Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:39:
Ik zit na wat tweaken op duo 46 GR DS monk met een teleport wiz. Afgezien van general improvements iemand nog suggesties? ik denk dat vooral fire dmg bracers en dashing strike dmg op shoulders en chest behoorlijk verschil maakt voor mijn dmg. Ik twijfel of ik taeguk uit moet wisselen voor esoteric of hoe dat ding ook heet.

Uiteraard skippen wij eigenlijk de meeste elites aangezien het veel sneller voor ons is om alleen trash te rushen. maar met exarchs en winged assassins heb ik vanaf 46 moeite.

Denk dat dat vooral een gear issue is. LoH op wapen maakt veel verschil met dank aan Sabrac

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/61380313
Graag gedaan :) Zelf een tijdje DS monk + Bubble wizard gespeeld in een duo, hierin hadden we uiteindelijk 49 gehaald, grootste probleem was echter dat de bubbels ervoor zorgden dat de monsters niet in grote groepen om me heen stonden wat je als DS monk wel wilt. Dit probleem heb je waarschijnlijk niet met een teleport wizard.

Qua gear advies, ik probeer het kort te houden.. dit advies gaat er wel vanuit dat je met de Fire dash speelt. (Gezien meeste van je gear / gems erop lijkt).

Head - Inwisselen voor een variant met Dex + Vit + Crit + Socket + Single resist.
Shoulders - Vit naar Dashing Strike damage, je wilt idealiter één met Dex + DS + cooldown + resouce cost.
Amulet - Leuk qua stats, maar voegt niets toe, zoek een goede eye of etlich of Immunity amulet (of een HFA).
Chest - Vit naar Dashing Strike damage.
Gloves - Zoek een variant zonder attackspeed, maar met resource cost reductie.
Wrists - Zoek een variant met Fire % + dex + vit + crit en een single resist
Belt - Vervangen met String of Ears (als je toughness issues hebt) of Saffron Wrap (resource cost reductie op belt).
RoRG - Vervangen met een variant die Resouce Cost reductie heeft
Zodiac - Overal lage rolls op stats, zoek één met hogere.
Broek - Zoek een broek met Dex + Vit + armor + 2 sockets + single resist.
Boots - Zoek boots met Dex + Vit + Armor + movement + single resist.

Qua gear zou ik je broek, bracers, helm en belt als eerste aanpakken.

De single resist die je het liefst wilt hebben is Physical, dit omdat je toch het vaakst doodgaat aan melee of physical hits.

Daarnaast staan je skills totaal verkeerd voor een fire dash monk, dus ik ga er vanuit dat battle.net niet goed is geupdate.

Op je Taeguk / Esoteric vraag - Esoteric is een lagere skill bariere en levert je veel toughness (echter geen Physical, wat je toch het vaakst vermoord).

Taeguk is lastig om up te houden, vandaar ook de focus op RCR, als je eenmaal je stacks up hebt dan doe je zowel meer damage en je ontvangt minder.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 28-05-2015 11:05 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:01:
[...]

Graag gedaan :) Zelf een tijdje DS monk + Bubble wizard gespeeld in een duo, hierin hadden we uiteindelijk 49 gehaald, grootste probleem was echter dat de bubbels ervoor zorgden dat de monsters niet in grote groepen om me heen stonden wat je als DS monk wel wilt. Dit probleem heb je waarschijnlijk niet met een teleport wizard.

Qua gear advies, ik probeer het kort te houden.. dit advies gaat er wel vanuit dat je met de Fire dash speelt. (Gezien meeste van je gear / gems erop lijkt).

Head - Inwisselen voor een variant met Dex + Vit + Crit + Socket + Single resist.
Shoulders - Vit naar Dashing Strike damage, je wilt idealiter één met Dex + DS + cooldown + resouce cost.
Amulet - Leuk qua stats, maar voegt niets toe, zoek een goede eye of etlich of Immunity amulet (of een HFA).
Chest - Vit naar Dashing Strike damage.
Gloves - Zoek een variant zonder attackspeed, maar met resource cost reductie.
Wrists - Zoek een variant met Fire % + dex + vit + crit en een single resist
Belt - Vervangen met String of Ears (als je toughness issues hebt) of Saffron Wrap (resource cost reductie op belt).
RoRG - Vervangen met een variant die Resouce Cost reductie heeft
Zodiac - Overal lage rolls op stats, zoek één met hogere.
Broek - Zoek een broek met Dex + Vit + armor + 2 sockets + single resist.
Boots - Zoek boots met Dex + Vit + Armor + movement + single resist.

Qua gear zou ik je broek, bracers, helm en belt als eerste aanpakken.

De single resist die je het liefst wilt hebben is Physical, dit omdat je toch het vaakst doodgaat aan melee of physical hits.

Daarnaast staan je skills totaal verkeerd voor een fire dash monk, dus ik ga er vanuit dat battle.net niet goed is geupdate.

Op je Taeguk / Esoteric vraag - Esoteric is een lagere skill bariere en levert je veel toughness (echter geen Physical, wat je toch het vaakst vermoord).

Taeguk is lastig om up te houden, vandaar ook de focus op RCR, als je eenmaal je stacks up hebt dan doe je zowel meer damage en je ontvangt minder.
Dat had ik zelf ook ongeveer in gedachten. Dus dan zit ik in de goede richting ^^ zag esoteric ook meer als een tussenstap, maar zoals je al aangeeft physical is eigenlijk mijn grootste probleem. Skills staan idd noch op een EP monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:58

Grin

Ride si sapis.

FloydRaalte schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:47:
[...]Helaas is op 42 de boel voor mij nog onspeelbaar. [...]
Wat mij opvalt aan jouw wiz: armor en life. Een mooie streven is 12-16K armor, rond de 700K life en 1500 all res. Intel == all res dus probeer, waar mogelijk, zoveel mogelijk armor te rollen.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel wizard talk, mooi mooi!
Goed om te zien dat er meer mensen zijn die 40+ en zelfs 50+ halen. Ik dacht echt dat dit alleen weggelegd was voor de die-hards (mensen met te veel vrije tijd zeg maar :P). Ik vraag me wel af wat jullie speelstijl is... gister liep ik namelijk (non seasonal helaas) met mijn broertje mee die met zijn barb solo al rond de Grift 50 zit. Ik had mijn full Tals wiz omgegooid naar een Talsere of Bubble wiz. Helaas is op 42 de boel voor mij nog onspeelbaar. Wellicht omdat ik (bijna) geen ancients heb waaronder geen goed wapen. Probleem is verder dat hij overal doorheen maait en veel kleine mobs verspreid achterlaat. Voor hem te veel moeite om te mollen in zijn zoektocht naar elites. Ik huppel daar achteraan en kom zelfs niet door dat kleine grut heen.... je kent dat wel, wingedasssins, corrupt nogwattes en bogdudes met blaaspijpjes en traps. Te vaak dood, armor rood, 30 sec wachtend voor de 5de keer: ESC - Leave game.

Mocht iemand ff willen checken voor advies: ik speel met deze setup. Ik denk dat ik sowieso teleport voor meteor moet inruilen...
Er zijn een aantal punten die ik eerst zou aanpakken:
  • Molten Wildebeest gaan levelen...zo snel mogelijk zo hoog mogelijk. Die zorgt ervoor dat je niet dood gaat.
  • Een ancient weapon...een Devastator is te craften en is een prima wapen voor een Talsere setup.
Daarnaast heeft het weinig zin om met een 50+ capable rush build mee te lopen als Talsere Wiz. Talsere is sterk in heel veel area damage en moderate CC, niet voor 1-shot rushing. Talsere werkt het best als je vanuit alle richtingen mobs kan verzamelen in je bubbles. Zodra je classes hebt die daar niet compatible mee zijn, kun je beter in een andere groep gaan spelen.

Wat voor mij goed werkt:
  • In de lead met DHs erachteraan. Ik zorg voor area control / debuff / buff (ik gebruik Primus), zij kunnen veilig de damage doen.
  • Melee barb in de lead, ik er direct achter. Als de barb in de bubbles blijft, hapt hij minder damage en doet meer.
  • Combinatie met pull Crusader; alles wordt in de bubbles verzameld = meer area damage. Add DHs voor hogere efficiency.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Veel wizard talk, mooi mooi!
Goed om te zien dat er meer mensen zijn die 40+ en zelfs 50+ halen. Ik dacht echt dat dit alleen weggelegd was voor de die-hards (mensen met te veel vrije tijd zeg maar :P). Ik vraag me wel af wat jullie speelstijl is... gister liep ik namelijk (non seasonal helaas) met mijn broertje mee die met zijn barb solo al rond de Grift 50 zit. Ik had mijn full Tals wiz omgegooid naar een Talsere of Bubble wiz. Helaas is op 42 de boel voor mij nog onspeelbaar. Wellicht omdat ik (bijna) geen ancients heb waaronder geen goed wapen. Probleem is verder dat hij overal doorheen maait en veel kleine mobs verspreid achterlaat. Voor hem te veel moeite om te mollen in zijn zoektocht naar elites. Ik huppel daar achteraan en kom zelfs niet door dat kleine grut heen.... je kent dat wel, wingedasssins, corrupt nogwattes en bogdudes met blaaspijpjes en traps. Te vaak dood, armor rood, 30 sec wachtend voor de 5de keer: ESC - Leave game.

Mocht iemand ff willen checken voor advies: ik speel met deze setup. Ik denk dat ik sowieso teleport voor meteor moet inruilen...
voor de volle Tal Rasha bonus mis je nog de lightning skill, aangezien je 2 fire skills gebruikt (Slow time gebruikt damage welke je hoogste +%ED is)
Daarom adviseer ik je ook zeker niet teleport voor meteor te moeten ruilen. want dan gebruik je 3 fire skills en trigger je nog maar 2 elements.

Zelf speel ik met exact dezelfde setup, weliswaar met wat ancients, maar ik gebruik geen Hydra, maar Black hole supermassive Rune. dit voor meer crowd control.
Ook heb ik een Ancient devestator gecraft welke +19% Fire damage heeft.

Je kan beginnen om je reduce Resource te rerollen naar +10%dmg
je hebt ook aardig weinig life voor een Talsere wizard, dat je met deze setup 42 haalt is niet verkeerd..

Gister heb ik nog een stuk gelezen als je genoeg damage doet, dat je de combi van de Gizzard met Moratorium gems kunt proberen, de moratorium verdeelt de inkomende damage over een x aantal seconde, terwijl de gizzard dat weer aanvult, en dus behoorlijk daarin beperkt.
Ook zou je kunnen spelen met een Unity (jij +follower) je doet iets minder damage normaal gesproken, maar leeft langer..

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was daarnet 5e bounty aan het farmen voor RORG en kwam ik een Treasure Goblin tegen die een Portal opende naar The Vault.

Jezus wat een lekker gold increase is die dungeon. Denk dat ik zo'n 70 miljoen daar bij elkaar heb geraapt plus natalya legs gedropped die ik nog nodig had. Toevallig ook RORG uit mn cache na completion van die 5e bounty :). Heb gelukkig niet zo lang moeten farmen voor die rorg (heb 4x act 1 gedaan)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 20:59
Wat is op dit moment de sterkste class?
Ik wil binnenkort D3 weer oppakken en speel voornamelijk de classes die het snelst kunnen clearen.

Heb in het verleden Critical mass wizard, wirl wind barb en sentry demon hunter gespeeld. Alle drie de builds waren erg leuk om te spelen omdat ze als ware vanzelf spelen (if that makes any sense)

Welke class zou ik voor het nieuwe season het beste kunnen oppakken en wat is de meest gebruikte build voor die class op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:26:
Wat is op dit moment de sterkste class?
Ik wil binnenkort D3 weer oppakken en speel voornamelijk de classes die het snelst kunnen clearen.

Heb in het verleden Critical mass wizard, wirl wind barb en sentry demon hunter gespeeld. Alle drie de builds waren erg leuk om te spelen omdat ze als ware vanzelf spelen (if that makes any sense)

Welke class zou ik voor het nieuwe season het beste kunnen oppakken en wat is de meest gebruikte build voor die class op het moment?
Ik moet zeggen dat er niet veel classes zijn die sneller kunnen clearen als WW barb.. Met b.v. war cry belt+boon of the hoarder/averice band+'?warzechian? bracers' en Wreath of lightning gem in je gear zit je op ~100% speed increase en dan race je letterlijk door T6 heen. Mijn record staat op 58 seconden tot rift boss :) En dit doe je dan door 'WW' ingedrukt te houden met om de ~20 seconden een warcry.

Zeer makkelijke manier van clearen alleen het kan ff duren tot je je BK's hebt...

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:46
Zarhrezz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:57:
Gister voor de afwisseling maar wat achievements afgetikt (bedankt Alex voor de assist d:)b ).

Vanavond maar eens kijken of ik iemand kan vinden voor A5 achievement hunting...leeching accepted =)
Altijd graag gedaan. Tussen de solo grifts door (ik ben voor nu blij met mijn solo grift lvl 43 record van gisteren) lukte dat aardig.

Vanavond kan ik je niet assisteren....

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Ik moet zeggen dat er niet veel classes zijn die sneller kunnen clearen als WW barb.. Met b.v. war cry belt+boon of the hoarder/averice band+'?warzechian? bracers' en Wreath of lightning gem in je gear zit je op ~100% speed increase en dan race je letterlijk door T6 heen. Mijn record staat op 58 seconden tot rift boss :) En dit doe je dan door 'WW' ingedrukt te houden met om de ~20 seconden een warcry.

Zeer makkelijke manier van clearen alleen het kan ff duren tot je je BK's hebt...
Tijd vs Efficiency is de barb inderdaad het snelst

Puur op tijd, is er niets sneller dan een Dashing strike monk (T6 in 37 seconde en g.rift 35 in 53 seconde als record, inclusief de guardian neerleggen). Een Aether Walker wizard of een barb komt zeker wel in de buurt.

Echter is een AW wizard of een DS monk wel veel meer knoppen rammen dan een barb (wat je al beschreef)

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 28-05-2015 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-09 07:36

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ja,,, monk met die 10 sec cooldown reduction stok is meesterlijk :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Dashing strike en ook Furious Charge (Barb) werken precies nog volgens een ander principe dan Teleport van Wizard. Op Dashing Strike zit precies geen delay en kan je een hele map oversteken op enkele seconden, bij Teleport blijf je altijd even een halve seconde hangen. Dat klinkt weinig maar maakt in realiteit een enorm verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:38:
Dashing strike en ook Furious Charge (Barb) werken precies nog volgens een ander principe dan Teleport van Wizard. Op Dashing Strike zit precies geen delay en kan je een hele map oversteken op enkele seconden, bij Teleport blijf je altijd even een halve seconde hangen. Dat klinkt weinig maar maakt in realiteit een enorm verschil.
Dashing strike heeft ook met ingeom een 0.3 - 0.5 sec delay (om je charge te refunden), alleen met een channeling pylon is het zonder delay (omdat er dan geen charge consumed word).

Zolang je spirit en charges hebt, vlieg je inderdaad zo over het scherm, maar als je spirit op is en je charges worden met de 8-10 sec cd reductie ge-refund, dan heb je alsnog een delay.

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 28-05-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Dus monk en Barb zijn op dit moment DE classes om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:50:
Als clear speed je belangrijkste factor is, ja.

Maar je moet dan wel rekening houden met gear dependencies en dat je over het algemeen in 4 man groepen niet vriendelijk ontvangen word (of je moet met een andere setup gaan spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens met Sabrac, als je een niet speedclearing class speelt en meer een aoe cc, dan is het knetter irritant want, DS monk, ww barb, teleport wiz, vliegen over de map heen, pullen de halve instance en laten allemaal rotzooi achter. Je kan der als je dat zelf niet speelt dus onmogelijk bij blijven want je moet alle trash die zij achterlaten opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:50:
Voor solo speedruns, ja. Voor solo greater pushing, nee. Voor multiplayer, nee.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Zarhrezz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:59:
[...]

Voor solo speedruns, ja. Voor solo greater pushing, nee. Voor multiplayer, nee.
Kijk ik ben echt een luie speler :9 met me sentry dh was het gewoon sentries neergooien en wachten.

Dat is eigenlijk wat ik zoek zo veel mogelijk dmg doen met zo min mogelijk moeite. Dan kan ik ondertussen andere dingen doen (Youtube en dergelijke :P )

Dus eigenlijk is me vraagstelling niet helemaal goed geweest. Ik zoek iets als de sentry dh alleen dan een andere class omdat ik dit seizoen niet weer zelfde class/build wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 14:59:
[...]

Voor solo greater pushing, nee.
Als je inderdaad top of the top wilt zijn, heb je een wizard of DH nodig (enige classes die 62 gehaald hebben), maar de monk / barb doen het in dat aspect zeker niet slecht (G.rift 60 voor beide), alleen de Witch Doctor loopt qua solo play achter met 58 als hoogste.
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:02:
[...]

Kijk ik ben echt een luie speler :9 met me sentry dh was het gewoon sentries neergooien en wachten.

Dat is eigenlijk wat ik zoek zo veel mogelijk dmg doen met zo min mogelijk moeite. Dan kan ik ondertussen andere dingen doen (Youtube en dergelijke :P )

Dus eigenlijk is me vraagstelling niet helemaal goed geweest. Ik zoek iets als de sentry dh alleen dan een andere class omdat ik dit seizoen niet weer zelfde class/build wil spelen.
Puur lazy mode gaming? Barb, is geen makkelijkere :)

[ Voor 42% gewijzigd door Sabrac op 28-05-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:02:

Dan wordt het denk ik de barb...Monk is dan teveel button bashing. Zoals eerder genoemd, barb is WW indrukken en elke 20 seconde een knopje indrukken. Verder vereist het niet veel van je.

Als lazy echter je allerhoogste prio is (en niet speed...dan zal je toch moeten sturen enzo), dan is het pet WD. Als je dan eens een tijdje niets doet, zou je het ook moeten overleven.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Zarhrezz schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:06:
[...]

Dan wordt het denk ik de barb...Monk is dan teveel button bashing. Zoals eerder genoemd, barb is WW indrukken en elke 20 seconde een knopje indrukken. Verder vereist het niet veel van je.

Als lazy echter je allerhoogste prio is (en niet speed...dan zal je toch moeten sturen enzo), dan is het pet WD. Als je dan eens een tijdje niets doet, zou je het ook moeten overleven.
Ja misschien WW barb weer oppakken voor het nieuwe seizoen. thanks for the input

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zelfs zo lui dat ze niet eens zelf de makkelijkste class kunnen uitzoeken... _O-
Je kan ook gewoon naar bed gaan en slapen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Grin schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:09:
Zelfs zo lui dat ze niet eens zelf de makkelijkste class kunnen uitzoeken... _O-
Je kan ook gewoon naar bed gaan en slapen. :P
Lui spelen betekend niet dat ik te lui ben om te zoeken. Het is gewoon fijn om wat meningen te horen van de huidige spelers. Ik heb zoals ik al aangaf een hele tijd niet meer gespeeld en weet dus niet hoe de META nu is.

Slaap lekker :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seoulsfinest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:12:
Lui spelen betekend niet dat ik te lui ben om te zoeken. Het is gewoon fijn om wat meningen te horen van de huidige spelers. Ik heb zoals ik al aangaf een hele tijd niet meer gespeeld en weet dus niet hoe de META nu is.

Slaap lekker :z
Mag ik deze muziek aanraden om bij te spelen?

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik luister meestal dit tijdens DS monk Grifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seoulsfinest
Over het algemeen vind ik DnB het fijnst tijdens farm sessies.

DNB

[ Voor 7% gewijzigd door Seoulsfinest op 28-05-2015 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:42:
Ik luister meestal dit tijdens DS monk Grifts.
En ik maar denken dat het heen en weer dashen met een in-geom monk al slecht voor mijn hoofdpijn was... dit maakt het alleen maar erger :P Ieder zo z'n smaak natuurlijk.
Daarentegen klopt het tempo wel met de dashes (-ish)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

190 bpm is wel genoeg toch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06

Thompson

Beeromaniac

Thompson schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:33:
Dit wapen icm deze bracers = immortal barb in grote groepen?

Heb een leuke Madawc's Sorrow gevonden (4182 DPS, 6% DMG, 1300Str, 10% Cota, geen socket).
Zou de 10% CotA kunnen rerollen naar AS en een socket erop met gift. Vraag me alleen af of zoiets de moetie waard is.

Run nu met een Boulderbreaker van 3600DPS en ancient Steady Strikers. In damage zal ik er wel op vooruit gaan, maar is het verliezen van de (bijna) perma-WotB het waard? Voor rifts betekend het wel dat je alle thrash 2 seconden gratis kan hitten, vaak al genoeg om het te killen, maar grote groepen thrash zijn zelden een bedreiging voor een WW barb...

En ik vraag me af wat jullie van deze build denken, zoek wat afwisseling voor WW;
http://www.diablofans.com...2-immortals-frenzy-raekor
Iemand die hier misschien nog iets over kwijt wil? :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:08:
[...]

Iemand die hier misschien nog iets over kwijt wil? :)
Enige wat ik kan zeggen is dat 2 seconde niet heel veel is, dus "immortal" zul je er niet mee worden. Wizard bubbels stunnen geloof ik voor langer en daar valt de stun tijd toch zwaar tegen. Vooral op hogere g.rifts ga je aan 2 seconde niet genoeg hebben om mobs te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Sabrac schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:40:
[...]

Enige wat ik kan zeggen is dat 2 seconde niet heel veel is, dus "immortal" zul je er niet mee worden. Wizard bubbels stunnen geloof ik voor langer en daar valt de stun tijd toch zwaar tegen. Vooral op hogere g.rifts ga je aan 2 seconde niet genoeg hebben om mobs te killen.
Helemaal met Sabrac eens. 2 seconden heb je weinig aan in hoge Grifts. Lijkt me alleen op lage grifts en T6 nuttig en daar doen enemies toch te weinig damage om je te killen... En Delsere bubbles stunnen inderdaad 3 seconden en dat valt al tegen ;)

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wizard bubbels stunnen alleen als je ook die Crown of the Primus gebruikt... ik gebruik zelf Nilfur's boots voor de hogere damage output. Iemand die beide geprobeerd heeft en me kan vertellen wat beter werkt? Beide kan niet omdat ik dan niet van alle set bonussen gebruik kan maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 28-05-2015 17:15 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:15:
Wizard bubbels stunnen alleen als je ook die Crown of the Primus gebruikt... ik gebruik zelf Nilfur's boots voor de hogere damage output. Iemand die beide geprobeerd heeft en me kan vertellen wat beter werkt? Beide kan niet omdat ik dan niet van alle set bonussen gebruik kan maken.
Niet helemaal waar, hij stunned als je de rune geselecteerd hebt, of een crown of primus hebt *ja ja.. klein detail, ik zeur ^^*

Collega van me heeft lang met Nilfurs gespeeld.. kwam t/m 49... geloof dat zijn 50 clear met Crown of the Primus was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:15:
Ik heb met beide gewerkt en Primus heeft mijn voorkeur. Beide zijn vergelijkbaar, welke je kiest is persoonlijke voorkeur. Nilfur is meer spike damage ten koste van algemene CC / debuff / group buff die de Primus biedt. Tot in de 50 range zijn beide viable.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Sabrac schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:22:
[...]

Niet helemaal waar, hij stunned als je de rune geselecteerd hebt, of een crown of primus hebt *ja ja.. klein detail, ik zeur ^^*

Collega van me heeft lang met Nilfurs gespeeld.. kwam t/m 49... geloof dat zijn 50 clear met Crown of the Primus was.
Maakt weinig uit dus onderaan de streep.
Rifts zullen ook wel wat verschillen aan layout, mobs, density en RG.

In party zal de Primus denk ik wel beter zijn door de extra CC en damage?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:51:
In party zal de Primus denk ik wel beter zijn door de extra CC en damage?
Over het algemeen wel. DHs profiteren van de IAS, iedereen profiteert van de 25% monster damage debuff en de 15% extra dmg taken debuff. Stun op edges is ook voor iedereen prima.

Alleen als er genoeg CC is (zDPS WD in de party) en alleen DPS uitmaakt zal Nilfur beter zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zitten op Torment 3! Het gaat snel zo zeg, ik verwacht binnenkort wel op Torment 5 te zitten. Helaas nauwelijks legendaries gekregen tijdens het clearen, alleen downgrade wapens en een belt.

Toch maar weer hopen op wat blood shard goblins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:29:
We zitten op Torment 3! Het gaat snel zo zeg, ik verwacht binnenkort wel op Torment 5 te zitten. Helaas nauwelijks legendaries gekregen tijdens het clearen, alleen downgrade wapens en een belt.

Toch maar weer hopen op wat blood shard goblins :)
Goed bezig :) Vergis je echter niet de stap van T4 naar T5 en van T5 naar T6 zijn een stuk groter dan de voorgaande stappen. Ik dacht ook dat toen ik in 1 week van T1 naar T4 ging dat ik zo op T6 zou zitten, dat viel toch nog tegen. Ach, zolang je maar plezier in het spel hebt, dat is het belangrijkste :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neles7 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:36:
[...]

Goed bezig :) Vergis je echter niet de stap van T4 naar T5 en van T5 naar T6 zijn een stuk groter dan de voorgaande stappen. Ik dacht ook dat toen ik in 1 week van T1 naar T4 ging dat ik zo op T6 zou zitten, dat viel toch nog tegen. Ach, zolang je maar plezier in het spel hebt, dat is het belangrijkste :)
Dat hangt wel volledig van de rng af. Bij mijn monk ging ik in pinksterweekend van t2/3 naar greater rifts 35/40. Eerlijk is eerlijk was wel redelijk grindmode on, maar met beetje mazzel kan het heel snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:52:
[...]

Dat hangt wel volledig van de rng af. Bij mijn monk ging ik in pinksterweekend van t2/3 naar greater rifts 35/40. Eerlijk is eerlijk was wel redelijk grindmode on, maar met beetje mazzel kan het heel snel gaan.
Soms heb je geluk. rng is mij de laatste dagen niet gunstig gezind helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De meeste classes hebben wel setjes waarmee je relatief makkelijk T6 kan doen, natuurlijk ga je dan soms nog dood, maar het gaat al wel.

Monk: 4 set sunwuko (of 3 set + rorg) is vaak al genoeg.
Demon Hunter: 4 set marauder is vaak al genoeg.
Wizard: 2 set tal + 4 set delsere is vaak al genoeg.
Barbarian: 4-6 set Bul Kathos is vaak al genoeg.
Witch Doctor: Mask of Jeram + 2 set zuni is vaak al genoeg.
Crusader: Uhm, geen idee eigenlijk :P

Zoals ik al zei, je gaat dan redelijk makkelijk door T6 heen, waardoor je sneller items verzameld en nog sneller geared.
Laatste 2 seasons ben ik om 18:00 uur op vrijdag begonnen en vaak was ik zaterdag avond / zondag ochtend al op T6 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:55
[b][message=44319597,noline]
Makelijker voor de WD om te hebben is een 2 part Jade en dat uit te breiden met een
Haunting Girdle die heb je makelijker als een Mask of Jeram
neem Haunt Resentful Spirits en de passives Pierce the Veil en Rush of Essence met een
normaal wapen en je ziet hits tussen de 40-150 mil (ligt aan je gear) dit kan je zelf uitbouwen tot 300+mil
Deze build wordt erg onderschat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteren nog wat verder gespeeld op mijn S3 Barb

Nog wel een paar leuke items erbij waaronder een Ancient Furnace.
Solo ook GR35 gecleared, maar ik merk wel dat de barb erg squishy is.

Later op de avond nog een aantal GR's gedaan met Chronia op WD, Griefmaker op DH en nog een Barb, (Xen-nogwat). Op het eind daarmee een GR48 gecleared, hoewel mijn bijdrage voor mijn gevole vooraal het van dichtbij bekekijken van de grond was :o

Wat ik me nu afvraag is hoe ik de Barb wat minder snel dood kan laten gaan en op welke items op dit moment het best kan gokken bij Kadala.

(Ik vermoed een beter amulet met een socket en daarin een Wilderbeast of een Eosteric en mijn Teaguk naar de 25 helpt ook al wat zal helpen om minder vaak dood te gaan).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Sabrac schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:02:
De meeste classes hebben wel setjes waarmee je relatief makkelijk T6 kan doen, natuurlijk ga je dan soms nog dood, maar het gaat al wel.

Zoals ik al zei, je gaat dan redelijk makkelijk door T6 heen, waardoor je sneller items verzameld en nog sneller geared.
Laatste 2 seasons ben ik om 18:00 uur op vrijdag begonnen en vaak was ik zaterdag avond / zondag ochtend al op T6 bezig.
Altijd handig om te weten mocht ik season gaan spelen :) Ondertussen heb ik op me main geen moeite meer met T6 helaas geeft RNG niet de items die ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:47
Sabrac schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:02:

Crusader kan voor mijn gevoel met blauwe items nog T6 aan.. ;)

Vorige week een nieuwe seasonal crusader aangemaakt en bijna direct na het halen van 70 kon ik T6 rifts wel overleven. Fatsoenlijke dmg doen (zonder noemenswaardige gear) is echter een ander verhaal, ik sla geen deuk in een pakje boter tot grote frustratie van mijn rift genoten.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grimmie187 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Vorige week een nieuwe seasonal crusader aangemaakt en bijna direct na het halen van 70 kon ik T6 rifts wel overleven. Fatsoenlijke dmg doen (zonder noemenswaardige gear) is echter een ander verhaal, ik sla geen deuk in een pakje boter tot grote frustratie van mijn rift genoten.. >:)
Leechen ftw haha. gewoon paar cc flashy skills nemen. Dan ziet het eruit alsof je heel veel doet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:18:
[...]

Makelijker voor de WD om te hebben is een 2 part Jade en dat uit te breiden met een
Haunting Girdle die heb je makelijker als een Mask of Jeram
neem Haunt Resentful Spirits en de passives Pierce the Veil en Rush of Essence met een
normaal wapen en je ziet hits tussen de 40-150 mil (ligt aan je gear) dit kan je zelf uitbouwen tot 300+mil
Deze build wordt erg onderschat ;)
Weet wat geleerd :)
Grimmie187 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:23:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:25:
[...]

Leechen ftw haha. gewoon paar cc flashy skills nemen. Dan ziet het eruit alsof je heel veel doet xD
Al mijn crusaders zijn begonnen als zDPS crusader, inderdaad een paar flashy abilities, wat craftable gear.. en je verhoogt de groep damage zo met een aardig aantal, terwijl je zelf eigenlijk 0.0 damage doet.
Is maar weinig drop gear voor nodig om een zDPS crusader te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:25:
[...]

Ik heb er geen moeite mee als ze het vragen, maar als andere spelers er vanuit gaan dat ze mogen leechen nee bedankt, en je komt er snel genoeg achter eerlijk gezegd. Net zoals die gasten die dan T6 splitfarm niet aankunnen.. En dan de hele tijd achter je aanhuppelen..

Zeker met pugs in T6 rifts als ze dan nog gaan lopen klagen als ze constant dood gaan omdat andere gewoon doorknallen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
prutser001 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:44:
[...]

Ik heb er geen moeite mee als ze het vragen, maar als andere spelers er vanuit gaan dat ze mogen leechen nee bedankt, en je komt er snel genoeg achter eerlijk gezegd. Net zoals die gasten die dan T6 splitfarm niet aankunnen.. En dan de hele tijd achter je aanhuppelen..

Zeker met pugs in T6 rifts als ze dan nog gaan lopen klagen als ze constant dood gaan omdat andere gewoon doorknallen.
Ik heb zelf steeds gevraagd in een T6 rift of de andere het erg vinden als ik mee loop ondanks. Wordt inderdaad meer gewaardeerd dan gewoon meelopen en maar verwachten dat iedereen het prima vindt!

Aan de andere kant vind ik het weer achterlijk dat bijna iedereen met T6 bounties er maar vanuit gaat dat je kan split farmen. Er staat bij public bounties niet; alleen joinen als je kan splitten. Als je T6 solo aan kan maar in party met iemand mee moet lopen tijdens bounties, prima!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
prutser001 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:44:
[...]

In hebt begin vond ik het ook leuk om T6 net aan te kunnen en dan in team verband door de rift gaan hoor. Wat nu grift 50 is dus. Ergens snap ik de mensen wel die jij vernoemt.

Splitfarm, tja das wel vervelend. Maar je kan ook effe een split farm groepje opzetten (er is ook een community channel voor) en dan heb je die issue ook weeral niet.

Als je public games speelt kan je beter gewoon niks verwachten en dan heb je der het meeste plezier aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Public games.. blegh, ga nog liever solo spelen, qua tijd verschilt dat toch bijna niets.

Ik speel met mensen van de clan (die op TS zitten), heel soms met mensen van de Tweakers community (alhoewel ik vaak te laat ben als er om groepen gevraagd worden, omdat ik dan in een solo g.rift zit... nadeel van altijd met iets bezig zijn ^^), maar public, no way. Heb het niet zo met vreemden gamen, speel liever met een vast groepje waar je van weet wat je ervan kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij maakt nie uit beetje boosten ik heb er eerlijk gezegd geen last van of hun dmg doen of niet want op zowel me wiz als monk is t6 sowieso alles oneshot. Al zijn der drie bij die alleen loot lopen te rapen maakt mij nie uit plus is chill voor hun tog xD
Meestal doe ik boostruns met maatjes en leech ik dus eigenlijk geen publics, maarja de wat meer casuals die nie veel vriendjes hebben kunnen dat niet, meh laat ze lekker gaan ^^. Ik vind overigens zelf derachteraan huppelen en rapen ontzettend boring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen boosten vind ik ook zeker niet erg, maar ik boost alleen mensen die ik ken of die in de tweakers community actief zijn. Gisteren ook 3 man door T6 geboost op season, allemaal op TS, gezellige avond, wat wil je nog meer.

Daarentegen ben ik toch best competetief ingesteld, eventjes mensen boosten is niet erg, maar het moet niet elke avond zijn, 9 van de 10 keer als ik diablo speel ben ik aan het pushen voor hogere greater rifts of ben ik items aan het verzamelen om juist hoger te kunnen pushen. Experience runs vind ik zodanig saai dat ik me daar bijna niet mee bezig hou, tenzij het g.rift 45 runs zijn dus in 2 tot 3 minuten gedaan worden... maar dat is meer om de 55 keys te verzamelen dan de experience :).

Eens in de zoveel tijd wat met anderen voor de lol samen doen is wel leuk, maar ik doe het niet vaak, ik haal meer plezier uit het halen van nieuwe records :)

Mensen helpen doe ik hier op het forum wel met advies en meningen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 29-05-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

RNG blijft toch ook wel RNG zeg. Gisteravond in 2 Grifts 4 zeldzame amulets gevonden (waarvan 2 ancient en een hele goede Eye of Etlich) en daarna in 2 uur 4 Ramaladni's. De Dagger of Darts en Starmetal Kukri blijven mij echter ontwijken (in 686 paragon levels nog nooit een SMK gevonden), dus we gaan gewoon vrolijk verder.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Sabrac schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:17:
Mensen boosten vind ik ook zeker niet erg, maar ik boost alleen mensen die ik ken of die in de tweakers community actief zijn. Gisteren ook 3 man door T6 geboost op season, allemaal op TS, gezellige avond, wat wil je nog meer.
Nogmaals bedankt, nu kan ik tenminste meelopen wanneer er mensen op season en niemand op non season, denk wel dat ik de pushes op non season blijf doen overigens, net iets meer en betere gear (tot dusver).

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die advies kan geven omtrent demon hunter builds en gear?

Me vrienden zeggen dat ik vooral voor Marauder set moet gaan met sentry build maar als ik naar de top20 kijk van rift clears lijken de pros me toch eerder Natalya set of die Hellborn set te gebruiken?

Heb momenteel 4 pieces van Marauder en in me storage bijna volledige natalya set (enkel legs en wapen ontbreek ik nog).

Heb wat rondgekeken op guides maar heb de indruk dat er redelijk wat material gewoon outdated is vanwege de patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Nogmaals bedankt, nu kan ik tenminste meelopen wanneer er mensen op season en niemand op non season, denk wel dat ik de pushes op non season blijf doen overigens, net iets meer en betere gear (tot dusver).
No problem, alleen jammer dat je wat weinig tal / delsere items kreeg (en iets te veel Vyrs). Die ancient SS / Grand Vizier of Gesture komen nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:02:
Iemand die advies kan geven omtrent demon hunter builds en gear?

Me vrienden zeggen dat ik vooral voor Marauder set moet gaan met sentry build maar als ik naar de top20 kijk van rift clears lijken de pros me toch eerder Natalya set of die Hellborn set te gebruiken?

Heb momenteel 4 pieces van Marauder en in me storage bijna volledige natalya set (enkel legs en wapen ontbreek ik nog).

Heb wat rondgekeken op guides maar heb de indruk dat er redelijk wat material gewoon outdated is vanwege de patches.
Geen advies omtrent build wel een algemeen advies. Kijk naar wat je zelf leuk vind om te spelen. Probeer eens wat uit, etc. Maakt de game imo een stuk leuker. Tenzij je echt de leaderboards wilt pushen zou ik kiezen voor een build die lekker speelt en die je zelf vooral heel leuk vind.

Neemt niet weg dat je de leaderboards niet als voorbeeld kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Neles7 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:06:
[...]

Geen advies omtrent build wel een algemeen advies. Kijk naar wat je zelf leuk vind om te spelen. Probeer eens wat uit, etc. Maakt de game imo een stuk leuker. Tenzij je echt de leaderboards wilt pushen zou ik kiezen voor een build die lekker speelt en die je zelf vooral heel leuk vind.

Neemt niet weg dat je de leaderboards niet als voorbeeld kunt gebruiken.
Ik zou de RoV strafe build eens proberen. Heb hem zelf ook geprobeerd en ik vindt em echt super! Verzamel gewoon de Natalya set en dan is T6 echt een eitje, ongeacht de kwaliteit van je gear. Ben nu bezig met upgraden... kan zo'n 38 solo en 40+ met een team. Erg leuke build die nog best lastig speelt (even wennen).

Check mijn Raymond van Barneveld maar eens!

Hij is gebaseerd op de Natalya set, dus die 6pieces moet je wel hebben. Je zou ook 5 pieces + RoRg kunnen runnen maar dan mis je de Focus/Restraint bonus. De belt Crashing Rain met zijn 3400% extra RoV dmg is trouwens wel een aanrader!

Alles draait om Rain of Vengence (RoV). Probeer de cooldown zo laag mogelijk te houden wat dit is je main dmg-dealer. Verder ben je continu aan het stafen met Strafe skill waarmee je ongehinderd door mobs heen walst. Ik wissel die strafe af met Evasive Fire om mijn Hatred hoog te houden.

Tips:
  1. Zet onder Keybindings Force Stop op Spatiebalk. Zo kun je met je duim de spatie balk continu ingedrukt houden en met je LMB altijd blijven stafen. Ik tik om de 2 seconden op de Evasive Fire skill die de strafe kort onderbreekt. Je schiet dan 1 keer Evasive fire puur als Hatred generator. Vervolgens is het puur RoV spammen op de plekken waar de mobs staan, heerlijke area dmg waardoor alles ge1shot wordt.
  2. Zoals gezegd met de belt Crashing Rain wordt deze build pas echt leuk.
  3. Strongarm bracers: bij knockback monsters suffer more dmg.
  4. Wanneer je Slayer (natalya's xbow) geen hoge dmg heeft, plaats deze dan in je rechter (off)hand. Ik heb bijvoorbeeld een Ancient Izzoccob gevonden met veel meer dmg. Die plaats ik in mijn mainhand wegens het feit dat de skill Rain of Vengence zich hierop baseert.
  5. Ik heb zelf gekozen voor een firebuild en die wordt denk ik ook het meest gebruikt. (hoewel Fysical ook in trek is) Mijn skills hebben dus veelal Fire-runes.
  6. Een fijne skill is Vault met rattling roll rune. Je hebt dan een mooie escape skill die de enemy's stunned achterlaat. Handig bij snelle packs.
  7. Verder heb ik de Wolf campanion voor extra dmg en Preparation Focused Mind voor een Discipline boost. Dan kun je verder Vaulten :P

[ Voor 60% gewijzigd door FloydRaalte op 29-05-2015 15:00 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
FloydRaalte schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:08:
[...]

• Strongarm bracers doen knockback en geven je iets meer 'lucht' waardoor je minder geraakt wordt.
Denk toch dat je knockback ergens anders vandaan komt. Die bracers geven enkel bonus damage op enemies onder invloed van knockback.

Zou wel eens een lijstje willen zien van welke items of skills wel knockback effect hebben. Zo dacht ik dat een WD dat leverde met Pirandho maar dat blijkt niet correct te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Denk toch dat je knockback ergens anders vandaan komt. Die bracers geven enkel bonus damage op enemies onder invloed van knockback.

Zou wel eens een lijstje willen zien van welke items of skills wel knockback effect hebben. Zo dacht ik dat een WD dat leverde met Pirandho maar dat blijkt niet correct te zijn.
Even googelen leverde me dit resultaat op. Zo te zien geoeg skills die voor knockback zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Neles7 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:55:
[...]

Even googelen leverde me dit resultaat op. Zo te zien geoeg skills die voor knockback zorgen.
Ja die lijst is volgens mij ver van accuraat. Is best wel interessant want het zou wel kunnen dat in een 4man groep dit BiS is voor veel classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:50:
[...]

Ach ja je hebt helemaal gelijk natuurlijk, iets te enthousiast denk ik! :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:59:
[...]

Ja die lijst is volgens mij ver van accuraat. Is best wel interessant want het zou wel kunnen dat in een 4man groep dit BiS is voor veel classes.
"This page was last modified on 13 June 2014, at 17:47" Dus waarschijnlijk is er wel het e.e.a. veranderd. Toch denk ik dat het een goede basis is van skills die het doen. Er zal vast wel ergens een post zijn op het web met een more in depth guide.

Toch betwijfel ik of het interessant is, als iedereen knockback doet creëer je alleen maar onnodige afstand totdat ze een muur raken en niet verder achteruit kunnen. Het idee is leuk, maar ik betwijfel of het lekker gaat spelen. Dat vraagt uiteraard om getest te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Neles7 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:06:
[...]

"This page was last modified on 13 June 2014, at 17:47" Dus waarschijnlijk is er wel het e.e.a. veranderd. Toch denk ik dat het een goede basis is van skills die het doen. Er zal vast wel ergens een post zijn op het web met een more in depth guide.

Toch betwijfel ik of het interessant is, als iedereen knockback doet creëer je alleen maar onnodige afstand totdat ze een muur raken en niet verder achteruit kunnen. Het idee is leuk, maar ik betwijfel of het lekker gaat spelen. Dat vraagt uiteraard om getest te worden.
Cyclone Strike (monk), Sweeping strike (Crus), Blackhole (Wiz), ... zouden ook knockback doen. Deze pullen naar binnen. Dus als het ook in die richting werkt heb je altijd 30% bonus DPS op zak.

Zelf vind ik dat lastig om te testen. Solo doet mijn meteor shower bijvoorbeeld 1.2miljard met 4 stacks Tal Rasha en voor de rest geen CC of debuffs. In groep met een Crus (+100% crit damage + ...) gaat het al richting de 1.7-1.9mld. Geen idee welke buffs nog meespelen en of het dan ook echt de Strongarm bracers zijn die een enorme boost geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Inrage schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:11:
[...]

Cyclone Strike (monk), Sweeping strike (Crus), Blackhole (Wiz), ... zouden ook knockback doen. Deze pullen naar binnen. Dus als het ook in die richting werkt heb je altijd 30% bonus DPS op zak.

Zelf vind ik dat lastig om te testen. Solo doet mijn meteor shower bijvoorbeeld 1.2miljard met 4 stacks Tal Rasha en voor de rest geen CC of debuffs. In groep met een Crus (+100% crit damage + ...) gaat het al richting de 1.7-1.9mld. Geen idee welke buffs nog meespelen en of het dan ook echt de Strongarm bracers zijn die een enorme boost geven.
In theorie klinkt het dan wel lekker om (20-30%) meer dmg te doen. Maar hoe is de dps calculator van diablo 3? Want het lijkt me sterk dat je crits (20-30%) meer dmg zullen gaan doen. Als we dan uitgaan van 2B dmg kom je uit op 2.6B (+30%) ineens. Dat zou wel heel gaaf zijn, maar het zal wel ergens in eerder stadium verwerkt worden waardoor het niet zo lineair schaalt. Het zou wellicht wellicht wel een nieuw Grift record kunnen opleveren gezien je dps potentieel heel veel meer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naja je kan met een sheet dps van 1mil niet voor niks hits van 3.000.000.000 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Sheet DPS heeft dan ook niks (weinig) met je damage output of hoge crits te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

4th schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:49:
[...]

Ik wil ook beetje betere wizard regelen, Barb is leuk voor de snelheid en dus shards, maar verder dan dat, meh.
Ben er volgende week weer, kunnen dan samen wel wat gear verzamelen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
ik overweeg playstation 4 diablo te gaan spelen. Heb ik aan ROS genoeg of moet ik in dat geval beide games kopen? Verder wordt ps4 uberhaupt nog veel gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
P-Nut schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:23:
ik overweeg playstation 4 diablo te gaan spelen. Heb ik aan ROS genoeg of moet ik in dat geval beide games kopen? Verder wordt ps4 uberhaupt nog veel gespeeld?
Als je deze versie pakt heb je alles! Is de basis inclusief uitbreiding.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS4 wordt best veel gespeeld is mijn ervaring (hier 2 fanatieke PS4 spelers van Diablo 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Advies: koop de PC/Mac versie. Dit is m.i. echt een game voor tobo/muis. *popcorn pakt* O-) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:44:
Advies: koop de PC/Mac versie. Dit is m.i. echt een game voor tobo/muis. *popcorn pakt* O-) })
wat hij zei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Moet zeggen dat de console versie helemaal niet slecht speelt. Tijd terug op de X360 gespeeld samen met een paar andere en dat beviel goed. Heb toen nog even zitten twijfelen om zelf de PS4 versie er nog bij te nemen. Grootste reden dat ik het niet heb gedaan; geen Battle.net koppeling en dus alles weer opnieuw moeten farmen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P-Nut schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:23:
Ik ben zelf in het bezit van de PS4 editie (Ultimate Evil, welke Schaapiej al heeft gelinked) en de PC variant.

De PC variant speel ik toch een stuk of 20-25x meer. De PS4 is meer voor als een kameraad samen wil spelen.
Grootste probleem bij de PS4 variant is de online community, deze zit grotendeels vol met cheaters en hackers, aangepaste characters, wapens etc.

Zolang je het samen met een select groep vrienden speelt waarvan je weet dat ze dit niet doen, of als je het niet erg vind om alleen te spelen, dan is het zeker wel een leuke game op de PS4.

Persoonlijk vind ik de PC variant leuker. Qua besturing is de console variant makkelijker en richten is de PC variant makkelijker (probeer maar eens een monster achter een grote groep te raken met een console ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het lijkt me op de console ook bloedirritant om je wapens etc. aan te passen, helemaal als je met 2 man op 1 console speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:07:
Het lijkt me op de console ook bloedirritant om je wapens etc. aan te passen, helemaal als je met 2 man op 1 console speelt.
Hiervoor heb je de quick change opties, met je D-Pad kan je direct tijdens het spelen items en abilities wisselen zonder naar het menu te gaan.

Daarentegen om de beurt items salvagen en stashen / craften is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Amen!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Inmiddels m'n 3e solemn vow gevonden, ancient dit keer :D. Alleen nog steeds geen warrior blood! Nog 3 barb's die wat (g)rifts willen doen om voor elkaar de benodigde gear te grinden ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Laatst online: 19-09 11:57
Man man man man man man man man ************* F@%&*@! F^&*@!^&*@

AAAARRGHGHHHHH WINDOWS UPDATE :( :( :( :( :( :(

Gaat mijn char D00D omdat windows update scherm zo-nodig moest verschijnen.

Ben een beetje flabbergasted. Echt WTF!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Alle automatische updates, scanner updates en andere willekeurige meuk sowieso uitschakelen, vooral als HC player wil alleen jij baas over je PC zijn.
Ik heb het ook "the hard way" geleerd.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-10-2023

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Even een vraagje over Strongarm Bracers, weet iemand precies wat er onder die knockback verstaat word? er zijn toch weinig skills die dit doen? in iedergeval voor mijn wiz.. of is het iets wat je juist kunt gebruiken i.c.m. een follower?
Ik zie veel mensen deze bracers gebruiken en die 24% extra damage voor 5 sec klinkt wel heel aantrekkelijk...

/edit
Ik lees net ook dat Black Hole hieraan voldoet, eens even testen >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Engeltje83 op 30-05-2015 12:45 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Engeltje83 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:32:
Even een vraagje over Strongarm Bracers, weet iemand precies wat er onder die knockback verstaat word? er zijn toch weinig skills die dit doen? in iedergeval voor mijn wiz.. of is het iets wat je juist kunt gebruiken i.c.m. een follower?
Ik zie veel mensen deze bracers gebruiken en die 24% extra damage voor 5 sec klinkt wel heel aantrekkelijk...

/edit
Op de vorige pagina hebben we er ook een discussie over gehad. Het is nog niet helemaal duidelijk, wellicht is zelf wat testen het beste idee?
---
Dit weekend maar eens kijken of we wat upgrades voor de monk kunnen vinden. Er is vast nog een hoop te optimaliseren wat ik niet zie, ideeën / tips?

Monk battle.net lijkt up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt pull, push en knock up te zijn. Voor wiz is het zover ik weet alleen Black Hole.

Wat bij de damage bonus van belang is te weten, is dat het een class A buff is.

Verder is het eenvoudig te testen; alleen de bracers dragen, passives naar non-damage, follower wegsturen en act 1 de poort uit lopen. Kijken waarvoor een basic skill raakt, dan de ability die je wil checken, dan nog een basic. De bonus is hoog genoeg om het direct te zien als de te testen skill als knockback telt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:06

Thompson

Beeromaniac

/edit
Simpel gezegd alles wat een mob van z'n plek af krijgt. Of dat nou omhoog, omlaag, naar link of naar rechts is maakt niet uit. Dus inderdaad push/pull/knockup.

/edit:
Heb mijn follower maar eens wat serieuzer gear gegeven.
Run nu met een templar met 220k DPS, freeze of deflection, azure wrath, unity, follower cant die relic, standaard amulet (moet nog een leuke str ancient legendary voor m vinden). Hoge block% met een freeze of deflection werkt best lekker, zeker ook nog eens met azurewrath erbij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Thompson op 30-05-2015 17:20 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thompson schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:02:
[...]

Simpel gezegd alles wat een mob van z'n plek af krijgt. Of dat nou omhoog, omlaag, naar link of naar rechts is maakt niet uit. Dus inderdaad push/pull/knockup.

/edit:
Heb mijn follower maar eens wat serieuzer gear gegeven.
Run nu met een templar met 220k DPS, freeze of deflection, azure wrath, unity, follower cant die relic, standaard amulet (moet nog een leuke str ancient legendary voor m vinden). Hoge block% met een freeze of deflection werkt best lekker, zeker ook nog eens met azurewrath erbij :)
Als amulet moet je je follower gewoon ess of johann geven, ongeacht de stats erop. De follower heb je niet echt voor de damage, meer voor de utility. Tenzij je het je kan veroorloven om zwaar in te zetten op physical damage in combinatie met een Bul-Kathos ring, dan tickt hij voor aardig wat damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Een dagje public riften is goed voor je paragon exp :P zit nu op 279 meen ik. Heb tevens de Ancient versie van de Dashing Strike monk chest gevonden altijd mooi meegenomen. Heb zojuist een Ramaladni's Gift gevonden. Iets wat volgens mij een vrij zeldzaam item is? Dus de vraag is, wanneer is het gerechtvaardigd om te gebruiken?

Hopelijk update battle.net snel :) Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
Neles7 schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 23:14:
Een dagje public riften is goed voor je paragon exp :P zit nu op 279 meen ik. Heb tevens de Ancient versie van de Dashing Strike monk set gevonden altijd mooi meegenomen. Heb zojuist een Ramaladni's Gift gevonden. Iets wat volgens mij een vrij zeldzaam item is? Dus de vraag is, wanneer is het gerechtvaardigd om te gebruiken?

Hopelijk update battle.net snel :) Monk
Ik zou de eerste ramaladni bewaren voor een ancient weapon voor de spec die je wil gaan spelen, krijg je er meer voordat je een echt goed wapen krijgt dan kan je ze gebruiken op mindere wapens uiteraard, maar ik zou er eigenlijk zelf wel altijd 1 willen hebben liggen voor wanneer dat echte super wapen dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Vandaag eindelijk een Sparker gekregen, de eerste was ruk en de tweede was ancient ruk maar mag niet klagen. Nu nog een fatsoenlijke Tal belt en amulet en het begint er op te lijken. Een paar leuke potjes gedaan met Sabrac en 2 gasten van GOT en uiteindelijk tot 49 gegaan wat allemaal lekker ging.

Morgen maar eens een poging doen voor een 43-44 solo. Met m'n nieuwe build is overleven ook wat makkelijker geworden en gaat het allemaal net wat lekkerder. Moet alleen nog even iets vinden wat me meer electricity geeft zodat ik geen halfgare spells hoef te gebruiken om lightning meteor te triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
prutser001 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:53:
Vandaag eindelijk een Sparker gekregen, de eerste was ruk en de tweede was ancient ruk maar mag niet klagen. Nu nog een fatsoenlijke Tal belt en amulet en het begint er op te lijken. Een paar leuke potjes gedaan met Sabrac en 2 gasten van GOT en uiteindelijk tot 49 gegaan wat allemaal lekker ging.

Morgen maar eens een poging doen voor een 43-44 solo. Met m'n nieuwe build is overleven ook wat makkelijker geworden en gaat het allemaal net wat lekkerder. Moet alleen nog even iets vinden wat me meer electricity geeft zodat ik geen halfgare spells hoef te gebruiken om lightning meteor te triggeren.
Welke lightning spell gebruik je nu dan?
Gebruik zelf Shock Pulse - Piercing Orb als lightning element, werkt prima! Groot bereik en aardige damage.

Edit: link anders even je Battle.net voor je build.

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 31-05-2015 09:14 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:21:
[...]

Als amulet moet je je follower gewoon ess of johann geven, ongeacht de stats erop. De follower heb je niet echt voor de damage, meer voor de utility. Tenzij je het je kan veroorloven om zwaar in te zetten op physical damage in combinatie met een Bul-Kathos ring, dan tickt hij voor aardig wat damage.
Ik heb geen Ess op m'n templar meer, ik gebruik nu een Energy Trap. Minder area CC, meer stun op high life elites en de RG (combinatie met Wyrdward).

BK physical kan ook met Ess maar dan wil je eigenlijk ancient Strength, physical %, socket en CHC.

Overigens vind ik BK dmg optimization niet de moeite. Ik weet niet precies wat de max tick is die mogelijk is, maar als de 50 mlj. mogelijk is zou het me verbazen. Als je de benodigde gear daarvoor op je follower kan veroorloven, zal dat minder dan 10% van je totale output zijn en dat is dan maar een heel klein deel van de tijd. Optimization voor CC schiet wat mij betreft meer op.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schaapiej schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:12:
Gebruik zelf Shock Pulse - Piercing Orb als lightning element, werkt prima! Groot bereik en aardige damage.
Ik gebruik zelf lightning meteor voor de lightning stack. Met CoE kun je er 3 gooien als spike dmg. Als je Nilfur's draag is het helemaal leuk.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

schaapiej schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:12:
[...]

Edit: link anders even je Battle.net voor je build.
Op het moment nog niet, had even shockpulse geprobeerd maar ik mis de stun van MM-Glacial Spike.
En zonder lightning net een GR45 neergezet en niet een 'point of no return' op ST. Voordat ik de sparker kreeg gebruikte ik Blackhole met de lightning rune.

Moet andere bracers zien te vinden, het is namelijk zo welke element je het hoogst hebt word toegepast op je ST waardoor je dan een meteor procced.

Ik ga nog wel wat experimenteren.

http://www.diabloprogress...2220/SeasonThree/61246348

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
prutser001 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:53:
Waren zeker leuke runs ja, lekker snel (voor mij dan, Sab is mogelijk wat sneller gewend :D), stuk of 25 plvls voor mij erbij en ook wat leuke drops / gambles :)

Tijdens de runs dropte deze ancient DoD voor mij Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19932820/DoD.PNG

Deze even door de reroll calculator gehaald en de weapon dmg rerollen lijkt bij een max roll 50 dps meer te zijn dan dan vit > 7% IAS, samen met de toughness boost van de vit lijkt dat in de calculator de beste optie te zijn voor rerolls, echter na het lezen van wat guides lijken er ook redelijk wat guides een IAS op wapen boven alles "regel" te hebben voor carnevil omdat de fetishes double dippen qua dmg van IAS.

Nog carnevil experts hier die hier hun wijsheid op kunnen laten schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
prutser001 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:32:
[...]

Op het moment nog niet, had even shockpulse geprobeerd maar ik mis de stun van MM-Glacial Spike.
En zonder lightning net een GR45 neergezet en niet een 'point of no return' op ST. Voordat ik de sparker kreeg gebruikte ik Blackhole met de lightning rune.

Moet andere bracers zien te vinden, het is namelijk zo welke element je het hoogst hebt word toegepast op je ST waardoor je dan een meteor procced.

Ik ga nog wel wat experimenteren.

http://www.diabloprogress...2220/SeasonThree/61246348
Zarhrezz schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:22:
[...]

Ik gebruik zelf lightning meteor voor de lightning stack. Met CoE kun je er 3 gooien als spike dmg. Als je Nilfur's draag is het helemaal leuk.
Zie dat jullie de Talsere set-up gebruiken, dan liggen de skills net iets anders dan de full Tal Rasha die ik gebruik. Op season ben ik ook met die set-up gaan spelen en mis dan eigenlijk een extra skill voor een element. Merk wel dat die keuze een stuk makkelijker wordt met een Aether Walker, dan pak je gewoon Teleport met Calamity.

Kon de Talsere build eerst niet echt waarderen (of meer even wennen) maar sinds ik die op season speel bevalt dat toch ook wel. Op non-season maar eens Delsere gloves aan Kadala vragen en eens testen hoe het gaat! :) (heb daar ergens een ancient Aether Walker liggen)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

schaapiej schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:32:
[...]

[...]

Zie dat jullie de Talsere set-up gebruiken, dan liggen de skills net iets anders dan de full Tal Rasha die ik gebruik. Op season ben ik ook met die set-up gaan spelen en mis dan eigenlijk een extra skill voor een element. Merk wel dat die keuze een stuk makkelijker wordt met een Aether Walker, dan pak je gewoon Teleport met Calamity.

Kon de Talsere build eerst niet echt waarderen (of meer even wennen) maar sinds ik die op season speel bevalt dat toch ook wel. Op non-season maar eens Delsere gloves aan Kadala vragen en eens testen hoe het gaat! :) (heb daar ergens een ancient Aether Walker liggen)
Het is even wennen maar de CC maakt een hoop goed. Ik moet wel zeggen dat 6del/4tal tegenvalt (helm er bij die all runes aan slow time geeft) Die 750% dmg increase bij mobs die in de bubble staan is niet te merken en doet te weinig ten opzichte van die random meteoren.

Aangezien ik een 45 kon doen wat makkelijk ging eerlijk gezegd kan een 46-47 er misschien ook wel af.

Moet alleen iets omwisselen om lightning te krijgen voor de rest zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Full Tal geeft iets meer keus in skills, maar 2000% weapon dmg / second op een CC skill is wel heerlijk.

Full DMO heeft niets aan een partial Tal erbij. De meteors krijgen de 750% bonus niet, dus je signatures die de bonus wel krijgen doen meer dmg. Zonde van de slots dus.

Ik wil nog wel ergens een full Tal proberen, maar dan niet de standaard kite build (te saai). Maar goed, ook een Iceblink variant van Talsere staat nog in de planning.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Waren zeker leuke runs ja, lekker snel (voor mij dan, Sab is mogelijk wat sneller gewend :D),
Valt wel mee hoor, misschien ietsjes sneller, maar het tempo zat er goed in, en ook qua levels ging het heerlijk.. alleen qua items viel het wat tegen aan mijn kant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op zondag 31 mei 2015 @ 12:07:
[...]

Waren zeker leuke runs ja, lekker snel (voor mij dan, Sab is mogelijk wat sneller gewend :D), stuk of 25 plvls voor mij erbij en ook wat leuke drops / gambles :)

Tijdens de runs dropte deze ancient DoD voor mij [afbeelding]

Deze even door de reroll calculator gehaald en de weapon dmg rerollen lijkt bij een max roll 50 dps meer te zijn dan dan vit > 7% IAS, samen met de toughness boost van de vit lijkt dat in de calculator de beste optie te zijn voor rerolls, echter na het lezen van wat guides lijken er ook redelijk wat guides een IAS op wapen boven alles "regel" te hebben voor carnevil omdat de fetishes double dippen qua dmg van IAS.

Nog carnevil experts hier die hier hun wijsheid op kunnen laten schijnen?
Jezuuuuuus die is echt sick. Gratz! Ben al tijden op zoek naar een nieuwe maar vind hem niet (speel ook al even geen WD actief meer :P)

Hoe zit je toughness zonder de vit op het wapen? Want je fetishes tanken ook wel voor je. Daarnaast is IAS ook ideaal voor Carnevil builds, snellere animaties e.d. Dus vit > ias als je toughness al goed genoeg is.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 31-05-2015 19:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Pagina: 1 ... 91 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.