Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
SideShow schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:08:
Idem hier, had het spel sedert begin seizoen 3 niet meer aangeraakt
Leuk om dan even enkele dagen te spelen en wat items te krijgen

Maar ondertussen ben ik die WW barb ook wel weer beu ... draaien van begin tot eind ... blizzard kan er toch wat van om een warrior class te verneuken. In feite wil ik een class die _slaat_ op dingen.
Dus geen ancients of andere elfjes, nee ook geen magische mini tornado's die op 1 of andere manier meer damage doen dan mn zwaard zelf... die developers toch he, ze snappen het niet :P
Helemaal mee eens, een barb hoort een betonblokje te zijn die overal bruut op inhakt "me smash, you die!".

Echter heb ik dit seizoen voor het eerst een WW barb (incl D2), de clearspeed is simpelweg idioot en tevens erg handig om shards mee te grinden voor andere characters.

@hierboven, nice heb je een armory linkje naar je barb ?

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 24-05-2015 16:48 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideShow schreef op zondag 24 mei 2015 @ 16:08:
Idem hier, had het spel sedert begin seizoen 3 niet meer aangeraakt
Leuk om dan even enkele dagen te spelen en wat items te krijgen

Maar ondertussen ben ik die WW barb ook wel weer beu ... draaien van begin tot eind ... blizzard kan er toch wat van om een warrior class te verneuken. In feite wil ik een class die _slaat_ op dingen.
Dus geen ancients of andere elfjes, nee ook geen magische mini tornado's die op 1 of andere manier meer damage doen dan mn zwaard zelf... die developers toch he, ze snappen het niet :P
Nooit D2 gespeeld dus? BvB, BvA, BvC <3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:02

Thompson

Beeromaniac

Ik zit met mijn barb qua stats net iets onder die van jou. Mijn hoogste Grift is tot nu toe 44. Ben nu vooral bezig om 38+ rifts te doen om mijn gems richting lvl 44 te krijgen (nu allemaal op 38) zodat dat misschien het verschil maakt dat ik net wat hoger aan kan. Bij mij hetzelfde probleem dat kadala/drops nog niet echt mee willen werken voor betere items. Vooral een Ancient BB en betere unity zijn erg gewenst...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Indeed. Een ancient BB met dezelfde stats als nu zou me ook al een stuk verder helpen.
Gems ook maar eens je die op lvl 46 hebt moet je al richting gr50 gaan eer je nog je nog wat succes krijgt met upgraden.

Ik merkte toch dat het makkelijker ging met wat gems wisselen. Toxic en bane of the powerful eruit voor pain enhancer en trapped gem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
internaut schreef op maandag 25 mei 2015 @ 08:22:
Indeed. Een ancient BB met dezelfde stats als nu zou me ook al een stuk verder helpen.
Gems ook maar eens je die op lvl 46 hebt moet je al richting gr50 gaan eer je nog je nog wat succes krijgt met upgraden.

Ik merkte toch dat het makkelijker ging met wat gems wisselen. Toxic en bane of the powerful eruit voor pain enhancer en trapped gem.
Ancient BB is idd een game changer met deze spec. Zodra ik deze heb schiet ik ws meteen door van Gr41-43 naar 50.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

internaut schreef op maandag 25 mei 2015 @ 08:22:

Die combo speel ik al mee, Teaguk, BotT, PA. Lijkt me inderdaad dat er geen betere combo is voor deze build.

Ik zit er wel over te denken of er niet een skill is die Rend beter kan vervangen. Merk dat ik Rend eigenlijk te weinig gebruik, misschien Overpower - Killing Spree?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Rend weinig gebruiken ?
Ik gebruik het continue..je rusht in packs waar je rend spammed en op naar de volgende..op termijn gaat het wel neer door de duur van rend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

internaut schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:25:
Rend weinig gebruiken ?
Ik gebruik het continue..je rusht in packs waar je rend spammed en op naar de volgende..op termijn gaat het wel neer door de duur van rend.
Hmm ik sla packs vaak gewoon over en ga voor de grote groepen white mobs.

Is het overigens zo dat de loot aan het einde van een Grift wordt bepaald door wat je allemaal hebt neergemaaid? Dus veel elite packs gekilled in een rift is meer legendaries?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond een leuke loot share game gehad (met helaas weinig nuttige loot om te sharen, maar goed)...3 Talsere Wizzes en later een full Tal erbij. Bubble-bobble is er niets bij. Voor het eerst sinds de nieuwe videokaart erin zit (GTX960) dat ik 99% load / 99% power in Afterburner gezien heb...ook is het hoogste temperatuur record gesneuveld; meestal komt de temperatuur niet boven de 50-55 graden in D3, gisteravond de 70 graden aangetikt.

De CC van 3 Talsere wizzes is wel extreem goed...ik geloof dat we tier 48 cleared hebben en met NightStalker erbij een 50 met 5 minuten over. De damage is de voornaamste limitatie...ik heb zelf geen Black Hole in m'n build en dan was het nog niet gecoordineerd, als je dat wel gaat doen is het op packs permanent disable en iedereen pakt de Strongarm bonus. Een scherm vol bubbles zorgt vervolgens dat alles wel damage krijgt en vaak niet veel kan uitrichten.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
Thompson schreef op maandag 25 mei 2015 @ 10:49:
[...]

Hmm ik sla packs vaak gewoon over en ga voor de grote groepen white mobs.

Is het overigens zo dat de loot aan het einde van een Grift wordt bepaald door wat je allemaal hebt neergemaaid? Dus veel elite packs gekilled in een rift is meer legendaries?
Uiteraard sla ik bepaalde elites ook over maar de rend krijgen ze wel.
Geen idee of de loot wordt bepaald door het aantal wat je hebt neergeklopt. Ik denk eerder dat het gewoon
random is. Logisch lijkt me hoe hoger de rift hoe beter de loot maar op een gr50 met 4 players kreeg ik ook de grootste zooi qua legendaries dus eerder random lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
internaut schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:47:
[...]

Uiteraard sla ik bepaalde elites ook over maar de rend krijgen ze wel.
Geen idee of de loot wordt bepaald door het aantal wat je hebt neergeklopt. Ik denk eerder dat het gewoon
random is. Logisch lijkt me hoe hoger de rift hoe beter de loot maar op een gr50 met 4 players kreeg ik ook de grootste zooi qua legendaries dus eerder random lijkt me.
Ik kan er naast zitten want random is random, maar heb wel de indruk dat het % ancient loot hoger in de hogere GR's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Seasons mensen die speed (g)rifts doen en waar een leech bij mee kan :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 00:49
Goed lang weekend gehad op Diablo :) Dashing Strike set (waarvoor dank aan Aion) compleet gemaakt. Vandaag voornamelijk bezig geweest met oefenen, ik kwam te vaak zonder spirit/strikes te staan, gaat nu een stuk beter maar nog niet zoals het moet als ik YT video's bekijk.Gear meteen wat geoptimaliseerd. Ik ben tevreden :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-09 17:47

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:39:
Gisteravond een leuke loot share game gehad (met helaas weinig nuttige loot om te sharen, maar goed)...3 Talsere Wizzes en later een full Tal erbij. Bubble-bobble is er niets bij. Voor het eerst sinds de nieuwe videokaart erin zit (GTX960) dat ik 99% load / 99% power in Afterburner gezien heb...ook is het hoogste temperatuur record gesneuveld; meestal komt de temperatuur niet boven de 50-55 graden in D3, gisteravond de 70 graden aangetikt.

De CC van 3 Talsere wizzes is wel extreem goed...ik geloof dat we tier 48 cleared hebben en met NightStalker erbij een 50 met 5 minuten over. De damage is de voornaamste limitatie...ik heb zelf geen Black Hole in m'n build en dan was het nog niet gecoordineerd, als je dat wel gaat doen is het op packs permanent disable en iedereen pakt de Strongarm bonus. Een scherm vol bubbles zorgt vervolgens dat alles wel damage krijgt en vaak niet veel kan uitrichten.
Ben ook helemaal verslaafd aan de "4pc Delsere's & 6pc Tal Rasha's" build. Wat een lol is dat op 40-48! Overal bubbles en dus matige CC, met hier en daar een blackhole erbij lukt het aardig onder de 48. Veelal doen we Grift 45 in 4 tot 6 minuten, lekker veel loot en XP. Enige wijziging die ik heb gemaakt t.o.v. de Diablo Fans spec is 'Meteor - Molten Impact' i.p.v. 'Teleport - Calamity'. Calamity is meer voor solo, @ groepen is Meteor beter voor de dmg.
Blizzard is traag met updaten van Battle.net profiles, mijn oude gear/build staat er nog op... :N

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend wat minder diablo gespeeld (Ik geef The Witcher de schuld ^^).

Wel met m'n wizard nog wat gespeeld en daar ondertussen g.rift 49 mee gehaald in 10:30, met de 'Melee tal rasha' build, Ancient Parthans + Teleport calamity en Serpent Sparker / T&T.

Gaat hard op de guardian, alleen verspreide groepen duurt best lang.. en bogan trappers zijn een dooddoener.

Tijdens het weekend ook nog samen met Temp een nieuw 2 man record gezet op hardcore, g.rift 45 in 13:43. Welke hij later verbeterde naar g.rift 46 in 14 minuten samen met 4th :( (grats heren)

Kan dus niet klagen :).

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 26-05-2015 08:09 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Sabrac schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:07:
Wel met m'n wizard nog wat gespeeld en daar ondertussen g.rift 49 mee gehaald in 10:30, met de 'Melee tal rasha' build, Ancient Parthans + Teleport calamity en Serpent Sparker / T&T.

Gaat hard op de guardian, alleen verspreide groepen duurt best lang.. en bogan trappers zijn een dooddoener.

Tijdens het weekend ook nog samen met Temp een nieuw 2 man record gezet op hardcore, g.rift 45 in 13:43. Welke hij later verbeterde naar g.rift 46 in 14 minuten samen met 4th :( (grats heren)

Was een goed weekend ja, weer wat records gebroken en met de talsere build de grift50 solo wiz gecleared. Overigens met matige ancient sunkeeper, dus zit met correcte ancient wapen nog meer in.

We hebben gister ook nog een all wiz party met ene undergeared en andere niet op ts. Kwamen 2 min te kort tegen orlash, beetje moeilijk te ontwijken met zijn teleport en walls :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:55
Sabrac schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:07:
Dit weekend wat minder diablo gespeeld (Ik geef The Witcher de schuld ^^).

Ik wil best g.rift 46 proberen met je op HC hoor :P alleen ik denk dat we met je support monk wat dps missen. Met 4th zijn tal wizzard hadden ik erg veel directe groep damage erbij.
Ook hoop ik nooit meer op HC een shield pylon aan te raken bij Bloodmaw en horen van 4th ik heb hem niet gekregen :? was erg zweten op 46 ... hij is maar buiten de ruimte gaan staan en soms een meteor gooien en weg rennen. Maar we vertrouwen geen shield pylon meer hij was ook al zijn zelfbuffs kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Temp2264 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:40:
[...]

Ik wil best g.rift 46 proberen met je op HC hoor :P alleen ik denk dat we met je support monk wat dps missen. Met 4th zijn tal wizzard hadden ik erg veel directe groep damage erbij.
Ook hoop ik nooit meer op HC een shield pylon aan te raken bij Bloodmaw en horen van 4th ik heb hem niet gekregen :? was erg zweten op 46 ... hij is maar buiten de ruimte gaan staan en soms een meteor gooien en weg rennen. Maar we vertrouwen geen shield pylon meer wij was ook al zijn zelfbuffs kwijt.
Haha, geen probleem, merk inderdaad dat in onze setup (Pet WD + zDPS monk) dat grote groepen heel lang duren, dit heb je inderdaad met een Tal wizard niet (meteors for everyone!).

Er is een damage & support setup voor de monk, maar hiervoor mis ik en de gear en ik lever heel veel toughness in, niet echt iets wat ik graag doe op hc :)
Heb deze setup wel op sc gespeeld en ik doe hiermee z'on 1.5 tot 3.5 miljard exploding palms. Ik heb echter geen manier om deze te triggeren, maar daar zijn de fetishes dan voor.

[ Voor 8% gewijzigd door Sabrac op 26-05-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo:

Ik: 70 Demon Hunter, 60 Witch Doctor
M'n Vrouw: 70 Templar

En gelijk maar Torment 1 gaan doen, zonder problemen.

Vanavond legendaries farmen om hopelijk Reaper Wraps te kunnen craften, en dan is m'n eerste item al binnen :D
En bezig met de Keywardens af te maken.

Personal Note: Cain's Set is awesome om mee te levellen <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 13:44
Afgelopen dagen weer eens Season gespeeld. Barb aangemaakt en gaan!
Nu rond para 300 en kan GR 45 doen met redelijke tijd, maar merk dat ik nu op het punt kom dat ik eens twee unity's moet gaan vinden :-/ want ze beginnen nu hard te slaan.
Fury is eigelijk geen probleem. Op T6 verander ik naar WM en unforgiven, met sprint ipv rend en clear echt bar snel haha.

Nu door op ancient items en unity's te vinden om verder te pushen naar hogere GR solo.

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Temp2264 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 08:40:
[...]

Ook hoop ik nooit meer op HC een shield pylon aan te raken bij Bloodmaw en horen van 4th ik heb hem niet gekregen :? was erg zweten op 46 ... hij is maar buiten de ruimte gaan staan en soms een meteor gooien en weg rennen. Maar we vertrouwen geen shield pylon meer hij was ook al zijn zelfbuffs kwijt.
Dat was een zeer vervelende bug. Stond langs je en te kijken waar is me shield, toen zag ik heel weinig icoontjes op me bar en een wtf moment toen bloodmaw op me sprong, gelukkig weg kunnen komen voor af en toe wat range damage. We hadden de rift anders onder de 13 min gecleared :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Eigenlijk een te vol weekend gehad om veel te kunnen spelen.
Alleen gisteren kort wat kunnen doen.
Toch nog voor gekozen om een Barb te speed levelen op S3.
Hij is nu level 70, maar qua gear stelt hij nog niks voor.

De shards van die ik nu binnenhark door GR's te farmen op mijn monk ga ik maar eens gebruiken voor een setje basis gear op de barb.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grin schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:05:
Ben ook helemaal verslaafd aan de "4pc Delsere's & 6pc Tal Rasha's" build. Wat een lol is dat op 40-48! Overal bubbles en dus matige CC, met hier en daar een blackhole erbij lukt het aardig onder de 48. Veelal doen we Grift 45 in 4 tot 6 minuten, lekker veel loot en XP. Enige wijziging die ik heb gemaakt t.o.v. de Diablo Fans spec is 'Meteor - Molten Impact' i.p.v. 'Teleport - Calamity'. Calamity is meer voor solo, @ groepen is Meteor beter voor de dmg.
Het is ook met afstand mijn favoriete D3 build tot nu toe. Ik ben doorgaans wat defensiever ingesteld (niet het type glass-cannon) en zeker met Primus biedt deze build dat. Ook leuk voor parties en ik ben nou eenmaal te lui om steeds gear te swappen :o

De laatste tijd speel ik met Teleport i.p.v. Black Hole en dat bevalt wel prima...grootste voordeel daar is dat Teleport onder Illusionist valt. Door Illusionist is Teleport dus bijna altijd beschikbaar op de 'oh-shit' momenten. Ook is APD geen afweging tussen defense en damage meer (APD vs. Strongarm).

Ik wijk ook af van de standaard door Mammoth in plaats van Magic Weapon te gebruiken. Met een fire % als hoogste bonus levert dat 2 hoge DPS skills, wat helpt tegen de RG.

Als S3 afgelopen is ga ik meteen kijken naar een Iceblink / Frostburn variant; ik heb al een hele goeie Utar's Roar liggen en een acceptabele Frostburn. Zover ik weet zou die combinatie moeten werken; Slow Time doet cold damage en telt als skill damage, dus Iceblink zou de slow moeten toevoegen en Frostburn gooit daar dan een freeze kans tegenaan. Met de tick rate van 0.9 seconde van Slow Time doe je dus cold damage voordat de vorige slow is afgelopen. Ook werkt freeze voor de APD bonus...het zou dus zomaar een enorm coole melee setup kunnen worden (bad pun intended). Ik ben nog geen ancient Rimeheart tegengekomen, maar ook die zou erbij kunnen. Ik denk niet dat je weg kunt komen met Ice Armor - Frozen Storm als je een Rimeheart erbij hebt, maar wie weet in combinatie met Halo of Arlyse en Mutilation Guard...je moet dan alleen zorgen dat je ranged ontwijkt.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 11:46
Dit weekend mooi weer wat uurtjes in mijn Barb kunnen steken. En ook mooie upgrades gehaald, ancient BB :D... Er moet nog wel heel wat gebeuren, merk dat ik qua HP nog niet helemaal daar ben waar het moet zijn, zelfde geldt voor de gems.

Iemand nog tips is tricks voor de Barb?

http://www.diabloprogress...oiler-2634/Ienat/60965967

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Spoiler schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:12:
Dit weekend mooi weer wat uurtjes in mijn Barb kunnen steken. En ook mooie upgrades gehaald, ancient BB :D... Er moet nog wel heel wat gebeuren, merk dat ik qua HP nog niet helemaal daar ben waar het moet zijn, zelfde geldt voor de gems.

Iemand nog tips is tricks voor de Barb?

http://www.diabloprogress...oiler-2634/Ienat/60965967
Dat is een erg vette BB, ik denk dat je op het punt bent aangekomen waar je alleen nog maar je gems en gear (-> non-ancient naar ancient) kunt upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Gisteren maar eens een pet doctor met de nieuwe zuni set gegeared (aangezien Carnevil nog steeds bugged is). Mijn god wat is dat sterk! Met een supp crusader en een Unhallowed Lightning DH was een 3-player grift 51 echt een fluitje van een cent. Dit was ook nog met lvl0 gems :P. Helaas heb ik geen SMK, dus ik speel met een ancient Doombringer. Belangrijkste upgrades die ik nog kan doen zijn gems, SMK en betere amulet (gebruik nu een crappy Hellfire).

Gear is al geüpdatet op bnet, skills helaas nog niet, maar hierbij het character: http://eu.battle.net/d3/e...amvsan-2784/hero/10010514

Vanavond maar even verder stoeien. Echt een aanrader dit!

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik trouwens de enige die WD levellen echt bagger vind? Ben er mee gestopt en met een DH begonnen, en dat ging stukken vlotter. Of ik heb geen goede levelling build, of WD levelling is gewoon slecht als je samen met Crusader speelt. Solo praat ik niet eens over, sloeg nergens op hoe traag dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 11:46
Bospa01 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 10:50:
[...]

Dat is een erg vette BB, ik denk dat je op het punt bent aangekomen waar je alleen nog maar je gems en gear (-> non-ancient naar ancient) kunt upgraden.
Gaat alleen het leegtrekken van een T6 Rift gaat helaas niet zo rap als 2 BK set... Of zie ik iets over het hoofd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:10:
Ben ik trouwens de enige die WD levellen echt bagger vind? Ben er mee gestopt en met een DH begonnen, en dat ging stukken vlotter. Of ik heb geen goede levelling build, of WD levelling is gewoon slecht als je samen met Crusader speelt. Solo praat ik niet eens over, sloeg nergens op hoe traag dat was.
Howto level a witchdoctor:
step 1 - Spawn pets
step 2 - watch tv

Het is zeker saai, maar toch redelijk snel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 17:42

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zarhrezz schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:39:

Dat was idd erg leuk, m'n pc had het er idd ook zwaar mee en gisteravond met de runs met Grin ging hij weer flink blazen.

Maar Talsere wizards zijn leuk in een grift 8)7

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van het weekend maar eens een season monk begonnen. Nu gaat dat aardig maar heb ik wel wat problemen met survivability. En ik vraag mij af wat beter is, heb nu met cindercoat en obsidian ring. daardoor hitten me dashing strikes een stuk minder maar ik kan et wel spammen. En heb epiphany eigenlijk constant up.
De andere optie is focus en restraint. Dan hitten me dashing strikes 2x+ harder, maar minder vaak epiphany is minder tough. Vraag me af wat beter is. Of misschien heeft iemand nog suggesties voor een defensive gem? Heb nu drie offensive dus daar kan bijv mirinae wel weg. Vond de gear vooral wel leuk voor een weekendje :>

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/61380313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 17-09 12:59
adamvansanten schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:04:
Gisteren maar eens een pet doctor met de nieuwe zuni set gegeared (aangezien Carnevil nog steeds bugged is). .....
Wat is er precies bugged dan?

Ik heb middels de d3 charachter planner een pet build en carnevil build in elkaar gedraaid en daaruit bleek dat de Carnevil build meer damage deed. Nog geen tijd gehad om de pet build echt uit te proberen helaas dus het blijft bij theorie.

Edit: Daarnaast weet ik niet in hoeverre je b.net up to date is maar je hebt de Fetish Sycophant passive en de belt of Transendance. Ik zou de passive omruilen voor een andere, Gruesome Feast bijvoorbeeld.

[ Voor 48% gewijzigd door Roxors op 26-05-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temp2264
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 22:55
Carnevil Bug
We're currently looking into an issue where Fetishes sometimes forget to shoot despite the fact the Witch Doctor has a Carnevil equipped. We'll be sure to give you all an update once we have more details to share, but we're not there just yet. Thank you all for the reports, and good hunting out there!
De build voor de WD om solo GR te halen en geen fix er voor erg jammer.
En ze zeggen dat bij de volgende patch de perma CC weg gaat de geen support WD meer.
De Helltooth set moet echt een mega buff in 2.3 krijgen anders is einde WD in group GR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:37:
Ik ben van het weekend maar eens een season monk begonnen. Nu gaat dat aardig maar heb ik wel wat problemen met survivability. En ik vraag mij af wat beter is, heb nu met cindercoat en obsidian ring. daardoor hitten me dashing strikes een stuk minder maar ik kan et wel spammen. En heb epiphany eigenlijk constant up.
De andere optie is focus en restraint. Dan hitten me dashing strikes 2x+ harder, maar minder vaak epiphany is minder tough. Vraag me af wat beter is. Of misschien heeft iemand nog suggesties voor een defensive gem? Heb nu drie offensive dus daar kan bijv mirinae wel weg. Vond de gear vooral wel leuk voor een weekendje :>

Dashing strike met Cindercoat / Obsidian is tot nu toe de enige monk build welke g.rift 59 en 60 heeft gehaald. Vooral voor end-game is dat "de" spec. Erg gear dependant.

Dashing strike + F&R kan 58 zeker halen.

Qua gems, zet de Mirinae om naar Taeguk (voor de fire spec) of Esoteric (voor de F&R spec).

Zelf heb ik 51 met de Fire dash gehaald en 53 met de cold dash (maar m'n taeguk en mijn fire gear zijn bij lange na niet zo goed als m'n cold gear).

edit:
Net even naar jouw monk gekeken.

Flying Dragon - 10 % dmg omzetten naar Life per hit, dit is veel belangrijker en zonder zal je boven de 48 niet gaan halen.

Daarnaast zijn er nog genoeg item upgrades, maar daar zal ik niet op in gaan ^^

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 26-05-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:10:
Kom op de community chat, vraag om een boost. Kwartiertje later ben je lvl 70. Met een gem of ease nog wat sneller. Dan vraag je om wat te mogen Leechen in T6 speed rifts, hoppa, eerst legendaries komen binnen. Liefst in een groep met nog 1 of 2 WDs, hoppa lootshare!!

Klinkt saai, maar zo werkt het nu eenmaal best. Zeker als je effe levelen al saai vind... ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Inrage op 26-05-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Roxors schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:44:
[...]

Wat is er precies bugged dan?

Ik heb middels de d3 charachter planner een pet build en carnevil build in elkaar gedraaid en daaruit bleek dat de Carnevil build meer damage deed. Nog geen tijd gehad om de pet build echt uit te proberen helaas dus het blijft bij theorie.

Edit: Daarnaast weet ik niet in hoeverre je b.net up to date is maar je hebt de Fetish Sycophant passive en de belt of Transendance. Ik zou de passive omruilen voor een andere, Gruesome Feast bijvoorbeeld.
Ik gaf al aan dat mijn skills nog niet updated waren in bnet ;) Uiteraard gebruik ik geen Sycophants meer. De Zombie Handler passive op mijn HF amulet is ook bijna useless nu (de 20% extra life heb ik niet nodig en dogs/garg gebruik ik niet meer), dus het wordt tijd voor een beter gerollt amulet.

De bug is dat de fetishes na 1-2 minuten stoppen met schieten en alleen doodgaan of een nieuwe game joinen het oplost... (En na 1-2 minuten begint het weer). Niet heel HC friendly, maar ook op SC is het genoeg om onspeelbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:54:
[...]

Dashing strike met Cindercoat / Obsidian is tot nu toe de enige monk build welke g.rift 59 en 60 heeft gehaald. Vooral voor end-game is dat "de" spec. Erg gear dependant.

Dashing strike + F&R kan 58 zeker halen.

Qua gems, zet de Mirinae om naar Taeguk (voor de fire spec) of Esoteric (voor de F&R spec).

Zelf heb ik 51 met de Fire dash gehaald en 53 met de cold dash (maar m'n taeguk en mijn fire gear zijn bij lange na niet zo goed als m'n cold gear).
Zat zelf ook al te denken aan esoteric. Merk wel dat, omdat de rings die ik heb niet zo goed zijn als mijn F+R. Om mij even een idee te geven, voor wat hitten jou Dashing strikes met fire dash build? Zonder taeguk hitten die van mij voor 300mil+ terwijl met F+R voor 700 ofzow. Punt is alleen dat ik uiteindelijk het idee heb dat Firedash meer dmg doet en meer survivability heeft door de infinite epiphany en dash spamm

upgrades zat idd. En die life per hit zat ik ook te overwegen, is wel must denk ik, maar vind die 4,1k dps zo mooi xD

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

adamvansanten schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:00:
[...]

De bug is dat de fetishes na 1-2 minuten stoppen met schieten en alleen doodgaan of een nieuwe game joinen het oplost... (En na 1-2 minuten begint het weer). Niet heel HC friendly, maar ook op SC is het genoeg om onspeelbaar te zijn.
Dafuq? Ik heb zelf zo'n build en ik heb hier nooit iets van gemerkt?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Vicarious schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:01:
[...]
Dafuq? Ik heb zelf zo'n build en ik heb hier nooit iets van gemerkt?
De bug is er pas sinds 2.2.1 Nevarious, dus kan het misschien zijn dat je in de afgelopen week niet met deze build hebt gespeeld?

Hier overigens meer informatie over het euvel, inclusief een Blue reply.

[ Voor 20% gewijzigd door adamvansanten op 26-05-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

adamvansanten schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
[...]

De bug is er pas sinds 2.2.1 Nevarious, dus kan het misschien zijn dat je in de afgelopen week niet met deze build hebt gespeeld?
Ah dat klopt inderdaad, tijdje al niet mee gespeeld. Wist ook eigenlijk niet dat er een patch is uitgerold in de afgelopen week, niets van gemerkt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Laatst online: 17-09 12:59
adamvansanten schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:02:
[...]

Ik heb er gister nog tig bounties plus wat rifts mee gelopen en ook ik had geen last van deze bug? De rifts waren full clears dus die duurde wel wat langer als 1-2 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Roxors schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:05:
[...]

Ik heb er gister nog tig bounties plus wat rifts mee gelopen en ook ik had geen last van deze bug? De rifts waren full clears dus die duurde wel wat langer als 1-2 minuten.
Dat is heel apart, vooral aangezien het probleem door Blizzard is erkend! Maar goed om te weten dat niet iedereen er last van heeft.

Helaas had ik net voor patch 2.2 mijn (matig gerollde) Dagger of Darts gesalvaged, dus kan de build nu niet testen. Eerst een nieuwe Dagger vinden... Carnevil heb ik nog wel liggen, dus zodra ik de Dagger vind kan ik het ook testen! Carnevil is ook de build die ik uiteindelijk wil spelen, want het is inderdaad sterker dan de normale fetish build (vandaar dat ik ook zo verbaasd ben over hoe belachelijk sterk de normale build al is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:00:
[...]

Zat zelf ook al te denken aan esoteric. Merk wel dat, omdat de rings die ik heb niet zo goed zijn als mijn F+R. Om mij even een idee te geven, voor wat hitten jou Dashing strikes met fire dash build? Zonder taeguk hitten die van mij voor 300mil+ terwijl met F+R voor 700 ofzow. Punt is alleen dat ik uiteindelijk het idee heb dat Firedash meer dmg doet en meer survivability heeft door de infinite epiphany en dash spamm

upgrades zat idd. En die life per hit zat ik ook te overwegen, is wel must denk ik, maar vind die 4,1k dps zo mooi xD
Met F+R hitten mijn dashing strikes voor 1.3 tot 1.7 miljard. (en heb ik 500 mil toughness als alles actief is)
Met Fire zit ik op 500-600 miljoen (750+ als taeguk stacks vol zijn) (en heb ik 300 mil toughness als alles actief is)

Daarnaast, ik zit zelf met een 3.9k FD (waar ik ook nog eens geen gift op het gebruikt... waar ik spijt van heb) en daar heb ik qua dmg geen problemen mee, mijn healing / toughness is echter het probleem :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Sabrac op 26-05-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabrac schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:28:
[...]

Met F+R hitten mijn dashing strikes voor 1.3 tot 1.7 miljard. (en heb ik 500 mil toughness als alles actief is)
Met Fire zit ik op 500-600 miljoen (750+ als taeguk stacks vol zijn) (en heb ik 300 mil toughness als alles actief is)

Daarnaast, ik zit zelf met een 3.9k FD (waar ik ook nog eens geen gift op het gebruikt... waar ik spijt van heb) en daar heb ik qua dmg geen problemen mee, mijn healing / toughness is echter het probleem :'(
Goed dan weet ik waar ik naar moet streven xD Ik ga vanavond wel es een beetje finetunen, maar ik ben een long way off dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Dit wapen icm deze bracers = immortal barb in grote groepen?

Heb een leuke Madawc's Sorrow gevonden (4182 DPS, 6% DMG, 1300Str, 10% Cota, geen socket).
Zou de 10% CotA kunnen rerollen naar AS en een socket erop met gift. Vraag me alleen af of zoiets de moetie waard is.

Run nu met een Boulderbreaker van 3600DPS en ancient Steady Strikers. In damage zal ik er wel op vooruit gaan, maar is het verliezen van de (bijna) perma-WotB het waard? Voor rifts betekend het wel dat je alle thrash 2 seconden gratis kan hitten, vaak al genoeg om het te killen, maar grote groepen thrash zijn zelden een bedreiging voor een WW barb...

En ik vraag me af wat jullie van deze build denken, zoek wat afwisseling voor WW;
http://www.diablofans.com...2-immortals-frenzy-raekor

[ Voor 9% gewijzigd door Thompson op 26-05-2015 16:34 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

En nu pas een update van mijn wiz gear/build op Battle.net...Waardeloos zeg, vroeger was dat nagenoeg instant. Kan me ook nog herinneren dat je moest uit-/inloggen voor een refresh maar dat is dus niet meer voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Net nog een leuke Gungdo gevonden voor mijn zDPS monk (althans volgens mij is deze goed).
(Ancient met Dex, Vit, Armor, single Resist en heb er maar LoH op gerolled)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Met een playtime van 10u dit season is para 195 en een solo grift van 34 in 5 min niet al te slecht, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
trix0r schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:50:
Met een playtime van 10u dit season is para 195 en een solo grift van 34 in 5 min niet al te slecht, toch? :P
Dat gaat wel lekker ja!

Toevallig gister zelf ook naar mijn playtime gekeken. Zit op 17uur (waarvan nog een groot deel 1-70 spelen omdat ik niet geboost ben) en ook GRift 34 clear. RNG is wel lief geweest aangezien ik de Tal Rasha, Delsere en Firebird sets al compleet heb... Nu (Ancient) upgrades zoeken! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Is het jullie weleens opgevallen dat er 2 soorten updates zijn van characters op Battle.net: 1 voor je gear en 1 voor je skills en Paragon levels.

Het gear op mijn S3 Barb is bijgewerkt, maar Paragon level en skills kloppen niet. (Paragon is 10 levels hoger en skills zijn ook anders, meer aangeloten op huidige gear).

Huidige skills set is: http://eu.battle.net/d3/e...barian#chkRjP!hXZj!cbccYZ

Gear voor de barb begint er nu een beetje op te lijken. T6 lijkt nu redelijk te doen. Moet alleen nog betere jewelery en een BB om nog sterker te staan volgens mij, of zijn er nog meer dingen mis?

(Ja de Shoulders hebben crap stats :) )

[ Voor 30% gewijzigd door _Peter2_ op 27-05-2015 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren samen met een collega wat 2 man rifts gedaan in een dubbele wizard setup.
Uiteindelijk g.rift 52 of 53 (weet niet precies meer) gehaald.

Het ging erg lekker.

Hij: Talsere wizard met Crown of the Primus + Serpent Sparker. Zorgt voor de bubbels en doet nog steeds aanzienlijke damage met de Hydra's en Meteors.
http://eu.battle.net/d3/e...Wizzle-2792/hero/58381187 (battle.net lijkt niet geupdate)

Ik: Talrasha wizard, Tasker 'n Theo + Serpent Sparker. Blijf voornamelijk op afstand of loop achter de bubbels aan. Veel Hydra damage en meteor damage.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sabrac-2206/hero/60585995 (battle.net lijkt geupdate)

Voornaamste tactiek (wat nog beter op elkaar afgestemd moet worden) was dat hij voorop liep overal bubbels gooien, ik liep er achteraan en maakte alles af.
Als we een elite tegen kwamen liep hij door en ging ik me op de elite focussen, waarmee ik de elite naar de bubbels toe kite.

Op het einde van de avond ook nog een 49 op die manier in 7 minuten gedaan... heb dus eindelijk weer een 54 key voor m'n monk :D

[ Voor 9% gewijzigd door Sabrac op 27-05-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:57:
[...]

Kom op de community chat, vraag om een boost. Kwartiertje later ben je lvl 70. Met een gem of ease nog wat sneller. Dan vraag je om wat te mogen Leechen in T6 speed rifts, hoppa, eerst legendaries komen binnen. Liefst in een groep met nog 1 of 2 WDs, hoppa lootshare!!

Klinkt saai, maar zo werkt het nu eenmaal best. Zeker als je effe levelen al saai vind... ;)
Speel PS4 helaas, dus kan de community niet in :) (volgens mij PC only?).

Overigens gister wat meer geluk, 199 blood shards. Gekregen:

Roland Pants
Roland Boots

Voor de Barbarian.

De Demon Hunter heeft nu Reaper Wraps, moet alleen nog kijken of het het waard is om de legendary quiver te craften. (ben even de naam kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:27:
[...]

Speel PS4 helaas, dus kan de community niet in :) (volgens mij PC only?).

Overigens gister wat meer geluk, 199 blood shards. Gekregen:

Roland Pants
Roland Boots

Voor de Barbarian.

De Demon Hunter heeft nu Reaper Wraps, moet alleen nog kijken of het het waard is om de legendary quiver te craften. (ben even de naam kwijt)
Je kreeg 2 roland (Crusader items) op een barbarian met blood shards? klinkt als een bug.

Voor de DH, de quivers die je het liefst wilt gebruiken zijn niet craftable, ik zou dus je materials bewaren en wachten tot er één dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een crusader, ben denk ik nog niet wakker :)

Dan bewaar ik de materials voor de Reaper Wraps voor de Crusader. bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badabingbadaboo
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-12-2023
Tja of je krijgt de beste roll van een jeram ... http://eu.battle.net/d3/e...lomeus-2737/hero/58866757

Stuck aan alle kanten, al weken geen upgrades gevonden. En dan wordt het opeens heel saai de WD.

Barthelomeus#2737

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Grin schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:05:
[...]

Blizzard is traag met updaten van Battle.net profiles, mijn oude gear/build staat er nog op... :N
Het is een leuke build maar mijn grootste irritatie punt is wel dat die bubbles niet lekker werken af en toe, was gister met een kerel van GoT (een WD kellie nog iets geloof ik) een GR45 aan het doen en een heerlijk drama rift, alleen maar spring/charge beesten... gelijk vanaf het begin dood na dood en toen maar leave game moeten doen..

Het valt me wel vaker op dat de stun niet werkt van ST... zeker niet met die Winged Assasins en Anarchs en Corrupted Angels..... Zoooooo irritant... Als hij niet werkt als er zooi van boven komt hadden ze het beter een cirkel kunnen maken ipv een bubbel..

Ik vermaak me er wel mee na een lange tijd Barb gespeeld te hebben en het werkt goed op de paar kleine dingen na.

http://www.diabloprogress...2220/SeasonThree/61246348

Moet alleen nog een beter wapen hebben en waarom een dagger maar tot 1700 dmg kan en elk ander 1H wapen tot 1940.... Ik wil gewoon een Orpheus hebben met leuke dmg of een Sun Keeper.. maar die lijken alleen te droppen op mijn Barb.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:59:
Het valt me wel vaker op dat de stun niet werkt van ST... zeker niet met die Winged Assasins en Anarchs en Corrupted Angels..... Zoooooo irritant... Als hij niet werkt als er zooi van boven komt hadden ze het beter een cirkel kunnen maken ipv een bubbel..
Er zijn inderdaad aan aantal charge attacks die, tijdens de charge, de bubble volledig negeren (dat is altijd zo geweest). Het zou heel veel helpen als dat eens gefixt wordt.

Sommige charges worden wel vertraagd maar niet afgebroken (geen stun) terwijl andere wel eindigen op de border van een bubble. Daarnaast zijn sommige charges / leaps in slow motion als ze gestart worden vanuit een bubble...da's dan wel weer grappig om te zien.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Zarhrezz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:06:
[...]

Er zijn inderdaad aan aantal charge attacks die, tijdens de charge, de bubble volledig negeren (dat is altijd zo geweest). Het zou heel veel helpen als dat eens gefixt wordt.

Sommige charges worden wel vertraagd maar niet afgebroken (geen stun) terwijl andere wel eindigen op de border van een bubble. Daarnaast zijn sommige charges / leaps in slow motion als ze gestart worden vanuit een bubble...da's dan wel weer grappig om te zien.
Ja dat zie ik ook wel gebeuren maar wat je zegt de ene keer wordt gewoon alles gestopt en dan ineens ben je dood en staan ze stil achter je.. Winged Assassins zijn wat dat betreft het ergst die lijken nergens door gestopt te worden. Maar wat je zegt het zou fijn zijn als dat gefixed word. En dat 'Fast' mobs gewoon ST helemaal negeren is helemaal BS.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:17:
[...]

Ja dat zie ik ook wel gebeuren maar wat je zegt de ene keer wordt gewoon alles gestopt en dan ineens ben je dood en staan ze stil achter je.. Winged Assassins zijn wat dat betreft het ergst die lijken nergens door gestopt te worden. Maar wat je zegt het zou fijn zijn als dat gefixed word. En dat 'Fast' mobs gewoon ST helemaal negeren is helemaal BS.
Wing assassins kan je heel makkelijk counteren met een Halo of Arlyse. Maar dan verlies je wel je Convention of Elements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

prutser001 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:59:
[...]

Het is een leuke build maar mijn grootste irritatie punt is wel dat die bubbles niet lekker werken af en toe, was gister met een kerel van GoT (een WD kellie nog iets geloof ik) een GR45 aan het doen en een heerlijk drama rift, alleen maar spring/charge beesten... gelijk vanaf het begin dood na dood en toen maar leave game moeten doen..

Ik vermaak me er wel mee na een lange tijd Barb gespeeld te hebben en het werkt goed op de paar kleine dingen na.

http://www.diabloprogress...2220/SeasonThree/61246348

Moet alleen nog een beter wapen hebben en waarom een dagger maar tot 1700 dmg kan en elk ander 1H wapen tot 1940.... Ik wil gewoon een Orpheus hebben met leuke dmg of een Sun Keeper.. maar die lijken alleen te droppen op mijn Barb.
True.
Misschien glass canon uit je build halen t.b.v. illusionist en magic weapon naar een (energy) armor? Damage doe je met deze build meer dan voldoende, 45 is met deze wiz build doorgaans een cakewalk. Gister een 45 gedaan in ~3:40 _O-
Wat erg helpt is bakken armor rollen op je gear, sinds eergisteren heb ik alles naar armor gezet en ga een stuk minder plat. Alleen de boots hebben nog all res maar ik heb het idee dat die dingen altijd met all res rollen, nog niet één gezien met armor -O-

[ Voor 10% gewijzigd door Grin op 27-05-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:26:
Wing assassins kan je heel makkelijk counteren met een Halo of Arlyse. Maar dan verlies je wel je Convention of Elements.
Naast de Convention (major damage loss) verlies je ook Force Armor. Op hogere tiers wordt dat toch wel een ding...meestal heb je de 60% armor bonus van Crystalize wel, maar niet altijd. En als er dan een harde hit komt of als er ranged inkomt, ben je dood. Force Armor wil dat nog wel eens voorkomen.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Grin schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:30:
[...]

True.
Misschien glass canon uit je build halen t.b.v. illusionist en magic weapon naar een (energy) armor? Damage doe je met deze build meer dan voldoende, 45 is met deze wiz build doorgaans een cakewalk. Gister een 45 gedaan in ~3:40 _O-
Wat erg helpt is bakken armor rollen op je gear, sinds eergisteren heb ik alles naar armor gezet en ga een stuk minder plat. Alleen de boots hebben nog all res maar ik heb het idee dat die dingen altijd met all res rollen, nog niet één gezien met armor -O-
Armour is vooral leuk als je een melee build speelt. Teleport(calamity) met Aether Walker ofzo, wat nu in veel high end grift builds gebruikt wordt. Maar dan nog best een balans tussen AR en Armour.

Als je in groep speelt is offence toch vooral je beste defence. In de meeste gevallen zou je dan ook nooit in melee range mogen staan dus heeft armour ook weinig nut. Hoe sneller alles neer gaat hoe minder schade je zelf pakt. Ik zie nergens een high end build passeren die geen magic weapon heeft. Wie wil er nu geen gratis 15-20% damage? De enige afweging die je doet op magic weapon is "conduit vs. force weapon" afhankelijk van hoe AP starved je bent. Je kan nog steeds Armour op je items nemen vs. All res want Res heb je normaal toch genoeg door de TR set bonus.

Illusionist hangt ook wat af van je speelstijl in groep. Als je alles cleart heb je imo weinig aan teleport. Dan kan je beter een andere arcane skill, twister of blackhole spellsteal ofzo (ook een leuke damage boost, helaas met iets te lange CD) pakken en heb je Illusionist ook niet nodig. Als je packs wil skippen of loners wil negeren dan komt teleport wel van pas.

Gisteren in een puur DPS build in een 2-man samen met een Crusader critte mijn Meteor - Meteor shower (wat mijn spamm skill is dankzij Cindercoat) voor 1.5-2miljard x7 meteors.
Deze build run ik met Strongarm bracers, +51% fire damage, +8% elite damage, +30% meteor damage, 6P TR, Nilfur boots en F+R.

Ook als ik solo wil pushen loop ik tegen de tijdslimiet aan als ik te veel defensieve items, leg gems of skills pak. Zo heb ik het lastig om grift 52 te halen zonder de regen en shield van Gizzard maar dan mis is de enorme damage boost van een full stack van de Taeguk gem. Wizard is echt gemaakt om glass canon te gaan imo zeker als je boven lvl 50 wil.

Sommige grifts zijn gewoon altijd kak. Skippen die handel :) En als jullie discussie over HC ging, nevermind dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:53:
[...]

Naast de Convention (major damage loss) verlies je ook Force Armor. Op hogere tiers wordt dat toch wel een ding...meestal heb je de 60% armor bonus van Crystalize wel, maar niet altijd. En als er dan een harde hit komt of als er ranged inkomt, ben je dood. Force Armor wil dat nog wel eens voorkomen.
Vanochtend juist een video gezien van een 57 op hardcore die dit deed, waardoor ik de indruk heb dat Ice armor best wel sterker kan zijn van Force Armor. Nu weet ik zo niet welke andere stats hij had natuurlijk.

Daarnaast merk ik dat Silentium nog geen ancient parthan defenders gebruikt, dit helpt ook enorm in de toughness compartment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Sabrac schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:56:
[...]

Vanochtend juist een video gezien van een 57 op hardcore die dit deed, waardoor ik de indruk heb dat Ice armor best wel sterker kan zijn van Force Armor. Nu weet ik zo niet welke andere stats hij had natuurlijk.

Daarnaast merk ik dat Silentium nog geen ancient parthan defenders gebruikt, dit helpt ook enorm in de toughness compartment :)
Heb ze liggen hoor 'Ancient Ancient Parthan Defenders' maar helaas zit daar Cold op ipv Arcane.
Ga eerst lekker farmen voor een leuke Sun Keeper/Orpheus+arcane en hier en daar wat schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:08:
[...]

Heb ze liggen hoor 'Ancient Ancient Parthan Defenders' maar helaas zit daar Cold op ipv Arcane.
Ga eerst lekker farmen voor een leuke Sun Keeper/Orpheus+arcane en hier en daar wat schuiven.
En je kan dan bijvoorbeeld je blizzard niet inruilen voor iets anders zodat je Bubbles cold dmg doen en je bijvoorbeeld Teleport - Calamity neemt als arcane? (dan ruil je de Freeze van blizzard in voor de Stun van Teleport.. en behoud je alle 4 elementen)

[EDIT] zie net dat je niet eens blizzard hebt om een freeze te veroorzaken. Nu snap ik je argument over de Cold ipv arcane op bracers opmerking niet echt... je hebt al 4 elementen in je skill setup, dus wat maakt de element op je bracers dan nog uit? Ok black hole kan je niet zo vaak casten, maar is ook arcane.

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 27-05-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Inrage schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:55:
[...]

Armour is vooral leuk als je een melee build speelt. Teleport(calamity) met Aether Walker ofzo, wat nu in veel high end grift builds gebruikt wordt. Maar dan nog best een balans tussen AR en Armour.

Als je in groep speelt is offence toch vooral je beste defence. In de meeste gevallen zou je dan ook nooit in melee range mogen staan dus heeft armour ook weinig nut. Hoe sneller alles neer gaat hoe minder schade je zelf pakt. Ik zie nergens een high end build passeren die geen magic weapon heeft. Wie wil er nu geen gratis 15-20% damage? De enige afweging die je doet op magic weapon is "conduit vs. force weapon" afhankelijk van hoe AP starved je bent. Je kan nog steeds Armour op je items nemen vs. All res want Res heb je normaal toch genoeg door de TR set bonus.

Illusionist hangt ook wat af van je speelstijl in groep. Als je alles cleart heb je imo weinig aan teleport. Dan kan je beter een andere arcane skill, twister of blackhole spellsteal ofzo (ook een leuke damage boost, helaas met iets te lange CD) pakken en heb je Illusionist ook niet nodig. Als je packs wil skippen of loners wil negeren dan komt teleport wel van pas.

Gisteren in een puur DPS build in een 2-man samen met een Crusader critte mijn Meteor - Meteor shower (wat mijn spamm skill is dankzij Cindercoat) voor 1.5-2miljard x7 meteors.
Deze build run ik met Strongarm bracers, +51% fire damage, +8% elite damage, +30% meteor damage, 6P TR, Nilfur boots en F+R.

Ook als ik solo wil pushen loop ik tegen de tijdslimiet aan als ik te veel defensieve items, leg gems of skills pak. Zo heb ik het lastig om grift 52 te halen zonder de regen en shield van Gizzard maar dan mis is de enorme damage boost van een full stack van de Taeguk gem. Wizard is echt gemaakt om glass canon te gaan imo zeker als je boven lvl 50 wil.

Sommige grifts zijn gewoon altijd kak. Skippen die handel :) En als jullie discussie over HC ging, nevermind dan ;)
Uiteraard heeft ieder zijn speelstijl en daarom zitten er een aantal punten in jouw verhaal die ik toch wat anders zie ;) . Intel geeft all res en daarom denk ik dat armor een betere stat is voor mijn build dan all res. In een groep hoef je iets minder te letten op je defense maar toch is het rond 45 al behoorlijk belangrijk als wiz. Dit is zeker een high end build zonder Magic Weapon, een top 3 wiz build @ Diablo Fans (dan tel je echt mee als build). Solo heb ik nog niet serieus gespeeld met deze wiz, maar 50+ zou zeker moeten kunnen. Als ik zie wat voor dmg ik doe in party games -en die party bestaat dan veelal uit de top NS SC spelers van GoT- dan doe ik absoluut niet mee voor spek en bonen. Voor snelle SC group play (44-46 grifts) is dit voor mij met afstand de beste/leukste wiz build.
Maar ieder zijn ding natuurlijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je puur naar damage reductie krijgt dan is 100 armor gelijk aan 10 all res.
Die logica kan je vervolgens op 3 manieren toepassen.

1) Per item.

Een item kan (ancient) bijvoorbeeld 130 all res of 800 armor krijgen. Als je de vergelijking erbij pakt, dan zou 130 all res meer reductie opleveren.

2) Character sheet

Je wizard loopt over het algemeen met bakken all res rond, mijn wizard als voorbeeld nemende loopt deze met self buffs (tal niet meegerekend) met 1500 all res en met 10 000 armor rond.
Via de 10:1 verhouding zou het voor mijn wizard dus beter zijn om meer armor te nemen.

3) Percenteel

Wederom mijn wizards stats nemen en de mogelijke stat rolls op een item erbij nemen.

130 all res op 1500 all res is een 8.7 % verbetering
800 armor op 10000 armor is een 8 % verbetering.

Hier zou all res dus wederom net iets beter zijn.

Uiteindelijk denk ik zelf dat het erop neerkomt wat voor jezelf beter aanvoelt.
Persoonlijk ben ik het met Grin eens dat ik armor meer waard vind dan all res.

[EDIT] Een van de redenen hierom is dat de meeste all res bonusses (potion, paragon etc) een vast nummer is, daar waar armor bonusses (paragon, potion, taeguk etc) een percentage is. Meer armor levert je uiteindelijk dus meer op :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 27-05-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor hoogste tier pushen zal offensive het winnen van een meer defensive / all-round setup. De vereiste is dan wel een perfect rift; geen gevaarlijke monsters. Uiteindelijk gaat het om monsters dood maken en meer damage doet dat sneller. Dit wordt gebalanceerd door de tijd die het kost als je dood gaat. Een defensive build vermindert deze penalty. In de ideale situatie ga je echter niet dood omdat je monsters treft die geen bedreiging zijn (zombies enzo). Dat zijn de 55+ clears.

Als je echter niet aan het pushen bent voor 50+, zal een Talsere setup veel constanter zijn dan een full glass cannon. Voor group play hangt het van de groep samenstelling af wat nuttiger is. Een Talsere met Primus is, in een party waar de rest niet glass-cannon is, meestal al genoeg CC en debuff terwijl de damage output prima is. zDPS support zijn natuurlijk beter voor CC, maar de DPS zal ergens vandaan moeten komen.

Wat betreft de AR vs Armor...beide hebben dezelfde (progressieve) diminishing return, dus afhankelijk van wat je al hebt, is de één of de ander beter. De beste verhouding is daar 1 op 10 (per punt AR wil je 10 punten Armor). In het geval van Sabrac wil je dus niet de 130 AR maar de 800 Armor, omdat je dan dichter bij de 1 op 10 verhouding komt. Voor Wizards kom je al snel aan 1k AR vanwege prime stat, dus Armor zal vrijwel altijd de betere stat op een item zijn.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mja het is idd niet zwart wit, daar ga ik meestal wat kort door de bocht. Heb de bubble build ook al geprobeerd maar die is helaas lastig uit te voeren in groep omdat je de buff van de CoE ring niet kan zien. Die valt steeds af met alle permanente group buffs. De Tal Rasha buff kan je beter inschatten ook al zie je die niet, en F+R is gewoon meer DPS.

Ben nog steeds op zoek naar DE ideale party build voor hoge grifts voor een Wiz die nog geen ancient sparker heeft kunnen vinden... En ook al vind ik een ancient sparker, ik vind die hydra niet lekker spelen. Je kan niet bepalen naar waar de schieten, er is geen timer, constant verplaatsen en teveel wiskunde met die AktSp breakpoints... ;)

Zou graag het season record binnen GoT voor 4man eens willen pushen maar daar lijkt weer weinig animo voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:39:
Voor hoogste tier pushen zal offensive het winnen van een meer defensive / all-round setup. De vereiste is dan wel een perfect rift; geen gevaarlijke monsters. Uiteindelijk gaat het om monsters dood maken en meer damage doet dat sneller. Dit wordt gebalanceerd door de tijd die het kost als je dood gaat. Een defensive build vermindert deze penalty. In de ideale situatie ga je echter niet dood omdat je monsters treft die geen bedreiging zijn (zombies enzo). Dat zijn de 55+ clears.

Als je echter niet aan het pushen bent voor 50+, zal een Talsere setup veel constanter zijn dan een full glass cannon. Voor group play hangt het van de groep samenstelling af wat nuttiger is. Een Talsere met Primus is, in een party waar de rest niet glass-cannon is, meestal al genoeg CC en debuff terwijl de damage output prima is. zDPS support zijn natuurlijk beter voor CC, maar de DPS zal ergens vandaan moeten komen.

Wat betreft de AR vs Armor...beide hebben dezelfde (progressieve) diminishing return, dus afhankelijk van wat je al hebt, is de één of de ander beter. De beste verhouding is daar 1 op 10 (per punt AR wil je 10 punten Armor). In het geval van Sabrac wil je dus niet de 130 AR maar de 800 Armor, omdat je dan dichter bij de 1 op 10 verhouding komt. Voor Wizards kom je al snel aan 1k AR vanwege prime stat, dus Armor zal vrijwel altijd de betere stat op een item zijn.
Grotendeels ben ik het hier wel mee eens, alleen heeft defensive play nog een ander voordeel behalve het reduceren van de death penalty.
Je kan grotere groepen bij elkaar verzamelen om zo met je mindere damage, meer monsters te raken, door dit te doen kan je het verlies van de damage deels compenseren.

Maar je hebt gelijkt, een puur glass cannon / zombie rift / stonesinger combinatie is niet te verslaan met defensive play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sabrac schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:59:
Grotendeels ben ik het hier wel mee eens, alleen heeft defensive play nog een ander voordeel behalve het reduceren van de death penalty.
Je kan grotere groepen bij elkaar verzamelen om zo met je mindere damage, meer monsters te raken, door dit te doen kan je het verlies van de damage deels compenseren.
Ja, dat is de manier om hogere tiers te doen met Talsere...3-4 bubbles stampvol met monsters die je vanuit alle richtingen bij elkaar kite. Twee Mammoth gaan nooit de area damage doen die 3-4 volle bubbles doen, de footprint van Mammoth is daarvoor te klein. Om die bubbles vol genoeg te krijgen heb je wel een map nodig die dit toelaat. Maar goed, density en map layout zijn sowieso bepalend voor hogere tiers.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inrage schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:56:
Mja het is idd niet zwart wit, daar ga ik meestal wat kort door de bocht. Heb de bubble build ook al geprobeerd maar die is helaas lastig uit te voeren in groep omdat je de buff van de CoE ring niet kan zien. Die valt steeds af met alle permanente group buffs. De Tal Rasha buff kan je beter inschatten ook al zie je die niet, en F+R is gewoon meer DPS.
De buff icons is inderdaad een serieus probleem in grotere parties. Ik hoop echt dat ze dat in volgende patches oplossen. Het ontbreken van een buff icon voor Broken Promises maakt die ring bv. ook onbruikbaar. In de basis is die ring BiS voor Talsere omdat de Slow Time niet crit maar wel telt voor de non-crit hits. Bubble op groep is instant 100% crit....maar ja, je kan het niet zien. Aangezien Slow Time de base damage snapshot, is een Slow Time binnen de Broken Promises boost dus 2x (of meer) de damage gedurende de hele duration. Door het non-crit ticken, is de downtime van Broken Promises ook erg laag...zodra er een afloopt, komen er direct weer non-crit hits binnen van monsters in de bubbles. Maar ja, je moet wel kunnen timen; je moet gewoon zien wanneer de buff actief wordt, zodat je 3 seconde hebt om een nieuwe bubble te plaatsen en bv. de Arcane meteor in te laten komen (1.5 delay, dus in de eerste seconde na activeren van Broken Promises wil je Arcane raken).

De buff van CoE is nog te zien aan je karakter, maar Tal stacks en Bastion buffs niet kunnen zien is inderdaad zwaar irritant. Ik zou het graag zo zien dat je bepaalde buffs fixed spots kan geven op je bar en dat self-buffs sowieso altijd zichtbaar zijn. Ik heb hier een paar weken terug een idee voor gepost...hopelijk wordt dit aangepast in 2.3 (of eerder, als het een beetje kan).

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Er is een 3rd party tool waarmee je je ui kan aanpassen, maar deze is volgens mij niet legaal (want 3rd party).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zarhrezz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:39:
[...]
Als je echter niet aan het pushen bent voor 50+, zal een Talsere setup veel constanter zijn dan een full glass cannon. Voor group play hangt het van de groep samenstelling af wat nuttiger is.
[...]
QFT.
De wiz is voor mij een relax char die lekker moet kunnen meedoen tot grift 48-49, oké... maak daar een rond getal van: 50. Als ik wil pushen pak ik de DH/Monk of Zdps crus en blazen we in de juiste party door tot 63. Maar dan speel je met goede DMG/CC/Zdps, dat is de leukste D3 gameplay die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Dus voor jou valt Wiz af als DMG voor de endgame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Betere combo, voor fun Torment grinden en snel kunnen afmaken.

Wizard Monk
Wizard Barbarian

Ik zit heel erg te dubben wat de volgende combo wordt voor de alles op 70 trophy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Inrage schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:23:
Dus voor jou valt Wiz af als DMG voor de endgame...
Jup.
Daarvoor is het niet mijn char, dat ligt aan mij en niet aan de class zelf (je kan er prima grift 70 mee clearen @4party). Maar ieder zijn speelstijl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:35:
Vraagje. Betere combo, voor fun Torment grinden en snel kunnen afmaken.

Wizard Monk
Wizard Barbarian

Ik zit heel erg te dubben wat de volgende combo wordt voor de alles op 70 trophy :)
Bedoel je gewoon Torment 6? Iedere class kan uiteindelijk een 4 man party carryen op T6, de ene al wat sneller dan de andere.

Monk + whatever...
Denk dat er op dit moment niks zo snel is dan een monk, ook al zitten er nog 3 anderen in de party, T6 is een eitje met wat dashin strike gear.+ group runspeed buff (al denk ik niet dat die in een DS build past)

Barbarian is ook retesnel misschien net na monk kwa clear speed met een perfecte build. + group speed buff (kan ook via een belt + shout).

Er zijn ook snelle Wizard builds maar die zijn iets meer gear afhankelijk. Weinig 2man groep benefits.

WD en Crus zijn waarschijnlijk traagst om T6 mee te grinden. Veel groep damage buffs en CC maar dit is eigenlijk niet nodig op T6.

DH, weet ik niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Inrage schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:36:
[...]

Bedoel je gewoon Torment 6? Iedere class kan uiteindelijk een 4 man party carryen op T6, de ene al wat sneller dan de andere.

Monk + whatever...
Denk dat er op dit moment niks zo snel is dan een monk, ook al zitten er nog 3 anderen in de party, T6 is een eitje met wat dashin strike gear.+ group runspeed buff (al denk ik niet dat die in een DS build past)

Barbarian is ook retesnel misschien net na monk kwa clear speed met een perfecte build. + group speed buff (kan ook via een belt + shout).

Er zijn ook snelle Wizard builds maar die zijn iets meer gear afhankelijk. Weinig 2man groep benefits.

WD en Crus zijn waarschijnlijk traagst om T6 mee te grinden. Veel groep damage buffs en CC maar dit is eigenlijk niet nodig op T6.

DH, weet ik niks van :)
Mijn ervaring met wiz+barb als barb is dat ik toch vrijwel niets raak als de wizard in hetzelfde scherm is.
Als je beide een andere kant op gaat heeft het enig nut :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas splitscreen PS4, dus geen uit elkaar lopen te ver.

Vrouw wil graag een wizard

Ik zit te twijfelen tussen de 2. Ik wil iets totaal anders dan DH/WD (ik vind WD echt niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update:

Crusader heeft Schaeffer's Hammer gekregen, en we probeerden dus gelijk een Torment omhoog te schuiven. Met veel succes, we zitten nu op Torment 2, en in een uurtje 1500 blood shards gekregen. Die Blood Shard goblin lijkt veel vaker te spawnen hoe hoger de torment.

Ik heb nu een set hand crossbow, als ik de offhand ook nog heb wordt vault helemaal handig. Geen discipline maar een hatred cost.

Vanavond maar proberen of we wat gear kunnen krijgen voor T3.

P.S: Wanneer zouden jullie aanraden om een GR 10 te doen? Ik begrijp dat ze rond T1 zitten, maar dat clearen we nog niet in een kwartier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:30:
Update:

Crusader heeft Schaeffer's Hammer gekregen, en we probeerden dus gelijk een Torment omhoog te schuiven. Met veel succes, we zitten nu op Torment 2, en in een uurtje 1500 blood shards gekregen. Die Blood Shard goblin lijkt veel vaker te spawnen hoe hoger de torment.

Ik heb nu een set hand crossbow, als ik de offhand ook nog heb wordt vault helemaal handig. Geen discipline maar een hatred cost.

Vanavond maar proberen of we wat gear kunnen krijgen voor T3.

P.S: Wanneer zouden jullie aanraden om een GR 10 te doen? Ik begrijp dat ze rond T1 zitten, maar dat clearen we nog niet in een kwartier
Gewoon proberen, bij een G.rift 1 beginnen en dan de key upgraden totdat je het niet meer haalt :)
Op dat punt upgrade je een gem, waardoor je weer sterker wordt.

Dit herhaal je totdat je zonder g.rift trial keys zit en dan ga je weer normale rifts doen om trial keys te halen.

Over het algemeen werkt dit ook best lekker om snel T6 capable te worden, de legendary gems helpen namelijk een hoop.

-----------------

Gisteren m'n wizard nog wat meer gespeeld, een ancient source (nog wel crappy) erbij gekregen als upgrade.

Daarnaast nog een ancient gesture of orpheus (met arcane dmg) gevonden, welke ik aan Silentium heb gegeven gezien hij er nog één zocht. En 20-30 minuten later ook nog een Ancient Grand Vizier gevonden... tijd om eens te kijken naar de Grand Vizier group build dus :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 00:49
Wat Sabrac ook zegt idd. Gewoon spelen en lukt het niet je gems upgraden, dat scheelt in begin enorm. Verder niet teveel storen aan je difficulty, gewoon lekker spelen en upgrades farmen :) Vroeg of laat bereik je vanzelf T6 ^^

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Sabrac schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:35:
[...]

Daarnaast nog een ancient gesture of orpheus (met arcane dmg) gevonden, welke ik aan Silentium heb gegeven gezien hij er nog één zocht. En 20-30 minuten later ook nog een Ancient Grand Vizier gevonden... tijd om eens te kijken naar de Grand Vizier group build dus :D.
Hmm, ancient gear dropt dus gewoon vaker op season.. :(
Grand vizier is voor de puur tals build, je kan er geen orb bij gebruiken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4th schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:44:
[...]

Hmm, ancient gear dropt dus gewoon vaker op season.. :(
Grand vizier is voor de puur tals build, je kan er geen orb bij gebruiken namelijk.
Haha, weet niet of dat zo is, gewoon veel geluk gehad.
Daarnaast weet ik dat het puur tal is, dat speel ik op het moment ook (met SS en TnT). In het geval van de Grand Vizier zal TnT plaatsmaken voor de Tal gloves natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Voor de afwisseling gisteren nog wat gespeeld op mijn S3 Barb.

Hij heeft nog wel een stukje te gaan voor hij echt viable is voor iets hogere GR's.
T6 gaat nu net aan, hij is nog wat squishy.

Zijn er nog tips / trucs voor de Barb waar ik rekening mee moet houden?

Zaken waar ik nu in elk geval voor wil gaan is:
1. Betere ringen en een beter amulet (met sockets voor leg gems...welke?)
2. Beter wapen (liefst een BB), maar er is volgens mij veel dat beter is dan mijn huidige.
3. Shoulder en Chest en Gloves rerollen.
4. Betere Reapers Wraps (Physical damage, + CHC, +Str)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Is er nog iets wat ik kan doen om mijn barb te verbeteren?
Ik vind dat ik nog snel dood ga op hoge grifts ( 30+ ).

http://eu.battle.net/d3/e...Killer-2292/hero/59215302

Ik moet nog de Wastes set compleet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
martinzweep schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:18:
Is er nog iets wat ik kan doen om mijn barb te verbeteren?
Ik vind dat ik nog snel dood ga op hoge grifts ( 30+ ).

http://eu.battle.net/d3/e...Killer-2292/hero/59215302

Ik moet nog de Wastes set compleet maken.
Wat heb je weggerolled op je boots dat zo slecht was dat je Seismic slam damage hebt gehouden (een skill die je niet gebruikt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
_Peter2_ schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:30:
[...]

Wat heb je weggerolled op je boots dat zo slecht was dat je Seismic slam damage hebt gehouden (een skill die je niet gebruikt)?
Zat armor op volgens mij, niet handig om te rerollen inderdaad. Maar heb nu geen resources over om de movement speed te rerollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Gister weer wat speedruns gedaan @ 46 met m'n wiz (samen met 2 barbs en 1 EP monk), de snelste clear was 3 minuten en 46 seconden. Het gaat zo snel/efficiënt dat ik vaak de blik naar rechtsboven werp, kijkend naar de mini map: wat is de beste route voor de grift floor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Gisteren samen met Freek een poging gedaan voor GR52 (Crus / wiz) Maar echt alles zat tegen :(

Weet wel dat hij 1 dezer dagen gaat sneuvelen :D (huidige record)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 07:28

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Grin schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:53:
Gister weer wat speedruns gedaan @ 46 met m'n wiz (samen met 2 barbs en 1 EP monk), de snelste clear was 3 minuten en 46 seconden. Het gaat zo snel/efficiënt dat ik vaak de blik naar rechtsboven werp, kijkend naar de mini map: wat is de beste route voor de grift floor. :)
Soms als de dps en snelheid zo hoog ligt.. Dan kijk ik ook bijna constant naar de minimap hoe ik moet lopen :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister voor de afwisseling maar wat achievements afgetikt (bedankt Alex voor de assist d:)b ).

Na een invite nog met 2 DH's wat lower 40's greaters gedaan...ik waardeer m'n Talsere + Primus setup weer een beetje meer. Ik was eigenlijk best moe (lees: niet scherp) en dan nog kun je makkelijk voorop met de DHs er wat achter zonder dat je vaak dood gaat. Zelfs het face-huggen van Man Carver en Perdition (om de DHs niet te laten one-shotten) was niet echt een probleem (niet dood op Man Carver, één keer op Perdition geloof ik).

Vanavond maar eens kijken of ik iemand kan vinden voor A5 achievement hunting...leeching accepted =)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

markklok schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:54:
Gisteren samen met Freek een poging gedaan voor GR52 (Crus / wiz) Maar echt alles zat tegen :(

Jullie waren goed bezig zag ik in de clanchat, van 49 naar 50 naar 51. GZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit na wat tweaken op duo 46 GR DS monk met een teleport wiz. Afgezien van general improvements iemand nog suggesties? ik denk dat vooral fire dmg bracers en dashing strike dmg op shoulders en chest behoorlijk verschil maakt voor mijn dmg. Ik twijfel of ik taeguk uit moet wisselen voor esoteric of hoe dat ding ook heet.

Uiteraard skippen wij eigenlijk de meeste elites aangezien het veel sneller voor ons is om alleen trash te rushen. maar met exarchs en winged assassins heb ik vanaf 46 moeite.

Denk dat dat vooral een gear issue is. LoH op wapen maakt veel verschil met dank aan Sabrac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Sabrac schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:45:
[...]

Haha, weet niet of dat zo is, gewoon veel geluk gehad.
Daarnaast weet ik dat het puur tal is, dat speel ik op het moment ook (met SS en TnT). In het geval van de Grand Vizier zal TnT plaatsmaken voor de Tal gloves natuurlijk :)
Misschien eens een build proberen met Grand Vizier & Cindercoat. Wel zonder F+R dan maar met RoRG.
Meteor spammuuuuhh !!! :)
markklok schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:54:

In de 4man die we deden gingen we steeds als een speer en dan kwamen we die tornado boss tegen... wipefest !!! 6 minuten voor de boss op 53 en toch faal :)

Moet echt een ancient SS hebben anders ga ik nooit echt een meerwaarde zijn als Wiz in groups.

[ Voor 36% gewijzigd door Inrage op 28-05-2015 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:39:
Ik zit na wat tweaken op duo 46 GR DS monk met een teleport wiz. Afgezien van general improvements iemand nog suggesties? ik denk dat vooral fire dmg bracers en dashing strike dmg op shoulders en chest behoorlijk verschil maakt voor mijn dmg. Ik twijfel of ik taeguk uit moet wisselen voor esoteric of hoe dat ding ook heet.

Uiteraard skippen wij eigenlijk de meeste elites aangezien het veel sneller voor ons is om alleen trash te rushen. maar met exarchs en winged assassins heb ik vanaf 46 moeite.

Denk dat dat vooral een gear issue is. LoH op wapen maakt veel verschil met dank aan Sabrac

Ik weet niet in hoeverre je de CDR op je belt nodig hebt, je zou anders een String of Ears kunnen overwegen als belt voor meer survivability of een Witching Hour voor DPS (en anders een Diamond in je helm, maar dat maakt je HP weer een stukje lager).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Veel wizard talk, mooi mooi!
Goed om te zien dat er meer mensen zijn die 40+ en zelfs 50+ halen. Ik dacht echt dat dit alleen weggelegd was voor de die-hards (mensen met te veel vrije tijd zeg maar :P). Ik vraag me wel af wat jullie speelstijl is... gister liep ik namelijk (non seasonal helaas) met mijn broertje mee die met zijn barb solo al rond de Grift 50 zit. Ik had mijn full Tals wiz omgegooid naar een Talsere of Bubble wiz. Helaas is op 42 de boel voor mij nog onspeelbaar. Wellicht omdat ik (bijna) geen ancients heb waaronder geen goed wapen. Probleem is verder dat hij overal doorheen maait en veel kleine mobs verspreid achterlaat. Voor hem te veel moeite om te mollen in zijn zoektocht naar elites. Ik huppel daar achteraan en kom zelfs niet door dat kleine grut heen.... je kent dat wel, wingedasssins, corrupt nogwattes en bogdudes met blaaspijpjes en traps. Te vaak dood, armor rood, 30 sec wachtend voor de 5de keer: ESC - Leave game.

Mocht iemand ff willen checken voor advies: ik speel met deze setup. Ik denk dat ik sowieso teleport voor meteor moet inruilen...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:47:
Veel wizard talk, mooi mooi!
Goed om te zien dat er meer mensen zijn die 40+ en zelfs 50+ halen. Ik dacht echt dat dit alleen weggelegd was voor de die-hards (mensen met te veel vrije tijd zeg maar :P). Ik vraag me wel af wat jullie speelstijl is... gister liep ik namelijk (non seasonal helaas) met mijn broertje mee die met zijn barb solo al rond de Grift 50 zit. Ik had mijn full Tals wiz omgegooid naar een Talsere of Bubble wiz. Helaas is op 42 de boel voor mij nog onspeelbaar. Wellicht omdat ik (bijna) geen ancients heb waaronder geen goed wapen. Probleem is verder dat hij overal doorheen maait en veel kleine mobs verspreid achterlaat. Voor hem te veel moeite om te mollen in zijn zoektocht naar elites. Ik huppel daar achteraan en kom zelfs niet door dat kleine grut heen.... je kent dat wel, wingedasssins, corrupt nogwattes en bogdudes met blaaspijpjes en traps. Te vaak dood, armor rood, 30 sec wachtend voor de 5de keer: ESC - Leave game.

Mocht iemand ff willen checken voor advies: ik speel met deze setup. Ik denk dat ik sowieso teleport voor meteor moet inruilen...
Ik speel zelf seasonal met de twister bracers. Maar gewone tal wiz is meer een clear class dan een skip class zoals een ww barb of een ds monk. Ik vind ook altijd knetter irritant om als wiz daarmee te spelen.
Als teleport wiz met aether walker is het dan weer prima uiteraard.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sheev-1316/hero/60821865

Is mijn wiz, ik zou in jou geval twister uitwisselen voor slow time. en voor de cc misschien forceweapon voor een black hole.

Althans zo speel ik talsere.
Pagina: 1 ... 90 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.