Verwijderd

wizard jonge meteor spamm all day long

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07-12 10:25

4th

Verwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 16:56:
wizard jonge meteor spamm all day long
Helemaal correct :D

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Of in de wijze woorden die je gebruikt tijdens 3-4 man runs.

Dump *wacht 1 sec* Dump *wacht 1 sec* Dump *wacht 1 sec* (repeat until infinity)

Gisteren samen met een collega een wizard / monk combinatie gebruikt in wat 2 man pushes.
Zijn nog niet helemaal op elkaar afgesteld.

Mijn monk: 4 SWK + 4 Inna + Focus & Restraint, doet niets anders dan palm en cyclone strike, terwijl ik buffs en debuffs gooi.

De wizard: Tal wizard, met ancient parthan defenders, 'defensive' ingesteld, kan zelf ook aardig wat tanken, krijgt enorm veel toughness als veel mobs bij elkaar bevroren worden (cyclone strike + blizzard anyone? :))

We vliegen echt gigantisch hard door trash heen, alleen de guardian duurt te lang. Nog even fine-tunen en dan komt dat vast goed :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteren een 2e S3 monkje geboost naar level 70. Ging wel rap met een Gem of Ease in de Inna's Reach die hij nu gebruikt en 3P Cain met een maxed ruby in de helm.

Heeft nu nog een "fun" build die nog niet echt is getuned, maar kan er volgens mij T6 mee in zonder op te vallen :)

Moet alleen nog wat aan mijn leg gems doen. Idee is nog wat meer gear te verzamelen om er een zDPS / support monk van te maken.

Ik heb intussen Born Shoulders en een Ancient Born Sword, Captain Crimson Pants en Boots gecraft.
Verder een Leoric Crown met 100% bonus op gem en een Obsidian Ring of the Zodiac.

Kortom de basis is er al.
Heb nog even 3 (laag level) GR's gedaan met deze monk om de gems te verkrijgen die ik op mijn normale S3 monk heb (BoTT en Gogok waren natuurlijk de eerste 2 die ik kreeg omdat ik op zoek was naar de Eosteric :) ).
Kan ik die 2e Eosteric gewoon levelen met mijn monk die er al een op zijn gear heeft, terwijl die ander in de stash zit?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

_Peter2_ schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:28:

Kan ik die 2e Eosteric gewoon levelen met mijn monk die er al een op zijn gear heeft, terwijl die ander in de stash zit?
Jahoor. Wel goed opletten wat het level is van de Esoteric die je aanklikt (er staan er nu 2 in het rijtje bij de upgrade).

Vicariously I live while the whole world dies

Gisteren mijn laatste Wastes items gegambled op mijn Barb. Was eigenlijk enkel gems voor mijn Wiz aan het upgraden maar bloodshard cap was vol en wist niet echt wat ik voor de Wiz moest gamblen, dus voor Waste Gloves en Shoulders gegaan, en allebei binnen 150 shards binnen :+

Toen maar deze build geprobeerd: http://www.diablofans.com...6ww-4ik-gr50-55-whirlwind

Werkt op zich leuk als je Fury hebt. En dat is nou juist het probleem. Snap niet hoe die gast in die video kan blijven whirlwinden en ik zie zijn Fury continue omhoog gaan :S

Voor een BK build mis ik helaas enkel nog 1 van de 2. De ander heb ik een Ancient van liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 21-05-2015 09:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:53

Thompson

Beeromaniac

Angeloonie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:43:
Gisteren mijn laatste Wastes items gegambled op mijn Barb. Was eigenlijk enkel gems voor mijn Wiz aan het upgraden maar bloodshard cap was vol en wist niet echt wat ik voor de Wiz moest gamblen, dus voor Waste Gloves en Shoulders gegaan, en allebei binnen 150 shards binnen :+

Toen maar deze build geprobeerd: http://www.diablofans.com...6ww-4ik-gr50-55-whirlwind

Werkt op zich leuk als je Fury hebt. En dat is nou juist het probleem. Snap niet hoe die gast in die video kan blijven whirlwinden en ik zie zijn Fury continue omhoog gaan :S

Voor een BK build mis ik helaas enkel nog 1 van de 2. De ander heb ik een Ancient van liggen.
Hmm ik zie het ook zo gauw niet. Lijkt me sterk dat al zijn fury generation van de Ancient's komt. Meestal gebruik je weapon master om ook fury/hit terug te krijgen van je mighty weapon.

Beeromaniac

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:43:

Speel hem precies zo (al ik baba speel) en idd zijn je ancients de furygenerator. Zie http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/59597534

Warcry, whirlwind, ancients aan en whirlwinden maar. Met de crapgear die er bij mij op zit (amu uitgezonderd :) ) zijn GR45-49 geen probleem. De trick is om niet dood te gaan terwijl je ancients op cooldown zitten. Dan wordt het idd afwachten.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Thompson schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 09:58:
[...]

Hmm ik zie het ook zo gauw niet. Lijkt me sterk dat al zijn fury generation van de Ancient's komt. Meestal gebruik je weapon master om ook fury/hit terug te krijgen van je mighty weapon.
ancients en reaper's moeten echt genoeg zijn hoor.

je kunt anders inderdaad nerves of steel passive vervangen door unforgiven of weapen master, dat werkt ook.

Anders speel je waarschijnlijk een te laag GR omdat ancients niemand vinden om klap uit te delen :)

edit: je kunt je ook overwegen op WW hurricane te nemen en strongarm te gebruiken, werkt super. Reaper's heb ik echt nooit gebruikt.

[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 21-05-2015 10:27 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Vicarious schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:29:
[...]
Jahoor. Wel goed opletten wat het level is van de Esoteric die je aanklikt (er staan er nu 2 in het rijtje bij de upgrade).
Er zit een vaste volgorde in...eerst drie gems op de eerst regel (vanaf links) zijn degenen die in je gear zitten (er vanuit gaande dat het er drie zijn). Ik weet niet hoe de volgorde is van inventory en stash is (ik heb eigenlijk nooit gems in inventory...het is socketed of in stash), maar vanuit stash is het ook weer vanaf linksboven per rij naar rechtsonder.

<GOT> Zarhrezz#2885

• 4th

4th

Sabrac schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 08:14:
[...]

Of in de wijze woorden die je gebruikt tijdens 3-4 man runs.

Dump *wacht 1 sec* Dump *wacht 1 sec* Dump *wacht 1 sec* (repeat until infinity)

De wizard: Tal wizard, met ancient parthan defenders, 'defensive' ingesteld, kan zelf ook aardig wat tanken, krijgt enorm veel toughness als veel mobs bij elkaar bevroren worden (cyclone strike + blizzard anyone? :))
Dan weet jij (en de rest) tenminste niet dat je monsters moet pullen, duurt even voordat de grote hit aankomt helaas :P

Maar gister ook apd gevonden, al met 18% arcane skill dmg en 12% dus nu nog de crit chance erop en kan de 3 wizard buils spelen van dit moment :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:21:
[...]

Speel hem precies zo (al ik baba speel) en idd zijn je ancients de furygenerator. Zie http://eu.battle.net/d3/e...pymoos-2738/hero/59597534

Warcry, whirlwind, ancients aan en whirlwinden maar. Met de crapgear die er bij mij op zit (amu uitgezonderd :) ) zijn GR45-49 geen probleem. De trick is om niet dood te gaan terwijl je ancients op cooldown zitten. Dan wordt het idd afwachten.
Ok thanks, misschien inderdaad wat slecht getest (T6 en een GR30). Shitte is wel dat trials echt drama zijn, dus dat moet ik dan met een andere char gaan uitvogelen -O-
En misschien maar een nieuwe barb gaan levelen, zit nu telkens te switchen met alles want ik wil mijn FC barb ook nog houden voor T6 riftjes (iig tot ik het 2e BK wapen heb). Misschien vanavond maar even iemand lief aankijken voor een boost hehe :P

4th schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:51:
[...]

Dan weet jij (en de rest) tenminste niet dat je monsters moet pullen, duurt even voordat de grote hit aankomt helaas :P
Het is voor mij eerder een indicatie van 'vind de paarse cirkel en gebruik cyclone strike + inner sanctuary op die plek'. Tenzij ik inderdaad al te ver verwijderd ben, dan ga ik niet pullen ^^.

• 4th

4th

Sabrac schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:59:
[...]

Het is voor mij eerder een indicatie van 'vind de paarse cirkel en gebruik cyclone strike + inner sanctuary op die plek'. Tenzij ik inderdaad al te ver verwijderd ben, dan ga ik niet pullen ^^.
Komen er namelijk 2 dus is beter niet te pullen want ene mik ik en doet veel damage. De andere is de standaard en wordt auto target gedaan door tals, minder damage. Een innersanctuary eronder is wel nice.

• Mofkees
Angeloonie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Ok thanks, misschien inderdaad wat slecht getest (T6 en een GR30). Shitte is wel dat trials echt drama zijn, dus dat moet ik dan met een andere char gaan uitvogelen -O-
En misschien maar een nieuwe barb gaan levelen, zit nu telkens te switchen met alles want ik wil mijn FC barb ook nog houden voor T6 riftjes (iig tot ik het 2e BK wapen heb). Misschien vanavond maar even iemand lief aankijken voor een boost hehe :P
trial met IK+Waste is juist relaxt vind ik. mja misschien ben je wel G50+ keys gewend?

mijn b.net profile wil maar niet updaten. Heb een 3700 IK wapen en maar EEN soc in mijn jewelries met een lvl33 taeguk erin. profile DPS ~ 1.1M denk ik.

daarmee haal ik makkelijk G46/47 steentjes en met wat geluk G49, veel constanter/sneller dan mijn andere S3 chars.

- WW/hurricane
- Rend/bloodbath
- overpower of Battle Rage/bloodshed
- warcry/ancients/WoTB natuurlijk..

-Strongarm bracers.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Angeloonie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 10:54:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat ik in hogere Grifts (40+) mijn fury makkelijker up houd dan in de lagere Grifts en T6, maar het zo makkelijk ophouden als in het filmpje bij die guide krijg ik ook niet voor elkaar.

Mofkees schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:39:
[...]

trial met IK+Waste is juist relaxt vind ik. mja misschien ben je wel G50+ keys gewend?
Ehm, heb nog nooit keys hoger dan 38 gehaald :+ :$
mijn b.net profile wil maar niet updaten. Heb een 3700 IK wapen en maar EEN soc in mijn jewelries met een lvl33 taeguk erin. profile DPS ~ 1.1M denk ik.

daarmee haal ik makkelijk G46/47 steentjes en met wat geluk G49, veel constanter/sneller dan mijn andere S3 chars.

- WW/hurricane
- Rend/bloodbath
- overpower of Battle Rage/bloodshed
- warcry/ancients/WoTB natuurlijk..

-Strongarm bracers.
Mjah mijn grootste probleem was dat ik gewoon geen fury had in de trials... Misschien nog maar eens proberen vanavond om het in de vingers te krijgen.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:40:
[...]

Ik heb wel gemerkt dat ik in hogere Grifts (40+) mijn fury makkelijker up houd dan in de lagere Grifts en T6, maar het zo makkelijk ophouden als in het filmpje bij die guide krijg ik ook niet voor elkaar.
Reapers ipv steady strikers en het probleem lijkt me opgelost? Overigens vind ik de uitvoering van Mofkees ook wel wat hebben, dat moet ik ook maar eens proberen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:44:
[...]

Reapers ipv steady strikers en het probleem lijkt me opgelost? Overigens vind ik de uitvoering van Mofkees ook wel wat hebben, dat moet ik ook maar eens proberen.
Met Steady Strikers gaat het me ook prima af hoor (die gebruikte ik voordat ik die Steady Strikers had), maar die gast in het filmpje heeft continue zijn fury op 100% staan en WW't ook terwijl er geen monsters zijn... dat ga ik ook met Reapers niet voor elkaar krijgen.

• Mofkees
Angeloonie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Ehm, heb nog nooit keys hoger dan 38 gehaald :+ :$

[...]

Mjah mijn grootste probleem was dat ik gewoon geen fury had in de trials... Misschien nog maar eens proberen vanavond om het in de vingers te krijgen.
je kunt ook afentoen ff blijven staan? :) dan hakken die ancients wel furies voor je bij elkaar.

zeker bij de eerste een paar waves kan je wat werk aan de ancients laten. WoTB hoef je ook maar te poppen bij 30+. En misschien RCR op je shoulders + Paragon?

anders probeer deze skills, totdat je meer grip op fury hebt:

- passive unforgiving
- passive weapen master
- overpower / momentum

ik heb nooit reapers gebruikt en echt alleen in T6 heb ik wel eens problemen als ik teveel sprint doe.

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ben nu ook een paar weekjes bezig met mn char. Ben maar begonnen met de barb.
Bij deze een link naar mijn barbje
http://eu.battle.net/d3/e...merske-1451/hero/60153719
Begin nu alleen vastg te lopen grift 49 lukt heel geregeld wel. Maar 50 wordt al echt een probleem.
Mss iemand die tips heeft ? of zin heeft om savonds tussen 22:00 tot ........ samen wat runs te doen voor meer paragon punten better loot ?

Hoor graag wat

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Denk dat ik dit weekend maar eens een Roland build ga maken.. (heb nog helemaal niks) volgens mij kan je daar ook best mee knallen

Legion 7i i9 3080 32gb

• Mofkees
markklok schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 13:47:
Denk dat ik dit weekend maar eens een Roland build ga maken.. (heb nog helemaal niks) volgens mij kan je daar ook best mee knallen
een tip, zodiac ring nemen voor perm AK met Roland :)

Je verliest paperdoll DPS maar het helpt enorm om in leven te blijven, en door de +35% dmg buff van AK doe je eigenlijk ook meer DPS.

Verwijderd

Rolands heb ik veel mee zitten klooien. Et is zeker vet maar na t6 was et eigenlijk niet viable meer. Is al tijdje geleden. Die perma AK heb je sowieso nodig als je het een beetje effectief wil hebben. En een goeie piro mirella shield scheelt ook een hele hoop(craftable btw)

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-12 10:27
Ik heb een crus met roland build De welbekende shield bash crus:) Ding gaat vrij lekker. Ik ken die Zodiac Ring niet. wat doet dat ding?

Ik heb een rorg (offcourse) en dat elements ding dat elke 4 seconden een damage buff geeft aan een bepaald element. werkt eigenlijk best lekker. T6 gaat als een trein en grift 35 lukt me solo vrij ok.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• Mofkees
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:10:
Rolands heb ik veel mee zitten klooien. Et is zeker vet maar na t6 was et eigenlijk niet viable meer. Is al tijdje geleden. Die perma AK heb je sowieso nodig als je het een beetje effectief wil hebben. En een goeie piro mirella shield scheelt ook een hele hoop(craftable btw)
hoezo niet na T6. kan nu elke G42 doen zonder probleem. Na G45 wordt 't wat moeizaam, maar ik heb nog vrijwel geen ancient armor items.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/59601540

edit: ook zonder perm AK moet G40 zonder fishing mogelijk zijn. I.p.v. zodiac kan je dan unity nemen. Met iron skin/law of justice blijf je wel leven.

DPS is nooit een probleem geweest voor roland :)

[ Voor 14% gewijzigd door Mofkees op 21-05-2015 14:19 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mofkees schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:14:
[...]

hoezo niet na T6. kan nu elke G42 doen zonder probleem. Na G45 wordt 't wat moeizaam, maar ik heb nog vrijwel geen ancient armor items.

edit: ook zonder perm AK moet G40 zonder fishing mogelijk zijn. I.p.v. zodiac kan je dan unity nemen. Met iron skin/law of justice blijf je wel leven.

Nu weet ik niet of er veel verschil zit met XBO en PC qua grifts, ik ga vaak met een crusader mee die bijna alles ancient heeft, die blijft gewoon blind door ratelen terwijl ik met marauder toch bij 42 moeite ga krijgen (ik wil een ancient rucksack of kridershot). Ben zelf niet zo'n shield basher (zoals WW barbs, niet mijn ding). Misschien dat ik met natalya's nog wat beter kan, maar heb nog te weinig hatred regen om strafe te blijven gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2015 14:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mofkees schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Ik zou zelf mijn build en gear iedereen aanraden als ze Roland/Bash build pakken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spud-2543/hero/58677696

Je wil zo veel mogelijk block% kans hebben, want die upgrade je shieldbash dmg weer. alles volledig op physical gooien voor Cross bash of Pound. speel je Solo dan cross. Zit je in parties, waarbij de AOE door iemand anders wordt geregeld gaat Pound hele enge cijfers creeren. Punish is ook een goeie om er naast te gebruiken, omdat de proc er van je ook weer meer %block geeft. Angel Hair band er bij en je punish wordt nog enger.
Gebruik het dan wel icm Provoke/hit me (nog meer block kans).
Steed kan je inruilen voor wat anders, Akhan ofzo, ik heb het puur omdat ik veel mee rende met WW barbs en Dash monks :P
Enige wat ik (imho) mis is ancient gear (obviously), een goeie piro... Maar op deze seasonal sader hit ik voor 500m tot 1b (met crap gear). Op mijn non seasonal (met betere piro en beter wapen) hit ik voor paar B. Wat ook hoger kan als gear beter is. Silenitum (prutser in dit topic) heeft betere gegearde sader op non season, die raakt voor 5b + (zijn build heb ik gekopieerd). Zit nog te pielen met die +block ring (justice lantern?) ipv wat anders. Maar heb weinig geluk met het vinden van goede ringen. Focus+restraint schijnt wel zo'n beetje beste te zijn.

Toughness is heel belangrijk, je moet wel blijven staan om dmg te doen... (Dat is waar het bij mij vooral mis gaat, icm met ongeduld :P )

Edit: legendary gems missen of de verkeerde, heb ze in andere chars zitten of op de bank om te levellen :P

[ Voor 21% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-05-2015 14:38 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Ik zou zelf mijn build en gear iedereen aanraden als ze Roland/Bash build pakken.

Je wil zo veel mogelijk block% kans hebben, want die upgrade je shieldbash dmg weer. alles volledig op physical gooien voor Cross bash of Pound. speel je Solo dan cross. Zit je in parties, waarbij de AOE door iemand anders wordt geregeld gaat Pound hele enge cijfers creeren. Punish is ook een goeie om er naast te gebruiken, omdat de proc er van je ook weer meer %block geeft. Angel Hair band er bij en je punish wordt nog enger.
Steed kan je inruilen voor wat anders, Akhan ofzo, ik heb het puur omdat ik veel mee rende met WW barbs en Dash monks :P
Enige wat ik (imho) mis is ancient gear (obviously), een goeie piro... Maar op deze seasonal sader hit ik voor 500m tot 1b (met crap gear). Op mijn non seasonal (met betere piro en beter wapen) hit ik voor paar B. Wat ook hoger kan als gear beter is. Silenitum (prutser in dit topic) heeft betere gegearde sader op non season, die raakt voor 5b + (zijn build heb ik gekopieerd). Zit nog te pielen met die +block ring (justice lantern?) ipv wat anders. Maar heb weinig geluk met het vinden van goede ringen. Focus+restraint schijnt wel zo'n beetje beste te zijn.

Toughness is heel belangrijk, je moet wel blijven staan om dmg te doen... (Dat is waar het bij mij vooral mis gaat, icm met ongeduld :P )

Edit: legendary gems missen of de verkeerde, heb ze in andere chars zitten of op de bank om te levellen :P
Is dat veranderd dan? Want ik weet dat toen ik ermee bezig was dat je shieldbash alleen dmg deed over de base block chance van je shield. Extra block chance op ring helm en dat soort dingen werden niet meegerekend. Das wel paar maanden geleden ik weet niet of daar inmiddels ook een keer een duidelijke blue post over geweest is?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:53:
[...]

Is dat veranderd dan? Want ik weet dat toen ik ermee bezig was dat je shieldbash alleen dmg deed over de base block chance van je shield. Extra block chance op ring helm en dat soort dingen werden niet meegerekend. Das wel paar maanden geleden ik weet niet of daar inmiddels ook een keer een duidelijke blue post over geweest is?
Ik heb helaas nog niet de tijd/moeite genomen om dat uit te testen, maar afaik werkt het wel. Heb ik op TS wel wat discussies over gehad op TS, de een zegt van wel, de ander van niet :P

Battle.net Spud#2543

• Mofkees
TepelStreeltje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 14:31:
[...]

Je wil zo veel mogelijk block% kans hebben, want die upgrade je shieldbash dmg weer. alles volledig op physical gooien voor Cross bash of Pound. Solo cross, in parties, waarbij de AOE door iemand anders wordt geregeld gaat Pound hele enge cijfers creeren. Punish is ook een goeie om er naast te gebruiken, omdat de proc er van je ook weer meer %block geeft. Angel Hair band er bij en je punish wordt nog enger.
Enige wat ik (imho) mis is ancient gear (obviously), een goeie piro...
Dat verhaal over pound is correct. in speed runs heb je genoeg party member om trash om te leggen en een SB cruz kan met pound enorm snel RG's en elites ombrengen.

maar voor de rest ga je 't niet redden met je huidige set up op hoge GR's. Je gaat veel te vaak dood.

fire SB is trouwens veel beter dan SB X en heeft betere synergies met Drakon's.

zoals eerder aangegeven, DPS is nooit een probleem met SB cruz, maar je moet wel kunnen tanken en DPS blijven doen.

en generator zoals punish is niet nodig, tenzij je voor F+R gaat. Je hebt daarbij wel een hoger fishing potentiaal. (heb in mijn profiel nu ook eentje staan maar zou ik in plaats daarvan provoke moeten nemen)

je zult klock % nemen als het kan, maar niet tenkoste van je toughness. De +DPS van een paar % block kans is eigenlijk ook te verwaarlozen als je i.p.v. kiten een paar keer meer SB kunt doen.

Verwijderd

precies, ik heb dat zelf toen uitgebreid getest die info heb ik ook nog wel ergens opgeslagen. Maar toen was het iig zo dat extra block chance zoals die van punish, ring, helm enzo niet meegerekend werd.

• Mofkees
ja wel, block % op items helpt. je moet tegenwoordig naar char sheet kijken. Misschien was het in het verleden anders geweest maar block% op items helpt degelijk voor meer dps.

Verwijderd

Mofkees schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:05:
ja wel, block % op items helpt. je moet tegenwoordig naar char sheet kijken. Misschien was het in het verleden anders geweest maar block% op items helpt degelijk voor meer dps.
Om even definitief antwoord te geven op die vraag. In de tijd dat ik het getest heb werkte het niet. En dat klopt door verschillende tooltip bewoordingen e.d. lang verhaal kort. Dat is inmiddels in 2.2 aangepast.

En deze gast heeft daar nog even een postje met berekening en bewijs van gemaakt. Ik kan dus bevestigen dat het inmiddels klopt dat je totale block chance de dmg van SB verhoogt. En blijkbaar tot een cap van 100%

http://www.reddit.com/r/D...ld_bash_and_block_chance/

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Mofkees schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:00:
[...]

Dat verhaal over pound is correct. in speed runs heb je genoeg party member om trash om te leggen en een SB cruz kan met pound enorm snel RG's en elites ombrengen.

maar voor de rest ga je 't niet redden met je huidige set up op hoge GR's. Je gaat veel te vaak dood.

fire SB is trouwens veel beter dan SB X en heeft betere synergies met Drakon's.

zoals eerder aangegeven, DPS is nooit een probleem met SB cruz, maar je moet wel kunnen tanken en DPS blijven doen.

en generator zoals punish is niet nodig, tenzij je voor F+R gaat. Je hebt daarbij wel een hoger fishing potentiaal. (heb in mijn profiel nu ook eentje staan maar zou ik in plaats daarvan provoke moeten nemen)

je zult klock % nemen als het kan, maar niet tenkoste van je toughness. De +DPS van een paar % block kans is eigenlijk ook te verwaarlozen als je i.p.v. kiten een paar keer meer SB kunt doen.
Mijn huidige gear (van beide saders) is sowieso crap, ga daar geen hoge rifts mee halen :P
Ben veel meer met mijn Barb bezig atm. Net ff half uurtje gespeeld op mn seanonal sader, paar upgrades weten te regelen. Maar het blijft een trage bezigheid ivm Barb (maar das eigenlijk alles)...

Ik vind punish toch wel heel fijn om als generator te hebben, ook voor de 15% block die het extra krijgt. zit toch vaak zat zonder.
Hoe krijg je het voor elkaar dat je geen generator nodig hebt dan?
Oh, en ben voorloopig nog physical, heb wat items met +physical derop, dus sja :P
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 15:17:
[...]

Om even definitief antwoord te geven op die vraag. In de tijd dat ik het getest heb werkte het niet. En dat klopt door verschillende tooltip bewoordingen e.d. lang verhaal kort. Dat is inmiddels in 2.2 aangepast.

En deze gast heeft daar nog even een postje met berekening en bewijs van gemaakt. Ik kan dus bevestigen dat het inmiddels klopt dat je totale block chance de dmg van SB verhoogt. En blijkbaar tot een cap van 100%

http://www.reddit.com/r/D...ld_bash_and_block_chance/
Vind vooral die tl'dr fijn ;)
tl;dr: block chance goes up, shield bash damage goes up

Battle.net Spud#2543

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Ook ik kan beamen dat de Shield Bash sader echt enorm sterk is. RG op T6 is oneshot en ik zit inmiddels op grift 47 in 12 minuten cleared (nog maar 1 level van leaderboards af, maar de 48/49 die ik tot nu toe heb gespeeld zaten vol met corrupted angels en exorcists, dus dat kostte me meer dan 15 minuten). En ik heb nog niet eens een echt goed wapen (speel nu met een statstick met 4k dps, blood brother of maximus gaat een goede boost geven).

Ik speel zelfs zonder Unity (met Unity kwam ik damage tekort boven GR44), met Esoteric + Wildebeest + String of ears is het best te doen. Je moet af en toe een beetje voorzichtig zijn, maar dat moet je met Unity ook.

Mensen die zeggen dat SB sader boven T6 niet viable is, hebben het duidelijk nog niet geprobeerd.

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41

adamvansanten

Appletje voor de dorst

TepelStreeltje schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:09:
Mijn huidige gear (van beide saders) is sowieso crap, ga daar geen hoge rifts mee halen :P
Ben veel meer met mijn Barb bezig atm. Net ff half uurtje gespeeld op mn seanonal sader, paar upgrades weten te regelen. Maar het blijft een trage bezigheid ivm Barb (maar das eigenlijk alles)...

Ik vind punish toch wel heel fijn om als generator te hebben, ook voor de 15% block die het extra krijgt. zit toch vaak zat zonder.
Hoe krijg je het voor elkaar dat je geen generator nodig hebt dan?
Oh, en ben voorloopig nog physical, heb wat items met +physical derop, dus sja :P
Een generator is niet nodig als je fire damage gaat. Cindercoat + Piro Manella + Drakon's Lesson en Shield Glare/Zealous Glare + Provoke/Hit Me + Laws of Valor/Unstoppable Force zorgen samen dat je eigenlijk nooit Wrath problemen krijgt. De enige momenten dat ik soms een beetje Wrath tekort kom, is bij de Rift Guardian op hoge GR levels.

Dit is overigens mijn build, mocht je geïnteresseerd zijn. Ik mis alleen nog een Furnace/Blood Brother/Maximus en een betere amulet.

[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 21-05-2015 19:47 ]

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

_O-

Vandaar dat mijn Barb build niet werkte: verkeerde rune op CotA :+

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Angeloonie schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:54:
_O-

Vandaar dat mijn Barb build niet werkte: verkeerde rune op CotA :+
Hahaha ja dan wordt het HEEL lastig inderdaad. Nouja, ook weer opgelost!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Ik wil een Hellfire amulet gaan maken... maar nog nooit echt in verdiept. Keys uit act1 heb ik genoeg... die warden kom je vaak genoeg tegen ;-). De rest dus gewoon gaan farmen. En daarna? Hoe moeilijk zijn die ubers? En heb je per organ MINSTENS 1 infernal machine nodig?

Heb een ww barb, T6 rifts zijn peanuts, grifts tot aan 35 ook. Alleen bossfights zijn voor mij wat lastiger dan grote groepen (/elites)... komen die ubers 1 tegelijk?

En anders hier wat mensen die er zin in hebben om het te gaan doen? :)

Edit: boh, ok.. nvm. Had me er wat teveel van voorgesteld. Wat een saaie bedoeling :) .. hellfire amulet is er in ieder geval :P.

[ Voor 18% gewijzigd door Montaner op 21-05-2015 22:20 ]

Even wat zitten spelen met follower optimization. Ik dacht evn dat Bul-Kathos Wedding band (wordt vaak aangeraden voor Templar) inderdaad erg goed was, maar toen bedacht ik dat ik drie nulletjes miste in de getallen. Zelfs als de damage van die ring met maxxed out gear vertienvoudigd, zal het niet boven de 10 mlj. per tick komen. Wat mij betreft is dat niet goed genoeg (zal niet meer dan 1-2% van mijn output zijn). Ik ben daarom geswitcht naar Enchantress. Ik kwam er wel achter dat na een opruimrondje (niet-ancient weapons die niet direct BiS abilities hebben -> soul) geen Sultan of the Blinding Sands meer heb...toch lastig.

<GOT> Zarhrezz#2885

Vicarious schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:55:
[...]

Hahaha ja dan wordt het HEEL lastig inderdaad. Nouja, ook weer opgelost!
Yep! :)

Heb eerst GR41 gehaald en daarna GR44. Kan nog wel hoger maar nu ff geen zin in. Heb het iig beter in de vingers nu.

Ook mijn Talsere wizard nu volledig gegeared (met de barb de gems geleveled) en damn dat is echt ziek in T6. Nog geen GR geprobeerd maar dat moet ook zeker 40-45 wel kunnen.

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
trix0r schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:10:
Ik wil een Hellfire amulet gaan maken... maar nog nooit echt in verdiept. Keys uit act1 heb ik genoeg... die warden kom je vaak genoeg tegen ;-). De rest dus gewoon gaan farmen. En daarna? Hoe moeilijk zijn die ubers? En heb je per organ MINSTENS 1 infernal machine nodig?

Heb een ww barb, T6 rifts zijn peanuts, grifts tot aan 35 ook. Alleen bossfights zijn voor mij wat lastiger dan grote groepen (/elites)... komen die ubers 1 tegelijk?

Edit: boh, ok.. nvm. Had me er wat teveel van voorgesteld. Wat een saaie bedoeling :) .. hellfire amulet is er in ieder geval :P.
Zou net zeggen, ik heb dit laatst ook even een uurtje gedaan (inclusief verzamelen keys), maar was een breeze met WW barb :)
Wel een slechte amulet uitgekregen, maar geen zin om het nog een keer te doen.

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009

Thompson

Beeromaniac

trix0r schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:10:

Zolang je zonder problemen door een T6 rift wandelt heb je ook geen moeite met de ubers op T6.
Jammer dat dat farmen van die hellfire ring zo idioot veel tijd kost want een goede roll HF ring is wel ideaal voor WW barb... Heb er nu zelf 2 gemaakt maar beide compleet bagger.

Beeromaniac

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb er al meer dan 10 gemaakt en allemaal bagger.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Zarhrezz schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 21:18:
Even wat zitten spelen met follower optimization. Ik dacht evn dat Bul-Kathos Wedding band (wordt vaak aangeraden voor Templar) inderdaad erg goed was, maar toen bedacht ik dat ik drie nulletjes miste in de getallen. Zelfs als de damage van die ring met maxxed out gear vertienvoudigd, zal het niet boven de 10 mlj. per tick komen. Wat mij betreft is dat niet goed genoeg (zal niet meer dan 1-2% van mijn output zijn). Ik ben daarom geswitcht naar Enchantress. Ik kwam er wel achter dat na een opruimrondje (niet-ancient weapons die niet direct BiS abilities hebben -> soul) geen Sultan of the Blinding Sands meer heb...toch lastig.
Er zijn een paar redenen dat je de templar wilt.
Bul Kathos kan hoge damage doen, maar dan moet je veel Crit % + Physical stacken, dan kan het leuke getallen halen (lees.. 50-100 mil per tick)

Zelf gear ik mijn templar voor CC op het moment.

Eu-jang-do (de cold dmg rerolled naar lightning).
Wyrdward (omdat de templar auto attacked, proccen deze door de lightning dmg op je wapen).
Ess of Johan (pullen! :D)
Freeze of deflection (kleine kans op bevriezen) ja hiervoor deed ik altijd lidless wall met +physical vanwege BK.. niet meer

Oculus Ring (hoge attackspeed op de ring + kans om je een aura met 35-40 % dmg te geven).
of
Bul Kathos (nu zul je denken... BK in een CC build? Ja.. de aura van BK procced namelijk de freeze effect van je Eu-jang-do).

Op alle items rol ik een zo hoog mogelijke attackspeed (voor eu-jang-do) en cooldown % (voor je abilities)

Met een enchantress kan je dit level van CC niet halen (plus de heals die je templar geeft..)

------------

Gisteren met m'n "smurf" wizard gespeeld, deze wizard is niet bedoeld om serieus te spelen maar meer om andere wizards te gearen door loot share..
Zonder follower en met nog enkele +dex items een g.rift 44 gehaald....

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 22-05-2015 08:22 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-12 13:49
Sabrac schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:18:
[...]Oculus Ring (hoge attackspeed op de ring + kans om je een aura met 35-40 % dmg te geven).
Chance on kill is die passive he.. volgens mij killed je follower niet zoveel toch? (als ie al killed)

<GoT>NightStalker

schaapiej schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:54:
[...]

Chance on kill is die passive he.. volgens mij killed je follower niet zoveel toch? (als ie al killed)

[...]
Klopt, maar het procced ook als jij de kill maakt :)
Neem de ring maar eens mee op een zDPS character, zodra een monster in de buurt dood gaat (door andermans toedoen) procced de ring alsnog.
Met diezelfde logica, de ring op de templar + jij maakt een kill = ring proc..

De kans is alleen beetje willekeurig, soms zie ik em 10x in een g.rift, soms nooit.
Vandaar dat mijn voorkeur ook naar BK is gegaan, de aura i.c.m. eun-jang-do is erg sterk :)

[ Voor 23% gewijzigd door Sabrac op 22-05-2015 09:02 ]

• schaapiej
Sabrac schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:57:
[...]

Klopt, maar het procced ook als jij de kill maakt :)
Neem de ring maar eens mee op een zDPS character, zodra een monster in de buurt dood gaat (door andermans toedoen) procced de ring alsnog.
Met diezelfde logica, de ring op de templar + jij maakt een kill = ring proc..

De kans is alleen beetje willekeurig, soms zie ik em 10x in een g.rift, soms nooit.
Vandaar dat mijn voorkeur ook naar BK is gegaan, de aura i.c.m. eun-jang-do is erg sterk :)
Ah oké, dat is wel erg nice dan! Weer wat geleerd :p
Heb zelf een Wyrdward op mijn follower icm Lightning damage op de sushi stokjes, werkt ook wel aardig.

<GoT>NightStalker

Sterker nog: Die Oculus ring werkt zelfs voor de party. Ik heb wel een paar keer een partymember gehad die die ring had, en vervolgens kreeg ik (terwijl partymember 3 schermen verder was) ook telkens die power zones. Best bizar.

Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:17:
Sterker nog: Die Oculus ring werkt zelfs voor de party. Ik heb wel een paar keer een partymember gehad die die ring had, en vervolgens kreeg ik (terwijl partymember 3 schermen verder was) ook telkens die power zones. Best bizar.
Dat is ook de reden dat de nieuwe zDPS crusader build een oculus ring gebruikt.
Grootste nadeel is echter dat de dmg aura verschijnt waar de monster is dood gegaan... niet echt handig als je dan met DH's en wizards speelt die op afstand blijven.
Het was leuker geweest als de aura verschreen onder de 'killer'.
schaapiej schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:10:
[...]

Ah oké, dat is wel erg nice dan! Weer wat geleerd :p
Heb zelf een Wyrdward op mijn follower icm Lightning damage op de sushi stokjes, werkt ook wel aardig.
Dat had ik ook beschreven in m'n post over de templar :) Lightning dmg + sushi sticks en wyrdward + hoge attackspeed = heel veel CC :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sabrac op 22-05-2015 09:36 ]

• _Peter2_
Ik heb nog een nieuwe sush stick gevonden gisteren.
Is dus de moeite waard om daar Lighing damage op te rollen en mijn follower een wyrdward te geven.

• schaapiej
Sabrac schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:35:
Dat had ik ook beschreven in m'n post over de templar :) Lightning dmg + sushi sticks en wyrdward + hoge attackspeed = heel veel CC :)
Haha iets met vroeg en koffie! :p

<GoT>NightStalker

_Peter2_ schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:56:
Is dus de moeite waard om daar Lighing damage op te rollen en mijn follower een wyrdward te geven.
Heeft de sushi stick 19 of 20 %?
Heeft deze al standaard attack speed?
Heeft deze al standaard cooldown?

In dat geval ja, en gefeliciteerd :) sushi met attack speed + cooldown is mijn ideale variant :)
Zo niet, dan alsnog doen ^^ geeft je veel CC, maar je zult er wat minder gebruik van maken vanwege het missen van AS en CDR :)

_Peter2_ schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:56:
Gratz :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• _Peter2_
Die nieuwe heeft meen ik 19%, maar geen CDR. Moet even kijken, hij zit nog in het inventory van mijn to be zDPS monk. (Die hem niet nodig heeft omdat deze voor parties is bedoeld).

Die zDPS monk heeft nog een leuke Azurewrath gevonden met CDR en RCR + socket. (Althans nadat ik +Cold Damage eraf had gerold).
Ik zal alleen nog eens de emerald moeten vervangen door een diamond in de broken crown die ik heb (heb een nijpend tekort aan diamonds om de gear voor zDPS te vullen).

Zodra ik thuis ben zal ik mijn zDPS monk eens in de voor hem bedoelde equipment steken zodat ik een overzicht heb en ook nog eens een gearcheck kan laten doen door de experts :)

[ Voor 15% gewijzigd door _Peter2_ op 22-05-2015 10:34 ]

*O*
Vanmorgen GR46 gehaald met mijn Wizard :o En dat voor de eerste keer dat ik een GR deed :+ Daarvoor enkel 1 T6 rift gedaan met Talsere build :P
Bevalt goed die build, en best leuk om die meteors te spammen. Enkel in mijn huidige build trigger ik Arcane met Teleport, wat bij elite packs en RG's erg onhandig kan zijn (midden in de pack/ground effects bijv). Maar Teleport blijft toch wel essentieel.
Mijn Wiz: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826

Iemand tips voor mijn gear? Behalve betere amu en boots zie ik niet zo snel waar ik veel kan winnen. Maar ben Wizard noob dus kijk er denk ik ook snel overheen.

Daarnaast met mijn Barb wat GR's gedaan, paar keer 30 om te wennen en daarna een 41 en upgrade naar 44. Ging best goed op 44. Blijkt toch te helpen als je de juiste rune op je CotA zet :+
Ook hier zie ik niet zo veel winst: http://eu.battle.net/d3/e...eloonie-2758/hero/5739911
Uiteraard ancient wapen en alles ancient, maar kan ik verder nog wat rerollen?
Ik heb Strongarm geprobeerd met Hurricane, maar ik mis dan de healing die ik toch best wel nodig blijk te hebben. Dus toch maar Reaper's.

Ik heb even een paar runs met Enchantress gedaan en inderdaad weer terug naar Templar. De reden daarvoor is de hoeveelheid inactiviteit van de Enchantress. Haar CC is op zich beter dan Templar (zeker met een 40% Sultan); zeker de Chicken is erg krachtig en daarnaast heeft ze nog 2 CC abilities. Probleem is dat ik medium tot long range speel. De Enchantress heeft de neiging achter je te blijven en dan staat ze tijden niets te doen. Voor een melee setup zou ik haar wel meenemen.

Oculus ring werkt op assists, dus als de follower een enemy gedamaged heeft, kan het effect proccen als het monster dood gaat. Zelf vind ik de ring niet zo heel nuttig omdat je follower veelal single-target is, dus weinig assists. Ik kan me voorstellen dat het met Scoundrel met Buriza wel vaker proct. Op Templar is het als ranged karakter niet zo nuttig, want over het algemeen wil je dan helemaal niet in die area staan...hoewel een Calamity teleport + Star Pact proc wel leuk is.

De 50-100 mlj. op Templar Bul-Kathos is wellicht haalbaar, maar dan wel met god-gear; ancient Sun Keeper, ancient physical % Wall, ancient amulet en rings...tegen de tijd dat ik dat soort gear heb, moeten m'n Slow Times wel ticken voor 500 mlj. Voor damage optimization zou ik overigen dan voor Bul-Kathos + Broken Promises gaan en geen CHC % op de rest van z'n gear. Followers beginnen met 0% en dat betekent dus elke 5 attacks -> 3 seconde 100% CHC. Helaas natuurlijk maar 150% CHD bonus, maar goed, toch meer dan dubbel damage ongeveer 50% van de tijd. Maximaal haalbaar is anders 32% CHC en de CHC slots gaan dan ten koste van CDR (op ringen), IAS (op amulet) en elite damage (op schild).

Vanavond gaat de Templar weer mee, maar dan met Lantern en Wyrdward als ringen. Z'n block chance heb ik op 56% ofzo in combinatie met Freeze of Deflection. De proc van dat schild is niet heel hoog, maar toch eens zien hoeveel dat freezed.

Dat BK de freeze van Eun-Jang-Do triggert wist ik niet, da's op zich wel interessant. Mocht Lantern / Freeze of Deflection weinig doen dan wordt het weer BK, maar dan niet optimized voor damage maar voor IAS / CDR.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Krijg maar geen Nat's Slayer voor men Strafe Build, en het lijkt me dat die wel echt noodzakelijk is voordat die build echt begint te knallen.

Dus gisteren toch maar ff gebabbeld met Kadala en ze wou mij nog de ontbrekende stukken voor de UE-set geven. Ook nog een restraint gevonden en ik kon gelijk eens een UE-build proberen.

Moet zeggen dat ie nu wel veel vlotter door T6 gaat, maar de grote crit-cijfers (+500M) zie ik nog niet....iemand die mij wat tips of goede upgrades kan geven?

<GoT> Brain3#2873

• Engeltje83
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-11 12:44

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:08:
*O*
Vanmorgen GR46 gehaald met mijn Wizard :o En dat voor de eerste keer dat ik een GR deed :+ Daarvoor enkel 1 T6 rift gedaan met Talsere build :P
Bevalt goed die build, en best leuk om die meteors te spammen. Enkel in mijn huidige build trigger ik Arcane met Teleport, wat bij elite packs en RG's erg onhandig kan zijn (midden in de pack/ground effects bijv). Maar Teleport blijft toch wel essentieel.
Mijn Wiz: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/51497826

Iemand tips voor mijn gear? Behalve betere amu en boots zie ik niet zo snel waar ik veel kan winnen. Maar ben Wizard noob dus kijk er denk ik ook snel overheen.
Zelf speel ik nu ook met deze build, alleen met Ranslors Bracers en twister ipv Teleport, ook heb ik evocation als passive ingeruild voor Cold Blooded.
Omdat je met je glacial spike al 4 sec af haalt van de timer voor je slow time, en bij hit zelfs gereset word, viel dit eigenlijk in het niet, + dat je ook 10% meer damage doet voor een bepaalde tijd als ze frozen zijn.

Ook ben ik gaan spelen met een CoE ipv een Unity. Ik ga wel iets vaker plat, maar dit is ook goed te tackelen nu met de Force armor. je word hoe dan ook niet meer ge one-shot.

Dit is hoe ik speel en tegen de 48 aan loop, zou zeker haalbaar moeten zijn als ik eens een keer geen winged assassins tegenkom.
Ik speel met de Templar als follower trouwens.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/hero/60215540

http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoA-1871/career

Ik zat net even te denken om Teleport in te ruilen voor Arcane Orb, die doet Arcane (o rly?:P) en ook nog eens 750% extra damage door Delsere. Teleport is sowieso niet echt nuttig zonder Wormhole, dus kan ik hem beter voor een damage skill inruilen :)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-12 13:37
Brain3 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:57:
Krijg maar geen Nat's Slayer voor men Strafe Build, en het lijkt me dat die wel echt noodzakelijk is voordat die build echt begint te knallen.

Dus gisteren toch maar ff gebabbeld met Kadala en ze wou mij nog de ontbrekende stukken voor de UE-set geven. Ook nog een restraint gevonden en ik kon gelijk eens een UE-build proberen.

Moet zeggen dat ie nu wel veel vlotter door T6 gaat, maar de grote crit-cijfers (+500M) zie ik nog niet....iemand die mij wat tips of goede upgrades kan geven?
Deze bedoel je? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Brain3-2873/hero/59451468

Even niets...

Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:07:
Ik zat net even te denken om Teleport in te ruilen voor Arcane Orb, die doet Arcane (o rly?:P) en ook nog eens 750% extra damage door Delsere. Teleport is sowieso niet echt nuttig zonder Wormhole, dus kan ik hem beter voor een damage skill inruilen :)
Met het karakter dat je linkt (Laura) krijgt je die 750% niet, want het is geen full Delsere...de 750% is de 6-piece van DMO.

Momenteel heb je 3 meer defensive skills (Teleport, Mirror Images, Black Hole). Dat is wat veel. Ik zou er eentje uitwisselen voor Hydra of Meteor.

Als je Teleport inruilt, zou ik 'em ruilen voor Hydra met Arcane rune. Je kan dan op shoulders en chest 15% Hydra damage rollen. Mammoth Hydra is de echte high damage, maar de andere Hydra's zijn nog steeds prima supplemental damage...elke paar seconde neerzetten voor je stack is snel en goedkoop en het is fire-and-forget autotargetted damage. Arcane Hydra is ook nog eens area damage, dus prima.

Wat ook zou kunnen is Teleport omzetten in Meteor met lightning rune en Black Hole naar Event Horizon.

Verder zou ik lekker experimenteren met verschillende skill setups en kijken wat jou het best ligt. Er zijn een hele hoop combinaties die prima werken dus probeer vooral van alles.

Arcane Orb raadt ik trouwens niet aan; de damage is best ok, maar de kosten zijn hoog. Als je zoveel AP gaat gebruiken, is Meteor een betere keus vanwege de Nilfur's en Orb bonus. Wellicht kun je Orb in een Delsere setup laten werken met een hoor RCR / Magic Weapon - Conduit / APoC op gear. De logische keus zou dan zijn Frost orb in plaats van Glacial Spike.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:25:
[...]

Met het karakter dat je linkt (Laura) krijgt je die 750% niet, want het is geen full Delsere...de 750% is de 6-piece van DMO.
Bedankt. Het is vrijdag, ik zat te slapen _O-
Momenteel heb je 3 meer defensive skills (Teleport, Mirror Images, Black Hole). Dat is wat veel. Ik zou er eentje uitwisselen voor Hydra of Meteor.
Dat ik nog niet aan Meteor gedacht had :F Blind gestaard op alleen de meteors van de setbonus.
Mirror Image zit ik over te twijfelen, Slow Time zorgt al voor flink wat CC, dus misschien is Mirror Image niet echt nodig en kan ik daar Magic Weapon voor in de plaats nemen.
Als je Teleport inruilt, zou ik 'em ruilen voor Hydra met Arcane rune. Je kan dan op shoulders en chest 15% Hydra damage rollen. Mammoth Hydra is de echte high damage, maar de andere Hydra's zijn nog steeds prima supplemental damage...elke paar seconde neerzetten voor je stack is snel en goedkoop en het is fire-and-forget autotargetted damage. Arcane Hydra is ook nog eens area damage, dus prima.

Wat ook zou kunnen is Teleport omzetten in Meteor met lightning rune en Black Hole naar Event Horizon.

Verder zou ik lekker experimenteren met verschillende skill setups en kijken wat jou het best ligt. Er zijn een hele hoop combinaties die prima werken dus probeer vooral van alles.

Arcane Orb raadt ik trouwens niet aan; de damage is best ok, maar de kosten zijn hoog. Als je zoveel AP gaat gebruiken, is Meteor een betere keus vanwege de Nilfur's en Orb bonus. Wellicht kun je Orb in een Delsere setup laten werken met een hoor RCR / Magic Weapon - Conduit / APoC op gear. De logische keus zou dan zijn Frost orb in plaats van Glacial Spike.
Orb gaat dus niet meer door ivm 4-piece. :P Meteor lijkt mij inderdaad de beste optie ivm boots en is tevens makkelijker qua casten/afstand. De Lightning versie lijkt mij inderdaad de beste, dan drop ik dus Teleport met Arcane en kies ik Event Horizon voor Black Hole. Ook mooi dat die affixes dan weg gaan, geldt zeker niet voor normale monsters (Bloodclan Spearthrowers e.d.?).

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 22-05-2015 13:43 ]

Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:37:
Orb gaat dus niet meer door ivm 4-piece. :P Meteor lijkt mij inderdaad de beste optie ivm boots en is tevens makkelijker qua casten/afstand. De Lightning versie lijkt mij inderdaad de beste, dan drop ik dus Teleport met Arcane en kies ik Event Horizon voor Black Hole. Ook mooi dat die affixes dan weg gaan, geldt zeker niet voor normale monsters (Bloodclan Spearthrowers e.d.?).
Event Horizon pulled alle projectiles....dus ook spears, darts, etc. Ik werk nu zonder BH, maar ik heb lang Event Horizon gebruikt. In combinatie met veel Slow Time bubbles werkt dat prima...zodra er een wolk projectiles hangt, stofzuiger je dat even en klaar. Daarnaast is Event Horizon natuurlijk handig voor Waller en allerlei ground effects die even snel onder je voeten vandaan moeten. Ook het wegslurpen van Molten explosions kan hier en daar een death schelen.

Edit:
Orb krijgt niet de 750% DMO bonus, maar wel de 600% Tal, dus het is nog steeds prima damage. Ook werkt het voor CD reduction op Slow Time. Maar zoals gezegd, voor incidenteel gebruik levert Meteor meer op dus hou zou een vervanger voor Glacial moeten zijn...en dan wil je 'em spammen. Daarvoor heb je aanzienlijke RCR nodig.

[ Voor 14% gewijzigd door Zarhrezz op 22-05-2015 13:49 ]

<GOT> Zarhrezz#2885

Serieus zuigt dat ding ook poison/molten e.d. op? Dat is ideaal :D

Ik ging vanmorgen in GR44/46 het meeste dood door Bogan Trappers (projectile), Bloodclan Spearmen (projectile) en plagued (ground effect).

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

<GoT> Brain3#2873

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

_Peter2_ schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:55:
Kwam nog een leuke site tegen waarvan ik niet weet of deze hier al eens was genoemd:

http://www.d3planner.com/

Voor het sleutelen aan je char zonder de gear te hoeven vinden (of te checken wat de impact is van een ander stukje)
Hulde voor de maker van deze site, mijn werk heeft deze niet in de blacklist staan :P
Het knutselen zonder te rollen bespaart me nu al 15K dps op een amulet die ik anders zou hebben gerollt.
Karakter inladen op battle.net profiel naam en je kan aan de slag.

Diablo 3 - Battle.net

Angeloonie schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:49:
Serieus zuigt dat ding ook poison/molten e.d. op? Dat is ideaal :D

Ik ging vanmorgen in GR44/46 het meeste dood door Bogan Trappers (projectile), Bloodclan Spearmen (projectile) en plagued (ground effect).
Yup, alleen tegen Arcane beams is het tricky...hij slurpt het draaipunt op en die liggen vaak erg verspreidt. Werkt ook prima tegen vloeren die gecarpet-bombed worden door Frozen en ook Frozen Pulse is hap-slik-weg.

Als straks de nieuwe Zodiak uit season komt ga ik die weer gebruiken in combinatie met een channel. Daardoor wordt de cooldown zo laag dat je Black Holes kan chainen...in combinatie met Strongarm en de Ess op je follower of een party member met pull is nogal goed. Ook Molten Impact wordt dan interessant; ook die CD gaat razend snel omlaag en de combinatie Black Hole (zooi bij elkaar en gaan nergens heen de komende 2 sec) / Strongarm (35% dmg taken) / Molten Impact (area groter dan BH, dus alles erin en delay tot impact is minder dan BH duration, dus altijd raak).

<GOT> Zarhrezz#2885

• _Peter2_
Zarhrezz schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:22:
Ess op je follower of een party member met pull is nogal goed.
De equipment voor mijn zDPS-monk bevat ook een Ess, is die nuttig voor een zDPS monk of kan ik beter kijken voor een ander amulet?

_Peter2_ schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:25:
[...]

De equipment voor mijn zDPS-monk bevat ook een Ess, is die nuttig voor een zDPS monk of kan ik beter kijken voor een ander amulet?
Je hebt cyclone strike toch?
Dan heb je Ess niet nodig, vooral als je met een zDPS WD samenspeelt wil je de Ess juist niet.
Dit vanwege fire chain packs, dan wil je de mobs chain fearen en op 1 plek houden zodat de WD zich goed kan plaatsen, als je deze dan met de Ess pulled, kan je de WD vermoorden of in ieder geval zijn werk bemoeilijken.

Als neck wil je een immunity amulet met CDR of een andere amulet met CDR die iets van CC heeft (Halycon's Ascent / Overwhelming Desire) of je andere bonusses geeft (Hellfire met een leuke passive).

• Mofkees
Sabrac schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:12:
[...]

Heeft de sushi stick 19 of 20 %?
Heeft deze al standaard attack speed?
Heeft deze al standaard cooldown?

In dat geval ja, en gefeliciteerd :) sushi met attack speed + cooldown is mijn ideale variant :)
Zo niet, dan alsnog doen ^^ geeft je veel CC, maar je zult er wat minder gebruik van maken vanwege het missen van AS en CDR :)
op deze follower?

heb ook veel block % gestackt voor dat schildje, maar weet eigenlijk niet of het werkt :)

Mofkees schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:40:
[...]

op deze follower?

heb ook veel block % gestackt voor dat schildje, maar weet eigenlijk niet of het werkt :)
De stats kloppen ja, maar helaas is één van de stats erop gerolled, ik zoek één waar de stats er al standaard op zit, zodat ik de base damage naar lightning kan rollen (voor de wyrdward).

edit:
Bedenk me net, volgens mij kan attackspeed + cooldown er niet tegelijkertijd op zitten (zonder rerolls) vanwege de range van stats die de wapen kan krijgen... jammer

Maar goed, dat is zoveel RNG bij elkaar, dat zal wel even duren :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sabrac op 22-05-2015 14:45 ]

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-12 15:35
Gister "de" bracer drop gehad voor de Cru, de eerste bracer drop als cru en gelijk een goede.
Helaas update bnet niet zo vaak meer dus kan het nog niet laten zien, maar het dropte als str/resist/6chc en life regen.

Hits nu bijna altijd over de 1000m.
Voor de DH eindelijk de shoulders erbij, nog steeds het armor nodig en uiteindelijk de quiver ook nog :D

[ Voor 14% gewijzigd door pstalman op 22-05-2015 14:46 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• _Peter2_
_Peter2_ schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:30:
Zodra ik thuis ben zal ik mijn zDPS monk eens in de voor hem bedoelde equipment steken zodat ik een overzicht heb en ook nog eens een gearcheck kan laten doen door de experts :)
Heb de gear aangetrokken op mijn zDPS monk

Skills even uit mijn hoofd ingesteld, weet nog niet of dit de beste build is.
Qua gems moeten chest en pants nog worden voorzien van diamonds en ringen en amulet nog van legendary gems:
Eosteric, Gizzard en Toxin

Zijn er nog andere zaken waarop ik moet letten?

_Peter2_ schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:35:
[...]

Heb de gear aangetrokken op mijn zDPS monk

Skills even uit mijn hoofd ingesteld, weet nog niet of dit de beste build is.
Qua gems moeten chest en pants nog worden voorzien van diamonds en ringen en amulet nog van legendary gems:
Eosteric, Gizzard en Toxin

Zijn er nog andere zaken waarop ik moet letten?
Qua skills zit je er behoorlijk naast, je hebt overal damage abilities genomen, waar je als zDPS monk juist geen damage gaat doen.
Alle abilities omzetten naar iets waar je jezelf mee helpt overleven of je team (team heeft prio) mee helpt damage doen.

Crippling wave - Rune veranderen naar Breaking wave (monsters ontvangen 10 % meer dmg)
Exploding Palm - Rune veranderen naar The Flesh is Weak (monsters ontvangen 20 % meer dmg)
Breath of heaven - niet gebruiken... period.
Mystic Ally - niet gebruiken... period
Sweeping Wind - Alleen de cold variant is hier handig (kans op bevriezen van enemies).

Je mist dan nog Cyclone Strike (monsters bij elkaar pullen) en Epiphany (50 % minder dmg ontvangen)
Vervolgens je bracers met Gungdo's gear of met Strongarm vervangen (gundgo's om de 20 % dmg van EP te verspreiden, strongarm om monsters meer dmg te laten ontvangen door Cyclone Strike te doen).

• _Peter2_
Ik zie dat mijn gear wel, maar mijn skills niet zijn bijgewerkt. Skills waren nog voor dps 😃

[ Voor 7% gewijzigd door _Peter2_ op 22-05-2015 19:19 . Reden: I hate auto correct op smartphone ]

Nog even terugkomend op de follower...weet iemand welke damage type Bul-Kathos ring doet? Volgt die je wapen of niet? Als de damage type je wapen volgt, is dat natuurlijk zeer interessant.

Ik heb m'n Templar trouwens een Energy Trap en het Westmarch schild gegeven...de damage van de wolves volgt je wapen, dus door lightning damage op wapen kan het schild ook voor Wyrdward stuns zorgen.

<GOT> Zarhrezz#2885

1
Zarhrezz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 00:08:
Nog even terugkomend op de follower...weet iemand welke damage type Bul-Kathos ring doet? Volgt die je wapen of niet? Als de damage type je wapen volgt, is dat natuurlijk zeer interessant.

Ik heb m'n Templar trouwens een Energy Trap en het Westmarch schild gegeven...de damage van de wolves volgt je wapen, dus door lightning damage op wapen kan het schild ook voor Wyrdward stuns zorgen.
BK is physical :) vandaar dat physical % stacken op je follower ook effect heeft op de BK dmg.
Daarnaast kan een proc geen proc proccen.

Dus de wolf (een proc van een block van je westmarch) kan de stun van wyrdward niet proccen.
Zelfde geld bijv. voor een Thunderfury lightning chain, kan ook de wyrdward niet proccen.

BK Aura kan eun-jang-do daarentegen wel proccen, omdat de aura een hit effect is en geen proc :)

[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 23-05-2015 00:13 ]

• _Peter2_
Sabrac schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:45:
[...]

Qua skills zit je er behoorlijk naast, je hebt overal damage abilities genomen, waar je als zDPS monk juist geen damage gaat doen.
Alle abilities omzetten naar iets waar je jezelf mee helpt overleven of je team (team heeft prio) mee helpt damage doen.

Crippling wave - Rune veranderen naar Breaking wave (monsters ontvangen 10 % meer dmg)
Exploding Palm - Rune veranderen naar The Flesh is Weak (monsters ontvangen 20 % meer dmg)
Breath of heaven - niet gebruiken... period.
Mystic Ally - niet gebruiken... period
Sweeping Wind - Alleen de cold variant is hier handig (kans op bevriezen van enemies).

Je mist dan nog Cyclone Strike (monsters bij elkaar pullen) en Epiphany (50 % minder dmg ontvangen)
Vervolgens je bracers met Gungdo's gear of met Strongarm vervangen (gundgo's om de 20 % dmg van EP te verspreiden, strongarm om monsters meer dmg te laten ontvangen door Cyclone Strike te doen).
B.net is bijgewerkt. Alleen exploding palm is nog niet correct. Ik heb een gundgo dus die kan ik ook aantrekken op de monk.

Sabrac schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 00:11:
BK is physical :) vandaar dat physical % stacken op je follower ook effect heeft op de BK dmg.
Daarnaast kan een proc geen proc proccen.

Dus de wolf (een proc van een block van je westmarch) kan de stun van wyrdward niet proccen.
Zelfde geld bijv. voor een Thunderfury lightning chain, kan ook de wyrdward niet proccen.

BK Aura kan eun-jang-do daarentegen wel proccen, omdat de aura een hit effect is en geen proc :)
Ah ja, van BK had ik moeten weten dat het physical was.

Ik dacht gister te zien dat TF wel stuns procte...Wyrdward triggert namelijk zuiver op damage doen. Ik zal nog eens goed kijken.

<GOT> Zarhrezz#2885

Zarhrezz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 09:46:
[...]

Ah ja, van BK had ik moeten weten dat het physical was.

Ik dacht gister te zien dat TF wel stuns procte...Wyrdward triggert namelijk zuiver op damage doen. Ik zal nog eens goed kijken.
Er zijn wat videos geweest hierover.

TF zelf (omdat het lightning dmg heeft) procced Wyrdward.
The chain lightning van TF.. (wat een proc is) procced Wyrdward niet.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=reWYAjub2Hw]

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Zarhrezz schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 00:08:

Mijn Follower gebruikt nu Freeze of Deflection als shield, elke block word gecounterd met 1,2 sec freeze :)
Dat is ook erg prettig kan ik je vertellen.. Samen met Ess of Johan en die sushi sticks maakt dat het crowd control wel compleet hoor :)

/Edit
Dit gebruik ik dan voor mijn wizard, zal ook wel build afhankelijk zijn :)
Daarnaast gister een goede avond gehad! Aether walker gevonden, helaas geen ancient, wel een Ancient WoH en Ancient Gesture of Orpheus :9
Eens kijken wat voor builds ik daar straks op los kan laten!

[ Voor 16% gewijzigd door Engeltje83 op 23-05-2015 11:47 ]

Als Westmarch inderdaad niets doet wordt het Freeze. TF slow heb ik ook niet nodig (Talsere) dus dan wordt het de sushi stick. De pull kan ik missen dus dat blijft de Energy Trap. 2e ring dan Lantern voor FoD procs.

<GOT> Zarhrezz#2885

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:03
Wel interresant die follower build, al heb ik geen idee hoe de templar gear bij elkaar moet spelen met enkel een char waar bijna alleen int gear voor dropt. heb wel zo'n ancient sushi stick liggen met int en 7% misschien dat ik daar wat mee kan.

Moet wel zeggen dat ik deze enchantress setup ook erg lekker vind werken.

http://eu.battle.net/d3/e...hronia-2239/hero/60792624

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Dennism schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:24:
Wel interresant die follower build, al heb ik geen idee hoe de templar gear bij elkaar moet spelen met enkel een char waar bijna alleen int gear voor dropt. heb wel zo'n ancient sushi stick liggen met int en 7% misschien dat ik daar wat mee kan.

Moet wel zeggen dat ik deze enchantress setup ook erg lekker vind werken.

http://eu.battle.net/d3/e...hronia-2239/hero/60792624
Mijn follower heeft ook bijna alleen maar int. items, het gaat hem in deze voor mij om zijn secondary skills en healing skills, dat hij ze stunned of freezed, en dat ik het dan wel afmaak. Dat hij dan een stuk minder damage doet neem ik voor lief :)

Wat ik wel interessant vind, als je die amu die jij gebruikt op je follower, gebruikt in combi met een unity, word je dan zelf ook gehealed door fire? Als je dit weet te combineren met een andere resist dmg and heal% word dat wel monsterlijk...

[ Voor 14% gewijzigd door Engeltje83 op 23-05-2015 12:36 ]

• Dennism
Engeltje83 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:34:
[...]

Mijn follower heeft ook bijna alleen maar int. items, het gaat hem in deze voor mij om zijn secondary skills en healing skills, dat hij ze stunned of freezed, en dat ik het dan wel afmaak. Dat hij dan een stuk minder damage doet neem ik voor lief :)

Wat ik wel interessant vind, als je die amu die jij gebruikt op je follower, gebruikt in combi met een unity, word je dan zelf ook gehealed door fire? Als je dit weet te combineren met een andere resist dmg and heal% word dat wel monsterlijk...
Die amulet is alleen maar voor de CDR/IAS, heb nog geen betere, heb trouwens ook geen unity's op season en die passen momenteel ook niet in mijn build :)

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Dennism schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:40:
[...]

Die amulet is alleen maar voor de CDR/IAS, heb nog geen betere, heb trouwens ook geen unity's op season en die passen momenteel ook niet in mijn build :)
Het was ook meer een algemene vraag, en niet specifiek naar je build. Weet iemand überhaupt of dat werkt?

• Dennism
Engeltje83 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:51:
[...]

Het was ook meer een algemene vraag, en niet specifiek naar je build. Weet iemand überhaupt of dat werkt?
ik verwacht het eigenlijk niet, maar zeker weten doe ik het niet.
Gezien de 'follower cannot die' relic, meer een ' follower doesn't take damage' relic is, valt er dus ook niets te healen voor de Star of welke immunity neck dan ook.
Daarnaast zegt de beschrijving van unity ook "damage is split" niets over healing of andere zaken.
Als het nu een "health % is shared" dan misschien wel.

• Engeltje83

Engeltje83

<SG>BoA#1871

Maar aangezien het normaal wel damage zou doen ben ik benieuwd of dat countereffect ook gedeeld word.. vanavond even testen.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Wat is de snelste manier om iemand van 1-70 te boosten nowadays? Een T6 rift mee lopen of zo? :)
Yep :) Je krijgt gewoon volle XP

En als het kan natuurlijk XP gear aan (vooral de Leoric's Signet en Ruby in helm). En ook de Gem of Ease natuurlijk

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Zo 14:59.099
http://imgur.com/RFkusUx
Wie doet beter :D

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49
Me me me >:)
Maar toen zag ik dat je geen BK of IK BB gebruikt.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SideShow

SideShow

Administrator

Dat komt omdat die Vow nooit dropt en ancients nog minder

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:49
SideShow schreef op zondag 24 mei 2015 @ 15:13:
Dat komt omdat die Vow nooit dropt en ancients nog minder
Droppen ja, maar anciens helaas niet.

Ik heb DIII alweer een tijdje in de koelkast staan, vind het leuk om lekker knallende char te maken maar kan geen motivatie vinden om vervolgens deze helemaal te maxxen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• SideShow

SideShow

Administrator

Idem hier, had het spel sedert begin seizoen 3 niet meer aangeraakt
Leuk om dan even enkele dagen te spelen en wat items te krijgen

Maar ondertussen ben ik die WW barb ook wel weer beu ... draaien van begin tot eind ... blizzard kan er toch wat van om een warrior class te verneuken. In feite wil ik een class die _slaat_ op dingen.
Dus geen ancients of andere elfjes, nee ook geen magische mini tornado's die op 1 of andere manier meer damage doen dan mn zwaard zelf... die developers toch he, ze snappen het niet :P

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-12 17:39
Eindelijk gr46 gehaald met nog 3 minuten op de klok met m'n waste/IK barb.
Maar Kadala en rifts werken niet mee qua ancient spul. :|
Pagina: 1 ... 89 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.