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van het weekend voornamelijk op m'n wizard gespeeld, leuke afwisseling ten opzichte van de monk.
De wizard begint toch al serieuze damage te doen, binnenkort eens kijken hoever men met een 4 man push komt (mocht ik er één vinden).

Dit weekend een g.rift 51 gehaald met de Talsere set (i.c.m. Crown of the Primus). Ging echt zo makkelijk. Bubbels plaatsen, Mirror Images spawnen, Hydra's verderop (waar ik naartoe loop) plaatsen... en herhalen maar. Nergens echt voor stil staan om te killen, alles gaat wel dood door de bubbels / hydra's. Alleen de guardian duurt met deze spec echt stukken langer.

Gelukkig dit weekend wel (mede dankzij Chronia / Silentium en D1v1ne) een aantal 54 keys gekregen om binnenkort te gebruiken bij mijn monk pushes :D.

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paragon 70
Torment 6 <3

Heb nu:

Danetta's wapen set
Marauder? (De turrets gebruiken nu je hate spenders) volledige set bonussen
Ring of Royal Grandeur
Convention of Elements

Ik red solo Greater Rift 11, dus gaat op zich redelijk. Vanavond met z'n 2en gaan we GR13 proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:35:
Paragon 70
Torment 6 <3

Heb nu:

Danetta's wapen set
Marauder? (De turrets gebruiken nu je hate spenders) volledige set bonussen
Ring of Royal Grandeur
Convention of Elements

Ik red solo Greater Rift 11, dus gaat op zich redelijk. Vanavond met z'n 2en gaan we GR13 proberen :D
Torment 6 staat gelijk aan G.rift 25, mocht je T6 dus aankunnen, dan zal je waarschijnlijk ergens rond de 20-25 eindigen qua GR.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Wat een verschil tussen de trials en de GR die je kunt halen.

Met mijn barbarian ga ik veel sneller door de trial heen en kom ik ook hoger uit dan met mijn dashing strike monk. Maar in de GR's bakt de barb er nog weingi van, hij is veel te squishy.

Ik heb gisteren nog net het amulet vervangen van de barb en daar een socket in gerold. Ik denk dat hij met een Eosteric wel een stukje robuuster wordt, verder hen ik zijn wastes helm vervangen door een IK versie met AR en zijn IK chest vervangen door een Wastes versie.

Met de monk kan ik weer veel gemakklijker GR's doen, 35 en 36 gaan ruim binnen de tijd en zijn op dit moment het best te farmen voor me.

Ik verzamel nu trial keys met de monk en doe de trails op de barb, waarna ik de GR's weer op de monk doe om gems te levelen en te kijken welke items ik kan verzamelen.

Mijn andere S3-char (een zDPS monk) heeft nu bijna voldoende diamonds (ik mis nog een Flawless Royal Diamond, deze is op dit moent nog gewwon Roayal). En hij moet nog een iets beter amulet. Ik mis alleen nog de ervaring om hem goed in te zetten.

Binnenkort eens kijken of ik wat Tweakers zover kan krijgen om een aantal test runs te doen op de zDPS monk :).

Ben nu bezig de keys te verzamelen voor een Hellfire Amulet voor de monk (en afhankelijk van de rolls in te zetten voor mijn Dash monk of mijn zDPS-monk dus dubbele kansen op een nuttig amulet). Ik hb op dit moent 2 complete keys (Evil en War) en moet er dus nog 2 voor alle ingredienten.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het voor mij is dat ik het nog niet aandurf :) ben gister net begonnen aan T6, dus doe het nog rustig aan. Ik wil de stone niet wasten is het meer denk ik. Eerst echt goed T6 kunnen farmen, dan de rest.

Wel leuk, 500 blood shards, 4x marauder pieces.

En eerste gem, Gem of Ease die nu level 6 is.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2015 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:41:
Ik denk dat het voor mij is dat ik het nog niet aandurf :) ben gister net begonnen aan T6, dus doe het nog rustig aan. Ik wil de stone niet wasten is het meer denk ik. Eerst echt goed T6 kunnen farmen, dan de rest.

Wel leuk, 500 blood shards, 4x marauder pieces.

En eerste gem, Gem of Ease die nu level 6 is.
Speel je hardcore? Zo niet, dan niet zo voorzichtig aanpakken... gewoon doorknallen :). Als je nog wat tijd in T6 rifts wil steken ben je ook zo paragon 200, en dan heb je ook een flink aantal trial keys om grifts daarna te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:06
ik ga toch maar weer eens beginnen met d3.(keep comming back..).

maar hoe zit het met een zoodoctor (witchdoctor met summoner). kunnen ze nog een beetje meekomen met de andere classes? of als ik summons wil kan ik beter met een dh/wizzard gaan?(sentry's/hydra's).
ik begrijp dat zoodoctor nooit te best zal wezen. maar zou het wel leuk vinden als hij een beetje mee kan komen met de rest. hoeft geen gr60+ te zijn. maar 30/40 zou wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gestopt met WD op 60. Als ik snel kijk naar de damage output op mijn Demon Hunter vergeleken met mijn WD, wint de DH.

Voor mij is de lol van de classes:

1 Demon Hunter
2 Monk
3 Crusader
4 Wizard
5 Barbarian
6 Witch Doctor

Maar let wel op, dit is mijn ervaring als level speed in adventure mode van 1 tot 70. Hoe ze op 70 zijn, geen idee. En waarom Crusader zo hoog staat? Niet dood te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
hehe ja die crusader is tough as nails. vond ik ook altijd wel leuk. vond hem alleen wel wat "sloom" aanvoelen ivm mijn barb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki504 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:05:

maar hoe zit het met een zoodoctor (witchdoctor met summoner). kunnen ze nog een beetje meekomen met de andere classes? of als ik summons wil kan ik beter met een dh/wizzard gaan?(sentry's/hydra's).
ik begrijp dat zoodoctor nooit te best zal wezen. maar zou het wel leuk vinden als hij een beetje mee kan komen met de rest. hoeft geen gr60+ te zijn. maar 30/40 zou wel leuk zijn.
Ik ken meerdere pet witch doctors die g.rift 44/45 doen met hun gear (sommigen zelf op hardcore). Grootste probleem van deze setup is dat je een SMK moet vinden wil je echt hoog raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loki504 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:11:
hehe ja die crusader is tough as nails. vond ik ook altijd wel leuk. vond hem alleen wel wat "sloom" aanvoelen ivm mijn barb.
Sloom is niet het goede woord. Slakken lopen nog sneller. Ik speel nu vooral samen met een Crusader (ben een DH). En als ik overal heen vault, is de traagheid van de Crusader echt te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 13:44
Vind je eindelijk een Ancient Tal's headpiece.. swap je m per ongeluk weer terug met je oude helm en salvage je hem vervolgens :( :'(
Keep on farming lol 8)7

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Sloom is niet het goede woord. Slakken lopen nog sneller. Ik speel nu vooral samen met een Crusader (ben een DH). En als ik overal heen vault, is de traagheid van de Crusader echt te merken.
Laat hem dat paardje skillen dan, met veel CDR is die best vaak up.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Jurjen08 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:15:
Vind je eindelijk een Ancient Tal's headpiece.. swap je m per ongeluk weer terug met je oude helm en salvage je hem vervolgens :( :'(
Keep on farming lol 8)7
Wtf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Jurjen08 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:15:
Keep on farming lol 8)7
Ouch ;(

Overigens ik denk dat ik voor mijn zDPS monk nog het beste CDR kan rollen op de belt en RCR op de helm.
(Belt voor de skill damage en helm voor de Regen). Klopt dat? Nvm voor de belt, hoewel de Skill damage daarop weg moet, CDR / RCR op belt kan alleen op specifieke legendaries rollen zie ik net.

[ Voor 35% gewijzigd door _Peter2_ op 01-06-2015 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:02

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:14:
[...]

Gewoon het juiste wapen gebruiken, met een Swiftmount zijn er maar weinig chars sneller. ;)

Gister na 771 non-seasonal plvl's het enige wapen gevonden dat ik nog nooit eerder heb gezien: Wand of Woh. Gelukkig wel een ancient versie met 3000+ dmg, 10% CDR, 950+ intel, 10% dmg gerolt en een socket er in gezet. Ohja, en een nieuwe transmorph *O*

[ Voor 44% gewijzigd door Grin op 01-06-2015 09:22 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:16:
[...]

Laat hem dat paardje skillen dan, met veel CDR is die best vaak up.
Als ik tegen m'n vrouw zeg dat ze die ability moet nemen wordt het ruzie :+ Ze heeft net een build gevonden die werkt (lightning build + Schaeffer's Hammer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
Sabrac schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:11:
[...]

Ik ken meerdere pet witch doctors die g.rift 44/45 doen met hun gear (sommigen zelf op hardcore). Grootste probleem van deze setup is dat je een SMK moet vinden wil je echt hoog raken.
Niet helemaal er zijn genoeg builds die zonder DoD of SMK redelijk hoog kunnen komen.
Ik ben met een hele goede Monsterhunter 42 solo WD run op HC gedaan.
Ook voor group play zijn nu op het moment zonder SMK builds mogelijk.
Voor bijvoorbeeld een Jade Build kan je echt makkelijk zonder de ultra rare drops goed rond komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Als ik tegen m'n vrouw zeg dat ze die ability moet nemen wordt het ruzie :+ Ze heeft net een build gevonden die werkt (lightning build + Schaeffer's Hammer)
Lijkt me op zich ook wel eens leuk om te doen. Werkt dat een beetje? Leek mij altijd dat je moeite zou krijgen om voorbij GR35 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:33:
[...]

Niet helemaal er zijn genoeg builds die zonder DoD of SMK redelijk hoog kunnen komen.
Ik ben met een hele goede Monsterhunter 42 solo WD run op HC gedaan.
Ook voor group play zijn nu op het moment zonder SMK builds mogelijk.
Voor bijvoorbeeld een Jade Build kan je echt makkelijk zonder de ultra rare drops goed rond komen.
Jade, ja, maar hij vroeg specifiek om een zoo build :)
Daarentegen bedoel ik met 'echt hoog' ook 50+, zonder een SMK of DoD geloof ik best dat je 45-ish kan halen :), lijkt me alsnog best lastig om eerlijk te zijn. Maar goed, ik speel dan ook geen WD, dus ik weet het niet uit eigen ervaring :)

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 01-06-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:39:
[...]

Lijkt me op zich ook wel eens leuk om te doen. Werkt dat een beetje? Leek mij altijd dat je moeite zou krijgen om voorbij GR35 te komen.
Geen idee, zijn een week of 2 max level. Zitten het rustig aan te doen. DPS van die crusader is toch al stukken lager dan mijn DH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Goed, door The Witcher heb ik niet veel Diablo gespeeld laatste tijd. Maar ik zag gister een "suggestie" op youtube van een monk build waar je solo GR60+ mee aan zou kunnen? Zijn er nog meer classes die dat kunnen? Zijn er al mensen hier waarbij dat gelukt is?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
ye-roon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:57:
Goed, door The Witcher heb ik niet veel Diablo gespeeld laatste tijd. Maar ik zag gister een "suggestie" op youtube van een monk build waar je solo GR60+ mee aan zou kunnen? Zijn er nog meer classes die dat kunnen? Zijn er al mensen hier waarbij dat gelukt is?
In S3 zijn er 2 monks die GR60 solo hebben gecleared.

Zie: http://eu.battle.net/d3/en/rankings/season/3/rift-monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:57:
Bijna alle classes kunnen 60+ aan, met de juiste rift / guardian / pylons / geluk. Alleen de WD is het nog niet gelukt.

http://www.diablo3ladder.com/

Qua monk spec voor 60+, ik zit er zelf nog voor te gearen, tot nu toe 51 ermee gehaald (53 met de vorige build). Langzaam aan krijg ik de juiste items ervoor en dan ga ik het weer proberen om hoger te komen :). (Een nieuwe ancient FD zou leuk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 23:05:
[...]
Bedankt voor je antwoord.

Heb de build geprobeerd maar ben geen fan van die RoV skill.
Ben uiteindelijk voor de UE set met multishot build gegaan.

Gigantisch verschil tov sentry/marauder. Nu crit ik tussen 300 en 900 miljoen..
Solo GR 38 gedaan maar vanaf 40-42 krijg ik het toch moeilijker en niet binnen tijd klaar. In groep lukt (met 1 monk en 1 WD) lukt 48 net.

http://eu.battle.net/d3/e...aKuchi-2817/hero/61425000

Denk dat ik nu vooral moet zoeken naar ancient items, hellfire item, belt upgrade, me gems wat upgraden. Heb ook nog maar 320 paragon points dus dat zal ook wel wat schelen in de hogere GRs.

Nog andere mensen hier die de UE set/multishot build doen? Hoe ver geraken jullie in GR? (graag ook ff profiel linken)
We zijn nu weer een weekje verder en ik moet nu ook toegeven dat ik met de RoV build ook niet meer verder kom. Hoger dan Grift 37 (solo) lukt niet. Wellicht ook niet vreemd want het is en blijft een farmbuild. Hij is wat lastig onder de knie te krijgen (veel komt op goed timing aan en je moet echt wennen aan de besturing). Ik ga nu ook wat anders proberen. Heb immers alle sets compleet klaarliggen. Ik zal hem vanavond ombouwen en die UE set / multishot proberen!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
FloydRaalte schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:28:
[...]

We zijn nu weer een weekje verder en ik moet nu ook toegeven dat ik met de RoV build ook niet meer verder kom. Hoger dan Grift 37 (solo) lukt niet. Wellicht ook niet vreemd want het is en blijft een farmbuild. Hij is wat lastig onder de knie te krijgen (veel komt op goed timing aan en je moet echt wennen aan de besturing). Ik ga nu ook wat anders proberen. Heb immers alle sets compleet klaarliggen. Ik zal hem vanavond ombouwen en die UE set / multishot proberen!
RoV Farm?

Heb je wel eens op de leaderboards gekeken? _/-\o_

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Apsie schreef op maandag 01 juni 2015 @ 11:35:
[...]

RoV Farm?

Heb je wel eens op de leaderboards gekeken? _/-\o_
Nou ja de versie die ik gevolgt heb bleek een farmbuild te wezen volgens de beschrijving. Verder ook geen idee hoor :P RoV heeft veel meerdere versies heb ik gezien. Maak je gebruik van de Fire-skills dan zou je blijkbaar hoger kunnen komen. De physical skills hebben dan weer movementspeed synergie o.i.d? Dit is mijn eerste DH build dus ik pruts ook maar wat aan :P Meestal hou ik het wel weer voor gezien als ik een weekje een build heb gespeeld. Aan Ancient items kom ik niet toe, daar moet je te veel voor grinden naar mijn bescheiden mening. Reden numero uno waarom ik zelden met een build boven Grfit 40 uitkom. :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Grin schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:20:
[...]

Gewoon het juiste wapen gebruiken, met een Swiftmount zijn er maar weinig chars sneller. ;)

Gister na 771 non-seasonal plvl's het enige wapen gevonden dat ik nog nooit eerder heb gezien: Wand of Woh. Gelukkig wel een ancient versie met 3000+ dmg, 10% CDR, 950+ intel, 10% dmg gerolt en een socket er in gezet. Ohja, en een nieuwe transmorph *O*
Gratz! Mooie Woh! Is volgens mij onderhand ook het enige wat ik nog moet vinden.. Iets om naar uit te kijken? :p

Vanochtend nog wel twee keer een Aether Walker achter elkaar gevonden op season, helaas geen Ancient!

Stukje minder damage dan m'n huidige wapen (Ancient Bonesaber) maar wellicht toch meer damage omdat ik de arcane meteor beter kan proccen met Teleport - Calamity.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

schaapiej schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:48:
[...]

Gratz! Mooie Woh! Is volgens mij onderhand ook het enige wat ik nog moet vinden.. Iets om naar uit te kijken? :p

Vanochtend nog wel twee keer een Aether Walker achter elkaar gevonden op season, helaas geen Ancient!

Stukje minder damage dan m'n huidige wapen (Ancient Bonesaber) maar wellicht toch meer damage omdat ik de arcane meteor beter kan proccen met Teleport - Calamity.
Ik heb er wel eentje :9 Helaas is de rest van mn items weer iets minder waardoor ik alsnog niet superhoog kom. Ligt waarschijnlijk ook een beetje aan mn speelstijl en mn brakke laptop waardoor ik meestal op iets van 15 FPS speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vicarious schreef op maandag 01 juni 2015 @ 13:57:
[...]

Ik heb er wel eentje :9 Helaas is de rest van mn items weer iets minder waardoor ik alsnog niet superhoog kom. Ligt waarschijnlijk ook een beetje aan mn speelstijl en mn brakke laptop waardoor ik meestal op iets van 15 FPS speel :P
Leuke AW is dat ja!
Ik mag verder ook niet klagen hoor, heb op non season een ancient in stash, maar was wel leuk geweest als 1 van de 2 ancient was geweest vanochtend! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:14:
Leuke AW is dat ja!
Ik mag verder ook niet klagen hoor, heb op non season een ancient in stash, maar was wel leuk geweest als 1 van de 2 ancient was geweest vanochtend! :p
Mijn collectie AWs schiet nog niet zo op...als in, die transmog heb ik nog niet :/

Zelfs een non-ancient zou al welkom zijn; voor T6 speedruns heb je geen ancient weapon nodig. Ik heb voor een stukje achievement hunting wat A2 Oasis clears gedaan met Rakanishu's blade...een 22 DPS wapen waar je dan een Ruby in stopt. Daarmee is een pack ook wel binnen 5-10 seconde plat. Zelfs een non-ancient weapon doet 10x meer damage dan dat en dan is het weer secondewerk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik ben op de Hunter aan het voorzien van de unhallowed set, op het moment moet ik met RORG spelen om de 6 piece bonus actief te hebben. Wat mij opvalt, waarom willen mensen zo graag die stomme krider boog?
Chakram is toch ook een mooie alternatief? Hopelijk vind ik die pants om te zien hoe Chakram met Focus en Restraint doet. Cold vind ik nu al nice qua damage (500k crits).

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf fan van de 1H crossbow set, geeft Vault een Hatred cost en summoned een attack clone als je vault.

Blijft handig, en ik verzuip toch in de hatred 90% van de tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Zarhrezz schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:27:
[...]

Mijn collectie AWs schiet nog niet zo op...als in, die transmog heb ik nog niet :/

Zelfs een non-ancient zou al welkom zijn; voor T6 speedruns heb je geen ancient weapon nodig. Ik heb voor een stukje achievement hunting wat A2 Oasis clears gedaan met Rakanishu's blade...een 22 DPS wapen waar je dan een Ruby in stopt. Daarmee is een pack ook wel binnen 5-10 seconde plat. Zelfs een non-ancient weapon doet 10x meer damage dan dat en dan is het weer secondewerk.
Als je nou online was geweest vanochtend rond 06:30/07:00 dan heb je er 1 kunnen krijgen! :X
Ben vanavond ook nog wel effe online, kunnen evt wel wat rifts doen.. wellicht dat er nog wat leuks dropt!

Zou mooi zijn als we weer een 4 Wiz party kunnen maken, gegarandeerd een warme videokaart >:)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 12:22
Ealjebij schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:40:
Wat mij opvalt, waarom willen mensen zo graag die stomme krider boog?
Chakram is toch ook een mooie alternatief? Hopelijk vind ik die pants om te zien hoe Chakram met Focus en Restraint doet. Cold vind ik nu al nice qua damage (500k crits).
Om met blauwe ballen te schieten natuurlijk!!! :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op de Hunter aan het voorzien van de unhallowed set, op het moment moet ik met RORG spelen om de 6 piece bonus actief te hebben. Wat mij opvalt, waarom willen mensen zo graag die stomme krider boog?
Omdat het de meeste damage geeft met de juiste build en items. Enkel Balefire en Calamity doen het beter.

Ben zelf een "lerend" demon hunter maar deze guide + damage tabellen geeft het mooi weer:
https://www.reddit.com/r/...need_to_know_about_ue_m6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ik neem aan dat je 500m crits bedoelt? Iedereen wil de Kridershot boog, omdat Lightning Balls veel meer damage doet dan Chakram (als 500m crits gebruikelijk is, ik heb er zelf niet mee gespeeld).

Overigens gisteren eindelijk een Dagger of Darts gevonden (non ancient, maar wel bizar goed gerolld). Even snel een grift 39 gedaan, was in no-time geklaard. Denk dat ik met deze build ver kan komen ;)

Hier de link: Witch Doctor. Ik moet nog een paar dingen rerollen, maar was door mijn Arcane Dust heen...

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 01-06-2015 16:16 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

schaapiej schreef op maandag 01 juni 2015 @ 12:48:
[...]

[...]
Thanks!
Eigenlijk zat het me dwars dat ik na zo lang spelen nog geen Woh had.... Bijna 25K elite kills met de wiz en dan niet alle wapens hebben; dat steekt! :)
Denk niet dat het op dit moment een item is om naar uit te kijken, @2.2 zijn geen populaire builds met een Woh, best jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Heuj... 4e solemn vow. Nog steeds geen warrior blood :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:51:
Als je nou online was geweest vanochtend rond 06:30/07:00 dan heb je er 1 kunnen krijgen! :X
Ben vanavond ook nog wel effe online, kunnen evt wel wat rifts doen.. wellicht dat er nog wat leuks dropt!

Zou mooi zijn als we weer een 4 Wiz party kunnen maken, gegarandeerd een warme videokaart >:)
Dat was wel lachen ja =)

Vanavond zou wel een tijdje online moeten zijn...vanaf een uurtje of 8 denk ik.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:30
Mijn barbarian gaat ook de goede kant op, zelfs al een ancient mighty weapon gevonden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Grin schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:30:
[...]

Thanks!
Eigenlijk zat het me dwars dat ik na zo lang spelen nog geen Woh had.... Bijna 25K elite kills met de wiz en dan niet alle wapens hebben; dat steekt! :)
Denk niet dat het op dit moment een item is om naar uit te kijken, @2.2 zijn geen populaire builds met een Woh, best jammer...
Ik ken het gevoel, na zoveel kills wil je gewoon alle wapens hebben. En dan niet van iemand gekregen maar gewoon eigen drop! Zie dat ik op 21k elite kills zit met mijn main Wiz, met de andere erbij ook op de 25k+ .. ooit gaat die (Ancient) Woh vallen! :p Zeker jammer dat het geen populaire build is in 2.2 maar een keer wat T6 runs doen daarmee is ook al prima..
Zarhrezz schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:05:
[...]

Dat was wel lachen ja =)

Vanavond zou wel een tijdje online moeten zijn...vanaf een uurtje of 8 denk ik.
Zal voor mij dezelfde tijd zijn..
Nog 2 Wiz spelers nodig dan!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geen idee wanneer ik vanavond online ben, maar anders kan ik met mijn Talsere wizard ook van de partij zijn :D Jullie spelen ook non-season toch?

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 01-06-2015 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
loki504 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:05:

Grift 30 / 40 is tegenwoordig zeer makkelijk al pet docter. Ik ben zelf sinds een week of 3 weer bezig met diablo na een break van -+6 maand. Dit keer seasons ingedoken, dus een volledig nieuwe start, en na ong 2 weken zat ik al op Grift 46 cleared met de "standaard" physical pet build, t/m 44 zonder SMK, 45, en 46 met SMK, 47 tot nu toe alleen maar buiten tijd gecleared vanwege slechte rifts (3 tries gedaan geloof ik, allemaal winged/anarch's), wat nog niet eens de beste pet docter spec is (zoo zou ik het niet meer willen noemen, want dogs en gargs zie je eigenlijk niet tot nauwelijks meer in serieuze DPS specs, iig op softcore (dogs kom je nog wel tegen in support zDPS spec met humunculus Mojo voor de sacrifice stun, al heb je dan volgende mij de skill niet meer nodig).

Zie mijn huidge setup hier: http://eu.battle.net/d3/e...hronia-2239/hero/60792624

Ik verwacht dat met wat geluk qua rift 47/48 ook zeker te doen is zonder Ancient SMK als Physical pet doc, of de fire variant (tiki torchers ipv legion of daggers). Daarboven zal het verwacht ik lastig worden (veel vissen naar goede rifts), met een ancient SMK staat het record geloof ik nu op 54 in seasons voor een Physical of fire variatie build.

Alles daarboven (solo) zijn voor zover ik weet ook Pet docs (Jade lijkt wat op de achtergrond geraakt te zijn) echter dan de Carnevil variant met Dagger of Darts en de Carnevil voodoo mask, dit is een poison gebaseerde build die hoewel nog steeds op pets gebaseerd is, wel actiever speelt dan de Physical / Fire builds met SMK (of een ander wapen bij gebrek aan SMK). Tussen SMK / Carnevel + DoD heb je ook nog eens als voordeel dat redelijk wat gear goed werkt voor beide specs.

Voor high level group play lijkt zDPS de beste keuze te zijn (ook nog steeds met pets als meatshield / debuff ververser) echter is deze spec vooral gebaseerd op het crowdcontrollen van mobs en het geven van DPS buffs aan je mede spelers, niet geschikt voor solo play dus. Een goed gerolde (8 sec) Tiklandian visage voodoomask is hier een must qua gear, maar ook al je andere gear zal survival gebaseerd zijn, en niet voor DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Hey Dennism,

Met Zoodoctor bedoel ik een summon build. fetish build valt daar imo ook onder. momenteel kreeg ik met mijn barb een boost. en WW barb is ook erg leuk. En sterk. maar mijn alt gaat zeker een pet build WD worden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Vicarious schreef op maandag 01 juni 2015 @ 18:11:
Geen idee wanneer ik vanavond online ben, maar anders kan ik met mijn Talsere wizard ook van de partij zijn :D Jullie spelen ook non-season toch?
Jup, non season!
Kan ook season maar die is niet zo sterk nog...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 18:36
Zo net nog even wat public rifts gecleared en eindelijk een restrained gevonden. Vitality rerolled naar CHC (CHD zat eral op gelukkig) en i.c.m F+R sheet dps ook boven de 1M gekregen. Toch een leuke mijlpaal al zegt het niet veel. Doe nu gemiddeld 700-800M per dashing strike. Net ook nog een grift 39 gedaan en ik voelde me vooral erg squishy. Ik kreeg veel dmg en even niet opletten of slechte pack treffen en ik legde het loodje. Uiteindelijk in 9 minuten nog wat gecleared.

Hoe pakken jullie die hogere Grifts aan? Dashing Strike Monk Ook verdere tips om me char te optimaliseren zijn welkom.

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50

Hardcore Greater rift 44 ging wel erg makkelijk...En toen ging het mis op 50...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat scheelde weinig gozert :D Denk ook dat van 44 naar 50 wel een hele grote opstap is. Ik zou zelf in ieder geval wat rustiger willen opbouwen als ik HC zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:30
Neles7 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:38:
Zo net nog even wat public rifts gecleared en eindelijk een restrained gevonden. Vitality rerolled naar CHC (CHD zat eral op gelukkig) en i.c.m F+R sheet dps ook boven de 1M gekregen. Toch een leuke mijlpaal al zegt het niet veel. Doe nu gemiddeld 700-800M per dashing strike. Net ook nog een grift 39 gedaan en ik voelde me vooral erg squishy. Ik kreeg veel dmg en even niet opletten of slechte pack treffen en ik legde het loodje. Uiteindelijk in 9 minuten nog wat gecleared.

Hoe pakken jullie die hogere Grifts aan? Dashing Strike Monk Ook verdere tips om me char te optimaliseren zijn welkom.
-Fist of thunder inruilen voor Crippling wave (tsunami). Kun je meteen een veel grotere groep freezen en geeft je wat meer crowd control.
- Verder is Life on Hit / Life per spirit spent een must voor hogere grifts.
-Strong arm bracers inruilen voor Ancient pauldron defenders met % cold damage voor een damage en toughness boost (werkt erg goed i.c.m. crippling wave)
- Determination passive inruilen voor Sixth Sense.
- Dashing Strike rune veranderen naar blinding speed. Dodge % is een must. (+ cold damage)

Ik denk dat een betere flying dragon de hoogste prioriteit heeft. Just door ontzettend veel Life on Hit blijft een monk in leven. Kijk anders even naar mijn monk, heb 't daar aardig voor elkaar vgm. Mijn record is op dit moment GR47, nog niet echt hoger geprobeerd maar dat zit er zeker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Undertaker2 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 21:15:

Hardcore Greater rift 44 ging wel erg makkelijk...En toen ging het mis op 50...
Ouch, ben blij dat wij qua hardcore nog niet hoger dan 46 zijn gegaan :) Dit soort praktijken zijn dan niet zo leuk.

Gisteren ook een dubbele bubble wizard combo geprobeerd om te pushen, 50-51 leek toch het limiet, alhoewel we echt slechte rifts hadden. Daarna ben ik terug gegaan naar puur tal met TnT en nilfur.. en voila, 51 in 10 minuten gedaan met z'n tweeen. Werkt toch iets beter.
infidel011 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:52:
[...]

-Fist of thunder inruilen voor Crippling wave (tsunami). Kun je meteen een veel grotere groep freezen en geeft je wat meer crowd control.
-Strong arm bracers inruilen voor Ancient pauldron defenders met % cold damage voor een damage en toughness boost (werkt erg goed i.c.m. crippling wave)
- Dashing Strike rune veranderen naar blinding speed. Dodge % is een must. (+ cold damage)

Ik denk dat een betere flying dragon de hoogste prioriteit heeft. Just door ontzettend veel Life on Hit blijft een monk in leven. Kijk anders even naar mijn monk, heb 't daar aardig voor elkaar vgm. Mijn record is op dit moment GR47, nog niet echt hoger geprobeerd maar dat zit er zeker in.
Ik denk dat een betere FD niet per sé nodig isde hoogste prioriteit heeft, ik geloof dat hij namelijk nog niets gererolled heeft op z'n FD.. hij kan de socket dus naar Life per hit rollen en dan giften. Hij kan zich beter focussen op alles ancient krijgen en dan pas op een FD focussen.

Daarnaast ben ik het wel met je eens, alhoewel ik SIxth Sense niet zou gebruiken, maar Near Death Experience. Als je Esoteric hoog genoeg is, heb je daar meer dan genoeg aan i.c.m. life per hit. Hierdoor zal elemental damage je geen of weinig schade meer toedoen, maar worden de harde melee hits juist een probleem. met NDE kan je dan deze melee hits incasseren zonder direct de grond te gaan knuffelen :) Dit is ook de reden waarom je overal +physical resist op wilt hebben, wat ook nog op veel items ontbreekt ^^ (uberhaubt een single resist).

[ Voor 61% gewijzigd door Sabrac op 02-06-2015 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
adamvansanten schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:15:
[...]

Ik neem aan dat je 500m crits bedoelt? Iedereen wil de Kridershot boog, omdat Lightning Balls veel meer damage doet dan Chakram (als 500m crits gebruikelijk is, ik heb er zelf niet mee gespeeld).

Overigens gisteren eindelijk een Dagger of Darts gevonden (non ancient, maar wel bizar goed gerolld). Even snel een grift 39 gedaan, was in no-time geklaard. Denk dat ik met deze build ver kan komen ;)

Hier de link: Witch Doctor. Ik moet nog een paar dingen rerollen, maar was door mijn Arcane Dust heen...
Zelf heb ik Grasp of the Dead vervangen door Spirit Barrage Phantasm voordelen hiervan
1) minder mana kost
2) proct je bane of the trapped en je 6 piece Zuni + slowed
3) geen cooldown en je kan er 3 plaatsen
4) iets meer damage en je hebt nu van 2 elements voordeel van je Convention of Elements

Ik heb zelf ook Grave Injustice vervangen door Gruesome Feast nadeel hiervan je kan minder je Voodoo spammen maar 1 health globe heb je bijna 90% van de tijd up en meestal meer dat is een 10% damage increase ook krijg je hiervan een butt load van Toughness hierdoor en met 5 stacks gaat het heel erg hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
infidel011 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:52:
[...]

Sabrac schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:53:
[...]

Ik denk dat een betere FD niet per sé nodig isde hoogste prioriteit heeft, ik geloof dat hij namelijk nog niets gererolled heeft op z'n FD.. hij kan de socket dus naar Life per hit rollen en dan giften. Hij kan zich beter focussen op alles ancient krijgen en dan pas op een FD focussen.

Daarnaast ben ik het wel met je eens, alhoewel ik SIxth Sense niet zou gebruiken, maar Near Death Experience. Als je Esoteric hoog genoeg is, heb je daar meer dan genoeg aan i.c.m. life per hit. Hierdoor zal elemental damage je geen of weinig schade meer toedoen, maar worden de harde melee hits juist een probleem. met NDE kan je dan deze melee hits incasseren zonder direct de grond te gaan knuffelen :) Dit is ook de reden waarom je overal +physical resist op wilt hebben, wat ook nog op veel items ontbreekt ^^ (uberhaubt een single resist).
BEdankt voor de antwoorden. Het lijkt erop dat ik nog kan rollen op me FD, ik meen toch dat ik een +x% dmg stat heb rerolled naar socket voor de CHD gem. Ik denk dat NDE ook beter is, ik merk inderdaad dat physical hits voornamelijk pijn doen. Elemental hits kun je nog redelijk ontwijken.

Dus prio's zouden zijn:
Gear:
FD Socket --> LOH (Waarom eigenlijk de socket? gaat er dan niet heel veel dps verloren?)
Rest van Set --> Ancient met voorkeur voor Phys. Res
Strongarm Braces vervangen door (Ancient) pauldron defenders met %cold dmg

Skills:
DS rune naar blinding speed
Determination naar Near Death Experience
Fist of Thunder - Crippeling wave met Tsunami

Dat gaat weer shards sparen en hopen op goede drops tijdens her farmen. Wat is de makkelijkste manier om een beter FD te verzamelen? Gezien wapens zo divers zijn kan het met blood shards wel heel erg lang duren, ik hoop dat er een beter manier is? Anders wordt het even bidden naar de RNG goden.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neles7 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:28:

FD Socket --> LOH (Waarom eigenlijk de socket? gaat er dan niet heel veel dps verloren?)

[...]

Dat gaat weer shards sparen en hopen op goede drops tijdens her farmen. Wat is de makkelijkste manier om een beter FD te verzamelen? Gezien wapens zo divers zijn kan het met blood shards wel heel erg lang duren, ik hoop dat er een beter manier is? Anders wordt het even bidden naar de RNG goden.

Alvast bedankt :)
De socket kan weg omdat je dan een ramalaldi's gift erop kan gebruiken om er weer een socket in te doen, als je een andere stat weg rolled (bijvoorbeeld dashing strike damage) dan kan je later er geen gift meer op gebruiken. Dit is zeker een optie als je weinig of geen gifts hebt.

FD verzamelen is puur geluk, blood shards zou ik er niet aan spenderen tenzij je alles perfect ancient hebt (als in ancient + physical resist als secondary). Het beste is om samen met andere monks te spelen en hopen dat ze een FD vinden die jij kan gebruiken.

Begin maar vast met bidden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:34:
[...]

De socket kan weg omdat je dan een ramalaldi's gift erop kan gebruiken om er weer een socket in te doen, als je een andere stat weg rolled (bijvoorbeeld dashing strike damage) dan kan je later er geen gift meer op gebruiken. Dit is zeker een optie als je weinig of geen gifts hebt.

FD verzamelen is puur geluk, blood shards zou ik er niet aan spenderen tenzij je alles perfect ancient hebt (als in ancient + physical resist als secondary). Het beste is om samen met andere monks te spelen en hopen dat ze een FD vinden die jij kan gebruiken.

Begin maar vast met bidden ;)
Dat is waar ook, heb dat ding liggen en dat kan hier goed van pas komen :) Laten we dan maar beginnen O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wizard ook 70. Lekker makkelijk

Demon Hunter Torment V rift spam met een Wizard achter me aan. (enige wat zij deed was triangle spam om te ressurecten).

Vanavond stat de volgende 70 op het programma, en dan is 3/6 voor de 70 trophy gehaald! (wat is levellen toch makkelijk tegenwoordig)

Was een rift of 5 a 6 om van 16 naar 70 te gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe competatief is LfB M6 nog? Gister liet de DH uit de party (sorry, ben je naam ff kwijt :$ ) een ancient Buriza met 10% RCR achter...tijdens S2 was ik daar naar op zoek omdat ik daarmee de cost per second van EA - IA onder m'n regen kan brengen. Dat levert dan een setup op met CA / AE als spenders, geen generators nodig. Wat is tegenwoordig de ring-of-choice voor M6 DH?

Gister wel wat leuke runs. Greater 52 met z'n 4-en startte pijnlijk (paar grote champion packs met Frozen / Thunderstorm / extra ellende), daarna liepen we het goed in, maar toen kwam Man Carver. Bij een iets makkelijkere RG was het wel gelukt. Toen met 3 man door...ik weet niet meer precies wat we als hoogste clear gedaan hebben...ergens in de 47-49 geloof ik. Toen met z'n 2-en door. Na een 48 nog een 49 om het af te leren, dat was voor mij een nieuw 2-player record (yay).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Nog 2 levels van mijn doel af, S3 HC GR50, gisteren 48 gehaald.
Soms doet het toch wel erg veel pijn, zeker als mijn barbs verdampt zijn krijg ik toch soms rake klappen.

Ook is op GR48 voor het eerst mijn lifesaver geproct... niet heel veel paniek was door een after kill explosion van zo'n grotesque (klapt uit elkaar met worm spawn).
Die doen toch wel erg veel pijn op dit level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
schaapiej schreef op maandag 01 juni 2015 @ 17:42:
[...]
Ik ken het gevoel, na zoveel kills wil je gewoon alle wapens hebben. En dan niet van iemand gekregen maar gewoon eigen drop! Zie dat ik op 21k elite kills zit met mijn main Wiz, met de andere erbij ook op de 25k+ .. ooit gaat die (Ancient) Woh vallen! :p Zeker jammer dat het geen populaire build is in 2.2 maar een keer wat T6 runs doen daarmee is ook al prima..
Snap niet waarom je een Woh linkt aan een T6 speed build. Aether Walker of In-Geom zijn 10 keer beter. Alles waardoor je sneller kan teleporten is wat je wil voor speedruns denk ik, dat werkt tot grift 42 voor mezelf. Wat extra runspeed door die set belt + schield van gizzard kan ook helpen op T6. Al de rest is optioneel als je 6p TR hebt. Enige build met WoW is misschien met die Cosmic Strand offhand die automatisch 'wormhole' aan je teleport skill toevoegt. Maar dan drop je weer 1p Tal Rasha natuurlijk.

Kwa items vinden volg ik wel... tijd om eens een andere class te gaan spelen want die enkele items die ik nog kan upgraden willen echt niet droppen. Bijna paragon 640 en nog geen enkele TR Amu gevonden waar ik crit + crit damage + socket op kon krijgen. Mis dus nu 10% crit in mijn build en dat merk je. Heb nu al bijna 3 weken lang iedere bloodschard in Amulets gestopt, daar had ik een DH al redelijk mee kunnen gearen... Ik heb misschien 2 Tal Rasha amus gekregen waarvan 1 ancient meer zonder crit of socket en 60% crit damage... frustrerend!

Ook nog steeds geen ancient Serpent Sparker en dat is net wat ik nodig heb voor group builds. Er lijkt geen enkele grift 50+ build te zijn die niet op basis van Mammoth Hydra werkt. Dus zowel solo grift als group grift zit ik stuck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:00:
Ook nog steeds geen ancient Serpent Sparker en dat is net wat ik nodig heb voor group builds. Er lijkt geen enkele grift 50+ build te zijn die niet op basis van Mammoth Hydra werkt. Dus zowel solo grift als group grift zit ik stuck :(
Mammoth is de skill die het hoogst te pushen is op DPS; zonder veel moeite (geen T&T, weinig IAS) zit die al aan z'n 2000% weapon damage per second. Als je gaat optimaliseren push je dat nog veel hoger. Dat 2x door Sparkler maakt het zonder enige competitie de beste DPS skill voor Wiz.

Alleen Slow Time in een Talsere komt voor wide area damage enigszins in de buurt. Mammoth is gelimiteerd op 2 lines hoge DPS, met Slow Time kun je met 2-5 bubbles de damage doen over een veel groter area.

Maar inderdaad, zonder Mammoth is het lastig meedoen op DPS. Ik gebruik nu een Gesture, maar ik switch ook direct als ik een ancient Sparkler vind. 2-3 bubbles is ook genoeg en een extra Mammoth is ongeveer 33% meer DPS (van twee 2000% weapon damage / second sources naar drie).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Temp2264 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:25:
[...]

Zelf heb ik Grasp of the Dead vervangen door Spirit Barrage Phantasm voordelen hiervan
1) minder mana kost
2) proct je bane of the trapped en je 6 piece Zuni + slowed
3) geen cooldown en je kan er 3 plaatsen
4) iets meer damage en je hebt nu van 2 elements voordeel van je Convention of Elements

Ik heb zelf ook Grave Injustice vervangen door Gruesome Feast nadeel hiervan je kan minder je Voodoo spammen maar 1 health globe heb je bijna 90% van de tijd up en meestal meer dat is een 10% damage increase ook krijg je hiervan een butt load van Toughness hierdoor en met 5 stacks gaat het heel erg hard
Bedankt voor de tips, ga er naar kijken.

Net voor het eerst ooit op de leaderboards gekomen! Season crusader (shield bash fire build) grift 50 in 14.33, goed voor plaatsje 740.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3oUsJlJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zarhrezz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:22:
[...]

Mammoth is de skill die het hoogst te pushen is op DPS; zonder veel moeite (geen T&T, weinig IAS) zit die al aan z'n 2000% weapon damage per second.

Alleen Slow Time in een Talsere komt voor wide area damage enigszins in de buurt. Mammoth is gelimiteerd op 2 lines hoge DPS, met Slow Time kun je met 2-5 bubbles de damage doen over een veel groter area.
Maar Slow time crit toch niet? Volgens mij loopt Slow Time / Talsere echt ver achter op area damage om die reden, het is enkel goed voor de CC en debuffs/buffs (met primus dan). In alle 50+ grift videos zie ik nooit bubble builds. Enkel wel de slow time om een group buff te geven in 4man grift runs.
adamvansanten schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Net voor het eerst ooit op de leaderboards gekomen! Season crusader (shield bash fire build) grift 50 in 14.33, goed voor plaatsje 740.
Nice!!!

Ook mijn ultieme doel dit season, al is het plaats 1000, zelfs dat zou ik prachtig vinden :)

[ Voor 19% gewijzigd door Inrage op 02-06-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Nice!!!

Ook mijn ultieme doel dit season, al is het plaats 1000, zelfs dat zou ik prachtig vinden :)
Dit was ook mijn doel, samen met paragon 500+ (nu 469). Hopelijk is rank 740 hoog genoeg om er tot het eind van het season op te blijven staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:37:
Maar Slow time crit toch niet? Volgens mij loopt Slow Time / Talsere echt ver achter op area damage om die reden, het is enkel goed voor de CC en debuffs/buffs (met primus dan). In alle 50+ grift videos zie ik nooit bubble builds. Enkel wel de slow time om een group buff te geven in 4man grift runs.
Slow Time damage is gesnapshot op je (paper) DPS op moment van plaatsen (wat dus heel geinig kan zijn met Broken Promises...als de 100% CHC actief is en je plaatst een bubble, heeft die de hele duration enorm hoge damage). Verdere bonussen zijn dynamisch (Zei, BotT, etc.). Het feit dat Slow Time niet crit maakt dus niet uit.

Waarom Talsere op DPS niet meekomt is Bastion of Will. Binnen een Talsere setup kun je ook met T&T en Sparkler werken. Je kunt alleen de 125% damage boost van Bastion niet meenemen en dat ga je niet goedmaken met de Slow Time damage.

Overigens is de hoogste Talsere clear een tier 57 als ik me niet vergis...dat is een AW setup zonder Mammoth.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:00:
[...]

Slow Time damage is gesnapshot op je (paper) DPS op moment van plaatsen (wat dus heel geinig kan zijn met Broken Promises...als de 100% CHC actief is en je plaatst een bubble, heeft die de hele duration enorm hoge damage). Verdere bonussen zijn dynamisch (Zei, BotT, etc.). Het feit dat Slow Time niet crit maakt dus niet uit.

Waarom Talsere op DPS niet meekomt is Bastion of Will. Binnen een Talsere setup kun je ook met T&T en Sparkler werken. Je kunt alleen de 125% damage boost van Bastion niet meenemen en dat ga je niet goedmaken met de Slow Time damage.

Overigens is de hoogste Talsere clear een tier 57 als ik me niet vergis...dat is een AW setup zonder Mammoth.
Precies.
Ik zal het solo even testen maar ik denk dat ik de 50+ makkelijk haal met mijn wizje en deze build. En dat zonder SS en Mamoth Hydra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
adamvansanten schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:59:
[...]

Dit was ook mijn doel, samen met paragon 500+ (nu 469). Hopelijk is rank 740 hoog genoeg om er tot het eind van het season op te blijven staan :D
Grats :) Ik heb zelf ook een soortgelijk doel (Paragon 800+ en in de top 250 eindigen). Ik kan je zeggen, je verliest heel snel plekken. 3 weken terug was mijn monk nog rank 49 op de monk leaderboards, dat is nu #360 (ik heb sindsdien ook niet meer gepushed).

Gezien het seizoen nog enkele maanden duurt, ben ik bang dat je huidige record niet genoeg zal zijn voor een top 1000, succes alvast als je verder gaat pushen :)

[EDIT & offtopic] uh, geloof dat karma een beetje van de kaart is

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 02-06-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Maakt er eigenlijk nog iemand gebruik van SoJ? of is deze meerwaarde helemaal teniet gedaan door de CoE en Bastion of Will?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:17:
[...]

Bijna alle classes kunnen 60+ aan, met de juiste rift / guardian / pylons / geluk. Alleen de WD is het nog niet gelukt.

http://www.diablo3ladder.com/

Qua monk spec voor 60+, ik zit er zelf nog voor te gearen, tot nu toe 51 ermee gehaald (53 met de vorige build). Langzaam aan krijg ik de juiste items ervoor en dan ga ik het weer proberen om hoger te komen :). (Een nieuwe ancient FD zou leuk zijn)
Ik hoop het voor je :)

Thanks voor de info, jammer van WD though. Al zie ik wel dat Jade weer de koning is van de GR solo. Hadden ze toch maar gewoon zuni shoulders moeten implementeren ipv die pants...

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engeltje83 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:31:
Maakt er eigenlijk nog iemand gebruik van SoJ? of is deze meerwaarde helemaal teniet gedaan door de CoE en Bastion of Will?
Als je beide ring slots open hebt, is Bastion veruit de beste DPS optie (125% bonus met beide buffs).

Als je maar één slot open hebt, is CoE altijd beter dan SoJ. Zelfs als je uitgaat van een single element setup, biedt CoE effectief een overall 40-50% DPS increase. SoJ biedt 100% van de tijd maximaal een 20% bonus ( minder als je al andere slots met een elemental bonus hebt) en nog een maximaal 30% bonus tegen elites (zeg 50% van de tijd op speedruns, voor pushes duidelijk minder).

Dus ja, the mighty SoJ has fallen (and it can't get up).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Grin schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Precies.
Ik zal het solo even testen maar ik denk dat ik de 50+ makkelijk haal met mijn wizje en deze build. En dat zonder SS en Mamoth Hydra.
Ik wacht geduldig jouw poging af ;)

Bij mijn 'cookie cutter' AW build valt het op dat 50 -> 51/52 plots een pak lastiger wordt. Doe niet genoeg damage voor lvl 52 terwijl lvl 50 meestal wel lukt op ±13 minuten. Speel met Gizzard/BotT/Poison omdat ik anders nog meer dood ga, maar om te pushen zou ik eigenlijk Taeguk/BotT/Poison moeten doen. Helaas ben ik precies te nub om die stacks te houden door niet dood te gaan. (als ik eens 10% crit bij heb door een goede amu te vinden, ga ik veel meer AP hebben (door 4 AP on crit) en kan ik meer teleport stun spammen. Mssn dat dat helpt... until then geen progress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Zarhrezz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:06:
[...]

En ik maar balen dat ik na bijna para 400 te zijn, deze ring nog steeds niet heb gevonden.. even als een Unity (maar daar gaat het niet om :P)
Op m'n beide caracters nu een redelijke CoE, dus doe iig wat damage 8)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Zarhrezz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:06:
[...]

Als je beide ring slots open hebt, is Bastion veruit de beste DPS optie (125% bonus met beide buffs).

Als je maar één slot open hebt, is CoE altijd beter dan SoJ. Zelfs als je uitgaat van een single element setup, biedt CoE effectief een overall 40-50% DPS increase. SoJ biedt 100% van de tijd maximaal een 20% bonus ( minder als je al andere slots met een elemental bonus hebt) en nog een maximaal 30% bonus tegen elites (zeg 50% van de tijd op speedruns, voor pushes duidelijk minder).

Als ik hem zou gebruiken, dan zou je eerder de elemental damage weg rollen naar socket, 30% Elite damage en 600 intel behouden (Ja het is een ancient :) )
Maar ik was er al bang voor dat het het einde was voor de SoJ... zonde ;w

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Ik blijf er hier over zeuren... nog steeds geen BK Warrior Blood gevonden... en wel 5 Solemn Vow waarvan 2 ancient. Om gek van te worden, zeker als je al die barbarians langs ziet schieten ermee :). En daarna nog maar eens een ancient IKBB te zien vinden... mimimimi ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
Been there, maar dan andersom.. talloze Warrior Blood.. 0,0 Solemn Vows haha
RNG is cruel..
Wellicht samen eens farmen :)

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Inrage schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:00:
[...]

Snap niet waarom je een Woh linkt aan een T6 speed build.
Zeker jammer dat het geen populaire build is in 2.2 maar een keer wat T6 runs doen daarmee is ook al prima..
Ik snap niet dat jij de link maakt naar een T6 speed build? :p
Heb het nergens over een speed build. Gewoon T6 runnen met die build is prima voor mij, hoef niet altijd zo snel mogelijk door T6 heen of zo hoog mogelijk met GRifts. Keertje fun met een 'zwakke' build is ook prima!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
Jurjen08 schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:48:
Been there, maar dan andersom.. talloze Warrior Blood.. 0,0 Solemn Vows haha
RNG is cruel..
Wellicht samen eens farmen :)
Heb je als friend toegevoegd in ieder geval. Ik zit in de 2e GoT clan, 1e vol :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:22:
[...]

Grats :) Ik heb zelf ook een soortgelijk doel (Paragon 800+ en in de top 250 eindigen). Ik kan je zeggen, je verliest heel snel plekken. 3 weken terug was mijn monk nog rank 49 op de monk leaderboards, dat is nu #360 (ik heb sindsdien ook niet meer gepushed).

Gezien het seizoen nog enkele maanden duurt, ben ik bang dat je huidige record niet genoeg zal zijn voor een top 1000, succes alvast als je verder gaat pushen :)

[EDIT & offtopic] uh, geloof dat karma een beetje van de kaart is
Er is nog genoeg ruimte voor verbetering in mijn gear (kwam er na de run zelfs achter dat ik met een ruby in mijn helm speelde, heel smooth), dus een 51/52 clear zit er nog wel in (zeker als ik een ancient Blood Brother vind). Maar een immunity amulet zou ook al heel veel schelen (nu Eye of Etlich). Laatste twee weken van het seizoen maar eens kijken wat mijn rank dan is ;)

Overigens heb ik ook het idee dat solo crusader niet door heel veel mensen gespeeld wordt (zie vaker zdps crusaders, die natuurlijk niet leaderboards kunnen pushen). Dus er is nog hoop ;)

[ Voor 8% gewijzigd door adamvansanten op 02-06-2015 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Infidel011 en Sabrac bedankt voor de tips. Net een snelle grift 40 gedaan met alleen LOH (vergat de dodge rune ... teveel haast om te testen :P) maar wat een wereld van verschil. Hoewel vervelende rift (Horrors ten top en poison dart shooters in overvloed en dan de succubes baas) toch in 12min gehaald. Weer een Grift hoger solo :D

Komende week maar eens lekker farmen op public rifts voor de shards/paragon exp (alles wat ik er extra uit haal is welkom) en dan hopen dat de RNG goden me gunstig gezind zijn.

Denk dat met de tips van jullie ik een aardig eindje ga komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
ye-roon schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 12:41:
[...]

Ik hoop het voor je :)

Thanks voor de info, jammer van WD though. Al zie ik wel dat Jade weer de koning is van de GR solo. Hadden ze toch maar gewoon zuni shoulders moeten implementeren ipv die pants...
Misschien dat ik verkeerd kijk, maar voor zover ik kan zien komt Jade amper tot niet voor op de Solo leadersboards, zo'n beetje het leaderboard lijkt voor zover ik kan zien Carnevil/DoD + 6P zuni te zijn, met hier en daar een SMK + 6P Zuni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren eerst nog de laatste machines bijelkaar gefarmed voor een rondje uber bosses. Samen met Inrage, Sabrac en Zen (geloof ik) een rondje gedaan, ook Inrage gooide er 4 machiens tegenaan, helaas kregen we allen alleen maar prut-amuleteen.

Daarna nog wat GR's gefarmed op mijn DS monk. Eerst nog wat T6 gedaan voor keys. Vervolgens merkte ik dat ik wat squishy was in GR38. Bedacht me vanmorgen dat ik de Nemesis bracer die ik in T6 aan heb voor meer elites was vergeten uit weer terug te wisselen voor de Spirit Guards :).

Later op de avond nog wat T6 runs gedaan op mijn barbarian met Sjaak, Inrage en Botsknnots. Uiteindelijk wel wat Plvls erbij en wat secondary gear (voor als ik eens wil switchen van build), maar geen upgrades.

Volgends op de todo lijst is de Eosteric van mijn Barb naar 25 krijgen (moet goed te doen zijn aangezien hij nu op 24 staat :)).

Dan kan ik eens zien of de monk of de barb verder kan komen in GR's. Op dit moment is dat absoluut de monk, de Barb is weliswaar sterker in de trials, maar de rifts zelf gaan een stuk stroever.

Mischien dat zijn build nog niet optimaal is.

Qua bloodshards ben ik op dit moment voor de barb bezig betere gloves te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Kan er iemand een kijkje nemen naar men seasonal DH ("Prikker").

UE+FR moet je toch 1B kunnen critten?...mijn crits draaien maar rond de 400-500-600M

Staan men passives niet goed? Verkeerde bow? Zie ik iets over het hoofd?

Heb ook nog een geel amu met 10chc+100chd en socket met BoT erin...maar hiermee merk ik ook niet veel verschil.

Is mij een raadsel wat er scheelt.

In de hogere GR's (GR43) merk ik dat ik wel wat kan kiten enzo, maar ik doe gewoon niet genoeg dmg om de mobs vlot te clearen.

Tips voor upgrades? Denk er terug aan om over te schakelen naar de Nat's Strafe build, maar kadala wil me maar geen Nat's Slayer geven.

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Brain3 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:47:
Kan er iemand een kijkje nemen naar men seasonal DH ("Prikker").
UE+FR moet je toch 1B kunnen critten?...mijn crits draaien maar rond de 400-500-600M
[...]
Volgens mij is dat een build met Ball lightning en een meticulous bolts quiver/Kridershot bow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wapen is een 1-hander. Daarmee verwacht ik geen crits in de mld. range. Voor hoge gele getallen heb je een lompe 2-hander nodig, waar je dan de 50% crit dmg van de passive bij kan nemen.

[ Voor 0% gewijzigd door Zarhrezz op 03-06-2015 14:00 . Reden: Typo in afkorting ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net solo GR42 kunnen doen (demon hunter) met nog 6 minuten tijd over, was nochtans een irritante dungeon met winged angels en die beesten dat fireballs schieten. Denk dat ik toch nog wel wat verder kan gaan.

Die iceblink gem maakt toch wel serieus verschil tov de toxin die ik daarvoor had. Ook leuk een ancient contraint ring gevonden :).

Straks ff wat verder pushen in GR, denk dat ik nog wel wat verderk an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Ben nu al zeker 2 weken helmen aan het gokken, zonder enig succes.
Moet ik gewoon stug door gaan, voor een ancient met ietwat betere stats, of kan ik me beter op wat anders concentreren?
Belts ofzo?

Let niet op de wapens, dat is puur voor T6 rift speed farming met extra experience.
Gebruik Ancient IK voor GR pushen. (GR 48 --> 14m30)

Probeer nu met wat T6 rift farmen m'n PL omhoog te krijgen voor stat upgrades.
Moet en zal binnenkort de GR50 barrière doorbreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:17:
Net solo GR42 kunnen doen (demon hunter) met nog 6 minuten tijd over, was nochtans een irritante dungeon met winged angels en die beesten dat fireballs schieten. Denk dat ik toch nog wel wat verder kan gaan.

Die iceblink gem maakt toch wel serieus verschil tov de toxin die ik daarvoor had. Ook leuk een ancient contraint ring gevonden :).

Straks ff wat verder pushen in GR, denk dat ik nog wel wat verderk an
Had graag ff je build willen zien....

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist weer wat dubbel wizard runs gedaan, ging erg lekker dit keer.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fFieI15.png

Eerst een 52 in 9:30, we konden het zelf ook niet geloven, gezien ons vorige dubbel wizard record op 52 in 14:40 stond.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cp5x9l0.jpg

Gevolgd door een 53 clear.

Helaas zijn we aan de 54 niet meer toegekomen, maar dat gaat zeker nog wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie solo GR45 geprobeerd maar geen geluk... krijg ik toch wel een dunne skeleton king map vol winged assassins, elites met reflect en die mobs die op een reaper lijken en ook kunnen dashen >.<. Had bovendien dan 2 verdiepingen waar de assassins van het onderste verdiep via de rand naar boven dashen en bam 1shot.
Denk dat ik er verdorie 25 minuten over heb gedaan om hem te clearen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekje57
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09-12-2024
Gisteravond eerst 2-player GR52 gedaan met Biggsexy, ging lekker. Hij monk, ik wiz. Weer nr 1 spot clan-lijst te pakken. Zit zelfs nog wel rek in denken we.

Toen dacht ik, wat we met z'n tweeën kunnen kan ik alleen, en dat lukte nog ook! GR solo 52 gehaald in 12:39! Ook daar zit nog wel wat rek in denk ik. Met meerdere malen proberen zal 53 of 54 er ook wel inzitten. Zelf op de Europese rankings gekomen op plaats 878! Nu na een nacht al naar plek 882 verschoven, dus zal denk nog beter moeten om op de ranking te blijven tot einde van season.
In ieder geval is er weer een motivatieboost geweest, na zo'n lekkere avond!

[ Voor 0% gewijzigd door Freekje57 op 04-06-2015 07:36 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Gister GR41 gehaald met de Cru en dacht dat ik nu lekker wakker ben voor 43:
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/oqhmb502w/Screenshot1852.jpg

Dus de top 500 binnen gewandeld, vanavond maar voor GR44 :D
Zolang de ghom boss maar niet komt :+

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 04-06-2015 07:46 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekje57 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:35:
Gisteravond eerst 2-player GR52 gedaan met Biggsexy, ging lekker. Hij monk, ik wiz. Weer nr 1 spot clan-lijst te pakken. Zit zelfs nog wel rek in denken we.

Toen dacht ik, wat we met z'n tweeën kunnen kan ik alleen, en dat lukte nog ook! GR solo 52 gehaald in 12:39! Ook daar zit nog wel wat rek in denk ik. Met meerdere malen proberen zal 53 of 54 er ook wel inzitten. Zelf op de Europese rankings gekomen op plaats 878! Nu na een nacht al naar plek 882 verschoven, dus zal denk nog beter moeten om op de ranking te blijven tot einde van season.
Grats, met welke build heb je de solo GR gedaan? Zelf lijkt mijn wizard's solo avontuur toch wat lastiger te gaan, 51 / 52 gaat toch al best lastig (met een SS Talsere setup). Denk dat 53 / 54 misschien lukt als ik de juiste mobs krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Freekje57 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 07:35:

Gratz met je leaderboard plek! Het gaat inderdaad hard achteruit, gewoon door pushen ;)

Gisteren weer een paar uurtjes gespeeld, helaas geen noemenswaardige upgrades. Wel weer wat geoefend met Darts Doctor, blijkt toch sterker te zijn dan ik dacht (3 player game met 2 support builds grift 48 gecleared met 5 minuten over, daarna grift 52 net niet gehaald (15:25 cleartime). En dat is zonder ancient weapon en zonder de juiste elemental damage rolls. Dat character heeft veel potentie, eens kijken of ik daarmee op de leaderboards kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En Gem of Ease is level 25,

Greater Rift 29 is wel te doen met mijn Demon Hunter gelukkig, dus dat was zo gedaan. Ook een nieuwe TV, 50" plasma, werkt gewoon geweldig.

Vanavond doel:

Vrouw:
70 Crusader (Done)
70 Monk (Done)
70 Wizard (Done)
70 Barbarian (easily done)

Ik:
70 Demon Hunter (Done)
70 Witch Doctor (60)
70 Monk (54)

Vanavond weer wat nieuwe classes op 70. Moet alleen kijken of Torment VI rift spam echt de snelste manier is om iemand naar max te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren weer even kort kunnen spelen. Eerst een GR35 gedaan op mijn Barb, dat ging goed. Daarmee zijn Eosteric naar 25 gehaald.

Daarna eens in de trials gekeken tot waar hij komt. Kreeg een 40 key, dus ik vol goede moed het rift in. Bij de eerste white mobs werd hij al gesplut.

Wat kan ik aan mijn barb aanpassen om niet meer zo snel de grond te kussen en toch ook solo GR40 te kunnen doen?

Nadat ik erachter kwam dat de Barb het nog niet trekt, eens een GR40 gedaan op mijn DS monk. Dat was een relatief makkelijke clear waarbij ik uiteindelijk de key heb geupgrade naar een 43.

Binnenkort stapsgewijs mijn keys eens opmaken (heb nog een 40, 41, 42 en 43 key liggen).

Voor de hogere GR's heb ik de Withching Hour op mijn monk vervangen door een String of Ears, dat moet haar net iets minder kwetsbaar maken. Gaat wel tenkoste van wat DPS. (Wichting Hour heeft 49% CHD en 5% IaS en tegenover de String of Ears die mijn monk nu draagt. Deze heeft helaas maar 25% reduction from melee attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Gisteren nieuwe DH geleveld naar 70 en opnieuw een Nat Strafe build opgezet.

TNG is toch raar hoor, duizenden shards wegsmijten voor een Nats...en niets krijgen...dan ineens een Nat's krijgen van kadala (een gewone)....en dan even later dropped er eentje in game...een ancient ^^ (nu nog een gift)

Moet zeggen dat de Strafe build wel bakken dmg doet, heb die belt met 3999% dmg.....als RoV dropped zie ik crits van 2,5B

Ben alleen de speelstijl nog niet gewoon en aan men build moet ik zeker nog iets doen...dat zit nog niet goed, ik mis mobiliteit...zelfs op T6 kom ik in de problemen, alhoewel je wel heel snel mobs kan clearen.

Iemand tips?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
_Peter2_ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:55:
Gisteren weer even kort kunnen spelen. Eerst een GR35 gedaan op mijn Barb, dat ging goed. Daarmee zijn Eosteric naar 25 gehaald.

Daarna eens in de trials gekeken tot waar hij komt. Kreeg een 40 key, dus ik vol goede moed het rift in. Bij de eerste white mobs werd hij al gesplut.

Wat kan ik aan mijn barb aanpassen om niet meer zo snel de grond te kussen en toch ook solo GR40 te kunnen doen?
Die bracer helpt niet echt in GR (geen gold drops).
SC is natuurlijk wat anders dan HC, maar als je echt (voor 1x) GR40+ wil halen zou ik gewoon een keer IK wapen gebruiken, alles naar lightning ombouwen (voor dmg reduction met ancients) en dan moet het makkelijk kunnen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
pstalman schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:55:
[...]

Die bracer helpt niet echt in GR (geen gold drops).
SC is natuurlijk wat anders dan HC, maar als je echt (voor 1x) GR40+ wil halen zou ik gewoon een keer IK wapen gebruiken, alles naar lightning ombouwen (voor dmg reduction met ancients) en dan moet het makkelijk kunnen.
Dan alleen nog een IK-wapen vinden (of ombouwen naar Lighning, zonder IK-wapen, maar met Ancient Schaefers Hammer). Bracer zal ik ook eens naar kijken. Wellicht weer Reaper's Wraps craften. Heb nu weer wat mats om dat te proberen.

Aha, ik zie nu waarom er een 3e stukje IK (+RoRG) nodig is. Doordat je ancients damage soaken gaan ze dood en heb je dus de cooldown reduction van 4P IK nodig om ze weer sneller terug te krijgen.

[ Voor 23% gewijzigd door _Peter2_ op 04-06-2015 10:56 ]

Pagina: 1 ... 92 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.