Graag gedaanVerwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:39:
Ik zit na wat tweaken op duo 46 GR DS monk met een teleport wiz. Afgezien van general improvements iemand nog suggesties? ik denk dat vooral fire dmg bracers en dashing strike dmg op shoulders en chest behoorlijk verschil maakt voor mijn dmg. Ik twijfel of ik taeguk uit moet wisselen voor esoteric of hoe dat ding ook heet.
Uiteraard skippen wij eigenlijk de meeste elites aangezien het veel sneller voor ons is om alleen trash te rushen. maar met exarchs en winged assassins heb ik vanaf 46 moeite.
Denk dat dat vooral een gear issue is. LoH op wapen maakt veel verschil met dank aan Sabrac
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/61380313
Qua gear advies, ik probeer het kort te houden.. dit advies gaat er wel vanuit dat je met de Fire dash speelt. (Gezien meeste van je gear / gems erop lijkt).
Head - Inwisselen voor een variant met Dex + Vit + Crit + Socket + Single resist.
Shoulders - Vit naar Dashing Strike damage, je wilt idealiter één met Dex + DS + cooldown + resouce cost.
Amulet - Leuk qua stats, maar voegt niets toe, zoek een goede eye of etlich of Immunity amulet (of een HFA).
Chest - Vit naar Dashing Strike damage.
Gloves - Zoek een variant zonder attackspeed, maar met resource cost reductie.
Wrists - Zoek een variant met Fire % + dex + vit + crit en een single resist
Belt - Vervangen met String of Ears (als je toughness issues hebt) of Saffron Wrap (resource cost reductie op belt).
RoRG - Vervangen met een variant die Resouce Cost reductie heeft
Zodiac - Overal lage rolls op stats, zoek één met hogere.
Broek - Zoek een broek met Dex + Vit + armor + 2 sockets + single resist.
Boots - Zoek boots met Dex + Vit + Armor + movement + single resist.
Qua gear zou ik je broek, bracers, helm en belt als eerste aanpakken.
De single resist die je het liefst wilt hebben is Physical, dit omdat je toch het vaakst doodgaat aan melee of physical hits.
Daarnaast staan je skills totaal verkeerd voor een fire dash monk, dus ik ga er vanuit dat battle.net niet goed is geupdate.
Op je Taeguk / Esoteric vraag - Esoteric is een lagere skill bariere en levert je veel toughness (echter geen Physical, wat je toch het vaakst vermoord).
Taeguk is lastig om up te houden, vandaar ook de focus op RCR, als je eenmaal je stacks up hebt dan doe je zowel meer damage en je ontvangt minder.
[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 28-05-2015 11:05 ]